Kultahovia ikävä

Anonyymi-ap

Vanhaa Kultahovia ikävä. Nämä kaikki uudet luxuxhotellit tylsiä samanlaisia- Sama konsepti kaikilla. Toki kauniita, mutta ei mitään persoonallista. Ja tärkein puuttuu eli tunnelma. En yövy koskaan uudessa Hotelli Juutuassa, en. Niin surullista. :(

23

1258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi Kultahovi ja ravintola aaanar myytiin pois? Menestynyt yritys..

• Anonyymi

Na mitä sie kommari Kyselet. Ei kuulu sinulle ihmisten asiat. Vetä käteen.

• Anonyymi

Käske äitin keittää suklaamaitoa

• Anonyymi

Mä sain melkeen kerran pinppii kultahovis! Oi niitä aikoja!

• Anonyymi

Mieki melkein sain kultahovissa , itse olin alasti sängyssä , nainen puuttu

• Anonyymi

Jaa. Ingaltako.

• Anonyymi

Ei, vaan Niilalta ♥️

• Anonyymi

Ruokaki on niin kallista ja huonoa nykyisin…
      Liharuokaa kerran tilasin ja jäi syömättä!
      En suosittele!

• Anonyymi

Meillä kaikilla on Kultahovia ikävä. Älkää ihmiset menkö Wilderness Hotel Juutualle. Ihan täys paska koko paikka. Kultahovi oli 10/10. Kultahovin entiset omistajat olivat tosi ystävällisiä ihmisiä mutta saavat ainakin elää mukavaa rikasta elämää!

• Anonyymi

Ovat todennäköisesti miljonäärejä mutta kova työ palkitsee. Lepää rauhassa Kultahovi!

• Anonyymi

Aivan vitun järjetöntä miten hotelli on muuttunut. Henkilökuntakin käyttää työpukuina feikki saamenpukuja..

• Anonyymi

Niin on, mutta olihan se arvattavissa tämä muutos. Tosi harmi. Ennen oli niin ihana tunnelma, nyt kiinalaisrahan tuomaa ketjukakkaa..

• Anonyymi

Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?

Ihan suomalaisia työntekijöitä. Nykyiset omistajat ovat vittumaisia ääliöitä niin feikki saamenpuvut ovat heidän mielestä varmaan tyylikkäitä

• Anonyymi

Samat kännit saa ei se seinistä riipu

• Anonyymi

Ei se känneistä riipu. Kultahovi oli niin saatanan ihana ja mukava hotelli/ravintola niin se riippuu ruasta, ihanasta tunnelmasta ja muistoista.

• Anonyymi

Kylältä kuullut juttua että entisen Kultahovin omistajan esikoinen saanut ajokortin. Ajelevat näköjään Kia Sportagella kylällä vaikka rahat riittäisivät varmasti helposti vaikka Rolls Roycciin

• Anonyymi

Vittuako sillä väliä millä autolla ajaa. Jos tykkää Kiasta niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Laittakaa joku mukavaa viestiä Kultahoviin liittyen ☺️

• Anonyymi

Ei ole enää mitään mukavaa. Harmi, kun tietyt suvut ja omistajat vain laajentaa ja ostaa kaikki paikat.....ja tukirahoilla viellä. :( Ei tarvitse mennä Hotelli Juutuaan enää koskaan.

• Anonyymi

Oi niitä aikoja. Mörömari jakeli tavaraansa Kultahovissa ennen.

• Anonyymi

Ja Elli Katri ja Toini

• Anonyymi

Ja olija se haararaelleki kuviossa mukana

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      378
      1162
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      883
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe