Kultahovia ikävä

Anonyymi-ap

Vanhaa Kultahovia ikävä. Nämä kaikki uudet luxuxhotellit tylsiä samanlaisia- Sama konsepti kaikilla. Toki kauniita, mutta ei mitään persoonallista. Ja tärkein puuttuu eli tunnelma. En yövy koskaan uudessa Hotelli Juutuassa, en. Niin surullista. :(

23

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi Kultahovi ja ravintola aaanar myytiin pois? Menestynyt yritys..

    • Anonyymi

      Na mitä sie kommari Kyselet. Ei kuulu sinulle ihmisten asiat. Vetä käteen.

      • Anonyymi

        Käske äitin keittää suklaamaitoa


    • Anonyymi

      Mä sain melkeen kerran pinppii kultahovis! Oi niitä aikoja!

      • Anonyymi

        Mieki melkein sain kultahovissa , itse olin alasti sängyssä , nainen puuttu


    • Anonyymi

      Jaa. Ingaltako.

      • Anonyymi

        Ei, vaan Niilalta ♥️


    • Anonyymi

      Ruokaki on niin kallista ja huonoa nykyisin…
      Liharuokaa kerran tilasin ja jäi syömättä!
      En suosittele!

    • Anonyymi

      Meillä kaikilla on Kultahovia ikävä. Älkää ihmiset menkö Wilderness Hotel Juutualle. Ihan täys paska koko paikka. Kultahovi oli 10/10. Kultahovin entiset omistajat olivat tosi ystävällisiä ihmisiä mutta saavat ainakin elää mukavaa rikasta elämää!

      • Anonyymi

        Ovat todennäköisesti miljonäärejä mutta kova työ palkitsee. Lepää rauhassa Kultahovi!


    • Anonyymi

      Aivan vitun järjetöntä miten hotelli on muuttunut. Henkilökuntakin käyttää työpukuina feikki saamenpukuja..

      • Anonyymi

        Niin on, mutta olihan se arvattavissa tämä muutos. Tosi harmi. Ennen oli niin ihana tunnelma, nyt kiinalaisrahan tuomaa ketjukakkaa..


      • Anonyymi

        Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?

        Ihan suomalaisia työntekijöitä. Nykyiset omistajat ovat vittumaisia ääliöitä niin feikki saamenpuvut ovat heidän mielestä varmaan tyylikkäitä


    • Anonyymi

      Samat kännit saa ei se seinistä riipu

      • Anonyymi

        Ei se känneistä riipu. Kultahovi oli niin saatanan ihana ja mukava hotelli/ravintola niin se riippuu ruasta, ihanasta tunnelmasta ja muistoista.


    • Anonyymi

      Kylältä kuullut juttua että entisen Kultahovin omistajan esikoinen saanut ajokortin. Ajelevat näköjään Kia Sportagella kylällä vaikka rahat riittäisivät varmasti helposti vaikka Rolls Roycciin

      • Anonyymi

        Vittuako sillä väliä millä autolla ajaa. Jos tykkää Kiasta niin mikäs siinä.


    • Anonyymi

      Laittakaa joku mukavaa viestiä Kultahoviin liittyen ☺️

      • Anonyymi

        Ei ole enää mitään mukavaa. Harmi, kun tietyt suvut ja omistajat vain laajentaa ja ostaa kaikki paikat.....ja tukirahoilla viellä. :( Ei tarvitse mennä Hotelli Juutuaan enää koskaan.


    • Anonyymi

      Oi niitä aikoja. Mörömari jakeli tavaraansa Kultahovissa ennen.

    • Anonyymi

      Ja Elli Katri ja Toini

    • Anonyymi

      Ja olija se haararaelleki kuviossa mukana

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3935
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2990
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2774
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2515
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      2367
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      224
      2073
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1977
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1937
    Aihe