Vanhaa Kultahovia ikävä. Nämä kaikki uudet luxuxhotellit tylsiä samanlaisia- Sama konsepti kaikilla. Toki kauniita, mutta ei mitään persoonallista. Ja tärkein puuttuu eli tunnelma. En yövy koskaan uudessa Hotelli Juutuassa, en. Niin surullista. :(
Kultahovia ikävä
23
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Kultahovi ja ravintola aaanar myytiin pois? Menestynyt yritys..
- Anonyymi
Na mitä sie kommari Kyselet. Ei kuulu sinulle ihmisten asiat. Vetä käteen.
- Anonyymi
Käske äitin keittää suklaamaitoa
- Anonyymi
Mä sain melkeen kerran pinppii kultahovis! Oi niitä aikoja!
- Anonyymi
Mieki melkein sain kultahovissa , itse olin alasti sängyssä , nainen puuttu
- Anonyymi
Jaa. Ingaltako.
- Anonyymi
Ei, vaan Niilalta ♥️
- Anonyymi
Ruokaki on niin kallista ja huonoa nykyisin…
Liharuokaa kerran tilasin ja jäi syömättä!
En suosittele! - Anonyymi
Meillä kaikilla on Kultahovia ikävä. Älkää ihmiset menkö Wilderness Hotel Juutualle. Ihan täys paska koko paikka. Kultahovi oli 10/10. Kultahovin entiset omistajat olivat tosi ystävällisiä ihmisiä mutta saavat ainakin elää mukavaa rikasta elämää!
- Anonyymi
Ovat todennäköisesti miljonäärejä mutta kova työ palkitsee. Lepää rauhassa Kultahovi!
- Anonyymi
Aivan vitun järjetöntä miten hotelli on muuttunut. Henkilökuntakin käyttää työpukuina feikki saamenpukuja..
- Anonyymi
Niin on, mutta olihan se arvattavissa tämä muutos. Tosi harmi. Ennen oli niin ihana tunnelma, nyt kiinalaisrahan tuomaa ketjukakkaa..
- Anonyymi
Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?
Ihan suomalaisia työntekijöitä. Nykyiset omistajat ovat vittumaisia ääliöitä niin feikki saamenpuvut ovat heidän mielestä varmaan tyylikkäitä
- Anonyymi
Samat kännit saa ei se seinistä riipu
- Anonyymi
Ei se känneistä riipu. Kultahovi oli niin saatanan ihana ja mukava hotelli/ravintola niin se riippuu ruasta, ihanasta tunnelmasta ja muistoista.
- Anonyymi
Kylältä kuullut juttua että entisen Kultahovin omistajan esikoinen saanut ajokortin. Ajelevat näköjään Kia Sportagella kylällä vaikka rahat riittäisivät varmasti helposti vaikka Rolls Roycciin
- Anonyymi
Vittuako sillä väliä millä autolla ajaa. Jos tykkää Kiasta niin mikäs siinä.
- Anonyymi
Laittakaa joku mukavaa viestiä Kultahoviin liittyen ☺️
- Anonyymi
Ei ole enää mitään mukavaa. Harmi, kun tietyt suvut ja omistajat vain laajentaa ja ostaa kaikki paikat.....ja tukirahoilla viellä. :( Ei tarvitse mennä Hotelli Juutuaan enää koskaan.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja. Mörömari jakeli tavaraansa Kultahovissa ennen.
- Anonyymi
Ja Elli Katri ja Toini
- Anonyymi
Ja olija se haararaelleki kuviossa mukana
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768