Vanhaa Kultahovia ikävä. Nämä kaikki uudet luxuxhotellit tylsiä samanlaisia- Sama konsepti kaikilla. Toki kauniita, mutta ei mitään persoonallista. Ja tärkein puuttuu eli tunnelma. En yövy koskaan uudessa Hotelli Juutuassa, en. Niin surullista. :(
Kultahovia ikävä
23
1276
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Kultahovi ja ravintola aaanar myytiin pois? Menestynyt yritys..
- Anonyymi
Na mitä sie kommari Kyselet. Ei kuulu sinulle ihmisten asiat. Vetä käteen.
- Anonyymi
Käske äitin keittää suklaamaitoa
- Anonyymi
Mä sain melkeen kerran pinppii kultahovis! Oi niitä aikoja!
- Anonyymi
Mieki melkein sain kultahovissa , itse olin alasti sängyssä , nainen puuttu
- Anonyymi
Jaa. Ingaltako.
- Anonyymi
Ei, vaan Niilalta ♥️
- Anonyymi
Ruokaki on niin kallista ja huonoa nykyisin…
Liharuokaa kerran tilasin ja jäi syömättä!
En suosittele! - Anonyymi
Meillä kaikilla on Kultahovia ikävä. Älkää ihmiset menkö Wilderness Hotel Juutualle. Ihan täys paska koko paikka. Kultahovi oli 10/10. Kultahovin entiset omistajat olivat tosi ystävällisiä ihmisiä mutta saavat ainakin elää mukavaa rikasta elämää!
- Anonyymi
Ovat todennäköisesti miljonäärejä mutta kova työ palkitsee. Lepää rauhassa Kultahovi!
- Anonyymi
Aivan vitun järjetöntä miten hotelli on muuttunut. Henkilökuntakin käyttää työpukuina feikki saamenpukuja..
- Anonyymi
Niin on, mutta olihan se arvattavissa tämä muutos. Tosi harmi. Ennen oli niin ihana tunnelma, nyt kiinalaisrahan tuomaa ketjukakkaa..
- Anonyymi
Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?
Ihan suomalaisia työntekijöitä. Nykyiset omistajat ovat vittumaisia ääliöitä niin feikki saamenpuvut ovat heidän mielestä varmaan tyylikkäitä
- Anonyymi
Samat kännit saa ei se seinistä riipu
- Anonyymi
Ei se känneistä riipu. Kultahovi oli niin saatanan ihana ja mukava hotelli/ravintola niin se riippuu ruasta, ihanasta tunnelmasta ja muistoista.
- Anonyymi
Kylältä kuullut juttua että entisen Kultahovin omistajan esikoinen saanut ajokortin. Ajelevat näköjään Kia Sportagella kylällä vaikka rahat riittäisivät varmasti helposti vaikka Rolls Roycciin
- Anonyymi
Vittuako sillä väliä millä autolla ajaa. Jos tykkää Kiasta niin mikäs siinä.
- Anonyymi
Laittakaa joku mukavaa viestiä Kultahoviin liittyen ☺️
- Anonyymi
Ei ole enää mitään mukavaa. Harmi, kun tietyt suvut ja omistajat vain laajentaa ja ostaa kaikki paikat.....ja tukirahoilla viellä. :( Ei tarvitse mennä Hotelli Juutuaan enää koskaan.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja. Mörömari jakeli tavaraansa Kultahovissa ennen.
- Anonyymi
Ja Elli Katri ja Toini
- Anonyymi
Ja olija se haararaelleki kuviossa mukana
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565