Kuka ehottanu ukoille liian vaikeita tavoja?
Puokki Vantaalla reilumpaa kuin sata mailia Kuusamossa.
Tavot rankkoja
26
528
Vastaukset
- Anonyymi
Hesari kirjoittanut sankaritarinoita, jotka antaa ymmärtää, että kuka tahansa pystyy juoksemaan 100 mailia maastossa. Ei pysty. Vain harvoilla ja valituilla ominaisuudet riittävät siihen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178789388
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
ukoille luvataan tuloksia ilman reeniä.
onneksi ei kuolema tullut. - Anonyymi
Mielenkiintoista nähdä kenet liiviukko valmentaa dnf liiviukoksi.
- Anonyymi
Itkonen kuulolla? Puokki alle kahen sinulle rennompaa kuin liivi.
- Anonyymi
Ei pitäisi ahnehtia ultraa, jos ei ole maratonilla kolmea tuntia alitettuna.
- Anonyymi
Ei nyt sentään kolmea tuntia tarvitse alittaa, pystyäkseen ultraan, mutta 3.30 olisi suositeltavaa, ja ehdoton vaatimus sub 4. Ei näillä Itkosilla ole mitään jakoa päästä perusmatkaa maaliin. Kunto ei vain riitä.
- Anonyymi
Ukoille luvataan tuloksia peruskuntovalmennuksella. Ei tule kesää. Sata mailia vaatii lahjakkuutta ja vuosien treeniä.
- Anonyymi
Itsellä ei kyllä ole kokemusta mistään maratonin tuolta puolen, että vaikea sanoa. Voihan sen satamailisen vaikka kävellä, mutta kuntoa sekin vaatii, jos kiirettä pitää.
- Anonyymi
Vaihda karhunkierros puokkiin tuusulassa.
Et kadu.- Anonyymi
Karhun kierros liika rankka tavo. Ei rentoa.
- Anonyymi
Mie juoksen tuusulassa alle neljän ensimmäisenä meitin suvusta. Itkonen kahtelee kantapäitäni. Tavo sopiva.
- Anonyymi
Tuusulassa keväällä alle viijen, ja syksyllä Vantaalla myös. Rentoa, ei piä ahnehtia poluilla liiviä.
- Anonyymi
Puokki riittää. Maraton ahnehtimista. Puokki alle 2.30 rentoa tavisläskeilyä.
- Anonyymi
Kuule puhu vaimolle. Aijai akka kun ottaa sinulta matkaa pois
- Anonyymi
Unohda juoksu. Koitapa puutarhahommia ja nikkarointia.
- Anonyymi
Minä teen rennosti puutarhahommia terassilla lepotuolissa istuskellen ja olutta nauttien. Siinä tavo muillekin. Tehkää perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen rennosti puutarhahommia terassilla lepotuolissa istuskellen ja olutta nauttien. Siinä tavo muillekin. Tehkää perässä.
Rentoa. Minunkin tekisi mieleni tuprutella kessua ja juoda lageria mökillä, mutta pidättäydyn houkutuksista.
- Anonyymi
Juhon 12 km Tiirismaalla rento tavo
- Anonyymi
Juu. Liivihaaste liika kova tavo. Rennompaa 12km kahdessa tunnissa.
- Anonyymi
Ei tullut liiviukosta Itkosen valmentajaa. Ei riitä taviksella ominaisuudet satamailiselle. Peruskuntovalmennus on kuopattu.
- Anonyymi
Kysyikö itkonen häätä?
- Anonyymi
Liiviukosta koutsi sepittäjälle? Hällä muumit karkuteillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyikö itkonen häätä?
Kuule, Itkonen menee nurin kameraa asetellessa. Ei mitään saumaa perusmatkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiviukosta koutsi sepittäjälle? Hällä muumit karkuteillä.
Liiviukolla peruskunto rautaa. Tietää mitä tekee.
- Anonyymi
Hyvin pärjäsi Itkonen ilman liiviukon koutsausta.
- Anonyymi
Salli sanoi videollaan hyvin että perusmatka ei ole mikään perus. Perusukolle puokki hyvä. Mielestäni puokki on perus. Maraton extraa. Satamailinen poluilla jotain mitä lie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391