Kiusaaminen tähtää aina uhrin tekemään itsemurhaan!

Anonyymi-ap

Minulle suoraan työpaikan pihalla huudettiin AMMU ITSESI!

En ollut koskaan ollut tuon henkilön kanssa samoissa töissä
Juoruilun/pahan puhumisen takia hänellä oli tuollainen asenne minua kohtaan.

Tietenkin tuossa tilanteessa odottaa, että työnantaja puuttuu tilanteeseen - mutta ei puuttunut!

2 kertaa minut luvattiin työpaikalla työaikana fyysisesti pahoinpidellä!
Työnantaja ei puuttunut mitenkään tilanteeseen!
Työnantaja ei antanut uhkaajille mitään sanktioita!

Herjaten kiroaminen oli jatkuvaa.
Työnantaja kiinnostui asiasta, vasta siinä vaiheessa kun minä sanoin takaisin.

Kaikki ei työpaikalla tee töitä vaan heidän ajankulua on jonkun /joidenkin kiusaaminen työpaikalla!

168

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet hyvä työntekijä, lähde muualle. Jos et, olet se siellä joka hidastelee ja virhettä toistuvasti.

      kubrik ful metal jacket ne pieksi sen tuvan munkkipossun yöllä

      • Anonyymi

        voi se tähdätä mutkan kauttakin että kiusaavat kohteen

        psykiatriaan ----> SSRI-lääkkeet tai joku muu mömmö joka tuo itsemurhan sivuoireena
        ----> itsemurha tai laajennettu itsemurha?


      • Anonyymi

        Ehkä sinunkin työpäivässä voisi olla ns haasteita, jos puolet energiasta menee kihinään, kuhinaan ja leikkimiseen. Ehkä se saattaisi hetkittäin myös heijastua työpanokseen. Näin voisi kuvitellla.


      • Anonyymi

        Psyk ja sosiopaatit pois työpaikoilta, koska ovat tunteettomia ihmispoloisia, joilla oma elämä ei kunnossa....


      • Anonyymi

        Kyllähän sen pitäisi olla sen kiusaajan jonka pitäis lähteä . Aina koulukiusaamisestakin oppilas jota kiusata joutuu vaihtamaan koulua. En ole koskaan sitä ymmärtänyt että uhri kaikoitetaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen pitäisi olla sen kiusaajan jonka pitäis lähteä . Aina koulukiusaamisestakin oppilas jota kiusata joutuu vaihtamaan koulua. En ole koskaan sitä ymmärtänyt että uhri kaikoitetaan .

        kaikenlaisia huuhareita liikkuu ympärillä- osa puskissa ja pimeällä mustat vaatteet päällä metsikössä jne...?

        sitten jossain vaiheessa tullaan uhkailemaan ja suoraan häiritsemään- jne?

        vapaamuurarit- satanisti-eliitti johtaa tuota mielenkontrolli-joukkovainoa?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17030411/mielenohjailu-monarch-mind-control-mielenkontrollointi-mielenohjelmointi-mindcontrol


      • Anonyymi

        Niin ja sitten se tyyppi ampui kouluttaja kersantin ja itsensä ? Kun ihmistä tarpeeksi kiusaa niin se voi lähteä aamulla töihin, kouluun opiskelupaikkaan, yliopistoon ase mukana ? On tapahtunut ennen ja tulee jatkossa tapahtumaan. Sitten pohditaan aseiden rajoituksia, ei kiusaamisen estämistä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitten se tyyppi ampui kouluttaja kersantin ja itsensä ? Kun ihmistä tarpeeksi kiusaa niin se voi lähteä aamulla töihin, kouluun opiskelupaikkaan, yliopistoon ase mukana ? On tapahtunut ennen ja tulee jatkossa tapahtumaan. Sitten pohditaan aseiden rajoituksia, ei kiusaamisen estämistä ?

        Nimenomaan järjestäytynyttä joukollavainoa häirintää....

        nämä johdettu korkeiden valtion virka-satanisti vapaamuurareiden taholta.-....?


    • Anonyymi

      No et sitte huutanut sille että ammuppa itse itses ensin, ni katotaan sitte.

      • Anonyymi

        kokoomus-persujen ilman ay-liikettä työmarkkinoilla suomalaiset itsemurhataan ja halpatyömamut tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokoomus-persujen ilman ay-liikettä työmarkkinoilla suomalaiset itsemurhataan ja halpatyömamut tilalle.

        Viherpunavassarit ja liitotkin kuten myös työnantajat haluavat ulkomaista halpatyövoimaa Suomeen polkemaan suomalaisten työoloja ja palkkoja elämään osin tuilla, kun matala-alojen palkat eivät kata elämisen kustannuksia.

        Tukipolitiikan kannalla ovat sekä viherpunavasemmisto että työnantajat, molemmat hyötyvät siitä. Tukipolitiikka passivoittaa kansalaisia, se tukahduttaa ihmisen oman yritteliäisyyden, selviytymisen ja ongelmanratkaisukyvyn myös oman talouden hallinnan.

        Vasemmistopolitiikka haluaa tukipolitiikalla köyhän pysyvän köyhänä, työnantajat eivät taas välitä siitä, miten heidän työntekijänsä tulevat toimeen, heille se on ihan sama, kunhan itse pääsevät mahdollisimman pienillä työvoimakustannuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherpunavassarit ja liitotkin kuten myös työnantajat haluavat ulkomaista halpatyövoimaa Suomeen polkemaan suomalaisten työoloja ja palkkoja elämään osin tuilla, kun matala-alojen palkat eivät kata elämisen kustannuksia.

        Tukipolitiikan kannalla ovat sekä viherpunavasemmisto että työnantajat, molemmat hyötyvät siitä. Tukipolitiikka passivoittaa kansalaisia, se tukahduttaa ihmisen oman yritteliäisyyden, selviytymisen ja ongelmanratkaisukyvyn myös oman talouden hallinnan.

        Vasemmistopolitiikka haluaa tukipolitiikalla köyhän pysyvän köyhänä, työnantajat eivät taas välitä siitä, miten heidän työntekijänsä tulevat toimeen, heille se on ihan sama, kunhan itse pääsevät mahdollisimman pienillä työvoimakustannuksilla.

        sun ratkaisu siis on että kun ei ole tukia ei rahaa- ni ihminen voi hyvin ?-

        ... varmaan silloin jos oppii esim ryöstämään rikkaita, jne...?


      • Anonyymi

        Kun tuollaisen huudon heti aamusta ensimmäisenä kuulee on siitä niin järkyttynyt että jää vain suu auki tuijottamaan!

        Jossain toisessa tilanteessa osaskin sanoa takaisin kun asia toistuu!

        Miten Työsuojelu Valtuutettu toimi tuossa tilanteessa?
        Miten Työsuojelu Päällikkö toimi tuossa tilanteessa?
        Miten työnantaja toimi tuossa tilanteessa?
        Miten Luottamushenkilöt toimivat tuossa tilanteessa?


    • Entä sitten, kun kiusaaminen kohdistuu EU:n johtajiin ja tekeekin mieli tehdä joukkoitsemurha kaikkien maailman ihmisten kanssa. Onko kapitalismi sitten onnistunut tavoitteissaan? Näin ei kuitenkaan pääse käymään. EU-Suomi jäädyttää vain kaikki muut maat vääristyneen Suomi-kuvan takia ja EU-Suomessa on lämmitysratkaisu. EU:n lupailema maailmanloppu alkoi jo koronasta, mutta globalisaatiota elävät kapitalistit eivät tajunneet sitäkään. Sitten tuli ALS kaikille minun vastustajille. Satelliitit tuhoavat suurkaupunkien pilvenpiirtäjiä ennen kuin koko maapallo jäätyy.

      Kaikki tämä johtuu siitä, että Niinistö halusi pojalleen jotain häntä kiinnostavaa tekemistä ja Niinistö halusi minun pillun elinsiirteenä toisen perheen vaimolleen,, joka on invalidi. Ei Jenni Haukio, joka on Niinistön julkisuudesta tuttu edustava ja kaunis vaimo.

      • Anonyymi

        taidat olla riikka purra?


      • Anonyymi

        Tuosta tasavallan presidentti Sauli Niinistön toisesta perheestä ei ole Hymy-lehti eikä SEISKA-lehti seiska.fi kirjoittanut ollenkaan- vaan Salen salaperhe, toinen perhe salattu kokonaan kansalta?


    • Anonyymi

      Useimmat kiusaajat eivät ota huomioon sitä, että saaliista voi tulla saalistaja.

      • Anonyymi

        tykinruoka-taso tekee mitä käsketään- eivät aina edes ymmärrä missä ovat mukana- niille sepitetään juttuja kohteesta syllistäeb kohde-?

        .... ja koko homan tarkotuskin on joskus saad kohde tekemään tuhotöitä joista jää kiinni- alemmantason satanistithan on uhrattavissa satanismin arvoasteikon mukaan?


      • Anonyymi

        Monilla työpaikoilla on näitä luonnevikaisia kieroutuneita ihmissusia, tyranneja. Pirujakin pahempia hirviöitä.


      • Anonyymi

        Muistakaa että kaikki koulukiusatut länsimaissa, oli niitä kouluampujia. Jokelan ampuja tappoi omat kiusaajansa ja opettajan joka ei asiaan puuttunut . Sama juttu Columbinen ampujat , nuoremmilta pojilta vietiin usean vuoden aikana lounas rahat (kouluruoka ei ilmaista) sitten riitti. Olen sitä mieltä että kuka tahansa on valmis jos tarpeeksi kiusataan ? Vanhemmat vaan unohtaa lukita asekaapin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla työpaikoilla on näitä luonnevikaisia kieroutuneita ihmissusia, tyranneja. Pirujakin pahempia hirviöitä.

        Joo niiden paskakasojen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Kiertää vaan kaukaa eikä reagoi mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla työpaikoilla on näitä luonnevikaisia kieroutuneita ihmissusia, tyranneja. Pirujakin pahempia hirviöitä.

        Näi o ja tuhoavat kaiken työn ulkopuolellakin,. Miks ei tällaisia saada telkien taa? Leikkivät sitä, mitä eivät ole, seki onrikollista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla työpaikoilla on näitä luonnevikaisia kieroutuneita ihmissusia, tyranneja. Pirujakin pahempia hirviöitä.

        Niin on ja päivä kuluu kierrellessä ja supattelenassa. Laittavat keksimiään huhuja liikkeelle. Nauttivat eniten vallasta ja ovat sadisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla työpaikoilla on näitä luonnevikaisia kieroutuneita ihmissusia, tyranneja. Pirujakin pahempia hirviöitä.

        LP. AS. SA.LS----sairasta ja niin läpinäkyvää hs......kohta tyhjän päällä......... Psykopaatit ei ymmärrä tekojansa👻👻👻👻👻.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa että kaikki koulukiusatut länsimaissa, oli niitä kouluampujia. Jokelan ampuja tappoi omat kiusaajansa ja opettajan joka ei asiaan puuttunut . Sama juttu Columbinen ampujat , nuoremmilta pojilta vietiin usean vuoden aikana lounas rahat (kouluruoka ei ilmaista) sitten riitti. Olen sitä mieltä että kuka tahansa on valmis jos tarpeeksi kiusataan ? Vanhemmat vaan unohtaa lukita asekaapin ?

        Kiusaaminen jättää ikuiset jäljet , ihmiseeen ja monet hautovat sitä päässään ja silloin tapahtuu näitä koulu ampumisia.


    • Anonyymi

      Kiusaaminen tähtää aina kohteen nujertamiseen tavalla tai toisella. Veikkaan, että jos se aiheuttaa itsemurhan, niin kiusaajalle tulee kuset housuihin.

      Kiusaajat ovat useinkin heikkoitsetuntoisia, ja haluavat lähinnä olla ihan vaan parempia kuin kiusattu ja kiusaamista seuraava yleisö.

      Vahvalla ihmisellä on varaa kaveerata kiusatun kanssa. Tosin siitäkin voi joutua kiusatuksi. Niinkin voi käydä. Kokemusta on. Mutta, mitä väliä runkkujen painostuksesta? Ei mitään. Lähinnä se on sulka hattuun

    • Anonyymi

      Tuntuu, että työnantajasi on paska.

      • Anonyymi

        Mikä firman nimi on?


    • Anonyymi

      vainotuille siis kannattaa tukea vahvaa puolustus-mahdollisuutta.

      • Anonyymi

        bazookat ?


    • Anonyymi

      Aloittaja, oletko kenties Oulussa töissä?

      • Anonyymi

        Manipuloiva psykopaatti etsii aina uuden uhrin. Yksityiskohtia en tule täällä paljastamaan. Erittäin hyvä puhetaidot ja kerää helposti valheillaan, räväkkyydellään ja itsevarmuudellaan seuraajajoukon joka on henkeen ja vereen hänelle uskollinen. Kertoo myös avoimesti pikkurikoksistaan ja muista ilkeyksistään ja hoviväki vain pitää sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipuloiva psykopaatti etsii aina uuden uhrin. Yksityiskohtia en tule täällä paljastamaan. Erittäin hyvä puhetaidot ja kerää helposti valheillaan, räväkkyydellään ja itsevarmuudellaan seuraajajoukon joka on henkeen ja vereen hänelle uskollinen. Kertoo myös avoimesti pikkurikoksistaan ja muista ilkeyksistään ja hoviväki vain pitää sellaisesta.

        jengiläiset-

        mutta tuo kaikki on laajempaa todellisessa illuminati-joukkokiusaamisessa-

        se on tarkasti ja korkeilta tahoilt mukana ollen ohjailtua ihmisoikeusrikollisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jengiläiset-

        mutta tuo kaikki on laajempaa todellisessa illuminati-joukkokiusaamisessa-

        se on tarkasti ja korkeilta tahoilt mukana ollen ohjailtua ihmisoikeusrikollisuutta

        Toi psykopaatti, joka kirjoittaa näitä tekstejä, on itse pahin laatuaan! Tekee itse fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa! On kateellinen yleensä naispuolisille ja ottaa silmätikuksi sellaisen, jonka elämän haluaisi! Marjonetteja hänelä näyttäis olevan paljon! Jos uhrille jotain sattuu vielä enemmän, mitä on sattu ut, asiaon kyllä tiedossa ylemmällä tasolla ja syy on tän mies oletetun! Kuitenkin näkökion vielä kohtuullinen, mut sädease on jättä nyt jälkensä, niin ihoon kuin silmiinkin!


    • Anonyymi

      Olen kohdannut häirintää työpaikalla, edellisessä työpaikassa oli manipuloiva psykopaatti. Sellaisen kohtaaminen mullistaa käsitystä ihmisistä. Sellaisessa tapauksessa on parasta pysyä mahdollisimman etäällä tai vaihtaa työpaikkaa. Mutta jos hän on esimies niin etäällä ei voi pysyä. Sadistinen psykopaattihan mieluusti vaikka kiduttaisi jonkun hengiltä jos hänellä olisi siihen mahdollisuus. Sellaisia on kuitenkin hyvin harvassa, mutta heitä ON. Eriskummallista on että on sellainen joukko tavallisia ihmisiä, jotka lyöttäytyvät helposti psykopaatin hoviin ja he alkavat ajatella samoin kuin hän. Kuin zombeja. He myös toteuttavat hänen käskyjään, välittämättä kohteelle aiheutetusta kärsimyksestä. Muuten ovat normaaleja perheellisiä ja lasten vanhempia ehkä kirkossakin käyviä ihmisiä. Loput seuraavat sivusta hiljaa kiusaamista ja häirintää etteivät itse joudu silmätikuksi. Uhrin eristäminen ja mustamaalaaminen on helppoa psykopaatille joka on pitkään hionut sosiaalisia taitojaan ( hänen tapauksessaan manipulointitaitoja ) ja on usein kokeillut kuinka pitkälle voi mennä. Ihmiset ovat psykopaatille työkaluja ja heillä ei ole muuta merkitystä. Toisinaan psykopaatti ajetaan pois työpaikalta tai hän vaihtaa itse työpaikkaa jos hänen moraalittomuutensa paljastuu laajemmin. Yleensä kuitenkin hänellä on johtokin sormensa ympärillä ja muutama joille hän on pelkästään hyvä ja joille hän ei paljasta koko pahuuttaan. Mutta se tietää joka on hänen tuhoamislistallaan. Todennäköisesti uhri sulkeutuu kieroutta huomatessaan ja on muutenkin huonotuulinen varsinkin jos häirintä on päivittäistä. Sitten muutkin on helpompi käännyttää. Pian uhria aletaan pitää "hankalana" tyyppinä ja psykopaatti tiedostaa kokonaistilanteen maagisen hyvin ja pudottelee strategisia valheita. Jos hän tietää että uhri on menossa pitämään vaikka esitelmää, hän saattaa juuri ennen sitä olla käskenyt jonkun hovistaan sanoa uhrille vaikka ohikävellessä että tapa itsesi. Maksimaalista kieroutta.

      Suurin enemmistö väestöstä on kuitenkin kunnollisia, avuliaita ja ystävällisiä ihmisiä omilla asioillaan. Mutta enemmistö on myös helposti manipuloitavissa, koska olemme luottavaisia, emmekä halua ajatella kanssaihmisistä pahaa ja siksi luotamme jos jotain "luottamuksella" kerrotaan. Hän kuitenkin kertoo "luottamuksella" myös strategisia valheita. Se on hänelle ajanvietettä koska työpaikka ei muuten olisi tarpeeksi virikkeellinen. Lisäksi valtafantasiat ovat yleisiä.

      Tositapauksia tällaisista kuvioista voi lukea kirjasta "Psykopaatit ympärilläni" joka on psykologin kirjoittama.

      • Anonyymi

        psykologin kirjottamia ei kannata lukea, koska periaatteessa kaikki on oikeasti täysin päinvastoin kuin psykolokit sanoo?.

        eli on vaarallista uskoa moiseen?


      • Anonyymi

        Mistä tiedän etten itse ollut syyllinen? Siitä etten tehnyt mitään pahaa kellekään, enkä puhunut kenestäkään pahaa kasvotusten enkä selän takana koskaan. 90% työntekijöistä kanssa ei ollut mitään ongelmaa vaan kaikki oli normaalia ja ystävällistä kanssakäymistä. Autoin aina kaikkia tasapuolisesti sen mitä osasin. Siitäkin tiedän että muissa työpaikoissa ei ole ollut sellaista eikä muiden kanssa. Hän otti kunnian eräästä tekemästäni työstä kokouksessa jossa en ollut mukana ja kun yhdelle hänen "miehistään" selvisi että minä olin sen tehnyt niin se jolle se selvisi suuttui minulle. Tämän minulle suuttumisen logiikkaa en ymmärtänyt joten jätin asian sikseen. Hän haukkui jatkuvasti muita työntekijöitä ja arvosteli ilkeästi heidän synnynnäisiä piirteitään jopa kasvotusten niin rajusti että välillä leuka loksahti auki sivusta kuuntelijalla. Sellainen puhe tietysti miellyttää monia, koska heitä itseään ei sillä hetkellä arvostella ja kun on tällaisen tapauksen hovissa tuntee että on enemmän valtaa ja ikäänkuin yht-äkkiä toisessa maailmassa. Lisäksi hän puhui pahaa minusta usein kun olin kuuloetäisyydellä. Psykopaatti mieluusi aiheuttaa hämmennystä kohteelleen. Tavoitteena on ajaa hulluksi ja aiheuttaa kärsimystä. Samalla voi nauttia sanojen negatiivisista vaikutuksista. Toisinaan psykopaatti tekee heittäytyykin yllättäen hyväksi kaveriksi vaikka 2 viikon ajaksi. Se lisää hämmennystä ("mind games"). Sitten esimerkiksi kun uhri on lähdössä lomalle niin vaihtaakin vaihteen takaisin häirintään että loma menisi pilalle. Psykopaatin yksi oppikirjatemppu on kääntää kaikki uhrin syyksi. Positiivista on se että ymmärtää että tällaisiakin kuvioita on olemassa. Voi myös tulla täysin immuuniksi törkeyksille, siten ettei tällaisen psykopaatin tapaaminen vaikuta itsetuntoon, kuten minusta on tullut.

        Vaikka en tiedäkään hänen historiastaan paljoa sen verran mitä tiedän syötin kliinisiin psykopaattitesteihin joita löytyy intertnetissä ja vaikka tarkoituksella vähättelin ja vastasin totuudenmukaisesti kohtiin "mitä en tiedä" että "en tiedä" niin kaikki testien eri versiot ilmoittivat hänet liput liehuen psykopaatiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedän etten itse ollut syyllinen? Siitä etten tehnyt mitään pahaa kellekään, enkä puhunut kenestäkään pahaa kasvotusten enkä selän takana koskaan. 90% työntekijöistä kanssa ei ollut mitään ongelmaa vaan kaikki oli normaalia ja ystävällistä kanssakäymistä. Autoin aina kaikkia tasapuolisesti sen mitä osasin. Siitäkin tiedän että muissa työpaikoissa ei ole ollut sellaista eikä muiden kanssa. Hän otti kunnian eräästä tekemästäni työstä kokouksessa jossa en ollut mukana ja kun yhdelle hänen "miehistään" selvisi että minä olin sen tehnyt niin se jolle se selvisi suuttui minulle. Tämän minulle suuttumisen logiikkaa en ymmärtänyt joten jätin asian sikseen. Hän haukkui jatkuvasti muita työntekijöitä ja arvosteli ilkeästi heidän synnynnäisiä piirteitään jopa kasvotusten niin rajusti että välillä leuka loksahti auki sivusta kuuntelijalla. Sellainen puhe tietysti miellyttää monia, koska heitä itseään ei sillä hetkellä arvostella ja kun on tällaisen tapauksen hovissa tuntee että on enemmän valtaa ja ikäänkuin yht-äkkiä toisessa maailmassa. Lisäksi hän puhui pahaa minusta usein kun olin kuuloetäisyydellä. Psykopaatti mieluusi aiheuttaa hämmennystä kohteelleen. Tavoitteena on ajaa hulluksi ja aiheuttaa kärsimystä. Samalla voi nauttia sanojen negatiivisista vaikutuksista. Toisinaan psykopaatti tekee heittäytyykin yllättäen hyväksi kaveriksi vaikka 2 viikon ajaksi. Se lisää hämmennystä ("mind games"). Sitten esimerkiksi kun uhri on lähdössä lomalle niin vaihtaakin vaihteen takaisin häirintään että loma menisi pilalle. Psykopaatin yksi oppikirjatemppu on kääntää kaikki uhrin syyksi. Positiivista on se että ymmärtää että tällaisiakin kuvioita on olemassa. Voi myös tulla täysin immuuniksi törkeyksille, siten ettei tällaisen psykopaatin tapaaminen vaikuta itsetuntoon, kuten minusta on tullut.

        Vaikka en tiedäkään hänen historiastaan paljoa sen verran mitä tiedän syötin kliinisiin psykopaattitesteihin joita löytyy intertnetissä ja vaikka tarkoituksella vähättelin ja vastasin totuudenmukaisesti kohtiin "mitä en tiedä" että "en tiedä" niin kaikki testien eri versiot ilmoittivat hänet liput liehuen psykopaatiksi.

        ei toi oma vika ole koskaan- aina sen joku aiheuttaa mmoisen vainon.

        niille nyt koittaa kohta nurnberg kuitenkin- ei tollasta ja tätä hullua suomea kukaan jaksa enää katella...


    • Anonyymi

      Olen gangstalking uhri ollut vuosia ja en ole itsetuhoinen enkä tahdo kuolla mutta ihmisoikeudet ja terveydenhuollon tahdon!!!

      Ettäs lällälääää nää samat luuseri kiusaajat ei kestäisi päiviäkään samoja mitä mulle tekevät


      Lälläääää lälläääää

    • Anonyymi

      itse tein niin että treenasin itseni 120kg voimanostajaksi. ei tarvinnut pelätä fyysistä pahoinpitelyä ja kiusanteko loppu heti kun ärähdin. pomoiltakin. 12 vuotta meni kunnes tajusit etteivät minua savusta ulos ja antoivat sitten lopulta kenkää. 6kk palkka juoksi kotona olles, tein vajaa 10v työt hitaasti itseäni säästäen ja pidin surutta sairaslomaa heti kun pienikin syy oli. kannattiko mulle vittuilla? kalliiksi se ainakin tuli. mulle ihan sama miten päin vaan halutaan pelata niin kaikki sopii

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tähtää kiusaamisella on varmasti monenlaisia tilanne kohtaisia tähtäyksiä

      • Anonyymi

        yleensä kiusaaja yrittää saada jotain tai päästä jonnekin.


    • Anonyymi

      K
      I
      U
      S
      A
      A
      J
      A
      T

    • Anonyymi

      K
      U
      O
      L
      K
      A
      A

    • Anonyymi

      L
      A
      P
      S
      I

    • Anonyymi

      M
      Y
      Ö
      S

    • Anonyymi

      T
      A
      P
      P
      A
      K
      A
      A

    • Anonyymi

      L
      I
      H
      A
      P
      U
      L
      L
      A

    • Anonyymi

      K
      I
      U
      S
      A
      A
      J
      A
      T

    • Anonyymi

      T
      A
      K
      K
      A
      A
      N

    • Anonyymi

      A
      L
      A
      S
      T
      I

    • Anonyymi

      P
      A
      L
      A
      M
      A
      A
      N

    • Anonyymi

      K
      I
      U
      S
      A
      A
      J
      A
      T

    • Anonyymi

      E
      I

    • Anonyymi

      N
      A
      U
      T
      I

    • Anonyymi

      K
      O
      H
      T
      A

    • Anonyymi

      K
      I
      U
      S
      A
      A
      J
      I
      E
      N

    • Anonyymi

      P
      Ä
      Ä
      T

    • Anonyymi

      M
      O
      O
      T
      T
      O
      R
      I
      S
      A
      H
      A
      L
      L
      A

    • Anonyymi

      I
      R
      T
      I

      • Anonyymi

        Kokoomus-vapaamuurareille sama käsittely?


    • Anonyymi

      Näitä "jorma-hartikaisia" veljineen löytyy yhä edelleen Suomen puolelta rajaa , kaikki eivät keväällä 1940 valinneet oikein... ukrainalaisetkin ovat varmasti samaa mieltä , tosin ehkä vähän toisin perustein ..

    • Anonyymi

      Olisit sanonut , että mielummin ammun sinut ?

    • Anonyymi

      Jokela ja Kauhajoki!

      Kiusatut eivät masentuneetkaan ja ryhtyneet syyttämään itseään, vaan nousivat vastarintaan vainoojiaan vastaan!

      Lopuksi surmasivat myös itsensä. Ja tuota ei olisi pitänyt tehdä!

      Mitään lakia työpaikka/koulu kiusaamisen rankaisemiseksi ei ole tehty!

      • Anonyymi

        Tätä ei voi kutsua rasismiksi siksi se saa jatkua.

        Pahuus on laajaa ja julkista ja historiallista.
        Tvssä kerrotaan juuri Teslasta. Siltä varastettiin kaikki vaikka oli nero joka halusi auttaa ihmisiä.
        Yleensä hyvät murhataan.

        Kaikki amerikan jättifirmat on perustettu varkauksilla.
        Kaikki miljardöörit ovat maailman tuhoajia jotka eivät sallineet hyvää kehitystä vaan ainoastaan pahaa. Siksi luonto on tuhoutunut ja nyt kärsitään ilmastonmuutoksesta jonka nuo miljardöörifirmat aloitti jo 100 vuotta sitten.


      • Anonyymi

        vaikka mielenkontrolliin kuuluu yleensä että kohde sekoaa - tekee epätoivoisen teon- ja lopuksi tapaa itsensä-

        on mahdollista että nuo 2 ei edes tappaneet itseään- vaan muut tappoi ne...

        jos kyseessä satanismi-kultti niin mistään ei voi tietää mitä on tapahtunut...

        Molemmat oli olleet ennen tekoaan ulkomaisissa yhteyksissä...?

        Suomessa valtamedioissa tehokkaasti salattiin mm tanskanhovin Alexandra de Scheel- yhteys Auviseen...


      • Anonyymi

        "Jokela ja Kauhajoki....

        Lopuksi surmasivat myös itsensä. Ja tuota ei olisi pitänyt tehdä!"

        - tuostakaan ei voi olla varma. Kaikki satanismi-eliittikultteihin liittyvät jutut voi olla ihan muuta kuin virallisena totuutena esitetään...


    • Anonyymi

      Miksi et tee rikosilmoitusta?🤔🤨🙄

    • Anonyymi

      Tähän mentaliteettiin opetetaan jo peruskoulusta lähtien.

      Kiusaaja saa touhuta mitä tahtoo. Varastella ja tuhota kohteelta omaisuutta, nimitellä, uhkailla ja vaikka lyödä ja potkia.

      Opettajat ja muu koulun henkilökunta sulkevat silmänsä asialta minkä kykenevät.

      Mutta kerran kun kiusattu lyö takaisin.. Niin johan ollaan perustamassa kriisiryhmiä.

      Tässä näkyy vallalla oleva ajattelutapa.

      Ei ihme, jos se johtaa itsemurhiin tai pahimmillaan kouluampumisiin.

      • Anonyymi

        totta.

        suomessa on natsikultti yhtieksunnassa- ja mm opettajat tukeneet niitä rikkaiden natsiporvarieden kakaroita ja köyjiem kakaroita saa kiusta koulussa- mutta ei toisippäin.

        Sama aikuisena- vahteina on vaan poliisit- rikkaat voi vapaasti ryöstää rosmota ja tappaakin köyhiä- mutta annappas olla jos köyhä eehtyy tekeen mitään rikkaammille...- SILLOIN l alka löytymään toimenpiteitä ja asiouhin puuttumista...?


    • Anonyymi

      Hallitus ei ole Suomessa laatinut lakia, jolla kiusaamiseen koulussa/työpaikoilla voitaisiin suoraan puuttua.

      Nyt puttuminen tulee eri lakien kautta - kuten kunnian loukkaus, vaino jne

      On tarpeen tehdä suoraan kiusaamiseen puuttuva laki!

    • Anonyymi

      Kun kiusattu yrittää puhuen puolustaa itseään - sitäkään ei sallita!

      Puhut "AGRESSIIVISESTI"
      ÄLÄ KOROTA ÄÄNTÄSI!

      Miksi sitä ei kuulla kun puhun tavallisesti?

      Työterveyslääkäri käski puuttua tapahtuneeseen heti eikä ajan kuluttua!
      Tosi asiassa sillä ei ollut mitään merkitystä!

      Kiusaajat eivät ole NORMAALEJA ihmisiä, vaan kieroutuneita ja nauttivat kiusaamisesta ja kun näkevät, että uhri kärsii!

    • Anonyymi

      Kauhavalla ja Jokelassa myös uhrit tappoivat itsensä.

      Sitä ennen he ottivat jokusen kiusaajan mukaansa!
      Tämä herätti Suomessa parran pärinää, mutta mitää konkreettista kiusaamisen estämiseksi tai lopettamiseksi ei ole tehty!
      Suomessa ei ole lakia jonka voimalla koulu/työpaikka kiusaamiseen voitaisiin puuttua!

      Suomi on maailman johtava kiusaamisvaltio!

      • Anonyymi

        Koulukiusaajat ovat usein psykopaatin alkuja tai muuten persoonallisuushäiriintyneitä. Niilläkin on oikeus käydä koulua. Rupeavat kiusaamaan ja saavat muita liittymään mukaan. On muitakin vähemmän keljuja, mutta ilkeäluontoisia kuitenkin.

        Joku Kiva koulu ei muuta luonnehäiriöisiä toisenlaisiksi. Se voi muuten parantaa koulun ilmapiiriä.

        Vain yli 16 vuotiaitten vainon asteiseen kiusaamiseen voidaan puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulukiusaajat ovat usein psykopaatin alkuja tai muuten persoonallisuushäiriintyneitä. Niilläkin on oikeus käydä koulua. Rupeavat kiusaamaan ja saavat muita liittymään mukaan. On muitakin vähemmän keljuja, mutta ilkeäluontoisia kuitenkin.

        Joku Kiva koulu ei muuta luonnehäiriöisiä toisenlaisiksi. Se voi muuten parantaa koulun ilmapiiriä.

        Vain yli 16 vuotiaitten vainon asteiseen kiusaamiseen voidaan puuttua.

        Se on sitä yleistä vallalla olevaa välinpitämättömyyttä jonka turvin ketään pahantekijää ei rangsista. Rikollisia vain hoidetaan vankiloissa. Ei rangaista pahuudesta.
        Jengit saa kiusata melulla väkivallalla yleisöä kaduilla öisin kaupungeissa joka paikassa.

        Puolustautuminenhan on laissakin kielletty.
        Jos olisi olemassa valtias niin se vain ampuisi pahantekijät.
        Mutta sivistys vaatii että pahantekijät saa kiduttaa enemmistöä. Onko sivistys siis pahuutta naamioituneena hyvyydeksi? Kyllä.


      • Anonyymi

        Toi tapa on tullut tänne, rajan tuolta puolen.


    • Anonyymi

      Olin työssäni työtapaturmassa ja nämä kiusaajani rupesivat levittämään juorua, että minä yritin tappaa itseni!

      Tapaturma johtui huonosta työn johdosta.

      Työnjohto pääsee helpommalla, kun työntekijät vainoaa toisiaan, eivätkä puutu työtehtävän ja työn johdon osaamattomuuteen!

      Työnjohtoon kelpaa ohjeeksi sama kuin lasten kanssa. eli rajoja ja rakkautta!

    • Anonyymi

      Puukottaminen on ainoa kunniallinen tie säilyttää omanarvon tuntisi.
      Tee se.

    • Anonyymi

      Työterveys ei halua ymmärtää mihin vaino / kiusaaminen tähtää!

      Työsuojelu valtuutettu on usein osa isompaa porukkaa joka kiusaa.

      Uhri eristetään ja hän jää yksin.

      Työnantaja ei halua puuttua tilanteeseen tai tekee toimenpiteitä uhrin mitätöimiseksi!

      Uhri taistelee olemassa olonsa / hengissä säilymisen kamppailua!

      • Anonyymi

        Onko niillä tiedossa joku muu henkilö jonka ne haluaisi kyseiseen työtehtävään kiusatun tilalle?

        Toisaalta jos tilanteet ovat jo hengenvaarallisia niin kyllä työttömyys on parempi vaihtoehto kuin hengettömyys.


    • Anonyymi

      Tämä ilmiö kertoo ihmisten tyhmyydestä ja ilkeydestä. Kuka tätä vihaa lietsoo ja mitä hän siitä saa? Kertoo ihmisten pahoinvoinnista ja politiikkojen epäonnistumisesta tehtävässään. Kansalaisten hyvinvointi ensin, mutta Suomessa raha ensin ulkomaulle sieltä sen voi helposti pestä itselleen. Paskat kansan hyvinvoinnista.

    • Anonyymi

      Uhrin elämästä tehdään niin helvettiä, että hän luopuu toivosta ja tappaa itsensä!

      Tuohon itsemurhaan kiusaajat AINA tähtäävät!
      Jos kiusaajat murhaisivat - joutuisivat he siitä vastuuseen!

      Uhrin puolelle tulee aina asettua!
      Kiusaajat syyttävät, että uhri on herkkä tai ei ymmärrä leikkiä tai jotain muuta "vikaa uhrissa" ja siksi häntä kiusataan!
      Kahdesta uhrista ei noin voi enää väittää!

    • Anonyymi

      Suomessa koulu / työpaikka kiusaamiseen / vainoon ei haluta puuttua!

      Yhtään lakia ei ole tehty, jolla kriminalisoidaan kiusaaminen!

    • Anonyymi

      Kun kiusattu / täysin loppuun rääkätty ihminen tekee itsemurhan - ei siitä juuri huudella!
      Media / kukaan ei ole kiinnostunut!

      Mutta kun vainottu nousee vastarintaan ja ottaa mukaansa kuolemaan jokusen kiusaajistaan löytyy asialle mediassa palstatilaa!

      Kauhajoki / Jokela ym. Nosti koulu kiusaamisen tapetille ja asialle luvattiin tehdä jotain! Mutta mitään ei ole tehty!

      Suomi on maailman johtava koulu/työpaikka kiusaamisvaltio!

    • Anonyymi

      Nuoreen mieheen koulussa kohdistunut vaino on saattanut päättyä kun siirrytään Ammattikouluun / Lukioon

      Vaino alkaa kuitenkin uudestaan sotaväessä / armeijassa.
      Sotaväki on paikka jossa ihmisten huonot puolet tulevat esiin.

      Henkilöt eivät osaa eivätkä halua käsitellä omia ongelmiaan, vaan purkavat niitä vainoamalla kanssa varusmiehiä

      Vainoa / kiusaamista koulussa kokeneelle suosittelenkin Siviilipalvelusta!

      • Anonyymi

        Juu joka porukasta löytyy aina se hitain/kämmentävin/sähläävin/tumpuloivin "sankari" joka sit otetaan muiden silmätikuksi!

        Sen takia kannattaakin kuulua parhaaseen a-ryhmään, niin ei kiusata! 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu joka porukasta löytyy aina se hitain/kämmentävin/sähläävin/tumpuloivin "sankari" joka sit otetaan muiden silmätikuksi!

        Sen takia kannattaakin kuulua parhaaseen a-ryhmään, niin ei kiusata! 👍🏻

        Jos työssä ei ole vikaa, niin aikakin on vääriä raitoja tennissukissa tai sitä tätä, tai muuten on aasit ja asiat väärinpäin. Näihän se menee kolussa ja hiekkiksellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu joka porukasta löytyy aina se hitain/kämmentävin/sähläävin/tumpuloivin "sankari" joka sit otetaan muiden silmätikuksi!

        Sen takia kannattaakin kuulua parhaaseen a-ryhmään, niin ei kiusata! 👍🏻

        Paras a-ryhmä on lauma heikoja, katkeria ja heikkolahjaisi tympeitä tumpuloita ja juoruakkoja. paitsi omasta mielestään. Kunnes toisin todistetaa. Näin helppoa se on.


    • Anonyymi

      Zakuri hietala on aika per$ereikä. Voi hyvö tavaton miten se pelle on ihteesä täynnä. Olevinaan pro kitaristi mutta proota nähnykkään, tekniikka vajavainen ja tatsi persuuksista. Millä sen ÄÄLIÖN SAIS HILJENNETTYÄ JA POIS KUVIOISTA!!!! Suuri häpeä että semmonen jäteläjä huseeraa menemään. Tyypillä lauma idiootreja fasessa jotka paskepään juttuja myötäilee. Oikeesti. Ihan sairasta

    • Anonyymi

      Joten kiusaajat päihittää yksinkertaisesti siten, ettei tee sitä itsemurhaa! Eikö vain?

      Joten voisko siis sanoa että noi kiusaajat onkin pro-life porukkaa? :P

    • Anonyymi

      Myös minä olen työpaikka kiusattu!
      Lähdin sieltä pois ja hyvin menee nyt.
      Näen tätä kiusaajapariskuntaa joskus. Heitä käy sääliksi.

    • Anonyymi

      Miksi tilannetta seuraavat eivät puutu vainoamiseen?

      Usein käy niin, että sivulliset rupeavat myös vainoamaan uhria!
      Tuo toiminta on eläimille tuttua toimintaa - ei ihmisten toimintaa!

      Kaikkien tulee rohkeasti puuttua kiusaamiseen ja käskettävä, että sen on loputtava sekä, kiusaajien/vainoajien tulee hyvittää ja sovittaa tekonsa!

      • Anonyymi

        ihmisten sosiaalisuus eli yhteisöllisyys on sitä että liittoudutaan yhteen heikompaa vastaan- etenkin näiden työkansan menestyjien?


    • Anonyymi

      Koulu / työpaikka kiusaamiseen ei puututa koska nykyiset päättäjät ovat entisiä KIUSAAJIA!

      Uhrille ei anneta oikeutta edes sanallisesti puolustaa itseään!
      Uhrin väitetään "huutavan" tai puhuvan "agressiivisesti" tosiasiassa kiusaajien teot ja puheet ovat olleet huutoa ja agressiivista!

    • Anonyymi

      Niinhän se on. Sitä se kiusaaja toivoo, että saa hajottaa kohteensa siihen pisteeseen että tämä tekisi itsemurhan. Sitä samaa se on palstalla...

    • Anonyymi

      Uhrille ei anneta edes suusanallisesti oikeutta puolustaa itseään!

      Uhrista sanotaan, että hän on herkkä tai ei ymmärrä leikkiä!
      Herjaaminen ei kuitenkaan koskaan ole leikkiä!

      Uhri kuuntelee pitkään herjaamista ja lopulta sanoo vastaan ja häntä syytetään agressiviisesta puheesta!
      Ei saa huutaa jne!

      Kiusaajien huutamista ja agressiivista puheentapaa ei kukaan kontrolloi tai puutu!
      Työnantaja / työnjohtaja haluaa hiljentää Uhrin äänen, ja sitä myötä hänen mukaan kaikki olisi taas kunnossa!

    • Anonyymi

      Ihan totta, stay@home. Ne voi katkaista vain sähköt ennen vesiä.

    • Anonyymi

      Juuri äsken kävi nuori nainen kertomassa TV miten häntä vainottiin koulu aikana!

      Pahinta on se etteivät aikuiset mitenkään auttaneet kiusattua lasta!
      Kuraattori väitti, ettei kiusaamista tapahdu!

      Ei ne pahat ihmiset vaan ne hyvät ihmiset jotka ovat hiljaa!
      Kaikilla on oikeus ja velvollisuus puuttua kiusaamiseen!

      Kiusaaminen kouluissa/työpaikoilla tulee Suomelle todella kalliiksi!

    • Anonyymi

      Olin työtapaturmassa ja minun väitettiin yrittäneen itsemurhaa!
      Sitähän nuo vainoojani toivoivat, että tappaisin itseni ja sitä varten tekivät elämästäni helvetin!

      Työpaikka vaino siirrettiin asuinalueelleni, joka oli noin 25 km päässä työpaikasta!
      Elikkä minuun kohdistunut vaino tuli tieten tahtoen siirtää asuinalueelleni - muuten ei työpaikan asiat olisi noin kauaksi siirtyneet!

      Asunalueella olevat vainoojani sanoivat olevansa saatanan palvojia ja aloittavansa naapurin tontilla veri menot!

      Poliisi ei halunnut laittaa näitä henkilöitä järjestykseen, vaikka polisille kaikesta kerrottiin ja tehtiin rikosilmoituksia

    • Anonyymi

      Hallituksen tehtävä Laki joka tekee kiusaamisen sallimisesta LIIAN KALLISTA!

      Kiusaamisen sallivat Rehtorit/Opettajat ja Työnantajat ja Johtajat saatava vastuuseen!

      Useamman sadan tuhannen euron sakot saavat kaikki johtajat kiinnostumaan vainon lopettamisesta!

    • Anonyymi

      Tuon otsikon voit tunkea sanonko minne se kiusaaminen ei aina tähtää siihen ja tästä sun ruikuttamisesta päätellen sä valitat pomolles turhistakin asioista mikä lienee syynä siihen ettei se sua uskonut kun kerrankin aiheesta valitit oletko koskaan kuullu pojasta joka huusi sutta tässä on käynyt vähän samoin luulen että sä olet se työntekijä josta pomosi eroon haluaisi

    • Anonyymi

      Kun uhri ryhtyy suusanallisesti puolustautumaan häntä rangaistaan!
      Voidaan siirtää huonommin palkattuihin töihin tai eristää jne.

      Työnjohto ei edes kysy Uhrilta mitä on tapahtunut ja miten tapahtumat ovat edenneet!

      Kukaan ei auta uhria viemään asioita eteenpäin!

      Työpaikka vainon teot Suomen lakien mukaan vanhenevat nopeasti!
      Uhri on yksin ja vainosta palasina ja hänen ITSE tulisi osata toimia fiksusti ja viedä asioita Työsuojelupiiriin!

    • Anonyymi

      Nytkin aina vain sama juttu!

      Uhrin elämästä pyritään tekemään, niin helvettiä, että uhri luopuu toivosta!

      Myös työpaikka vaino siirretään pois työpaikalta uhrin asuinalueelle!

      Uhrista levitetään valheita / pahan puhuminen!
      Uhri ei kuulemma tule kenenkään kanssa toimeen! Eli uhria herjataan ja kun uhri sanoo takaisin siitä tehdään iso juttu johon Työnjohto / Luottamushenkilö ottaa kantaa!
      Uhrille huudetuista herjoista ei sanota, mitään vaan siitä, että uhri sanoi takaisin!

      Uhrin sanotaan olevan HERKKÄ / EI YMMÄRRÄ LEIKKIÄ!
      Riippuu henkilöstä, mutta kaikille tulee vastaan raja jolloin herjaaminen riittää ja uhri rupeaa herjaamaan takasiin! SIIHEN ON HÄNELLÄE OIKEUS!

    • Anonyymi

      Työpaikalla tapahtuvaan vainoamiseen on Työnantajan helppo puuttua!

      Kukaan ei ole korvaamaton ja kiusaajan tilalle saadaan fiksumpi työntekijä!

      Ajan myötä tieto Työnantajan fiksusta tulee kaikkien tietoon ja enää kukaan kiusaaja ei hakeudu firmaan töihin!

      Sama asia koulun suhteen!
      Kiusaajat tulee erottaa!

      • Anonyymi

        koko homma on laajempaa-

        tuollanen viisas työnantajan firma ajetaan konkurssiin ja kiusattavaksi myös? elämä tuhotaan...?

        ja ne kiusaajatkin on its e kiusattuja satanisti-kulttijäseninä, joten eivät edes tiedä mistä on kyse- on vaan pakotettuja toimimaan- tai pakotetaan vaikka tietäis ja ei haluaisi.

        siksi satanismi olisi kiellettävä?- mutta kun ne lainlaatijatkin ja korkeimmat piirit valta maailmassa ja maassamme on satanisteilla...?


    • Anonyymi

      Työpaikalla / Koulussa
      Uhriin kohdistuvaa henkistä / fyysitä / fyysisellä väkivallalla uhkailua ei työnjohto / opettajat ym. noteeraa mitenkään.

      Kun uhri pitkän aikaa herjaamista kuunnelleena sanoo takaisin on kaikki heti urhin kimpussa!
      Uhrilta kielletään itsensä puolustaminen!

      Uhrilta vaaditaan ylivoimiasia ponnisteluja!

      Kojootti Lääkäri käski uhrin pyytää kiusaajiltaan aikaa jolloin herjaamisista keskustellaan!
      Vainoajat saavat herjata koska vaan, mutta uhrin pitää pyytää aika vainoajiltaan koska vainoamisesta keskustellaan!

      Vaikka uhri kertoo vainoamisista työnjohtajalle / opettajalle hänen kertomuksensa aina kerta kerran jälkeen mitätöidään ja sivuutetaan!

    • Anonyymi

      Kun uhri on vastoin hänen omaa tahtoaan siirretty pienelle eläkkeelle - hän vainonsa mahdollistanut henkilö tekee uhrista perättömän rikosilmoituksen!

      Näin vaino jatkuu!

      • Anonyymi

        vapaamuurarit- seurantaa ja ihmisoikeusrikoksia?


    • Anonyymi

      Perjantai Dokkari kertoi Suomalaisen sotilaan saamista traumoista oltuaan Afganistanin taisteluissa ½ vuotta

      Kiusausaamisen uhri kokee myös POSTTRAUMAATTISTA STERSESSIÄ!
      Uhri on kokenut vainon Suomessa!
      Lomailu toisella paikkakunnalla voi tuoda helpotusta vainoa kokeneelle!

      Uhri kokee vainoa, vain siksi, että JUORUAKAT ovat leivttäneet juttuja!

      Uhrin kokema on kuin sodasta - hänen ympärillään on sota ja muualla aivan rauhallista!

    • Anonyymi

      Työnantaja / koulu ei haluakkaan lopettaa kiusaamista!

      Työntekijälle / oppilaalle tulee antaa varoituksia ja vaatimuksia vainon lopettamiseksi!
      3 varoituksen jälkeen kiusaaja tulee erottaa!

      Mikään firma ei ota töihin henkilöä. joka on erotettu kiusaamisen takia!
      Uudessa koulussa tiedetäään heti, millainen uusi oppilas on!
      Turussa kiusaaja siirrettiin toiseen kouluun! Mahdollisuuksia toimia on jos vain on halua!

    • Anonyymi

      Kun uhrille huudetaan AMMU ITSESI tottakai uhri olettaa että nyt Työnantaja puuttuu tilanteeseen!
      Mutta ei puutu!

      Kun uhrilta kiristetään työnjohtajan kuullen ravintolailtaa ei työnjohtaja nytkään tähän puutu!
      Jälkeenpäin sanotaan, että SE OLI SINUN OMA VALINTA! MITÄS TARJOSIT!

      Työnantaja / työnjohto ei myöskään puutu kun uhri uhataan fyysisesti pahoinpidellä työaikana!

    • Anonyymi

      Kiusaaminen ei ole mahdollista ilman työnantajan hiljaista tai suoraan sanottua hyväksyntää!

      Kukaan työntekijä ei halua Työdistukseensa lausumaa: EROTTETTIN TYÖPAIKKALLA TEHDYN KIUSAAMISEN TAKIA!

      Tuolla työ todistuksella ei saa uutta työpaikkaa!

      Työnantaja reagoi siinä vaiheessa, kun Uhri ryhtyy puolustamaan itseään!
      Kiusaajat reagoivat, kun heille sanoo takaisin ja se aiheuttaa levottomuutta!
      Kiusaajat eivät ole ottaneet huomioon, että uhri ryhtyy puolustamaan itseään!

    • Anonyymi

      Hyvin valitettavaa on se että kiusaajan on entinen koulukiusaaja...päästötodistuksiin pitäisi koulussa olla merkintä että onko ollut häiriön aiheuttaja kouluissa ..

      • Anonyymi

        no kun ne kiusaajat ja muut luonnevikaiset tunnevammaset on juuri ne jotka tätä maata valitaan hallitsemaan-
        -- esim seuraava valikointi tehdään armeijassa- ja hulluimmat fasisti-pellet pääsee sitten korkeampiin virkoihin tätä alistettua kansaa pitämään kurissa.


    • Anonyymi

      Ystävällinen neuvo tuo oli että "ammu ittes" eikä mitään huutelua.

    • Anonyymi

      Uhrille tulee kiusaamisesta fyysisiä ja henkisiä ongelmia

      Yksi kiusaajien toive ja tähtäyspiste on että uhri joutuu MIELISAIRAALAAN!

      Uhrin mielenterveyttä on jo pitkät ajat kyseenalaistettu!

      Kukaan ei kyseenalaista kiusaajien mielenterveyttä!
      Fyysisellä väkivallalla uhannutta kiusaajaa ei mitenkään rangaista!
      Rangistustoimenpiteet kohdistuvat Uhriin! Uhri siirretään huonommin palkattuihin töihin! Uhrin työaikaa huononnetaan!

      • Anonyymi

        noin tuo menee yleensä.

        vinkkinä voi sanoa että kenenkään ei kannata hakeutua mielenterveys-'hoitoihin'-

        ne on mm yksi keino tuhota ihminen eli potilaat. esim. liikalääkitys, jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noin tuo menee yleensä.

        vinkkinä voi sanoa että kenenkään ei kannata hakeutua mielenterveys-'hoitoihin'-

        ne on mm yksi keino tuhota ihminen eli potilaat. esim. liikalääkitys, jne...

        vinkkinä voin sanoa ettei kannata hakeutua mihinkään hoitoon jota ei ite maksa koska se hoito voi olla keino tuhota ihminen


    • Anonyymi

      Uhriutuminen ei ainakaan auta.
      Et ole uhri. Olet oman elämäsi sankari.
      Jos joku sanoo, ammu ittes, hymyile, jos todellakaan et ole aikeissa.
      Taitaa olla kaverilla huono päivä, ei varmaan ole saanut aikoihin.

      Kestä asiallinen kritiikki, ota opiksesi, älä kadota uskoa siihen, että olet ihan hyvä. Ainutlaatuinen ja riität moneen asiaan. Kukaan ei riitä kaikkeen. Aina voi tuntea huonoa oloa jos ei voi tai kykene.

      • Anonyymi

        "Kestä asiallinen kritiikki"

        Tuon lisäksi hyvä opetella kestämään myös asiaton kritiikki. Jos ihminen niin paska että ei kestä edes asiatonta kritiikkiä niin sen olisi hyvä ampua itsensä.
        Vituttaa edes katsella sellasia paskoja jokka nyyhkyttää eikä kestä mitä elämä tullessaan tuo.


    • Anonyymi

      Eroa vasemmistoliitosta ja hylkää entiset kommariystäväsi. Siitä se paraneminen lähtee.

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole laadittu YHTÄÄN Lakia jolla koulu/työpaikka kiusaaminen lopetettaisiin!

      On nähty, ettei muu lainsäädäntö ole ollut riittävää!

      Kiusaaminen on aivan oma lajinsa mitä tulee rikokseen ja sen tekemiseen!

    • Anonyymi

      Lapualla viimeksi selvästi tiedetään, että nuori tyttö teki itsemurhan vainoamisen seurauksena!

      Tästä itsensä tappamisesta syytetään uhria!
      Hän oli "herkkä" tai ei ymmärtänyt "leikkiä" jne.

      Uhrille ei anneta mitään oikeuksia puolustaa itseään!
      Kun Uhri suusanallisesti ryhtyy puolustamaan itseään häneen kohdistetaan rankaisu toimenpiteitä!

    • Anonyymi

      usko ihmiseen häviää viimeistään tällä palstalla

    • Anonyymi

      Ei ole merkitystä onko kiusaaminen koulussa vaiko työpaikalla
      Kiusaaminen TÄHTÄÄ AINA UHRIN TEKEMÄÄN ITSEMURHAAN!

      Uhrin elämästä tehdään, niin vaikeaa, että hän ei jaksa elää!

      Hiljaiset sivusta seuraajat mahdollistavat urhin vainoamisen!
      Kaikkien oikeus ja velvollisuus on puuttua kiusaamiseen!
      Usein riittää, kun vain yksi sanoo selkeästi, että tämä on kiusaamista ja tämä tulee lopettaa!

      Myös sivusta seuraaja voi tehdä näkemästään kiusaamisesta Rikosilmoituksen

    • Anonyymi

      Joillekkin meille se että TAPA ITSESI on huudettu päin naamaa!

      Osalle sitä on hienovaraisesti kehotettu tekemään!

      Osalle elämästä tehdään niin vaikeaa, että he eivät enää jaksa vaan tappavat itsensä!

      Vaikka KIUSAAMISESTA selviäisi elossa on sen seuraukset todella paljon elämää kurjistavaa!
      Vaikka itse pyrkii aktiivisesti unohtamaan tapahtuneet, - muut ihmiset pitävät huolta siitä ettei tehty VAINO pääse unohtumaan!

      Vainotun elämästä pyritään tekemään niin vaikeaa että hän tappaa itsensä!

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18174134/aina-kiusattu

      Suomi on Maailman johtava koulu/työpaikka kiusaamisvaltio!

      Silti Suomessa EI OLE TEHTY YHTÄKÄÄN LAKIA kiusaamisen lopettamiseksi!

      Halla-aho ja Harkimo kertovat olleensa kiusattuja!
      Onko loput Kansanedustajat olleet kiusaajia, joita ei kiinnosta miten uhrin elämälle on käynyt?

    • Anonyymi

      Tänäkin Jouluna useampi täysin nurkaan ajettu Suomalainen tappaa itsensä!

      Vainoajille ERITTÄIN HUONOA JA KURJAA JOULUA!

    • Anonyymi

      Suomen Eduskunnassa on 2 Kansanedustajaa jotka kertovat heihin kohdistuneesta kiusaamisesta!

      198 ei ole kokenut kiusaamista tai ovat olleet sivusta seuraavia hyväksyjiä taikka jopa itse olleet KIUSAAJIA!

      Edususkunta / Hallitukset eivät ole tehneet kiusaamiseen puuttuvia Lakeja!

      • Anonyymi

        ketäs noi 2 on?

        Mm. Pekka Haavisto kertoi joskus että Suomi on kiusaamis-yhteiskunta- ja aika oikeassa taisi olla. Esim jollain tapaa erilaisia ihmisiä saatetaan kohdella jotenkin syrjivästi tai arvostellen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Menneenä vuonna moni kiusaamisen uhri teki itsemurhan!

      Joistakin Media kirjoitti, mutta suurinosa ei saanut mitään mainintaa

      Tänä vuonna meidän ei tarvitse sivusta seurata, kun joitakin kiusataan vaan voimme puuttua tilanteeseen ja käskeä lopettamaan ja tehdä selväksi, että kiusaaminen on tyhmien touhua!

    • Anonyymi

      Lapuan teini-ikäinen tyttö teki itsemurhan kiusaamisen takia ja samaten
      Jasmin Voutilainen!

      Kuitenkaan ketään ei ole kuulusteltu tai haastettu oikeuteen itsemurhaan pakottamisesta!

      Suomi on maailman johtava Koulu ja Työpaikka kiusaamisvaltio ja Eduskunta eiv vaan säädä lakeja että kiusaaminen saataisiin Kriminalisoitua ja sitä tekevälle todella kovat rangaistukset!

    • Anonyymi

      Mikäli uhrilta löytyy voimavaroja ja rohkeutta, hän ryhtyy puolustamaan itseään ja herjaa takaisin!

      Nyt Uhri onkin se "kiusaaja"
      Uhrille ei anneta oikeutta edes suu sanallisesti puolustaa itseään!

      Uhrilta vaaditaan että hänen tulee pyytää kiusaajiltaan aika jolloin kiusaamisesta voidaan keskustella!

      Paljon vaatimuksia uhrille!

      Kiusaajat saavat herjata ja tehdä uhrille muutkin pahaa, milloin heitä huvittaa, mutta uhrin pitää varata kiusaajiltaan aika "kiusaamisesta keskusteluun"

      Kaikesta huomataan, että UHRILLA ei ole mitään oikeuksia!

      • Anonyymi

        Mielestäni kiusaamiset johtuvat enimmäkseen ihmisen laumaeläin ominaisuudesta. Mitä vahvempi on tämä laumaeläimen ominaisuus, sitä herkemmin hyväksyy laymassa toisten kiusaamisen, ja sitä herkemmin innostuu itse alistaman toisia.

        Tykkäärkö tottelevaisista koirista? Vihaatko kissoja, jotka eivät tee, niin kuin sinä haluat? Mieti sitä! Mieti!


    • Anonyymi

      Kun vaino on jatkunut pitkään, tulee siitä uhrille itseään toistava mekanismi

      Vaikka uhri on rauhassa omassa asunnossaan -- hän silti pelkää!
      Mitä tapahtuu seuraavaksi ja miten hänen käy!

      Uhrin yllä on kaikenaikaa kuin Salama joka voi iskeä koska tahansa!

    • Anonyymi

      tämän takia suomalaisena vihaan kiusaavia suomalaisia tällaiset pskiaiset joilla on mielenterveysongelmia pitäisi saada pakkohoitoon prkl

    • Anonyymi

      Armeijassa sotaväki aikana tapahtuneeseen herjaten kiroamiseen
      ei Tasavallan Presidentti Puolustusvoimien Ylipäällikkö Sauli Niinistö halunnut mitenkään puuttua!

      Kyseinen herjaamisen tehnyt Upseeri on yhä elossa!
      Niinistöllä riitti intoa aina suojavärillisiin ihmisiin!

      Kun Suomen Presidentti ei ole lainkaan kiinnostunut miten sotaväessä on Upseeri herjaten kironnut varusmiestä!

      Suomi ei todellakaan ole maailman onnellisin kansa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään on se päivä, jolloin SINÄ voit olla lopettamassa kiusaamisen / vainon!

      Hiljaiset hyväksyjät mahdollistavat vainoamisen!
      Kun he tekevät selväksi, että vainoamisen on loputtava - se myöskin loppuu!

      Ei tarvitse olla sivusta katsoja. Voi tulla esiin ja käskeä lopettamaan ja toimia todistajana, jo niitä tarvitaan!

    • Anonyymi

      Suomi on SODASSA!!!

      Ay-liike RÄIKEÄSTI väittää olevansa Suomen suurin työväenpuolue vaikka sehän ihan ilmiselvästi on Persuomalaiset! Täysin PÖYRISTYTTÄVÄÄ!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=_M9JAiY20Sk

      Suomi on nyt TOTAALISESSA SODASSA!!! Hallituksen on jo vihdoin viimein aika käyttää Eduskunnan sille myöntämää valtaa ja PIDÄTTÄÄ koko maan vakautta uhkaavat Ay-kommunistit!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=0wW0rbLApIM

    • Anonyymi

      Jasmin Voutilainen ja Miki Liukkonen olivat kiusattuja ja tappoivat itsensä

      Ihminen itse on aina oman elämänsä paras tuntia.
      Jasmin ja Miki kumpikin yritti päästä ostastolle "hoitoon" mutta heitä ei otettu!

      Silti Suomessa on iso joukko ihmisiä jotka ovat vastoin tahtoaan "pakko hoidossa"
      He eivät ole riittävästi nuoleskelleet niitä ihmisiä, jotka ovat omasta mielestään tavallista rahvasta parempia!

      Kiusaaminen aina tähtää uhrin tekemään itsemurhaan!
      Uhri on "herkkä" tai ei "ymmärrä leikkiä", kun tappoi itsensä!

    • Anonyymi

      Ex mieheni sanoi "tapa ittes" jos ei saanut seksiä. Kävi päälle. Turha kuvitella, että tapan. Äijä saa maksaa tekemästään väkivallasta käräjillä. Ei pidä lannistua. Tuskalta ei ehkä voi välttyä, mutta rajojaan saa ja pitää puolustaa.

    • Anonyymi

      Kansa valitsi presidentiksi pahimman luokan kiusaajan. Tämä kertoo jotain kansasta.

    • Anonyymi

      Alan ammattilaiset antavar risitiiraitaisia neuvoja!

      Puutu aina HETI kun sinua herjataan / kohdellaan väärin!

      Sitten huo** Työterveyslääkäri! Sinun pitää sopia aika kiusaajiesi kanssa koska kiusaamisista keskutellaan!
      Sanoin tuolle huo*****! Siis he voivat herjaten kirota minua koska haluavat, mutta minun pitää sopia aika vainoajieni kanssa, koska heille sopii, että minun vainomisesta keskustellaan!

      Olen tarttunut herjaten kiroamiseen heti, kuten on käsketty!
      Minua on sanottu: OLET HERKKÄ!
      Joku toinen on sanonut= OLET VAARALLINEN!

      Kaikki KIUSAAJAT OVAT HENKISESTI SAIRAITA!
      kukaan TERVE ei kiusaa ketään!

    • Anonyymi

      Kun uhri jostakin kaivaa esiin viimeiset voiman rippeet ja ryhtyy puolustamaan itseään sanotaan heti hän on KIUSAAJA!

      Se miten häntä kohtaan on toimittu ei merkitse mitään!

      Lisäksi uhri käyttää kiusaajiaan vastaan samoja sanoja sekä tekoja mitä hänelle on tehty!
      Uhri ei noin saa puolustautua, mutta vainoajat saavat tehdä mitä vain!

    • Anonyymi

      Aina löytyy kusipäitä, joilla on tarve alistaa muita, purkaa omaa pahaa oloa toisiin. Itseäni on kiusattu koulussa ja työpaikoillakin. Aikuisena en halunnut alistua jonkun kiusaamisen takia, alkoi vaan ottaa päähän, yhdessä työpaikassa tauoilla käydessä menin istumaan sellaiseen paikkaan ettei sitä porukkaa tarvinnut katsella ja siitäkin tuli sitten sanomista, pidin kuulema itseäni liian hienona tulemaan samaan pöytään istumaan, he itse lähtivät aina pöydästä pois, jos yritin tulla saman pöydän ääreen istumaan. Kun he jotain huutelivat mulle, näytin vaan keskaria niille, he käyttäytyivät kuin penikat, niin vastasin takas niinkuin penikat tekee, he tajusivat etten ollutkaan helppo kohde. Siellä kiusattiin toistakin henkilöä, mä rupesin pitämään sen puolta, kiusaajat vähensivät kiusaamista.
      Toisessa paikassa yks samassa työpisteessä ollut yritti ruveta pomottelemaan mua, kun en ruvennut tekemään hänen tahdon mukaan, rupes se selän takana paskanjauhaminen ja mun tekemän työn mitätöinti. Tuossa tilanteessa yritin puhua yhdelle esimiehelle, hän antoi ymmärtää, ett mun pitäis itse puhua sen toisen kans ja ett itse muka aiheutin tilanteen. Ei kai mun jumalauta pidä samanvertaista työtä tekevän alaiseksi ruveta, ei hän ollut mikään pomoksi otettu sinne paikkaan. Yritin saada siirtoakin, mutt se ei heti onnistunut, vasta sitten sain siirron, kun tuo työkaveri rupesi mua haukkumaan työpaikan johtajan huoneessa. Kai se johtaja tajusi sitten, ettei ole järkeä enää meitä kahta pitää samassa työpisteessä, sain siirron ja kas kummaa, se kiusaaminen loppui siihen. Mutt ei ne uudet, jotka sinne työpisteeseen meni hommiin kestäneet sitä ihmistä vaan toinen heistä hommasi siirron itselleen toiseen työpisteeseen.

    • Anonyymi

      Tämäkään Hallitus ei ole tehnyt lakia, jolla KIUSAAMISEEN PUUTUTAAN

      Nyt kiusaamiseen yritetään puuttua muiden lakien avulla mutta huonosti se onnistuu!
      Ei Suomessa ole tahtotilaa lopettaa kiusaaminen!
      Kiusaamisen UHRIN katsotaan edelleen olevan syyllinen siihen, että häntä kiusataan!
      "sinussa pitää olla jotain vikaa, kun sinua kiusataan"!

    • Anonyymi

      suomi on sitte hieno maa. autetaan muita ja annetaan rahhaa pois ku meillä kaik nii hyvin

    • Anonyymi

      minut uhattiin tappaa töissä kun en puhu ruotsia

    • Anonyymi

      Kiusaajat pitäisi teloittaa.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16336452/miksi-raiskauksien-uhrit-kantavat-hapean-raiskaajien-ja-siskojenhakkaajien-sijasta-#comment-118459131

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17168811/elakelaiskoyhyys-on-koko-koyhyysongelman-ydinta--ikarasismia-nais-vammais-sairausvihaa

      Eläkeläisköyhyyteen pahoinpidellyissä, kouluttamattomaksi ja osattomaksi pakotetuissa, on paljon lapsesta asti tuota vihaväkivaltaa, monissa eri muodoissa kokeneita, kysykää heiltä, jos haluatte tietää jotain väkivallan kohteeksi joutumisesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18333534/suomen-vakavin-turvallisuusuhka-on-iso-koyhyysongelma#comment-127143126

      Köyhyyteen taloudellisesti oikeusturvattomaksi pakottaminen, ALTISTAA mm. raiskauksille ym taloudelliselle, seksuaaliselle, henkiselle ja fyysiselle väkivallalle. Siksikin iso, korjaamaton köyhyysongelma, on kaiken väkivallan ytimessä, sen tunnistamisessa olevat, vakavat puutteet viranomaisten keskuudessa, mistä ne johtuvat, ilmeisesti poliittinen valinta, tai korruptio.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18018979/2000ekk-minimielakkeet-ennenaikaisen-laitos--ja-kotihoidon-tarpeen-poistaminen#comment-123191989

      https://www.swissinfo.ch/eng/swiss-politics/pension-swiss-switzerland-vote-protest/73323356

      On äärimmäisen huolestuttavaa, etteivät Suomen turvallisuudesta vastaavat viranomaiset, kuten supo ja krp, ole tunnistavinaan isoa ,korjaamatonta köyhyysongelmaa, Suomen ehdottomasti vakavimmaksi turvallisuusuhaksi. Kyllä se on niin härskiä verokeitaisiin vetämistä, ettei voi kuin kummastella, ettei löydy tutkijoista ja muista asintuntijoista, edes hanttiin laittajia, kun supo EK-Ylen kanssa, vedättää kansalaisia valekeskusteluilla, joihin tavallisten kansalaisten, ei edes anneta osallistua, eli sananvapauksia estetään rankasti ja laittomasti.

    • Anonyymi

      Miki Liukkonen ja Jasmin Voutilainen olivat kiusaamisen uhreja ja tekivät
      itsemurhan

      Päättäjät eivät ole tästäkään kiinnostuneet eikä Kiusaamisen estävää LAKIA ole tulossa!

    • Anonyymi

      Ihan oikein huusi. Paitsi että itse ehdottaisin hirttäytymistä kun ampuisit kuitenkin ohi.

      Työnantajasi saisi itsekin osallistua hakkaamiseesi. Toivottavasti hakkaavat sairaalakuntoon ihan pesismailan kanssa niin että murtuu nenä ja irtoaa hampaitakin.

      Jos on noin tyhmä ja heikko ihmisuloste kuin sinä niin ansaitseekin kaikenmaailman huutelut. Potkutkin voisi antaa kun on ensin hakattu.

      Hahahahahahahahahahahaaaaaa 🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      kamalia paikkoja nuo työpaikatkin nykyään. ja pitäs vielä hakeakin. ei ikinä 🤮

    • Anonyymi

      Tähän minuun kohdistunut VAINO tähtäsi!

      Työpaikan asiat siirrettiin asuinalueelle lasten jotka sanoivat olevansa
      SKINEJÄ tiedoksi!
      Työpaikan vainooja jakoi nuorille viinaa että hyökkäävät minun ja perheeni kimppuun!
      Myös raha siirtyi työpaikalta nuorisolle

      Poliisi ei tietenkään halunnut tehdä mitään!

      Poliisia ei saatu paikalle vaikka "nuoriso" oli humalassa ja aivan poissa tolaltaan ja uhkaili raiskata ja tappaa!

      Tämä kaikki tietenkin TURUSSA!

    • Anonyymi

      Koulu / työpaikka vainoon ei ole edes haluttu puuttua!

      Mikään Hallitus ei ole tehnyt yhtään lakia vainon lopetettamisekisi

      Kauhajoki / Jokela tapauksen oli paljon lupauksia ilmassa mutta olivat poliitikkojen
      "vaali" puheita!
      Suomessa ei ole edes todellista tahtoa lopettaa vainoaminen!

      Rangaistusten tulee olla pitkiä vankilatuomioita sekä rahallisia sakkoja / korvauksia uhrille!
      Ainoastaan maksettavien sakkojen/korvausten suuri summa lopettaa vainoamisen!

    • Anonyymi

      Tosiasiat on kohdattava Suomijuntit! Velalla elämisen ON LOPUTTAVA!!!

      https://www.suomenuutiset.fi/purra-tosiasiat-on-nyt-kohdattava-elintaso-perustuu-valheelle-ja-velalle-ja-sen-maksun-aika-on-tulossa

      Kaikki possut vikisevät aina vähän ennen teuraalle joutumista mutta se ei muuta miksikään sitä karua tosiasiaa että kulutusjuhlat ovat nyt virallisesti OHI!!!

      https://www.suomenuutiset.fi/valtiovarainministeri-purra-pyrimme-tekemaan-jarkevia-ja-oikeudenmukaisia-paatoksia-mutta-emme-voi-valttya-hyvinkin-hankalilta-leikkauksilta

      Sitäpaitsi se ei meille käy ;=))

      https://mega.nz/file/9cIwXRhA#YOCjdkji0wizEP07AJJ3lWeLW7OC8uSczqwpDeX9tnk

      Valtion velka on muodostunut kertakaikkiaan KESTÄMÄTTÖMÄKSI!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=9CVqA7FGeuI

      Ainoa tie eteenpäin on AY-liikkeen totaalinen ALASAJO!!! Vain siten voi Suomalaisen kilpailukyvyn vielä pelastaa ;P

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b82a14f-2dc0-4f72-8677-38954112c221

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe