Onko teillä sinkuilla

Anonyymi-ap

Kellään vientiä sinkkumarkkinoilla. Käyttekö usein treffeillä?

61

414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ja en. mutta aina kun löytää hienon autiotalon tai vanhan tehtaan, tälläset pikkutappiot unohtuu.

      • Vierailetko autiotaloissa ja tehtaissa vai katselet vain sivusta? Ihan siksi vaan kysyn, että muakin kiehtovat autiotalot, vaikken olekaan (vielä) päässyt sellaisessa vierailemaan.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Vierailetko autiotaloissa ja tehtaissa vai katselet vain sivusta? Ihan siksi vaan kysyn, että muakin kiehtovat autiotalot, vaikken olekaan (vielä) päässyt sellaisessa vierailemaan.

        On niissä tullut vierailtua. jo yli 20 vuotta. Ne on tosi hienoja paikkoja.


      • JeroP kirjoitti:

        On niissä tullut vierailtua. jo yli 20 vuotta. Ne on tosi hienoja paikkoja.

        Mainosta kanavaasi, niin palstiskin voi tsiikata, mitä oot kuvannut. 😊


    • Elähän hätäile, kesä on vasta alkamassa.

    • Anonyymi

      Noh, kuinka sen nyt sanoisi. Kaikki vienti pitää itse järjestää :)

    • En oo virallisilla treffeillä viel käyny.. ehkä jonakin kauniina päivänä🤗

      • Anonyymi

        Öinen hautausmaakävely randen kanssa järjestyy varmasti koska tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öinen hautausmaakävely randen kanssa järjestyy varmasti koska tahansa.

        En tiedä onko tuo paikkana, niin kovin hyvä.🙄


    • Miten tuo vienti nyt mitataan. Olen kyllä käynyt treffeillä, mutta nyt olen pitänyt hieman taukoa miehistä ja treffeistä.

      • Anonyymi

        Markkina-arvo laskusuunnassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Markkina-arvo laskusuunnassa?

        Mitkä tekijät määrittävät sen, onko markkina-arvo laskusuunnassa vai ei?


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Mitkä tekijät määrittävät sen, onko markkina-arvo laskusuunnassa vai ei?

        Kurppuuden lisääntyminen vähentää markkina-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurppuuden lisääntyminen vähentää markkina-arvoa.

        Silti vanhat kurpatkin pariutuvat halutessaan. Ei taida markkina-arvoteoria pitää paikkaansa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurppuuden lisääntyminen vähentää markkina-arvoa.

        Ainoa vaan että mitään markkina-arvoja ei tässä yhteydessä ole olemassakaan niin ei se voi vähentyä tai noustakaan.😂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurppuuden lisääntyminen vähentää markkina-arvoa.

        Kerro nyt vähän tarkemmin, mitä kaikkea minun täytyy olla, jotta markkina-arvoni on laskusuunnassa. Iän puolesta olen kurppa, se on selvä. Mitä muuta?


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kerro nyt vähän tarkemmin, mitä kaikkea minun täytyy olla, jotta markkina-arvoni on laskusuunnassa. Iän puolesta olen kurppa, se on selvä. Mitä muuta?

        Menopaussi ja hormoonilastari takapuolessa vähentää markkina arvoa:)
        -Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menopaussi ja hormoonilastari takapuolessa vähentää markkina arvoa:)
        -Sivusta

        Miksi nuo naisen markkina-arvoa vähentäisivät? Jos huolehtii hormonitasapainostaan, niin eikös se ole vain positiivinen asia? Ja menopaussihan on luonnollinen tapahtuma jokaisen naisen elämässä. Ei se vaikuta naisen arvoon millään tavalla. Eihän miehetkään ikuisesti parikymppisinä pysy, miksi naisten pitäisi?

        En ole kyllä yhtään vakuuttunut näistä perusteluista.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kerro nyt vähän tarkemmin, mitä kaikkea minun täytyy olla, jotta markkina-arvoni on laskusuunnassa. Iän puolesta olen kurppa, se on selvä. Mitä muuta?

        Pimppiviiva on vanhuuttaan kellahtamassa kumolleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimppiviiva on vanhuuttaan kellahtamassa kumolleen.

        Kyllä ne kallellaankin olevat pimppiviivat ihan toimivia ovat. Eihän sellaista standardia ole edes olemassa, joka määrittelisi missä asennossa pimppiviivan tulisi olla. Ihan yleistä tietoa aikuisten miesten keskuudessa. Pikkupojilla voi olla asian kanssa opeteltavaa.

        Kaikenlaiset pimpit ovat ihania juuri sellaisina kuin ovat.


      • Aletheias kirjoitti:

        Kyllä ne kallellaankin olevat pimppiviivat ihan toimivia ovat. Eihän sellaista standardia ole edes olemassa, joka määrittelisi missä asennossa pimppiviivan tulisi olla. Ihan yleistä tietoa aikuisten miesten keskuudessa. Pikkupojilla voi olla asian kanssa opeteltavaa.

        Kaikenlaiset pimpit ovat ihania juuri sellaisina kuin ovat.

        Just näin!


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kyllä ne kallellaankin olevat pimppiviivat ihan toimivia ovat. Eihän sellaista standardia ole edes olemassa, joka määrittelisi missä asennossa pimppiviivan tulisi olla. Ihan yleistä tietoa aikuisten miesten keskuudessa. Pikkupojilla voi olla asian kanssa opeteltavaa.

        Kaikenlaiset pimpit ovat ihania juuri sellaisina kuin ovat.

        Jos häppärit on kuin norsun korvat ei se niin ihanaa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos häppärit on kuin norsun korvat ei se niin ihanaa ole.

        Osittain olet oikeassa, sillä pahimmassa tapauksessahan kovin ulkonevat häpyhuulet saattavat aiheuttaa nirhaumia ja sitä myöden kipua ja tulehduksia. Jollei niistä ole kuitenkaan kantajalleen mitään haittaa, niin norsunkorvaiset häppärit ovat aivan yhtä hyvät ja kauniit kuin mitkä tahansa muutkin.

        Tiedätkö muuten, miltä tuntuu revetä synnytyksessä välilihaa myöden ja saada kymmeniä tikkejä alapäähänsä? Olla viikkokausia kunnolla istumatta? Tuntea vielä kuukausienkin päästä vihlovaa kipua, jos tekee jotain nopealiikkeistä?


    • Anonyymi

      Eipä oo, aika vaihtunut nunna-menoksi. Kaapu ja vapahtaja puuttuu vaan

    • Ei ole yhtään. Ei ole ollut mitään treffejä vuosikymmeneen. Tinderissä ei ainuttakaan mätchiä, poistan sen ihan just. Eikä mikään muukaan vastaava juttu toimi minulla. Taidan vaan olla liian vanha ja ruma.

      • Anonyymi

        Liian pessimisti ja itsesääliin taipuvainen ainakin olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liian pessimisti ja itsesääliin taipuvainen ainakin olet.

        Niin ja se näkyy päällepäin, ja tinderin kuvissa? Kaipa sitten... Veikkaan että harmaa väri hiuksissa ja naaman rypyt vaikuttaa asiaan enemmän.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin ja se näkyy päällepäin, ja tinderin kuvissa? Kaipa sitten... Veikkaan että harmaa väri hiuksissa ja naaman rypyt vaikuttaa asiaan enemmän.

        Pitäisi varmaan tehdä kasvojen kiristys. Hampaiden suoristus ja valkaisu. Hiusten värjäys. Ja ostaa kultakello ja Tesla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin ja se näkyy päällepäin, ja tinderin kuvissa? Kaipa sitten... Veikkaan että harmaa väri hiuksissa ja naaman rypyt vaikuttaa asiaan enemmän.

        Ja vaikuttaahan nuo samat asiat itsellänikin, jos kuvissa näkyy mummeli, niin vasemmalle lentää ajatusta nopeammin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin ja se näkyy päällepäin, ja tinderin kuvissa? Kaipa sitten... Veikkaan että harmaa väri hiuksissa ja naaman rypyt vaikuttaa asiaan enemmän.

        Kyllä se elämänasenne, omakuva ja itseluottamus niistä kuvistakin käy ilmi yleensä ja vaikuttaa siihen minkälaisen kuvan toinen saa. Toki kaikki tällaiset tinderin kaltaiset jutut missä tehdään päätöksiä vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella on aika turhia juttuja pariutumisen kannalta ja eivät johda muuhun kuin suureen määrään pettymyksiä ja pahaamieltä.🙂.


      • mustasusi kirjoitti:

        Pitäisi varmaan tehdä kasvojen kiristys. Hampaiden suoristus ja valkaisu. Hiusten värjäys. Ja ostaa kultakello ja Tesla.

        Ei ne auttaisi yhtään mitään jos ei muut asiat muutu.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ne auttaisi yhtään mitään jos ei muut asiat muutu.🙂.

        👍

        xLiner


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja se näkyy päällepäin, ja tinderin kuvissa? Kaipa sitten... Veikkaan että harmaa väri hiuksissa ja naaman rypyt vaikuttaa asiaan enemmän.

        Kai se mitä kerrot ja millä sävyllä vaikuttaa Tinderissäkin. Jos pelkillä kuvilla yrität, ei onnistu edes mummojen hurmaaminen sillä. Veikkaan kyllä, että ikätoiveesi on suurinrajoite. Harva 20-30v haluaa 50v puolisoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se mitä kerrot ja millä sävyllä vaikuttaa Tinderissäkin. Jos pelkillä kuvilla yrität, ei onnistu edes mummojen hurmaaminen sillä. Veikkaan kyllä, että ikätoiveesi on suurinrajoite. Harva 20-30v haluaa 50v puolisoa.

        Niin, ja olen jo sen faktan todennutkin että taisin jäädä yksin loppuelämäkseni. Minä en hae kumppania viiskymmentä täyttäneistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, ja olen jo sen faktan todennutkin että taisin jäädä yksin loppuelämäkseni. Minä en hae kumppania viiskymmentä täyttäneistä.

        Niin koska susi on ihastunut varattuun teiniin,jota ei voi saada.


    • Anonyymi

      Onneksi ei vapaus on se mistä ei luovuta.

    • Anonyymi

      Minä vien ja naiset vikisee. Naiset ei halua parisuhdetta joten juttuni jää tapailu ja seksi suhteeksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      hmm kummitustalo kuin joku Amityville-talo.

    • Anonyymi

      Aloittajan tyyppiset ihmiset jäävät aina lopulta yksin. Kuka haluaisi seurustella tuollaisen typeryksen kanssa. No, ehkä toinen samanlainen korkeintaan.

    • Anonyymi

      Minulla on jatkuvasti treffejä hammaslääkäri tyttöjen kanssa, tapaamisia siis. Toistaiseksi paljon.

      Mutta tuollainen olisikin jännittävä retki tutkimaan jotain autiotaloa tai kummitustaloa, noihin ei pääse helposti yleensä autoilla mopedilla pääsee tuollaisiin.

    • Anonyymi

      Mitentuo vienti määritellään. En käy treffeillä, mutta kyselijöitä on ollut. Olisi enemmänkin, jos olisin jossain tyrkyllä. En ole.

      • Mulla kun ei noita suhteita oo ollenkaan, niin mun mielestä vienti on ulkomaankauppaa ja siitä mulla oiskin paljon sanottavaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mulla kun ei noita suhteita oo ollenkaan, niin mun mielestä vienti on ulkomaankauppaa ja siitä mulla oiskin paljon sanottavaa.

        Millasta sitten on "vienti sinkkumarkkinoilla"?


    • Anonyymi

      En mä varsinaisilla treffeillä pahemmin ole kulkenut, eipä usein nykyään edes kukaan ole ehdottanut treffejä. Asioilla mä kyllä liikun kaupungilla ja juttelen ventovieraidenkin kanssa, milloin mistäkin asiasta. Kahvilassa usein tulee juteltua naapuripöytään, kontakti syntyy joskus pelkästä katseiden kohtaamisesta. Eihän siihen tarvitse kuin moikata, siis tervehtiä! Niin toisinaan siitä alkaa keskustelu, milloin mistäkin aiheesta...

      Olet varmaan huomannut etten mä ole tuppisuu, tällaiset kohtalon järjestämät treffit ovat niitä parhaita. Saat eteesi juuri sitä mitä itse olet halunnutkin, kun tilaat ja maksat itse! Ja jollei juttuseura miellytä, keskustelun voi lopettaa koska itse haluaa... kaiken lisäksi ei pitäisi kummallakaan olla mitään etukäteispaineita; esim. mistä keskusteltaisiin. Puhua nyt voi melkein mistä vaan; kunhan ei toinen ala kyselemään yökylään luokseni. Se keskustelu loppuu siihen; kun ilmoitan asuvani nykyään vanhempieni luona, olohuoneen sohvalla!

      Kukaan ei ole tahtonut samalle sohvalle yöpymään. Asia tulee laakista selväksi, eikä kysymyksiä miksei käy vierailut? Ja siinä kohden mulla alkaa jo olla kiire; pankkiin tai hammaslääkäriin, kampaajalle... Onhan näitä vaihtoehtoja; vaikka laboratorioon on aika varattuna. Mä tykkään keskustella ihmisten kanssa, täysin vieraidenkin, ihan sama miehiä tai naisia, vanhoja tai nuoria; kunhan keskustelun aihe on mielenkiintoinen! Mulla näet ei ole ns. hakupäällä; Olen ihan mielelläni sinkku!
      trollikka

      • Se oisikin hienoo jos pääsis laboratorioon. Mitenköhän sais ajan johonkin suureen kemian tehtaan laboratorioon.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Se oisikin hienoo jos pääsis laboratorioon. Mitenköhän sais ajan johonkin suureen kemian tehtaan laboratorioon.

        Vitsinieka vai? ...."Onhan näitä vaihtoehtoja; vaikka laboratorioon on aika varattuna."

        www.tykslab.fi ajanvaraus ...tällainen aika! - Ei tuoltakaan sovi myöhästyä, tai tultava seuraavana päivänä jonottamaan, ilman vuoronumeroa! 2- 4h yleensä.
        trollikka


    • Anonyymi

      Miteen kiltti ja kunnollinen suht raitis mies saa naisen. Ei mitenkään. Pitäisi olla viinamies

      • Anonyymi

        Niinpä, oikein kunnon pultsari!
        trollikka


    • Anonyymi

      Minkälaisia lempinimiä voisi olla tytöillä, kun vaikkks Gaius-Julius Baltar

    • Anonyymi

      Käyn treffeillä katsomassa minkänäköinen nainen on. Jos eiole kaunis niin lähden sitten heti kotiin.

    • Anonyymi

      On aina. Mutta en ole vietävissä. Jätin karjamarkkinat jo kauan sitten muille, eli karjana itseään pitäville ja poistuin sieltä. Ja se on ollut elämäni paras ratkaisu mitä tulee suhteisiin.

    • Anonyymi

      Nuokin on omalajinsa nuo jotka treffailla tykkää mu kun olette kymmenen vuotta treffailleet satoja miehiä tai naisia ni osaatteko enään asettua vakiintua parisuhteeseen

    • Treffien määrälläkö määrität viennin? 😁

      Äkkisiltään on mittarit vähän väärät, jos lopputuote olisi pariutuminen...

      Ei kauppiaistakaan rikkaimpia ole ne, jotka myy eniten, vaan joiden myyntituotto on paras. 1 euron tuotetta voi joutua myymään 20 kpl, ja 10 euron tuotetta 2 kpl ja pesee tuplana jo 1 euron tuotteen 10 kpl;een myynnin. 😀

      Eikös täällä palstalla markkina-arvoja joskus mietitty? 😄

    • Anonyymi

      Yllättävän hyvin olisi vientiä tinderissä näin miehenä, mutta ei sillä ole kauheasti väliä, jos ei löydy itseä kiinnostavia naisia. Olen siis käynyt treffeillä kyllä, mutta en nyt mitenkään paljon.

    • Anonyymi

      Vulgaari on Bulgaarialainen eli siin bulkarialainen vulgaari on silloin

    • Anonyymi

      Jos on Belgialainen on Ballo.

    • Anonyymi

      jooh niinpä löytää jotain kummitustaloja, ei pääse autoilla mopoilla, isopyöräisillä niillä sellaisella pääsee metsikköön katsomaan jotain kummitustaloja.

    • Anonyymi

      kummitustalot... jänniä mennä tutustumaan sellaisiin, kuin retkenä

    • Anonyymi

      Olisi mukavaa jos ikäiseni vanhemmat miehet pyytäisivät vaikka lenkille, jotta voitaisiin tutustua toisiimme ja katsoa onko mahdollista enempään eli seurusteluun. Haaveena on löytää muutaman seuraavan vuoden aikana kumppani parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Ei kerkee kun käy töissä ja harrastaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe