Lapin raatio kertoi että pissiä ole pelattu muuallakuin Kemissä, mitäpä olette mieltä.
Pissin peluu
8
476
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli pelattua ;o)., Haaparannalta sai halvalla ison pussillisen erikoisia pissikiviä. Kai ne oli lasista tehty, läpinäkyviä missä oli joku kuvio upotettuna keskelle kiveä.
- Anonyymi
paska puhetta..
- Anonyymi
yrittävät kaunistella kemin mainetta
- Anonyymi
Niin pissit oli housuissa..
- Anonyymi
50 ja 60 luvuilla pelattiin Keminmaassa, oli savi pissejä Haaparannalta ostettuja lasipissejä,marmoripissejä joita vaihdettiin useampaan savipissiin,samoin toisinpäin . pelinä kuoppa sekä seinä.
- Anonyymi
Kemin SKDL piti 60-luvulla Haaparannalta ostettuja lasi-ja marmoripissejä kulakkien ylellisyystuotteina. Kunnon sosialisti leikki kävyillä.
- Anonyymi
Tornion akkuhuollosta haettiin pissikiviä, taisivat olla lasisia mitä akuissa oli.
- Anonyymi
Kemistä sai huoltoasemilta Champpion tenttua. Sitä lantratiin Sittis-Soodan kanssa. Sai kovat kännit, mutta monesti heräsi lällit housuissa. Ei sitä joutanu, hinttisällien kanssa pissin peluuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043