yli 1000 asikasta kusetettu hintoja nostettu väittämällä asunto tai tontti sijaitsee levillä .MUTTA KUN E SIJATSE LEVILLÄÄ KARMEIMMAT KUSETUKSET SATOJA TUHANSI EUROJA ..OLIMME MYYMÄSSÄ MAKSOIMMA 400 TUHATTA MUKA SIJAITSI LEVIILLÄ KUN ALOIMME MYYMÄÄ SAMA FIRMA LAITTOI MYYNTII 150 TUHATTA JA EI SIJAITSE LEVILLÄ . KUSETETTII SAATANANSTI.
oltko ostanut mökin yms , ja sinule sanottu että se sijaitsee levillä , sua kusetettu
33
1164
Vastaukset
- Anonyymi
EIKÄ SIELLÄ OO MILJOONA MÖKKEJÄ SURKEEESTI TEHTYJÄ TALLEJA NE ON .. 80 PROSENTTIA YLIHINTAA JA KUSETUSTA.
- Anonyymi
NYT KANNATTAA HAASTAA OIKEUTEEN SILLÄ LAIN VOIMAINEN TUOMIO TULLUT ASIAKAS JOKA OSTI SAA RAHANSA TAKSIN KORKOJEN KERA LAKI SE LEVIN ROVOILLEKKI LÖYTYY .. NYT TARKISTAAN ONKO SULLE MYYTY VAIKKA EI SIJAITSE LEVILLÄ SE ON RIKOS . JOS ON MYYTY EIKÄ SIJAITSE..
- Anonyymi
SIRKAN KYLÄ EI KUULU LEVIIN YMS YMPÄRISTÖ .. KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄT RIKKOVAT LAKIA . NYT JOUTUVAT MAKSUMIEHIKSI ..
- Anonyymi
Tollo,Levi sijaitsee kittilän kunnassa Sirkan kylässä. Kouluun takas opetteleen suomen maantietoo!!
- Anonyymi
ELI JOS PANKKI ON ANTANUT LAINAA JA ASIKAS ON VÄITTNYT ,, KUKA KORVAA KUN TONTIN ARVO ON 80 PROSENTTIA PIENEPI ASIKAS MAKSAA KUSETTANUT PANKKIA..
- Anonyymi
ULKOMAALAISIA VAROITTETTU TV CNN YMS ..LEVIN RIKOLLISUUDESTA YMS..
- Anonyymi
KYLLÄ KITTILÄ KUNTA JA LEVI MAINITTU PUUTTININ KOMMAREIDEN PESÄKE LUKEKAA CMM YMS ..ULKOMAAN UUTISET LASKETTELUT PERUTAA ,, MYÖS GREEPEACE OTTANUT KANTAA LEVI JÄTEKUORMII AIKOO TEHDÄ ISKUN RIIKON KOSKELLE MITTAAMAAN..
- Anonyymi
Teet vain ittes pelleksi,vielä isommaksi kuin jo oot.
- Anonyymi
kyllä tiedetään sen ip osite mennää kyläänn hoidetaan saatana kuolema tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tiedetään sen ip osite mennää kyläänn hoidetaan saatana kuolema tulee
Kerotko miten selvitit ip osoiteen ja miten sait sen perusteela selvitettyä posti osoitteen.
Kyllä juntit on vaan niin juntteja.
- Anonyymi
KATO SAMPOSTA PUHUU
- Anonyymi
selvitä maanmittauslaitokselta onko se levillä jos ei sua on kusetettu jopa 80 prosettiseti olet maksanut yli hintaa haasta oikeuteen myyjä..yms kiinteistövälitys yhtiö millä ne markkinoi laki niitäkin koskee eli saat rahasi joa sua on kusetettu.. laki.fi
- Anonyymi
eittekö jo ymmärrä että levi sijaitsee kittilän kunnassa Sirkan kylässä!! Mikä siinä ei mee perille?? Ei levi ole kun sirkankylän keskutassa oleva laskettelu keskus sen saatanan yhen tunturin ympärillä. Eli on SIRKAN KYLÄ KITTILÄSSÄ.
- Anonyymi
kyllä onneksi sain rahani pois hyi saatna ..ei ikinäää lappii
- Anonyymi
20 kilometri niin mrkkinoidaan levi keskus ei saatna ei eees leviäy.. näin kusetetetaa, hinna hyy helevetti tontti hnnat kui jossa hollywoodissa ,, helevtti paskaa jänkää itikoita ei näy isotissisä naisi vaan käyrä sääriä hampaattomia juoppoja ..
- Anonyymi
Suosittelemme opiskelemaan Suomen kieltä lisää.
- Anonyymi
maksa siitää oot hullu ..kusetettu MOT.. TULLEEE ULOS LAPIN SUURIN KUSETUS
- Anonyymi
kiinteistövälitys joutuu maksaan kymmeniä miljoonia kusetetuille nyt hae oikeutta itelles ei oo levillää ..sua kusetettu.
- Anonyymi
Mulla ei ole väliä mikä on paikan nimi.
Sijainti, laatu ja riittävät fasiliteetit ratkaisevat hankinko vai en.
- Anonyymi
Onhan se hieno kehuskella työpaikalla,huvila Levillä vaikka se onkin vesmajärvessa.
- Anonyymi
>No ei varmaan kehuskele kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>No ei varmaan kehuskele kukaan.
kyllä leuhkivat siiten totuus paljastuu nii 500 tuhatta oot tappiollaa saatana mettäsä
- Anonyymi
levi sijaitsee kittilän kunnassa sirkan kylässä.
- Anonyymi
myyhän se yksi idiootti 5 miljoonallakin sitä mökkiä home asbeti kämppäää--
- Anonyymi
joo venäjältä tuli rakentaja a ja puut veri puuttunin kämppää..
- Anonyymi
nyt eteläläiset huomaatte ylimielisyytenne lapin asukkaita kohtaan . jos asunnon ostosta olisitte kysyneet vaikka sos.meddiassa et kannattaako leviltä ostaa. Olisitte varmaan saaneet suurimman mielipiteen että ei kannata koska pitäis järki jo sanoa että jos asunnot alkaa olla pääkaupunkiseudun hinnoissa niin jossain mättää. Mutta etelän ihmisten luulo että lapin ihmiset ei tiedä mistään mitään ja ollaan olevinaan muita ylempänä niin oma vika. Lapin ihmiset ei voi ku nauraa tollaisille mutta et oo ainoa kos lohduttaa . heh.heh...
- Anonyymi
Viitate aikaisempiin kirjoituksiin, niin kyllä nyt on jollakin peräkammarin white trash pulsulla kirjottaminen todella hallussa. Teksteistä löytyy lähes kaikki virheet mitä kirjoittaessa voi vain tehdä.
Näitä sinun juttuja on vaan jostain syystä niin hauska lukea joten älä luovuta, pidät saman genren ja pistä tulemaan lisää tuollaista absurdia tekstiä.
Kiitti jo näin etukäteen.
- Anonyymi
nin sairasta paska ja nyt sille tullee loppu hullu sampo kaulanen sinne tullut hyii helevettii.. kaikki kaikkooaa
- Anonyymi
paska kämppää mee kusetettiin rankasti idoottia ..
- Anonyymi
eroosion ja ilmaston läpenemisen taki a jopa 60 prosettiaa ovat arvttomall maalla halloota idiootit teitte talon rinteelle ..
- Anonyymi
Zits
- Anonyymi
ddd
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579