Onko palstalaiset vaihtaneet kaasupullon täydeksi?

Anonyymi-ap

Kannattaa se kaasupullo käydä vaihtamassa täydeksi nyt, eikä sitten juuri ennen juhannusta.
Vaa'alla puniitsemalla näkee paljonko on kaasua pullossa, pulossani oli enää muutama sata grammaa kaasua ja uusi 11 kg:n pullo tuntui kyllä raskaalta.
Uuden yhden polttimen kaasulieden osin, että voi keittää ruokaa, kun on vielä kallis sähköspimus.

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mulla käyttöä kaasulle, mutta varmasit hyvä vinkki heille, joilla on.

    • Anonyymi

      Juuri rakensin kolmesta thermasell pullosta uudelleen täytettävät ja täytin ne sytkärikaasulla. Alkaa hyttöset katoamaan.

    • En mäkään mitään grillata jaksa. Mutta just kun olin yhessä alakoulussa töissä, niin siellä oli tosi nätti pieni kaasuahjo. Joka ihan kotiin ois sopinu. On vähän tilasta puutetta, kun ei varsinaisesti oo tulityötilaa. Mutta kai toi menee palomielessä vertautuu ihan kaasugrilliin. Ettei vakuutuksen kanssa tule ongelmia.

    • Anonyymi

      11 kg on 11 kg eikä se raskaalta tunnu kun on syväkyykkyä piereskellyt yli 200 kg painoilla. Pumpulia nuo kaasupullot ovat ollen rinnastettavissa viinamiehen viinanapulloihin.

    • Anonyymi

      Vaihdoin tärpättiin ja liimaan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2447
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      246
      2219
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1290
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1282
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1211
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1141
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1094
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      942
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      936
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      900
    Aihe