Laihduttaminen pitää olla jatkuvaa

Anonyymi-ap

Jos haluaa että ei liho takaisin entiseen painoonsa laihduttamisen jälkeen laihduttaminen pitää olla jatkuvaa.
Koska jos syö normaalisti mitä haluaa kalorit nousee seurantani mukaan vähintään 3000- 4000 kaloriin päivässä.
Ja kulutus vähän liikkuvana ON vain 1800-2000 kaloria päivässä ja paljon liikkuvan noin 3000
Eli liikuntakaan EI ESTÄ LIHOMISTA jos ei ole jatkuvalla laihdutuskuurilla eli RAJOITA SYÖMISIÄÄN.

Kukaan ei pysy samassa painossa jos laihduttaminen ei ole jatkuvaa

16

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähänkin keskusteluun vastaa varmasti VAIN SE SAMA HÄIRIKKÖ
      MIKÄ ON HÄIRIKÖINYT TÄÄLLÄ 2 VUOTTA

      Minä en kirjoita tähän enään yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla jatkuvaa jos korvaa suolasillin ja kaiken makean leseellä.

    • Jos laihduttaa jatkuvasti niin kuolee nälkään. Ahmimishäiriöisen taas pitää olla säännöllisesti dieetillä koska ahmimispäivinä tulee massiivisesti energiaa.

      • Anonyymi

        Kyllä minä väitän edelleen että laihdutus pitää olla jatkuvaa JOS HALUAA OLLA SAMASSA PAINOSSA.

        Siihen 3500-4000 kaloriin ei tarvitse edes paljon syödä
        JOS SYÖN PALJON kalorini nousee vähintään 5000-6000 kaloriin päivässä 😲😱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä väitän edelleen että laihdutus pitää olla jatkuvaa JOS HALUAA OLLA SAMASSA PAINOSSA.

        Siihen 3500-4000 kaloriin ei tarvitse edes paljon syödä
        JOS SYÖN PALJON kalorini nousee vähintään 5000-6000 kaloriin päivässä 😲😱

        4100 kcal tulee kun syö 2.5 kg pasta bologneseä ja 2 kg sekavihanneksia. Tuo on hyvin paljon. Toni jos syö 200 g suklaata niin siitä tulee 1000 kcal.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä väitän edelleen että laihdutus pitää olla jatkuvaa JOS HALUAA OLLA SAMASSA PAINOSSA.

        Siihen 3500-4000 kaloriin ei tarvitse edes paljon syödä
        JOS SYÖN PALJON kalorini nousee vähintään 5000-6000 kaloriin päivässä 😲😱

        "Siihen 3500-4000 kaloriin ei tarvitse edes paljon syödä."

        Tavalliselle ihmiselle tuo tarkoittaa ihan valtavia annoksia. Sinä et olekaan mikään tavallinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siihen 3500-4000 kaloriin ei tarvitse edes paljon syödä."

        Tavalliselle ihmiselle tuo tarkoittaa ihan valtavia annoksia. Sinä et olekaan mikään tavallinen ihminen.

        Kyllä ne ihmiset oikeasti syövät tuota 4000-5000 kaloria päivässä.
        100-180 kokoisia näkee nykyään vaikka kuinka paljon,eikä ne kilot ole tulleet aivan vähällä syömisellä.

        Minun paino on tällä hetkellä 66 kiloa,se oli vähän aikaa sitten 64 kiloa joten nyt pitää aloittaa jo uusi kuuri.

        Se on totta että laihduttaa pitää KOKO AJAN jos haluaa että ei liho.


    • Anonyymi

      Tuo jatkuvan laihduttamisen filosofia on osoitus omasta kyvyttömyydestään hahmottaa kokonaisuutta. Eikä taida olla perusasiatkaan hallinnassa.
      Dieettaamalla pari kiloa tavoitepainon alapuolelle ja siten jatkoelämä ennalta järkevästi suunnitellun mukaisesti.
      Lapsuudessa sairaalloisen lihavan miespuolisen henkilön kohdalla toiminut painon pudottamisen jälkeiset 38v -> 80v ajan. Vaivatta ja kaloreja laskematta.
      Kaikki tietävät minkä höttöjen suhteen on oltava kriittinen. Se ei ole jatkuvaa laihduttamista vaan totunnaista järkevää elämää!

      • Anonyymi

        Fakta on että useimmat lihavat eivät onnistu koskaan painonhallinnassaan vaikka lukisivat joka päivä uusimpia vinkkejä.


      • Anonyymi

        "Tuo jatkuvan laihduttamisen filosofia on osoitus omasta kyvyttömyydestään hahmottaa kokonaisuutta."

        Omaa elämäänsä.


    • Anonyymi

      Itse aloin käyttää piriä, niin pysyy varmsti paino kurissa. Ei aina edes muista syödä, kun menee niin lujaa.

      • Anonyymi

        Huolellisesti jaksat kuitenkin pilkuttaa lauseesi.


      • Anonyymi

        Sain napakan dieettini alkuun amfetamiinin johdannaisella.
        Tabu suukkiin ohjeen mukaan eikä nälkä yllättänyt.
        Muutaman vuorokauden kuluttua tilanne oli se, ettei nälättänyt, yöllä ei nukuttanut eikä mihinkään aikaan naitattanut.
        Lopetin kuurin mutta masulini oli jo hyväksynyt niukan ja vähäenergisen ravinnon joten dieetti jatkui.
        Muutamassa vuodessa painoni hiipi aikaisempiin lukemiin joten tein uuden pyrähdyksen ilman kemia-avustusta mutta olin ennen aloitusta suunnitellut jatkon ja sitoutunut siihen.
        Onnistui ja on kestänyt ilman ponnisteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain napakan dieettini alkuun amfetamiinin johdannaisella.
        Tabu suukkiin ohjeen mukaan eikä nälkä yllättänyt.
        Muutaman vuorokauden kuluttua tilanne oli se, ettei nälättänyt, yöllä ei nukuttanut eikä mihinkään aikaan naitattanut.
        Lopetin kuurin mutta masulini oli jo hyväksynyt niukan ja vähäenergisen ravinnon joten dieetti jatkui.
        Muutamassa vuodessa painoni hiipi aikaisempiin lukemiin joten tein uuden pyrähdyksen ilman kemia-avustusta mutta olin ennen aloitusta suunnitellut jatkon ja sitoutunut siihen.
        Onnistui ja on kestänyt ilman ponnisteluja.

        Luulin että vitsailet, mutta puhuitkin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain napakan dieettini alkuun amfetamiinin johdannaisella.
        Tabu suukkiin ohjeen mukaan eikä nälkä yllättänyt.
        Muutaman vuorokauden kuluttua tilanne oli se, ettei nälättänyt, yöllä ei nukuttanut eikä mihinkään aikaan naitattanut.
        Lopetin kuurin mutta masulini oli jo hyväksynyt niukan ja vähäenergisen ravinnon joten dieetti jatkui.
        Muutamassa vuodessa painoni hiipi aikaisempiin lukemiin joten tein uuden pyrähdyksen ilman kemia-avustusta mutta olin ennen aloitusta suunnitellut jatkon ja sitoutunut siihen.
        Onnistui ja on kestänyt ilman ponnisteluja.

        Vuosia sitten luin amfetamiinia lisätyn silloisiin laihdutuspillereihin.
        Lopetin heti niiden käytön. Nykyisin otan kupin vahvaa kahvia ennen liikuntaa. Kävelyt vähentävät minun syömisen mielitekojani.
        Paino pyörii 59kg-60kg paikkeilla nykyisin, kun kuukaudessa otan 10:n päivän jaksoja, jolloin syön n.1800kc/pvä, 1500kcal/ 1300kcal.
        Pelkään aineenvaihdunnan hidastumista. Vaihtelu estää sen.
        Keho kutistuu, paino laskee, mutta hitaasti. Voi hyvin koko ajan.
        Mutta on mietittävä tarkkaan, mitä syö, että saa proteiinit.
        Leivät, juustot ja voi on jäänyt. Samoin perunat ja liha.
        Punchrulla menee kolmessa osassa kahvin kanssa päivässä.
        Maustetee maidon kanssa käy välipalasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia sitten luin amfetamiinia lisätyn silloisiin laihdutuspillereihin.
        Lopetin heti niiden käytön. Nykyisin otan kupin vahvaa kahvia ennen liikuntaa. Kävelyt vähentävät minun syömisen mielitekojani.
        Paino pyörii 59kg-60kg paikkeilla nykyisin, kun kuukaudessa otan 10:n päivän jaksoja, jolloin syön n.1800kc/pvä, 1500kcal/ 1300kcal.
        Pelkään aineenvaihdunnan hidastumista. Vaihtelu estää sen.
        Keho kutistuu, paino laskee, mutta hitaasti. Voi hyvin koko ajan.
        Mutta on mietittävä tarkkaan, mitä syö, että saa proteiinit.
        Leivät, juustot ja voi on jäänyt. Samoin perunat ja liha.
        Punchrulla menee kolmessa osassa kahvin kanssa päivässä.
        Maustetee maidon kanssa käy välipalasta.

        Suomessa taidettiin käyttää d-amfetamiinia eikä l-amfetamiinia eli amfetamiinia laihdutuslääkkeissä. Sitä käytetään myös AHDH:n hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe