Mukavin asia mitä olet nähnyt uimahallissa?

Anonyymi-ap

Ettei palsta menisi täysin negatiiviseksi, laitetaan vastakkainen kysymys.
Kai siellä uimahallissa jotain mukavaakin on?

Mukavin asia tänä vuonna on se kun tytär ui 50 metriä ja sukelsi kaksi esinettä samalla sukelluksella.

Kaunista katsottavaakin joskus uimahalleissa on, vaikka ne koristekasvit kahvion vierustoilla:)

AV

13

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se, että lapsilla oli hauskaa. Ja se, että sain vettä pelkäävän lapsen viihtymään vedessä.

• Anonyymi

Naiset eli näkee naisia ja reisiä

• Anonyymi

Uimahallissa on esillä koko ihmisen elämänkaari iloineen, murheineen, vahvuuksineen ja sairauksineen.

xLiner

• Tästä kyllä voin olla täysin samaa mieltä.🙂.

• Anonyymi

Inansa tarantellaa pienempi rantahämähäkki jonka tulitikkurasiassa salakuljetin uimahalliin. Ei se pure kuin noin kaksi kertaa yhtä voimakkaasti kuin amppari eli hapsiainen niinku mummovainaa sano.

• Minusta on mukava nähdä perheitä uimahallissa. Kerrankin näin työkaverini perheineen (vaimo ja 4 lasta) ja ilostuin heidän perhedynamiikastaan. Mies antoi pienen suukon vaimolleen kesken pulikointia. Oli ihanaa katseltavaa.

• Anonyymi

Mikä kysymys tää nyt on? Vanhan miehen karvaiset kintut.

• Kun lapset oppivat uimakoulussa uimaan. Se lasten ahaa-elämys ja ilo naamalla, kun heillä itsevarmuus kasvoi ja sukeltaminenkin onnistui mallikkaasti.

Onnea on lapsen aito oppimisen riemu. ♥️

• Anonyymi

Jep, he kun ovat pienistä ilahtuvia. Toisin kuin me kyyniset aikuiset jotka olemme jo osin unohtaneen mistä se ilo tulee.

AV

• Muistan lämmöllä vieläkin, kun 20 vuotta sitten 5-vuotiaiden uimaopettaja opetti aran tyttäreni uimaan ja jopa pitämään sukeltamisesta. - Poika onkin aina pitänyt vedestä ja snorklaillut ja sukellellut ihan pienestä pitäen. 🙂
      Meidän lähi-uimahallissa järjestetään aina lähellä joulua kynttiläuinti, missä uimahallin valot himmennetään ja ison altaan ympärille on sytytetty paljon kynttilöitä. Se on kaunis näky ja silloin uiminenkin tuntuu eri tavalla rauhoittavalta.

• Uimahallimuistoihin mahtuu paljon tunteita, ilosta suruun ja riemusta kiukkuun. Valitsen kuitenkin ilot tuoreesta päästä: lapsen 25m uiminen, 1m ponnarilta hyppyt, isojen vesiliukumäki ja syvässä voimakasvauhtisessa kiertovesialtaassa uinti.

Lukioajalta muistan liikuntatunnin, jolloin opettaja määräsi tiukasti minut hengenpelastustunnilla vesipelkoisen ja huonolla uintitaidolla varustetun ja vähän epäsosiaalisen tytön pariksi. Keskivertokansalainen olisi hukkunut siihen ”pelastamiseen”. Olin selällään ja raahasi minua uiden 25m. Pääni oli välillä 30-40cm syvyydessä ja kun happi alkoi loppua tuli potkulla pintaan hengittämään ja nostin samalla pelastajankin lähemmäs pintaa uimaan. Ja sitten taas roikkui minussa kuin 70kg uimarenkaassa ja taas sukelsin. No perille päästiin vihdoin useamman minuutin päästä ja ”pelastajan” silmät loisti kun oli selvinnyt ja opettaja kehui ”pelastajaa” onnistumisesta ja minä olin ihan hapoilla sukeltamisesta. Tyttö rohkaistui onnistumisesta niin, että alkoi käydä kuntouimassa säännöllisesti. Taisi olla ainoa liikunta mitä harrasti.

• Anonyymi

Mieheltä näkyi mulkku puntista. Huonosti aseteltu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4588
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2474
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      985
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      858
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      824
    7. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      136
      771
    8. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      770
    9. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      53
      752
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      716
    Aihe