Ahdistuin kaupassa

Joku nainen tuijotti minua ja hymyili. Pullea kaveripoika ahdistuu moisista kiinnostuksen osoituksista. Jättäkää naiset pulleat kaveripojat rauhaan.

58

419

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikkis varmaan antaa vertaistukea.

      • Anonyymi

        Palstakamu ja Mikkoj voisivat mennä makkaraperuna lounaalle keskustelemaan pulleiden k-poikien asemasta Suomessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstakamu ja Mikkoj voisivat mennä makkaraperuna lounaalle keskustelemaan pulleiden k-poikien asemasta Suomessa

        Muuten hyvä mutten tykkää makkaraperunoista enkä tiedä kaveripojista pulleista tai ei yhtään mitään niin keskustelu olis hyvin hankalaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Muuten hyvä mutten tykkää makkaraperunoista enkä tiedä kaveripojista pulleista tai ei yhtään mitään niin keskustelu olis hyvin hankalaa.😄.

        Makkaraperunat on kulinarismia klo 03-05 välisenä aikana 🤤


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Makkaraperunat on kulinarismia klo 03-05 välisenä aikana 🤤

        Ei ne oo oikein silloinkaan maistunu ja jotain muuta oon useinmiten ottanu tai tehny. Perinteinen Hämeenlinnalainen Hotsi on kyllä perinneherkkua parhaasta päästä jos nyt grillisafkaa pitäis ottaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ne oo oikein silloinkaan maistunu ja jotain muuta oon useinmiten ottanu tai tehny. Perinteinen Hämeenlinnalainen Hotsi on kyllä perinneherkkua parhaasta päästä jos nyt grillisafkaa pitäis ottaa.🙂.

        Aukko sivistyksessä, en tiedä mikä on Hotsi. Kuvastaa vähäistä kokemusta hämeenlinnalaisesta yöelämästä. Onko HML yöelämä niin kuin sikakatsomo baarissa? 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Aukko sivistyksessä, en tiedä mikä on Hotsi. Kuvastaa vähäistä kokemusta hämeenlinnalaisesta yöelämästä. Onko HML yöelämä niin kuin sikakatsomo baarissa? 😄

        Kai sitä yöelämää joo niinkin voi kuvailla. Ainakin silloin 1990 luvulla ja 2000 luvulla meno oli aika villiä nyt ei niin tarkkaa kokemusta enää oo kuin ihan satunnaisesti kun en 9v dokannu.🙂.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hotsi#


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­­m­f­­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17891851G

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Ei ole syytä pelätä katsetta ja hymyä, ei siitä seuraa mitään pahaa. Hymyile takaisin seuraavalla kerralla😊

    • Anonyymi

      Mistä tunnistaa miehen, joka on "pullea kaveripoika"?

      Joskus sitä huomaa "tuijottavansa" jotain ihmistä hymyillen, vaikkei oikeasti ole ko. ihmistä ollenkaan nähnytkään.

    • Anonyymi

      Se on pelottavaa kun vieraat ihmiset hymyilee.

    • Anonyymi

      Minuakin joku yritti tuijottaa... otin suoraan suunnan häntä kohti hitaasti ja varmasti tuijotin häntä kohti silmiä kunnes hän käänsi päänsä pois noin 10m etäisyydellä, ... vitun luuserit lusmut luuleveat pelottavgansa.. silmillä heheh

    • Anonyymi

      Kuten... there's next one to kill, for me heheheheh

    • Jos hymy oli hampaat paljastava, eläinkunnassa tuollainen olisi selkeä aggression merkki.
      Parempi vetäytyä rauhallisesti kauemmas, muina miehinä, silmiin katsomatta.

      • Anonyymi

        Ja käy varmuudeksi vaikka makaamaan kasvot kaupan lattiaan päin ja leikkii kuollutta. Nainen tosin saattaa tuolloinkin käydä vähän haistelemassa, mutta menettää usein mielenkiintonsa ja poistuu paikalta.

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      Kyllä se siitä, ei auta kuin kärsiä miehekkäästi...

    • Hymyyn kannattaa aina vastata hymyllä. Se on vaan mukavaa, jos saa hymyn naiselta. Sitä ei usein tapahdu.

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut että kaikki ei pysty hymyilee takas joss ei tule luonnostaan. Itse en esim hymyile koskaan valokuvissa vaikka pyydettäsiin koska se ei tule luonnostaan . Haluatko väkinäisen irvistyksen kassalta. Voi olla ettei kiirreessä jaksa hymyillä niin että se näyttää luonnolliselta. Kaikki nuoret kassat ei ole hymyilyautomaatteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut että kaikki ei pysty hymyilee takas joss ei tule luonnostaan. Itse en esim hymyile koskaan valokuvissa vaikka pyydettäsiin koska se ei tule luonnostaan . Haluatko väkinäisen irvistyksen kassalta. Voi olla ettei kiirreessä jaksa hymyillä niin että se näyttää luonnolliselta. Kaikki nuoret kassat ei ole hymyilyautomaatteja.

        Kassalla ei kannata olla töissä, jos ei osaa hymyillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kassalla ei kannata olla töissä, jos ei osaa hymyillä.

        Voi helvetti sun kanssa.Eiköhän se osaaminen ole minkä takia ihmisiä palkataan eikä sen hymyilyn takia. Tuskin työsopimuksessa on pykälää että pakkohymyily on välttämätön.Eikö sulle riitä että kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti sun kanssa.Eiköhän se osaaminen ole minkä takia ihmisiä palkataan eikä sen hymyilyn takia. Tuskin työsopimuksessa on pykälää että pakkohymyily on välttämätön.Eikö sulle riitä että kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa.

        Ei ku kassan pitäs pyytää susi treffeille ja räpsytellä ripsiä sille hymyn lomassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti sun kanssa.Eiköhän se osaaminen ole minkä takia ihmisiä palkataan eikä sen hymyilyn takia. Tuskin työsopimuksessa on pykälää että pakkohymyily on välttämätön.Eikö sulle riitä että kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa.

        Kyllä sekin on hyvä jos toivottaa päivänjatkoja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku kassan pitäs pyytää susi treffeille ja räpsytellä ripsiä sille hymyn lomassa.

        No miksei niinkin. 😁


    • Anonyymi

      Mutta itselläni on nyt kauniitkin hampaat, ei aivan mustat, keltaiset koska olen olluhammas-tyttöjen luona jotka ovat parantaneet hamaitaq :D

    • Anonyymi

      Minut kun näkee niin toteaa, by of course He is working with CIA, seeing this expensive classy clothing aleeady, or NSA

    • Anonyymi

      Ei välttämättä hyvin pukeutuneen merkki tarvitse olla että joku armeija tukee asustusta,

      VAAN on merkki siitä että mies pystyy pitämään huolen itsestään kunnollisestikin..

    • Anonyymi

      ...itseäni vähän huvittaa kun asiakkaana niin saa ottaa sellaisia mini-tuubeja, kuin hammastahjojakin ja apekissta sain lumene kasvovoide minituubin heh, otan aina kun saa niiä, voi kokeilla nii

    • Anonyymi

      Totuushan elämässä on kuitenkin se että kuka pahalta varastaa sitä entistä pahemp rankaisee.

    • Anonyymi

      Joku tykkää siitä että pitää olla ihmisten ilmoilla kunnollisen näkäöinen toinen tykkää olla "tuulihousu-professori " ja ryypätä kaljaa pussistaq ainaqin pyhäpäivisin...

    • Anonyymi

      Nainen tuli pyörällä ja minä ja minä jarrutin, muuten olisi törmäys tapahtunut.
      Kumpikin pysähtyi odottamaan kumpi menee ensin,
      Nainen hymyili, mitään ei puhuttu sitten nainen lähti meneen, kun tulin ylämäkeä pyöräperäkärry pyörän perässä!

    • Anonyymi

      Oli ykainhuoltaja nainen kai, kun lapsi, vauva vuonussa perässä, muten kuin veneilyssäkin perussääntönä on: nopeampi ja kykenevämpi väistämään väistää aina, kuten humalaisen toikkaroijan päällekään ei saa ajaa mootoriellä, olisi murha.

    • Rohkaise mielesi. Hymyile ja vilkuta takaisin. 🖐️😁👍

    • Jaaha, minä hymyilen aina takas, kun mulle hymyillään. 😁

    • Anonyymi

      Rohkaisee mielensä ja hymyilee tosi hyvin sanouta Tosi-Typy... oikeasti itselläni on jo liiankin rokea mielieltä ja suhteita minä saatana tapan koko sukusisi jos minulle vittuilet.

      Vitun lusmu......

      Ja oikeasti määrään tappamaan koko sukusi ja selvittämään isovaqnhempasikin ja tapan kaikki aivan ilosta vaqin VITUN LUSMU.

    • Onko hymyileminen kiinnostuksen osoitusta? Minäkin hymyilen ihmisille, enkä minä välttämättä ole heistä kiinnostunut...

      • On hymyjä ja sitten on hymyjä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        On hymyjä ja sitten on hymyjä.

        No kaikki on vain hymyjä, ennenkuin varmaksi tietää.


    • Anonyymi

      Sinun seläntakana oli varmaan joku komea mies.

    • Anonyymi

      Minua lähti kerran joku mies karkuun juoksemaan :D luulikohan se olevansa velkaa tai jotain?

      -harmiseikirj-

      • Kaikki ei ymmärrä miksi sulla on Venäjän armeijan sotamarsalkan uniformu päällä? :oD


      • En ole kuvitellut sinua kovin pelottavan näköiseksi.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kaikki ei ymmärrä miksi sulla on Venäjän armeijan sotamarsalkan uniformu päällä? :oD

        Ei edes ollut :D Sain sen käsityksen että kysymys oli rivakasta askelluksesta ja kieltämättä varmaan sotilaallisesta ryhdistä :) Se oli aika huvittava kun se käytävän toisessa reunassa alkoi vilkuilemaan olkansa yli ja kiihdytti tahtia, viimein se oikein juoksemalla juoksi pakoon :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En ole kuvitellut sinua kovin pelottavan näköiseksi.

        En ole sellaista mielikuvaa toki pyrkinytkään luomaan kun olen mukava kaveri, melkein yhtä mukava kuin palstan pulleat kamupojat parhaimmillaan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole sellaista mielikuvaa toki pyrkinytkään luomaan kun olen mukava kaveri, melkein yhtä mukava kuin palstan pulleat kamupojat parhaimmillaan :)

        -harmiseikirj-

        Minä olen aina parhaimmillani 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes ollut :D Sain sen käsityksen että kysymys oli rivakasta askelluksesta ja kieltämättä varmaan sotilaallisesta ryhdistä :) Se oli aika huvittava kun se käytävän toisessa reunassa alkoi vilkuilemaan olkansa yli ja kiihdytti tahtia, viimein se oikein juoksemalla juoksi pakoon :D

        -harmiseikirj-

        No mua vastaan kerran tuli hyllyjen takaa sellainen ilmestys, että väkisin tuli tukahdutettu nauruntyrskäys. Äijä oli vetänyt farkkujen päälle bootsit, farkut oli vedetty liki kainaloihin ja sitten oli punainen huppari siellä farkkujen alla ja kolmen tuulen tupsupipo...niin ja mustat nahkahanskat...

        Sekin tuhahti äkäisenä ja meni sinnepäin mistä oli tullut. 🤣


    • Baikka en pulleista kaveripojista mitään tiedäkään niin kyllä he ansaitsevat myös kaiken saamansa huomion ja voivat mielellään itse olla myös aktiivisia naisten suhteen.🙂.

      • Eli kun nainen katsoo silmiin ja hymyilee niin hymyile takaisin ja mene juttelemaan jos mahdollista.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eli kun nainen katsoo silmiin ja hymyilee niin hymyile takaisin ja mene juttelemaan jos mahdollista.😊.

        Minä ahdistun jos nainen katsookaan minun suuntaan silmät säihkyen 😬

        Kaverina kyllä osaan olla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä ahdistun jos nainen katsookaan minun suuntaan silmät säihkyen 😬

        Kaverina kyllä osaan olla.

        Sun tarvii yrittää opetella olemaan niin paljon ahdistumatta. Joo tiedän ettei oo helppoa mutta kun käyt asiaa itsekses läpi ja harjoittelet mielessäs ensin ja sitten rupeat ite katsomaan silmiin heitä ja hymyilemään niin huomaat että nekin hymyilee takas ja sitten kerta kerralta se tuntuu helpommalta ja sitten se ei enää ahdistakaan vaan tuntuu hyvältä ja sitten voit jo mennä juttelemaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun tarvii yrittää opetella olemaan niin paljon ahdistumatta. Joo tiedän ettei oo helppoa mutta kun käyt asiaa itsekses läpi ja harjoittelet mielessäs ensin ja sitten rupeat ite katsomaan silmiin heitä ja hymyilemään niin huomaat että nekin hymyilee takas ja sitten kerta kerralta se tuntuu helpommalta ja sitten se ei enää ahdistakaan vaan tuntuu hyvältä ja sitten voit jo mennä juttelemaan.🙂.

        Minulla on aika iso henkinen lukko asian suhteen. Jotenkin se pitäisi purkaa. En viihdy muiden ihmisten seurassa. Minua ahdistaa se että joku haluaa viettää aikaa kanssani. Tuntuu että happi loppuu ja tarvitsen omaa rauhaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on aika iso henkinen lukko asian suhteen. Jotenkin se pitäisi purkaa. En viihdy muiden ihmisten seurassa. Minua ahdistaa se että joku haluaa viettää aikaa kanssani. Tuntuu että happi loppuu ja tarvitsen omaa rauhaa.

        Se on varmasti vaikeaa tiedän itekin kun oon taistellu paniikkihäiriön ja kohtausten ja ahdistuksen kanssa varsinkin kun lopetin pitkään niihin syömäni bentsot silloin kun päihteetkin lopetin. Pikkuhiljaa siedättämällä itseeni niillä ahdistavilla tilanteilla oon saanut aika hyvin ne hallintaan ja vaikka joskus vielä aika harvoin kyllä nykyään tulee hankalia tilanteita niin ne pystyy käsittelemään ja ne menee suht nopsaan ohi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on varmasti vaikeaa tiedän itekin kun oon taistellu paniikkihäiriön ja kohtausten ja ahdistuksen kanssa varsinkin kun lopetin pitkään niihin syömäni bentsot silloin kun päihteetkin lopetin. Pikkuhiljaa siedättämällä itseeni niillä ahdistavilla tilanteilla oon saanut aika hyvin ne hallintaan ja vaikka joskus vielä aika harvoin kyllä nykyään tulee hankalia tilanteita niin ne pystyy käsittelemään ja ne menee suht nopsaan ohi.🙂.

        En ole vielä päässyt testeihin, mutta veikkaan että itselläni on joku autisminkirjonhäiriö, joka sitten aiheuttaa vaivaa sosiaalisissa tilanteissa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En ole vielä päässyt testeihin, mutta veikkaan että itselläni on joku autisminkirjonhäiriö, joka sitten aiheuttaa vaivaa sosiaalisissa tilanteissa.

        No se olis kyllä hyvä päästä jos siltä tuntuuettä sais asiaan selvyyden ja sitten vois toimia sen mukaisesti.🙂.


    • Minä voin joskus hymyillä ja katsoa ihmisiä päinkin, mutta näkemättä heitä. Ajatuksissani tai edellisestä kohtaamisesta jäi vain hymy "päälle". En tarkoita sillä pahaa. Tuskin sinullekaan hymyillyt henkilö tarkoitti 🙂

      Ja saattoihan hän olla vähän sinusta kiinnostunutkin. 😉Toisen ihmisen viehättävyys on katsojan silmissä 👍

    • Anonyymi

      Koko sukusi on jonkin narttukoiran kakkapökäleen tulos siitä ulostettu koko suku?
      Joskus ehkä 1800-luvulla jo.

    • Anonyymi

      Tuollaista koulutusta joo ei saa no saa jos on joskus ollu KKK-k,orkea upseeri, tietää miten komennetaan kunnolla... heheh

      Mikä tämäkin ruotsalainen tai ahvenanmaaleinen,k selkeästi venälainewn vakooja kuin kaikki ruitsalaiset5 diplomaatit ovatkin... ja rum,ia kuin mitkä...

    • Anonyymi
    • Minä en huomaisi kaupassa, vaikka joku tuijottaisikin. Keskityn itse asiaan eli ostosten tekemiseen enkä koskaan katsele muita ihmisiä. Minimoin kaupassa vietetyn ajan ja suoritan ostosteissun tehokkaasti. Tuolla tavalla ei siis myös tule ahdistuneeksi, vaikka joku tuijottaisikin, kun siihen ei yksinkertaisesti kiinnitä huomiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe