Keskiviikon FestariVisa - Kovimmat rällääjät tietää, jonnet ja jennat ei :D

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009604737.html

No ei sentäs, jokaisessa kuvassa on vinkkejä, enimmässä osassa jopa ihan hiton selkeitä vinkkejä.
Yhden kuseksin hätäisyydelläni ja sen yhden arvatun arvasinkin vaihteeksi oikein, ohhoh, lottoa siis vetämään 🤣


Tanssii ja soi! Mahtava tulos.

Vastasit oikein 8/10 kysymykseen

48

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä taas puolihuitaistuna.. 😉

      Tanssii ja soi! Mahtava tulos.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Hieno tulos!

        Teitkö aikanaan lapsia samalla metodiikalla? Ethän kai... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Teitkö aikanaan lapsia samalla metodiikalla? Ethän kai... 😂

        En.. 🤔 Taidat nyt vaan sekoittaa asian siihen, mitä miehet hoitavat ehkä vasemmalla kädellä 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        En.. 🤔 Taidat nyt vaan sekoittaa asian siihen, mitä miehet hoitavat ehkä vasemmalla kädellä 😉

        Naisen? 🤣


    • Tanssii ja soi! Mahtava tulos.

      Vastasit oikein 6 kysymykseen.🤭

      Sä olit muuten aikas taitava😎

      • Hieno tulos!

        Parasta siinä oli se, etten ole käynyt yksilläkään visailun festareista, ikinä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Parasta siinä oli se, etten ole käynyt yksilläkään visailun festareista, ikinä 🤣

        Välillä voi siis käydä aikamoinen mäihä😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Välillä voi siis käydä aikamoinen mäihä😉

        Vinkit oli niin ilmeiset, ettei oikein jäänyt erehtymisen riskiä kun malttoi keskittyä. Ja toki onhan mulla jonkinlaista tietoa siitä mitä kesäkinkereitä järjestetään eri puolella Suomea, niin se on se perusedellytys. Missä järjestetään oppeerajuhlat? SavonLINNASSA. Ja kuvassa Olavinlinnan torni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Vinkit oli niin ilmeiset, ettei oikein jäänyt erehtymisen riskiä kun malttoi keskittyä. Ja toki onhan mulla jonkinlaista tietoa siitä mitä kesäkinkereitä järjestetään eri puolella Suomea, niin se on se perusedellytys. Missä järjestetään oppeerajuhlat? SavonLINNASSA. Ja kuvassa Olavinlinnan torni.

        Mäkin yritin kyllä kovasti keskittyä tämän sen täytyy olla siltä näyttää ja paskat väärin meni🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mäkin yritin kyllä kovasti keskittyä tämän sen täytyy olla siltä näyttää ja paskat väärin meni🤣

        Mulla taitaa nykyään olla kehittyneenä jo joku visamoodi jolla saan keskityttyä 🤣
        Vaikka kyllä välillä tulee vaan naksuteltua ne nopeasti läpi että saa tuloksen ja pääsee tekemään aloitusta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla taitaa nykyään olla kehittyneenä jo joku visamoodi jolla saan keskityttyä 🤣
        Vaikka kyllä välillä tulee vaan naksuteltua ne nopeasti läpi että saa tuloksen ja pääsee tekemään aloitusta 😁

        En ole muuten sortunut vielä kertaakaan vihjeiden käyttöön.👌🏻


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En ole muuten sortunut vielä kertaakaan vihjeiden käyttöön.👌🏻

        Se on kyllä ihan priimaa 🥳👍😘


    • Koska en yhtään tästä aihepiiristä tiennyt, valitsin jokaiseen kysymykseen sen vaihtoehdon, joka kuulosti tutummalta.

      Tulos:
      6 pistettä...

      • Hieno tulos!

        Aika hyvin kyllä puhtaalla arvalla vedetyksi 🥳👍


    • 8/10. Osa meni kyllä puhtaasti päättelemällä, mutta olihan siellä ihan tuttujakin tapahtumia ja paikkoja 😊

      • Loistava tulos!

        Kaikki pystyi päättelemään jos oli tarkkana ja on edes jokin käsitys tapahtumasta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kaikki pystyi päättelemään jos oli tarkkana ja on edes jokin käsitys tapahtumasta.

        Muutama meni kyllä puhtaalla arvauksella, en ole kovin paljoa tutustunut esim Kaustisen kansanmusiikkijuhliin. Tai siis en yhtään tutustunut 😁




      • Aletheias kirjoitti:

        Allu 🤣 Siinäpä lempinimi, jota en koskaan olisi kuvitellut kuulevani itsestäni 😁

        11/12. Muutamissa noista paikoista tullut käytyäkin, viimeksi Roomassa/Vatikaanissa 😊

        Loistava tulos!

        Jätkänähdäkseni Allu oli luontevin 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Jätkänähdäkseni Allu oli luontevin 🤣

        Perfektionisti-minäni on tyytyväinen vain 12/12 tulokseen 😁

        Allu ei ole kyllä yhtään sopiva lempinimi mulle 🤣 Lempinimiä on lukuisia irl, mutta ei yksikään Allu-tyyppinen 😄 Mieleen tulee tukevasti keski-ikäinen mies, joka viljelee kaksimielisiä vitsejä ja vetelee tupakkaa ketjussa 🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        Perfektionisti-minäni on tyytyväinen vain 12/12 tulokseen 😁

        Allu ei ole kyllä yhtään sopiva lempinimi mulle 🤣 Lempinimiä on lukuisia irl, mutta ei yksikään Allu-tyyppinen 😄 Mieleen tulee tukevasti keski-ikäinen mies, joka viljelee kaksimielisiä vitsejä ja vetelee tupakkaa ketjussa 🙈

        Väistämättä, täysistä pisteistä harvemmin voi valittaakaan 😁

        Jep, kuvaa sua just hyvin, pois lukien sukupuoli. Minulle olet siis Allu, myös IRL kesän miiteissä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Väistämättä, täysistä pisteistä harvemmin voi valittaakaan 😁

        Jep, kuvaa sua just hyvin, pois lukien sukupuoli. Minulle olet siis Allu, myös IRL kesän miiteissä 😂

        Rande! Et kyllä kutsu mua Alluksi 😂😂😂 Kaksimieliset jutut ehkä vielä sopii, mutta pois tupakka ja vastaava minusta 😑

        Nyt muuten alkoi minulla flunssa, kun loma alkoi 🙄 Tyypillistä.. En anna sen hidastaa menossa kuitenkaan 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Rande! Et kyllä kutsu mua Alluksi 😂😂😂 Kaksimieliset jutut ehkä vielä sopii, mutta pois tupakka ja vastaava minusta 😑

        Nyt muuten alkoi minulla flunssa, kun loma alkoi 🙄 Tyypillistä.. En anna sen hidastaa menossa kuitenkaan 🤗

        Miksen? Kutsuthan säkin mua Randeksi 😁

        Ai siellä oli tupakkikin mainittu, sivuutin sen kokonaan. Kun muuten olet ihan allumainen 🤣

        Aaaa, toivottavasti ei ole tämä sama skeida kuin itelläni, viikko jo kärsitty eikä loppua näy. No ehkä se laantuu kun saa viikonlopun vain kaivaa napaa ja palstailla 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Miksen? Kutsuthan säkin mua Randeksi 😁

        Ai siellä oli tupakkikin mainittu, sivuutin sen kokonaan. Kun muuten olet ihan allumainen 🤣

        Aaaa, toivottavasti ei ole tämä sama skeida kuin itelläni, viikko jo kärsitty eikä loppua näy. No ehkä se laantuu kun saa viikonlopun vain kaivaa napaa ja palstailla 🤗

        No Rande on huomattavasti parempi kuin Allu 😁 Jo pelkästään sen takia, että puhelin yrittää koko ajan tarjota Allun tilalle sanaa alla 😄

        Uskon, että on jokin stressireaktio yhdistettynä allergiatukkoisuuteen. Eiköhän tämä tästä helpota, kun keho ja mieli saa hieman lepoa. Tulee todelliseen tarpeeseen..


      • Aletheias kirjoitti:

        No Rande on huomattavasti parempi kuin Allu 😁 Jo pelkästään sen takia, että puhelin yrittää koko ajan tarjota Allun tilalle sanaa alla 😄

        Uskon, että on jokin stressireaktio yhdistettynä allergiatukkoisuuteen. Eiköhän tämä tästä helpota, kun keho ja mieli saa hieman lepoa. Tulee todelliseen tarpeeseen..

        Höpön löpön. Arvaa miltä tuntuu kun joka toisessa keskustelussa mainitaan nimesi "ja sit se joku random tyyppi tuli siihen..." 🤣

        Aika useinhan se tosiaan läpsähtää flunssalle kun loma alkaa, kuulun samaan koulukuntaan. Siksi viikon loma tai pitkä viikonloppu on lähinnä vittuilua 😂

        Nyt Allu lopetat narinan ja teet tuon, lisää visaa tulee ihan kohta:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17895418/lauantain-17-6--esportsvisa---tiiakko-naa-mittaa-pelleista


    • 8/10. Yllätys ettei ruotsinlaiva-kuvassa ollut kyse Ilosaarirockista Joensuussa 🤔

      • Loistava tulos!

        Olen aivan varma että sen olisi pitänyt olla Savonlinnan opperajuhlilta, selkeä virhe visassa.


    • Anonyymi

      9/10. Eka meni väärin kun en tajunnut että siinä oli vihjeenkäyttömahdollisuuskin.
      N31

      • Loistava tulos!

        Juu, vihjeillä saa helpotusta jos on hankala kysymys. Itse vedän nuo aina "nakuna" eli vihjeittä.


    • Näistä festareista en tiedä mistään mitään. En tykkää massatapahtumista. Varma migreenin laukaisija. Pää hajoo vähemmästäkin. 😀

      "Tanssii ja soi! Mahtava tulos.

      Vastasit oikein 9 kysymykseen"

      Heh! Tässä oli ihan oikeasti onnea mukana. Vihjeestäkään ei ollut apua, kun se ei tiennyt mitään. Hukkaan heitetty vihje. Muuten aikas hyvin päätelty festarivisan vastaukset. 😁

      Thänks! 😂



      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitti.

        Tein sen jo. Olen nopeampi kuin Speedy Gonzales. 😂

        Her Royal Highness of Competitive Passion 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Her Royal Highness of Competitive Passion 🤣

        👑

        🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        👑

        🤣🤣🤣

        Se on sun tittelis jatkossa, HRHCP 🤣🥳


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on sun tittelis jatkossa, HRHCP 🤣🥳

        Kiitos nyt tästä(kin) kunniasta. 😀

        Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos nyt tästä(kin) kunniasta. 😀

        Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. 😁

        Oi Valtiatar, juhlallisuudet ovat aluillaan Buckingham Palacessa, Teidän Korkeuttanne odotetaan siellä jo, voisimmeko mitenkään kiiruhtaa? 🥳😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Oi Valtiatar, juhlallisuudet ovat aluillaan Buckingham Palacessa, Teidän Korkeuttanne odotetaan siellä jo, voisimmeko mitenkään kiiruhtaa? 🥳😁

        Kaunis kiitos. Oletpas sinä tänään suurellisella tuulella.

        Onko "ystävä alkoholilla" osuutta asiaan? 🤣

        Onko punainen matto jo levitetty? 😁🌸


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kaunis kiitos. Oletpas sinä tänään suurellisella tuulella.

        Onko "ystävä alkoholilla" osuutta asiaan? 🤣

        Onko punainen matto jo levitetty? 😁🌸

        Taitaa olla ystävä väsymys mikä nyt avaa tilaa suurille tunteille ja vielä suuremmille sanoille 🤣

        Luonnollisestikin, punaista mattoa on viimeiset puoli mailia, parasta kashmiria, kuten kuuluukin 🥳😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Taitaa olla ystävä väsymys mikä nyt avaa tilaa suurille tunteille ja vielä suuremmille sanoille 🤣

        Luonnollisestikin, punaista mattoa on viimeiset puoli mailia, parasta kashmiria, kuten kuuluukin 🥳😁

        Ystävän suuri sydän täynnä tunteita. Mikäs sen mukavampaa, kyllähän tuo jo imartelee. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ystävän suuri sydän täynnä tunteita. Mikäs sen mukavampaa, kyllähän tuo jo imartelee. 😊

        No sinulle on helppo olla kiva ja hyvä, minkä lisäksi itse lähdet herkästi mukaan leikkiin ja sittenkö vasta hauskaa tuleekin 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        No sinulle on helppo olla kiva ja hyvä, minkä lisäksi itse lähdet herkästi mukaan leikkiin ja sittenkö vasta hauskaa tuleekin 🤗

        Vähän väsyneenä, pitkän päivän jälkeen, hauska sanailu on juuri sitä mitä kaipaan. Siihen hauskanpitoon lähden mielelläni mukaan. Kun juttu luistaa, jää itselle päivästä hyvä fiilis. 😀


      • randombypasser kirjoitti:

        No sinulle on helppo olla kiva ja hyvä, minkä lisäksi itse lähdet herkästi mukaan leikkiin ja sittenkö vasta hauskaa tuleekin 🤗

        Nyt kuuppa tyynyyn ja pehkuihin.

        öitä ! 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Nyt kuuppa tyynyyn ja pehkuihin.

        öitä ! 😊

        Öitä Valtiatar 🤗


      • tosi.typy kirjoitti:

        Vähän väsyneenä, pitkän päivän jälkeen, hauska sanailu on juuri sitä mitä kaipaan. Siihen hauskanpitoon lähden mielelläni mukaan. Kun juttu luistaa, jää itselle päivästä hyvä fiilis. 😀

        Sama täällä, saan ajatukset pois työasioista helposti palstailemalla ja samalla pääsee heittämään läppää kun taas töissä usein tarvitsee olla muodollinen, enemmän tai vähemmän, kamalaa jäykistelyä 😂


    • Anonyymi

      jos on kitaraakin esillä no siubbyrm kitarasta, voimakkaitakin ja jännittäviä, eli;

      D# jaq sitten A taustalla, mqtqlwna... pitäisi tullqa hyviöä saundeja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe