Keskiviikon FestariVisa - Kovimmat rällääjät tietää, jonnet ja jennat ei :D

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009604737.html

No ei sentäs, jokaisessa kuvassa on vinkkejä, enimmässä osassa jopa ihan hiton selkeitä vinkkejä.
Yhden kuseksin hätäisyydelläni ja sen yhden arvatun arvasinkin vaihteeksi oikein, ohhoh, lottoa siis vetämään 🤣


Tanssii ja soi! Mahtava tulos.

Vastasit oikein 8/10 kysymykseen

49

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä taas puolihuitaistuna.. 😉

      Tanssii ja soi! Mahtava tulos.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Hieno tulos!

        Teitkö aikanaan lapsia samalla metodiikalla? Ethän kai... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Teitkö aikanaan lapsia samalla metodiikalla? Ethän kai... 😂

        En.. 🤔 Taidat nyt vaan sekoittaa asian siihen, mitä miehet hoitavat ehkä vasemmalla kädellä 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        En.. 🤔 Taidat nyt vaan sekoittaa asian siihen, mitä miehet hoitavat ehkä vasemmalla kädellä 😉

        Naisen? 🤣


    • Tanssii ja soi! Mahtava tulos.

      Vastasit oikein 6 kysymykseen.🤭

      Sä olit muuten aikas taitava😎

      • Hieno tulos!

        Parasta siinä oli se, etten ole käynyt yksilläkään visailun festareista, ikinä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Parasta siinä oli se, etten ole käynyt yksilläkään visailun festareista, ikinä 🤣

        Välillä voi siis käydä aikamoinen mäihä😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Välillä voi siis käydä aikamoinen mäihä😉

        Vinkit oli niin ilmeiset, ettei oikein jäänyt erehtymisen riskiä kun malttoi keskittyä. Ja toki onhan mulla jonkinlaista tietoa siitä mitä kesäkinkereitä järjestetään eri puolella Suomea, niin se on se perusedellytys. Missä järjestetään oppeerajuhlat? SavonLINNASSA. Ja kuvassa Olavinlinnan torni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Vinkit oli niin ilmeiset, ettei oikein jäänyt erehtymisen riskiä kun malttoi keskittyä. Ja toki onhan mulla jonkinlaista tietoa siitä mitä kesäkinkereitä järjestetään eri puolella Suomea, niin se on se perusedellytys. Missä järjestetään oppeerajuhlat? SavonLINNASSA. Ja kuvassa Olavinlinnan torni.

        Mäkin yritin kyllä kovasti keskittyä tämän sen täytyy olla siltä näyttää ja paskat väärin meni🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mäkin yritin kyllä kovasti keskittyä tämän sen täytyy olla siltä näyttää ja paskat väärin meni🤣

        Mulla taitaa nykyään olla kehittyneenä jo joku visamoodi jolla saan keskityttyä 🤣
        Vaikka kyllä välillä tulee vaan naksuteltua ne nopeasti läpi että saa tuloksen ja pääsee tekemään aloitusta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla taitaa nykyään olla kehittyneenä jo joku visamoodi jolla saan keskityttyä 🤣
        Vaikka kyllä välillä tulee vaan naksuteltua ne nopeasti läpi että saa tuloksen ja pääsee tekemään aloitusta 😁

        En ole muuten sortunut vielä kertaakaan vihjeiden käyttöön.👌🏻


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En ole muuten sortunut vielä kertaakaan vihjeiden käyttöön.👌🏻

        Se on kyllä ihan priimaa 🥳👍😘


    • Koska en yhtään tästä aihepiiristä tiennyt, valitsin jokaiseen kysymykseen sen vaihtoehdon, joka kuulosti tutummalta.

      Tulos:
      6 pistettä...

      • Hieno tulos!

        Aika hyvin kyllä puhtaalla arvalla vedetyksi 🥳👍


    • 8/10. Osa meni kyllä puhtaasti päättelemällä, mutta olihan siellä ihan tuttujakin tapahtumia ja paikkoja 😊

      • Loistava tulos!

        Kaikki pystyi päättelemään jos oli tarkkana ja on edes jokin käsitys tapahtumasta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kaikki pystyi päättelemään jos oli tarkkana ja on edes jokin käsitys tapahtumasta.

        Muutama meni kyllä puhtaalla arvauksella, en ole kovin paljoa tutustunut esim Kaustisen kansanmusiikkijuhliin. Tai siis en yhtään tutustunut 😁




      • Aletheias kirjoitti:

        Allu 🤣 Siinäpä lempinimi, jota en koskaan olisi kuvitellut kuulevani itsestäni 😁

        11/12. Muutamissa noista paikoista tullut käytyäkin, viimeksi Roomassa/Vatikaanissa 😊

        Loistava tulos!

        Jätkänähdäkseni Allu oli luontevin 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Jätkänähdäkseni Allu oli luontevin 🤣

        Perfektionisti-minäni on tyytyväinen vain 12/12 tulokseen 😁

        Allu ei ole kyllä yhtään sopiva lempinimi mulle 🤣 Lempinimiä on lukuisia irl, mutta ei yksikään Allu-tyyppinen 😄 Mieleen tulee tukevasti keski-ikäinen mies, joka viljelee kaksimielisiä vitsejä ja vetelee tupakkaa ketjussa 🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        Perfektionisti-minäni on tyytyväinen vain 12/12 tulokseen 😁

        Allu ei ole kyllä yhtään sopiva lempinimi mulle 🤣 Lempinimiä on lukuisia irl, mutta ei yksikään Allu-tyyppinen 😄 Mieleen tulee tukevasti keski-ikäinen mies, joka viljelee kaksimielisiä vitsejä ja vetelee tupakkaa ketjussa 🙈

        Väistämättä, täysistä pisteistä harvemmin voi valittaakaan 😁

        Jep, kuvaa sua just hyvin, pois lukien sukupuoli. Minulle olet siis Allu, myös IRL kesän miiteissä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Väistämättä, täysistä pisteistä harvemmin voi valittaakaan 😁

        Jep, kuvaa sua just hyvin, pois lukien sukupuoli. Minulle olet siis Allu, myös IRL kesän miiteissä 😂

        Rande! Et kyllä kutsu mua Alluksi 😂😂😂 Kaksimieliset jutut ehkä vielä sopii, mutta pois tupakka ja vastaava minusta 😑

        Nyt muuten alkoi minulla flunssa, kun loma alkoi 🙄 Tyypillistä.. En anna sen hidastaa menossa kuitenkaan 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Rande! Et kyllä kutsu mua Alluksi 😂😂😂 Kaksimieliset jutut ehkä vielä sopii, mutta pois tupakka ja vastaava minusta 😑

        Nyt muuten alkoi minulla flunssa, kun loma alkoi 🙄 Tyypillistä.. En anna sen hidastaa menossa kuitenkaan 🤗

        Miksen? Kutsuthan säkin mua Randeksi 😁

        Ai siellä oli tupakkikin mainittu, sivuutin sen kokonaan. Kun muuten olet ihan allumainen 🤣

        Aaaa, toivottavasti ei ole tämä sama skeida kuin itelläni, viikko jo kärsitty eikä loppua näy. No ehkä se laantuu kun saa viikonlopun vain kaivaa napaa ja palstailla 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Miksen? Kutsuthan säkin mua Randeksi 😁

        Ai siellä oli tupakkikin mainittu, sivuutin sen kokonaan. Kun muuten olet ihan allumainen 🤣

        Aaaa, toivottavasti ei ole tämä sama skeida kuin itelläni, viikko jo kärsitty eikä loppua näy. No ehkä se laantuu kun saa viikonlopun vain kaivaa napaa ja palstailla 🤗

        No Rande on huomattavasti parempi kuin Allu 😁 Jo pelkästään sen takia, että puhelin yrittää koko ajan tarjota Allun tilalle sanaa alla 😄

        Uskon, että on jokin stressireaktio yhdistettynä allergiatukkoisuuteen. Eiköhän tämä tästä helpota, kun keho ja mieli saa hieman lepoa. Tulee todelliseen tarpeeseen..


      • Aletheias kirjoitti:

        No Rande on huomattavasti parempi kuin Allu 😁 Jo pelkästään sen takia, että puhelin yrittää koko ajan tarjota Allun tilalle sanaa alla 😄

        Uskon, että on jokin stressireaktio yhdistettynä allergiatukkoisuuteen. Eiköhän tämä tästä helpota, kun keho ja mieli saa hieman lepoa. Tulee todelliseen tarpeeseen..

        Höpön löpön. Arvaa miltä tuntuu kun joka toisessa keskustelussa mainitaan nimesi "ja sit se joku random tyyppi tuli siihen..." 🤣

        Aika useinhan se tosiaan läpsähtää flunssalle kun loma alkaa, kuulun samaan koulukuntaan. Siksi viikon loma tai pitkä viikonloppu on lähinnä vittuilua 😂

        Nyt Allu lopetat narinan ja teet tuon, lisää visaa tulee ihan kohta:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17895418/lauantain-17-6--esportsvisa---tiiakko-naa-mittaa-pelleista


    • 8/10. Yllätys ettei ruotsinlaiva-kuvassa ollut kyse Ilosaarirockista Joensuussa 🤔

      • Loistava tulos!

        Olen aivan varma että sen olisi pitänyt olla Savonlinnan opperajuhlilta, selkeä virhe visassa.


    • Anonyymi

      9/10. Eka meni väärin kun en tajunnut että siinä oli vihjeenkäyttömahdollisuuskin.
      N31

      • Loistava tulos!

        Juu, vihjeillä saa helpotusta jos on hankala kysymys. Itse vedän nuo aina "nakuna" eli vihjeittä.


    • 9/10 Ihan hyvin siis.

      • Loistava tulos!

        On vähän enemmänkin kuin ihan hyvin 😂


    • Näistä festareista en tiedä mistään mitään. En tykkää massatapahtumista. Varma migreenin laukaisija. Pää hajoo vähemmästäkin. 😀

      "Tanssii ja soi! Mahtava tulos.

      Vastasit oikein 9 kysymykseen"

      Heh! Tässä oli ihan oikeasti onnea mukana. Vihjeestäkään ei ollut apua, kun se ei tiennyt mitään. Hukkaan heitetty vihje. Muuten aikas hyvin päätelty festarivisan vastaukset. 😁

      Thänks! 😂



      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitti.

        Tein sen jo. Olen nopeampi kuin Speedy Gonzales. 😂

        Her Royal Highness of Competitive Passion 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Her Royal Highness of Competitive Passion 🤣

        👑

        🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        👑

        🤣🤣🤣

        Se on sun tittelis jatkossa, HRHCP 🤣🥳


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on sun tittelis jatkossa, HRHCP 🤣🥳

        Kiitos nyt tästä(kin) kunniasta. 😀

        Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos nyt tästä(kin) kunniasta. 😀

        Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. 😁

        Oi Valtiatar, juhlallisuudet ovat aluillaan Buckingham Palacessa, Teidän Korkeuttanne odotetaan siellä jo, voisimmeko mitenkään kiiruhtaa? 🥳😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Oi Valtiatar, juhlallisuudet ovat aluillaan Buckingham Palacessa, Teidän Korkeuttanne odotetaan siellä jo, voisimmeko mitenkään kiiruhtaa? 🥳😁

        Kaunis kiitos. Oletpas sinä tänään suurellisella tuulella.

        Onko "ystävä alkoholilla" osuutta asiaan? 🤣

        Onko punainen matto jo levitetty? 😁🌸


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kaunis kiitos. Oletpas sinä tänään suurellisella tuulella.

        Onko "ystävä alkoholilla" osuutta asiaan? 🤣

        Onko punainen matto jo levitetty? 😁🌸

        Taitaa olla ystävä väsymys mikä nyt avaa tilaa suurille tunteille ja vielä suuremmille sanoille 🤣

        Luonnollisestikin, punaista mattoa on viimeiset puoli mailia, parasta kashmiria, kuten kuuluukin 🥳😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Taitaa olla ystävä väsymys mikä nyt avaa tilaa suurille tunteille ja vielä suuremmille sanoille 🤣

        Luonnollisestikin, punaista mattoa on viimeiset puoli mailia, parasta kashmiria, kuten kuuluukin 🥳😁

        Ystävän suuri sydän täynnä tunteita. Mikäs sen mukavampaa, kyllähän tuo jo imartelee. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ystävän suuri sydän täynnä tunteita. Mikäs sen mukavampaa, kyllähän tuo jo imartelee. 😊

        No sinulle on helppo olla kiva ja hyvä, minkä lisäksi itse lähdet herkästi mukaan leikkiin ja sittenkö vasta hauskaa tuleekin 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        No sinulle on helppo olla kiva ja hyvä, minkä lisäksi itse lähdet herkästi mukaan leikkiin ja sittenkö vasta hauskaa tuleekin 🤗

        Vähän väsyneenä, pitkän päivän jälkeen, hauska sanailu on juuri sitä mitä kaipaan. Siihen hauskanpitoon lähden mielelläni mukaan. Kun juttu luistaa, jää itselle päivästä hyvä fiilis. 😀


      • randombypasser kirjoitti:

        No sinulle on helppo olla kiva ja hyvä, minkä lisäksi itse lähdet herkästi mukaan leikkiin ja sittenkö vasta hauskaa tuleekin 🤗

        Nyt kuuppa tyynyyn ja pehkuihin.

        öitä ! 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Nyt kuuppa tyynyyn ja pehkuihin.

        öitä ! 😊

        Öitä Valtiatar 🤗


      • tosi.typy kirjoitti:

        Vähän väsyneenä, pitkän päivän jälkeen, hauska sanailu on juuri sitä mitä kaipaan. Siihen hauskanpitoon lähden mielelläni mukaan. Kun juttu luistaa, jää itselle päivästä hyvä fiilis. 😀

        Sama täällä, saan ajatukset pois työasioista helposti palstailemalla ja samalla pääsee heittämään läppää kun taas töissä usein tarvitsee olla muodollinen, enemmän tai vähemmän, kamalaa jäykistelyä 😂


    • Anonyymi

      jos on kitaraakin esillä no siubbyrm kitarasta, voimakkaitakin ja jännittäviä, eli;

      D# jaq sitten A taustalla, mqtqlwna... pitäisi tullqa hyviöä saundeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe