Hyvää huomenta.

Anonyymi-ap

Se on perjantai ja enää viikko juhannusaattoon. Ihanaa ja aurinkoista palstaviikonloppua kaikille.

T. Pullea Kaveripoika

25

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamulenkille, plösö, nyt!

• Huomenta, laulatko mulle ensi viikolla onnittelulaulun, kun on mun synttärit ja Norpan myös?

Juhannuksena voi kuulemma jossakin päin ukkostaa. Mä en varsinaisesti juhannusta juhli koskaan, mutta se onkin mulle hiljentymisen aikaa. Nautin silloin siitä ettei ole kiire mihinkään ja kesästä luonnonilmiöineen. Joku linkittyminen hetkeen ja luontoon.

Meillä juhannusruusut jo kukkii osassa ruusupensasta. Mun synttärikukka. 😛

Mun synttäribiisi. 😄❣️

https://youtu.be/PbDbP7gpau8

• No mä yritän muistaa laulaa ja jos muistutat vielä niin laulan aivan varmasti en vaan tiedä haluatko sä aivan varmasti kuulla mun laulavan.😂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No mä yritän muistaa laulaa ja jos muistutat vielä niin laulan aivan varmasti en vaan tiedä haluatko sä aivan varmasti kuulla mun laulavan.😂.

No jos torstaina joldlaat, niin lupaan haltioitua. 😁👍

• Huitale kirjoitti:

No jos torstaina joldlaat, niin lupaan haltioitua. 😁👍

Selvä homma mä pistän muistutuksen puhelimeen.😄.

• Anonyymi

On ehkä parempi vaan että ollaan kavereita.. mutta sä oot mahtava tyyppi, ihan varmasti jonain päivänä löydät naisen joka rakastaa sua sellaisena kun olet.

• Anonyymi

Pullukka höpönassukka sinkku?😍

• Anonyymi

No tervehdys läskipää. Eipä näin eläkkeellä viitsi mitään viikonpäiviä miettiä.

Sitä kun on koko ajan muutenkin kiiruisempi, kuin töissä ikinä.

>simiti<

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pöljät laittaa muita tietoja, kuin merisään!

>simiti<

• Joo niin se on taas. Ja sitten on kohta taas joulu.

• Anonyymi

Juu, ei kannata huseerata suurta numeroa juhannuksesta.
        Juhannusta hirveällä vimalla odotetaan ja kas, se onkin sitten ohi nopeammin, kuin osasi odottaa.
        Minä en juhannusta vietä, ehkä vadelmalimonaadia ostan ja hillopossun tai jonkun muun herkun.
        Nautin sitten kylmää vadelmalimonaadia varjossa!
        Kesä lopppuu virallisti juhannukseen. Voi se kesä sen jälkeen vielä tuntua kesältä, mutta kyllä kesä alkaa olemaan ohi ja kohti vilpoisempaa syksyä mennään.
        Sehän on syksyn merkki, kun ensimmäiset marjat valmistuvat.
        Sitä vaan tuntuu, että marjatkin kypsyvät nopeaan, että hupsis vaan, mutta kun ihmiset puuhaavat kaikenlaista, eivät pysähdy keskittymään mansikkapuskan vierelle.
        Jos keväällä otat pallin ja sen mansikkapensaan vierelle laitat ja aloitat istunnon, kun mansikkapensas on vielä lumen alla ja päätät istua pönöttää siinä niin kauan, kunnes ensimmäisen mansikan saat syödä, niin kyllä kävisi aika pitkäksi, etkä ikinä pystyisi siinä istumaan ja odottamaan niin kauan, kunnes mansikka valmistuu.
        Se manskikkapensaan vierellä vietetty aika tuntuisi ikuisuudelta, siinä tuntisi ajan konkreettisuuden hitauden kulun.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei kannata huseerata suurta numeroa juhannuksesta.
        Juhannusta hirveällä vimalla odotetaan ja kas, se onkin sitten ohi nopeammin, kuin osasi odottaa.
        Minä en juhannusta vietä, ehkä vadelmalimonaadia ostan ja hillopossun tai jonkun muun herkun.
        Nautin sitten kylmää vadelmalimonaadia varjossa!
        Kesä lopppuu virallisti juhannukseen. Voi se kesä sen jälkeen vielä tuntua kesältä, mutta kyllä kesä alkaa olemaan ohi ja kohti vilpoisempaa syksyä mennään.
        Sehän on syksyn merkki, kun ensimmäiset marjat valmistuvat.
        Sitä vaan tuntuu, että marjatkin kypsyvät nopeaan, että hupsis vaan, mutta kun ihmiset puuhaavat kaikenlaista, eivät pysähdy keskittymään mansikkapuskan vierelle.
        Jos keväällä otat pallin ja sen mansikkapensaan vierelle laitat ja aloitat istunnon, kun mansikkapensas on vielä lumen alla ja päätät istua pönöttää siinä niin kauan, kunnes ensimmäisen mansikan saat syödä, niin kyllä kävisi aika pitkäksi, etkä ikinä pystyisi siinä istumaan ja odottamaan niin kauan, kunnes mansikka valmistuu.
        Se manskikkapensaan vierellä vietetty aika tuntuisi ikuisuudelta, siinä tuntisi ajan konkreettisuuden hitauden kulun.

Ei se kesä todellisuudessa mihinkään juhannukseen pääty. Lämpöisiä kelejä voi olla pitkälle syksyyn saakka. Kesä, heinä ja elokuu on kesäkuukausia. Monesti on niin, että juhannuksen jälkeen vasta kesäkelit alkaa olla parhaimmillaan.

• Anonyymi

Päivät alkaa viikon päästä lyhentyä. Voi jo valmiiksi käpertyä sikiöasentoon talvea varten.

• Anonyymi

Ihanaa <3 Koska Mikkojuhani laittaa verrokkitoivotuksen?

• Jaa..a olisko sellanen mukava. No mä voin näin ihan henkilökohtaisesti toivottaa sulle oikein ihanaa ja onnellista viikonloppua toivottavasti saat nauttia siitä ja ottaa myös kesäisistä päivistä kaiken ilon irti.😊.

• Oikein aurinkoista viikonloppua minunkin puolestani 🙂☀️🌹

Nyt alkaa olla käytännössä kaikki puut heitetty sisään kuivina, ja tuli tänään ajettua nurmikkokin ja aika pienellä maavaralla, niin siinäpä kärventyy auringossa ja kone säästyy 😅 Tällä viikolla on silti välillä väsyttänyt, huimannut jne. mutta oliko se nyt toissapäivänä kun ostin magnesiumia, niin tuntuu että se on auttanut yhdistettynä riittävään nesteytykseen, ja eilenhän mä ostinkin alkoholitonta olutta 🍺

Mähän en tällä hetkellä asumistukea saa muutenkaan, eikä käsittääkseni työkyvyttömyys El Plan kansaneläkkeenä/takuueläkkeenä ole poliittinen päätös edes noille sinimustille aikuisille koulukiusaajille, vaan terveydellinen päätös, mutta silti kauhulla olen seurannut päivän uutisointia ja ajatellut että voi luojan kiitos missä tahdissa asiat viime vuosina ovat menneet 😬 Pelkkä ilmapiirikin tuntuu jo kovin ikävältä, kun ei paljoa ole puheissa vilahdellut esim. mielenterveyspalvelut, eikä oikeastaan mikään muukaan inhimillinen teema. 🙄 Puhumattakaan miltä tuntuu esim. maahanmuuttajataustaisista ihmisistä, sateenkaariväestä, jne. jotka ovat jo hyväksyntänsä suurelta osin saaneet, ja nyt vedetään aika lailla matto alta. Autisminkirjolaiselle muutos ei niin dramaattinen ole, kun on aina tähänkin asti pidetty kylähulluna.

Silti, ei edelleenkään Orpon tai muiden urpojen aivoitukset eniten pelota, vaan se että näyttääkö kannatusgallupit jatkossakin yhtä hyvää noille, eli millainen arvomaailma tosiaankin kanssaihmisillämme äänestäjinä on, tai kuinka helposti se on manipuloitavissa vaalien alla 🙄 Enkä tajua vieläkään näitä oikeiston heittoja että "juhlat on nyt ohi" yms. kun ainakin itse muistan lähivuosista pelkkiä kriisejä, kaatuneita yrityksiä koronan ja sähköjuttujen takia, hoitojonoja, natoprosessin jne. 🙄 Ja että noiden jälkeen tähän maailman onnellisimpaan kansaan parhaiten uponnut vaaliteema oli 6000 miljoonan euron leikkaukset 😑

• Arvostan sitä että meidän pulleiden kaveripoikien asiaa pidetään esillä, mutta nämä aloitukset voisi välillä olla vähän mielikuvituksellisempia.

• Anonyymi

Kiitos samoin harmis.

• Lämmintä ja hauskaa viikonloppua ja juhannuksen odotusta sullekin.🙂.

• Anonyymi

upeaa kaveripoika kollegiaalisuutta 👍🏼

• Mikkojuhan
        Anonyymi kirjoitti:

upeaa kaveripoika kollegiaalisuutta 👍🏼

Niin kai sitten jos nyt vaan itsensä sellaiseksi sattuu kokemaan. Joku kokee joku ei.😄.

• Anonyymi

Ottaisin minä pullean kaveripojan jos vain kiinni saisin. Pieneen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin. Siinä seuraa loppuelämäksi.

• Anonyymi

Aika köyhää jos et saa🙄 pitää vaan unelmiin tyytyä??💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika köyhää jos et saa🙄 pitää vaan unelmiin tyytyä??💩

Ja miten pullea kaveripoika mahtuisi pieneen koriin? Varaa nyt edes amme,laiva tms vastaavaa,niin voi ehkä metsästys natsata💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      360
      4707
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      351
      2777
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      75
      2429
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      85
      2016
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      457
      1804
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1549
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1367
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1352
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1272
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe