Mies jolla on harmaita karvoja huolestuttaa hissin peiliä katsoessani tukka on harmaantunut ja rintakarvoissa harmaita no onneksi mahakarvat eivät ole harmaantunut onko nuoruus nyt sitten ohi
Kelpaisko nainen sinulle
73
586
Vastaukset
- Anonyymi
Et kelpaa nuorille. Katsele mummo itsellesi.
- Anonyymi
Kyllä minä saan olla 40-50v nuorten naisten kanssa no mieluiten 40-45v nuorten tipujen kanssa mut kelpaako heille enään harmaantuva mies en haluaisi mitään mummojq
- Anonyymi
Kunhan ei ole välis-pässi niin käy
- Anonyymi
Mut silti pässin kanssa tulisit toimeen parhaiten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut silti pässin kanssa tulisit toimeen parhaiten
Olet liian tyhmä.
Mieheni oli minua 11 vuotta vanhempi ja hän oli jo tavatessamme vähän charmikkaasti harmaantunut. 👌- Eilen kävin itsekin kampaajalla ottamassa raitoja hiuksiin. Ei omat harmaat näy nyt niin pahasti.. 😄
Kauneus on katsojan silmissä 👍- Anonyymi
Laitas kuva jotta näen hiuksesi ja raitasi
Anonyymi kirjoitti:
Laitas kuva jotta näen hiuksesi ja raitasi
Nyt näkyy.
Vaikka ei ollut vielä hiukset kammattu nukkumisen jäljiltä, mutta haittaako se? 😄- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Nyt näkyy.
Vaikka ei ollut vielä hiukset kammattu nukkumisen jäljiltä, mutta haittaako se? 😄Ihan nätit tai kauniit hiukset sinulla kyllä ainakin tuo look sopi sinulle mutta muistin että olisit ollu tummatukkainen mut oletkin blondi mut kauniit hiukset sinulla
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nätit tai kauniit hiukset sinulla kyllä ainakin tuo look sopi sinulle mutta muistin että olisit ollu tummatukkainen mut oletkin blondi mut kauniit hiukset sinulla
Kiitos välis. Kivasti sanottu.👍
Blondi olen, juu.. 😄
Mutta silloin, kun harmaata pukkaa juuresta, se näyttää tietyssä valossa tummemmalta.
Mummuni oli jo viisikymppisenä ihan platinablondi. 😅- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Blondi olen, juu.. 😄
Mutta silloin, kun harmaata pukkaa juuresta, se näyttää tietyssä valossa tummemmalta.
Mummuni oli jo viisikymppisenä ihan platinablondi. 😅Haa, saatat kelvata sittenkin, mulla on pakkomielle löytää yli 180cm platinablondi, mummoos tuskin kannattaa enää suositella? 😁 Dino S.
Anonyymi kirjoitti:
Haa, saatat kelvata sittenkin, mulla on pakkomielle löytää yli 180cm platinablondi, mummoos tuskin kannattaa enää suositella? 😁 Dino S.
Surukseni täytyy kertoa, että hän on ollut jo 25 vuotta mullan alla.
Onnea etsintään 👍- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haa, saatat kelvata sittenkin, mulla on pakkomielle löytää yli 180cm platinablondi, mummoos tuskin kannattaa enää suositella? 😁 Dino S.
Räkälässä on se yksi. Bi-nainen. Pitkä.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Surukseni täytyy kertoa, että hän on ollut jo 25 vuotta mullan alla.
Onnea etsintään 👍Harmi, just mun tuuriani, vain 25v myöhässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räkälässä on se yksi. Bi-nainen. Pitkä.
Tuo ei kuulosta lupaavalta että löytyy "Räkälästä" 😁, vai olenko vain ennakkoluuloinen?
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, just mun tuuriani, vain 25v myöhässä...
Niin. Ja mummu (isän äiti) oli kyllä platinablondi, mutta hän ei ollut pitkä. - Pituuteni on periytynyt äidin suvusta.
Xena-183 kirjoitti:
Nyt näkyy.
Vaikka ei ollut vielä hiukset kammattu nukkumisen jäljiltä, mutta haittaako se? 😄Harvoin enää näkee tuollaisia klassisen kauniita hiuksia. Puolisokin ikääntyessään siirtyi polkkatukkaan.
Gattino kirjoitti:
Harvoin enää näkee tuollaisia klassisen kauniita hiuksia. Puolisokin ikääntyessään siirtyi polkkatukkaan.
Kiitos Gattino! Kerron terveiset luottokampaajalleni 👍 Minulla on hänen ammattitaitoiseen käsittelyynsä pidempi suhde takana kuin yhteenkään mieheen.. 😉
- Anonyymi
Oho. Täällähän oikein hyvin tuleentunut vainio lainehtii.
Laiteltu muija kuosiin juhannustansseja varten? :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Oho. Täällähän oikein hyvin tuleentunut vainio lainehtii.
Laiteltu muija kuosiin juhannustansseja varten? :)
-keinovaginamies-Tuleepa nyt huomiota ihan ylitsevuotavasti.. Oletan, että jonkin sortin kehu oli tuokin, joten kiitos keinovaginamies. 😂
Ja juu, kyllä noin kolme kertaa vuodessa minun täytyy käydä kampaajalla raidoituksessa. Siinä välillä vain siistitään hiuksia muuten, tarvittaessa.
Juhannustansseja ei taida olla tiedossa, mutta parin viikon päästä kahvitellaan tyttären valmistujaisia, joten täytyyhän äidinkin olla laitettu. 👍- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Niin. Ja mummu (isän äiti) oli kyllä platinablondi, mutta hän ei ollut pitkä. - Pituuteni on periytynyt äidin suvusta.
Ai, olet oikeasti tuon 183? Osuin lähelle totuutta vahingossa. Pahoittelen ettet täytä kriteerejä platinan osalta, siitä seuraa kyllä automaattinen hylkytuomio, pahoittelen :)
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Blondi olen, juu.. 😄
Mummuni oli jo viisikymppisenä ihan platinablondi. 😅Totuus se on sinulla on kaunis tukka
Anonyymi kirjoitti:
Ai, olet oikeasti tuon 183? Osuin lähelle totuutta vahingossa. Pahoittelen ettet täytä kriteerejä platinan osalta, siitä seuraa kyllä automaattinen hylkytuomio, pahoittelen :)
En ole. Vain 182,5 on nuorena mitattu, mutta se ei näyttänyt hyvältä nimimerkkinä 🙂
Eipä silti mitään, tyydyn osaani. 😄Huitale kirjoitti:
Nätit hiukset. 🙂👍
Kiitos Huitale! 🤗
En olisi vielä aamulla uskonut, että näin paljon kehuja tulee palstalla tänään 😄
Jos olisin kammannut tukkani ennen väliksen innoittamaa valokuvan räpsäisyä, niin joku olisi varmaan jo kosinut 😂🤣😂
- Anonyymi
Miehellä vanhuus karvat on pintapuolista, mut naisilla vanhuus on ihon alaista, kuten nämä selluliitti pahkurat....
- Anonyymi
Ei teille alaikäisistä fantasioiville ole mitään tarjolla ei selluliitittomia eikä sellullisia ehkä Rane tykkää liskolla
- Anonyymi
Voi,
Olisi niin kaunista, kun joku kirjoittaisi
"SINÄ kelpaat MINULLE velttona, ryppyisenä, iho roikkuen ryppyisenä, kuettuisena, paksuna, tikkulaihana, sairaana, jalkapuolena, mt-ongelmaisena, raihnaisena, heikkona, surullisena, köyhänä ja vaikka syöpäsairaana kaljuna. Kelpaat minulle."
Jotain tällaista olisi hienoa täältä lukea.
Ei löydy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi,
Olisi niin kaunista, kun joku kirjoittaisi
"SINÄ kelpaat MINULLE velttona, ryppyisenä, iho roikkuen ryppyisenä, kuettuisena, paksuna, tikkulaihana, sairaana, jalkapuolena, mt-ongelmaisena, raihnaisena, heikkona, surullisena, köyhänä ja vaikka syöpäsairaana kaljuna. Kelpaat minulle."
Jotain tällaista olisi hienoa täältä lukea.
Ei löydy.Olishan se kivaa kun nainen ei jättäisi ja rakastaisi kun tulee siihen ikään kun se on veltto eikä pysty naiselle antaa sitä no ei se kovin kivaa ole
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä, kuten on lempiväri, lempiruoka, musiikkimaku jne...
- Anonyymi
Mun ensimmäisellä poikaystävälläni oli päässään harmaata ohimoilla ja alle 25:na, että juu ei haittaa.
Ikääntyvä mies voi olla hyvinkin houkutteleva. Toisia pukee se harmaus ihanat rypyt jne.😄 Eli toivoa ei ole vielä menetetty😉
- Anonyymi
No mä odotan innolla sitä hetkeä että pääsen harmaantumaan, ei totta vie meinaa onnistua harmaan charmin hankinta. Parrastakaan pahus sentään löydy kuin muutama harmaa, missä ne viipyvät? Harmaita hiuksia on tullut hankittua läpi elämän mutta miksi ne eivät ilmaannu esiin?
Kyllä mä tarvin ehdottomasti 180 platinablondin tähän vastikkeeksi, jokin oikeus ja kohtuus elämässä täytyy olla...:D - Anonyymi
Onkohan ihan noinkaan harmaus kertoo että on vanhentumassa ja vanha ja 40-50v naiset katselee nuorempia miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan ihan noinkaan harmaus kertoo että on vanhentumassa ja vanha ja 40-50v naiset katselee nuorempia miehiä
Ehkä ei :), kliseitähän ne pitkälti ovat
Mun miehellä oli harmaita jo parikymppisenä hiuksissaan. Ei montaa, mutta kuitenkin. Toki mulle oma mies kelpaa harmaana tai vaikka turkoosina.
- Anonyymi
Kiva varmaan sanoa "mun miehellä".
Onnellinen puolestanne. 🫠 Anonyymi kirjoitti:
Kiva varmaan sanoa "mun miehellä".
Onnellinen puolestanne. 🫠En ees aattele asiaa, kun sanon sen. Se tulee niin automaattisesti, ihan kuten tulis mun naisella, naiskumppanillakin tulisi.
Kiitos. 🙂Huitale kirjoitti:
En ees aattele asiaa, kun sanon sen. Se tulee niin automaattisesti, ihan kuten tulis mun naisella, naiskumppanillakin tulisi.
Kiitos. 🙂Usein puhun vaan kumppanista. Sukupuolittamatta.
Tuo sinun avatar on onnistunut. Valaistus on jotain sellaista mitä minäkin olen hakenut.
Idea on Hauska 😃Gattino kirjoitti:
Tuo sinun avatar on onnistunut. Valaistus on jotain sellaista mitä minäkin olen hakenut.
Idea on Hauska 😃Kiitos, niin on sinunkin sangen onnistunut. ☺️
Mulla kun tuota löysää nahkaa on naamassa, niin piti vähän kurtistaa otsaa ja silmäkulmia, ikään kuin vähän mörtti olisin. 😉Huitale kirjoitti:
Kiitos, niin on sinunkin sangen onnistunut. ☺️
Mulla kun tuota löysää nahkaa on naamassa, niin piti vähän kurtistaa otsaa ja silmäkulmia, ikään kuin vähän mörtti olisin. 😉Olet sä parempi kuvantekijä kuin minä. Teettäisin sulla mun naamakuvat, mutta kun mulla on tämä voimakas tarve ilmaista itseäni 😀
Gattino kirjoitti:
Olet sä parempi kuvantekijä kuin minä. Teettäisin sulla mun naamakuvat, mutta kun mulla on tämä voimakas tarve ilmaista itseäni 😀
En oo. Tollekaan kuvalle en tehnyt muuta kuin suodatin rakeiseksi mustavalkokuvaksi. Kännykästä löytyy. 🙂
Huitale kirjoitti:
En oo. Tollekaan kuvalle en tehnyt muuta kuin suodatin rakeiseksi mustavalkokuvaksi. Kännykästä löytyy. 🙂
Netistä löytyy myös mielenkiintoisia filttereitä, esim.
https://photomania.net/
https://www7.lunapic.com/editor/?action=sketch&style=escher&redo=1&colorset=1
Kännykkäselfieissä mulla naama venähtää ihan älyttömästi. Kuvaan kai liian läheltä.
Yritän pärjätä WebCamilla, vaikka sen 3 Mpix resoluutio on aika rosoinen.
Tuli sellainenkin mieleen, että sä saatat olla valokuvauksellinen. 😀Gattino kirjoitti:
Netistä löytyy myös mielenkiintoisia filttereitä, esim.
https://photomania.net/
https://www7.lunapic.com/editor/?action=sketch&style=escher&redo=1&colorset=1
Kännykkäselfieissä mulla naama venähtää ihan älyttömästi. Kuvaan kai liian läheltä.
Yritän pärjätä WebCamilla, vaikka sen 3 Mpix resoluutio on aika rosoinen.
Tuli sellainenkin mieleen, että sä saatat olla valokuvauksellinen. 😀Lunapic on tuttu, oon käyttänyt. 👍
Kuvauksellisesta nyt tiiä, mutta helposti saa pienillä muutoksilla maskuliiniseksi. Kun taas kunnolla femiiniksi pitää jo käsitellä kuvaa reippaammin.
Jostain syystä tekoäly tulkitsee originaali naamani miehen naamaksi. Niin tarjoo mulle aina partaa ja miespuolisille tarkoitettuja ominaisuuksia. Kuten faceappikin.Huitale kirjoitti:
Lunapic on tuttu, oon käyttänyt. 👍
Kuvauksellisesta nyt tiiä, mutta helposti saa pienillä muutoksilla maskuliiniseksi. Kun taas kunnolla femiiniksi pitää jo käsitellä kuvaa reippaammin.
Jostain syystä tekoäly tulkitsee originaali naamani miehen naamaksi. Niin tarjoo mulle aina partaa ja miespuolisille tarkoitettuja ominaisuuksia. Kuten faceappikin.Tuo faceup lupaa aika paljon, sellaisen voisi kännykkään ladata.
Jos edes kerran elämässä näkisi itsensä tuuheapartaisena.
Olen yrittänyt peittää naamaani vaihtoehtoisella karvoituksella, kuten tässä
https://aijaa.com/p5AfDM
:PGattino kirjoitti:
Tuo faceup lupaa aika paljon, sellaisen voisi kännykkään ladata.
:P...siis FaceApp
Gattino kirjoitti:
Tuo faceup lupaa aika paljon, sellaisen voisi kännykkään ladata.
:PHeh, kurre! 😄👍
Joo, se on ihan jees ja pystyy käyttää monipuolisesti muokkauksen muokkauksiakin. Itsestään saa loihdittua ihan jotain muuta. 😛
Kuvathan kuulemma jäävät pilveen, mutta jos ei haittaa, niin ok.Huitale kirjoitti:
Heh, kurre! 😄👍
Joo, se on ihan jees ja pystyy käyttää monipuolisesti muokkauksen muokkauksiakin. Itsestään saa loihdittua ihan jotain muuta. 😛
Kuvathan kuulemma jäävät pilveen, mutta jos ei haittaa, niin ok.Ei haittaa, enkä osaa katua sitä, että olen täällä itseäni paljastellut.
Canva on kätevä alusta yhdistellä kuvia ja grafiikkaa, mutta sen taisit jo tietää.Gattino kirjoitti:
Ei haittaa, enkä osaa katua sitä, että olen täällä itseäni paljastellut.
Canva on kätevä alusta yhdistellä kuvia ja grafiikkaa, mutta sen taisit jo tietää.Mitäpä sitä itseään katumaan. Canvan tiedän joo, mutten ole itselleni hommannut.
Munan karvat eivät ole vielä harmaantuneet yhtään. Huomasin kun leikkasin niitä pois.
Raitoja pukkaa.
Puoliso tykkää kun hiukseni ovat "ranskalaisittain" pitkät ja epäsiistit. Kuumahan tämä on, mutta ei tarvi mennä parturiin.Avatar on eilen napattu WebCam-kuva, joka ajettiin filtterin läpi. Kuva on piirrosmainen, joskin epäesteettinen.
Tässä kännykkäselfie vuoden takaa.
https://aijaa.com/MNDKpr- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Avatar on eilen napattu WebCam-kuva, joka ajettiin filtterin läpi. Kuva on piirrosmainen, joskin epäesteettinen.
Tässä kännykkäselfie vuoden takaa.
https://aijaa.com/MNDKprHieno puska.
Itse suosin huomattavasti viileämpää ja helppohoitoisempaa mallia.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Hieno puska.
Itse suosin huomattavasti viileämpää ja helppohoitoisempaa mallia.
-keinovaginamies-Pitäisi käydä parturissa vähintään kahden kuukauden välein.
Mulla on kuvia, jossa tukkaa ei ole leikattu puoleen vuoteen.
Ei niistä kuvista enää ihmistä tunnista. 😮
https://aijaa.com/grxJ2p
- Anonyymi
hyvä rokki-musiiki.. Judas Priest The Green manalishi, eli kuten merkitykszawetön on vihkisomus, noin sanotuna..
https://www.youtube.com/watch?v=u8wjImfFGms Kaverini alkoi harmaantua ja kaljuuntua lukion tokalla.
Mun kaveri kaljuuntui 15 vuotiaana. Mennessään yliopistoon häntä pidettiin siellä opettajana.
Ja opettaja hänestä tulikin.
- Anonyymi
Sehän on vaan carmikasta Kyllä kelpaa .😊
- Anonyymi
Taidat vaan sanoa ettei tulis paha mieli kääkälle vanhalle
- Anonyymi
Miehessä on oltava muutakin, kun kuoret
- Anonyymi
vsrmistikin joku lenpallo-tyttö tai muu super-urheilija joku lähikaupassa, ja sitten raitapaitoja kuin spirolle jäätell..
_Noh joku musiikki, The Sentinel:
https://www.youtube.com/watch?v=xXFdL_UC0jY - Anonyymi
Peilailit hississä... Entäs alapään karvoitus?
xLiner- Anonyymi
Siellä ei näkynyt harmautta ainakaan vielä
- Anonyymi
Kunnon reuhka alkaen navan kohdalta, jatkuen puoleen väliin selkää. Hajut tarttuu hyvin.
- Anonyymi
No en peilaillut mut katsoin peiliä ja huomasin ompas harmaita tullut eli harmaa pääksi muuttunut ja mietein mahtaako enään kelvata nuorille seksikkäille 40-50v naisille ja onko aika ajanut ohi muumiosta ja nuoret naiset haluaa nuoremman miehen eikä fossiilia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en peilaillut mut katsoin peiliä ja huomasin ompas harmaita tullut eli harmaa pääksi muuttunut ja mietein mahtaako enään kelvata nuorille seksikkäille 40-50v naisille ja onko aika ajanut ohi muumiosta ja nuoret naiset haluaa nuoremman miehen eikä fossiilia
Juuri näin. Täytyy tyytyä sinkkuelämään loppuaika.
Harmaan sävy komean miehen ohimolla on vain karismaattista. ☺️
Harmaat rintakarvat voi käydä vaikka nyppimässä, tai vahauksessa. Niitä ei kannata värjätä, siitä voi koitua vain ongelmia.👍
Mahakarvat on turn off. Voisiko mies hieman huolehtia ja trimmata/ vahata ne pois? 😵💫- Anonyymi
Mikä teitä vaivaa ilkeillessänne näin?
Eikö me voitaisi olla ihan tavallisia? - Anonyymi
Joo näin kun on itsekin vanhempi "kelpaisi", jos muuten kiva mies.
Ei harmaat hiukset miehellä haittaa yhtään. Joillain miehillä harmaat hiukset vain korostavat miehen upeutta.
Enemmän häiritsee epäsiisteys karvojen suhteen. Jos esim parta on kovin risukkoinen tms niin se ei erityisemmin viehätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466