Hölökkyvä Hölli Oulu kokemuksia

Anonyymi-ap

Nuoret kesätyöseteliläiset kertoneet, että valitetaan ties mistä ja säännöt muuttuu päivittäin. Kovaan ääneen "huudetaan" ja valitetaan työnteosta. Vielä pitää nuoren hetki kestää moisessa paikassa ja sitten onneksi ei enää IKINÄ edes lähesty kyseistä paikkaa.

12

8416

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman kokenut ei nuori.

• Anonyymi

Ja sama homma jatkuu

• Anonyymi

Olen huomannut että meidän asiakkaiden edessä nuoria työntekijöitä kohdellaan epäystävällisesti. Ikäviä kokemuksia työuran alkuun.

• Anonyymi

Viereisessä torikahvilassa taitaa olla samanlainen meininki. Siellä on työntekijöinä ainakin kaksi vanhempaa kiukkuista naista. He huutavat asiakkaille jopa.

• Anonyymi

Kuka omistaa puljun?

• Anonyymi

En ole käyny tässä paikassa mutta nään pitkälle ja osaan jo puljun nimestä päätellä, ettei kovin hyvää sanottavaa oo. Skippaisin tällaiset ja menisin johonkin kahvilaan.

• Anonyymi

Hakekaa pls johonki muuhunku sinne en paljoa voi sanoa, mutta että välttäkää kaikin tavoin

• Anonyymi

Säälittäviä haukkumisia….. ihmiset jotka ei välttämättä Edes käyneet paikassa
      Kuran jakamista täysin aiheetta, ammattilaisena olen seurannut kesätyönntekijöiden toimintaa…. työpaikka jossa täytyy kerätä astioita jne eikä leikkiä ”somess” kännykän kaa
      Olen 15 v käynyt paikassa….ei mitään negatiivistä
      Nim merkki Positiivisuus kasvattavaa…

• Anonyymi00013

Olen ollut töissä kyseisessä kahvilassa. Sieltä kesän mittaan kesätyöntekijöitä lähtee (saavat potkut) syystä sun toisesta. Syyt eivät mielestäni kertaakaan ole olleet kunnollisia. Työntekijöiden oikeuksia ei kunnioiteta. Pomo ei anna työntekijöille rakentavaa palautetta, vaan moittii väärin tehdyistä asioista. Myös eri pomoilta tulee erilaisia sääntöjä asioihin. Esimerkiksi kerrotaan, että toinen pomo itse tekee jonkun asian tietyllä tavalla, mutta missään nimessä näin ei saa tehdä toisen pomon nähden.

Kun työntekijöille puhutaan niin epäkunnioittavasti kuin tuolla, ja työntekijänä joudut lähtemään töistä joka päivä itku kurkussa, niin en voi työpaikkaa suositella. Kahvilaan tulee joka kesä uudet työntekijät ja kesken kesän uusia tulee jatkuvasti. Mistäköhän tämä työntekijöiden jatkuvuuden puute kertoo?

• Anonyymi00014

Sama kokemus täällä. Olin vuonna 2023 kesätyöläisenä juurikin tuossa paikassa ja aiempien kirjoittajien kommentit ovat täysin totta. Kaksi esihenkilöä antoivat eriäviä ohjeita joita seurasi sitten huuto kun toinen esihenkilö näki tekevän toisen esihenkilön tavalla. Työssä suututtiin turhasta ja työsuhteen aikana aloin pelkäämään ja säikähtämään esimiehen ilmaantumista paikalle. Työpaikassa oli lisäksi lupa syödä kerran päivässä tauolla yksi jäätelö ja limu, mutta minulle tästä jätettiin kokonaan kertomatta enkä saanut tätäkään työsuhde-etua.

• Anonyymi00015

Läheiseni on ollut kesätelelillä töissä kk verran. Joka kk tuli uusia kesäseteliläisiä. Vaikka työsuhdetta oli vielä jäljellä niin yhtäkkiä kesken työvuoron kerrottiin että kyseinen työpäivä oli viimeinen. Tunteja ei saatu täyteen. Samaisessa paikassa oli myös toinen tyttö jolle kävi 2 kesänä peräkkäin. Eli todennäköisesti omistaja ottaa tukensa businessoululta täysimääräisenä eikä maksa korvauksia työntekijälle jotka sopimukseen kuuluu. Työnantajan tulisi maksaa työsopimuksen mukaan kaikista tunneista vaikka olisi laittanut työntekijän pois kesken kaiken. Kukaan näitä ei tunnu valvovan Businessoulun puolelta, kun tätä jatkunut vuosia. Nyt kaikkien tulisi antaa palautetta kyseisestä yrittäjästä. Höllin yrittäjä on Oulun Nahka-Aitta Ky, Satu Haaponiemi. Tiedot kyllä löytyy kun vain netistä hakee...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1713
    3. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      70
      1303
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      205
      1289
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1029
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      981
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      16
      853
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      837
    Aihe