Hölökkyvä Hölli Oulu kokemuksia

Anonyymi-ap

Nuoret kesätyöseteliläiset kertoneet, että valitetaan ties mistä ja säännöt muuttuu päivittäin. Kovaan ääneen "huudetaan" ja valitetaan työnteosta. Vielä pitää nuoren hetki kestää moisessa paikassa ja sitten onneksi ei enää IKINÄ edes lähesty kyseistä paikkaa.

11

7689

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman kokenut ei nuori.

• Anonyymi

Ja sama homma jatkuu

• Anonyymi

Olen huomannut että meidän asiakkaiden edessä nuoria työntekijöitä kohdellaan epäystävällisesti. Ikäviä kokemuksia työuran alkuun.

• Anonyymi

Viereisessä torikahvilassa taitaa olla samanlainen meininki. Siellä on työntekijöinä ainakin kaksi vanhempaa kiukkuista naista. He huutavat asiakkaille jopa.

• Anonyymi

Kuka omistaa puljun?

• Anonyymi

En ole käyny tässä paikassa mutta nään pitkälle ja osaan jo puljun nimestä päätellä, ettei kovin hyvää sanottavaa oo. Skippaisin tällaiset ja menisin johonkin kahvilaan.

• Anonyymi

Hakekaa pls johonki muuhunku sinne en paljoa voi sanoa, mutta että välttäkää kaikin tavoin

• Anonyymi

Säälittäviä haukkumisia….. ihmiset jotka ei välttämättä Edes käyneet paikassa
      Kuran jakamista täysin aiheetta, ammattilaisena olen seurannut kesätyönntekijöiden toimintaa…. työpaikka jossa täytyy kerätä astioita jne eikä leikkiä ”somess” kännykän kaa
      Olen 15 v käynyt paikassa….ei mitään negatiivistä
      Nim merkki Positiivisuus kasvattavaa…

• Anonyymi00013

Olen ollut töissä kyseisessä kahvilassa. Sieltä kesän mittaan kesätyöntekijöitä lähtee (saavat potkut) syystä sun toisesta. Syyt eivät mielestäni kertaakaan ole olleet kunnollisia. Työntekijöiden oikeuksia ei kunnioiteta. Pomo ei anna työntekijöille rakentavaa palautetta, vaan moittii väärin tehdyistä asioista. Myös eri pomoilta tulee erilaisia sääntöjä asioihin. Esimerkiksi kerrotaan, että toinen pomo itse tekee jonkun asian tietyllä tavalla, mutta missään nimessä näin ei saa tehdä toisen pomon nähden.

Kun työntekijöille puhutaan niin epäkunnioittavasti kuin tuolla, ja työntekijänä joudut lähtemään töistä joka päivä itku kurkussa, niin en voi työpaikkaa suositella. Kahvilaan tulee joka kesä uudet työntekijät ja kesken kesän uusia tulee jatkuvasti. Mistäköhän tämä työntekijöiden jatkuvuuden puute kertoo?

• Anonyymi00014

Sama kokemus täällä. Olin vuonna 2023 kesätyöläisenä juurikin tuossa paikassa ja aiempien kirjoittajien kommentit ovat täysin totta. Kaksi esihenkilöä antoivat eriäviä ohjeita joita seurasi sitten huuto kun toinen esihenkilö näki tekevän toisen esihenkilön tavalla. Työssä suututtiin turhasta ja työsuhteen aikana aloin pelkäämään ja säikähtämään esimiehen ilmaantumista paikalle. Työpaikassa oli lisäksi lupa syödä kerran päivässä tauolla yksi jäätelö ja limu, mutta minulle tästä jätettiin kokonaan kertomatta enkä saanut tätäkään työsuhde-etua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe