Nuoret kesätyöseteliläiset kertoneet, että valitetaan ties mistä ja säännöt muuttuu päivittäin. Kovaan ääneen "huudetaan" ja valitetaan työnteosta. Vielä pitää nuoren hetki kestää moisessa paikassa ja sitten onneksi ei enää IKINÄ edes lähesty kyseistä paikkaa.
Hölökkyvä Hölli Oulu kokemuksia
11
7689
Vastaukset
- Anonyymi
Saman kokenut ei nuori.
- Anonyymi
Ja sama homma jatkuu
- Anonyymi
Olen huomannut että meidän asiakkaiden edessä nuoria työntekijöitä kohdellaan epäystävällisesti. Ikäviä kokemuksia työuran alkuun.
- Anonyymi
Viereisessä torikahvilassa taitaa olla samanlainen meininki. Siellä on työntekijöinä ainakin kaksi vanhempaa kiukkuista naista. He huutavat asiakkaille jopa.
- Anonyymi
Kuka omistaa puljun?
- Anonyymi
En ole käyny tässä paikassa mutta nään pitkälle ja osaan jo puljun nimestä päätellä, ettei kovin hyvää sanottavaa oo. Skippaisin tällaiset ja menisin johonkin kahvilaan.
- Anonyymi
Hakekaa pls johonki muuhunku sinne en paljoa voi sanoa, mutta että välttäkää kaikin tavoin
- Anonyymi
Säälittäviä haukkumisia….. ihmiset jotka ei välttämättä Edes käyneet paikassa
Kuran jakamista täysin aiheetta, ammattilaisena olen seurannut kesätyönntekijöiden toimintaa…. työpaikka jossa täytyy kerätä astioita jne eikä leikkiä ”somess” kännykän kaa
Olen 15 v käynyt paikassa….ei mitään negatiivistä
Nim merkki Positiivisuus kasvattavaa… - Anonyymi00013
Olen ollut töissä kyseisessä kahvilassa. Sieltä kesän mittaan kesätyöntekijöitä lähtee (saavat potkut) syystä sun toisesta. Syyt eivät mielestäni kertaakaan ole olleet kunnollisia. Työntekijöiden oikeuksia ei kunnioiteta. Pomo ei anna työntekijöille rakentavaa palautetta, vaan moittii väärin tehdyistä asioista. Myös eri pomoilta tulee erilaisia sääntöjä asioihin. Esimerkiksi kerrotaan, että toinen pomo itse tekee jonkun asian tietyllä tavalla, mutta missään nimessä näin ei saa tehdä toisen pomon nähden.
Kun työntekijöille puhutaan niin epäkunnioittavasti kuin tuolla, ja työntekijänä joudut lähtemään töistä joka päivä itku kurkussa, niin en voi työpaikkaa suositella. Kahvilaan tulee joka kesä uudet työntekijät ja kesken kesän uusia tulee jatkuvasti. Mistäköhän tämä työntekijöiden jatkuvuuden puute kertoo? - Anonyymi00014
Sama kokemus täällä. Olin vuonna 2023 kesätyöläisenä juurikin tuossa paikassa ja aiempien kirjoittajien kommentit ovat täysin totta. Kaksi esihenkilöä antoivat eriäviä ohjeita joita seurasi sitten huuto kun toinen esihenkilö näki tekevän toisen esihenkilön tavalla. Työssä suututtiin turhasta ja työsuhteen aikana aloin pelkäämään ja säikähtämään esimiehen ilmaantumista paikalle. Työpaikassa oli lisäksi lupa syödä kerran päivässä tauolla yksi jäätelö ja limu, mutta minulle tästä jätettiin kokonaan kertomatta enkä saanut tätäkään työsuhde-etua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904