osaatteko neuvoo

Anonyymi-ap

miten kivespusseista sais karvat veke?

68

654

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesuri on just hyvä.

    • Jeesus-teipillä lähtee, mutta sitä ei ihan joka kundi tee.

    • Sheivaaminen voi olla turhan haastavaa, kun materiaali on niin ”löysää”…samoin vahaliuskoja voi olla vaikea sinne kiinnittää ja irtirepäisy varmaan sattuu. Sellaista karvanpoistovoidetta on myös olemassa, se voisi toimia sinne alueelle. Tai sokerointi? tosin kuuma sokerikin taitaa ikävältä tuntua.

      Itselläni ei palleja ole, mutta näin ajattelen kun asiaa kuvittelen.

      • Anonyymi

        Noi karvanpoustoaineet saattavat polttaa ihon rikki tai voi saada pahan yliherkkyys reaktion herkällä alueella.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi karvanpoustoaineet saattavat polttaa ihon rikki tai voi saada pahan yliherkkyys reaktion herkällä alueella.

        xLiner

        Se on ihan totta. Naisella varsinkin kun on limakalvot siinä vaarallisen lähellä, todella tarkka pitää olla.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on ihan totta. Naisella varsinkin kun on limakalvot siinä vaarallisen lähellä, todella tarkka pitää olla.

        Kainalot on pahat kanssa 😬 Joskus nuorena kokeilin, aiai.. 😫 Mutta säärikarvat lähtee niillä myrkyillä ihan hyvin.

        xLiner


      • mustasusi

        MInä jätän nyt palstan... Kivaa jutustelua sinulle tänne ja hyvää juhannusta ja kaikkea elämääsi. Minua ei täällä kaiveta.


      • mustasusi kirjoitti:

        MInä jätän nyt palstan... Kivaa jutustelua sinulle tänne ja hyvää juhannusta ja kaikkea elämääsi. Minua ei täällä kaiveta.

        Ai… jos niin koet haluavasi tehdä niin sitten teet. Valintasi se on sekin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai… jos niin koet haluavasi tehdä niin sitten teet. Valintasi se on sekin.

        En näköjään kiinnosta sinua yhtään.


      • No anteeks nyt.


      • mustasusi kirjoitti:

        En näköjään kiinnosta sinua yhtään.

        Eikös prinsessa ollut joku teini ja sinä vanha ukko...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eikös prinsessa ollut joku teini ja sinä vanha ukko...

        Taas tätä samaa... En jaksa yhtään kuunnella tällasta enää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Taas tätä samaa... En jaksa yhtään kuunnella tällasta enää.

        Entä jos yrittäisit ikäisiäsi? Nuoria tyttöjä tuskin kiinnostaa me kurppaikäiset papat.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Entä jos yrittäisit ikäisiäsi? Nuoria tyttöjä tuskin kiinnostaa me kurppaikäiset papat.

        Ei kiinnosta ne kurppa akat. Olen sen täällä jo tuhannesti sanonut. Niistä ei löydy sellaisia kuitenkaan, joihin ihastuisin. No jos löytyisikin sellainen takakireä yksiö, niin sellaisella on joku tennistä pelaava porvari äijä jo kuitenkin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Entä jos yrittäisit ikäisiäsi? Nuoria tyttöjä tuskin kiinnostaa me kurppaikäiset papat.

        Olen sen kyllä laittanut jo merkille, että kiinnostusta lähempään tuttavuuteen ei itseäni nuoremmilta löydy. Jos pitää johonkin muumioon tyytyä, niin olen sitten kokonaan ilman. Eipä siitä sen enempää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta ne kurppa akat. Olen sen täällä jo tuhannesti sanonut. Niistä ei löydy sellaisia kuitenkaan, joihin ihastuisin. No jos löytyisikin sellainen takakireä yksiö, niin sellaisella on joku tennistä pelaava porvari äijä jo kuitenkin.

        Joo, mutta ei tarkoittaa ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen sen kyllä laittanut jo merkille, että kiinnostusta lähempään tuttavuuteen ei itseäni nuoremmilta löydy. Jos pitää johonkin muumioon tyytyä, niin olen sitten kokonaan ilman. Eipä siitä sen enempää.

        Ole edes itkemättä koko ajan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Joo, mutta ei tarkoittaa ei.

        Niin tarkoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole edes itkemättä koko ajan.

        Joo, olen... En tästä asiasta enempää avaudu.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin tarkoittaa.

        Anna sitten toisen palstailla rauhassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta ne kurppa akat. Olen sen täällä jo tuhannesti sanonut. Niistä ei löydy sellaisia kuitenkaan, joihin ihastuisin. No jos löytyisikin sellainen takakireä yksiö, niin sellaisella on joku tennistä pelaava porvari äijä jo kuitenkin.

        Miksi pitää lokeroida ihmiset noin? On kurppia ja kauniita ja porvareita jne. Miksi niitä naisia täytyy haukkua, jotka ei ole sun makuun? Se antaa susta tosi inhottavan ja ilkeän kuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää lokeroida ihmiset noin? On kurppia ja kauniita ja porvareita jne. Miksi niitä naisia täytyy haukkua, jotka ei ole sun makuun? Se antaa susta tosi inhottavan ja ilkeän kuvan.

        En tiedä... Koska on paha olla. Anteeksi.


      • Ei sun tarvitte enää vihoitella siinä minulle. Ymmärsin jo.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen sen kyllä laittanut jo merkille, että kiinnostusta lähempään tuttavuuteen ei itseäni nuoremmilta löydy. Jos pitää johonkin muumioon tyytyä, niin olen sitten kokonaan ilman. Eipä siitä sen enempää.

        Puhut todella ikävään sävyyn naisista. Sinulla saa olla omat mieltymyksesi kunppanin suhteen, mutta tapa, jolla puhut hieman vanhemmista naisista yleisesti, on kyllä todella tyly. En tiedä kuka nuorempikaan nainen haluaisi itselleen miestä, joka puhuu toisista ihmisistä tuohon sävyyn.


      • Aletheias kirjoitti:

        Puhut todella ikävään sävyyn naisista. Sinulla saa olla omat mieltymyksesi kunppanin suhteen, mutta tapa, jolla puhut hieman vanhemmista naisista yleisesti, on kyllä todella tyly. En tiedä kuka nuorempikaan nainen haluaisi itselleen miestä, joka puhuu toisista ihmisistä tuohon sävyyn.

        Olen jo huomannut että se oli rumaa ja muuttanut käytöstäni. En livenä puhu kenestäkään pahaa ja rumasti. Se on ollut vain täällä ja yleensä silloin olen ollut pahoinvoiva. Kun on ärsyttänyt se jatkuva tuputtaminen niistä omanikäisistä jne.


      • Aletheias kirjoitti:

        Puhut todella ikävään sävyyn naisista. Sinulla saa olla omat mieltymyksesi kunppanin suhteen, mutta tapa, jolla puhut hieman vanhemmista naisista yleisesti, on kyllä todella tyly. En tiedä kuka nuorempikaan nainen haluaisi itselleen miestä, joka puhuu toisista ihmisistä tuohon sävyyn.

        Minua on myös haukuttu pedariksi ja ahdistelijaksi, ties miksi... Olen vain saanut mittani täyteen ja laittanut takaisin. Tyhmää se on ollut tietty, mutta en tee sitä enää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minua on myös haukuttu pedariksi ja ahdistelijaksi, ties miksi... Olen vain saanut mittani täyteen ja laittanut takaisin. Tyhmää se on ollut tietty, mutta en tee sitä enää.

        Kenenkään haukkuminen ei ole oikein, ei myöskään sinun. Olen puolustanutkin sinua täällä muutamia kertoja, kun olet saanut mielestäni kohtuutonta kiusaamista osaksesi. en vain tainnut silloin olla vielä rekkaantunut. Kenenkään nimittely tai muutoin kiusaaminen ei ole koskaan ok, ei silloinkaan, kun mielipiteet ja näkemykset eroavat toisistaan.

        Moni tarttuu tuohon mieltymykseesi nuoremmista naisista jo senkin takia, koska annat siihen hyvän tilaisuuden. Ärsyyntymällä näiden vänkääjien kommenteista heität vain vettä myllyyn. En sano, etteikö sinulla olisi oikeus puolustautua, mutta valitettavasti usein paras tapa reagoida on vain antaa olla. Hyvä tapa ei ainakaan ole vastata haukkumalla kaikkia naisia, sillä niin teet, kun nimittelet hieman vanhempia naisia kurpiksi ja muumioiksi.


      • Aletheias kirjoitti:

        Kenenkään haukkuminen ei ole oikein, ei myöskään sinun. Olen puolustanutkin sinua täällä muutamia kertoja, kun olet saanut mielestäni kohtuutonta kiusaamista osaksesi. en vain tainnut silloin olla vielä rekkaantunut. Kenenkään nimittely tai muutoin kiusaaminen ei ole koskaan ok, ei silloinkaan, kun mielipiteet ja näkemykset eroavat toisistaan.

        Moni tarttuu tuohon mieltymykseesi nuoremmista naisista jo senkin takia, koska annat siihen hyvän tilaisuuden. Ärsyyntymällä näiden vänkääjien kommenteista heität vain vettä myllyyn. En sano, etteikö sinulla olisi oikeus puolustautua, mutta valitettavasti usein paras tapa reagoida on vain antaa olla. Hyvä tapa ei ainakaan ole vastata haukkumalla kaikkia naisia, sillä niin teet, kun nimittelet hieman vanhempia naisia kurpiksi ja muumioiksi.

        Olet ihan oikeassa kyllä... Minä olen välillä ollut myös liian masentunut ja väsynyt, kun olen ollut täällä. Ihan liian toivottomassa ja huonossa henkisessätilassa, kun olen vastaillut noille haukkujille. Olisi ollut silloin parempi vaan laittaa palsta kiinni ja antaa olla.
        Myös mietin tuota omaa käyttäytymistä kovasti, ja haluan olla haukkumatta ketään. En ole siis ollut yhtään haukkujiani parempi ihminen.
        Yritän jatkossa olla fiksumpi. Olen kyllä pahoillani kaikesta mitä olen sanonut...


      • mustasusi kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa kyllä... Minä olen välillä ollut myös liian masentunut ja väsynyt, kun olen ollut täällä. Ihan liian toivottomassa ja huonossa henkisessätilassa, kun olen vastaillut noille haukkujille. Olisi ollut silloin parempi vaan laittaa palsta kiinni ja antaa olla.
        Myös mietin tuota omaa käyttäytymistä kovasti, ja haluan olla haukkumatta ketään. En ole siis ollut yhtään haukkujiani parempi ihminen.
        Yritän jatkossa olla fiksumpi. Olen kyllä pahoillani kaikesta mitä olen sanonut...

        Jos olet henkisesti vaikeassa tilanteessa, niin tämä palsta ei tosiaan ole välttämättä paras paikka viettää aikaa, sillä valitettavasti ihmiset osaavat olla toisilleen täällä joskus hyvinkin ilkeitä. Ikävät sanat pääsevät uppoamaan syvälle, kun itse on henkisesti heikoilla. Väsyneenä ihminen tekee myös herkästi huonoja päätöksiä.

        Hienoa kuitenkin, kun tiedostat, että omassa käyttäytymisessäsi on ajoittain parantamisen varaa. Ei meistä kukaan täydellinen ole ja jokainen meistä sanoo tai tekee joskus jotain, mikä saattaa loukata tai pahoittaa jonkun mielen. Tällöin pitää vain ottaa vastuita sanoistaan ja osata pyytää anteeksi, kuten teitkin.

        Toivottavasti saat kesän myötä elämääsi iloa ja valoa, eikä masennukselle jää enää tilaa 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Jos olet henkisesti vaikeassa tilanteessa, niin tämä palsta ei tosiaan ole välttämättä paras paikka viettää aikaa, sillä valitettavasti ihmiset osaavat olla toisilleen täällä joskus hyvinkin ilkeitä. Ikävät sanat pääsevät uppoamaan syvälle, kun itse on henkisesti heikoilla. Väsyneenä ihminen tekee myös herkästi huonoja päätöksiä.

        Hienoa kuitenkin, kun tiedostat, että omassa käyttäytymisessäsi on ajoittain parantamisen varaa. Ei meistä kukaan täydellinen ole ja jokainen meistä sanoo tai tekee joskus jotain, mikä saattaa loukata tai pahoittaa jonkun mielen. Tällöin pitää vain ottaa vastuita sanoistaan ja osata pyytää anteeksi, kuten teitkin.

        Toivottavasti saat kesän myötä elämääsi iloa ja valoa, eikä masennukselle jää enää tilaa 😊

        On täällä nykyisinkin onneksi myös mukavia kavereita, kuten Prinsessa on. Meillä on ollut alusta asti hänen kanssa hyvät jutut.

        Kiitos sinulle oikein paljon. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        On täällä nykyisinkin onneksi myös mukavia kavereita, kuten Prinsessa on. Meillä on ollut alusta asti hänen kanssa hyvät jutut.

        Kiitos sinulle oikein paljon. 😊

        On täällä myös niitä mukavia ja ihania ihmisiä. Pidän monesta todella paljon sen perustella, mitä olen heitä oppinut tuntemaan 😊 Kannattaakin keskustella vain sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelemisesta tulee hyvä fiilis. Ikäviin ihmisiin ei kannata haaskata aikaansa. Elämä on sellaiseen liian lyhyt.


      • Aletheias kirjoitti:

        On täällä myös niitä mukavia ja ihania ihmisiä. Pidän monesta todella paljon sen perustella, mitä olen heitä oppinut tuntemaan 😊 Kannattaakin keskustella vain sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelemisesta tulee hyvä fiilis. Ikäviin ihmisiin ei kannata haaskata aikaansa. Elämä on sellaiseen liian lyhyt.

        Se on juuri niin. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua on myös haukuttu pedariksi ja ahdistelijaksi, ties miksi... Olen vain saanut mittani täyteen ja laittanut takaisin. Tyhmää se on ollut tietty, mutta en tee sitä enää.

        Etkö sä tajua että 17 vuotias netta ahdistui sun ihastumisesta. Se on ihan normaali reaktio kun yli 30 vuotta vanha työkaveri pamauttaa että on ihastunut. Olen sanonut sulle että laissa on kirjaus seksuaalisesta ahdistelusta ja netta teki ihan oikein kun meni pomolle sanoo että olet ihastunut nettaan. Kannattais perehtyä asioihin ennen kuin menee pamauttaa tunteista työpaikalla.Jos minulle oli ala-ikäisenä tullut 50 vuotias mies sanoo tunteistaan niin kyllä minäkin olisin mennyt sanoo pomolle. mUtta suis on kasvanut tynnyrissä niin eihän 50 vuotias mies voi tietää työpaikan pelisääntöjä.


    • Anonyymi

      Kannattaa nyppiä karvat yksitellen.

      • Anonyymi

        Ei huono tuokaan, jos on muutama haiven eikä mitään karvanoppia.

        xLiner


    • Anonyymi

      Kannattaa varata närästyslääkettä tilaisuuteen.

    • Anonyymi

      Ihan ekaksi peset huolellisesti joka poimun vedellä ja saippualla.

      Leikkaat ensin saksilla reilun puolen sentin siilin ja sit epilaattorilla perään.

      Toki voit käyttää kaupan vahaliuskojakin. Ne ei sellaisenaan toimi, mutta: nyt ei saa saksita yhtään, karvan on syytä olla pitkähkö. Lätkäise vahaliuskat karvojen poistoalueelle, kiristä iho ja nyppäse pois. No, ei montaa karvaa jäänyt liuskaan, mutta nyt se ilo vasta alkaa. Vahaa jäi karvoihin, nypit tahmaiset karvat sormin irti. Lopuksi ruokaöljyllä ja saippualla lähtee loput vahat. Viimeistely epilaattorilla.

      Jos vahaliuskojen mukana tuli hoitoliinoja viimeistelee sillä. Tai desinfioi puhdistusaineella joka ei kirvelee 😉

      Sheivaamisella tulee niin hirveä sänki, yäk. Pistelee ja raapii. Piikkisiat saa pysyä loitolla.

      Kerro sit kuinka onnistui!

      xLiner

    • Anonyymi

      Nakita nainen siihen hommaan, ne osaa.

    • Anonyymi

      Kosanilla lähtee.

      • Tarvittaessa perus sytkärikin käy. 👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tarvittaessa perus sytkärikin käy. 👍

        Tuo unohtui! 😂

        xLiner


    • Minä ihan vaan sheivaan. Pitää venyttää nahka sileäksi ja sitten olla varovainen. Epilaattoria olen miettinyt, mutta en ole kerennyt hankkia. Voikohan sillä ajaa persekarvatkin.

      Hups, unohdin painaa anonyyminappulaa.

      • Anonyymi

        😂 Voi ajaa perskarvatkin! Jos on kovin pitkiä jouhia, voi vähän nipistää.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 Voi ajaa perskarvatkin! Jos on kovin pitkiä jouhia, voi vähän nipistää.

        xLiner

        Pitääpä lähteä ostoksille ja testata. Olisi nimittäin aikamoinen pusikko kynittävänä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Pitääpä lähteä ostoksille ja testata. Olisi nimittäin aikamoinen pusikko kynittävänä.

        Kone hyytyy kiinni sun karvoihis, jollet vähän karsi ensin 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kone hyytyy kiinni sun karvoihis, jollet vähän karsi ensin 😂

        xLiner

        Pitää varmaan poimia joku vähän järeämpi vehje puutarhamyymälästä.


    • Anonyymi

      Neuvoja toivon todellisiin ongelmiin.

    • Anonyymi

      Nypin miehen järisyttäväksi kasvavat kulmakarvat pinseteillä parin kuukauden välein. Otti kuulemma kipeää mutta silti oli ihanaa kun kosketin ja hoidin. Ulkonäkö muuttui aina kerralla rosvonnäköisestä normaaliksi.

    • Vähemmällä pääset kun hurahdat Hairy Balls-kulttiin. Siinä ollaan sitä mieltä, että ihmisen karvojen vähentäminen on osa luontokatoa.

    • Anonyymi

      Onhan noita, firmoja, jotka tekee.

      Teemme karvanpoistot turvallisilla tuotteilla, mahdollisimman hellävaraisesti, niin naisille kuin miehille. Vahauksella tai sokerilla karva saadaankin poistettua helposti aina karvatuppea myöden. Kun toimenpide toistetaan useampaan otteeseen, karvat kasvavat ohuempina ja vähitellen kasvu hidastuu.

      En laita linkkiä kun google löytää.

    • Anonyymi

      Mä voin nyppii pinseteillä

    • Itse ajelen ne pois OneBladella.

    • Anonyymi

      Revi hampaillas

      • Niin siis jokun muun hampailla..


    • Anonyymi

      Keität ne kiehuvassa vedessä.

    • Anonyymi

      Tuuletusrasvalla ko nostaa ne kävellessä esille nii lähtee. Kypärä päähän.

    • Suosittelen rajainta. 😁

      • Anonyymi

        Minkä merkkinen on hyvä? Paljonko maksaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä merkkinen on hyvä? Paljonko maksaa?

        No ei oikeasti... kivesten iho on niin ohutta, että höylällä vain. 😊


    • Anonyymi

      Käräytä ne nuotion päällä. Seisot hajareisin nuotion päällä ja kyykit sopivan matalalle
      niin avot, karvat kärähtää.

      Sitten istut -jos kärsii- ja paistat loppuhiilloksella juhannusmakkaran.

    • Anonyymi

      Kasvata parta ja tukka ja osta kukkatarrainen pakettivolkkari niin ei karvat haittaa.

    • Anonyymi

      Miks sieltä pitää saada karvat veke? Jäätävän tyhmän näkönen miehen karvaton alapää, halut katoo kun sellasen näkee.

    • Anonyymi

      Sytkällä polttamalla

    • Eälä nyt niitä nypi

    • Anonyymi

      Ite ainakin nypin niitä yksitellen ja syön (kuulostaa ihan vitun oudolta)

    • Anonyymi

      Veitsellähän ne saa pois :)

    • Anonyymi

      Sun kannattaa poistaa koko pussit, niin ei karvat ole tiellä ja parempi koko ihmiskunnan tulevaisuudelle.

    • Anonyymi

      Sytkärin jos omistat niin onnistuu .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe