Onko kittilässä maksullisia naisia?
maksullista
20
1616
Vastaukset
- Anonyymi
Sisko on.
- Anonyymi
kumpula niin onki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumpula niin onki
???
- Anonyymi
On, minä olen. Eläkkeeni on niin pieni, että lisätienestiä pitää olla. Olen 72 v ja osaan kyllä kaikki temput. Voin ottaa tekarit pois niin saat makean poskihoidon hintaan 120 €. Minulla on vastaanottohuone kotonani, paikalliset tietää osoitteen, kysy heiltä.
Kun tulet paikalle niin hinnasto näkyy makuuhuoneeni ovessa ja hinnasta voi AINA neuvotella. Maksusta puolet perin jo ennen sessiota, kun niitäkin on sattunut, että kun saavat kunnon kyydit ja pitemmän kaavan mukaan hoidon, niin livistävät maksamatta - en nyt ihan sex-asussa ole iljennyt lähteä perään juoksemaan.
Tervetuloa iloiseen, ihastuttavaan seuraani. Et kadu, takkan.- Anonyymi
En tunne paikallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne paikallisia.
Eihän sinun tarvitse tuntekaan. Kun näet vaikka ihmisten tulevan kaupasta tai muuten liikkeellä niin menet vain rohkeasti kysymään, kyllä heistä aivan varmasti joku tietää. Minun luonani käy jatkuvasti myöskin paikallista väkeä, jotkut useinkin ja en kieltäydy "auttamasta" myöskin naisia. Raha on otettava silloin kun sitä tulee.
- Anonyymi
koti äidit
- Anonyymi
Kaikki naiset antaa Kittilässä rahasta son poka tosi.
- Anonyymi
Eihän järvi soutamalla kulu. Molemmat voittaa, halukas pääsee puutteestaan ja antaja livauttaa rahat taskuun. Kysynnän ja tarjonnan laki.
- Anonyymi
No ehkä paikalliset vänkyräsääret joutuu maksamaan, me etelän turistit saadaan kyllä ihan ilmaiseksi! 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä paikalliset vänkyräsääret joutuu maksamaan, me etelän turistit saadaan kyllä ihan ilmaiseksi! 🥰
No nuinhan se tuppaa olemaan....
- Anonyymi
Molen poka kuullu ja luullu että non Kittilässä kaikki enemän tai vähemmän maksullisia naisia.
- Anonyymi
myös kumpulan miehet naismaiset hahhhehheh
- Anonyymi
Lapin poika ei pesää saa, sen kaikki tiettää
- Anonyymi
Saa sitä mukaa ko kerkeää naihmaan.
- Anonyymi
Eivät kuulema edes rahalla.
- Anonyymi
sairaita ootte naitta linnun pesiä.
- Anonyymi
Onhan niitä muutama jotka rahalla antaa
- Anonyymi
puutteessa naivat linnun pöntökki rikki.
- Anonyymi
mikähän siinäkin on kun ittellä oma muija on nätti kun mikä mutta maksullinen haahka tuntuu niin hyvältä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924