Onko kittilässä maksullisia naisia?
maksullista
20
1547
Vastaukset
- Anonyymi
Sisko on.
- Anonyymi
kumpula niin onki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumpula niin onki
???
- Anonyymi
On, minä olen. Eläkkeeni on niin pieni, että lisätienestiä pitää olla. Olen 72 v ja osaan kyllä kaikki temput. Voin ottaa tekarit pois niin saat makean poskihoidon hintaan 120 €. Minulla on vastaanottohuone kotonani, paikalliset tietää osoitteen, kysy heiltä.
Kun tulet paikalle niin hinnasto näkyy makuuhuoneeni ovessa ja hinnasta voi AINA neuvotella. Maksusta puolet perin jo ennen sessiota, kun niitäkin on sattunut, että kun saavat kunnon kyydit ja pitemmän kaavan mukaan hoidon, niin livistävät maksamatta - en nyt ihan sex-asussa ole iljennyt lähteä perään juoksemaan.
Tervetuloa iloiseen, ihastuttavaan seuraani. Et kadu, takkan.- Anonyymi
En tunne paikallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne paikallisia.
Eihän sinun tarvitse tuntekaan. Kun näet vaikka ihmisten tulevan kaupasta tai muuten liikkeellä niin menet vain rohkeasti kysymään, kyllä heistä aivan varmasti joku tietää. Minun luonani käy jatkuvasti myöskin paikallista väkeä, jotkut useinkin ja en kieltäydy "auttamasta" myöskin naisia. Raha on otettava silloin kun sitä tulee.
- Anonyymi
koti äidit
- Anonyymi
Kaikki naiset antaa Kittilässä rahasta son poka tosi.
- Anonyymi
Eihän järvi soutamalla kulu. Molemmat voittaa, halukas pääsee puutteestaan ja antaja livauttaa rahat taskuun. Kysynnän ja tarjonnan laki.
- Anonyymi
No ehkä paikalliset vänkyräsääret joutuu maksamaan, me etelän turistit saadaan kyllä ihan ilmaiseksi! 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä paikalliset vänkyräsääret joutuu maksamaan, me etelän turistit saadaan kyllä ihan ilmaiseksi! 🥰
No nuinhan se tuppaa olemaan....
- Anonyymi
Molen poka kuullu ja luullu että non Kittilässä kaikki enemän tai vähemmän maksullisia naisia.
- Anonyymi
myös kumpulan miehet naismaiset hahhhehheh
- Anonyymi
Lapin poika ei pesää saa, sen kaikki tiettää
- Anonyymi
Saa sitä mukaa ko kerkeää naihmaan.
- Anonyymi
Eivät kuulema edes rahalla.
- Anonyymi
sairaita ootte naitta linnun pesiä.
- Anonyymi
Onhan niitä muutama jotka rahalla antaa
- Anonyymi
puutteessa naivat linnun pöntökki rikki.
- Anonyymi
mikähän siinäkin on kun ittellä oma muija on nätti kun mikä mutta maksullinen haahka tuntuu niin hyvältä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709