Otin nenäkorun vähä yli kuukaus sitte ja vaihdoin renkaan siihen kun olin pitänyt aloituskorua kuukauden, koska nenäkoru ei ollu kipeä eikä siitä tullut mitään nestettä. Nyt kun oon pitänyt rengasta ehkä kaksi viikkoa niin nenän sisäpuolelle on tullu nuppineulan pään kokoinen patti renkaan ympärille. Patti ei ole valkoinen. Oon koittanu puristaa sitä mutta sisällä ei luultavasti ole nestettä. Patista tulee yhdestä kohtaa verta kuin siinä olisi haava tai reikä. Putsaan nenäkorua aina välillä suolavesi liuoksella ja öljyllä mitä ostin lävistysliikkestä.
Patti ei ole kipeä, mutta jos liikutan joskus nenääni niin tuntuu vähän kipua mutta ei paljon.
Nenän ulkopuolelle renkaaseen tuli todella pieni valkoinen patti/finni aluksi mistä tuli valkoista nestettä mutta lähti ja kuivui pois
-Miten saan patin pois?
-Kannattaako nenäkoru ottaa pois?
-Mitä pitäisi tehdä
Nenän sisäpuolella patti nenäkorun ympärillä
Anonyymi-ap
2
693
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan käytä öljyä se ärsytää sitä lävistystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918455
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978033Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736180- 145403
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585238En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234285Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54090- 384033
- 373829
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..613708