Suomen terrori-isku

Miten en ole ollut tuon tapahtuma-aikaan hereillä tai sitten olen vaan jotenkin ihmeellisesti olen unohtanut tuon, kun kyseessä on kuitenkin niin vakava asia ja ympäri Eurooppaa yleistyvä ilmiö, jota ei todellakaan pitäisi unohtaa...

Eli tässä siis muistin virkistämiseksi - kyllä, Suomessakin on jo tehty terrori-iskuja!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Turun_isku_2017

Tosin, tavallaanhan jo tämä oli Suomen ensimmäinen terrori-isku:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sellon_ampumav%C3%A4likohtaus

Vaikka artikkelissa väitetäänkin, että "Poliisi epäilee, että tapahtumien motiivina olivat ampujan ja hänen entisen naisystävänsä väliset ihmissuhdeongelmat, sillä mikään ampujan taustassa ei viittaa uskonnolliseen tai poliittiseen aktiivisuuteen." niin kyllä tuo silti mielestäni oli maahanmuuttajan tekemä viharikos suomalaisia kohtaan.

20

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä muistan tuon hyvin. Asianajaja jotenkin vänkäsi että ei ole terroriteko, koska "Suomi on valtio eikä maa". Erittäin absurdia.

    • Muistaakseni yksikään terrorijärjestö ei halunnut tuosta teosta ottaa kunniaa. Kyseessä oli kaikin puolin epäonnistunut luuseriterroristi.

      • Anonyymi

        Ei ottanut kunniaa, koska ampuja jäi kiinni elävänä. Paha juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ottanut kunniaa, koska ampuja jäi kiinni elävänä. Paha juttu.

        Siis pukkottaja


      • Anonyymi

        Ei tietenkään, koska liian vähän kuoli.. ihmisten ja poliisin nopean toiminnan vuoksi ja kaiken päälle häpeä kuten tuossa jo sanottiinkin, että puukottaja jäi henkiin. Taisi olla muuten ensimmäinen henkiin jäänyt islamisti.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, koska liian vähän kuoli.. ihmisten ja poliisin nopean toiminnan vuoksi ja kaiken päälle häpeä kuten tuossa jo sanottiinkin, että puukottaja jäi henkiin. Taisi olla muuten ensimmäinen henkiin jäänyt islamisti.

        - Sheena

        Kuvittele minkälaista on olla ätmiterroristi. Edes paratiisissa et saa niitä luvattuja neitsyitä.


    • Ensimmäinen terrori-isku oli kaiketi Myyrmannin pommi-isku, jossa kuoli 7 ihmistä vuonna 2002. Tekijä Petri Gerdt oli nuori opiskelija; syrjäytynyt ja koulukiusattu.

      • Yksi teoria Myyrmannista oli kuitenkin se, että pommi räjähti ennenaikaisesti ja että tekijän oli ollut tarkoitus räjäyttää se alueella jossa ei ollut ihmisiä.

        Kuten sanonta kuuluu:
        "Kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta KAIKKI terroristit ovat MUSLIMEJA."

        Ehkä vielä ennen vanhaan pohjoisirlantilaisten ja baskien räjäytellessä ahkerasti pommejaan tuo sanonta ei vielä pitänyt ihan paikkaansa, mutta kyllä se nykymaailmassa pitää.


      • Anonyymi

        Ei ollut terrori-isku Myyrmannin pommi.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Yksi teoria Myyrmannista oli kuitenkin se, että pommi räjähti ennenaikaisesti ja että tekijän oli ollut tarkoitus räjäyttää se alueella jossa ei ollut ihmisiä.

        Kuten sanonta kuuluu:
        "Kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta KAIKKI terroristit ovat MUSLIMEJA."

        Ehkä vielä ennen vanhaan pohjoisirlantilaisten ja baskien räjäytellessä ahkerasti pommejaan tuo sanonta ei vielä pitänyt ihan paikkaansa, mutta kyllä se nykymaailmassa pitää.

        Itse en tee esimerkiksi kouluampujien ja terroristien välille mitään eroa. Minusta kaikki joukkoampumiset ym. ovat terroritekoja ja niiden tarkoituksenahan on nimenomaan samat asiat kuin "perinteisten terroritekojen". Valtaosan joukkoampumisista takana eivät ole muslimit.


    • Suomalaiset sanoa että PUTIN On terroristi,Ehkä Putin myös Muslmi ,Immami Putin hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,J a Putin sano Zelensky on Terroristi ,,Zuzu myös Muslmi immami Zelensky hhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Suomessa on ollut yksi jihadistinen terrori-isku, Turussa.

      Sellon tapahtumat eivät olleet terrori-isku, vaan tavallinen hulluudessa tehty teko.

    • Kaverini oli tuossa tilanteessa ihan vieressä ja olisi ollut vaarassa, mutta sattui onneksi kääntymään eri suuntaan edellisessä kadunkulmassa.

    • Mäkin hiljattain jostain kuulin, että Turun puukoyushomma oli terroristinen...

      Ei sitä ole kerrottu isoon ääneen...

      Tuosta toisesta en tiedä mitään... ei ole tullut terrorista taustaa julki..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seurasin tarkasti tuolloin Turun tapahtumia, koska olin jo odottanut milloin tapahtuu ensimmäinen islamistinen isku.. ja valitettavasti sitten tapahtui.

      - Sheena

    • Anonyymi

      NIIN, KYLLÄ JA SUUREMPIA ISKUJA ODOTELLAAN, KOSKA UHKA TUNTUU PÄÄLLÄ OLEVAN JA VOIMISTUVAN.
      JOUKKOJEN MÄÄRÄSTÄ RIPPUU, KUINKA SUURISTA ISKUISTA ON KYSYMYS.
      VARMAAHAN SE ON ETTÄ ISKUJA TEHDÄÄN..

    • Anonyymi

      Ketäs ne oli kun viranomaisiin uhkaa kohdisti oliko sisäinen probleema?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      68
      2958
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2276
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      75
      2259
    4. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      13
      2028
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      147
      1907
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1500
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      514
      1351
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1234
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1059
    Aihe