.
Puhutaan siis asiaa:
Teollisuudelle, yrittäjille ja yksityisen sektorin työnantajille sekä itsenäisen vapaan maan kansalaisille, suurelle enemmistölle on tullut mitta täyteen Hakaniemen punikkien, SDP-SAK:n ja punaisen väkivaltakoneen rehentelystä!
SAK:n kasvavaa voimaa on menestyksellä käytetty vallankaappaajien tärkeimpänä työkaluna; Toiminta-ajatus on suora käytäntöön siirrettu malli Mauno Koivistonkin tunnustaman Marxin aatteen jalostajan, Eduar Bernsteinin teariasta, miten proletariaatti suorittaa vallankkaappauksen!
Tyhmänkin on pitänyt havaita miten koivistolais-bernsteinilainen kaappaus on lähellä onnistumistaan. Koiviston ajoista 1980 -luvulta alkaen on valtaa keskitetty SDP-SAK:n lipun alle. SDP puolestaan ei ole pelkästään poliittinen puolue meidän perustuslaillisessa länsimaisessa demokratiassamme, vaan se on poliittinen osa vallankaappausta junailleen Hakaniemen ylimysten, punaisen apparaatin jo lähes kaikkialle ylettyvästä, lähes kaiken kattavasta väkivaltakoneesta.
Sellainen piilokommareitten vallankaappaus ei vain meille sovi, ja siksi se päätetään kovin ottein!
Ensin SAK pannaan järjestykseen, joka on vain osatoimi siinä poliittisessa prosessista, jossa Hakaniemen väkivaltakone palautetaan maan pinnalle ja valtakunnan johto palautetaan porvari-presidentille ja KESKUSTA-OIKEISTOLAISELLE HALLITUKSELLE.
Samaa sotaa omalla tahollaan ajavat Hakaniemen poliittiset oligarkit jo nyt täysilä valoilla.
”Karpela-jahdiksi” naamioitu sikailu jossa Hakaniemen mantraa ajavat mediat painavat täysillä. Sen tavoitteena mustamaalaamalla pyrkiä Keskustan ja oikeiston kehittyvän yhteistyön vahingoittamiseen.
Siitä tässä on kyse! Toivottavasti pystyt ymmärtämään ja keskustelemaan asiasta niiden oikeillä nimillään; Varjonyrkkeilyt voidaan unohtaa.
Seppo Hietanen
”kerimäki st”
CITY-Keskusta
.
SAK kuriin, sitte koko punakone
10
567
Vastaukset
- aivan pihalla
todella pihalla,
http://www.stakes.fi/dialogi/01/dia20014/40128.htm.
Höh: Sirppiliiterin Pravdan jupinaa
************************************
Joko et tiedä asiayhteyksiä tai sitten olet edelleen stalinisti-kommareitten uskonnon hurmoksen, pyhän sosialismin vankina.
Stakes on perustettu stallareitten tukikohdaksi, täysin turhaksi organisaatioksi organisaatioitten päälle. Sen toimintaa siivittää yksi ainoa kantava voima; Valtaan päässeitten stalinisti-kommunistien halu pitää yllä rahanjakoautomaattia mahdollisimman suurelle joukkiolle muita stallareita.
Kerropa mikä muu kuin toisen polven punanurkka tuokin "tutkija" on, jonka aivoituksia esittelet?
Seppo Hietanen
"keriäki st"
CITY-Kesksta
PS: Mitä pihalla olemiseen liittyy, niin teikäläiset Tavja-funny-clubin jäsenet olette kauttaaltaan joka ainoa nassu "pihalla" kuin lintulaudat. Se teidän nimikkopihanne sijaitsee sattumoisin sirppiliiterin ikkunoitten edessä.- anti kerimäki
CITY.-Keskusta kirjoitti:
.
Höh: Sirppiliiterin Pravdan jupinaa
************************************
Joko et tiedä asiayhteyksiä tai sitten olet edelleen stalinisti-kommareitten uskonnon hurmoksen, pyhän sosialismin vankina.
Stakes on perustettu stallareitten tukikohdaksi, täysin turhaksi organisaatioksi organisaatioitten päälle. Sen toimintaa siivittää yksi ainoa kantava voima; Valtaan päässeitten stalinisti-kommunistien halu pitää yllä rahanjakoautomaattia mahdollisimman suurelle joukkiolle muita stallareita.
Kerropa mikä muu kuin toisen polven punanurkka tuokin "tutkija" on, jonka aivoituksia esittelet?
Seppo Hietanen
"keriäki st"
CITY-Kesksta
PS: Mitä pihalla olemiseen liittyy, niin teikäläiset Tavja-funny-clubin jäsenet olette kauttaaltaan joka ainoa nassu "pihalla" kuin lintulaudat. Se teidän nimikkopihanne sijaitsee sattumoisin sirppiliiterin ikkunoitten edessä.Ihan ensimmäinen juttu on opetella kirjoittamaan oma nimimerkkinsä ja "puolueensa" oikein. Sitten seuraavaksi voi opetella vaikka yhden lauseen kerrallaan, mutta OIKEINKIRJOITETTUNA.
"keriäki st"
CITY-Kesksta
Joku aikoinaan taisi mainita, että lasol olisi syövyttänyt näppäimistöltäsi kirjaimet. Alan uskomaan tarinaan. Ehkä kannattaisi erottaa ryyppy- ja kirjoitteluillat toisistaan. - Mksi suutuit taas?
anti kerimäki kirjoitti:
Ihan ensimmäinen juttu on opetella kirjoittamaan oma nimimerkkinsä ja "puolueensa" oikein. Sitten seuraavaksi voi opetella vaikka yhden lauseen kerrallaan, mutta OIKEINKIRJOITETTUNA.
"keriäki st"
CITY-Kesksta
Joku aikoinaan taisi mainita, että lasol olisi syövyttänyt näppäimistöltäsi kirjaimet. Alan uskomaan tarinaan. Ehkä kannattaisi erottaa ryyppy- ja kirjoitteluillat toisistaan...Jo nimimerkinvalintasi kertoo kaiken, sulla lepakot lepattaa valloillaan vintillä.
Mene nyt hyvä toveri jo lääkäriin; Ympyrätalolla sijaitsee sinulle läheisin psykiatrin vastaanotto, pummaat SDP:n toveritalon kassalta kottia niin voit maksaa päivystysvastaanoton samantien;
Siinä se Y-talo ja vastaanottosi sijaitsee punaisen torin kulmalla, vain 100 metrin matka SDP:n toimistolta, ovelta ovelle, tuttu tie ja valmiiksi tallattu polku jo sadoillle ennen sinua. Mene rannnan kautta kiertäen niin eivät tutut näe..., ethän ole poika parka lainkaan edustuskunnossa!
Onhan sitten aina saatavilla myös pakkohoitoa, sulle entuudestaan tutttua, lepositeet ja lukittu ovi tarjollla, mutta kuten hyvin tiedät, on se kovin epämiellyttävää.
Siksi vapaaehtoinen hakeutuminen palkitaan vapaakävellyn oikeulla.
Niin toveri, älä enään lainkaan hämmästele, ota neuvosta vaari, sillä eihän sinusta ole mihinkään muuhun kuin tahrimaan itseäsi ja raivoamaan saitilla mölinöitäsi.
t: Hagigsen toripolisiin broidi - anti kerimäki
Mksi suutuit taas? kirjoitti:
..Jo nimimerkinvalintasi kertoo kaiken, sulla lepakot lepattaa valloillaan vintillä.
Mene nyt hyvä toveri jo lääkäriin; Ympyrätalolla sijaitsee sinulle läheisin psykiatrin vastaanotto, pummaat SDP:n toveritalon kassalta kottia niin voit maksaa päivystysvastaanoton samantien;
Siinä se Y-talo ja vastaanottosi sijaitsee punaisen torin kulmalla, vain 100 metrin matka SDP:n toimistolta, ovelta ovelle, tuttu tie ja valmiiksi tallattu polku jo sadoillle ennen sinua. Mene rannnan kautta kiertäen niin eivät tutut näe..., ethän ole poika parka lainkaan edustuskunnossa!
Onhan sitten aina saatavilla myös pakkohoitoa, sulle entuudestaan tutttua, lepositeet ja lukittu ovi tarjollla, mutta kuten hyvin tiedät, on se kovin epämiellyttävää.
Siksi vapaaehtoinen hakeutuminen palkitaan vapaakävellyn oikeulla.
Niin toveri, älä enään lainkaan hämmästele, ota neuvosta vaari, sillä eihän sinusta ole mihinkään muuhun kuin tahrimaan itseäsi ja raivoamaan saitilla mölinöitäsi.
t: Hagigsen toripolisiin broidikenenkään nimimerkkejä! Itse olet joutunut muuttamaan, huom. JOUTUNUT MUUTTAMAAN jo useasti omaa nikkiäsi asiattomien kirjoitusyrítystesi takia.
Otetaan taas vaikkapa tämä ylläoleva oma viimeisin yrityksesi: jo otsikossa kirjoitusvirhe!
"komamri" on ihan uusi termi.
"Mksi suutuit taas?", hyvin jatkuu, nikkikin pielessä.
"sadoillle" kirjoitetaan normaalien ihmisten toimesta vain kahdella l-kirjaimella.
"rannnan" on myös yleensä vain kolmella n-kirjaimella, kaksi peräkkäin ja yksi lopussa, arvoisa Seppo.
"poika parka " on yhdyssana. Sellaiset kirjoitetaan yhteen, normaalisti.
"tutttua" taas on liikaa t-kirjaimia, mutta kyllä se siitä. Varmaan sillä seuraavalla toimittajakurssilla.
"tarjollla", kylläpä noita l-kirjaimia sitten riittää sinun koneessasi.
"vapaakävellyn oikeulla", pari peräkkäistä sanaa, eikä enempää kuin kaksi virheellistä sanaa!
"toripolisiin", ja kuten niin monta kertaa aiemminkin, jopa allekirjoitus on päin persettä.
Noihin pienempiin, kuten pilkkujen puuttumisiin ja muihin kielioppivirheisiin en viitsi edes kajota. On sinulla vaikeata.
Olet Sinä Seppo aekamoene! Nouvappa se kentäpakki sieltä vintiltä ja hommoo Kaahavalaene sy-
vällä verjuralla!!
vom- Hessu Tuusulasta
Onko tullut mieleesi, että SAK:hon kuuluu myös keskustalaisia. Sen takia se onkin aika kesy pulju nykyisin. Hyvä esimerkki porvarien johtamasta liitost on PAL. Sitten vielä ihmetellään miksi esimerkiksi hoitsuilla on pienemmät ansiot kuin paperimiehillä
- anti kerimäki
selostaa kerimäelle. Sepon yli on ajanut punakone, eikä enää ole ihan kaikki kohdallaan hänellä.
- proo
Suomeen tulisi ilman muuta järjestää porvarihallitus, ainakin seuraavaksi 200 vuodeksi. Se olisi kaikkien etu.
Sosialismi kun ei toimi missään muodossaan, siten myös SDP ajaa totaalisen väärää (yhä liian vasemmistolaista) politiikkaa.
Sosialismi ei toimi.
Ainoa vaihtoehto on aito demokratia mikä tarkoittaa käytännössä markkinataloutta ILMAN SOSIALISMIA.
Alas sosialistinen taantumus ja kansalaisten alistaminen byrokratialla ja riistoverotuksella.- Erratic
Miettikää nyt ihmiset mitä oikein ajatte..
KAPITAL ismi = pääoma
SOSIAL ismi = sosiaali
KOMMUN ismi = kommuuni
HUMAN ismi = ihminen
Kuka haluaa pääoman valtaa?
Ihmisten tulee päättää asioista, ei rahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683