Oletko viihtynyt työttömänä ollessa?

Anonyymi-ap

Työttömien ei tarvitse riidellä toisten työttömien kanssa miten pitää kesällä vapaata.
Työssä ollessa piti aina työkavereiden lasten lomat ottaa huomioon ennen kuin itse sai lomat merkattua!

Työttömän ei tarvitse tehdä sisään työttömyyspäiviä jos lähtee juhannuksen viettoon päivän tai pari aikaisemmin.
Töissä ollessa ei saanut lähteä sekunttiakaan aikaisemmin, koska ne olivat tärkeitä sekuntteja firmalle. Työkiireistä ei ollut kyse vaan periaatteesta.
Jos halusit oikeasti päivän aikaistaa reissuun oli vaikka istuttava työpaikalla ne tunnit työajan jälkeen....että silleen!

Minä viihdyn enkä kaipaa työnikeeseen! Minulle riittää ansiposidonnainen joka jo turvattu maailmantappiin saakka!

18

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen, enkä aijo edes hakea töitä koska mitään ei jää käteen samalla kun tietää minkälaiseen paskaan ne verovarat käytetään. marinihan se oikein mainiosti näytti minkälaista paskaa tämä touhu suomessakin on. ei kiinosta rahoittaa korruptiota omalla työllä.

• Anonyymi

Itse tein yli kymmenen vuotta sitten päätöksen että lopetan rahoittamasta tätä touhua ja muutin toiseen eu-maahan, ystäväni kysyi viime viikolla olenko harkinnut Suomeen takaisin muuttoa. Aloin mielessäni listaamaan ja tulikin aika pitkä lista syistä miksi en todellakaan voi harkita sitä, päivittäinen Hesarin lukeminen ei ainakaan lisää intoa. Suosittelen siis, muuta sinäkin ulkomaille, heti on helpompi hengittää!

Nettiräyhääjille tiedoksi: ansaitsen täällä omaa eläkettä ja terveydenhuolto on ihan yhtä ellei parempi kuin Suomessa. En palaa. Koskaan.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17901375Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ykskin vanhaisäntä vetosi aina siihen, että siskolla on loma heinäkuussa. Raukkamaista.

• Anonyymi

Aika mene
      Lepäillessä
      Laiskoyellesa
      Ja lihotessa

Kuten sote jihtajallakin mutaa saavyt 1o ooo e palkaa ja 1oo ooo auton

• Anonyymi

Aika menee siivillä, toisin kuin paskaduunissa vitutuksen kera ihan joka minuutti.

• Anonyymi

En viihdy työttömänä. Tein kesät töitä, koskaan ei ollut lomaa. Eri sukupolvilla ollut varmaan erilaista.

• Anonyymi

Ai wttä on ihanaa olla vaan kotona ja talvet matkustelaan etelässä.

Tero työtön ja saara saamaton

• Anonyymi

Miten työttömän ja eläkeläisen päivät eroaa toisistaan?

• Anonyymi

"Miten työttömän ja eläkeläisen päivät eroaa toisistaan?"

..noo, eläkeläiset on ikääntyneitä ja käy bingossa sekä eläkeläisten retkillä ties missä ja jatkuvasti, työtön ei ole niin virkeä tekemään mitään ja kehittelee vain tekosyitä olla tekemättä mitään...

• Anonyymi

Työttömänä on vielä elämää edessä. Eläkkeellä olevat yleensä jo vanhoja ja raihnaisia raakkeja. Arkkukamaa.

• Anonyymi

Meil on riitoja vaan kumppaneitten vaihtoaikaan vähän.

• Anonyymi

Tuttava +60v ukkeli lopetti TE asiakkuuden kuukausia sitten kun ei kuulema enää jaksanut sitä painostusta, käskyttämistä, kyttäämistä ja epärealistisia vaatimuksia yms, kertoi että oli kuin synkkä pilvi olisi poistunut ja elämän laatu parani 100% kun pääsi siitä eroon. Hänellä tosin onnea siinä mielessä et on oma asunto maalla, ei velkaa ja kasvimaat yms, aikoo elää eläkeikään ilman mitää tukia.

• Anonyymi

Jokainen tekee omia valintojaan ja suomessa ei ole pakollista olla työnhakijana TE-toimiston kirjoilla.
        Työtä voi hakea ilman mitään velvoitteitakin, mutta mitään työttömyystulkea ei pidä hakea eikä taloudellista toimeentulotukeakaan jos ei ole julkisesti työnhakija.

Oma asunto ei tosin tuo tiliä vaan on kuluja joten oltava säästöjä ylläpitää talo ja oma elämä joka vaatii 1000€/kk nettona...12k€/v ja 5v on jo 60k€

• Anonyymi

No, se on pitkä aika. Taitaa olla rahaa sukanvarressa.

• Anonyymi

Mukavaa on. Nyt juhannus vietetty ja pääsi ilman sovittelua juhannuksenviettoon.
      Nyt päätin että alkaakin kesäloma ja lähdettävä kiertelemään järvi-suomeen, lappiin en enää viitsi ajella. (No mistä sitä koskaan tietää...)
      Lomaa ajattelin pitää koko kesän. Lomien jälkeen pidän syysloman ja seuraavaksi....

• Anonyymi

Älyvapaat kuuluu vapaa- ajatteluosastolle.

• Anonyymi

Mikäpä tässä 6kk kuntavelvoitetyö oli ja meni varhainettu vanhuuseläke ja liitonrahat kesä menee mukavasti 😎😎

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe