Keitä kaikkia palstalaisia olet bongannut somesta?

Anonyymi-ap

Oletko joskus selannut somea ja tajunnut jonkun palstalaisen olevan joku tietty henkilö? Luuletko että sinut on bongattu facebookista, instagramista tai Twitteristä esim.kirjoitustyylisi perusteella?

48

507

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ätmi on bongattu näillä naisteinilapsi ristiretkillään ja nimikin tiedossa

      • Anonyymi

        Juu, ihan yhtä vakuuttavia profiileja kuin nämä suomikaksnelosen monologinpitoprofiilit. Kannattaa hyväksyä välillä pari ja pitää hetken hauskaa, ei sillä että olisin tätä kokeillut


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17903647o

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Ei. Minua ei ole voitu bongata mistään. Aivan mahdoton yhtälö.

      • Sama täällä, myös minun kohdallani se on mahdotonta tai vähintään erittäin epätodennäköistä. Kukaan täällä ei edes tiedä nimeäni, eikä asuinpaikkakuntaani.
        No okei, tarkasti juttujani lukeneet saattavat arvata, vaikken ole sitä kertonut. Arvattavissa on. Tosin tämänhetkistä sijaintiani on aivan totaalisen mahdotonta arvata 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sama täällä, myös minun kohdallani se on mahdotonta tai vähintään erittäin epätodennäköistä. Kukaan täällä ei edes tiedä nimeäni, eikä asuinpaikkakuntaani.
        No okei, tarkasti juttujani lukeneet saattavat arvata, vaikken ole sitä kertonut. Arvattavissa on. Tosin tämänhetkistä sijaintiani on aivan totaalisen mahdotonta arvata 😁

        Minä en ole somessa millään muotoa, niin ei siksi ole mahdollista millään muotoa minua bongata sieltä.
        Kuten en itsekään voi bongailla sieltä ketään.

        Eli aivan mahdoton yhtälö.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä en ole somessa millään muotoa, niin ei siksi ole mahdollista millään muotoa minua bongata sieltä.
        Kuten en itsekään voi bongailla sieltä ketään.

        Eli aivan mahdoton yhtälö.

        Se on kyllä. Minulla on profiili Facebookissa ja Instagramissa. Mahdotonta sieltä on löytää ilman nimeä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on kyllä. Minulla on profiili Facebookissa ja Instagramissa. Mahdotonta sieltä on löytää ilman nimeä.

        Jokainen itse päättää palstalla kuinka paljon itsestään paljastaa. Kannattaa käyttää tervettä järkeä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on kyllä. Minulla on profiili Facebookissa ja Instagramissa. Mahdotonta sieltä on löytää ilman nimeä.

        Ei välttämättä tarvitse edes nimeä alkuun. Muutama antamasi tunniste hakusanaksi ja netin hakukone, ja se on siinä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jokainen itse päättää palstalla kuinka paljon itsestään paljastaa. Kannattaa käyttää tervettä järkeä.

        Niin se on 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä tarvitse edes nimeä alkuun. Muutama antamasi tunniste hakusanaksi ja netin hakukone, ja se on siinä.

        No aikamoinen velho saat olla jos siinä onnistut 😂


    • Enpä ole, ei ole tapana kattella sillä silmällä enkä muutenkaan kuluta palstan lisäksi juuri mitään somea.
      Jos joku minut poimii somesta, niin kaikin mokomin, joskin se on erittäin epätodennäköistä, tuntomerkit kaikinpuolin ovat aika hatarat, sen osalta mitä olen palstalla itseäni paljastellut 😂

    • En käytä sosiaalista mediaa, joten minua on mahdoton löytää.

      • Ollaan samiksii!


      • Anonyymi

        Suomi24 on somea myös...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 on somea myös...

        Mutta anonyymiteetin suojassa..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta anonyymiteetin suojassa..

        Paitsi että rande on hölösuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 on somea myös...

        Suoli24 on paskaämpärin pohja. Ei lasketa :p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että rande on hölösuu

        Onko se paljastanut henkilöllisyytensä täällä?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Onko se paljastanut henkilöllisyytensä täällä?

        Ei omaansa... mut onhan se treffaillut muita palstalaisia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei omaansa... mut onhan se treffaillut muita palstalaisia...

        Siinä voi sitten kumpainenkin paljastaa toisensa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Siinä voi sitten kumpainenkin paljastaa toisensa.

        No se riski tapaamisten jälkeen aina on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se riski tapaamisten jälkeen aina on.

        Toisaalta jos voi seisoa kaiken takana mitä täällä on kirjoittanut, niin ei kai sitä paljastumista tarvitse pelätä. Vaikka ei se nyt koskaan hauskaa ole.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta anonyymiteetin suojassa..

        Niin on yhtälailla foorumin missä luodaan oma nimimerkki! Anonymiteetin suojissa!

        Suomi24 on somea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on yhtälailla foorumin missä luodaan oma nimimerkki! Anonymiteetin suojissa!

        Suomi24 on somea.

        Totta. Mutta tarkoitin Facea ja Instaa..
        Somea jossa identifioidutaan omaksi itseksesi. Täällä noin ei ole.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Totta. Mutta tarkoitin Facea ja Instaa..
        Somea jossa identifioidutaan omaksi itseksesi. Täällä noin ei ole.

        Siis fakebook on pelkkä metatili mulla kun ainoastaan paikkakunta-asetus on todenmukainen, kaikki muut ovat metaa eli profiilikuva sekä muut tietoni. Ja fakebook on pelkkä lukualusta eri installeilta, harvoin postaan mitään ja sekin on jokin linkki esimerkiksi jonkun kokouksen päätöstiedotteeseen.

        Ig on työalusta ilman omaa persoonaani.


    • Anonyymi

      Kuulun varmaan niihin harvoihin, joilla ei some tiliä Instagram/ F.b. Eikä missään treffipalstoilla.

      • Anonyymi

        Keitä kaikkia palstalaisia olet bongannut somesta?

        Se oli kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä kaikkia palstalaisia olet bongannut somesta?

        Se oli kysymys.

        Et sinäkään vastannut kysymykseen! Keitä kaikkia palstalaisia sinä olet bongannut somesta?

        Minä en ole bongannut enkä yrittänytkään bongata ketään. Jos sattuisi kohdalle niin ohittaisin kaukaa sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään vastannut kysymykseen! Keitä kaikkia palstalaisia sinä olet bongannut somesta?

        Minä en ole bongannut enkä yrittänytkään bongata ketään. Jos sattuisi kohdalle niin ohittaisin kaukaa sivusta.

        Vastasinpas ja se on tuolla alempana. Sinä olet pelkkä hämmentäjä.


    • No en tiedä onko kukaan facesta bongannut siellä kun on yks ikivanha tili mitä en käytä ja yks aktiivinen tili mitä käytän tosi harvoin. Jos nyt joku bongaa niin bongatkoon sillä nyt mitään merkitystä ole kun ihan omana itsenäni täälläkin olen kuitenkin. Tosin en kyllä oikein usko että kukaan jaksaisi sitä vaivaa nähdä kun ei se ihan helppoa ole vaikka mahdollista tietenkin.🙂.

      • Anonyymi

        Siellä?

        Vain yksi sometili suomi24-tilin lisäksi??

        T. kuusi foorumia (S24:ää en laske mukaan), ig, telegram, fakebook, snap, jodel...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä?

        Vain yksi sometili suomi24-tilin lisäksi??

        T. kuusi foorumia (S24:ää en laske mukaan), ig, telegram, fakebook, snap, jodel...

        Jep. En oo mikää somefani ja mitään muuta ei oo.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. En oo mikää somefani ja mitään muuta ei oo.🙂.

        Sama, ei ole mullakaan kuin facebook ja tämä Huitale mitä käytän ja mihin oon rekisteröitynyt ylipäänsä.

        Insta oli joskus, mutten käyttänyt sitä niin poistin sen. Twitteriä en tarvi mihkään, niin en viitti edes perehtyä siihen saati muihin somekanaviin.

        Ei mua kiinnosta. Tämä on aktiivinen osio somea mulla ja facebook sellanen mitä välillä kurkkaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Sama, ei ole mullakaan kuin facebook ja tämä Huitale mitä käytän ja mihin oon rekisteröitynyt ylipäänsä.

        Insta oli joskus, mutten käyttänyt sitä niin poistin sen. Twitteriä en tarvi mihkään, niin en viitti edes perehtyä siihen saati muihin somekanaviin.

        Ei mua kiinnosta. Tämä on aktiivinen osio somea mulla ja facebook sellanen mitä välillä kurkkaan.

        Sähköpostikin kaatui, eikä enää päässyt palauttamaan tiliä, kun oli palautussähköpostikin poistunut, joten nyt ei ole sitäkään. Täytyy ottaa käyttöön joku gmail varmaan. 😛


      • Huitale kirjoitti:

        Sähköpostikin kaatui, eikä enää päässyt palauttamaan tiliä, kun oli palautussähköpostikin poistunut, joten nyt ei ole sitäkään. Täytyy ottaa käyttöön joku gmail varmaan. 😛

        No sähköposti on kanssa mutta se on ollu pakollinen asioiden hoitamista varten muuten aika harvoin tulee sitäkään käytettyä.🙂.


    • Anonyymi

      Onhan noita tiedossa: peris, jazuli, yksinkertainen.blondi, xena, m.wurst, genio ja mitä näitä nyt on. Ei siinä nimeä tarvitse tietää, kuvastakin voi saada vinkkiä ja muista tiedoista. Mutta itse olenkin ollut palstoilla pidempään kuin kukaan noista. En tee tiedoilla mitään, mutta tuottaahan tuo vähän hupia.

    • En käytä kuin facebookkia ja sitäkin vähän, enkä pidä päiväkirjaa siellä. Joten mun arkeni ei sieltä selviä. Kaunis nassuni kyllä. 🤣

    • Anonyymi

      Sen kanalan siitä ookoo mainoksesta ja Korisevan naurusta lidlin mainoksessa ei voi erehtyä kyllä😁

    • Anonyymi

      Kuihan tuo on mahdollista kun tiedä edes ketä täällä on

    • Olen kerran bongannut sellaisen kirjoittajan kuin JustJust/Pitkätukka ( ja mitä muita nimmareita hänellä oli). Hän oli samassa fb-ryhmässä, kuin itse ja hänellä sattui olemaan sama tai melkein sama kuva fb: ssä kuin palstalla. Lisäksi hän kommentoi palstalle samoin sanoin jostain samasta ( mua kiinnostavasta)aiheesta kuin fb: ssä. Olen kommentoinut hänelle fb:n ryhmässä kerran pari, mutta tuskin hän osaa yhdistää mua tähän palstaan, kun ei ole muutenkaan näkynyt täällä aikoihin.

      Mua ei kauheasti haittaa, jos joku mut tunnistaa fb:stä tai ig:sta. Laitan julkisesti someen vain sellaisia juttuja, joita voi kuka tahansa lukea mun puolesta. Ennen se oli mulle jotenkin isompi juttu olla täällä anonyymi, mutta nykyään kirjoitan melkein mielummin omalla nimellä kuin anonyyminä asioita vaikka nettiin. Joku häveliäisyys on lähtenyt. Mutta yksityisyys on silti tärkeää. En laita someen edes läheisimmille näkyviin mitään muita läheisiäni koskevaa tai asioita joita haluan pitää vain itselläni. Ja niitä asioita on paljon. Some on kuitenkin vain pintaa.

      • Niin se on. - Somessa minullakin kaikki on aina hyvin tai vain valikoidun huonosti. - Olen siellä kuitenkin ilmeisen aktiivinen, koska monet tuttavat mainitsevat tavatessamme, että olisin aina menossa. - En silti tiedä olenko sen menevämpää sorttia kuin moni muukaan. 🙂

        Eräs entinen työkaverini tapasi sanoa, että sitten on asiat jo tosi huonosti, jos se näkyy naamasta. - On varmaan parempiakin aikoja eletty, mutta päivä kerrallaan ja iloitaan pienistäkin asioista. Suupielet ylöspäin.👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin se on. - Somessa minullakin kaikki on aina hyvin tai vain valikoidun huonosti. - Olen siellä kuitenkin ilmeisen aktiivinen, koska monet tuttavat mainitsevat tavatessamme, että olisin aina menossa. - En silti tiedä olenko sen menevämpää sorttia kuin moni muukaan. 🙂

        Eräs entinen työkaverini tapasi sanoa, että sitten on asiat jo tosi huonosti, jos se näkyy naamasta. - On varmaan parempiakin aikoja eletty, mutta päivä kerrallaan ja iloitaan pienistäkin asioista. Suupielet ylöspäin.👍

        Joo, someen laitetaan se kevyt pinta. Yksityisissä keskusteluissa kasvotusten tai viestitellen sitten enemmän🤔


    • No mulla on instagram ja youtube molemmat nimimerkillä, ja niissä on vaan vanhoja tehtaita. Että niistä ei mitään irti saa. Tosin se mikään katastrofi oo jos paljastuisin. Ihan samat mielipiteet mulla niissä on, että työpaikat takas suomeen ja mulla ei oo mitään velvollisuutta mielistellä chin pihiä. Se on mun mielipide ja meillä on siihen oikeus vaikkei kiinassa olekaan.

    • Olen niin heikosti somessa löydettävissä, ettei minua oikein pysty täältä palstalta mihinkään yhdistämään. Ei nyt varsinaisesti ole mitään salattavaa, mutta täällä olen nimimerkillä ja niin tulen asian pitämäänkin. Tiedän muutamien palstailijoiden oikean henkilöllisyyden, mutta kunnioitan jokaisen yksityisyyttä ja kaikki minulle luottamuksella kerrotut asiat tulevat sellaisina pysymäänkin, mukaan lukien jokaisen henkilöllisyys.

    • Anonyymi

      Minua ei voi löytää mistään kun en ole missään,enkä tule koskaan olemaankaan💩

      • Anonyymi

        Paitsi ystävien fasekuvissa😆💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ystävien fasekuvissa😆💩

        Tunnen olevani muita fiksumpi😛 ja niinhän mä olenkin!💩


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe