On jo myöhäinen yö

Ja suden sydän lyö. Yhä sua muistelen ja kuviasi katselen...

54

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän puuhailee Prinsessa? Ei ole täällä tänään paljon näkynyt. ☺️

      • Hyvää yötä sinulle🤗💤


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä sinulle🤗💤

        Hyvää yötä sinullekin. 🤗🥱


    • Anonyymi

      taasko susi on katsellut netan kuvia. Miksi susi katselet kun netta ei ole kiinnostunut. Kuule eiköhän netta ole nähnyt muiden miesten silmiä sun silmien jälkeen. Netalle sun silmät ei merkkaa mitään .Susi koita tajuta että netta on nähnyt muiden silmiä sunkin jälkeen mutta sinä et ole.

      • Kaunista naista on vaan kiva katsellla.


      • Olenhan minäkin nähnyt ja näen vaikka mitä silmiä... Mutta hänen silmät ovat edelleen ne kaikkein kauneimmat. 🤩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaunista naista on vaan kiva katsellla.

        Katsele vaan kaunista naista.Sielusi syvyyksiin asti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan minäkin nähnyt ja näen vaikka mitä silmiä... Mutta hänen silmät ovat edelleen ne kaikkein kauneimmat. 🤩

        Aito ihmisen kauneus asuu ihmisen sisällä.Hänen sydämessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aito ihmisen kauneus asuu ihmisen sisällä.Hänen sydämessä.

        Totta niinkin, mutta silti se katse saa edelleen tunteita heräämään minussa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan minäkin nähnyt ja näen vaikka mitä silmiä... Mutta hänen silmät ovat edelleen ne kaikkein kauneimmat. 🤩

        Silmät ei kerro aina kaikkea ihmisestä.Joku voi sokaistua ja jäädä niihin kiinni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta niinkin, mutta silti se katse saa edelleen tunteita heräämään minussa.

        Sinä puhut nyt hänen katseesta.Jotka herättää sinussa tunteita.Silmät kertoo jotakin muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silmät ei kerro aina kaikkea ihmisestä.Joku voi sokaistua ja jäädä niihin kiinni.

        Silmät ovat sielun peili. Kyllä ne kertovat ihan kaiken. Kyllä minä tiedän silmiin kiinni jäämisestä aika paljon. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Silmät ovat sielun peili. Kyllä ne kertovat ihan kaiken. Kyllä minä tiedän silmiin kiinni jäämisestä aika paljon. 😃

        Olen kuullut sanottavan.Että silmät on sielun peili.Mutta silmät ei silti kerro kaikkea ihmisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut sanottavan.Että silmät on sielun peili.Mutta silmät ei silti kerro kaikkea ihmisestä.

        En usko että hän on paha ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut nyt hänen katseesta.Jotka herättää sinussa tunteita.Silmät kertoo jotakin muuta.

        Mitähän ne kertovat sinun mielestäsi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Silmät ovat sielun peili. Kyllä ne kertovat ihan kaiken. Kyllä minä tiedän silmiin kiinni jäämisestä aika paljon. 😃

        Minulla on isot ”näkijän” silmät.Mutta ne ei yksistään riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on isot ”näkijän” silmät.Mutta ne ei yksistään riitä.

        Oletko sinä sieltä Oulusta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitähän ne kertovat sinun mielestäsi?

        Enemmän lempeyttä ja myötätuntoa sinua kohtaan.Mutta myös välinpitämättömyyttä.Joka johtuu osittain arkuudesta.Ja siitä,että hän ei luota sinuun siten kuin toivoisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän lempeyttä ja myötätuntoa sinua kohtaan.Mutta myös välinpitämättömyyttä.Joka johtuu osittain arkuudesta.Ja siitä,että hän ei luota sinuun siten kuin toivoisit.

        Mistä johtuu ettei luota?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä johtuu ettei luota?

        Et anna itsestäsi hänelle ihan selkeää kuvaa.Hän on epävarma sinusta.Ei riitä vaikka täällä ja muualla osoitat hänelle vuolaasti rakkautta.Hän on päättäväinen nuori nainen.Joka näkee asiat ja sinut eri tavalla kuin mitä itsekään tiedät.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä johtuu ettei luota?

        N ei kuitenkaan vihaa sinua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En usko että hän on paha ihminen.

        Hän ei ole paha ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et anna itsestäsi hänelle ihan selkeää kuvaa.Hän on epävarma sinusta.Ei riitä vaikka täällä ja muualla osoitat hänelle vuolaasti rakkautta.Hän on päättäväinen nuori nainen.Joka näkee asiat ja sinut eri tavalla kuin mitä itsekään tiedät.

        Minä en tiedä hänestä nyt oikein mitään. En ole koskaan ollut hyvin selvillä siitä, miten hän näkee minut... Toivon toki, ettei ajattelisi minusta mitään pahaa. En ole vaan pystynyt unohtamaan häntä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tiedä hänestä nyt oikein mitään. En ole koskaan ollut hyvin selvillä siitä, miten hän näkee minut... Toivon toki, ettei ajattelisi minusta mitään pahaa. En ole vaan pystynyt unohtamaan häntä.

        Hän ei muistele tai ajattele sinusta pahaaSen voin sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        N ei kuitenkaan vihaa sinua.

        Se on hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole paha ihminen.

        Niin... En ole ole minäkkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei muistele tai ajattele sinusta pahaaSen voin sanoa.

        Onko hän laittanut kuviaan esille minua ajatellen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tiedä hänestä nyt oikein mitään. En ole koskaan ollut hyvin selvillä siitä, miten hän näkee minut... Toivon toki, ettei ajattelisi minusta mitään pahaa. En ole vaan pystynyt unohtamaan häntä.

        Hän ei ole näyttänyt sinulle hänen oikeita tunteita.Sinä olet ollut se joka on ollut hänestä kiinnostunut.Olet ollut ja olet yhä hänen hurmiossa.Mistä on vaikea päästää irti.Teidän välinen yhteys on ollut yksipuolista,sinun ollessa enemmän hänestä kiinnostunut.Teidän välinen suuri ikäero on myös osa syy,miksi N ei halua,että asia etenee teidän välillä kiinteäksi rakkaussuhteeksi.Hän ei halua sitoutua sinuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole näyttänyt sinulle hänen oikeita tunteita.Sinä olet ollut se joka on ollut hänestä kiinnostunut.Olet ollut ja olet yhä hänen hurmiossa.Mistä on vaikea päästää irti.Teidän välinen yhteys on ollut yksipuolista,sinun ollessa enemmän hänestä kiinnostunut.Teidän välinen suuri ikäero on myös osa syy,miksi N ei halua,että asia etenee teidän välillä kiinteäksi rakkaussuhteeksi.Hän ei halua sitoutua sinuun.

        Se ollut kaiken aikaa selvää kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole näyttänyt sinulle hänen oikeita tunteita.Sinä olet ollut se joka on ollut hänestä kiinnostunut.Olet ollut ja olet yhä hänen hurmiossa.Mistä on vaikea päästää irti.Teidän välinen yhteys on ollut yksipuolista,sinun ollessa enemmän hänestä kiinnostunut.Teidän välinen suuri ikäero on myös osa syy,miksi N ei halua,että asia etenee teidän välillä kiinteäksi rakkaussuhteeksi.Hän ei halua sitoutua sinuun.

        Ymmärrän kyllä, ettei hän minun kanssa kehtaisi missään liikkua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... En ole ole minäkkään.

        Et ole sinäkään paha luonteeltasi.
        Sinä olet vahvasti tunteva ihminen.Mutta voit välillä jäädä kiinni johonkin ihmiseen.Joka ei ole sinulle tarkoitettu esim.”kumppani”mielessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko hän laittanut kuviaan esille minua ajatellen?

        Ei hän pelkästään sinun vuoksi olen hänen kuvia esille laittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän pelkästään sinun vuoksi olen hänen kuvia esille laittanut.

        Ajattelinkin vain tiettyjä kuvia. Esim ihan viimeisintä. Se tuntuu siltä kuin olisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Silmät ovat sielun peili. Kyllä ne kertovat ihan kaiken. Kyllä minä tiedän silmiin kiinni jäämisestä aika paljon. 😃

        Niin ei kertonut sitä ettei netta ollut kiinnostunut susta ja ettei kertoneet sitä että netta laittaa sulle some-estot. some-estot kertoo enemmän kuin silmät. Susi on nyt ymmärtänyt netan silmät väärin. Some-estot kertoo ettei netta ole kiinnostunut sudesta millään tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei kertonut sitä ettei netta ollut kiinnostunut susta ja ettei kertoneet sitä että netta laittaa sulle some-estot. some-estot kertoo enemmän kuin silmät. Susi on nyt ymmärtänyt netan silmät väärin. Some-estot kertoo ettei netta ole kiinnostunut sudesta millään tavalla.

        lol... siitä on jo kohta 80 viikkoa kun estoili.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        lol... siitä on jo kohta 80 viikkoa kun estoili.

        Voitko susi kertoa miten some-estot kertoo kiinnostuksesta. Olenko ymmärtänyt some-estot väärin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko susi kertoa miten some-estot kertoo kiinnostuksesta. Olenko ymmärtänyt some-estot väärin?

        Kuka tässä on edes puhunut kiinnostuksesta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuka tässä on edes puhunut kiinnostuksesta?

        No kerro sitten mitä susta some-estot kertoo? Jos haluaa olla esim facebookissa kaveri niin miksi ette ole kavereita facebookissa jos netta on sun ystävä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sitten mitä susta some-estot kertoo? Jos haluaa olla esim facebookissa kaveri niin miksi ette ole kavereita facebookissa jos netta on sun ystävä?

        En voi sanoa häntä myöskään ystäväksi. Emme tunne toisiamme hyvin. En tiedä tällä hetkellä hänestä oikein mitään. Minua saa lähestyä, jos kiinnostaa tuntea...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi sanoa häntä myöskään ystäväksi. Emme tunne toisiamme hyvin. En tiedä tällä hetkellä hänestä oikein mitään. Minua saa lähestyä, jos kiinnostaa tuntea...

        mutta ei ole ottanut yhteyttä. eikö se kerro jotain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ajattelinkin vain tiettyjä kuvia. Esim ihan viimeisintä. Se tuntuu siltä kuin olisi.

        Sinä taidat luulla vähän liikoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi sanoa häntä myöskään ystäväksi. Emme tunne toisiamme hyvin. En tiedä tällä hetkellä hänestä oikein mitään. Minua saa lähestyä, jos kiinnostaa tuntea...

        Mikä netta on sitten sulle. Sä puhut kuin teillä olisi joku suhde niin mikä suhde teillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä netta on sitten sulle. Sä puhut kuin teillä olisi joku suhde niin mikä suhde teillä on?

        Sitä voi sanoa ennemmin mielikuvitus suhteeksi.Ei ole kysymys oikeasta kahden ihmisen välisestä suhteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä netta on sitten sulle. Sä puhut kuin teillä olisi joku suhde niin mikä suhde teillä on?

        Hän on minulle ihastus. Miten niin suhde?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on minulle ihastus. Miten niin suhde?

        No koska Netta katsoo kuvissaan sua silmiin niin pakkohan teillä on ollasilloin suhde . Miksi hän katsoo sua silmiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koska Netta katsoo kuvissaan sua silmiin niin pakkohan teillä on ollasilloin suhde . Miksi hän katsoo sua silmiin?

        Oot kyllä uskomaton...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on minulle ihastus. Miten niin suhde?

        Juuri niin.Sinä ihailet häntä ja hänen ulkoista olemusta ja sitä miltä hän näyttää.Mutta sinä ja hän ette rakasta toisianne.Kun rakastaa toista aidosti Se on erilaista.Ei pelkästään silmiin tuijottamista ja toisen ihailua.Eikä vain katsella toista somekanavilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oot kyllä uskomaton...

        No miksi Netta katsoo sua kuvissa silmiisi? Voitko kertoa miksi netta katsoo sua kuvissaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on minulle ihastus. Miten niin suhde?

        Kun rakastaa toista.Silloin tulee olla aidosti läsnä häntä.Tai sitä rakkauden kohdetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.Sinä ihailet häntä ja hänen ulkoista olemusta ja sitä miltä hän näyttää.Mutta sinä ja hän ette rakasta toisianne.Kun rakastaa toista aidosti Se on erilaista.Ei pelkästään silmiin tuijottamista ja toisen ihailua.Eikä vain katsella toista somekanavilla.

        Niin kun minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin katsella kuvia. Emme tapaile. Emme näe livenä missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun rakastaa toista.Silloin tulee olla aidosti läsnä häntä.Tai sitä rakkauden kohdetta.

        En voi. Kun en tiedä missä hän on. Lupasin myös olla lähestymättä jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kun minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin katsella kuvia. Emme tapaile. Emme näe livenä missään.

        Susi te ette ole edes kavereita missään muodossa. Sulla on todellisuuden taju heikentynyt. Netta ei halua sua elämäänsä. Susi ymmärrätkö tämän sun yksipuolisen ihastumisen netan silmien takia. Luuletko että netta kaipaa sun silmiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi te ette ole edes kavereita missään muodossa. Sulla on todellisuuden taju heikentynyt. Netta ei halua sua elämäänsä. Susi ymmärrätkö tämän sun yksipuolisen ihastumisen netan silmien takia. Luuletko että netta kaipaa sun silmiä?

        Se on totta.Että ihminen ei rakasta toista vain hänen kauniiden silmien tähden.Vaan sen tähden mitä tuo rakkauden kohde kantaa hänen omassa ”sisimmässä”,omassa itsessään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe