Hyvää alkanutta viikkoa

Ja hyvää huomenta. Jokohan ma 🐺 jaksaisin nousta... ☕🌞

123

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt kahvia... ☕🌞 😊

      • Anonyymi

        Juu kahvia ja sätkälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu kahvia ja sätkälle.

        Good...


    • Onko prinsessa vielä unessa? 🌞

      • Hei! ole hereillä kyllä😊 tässä kahvetta juon☕️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hei! ole hereillä kyllä😊 tässä kahvetta juon☕️

        Hei! Niin minäkin. ☕️ 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei! Niin minäkin. ☕️ 😊

        Samiksii😁😊 pian joku saa taas kicksit tästä, jään odottamaan🤫


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Samiksii😁😊 pian joku saa taas kicksit tästä, jään odottamaan🤫

        heheh 😁

        Mutta, nyt minun täytyy lähteä suihkuun... tunnin päästä lähden töihin. 😮‍💨


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei! Niin minäkin. ☕️ 😊

        ootte kyllä samiksia. Miten molemmat juo kahvia samaan aikaan. ihmeellistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        heheh 😁

        Mutta, nyt minun täytyy lähteä suihkuun... tunnin päästä lähden töihin. 😮‍💨

        Prinsessakin joutuu menee suihkuun koska teidän pitää olla samiksia joka asiassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        heheh 😁

        Mutta, nyt minun täytyy lähteä suihkuun... tunnin päästä lähden töihin. 😮‍💨

        Noniin mukavaa iltavuoroa sulle😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        ootte kyllä samiksia. Miten molemmat juo kahvia samaan aikaan. ihmeellistä.

        🫵🏻😜


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin mukavaa iltavuoroa sulle😊

        Mukavaa vapaapäivää sulle. 😊
        Mitä on suunnitelmissa? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessakin joutuu menee suihkuun koska teidän pitää olla samiksia joka asiassa.

        No siinä ei nyt olla samiksia tälläkertaa. Kävin suihkussa viimeyönä. Ei nyt tartte mennä sinne mun 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa vapaapäivää sulle. 😊
        Mitä on suunnitelmissa? 😊

        Ei vielä mitään suunnitelmia🤔 voishan sitä ihan vaan ottaa rennosti ☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No siinä ei nyt olla samiksia tälläkertaa. Kävin suihkussa viimeyönä. Ei nyt tartte mennä sinne mun 😃

        Olen pettynyt suhun prinsessa. Sun olis pitänyt mennä nyt suihkuun suden kanssa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei vielä mitään suunnitelmia🤔 voishan sitä ihan vaan ottaa rennosti ☺️

        Se on oikein hyvä. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pettynyt suhun prinsessa. Sun olis pitänyt mennä nyt suihkuun suden kanssa.

        Minä kävin siellä jo, eikä siinä mennyt kuin 10 minuuttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pettynyt suhun prinsessa. Sun olis pitänyt mennä nyt suihkuun suden kanssa.

        Voi nyyhkistä 😪


    • Anonyymi

      No menette seuraavalla kerralla samaan aikaan. jooko

    • Anonyymi

      Mitä mieltä prinsessa on siitä kun susi ajattelee että Netta katselee somekuvissaan sutta silmiin? Mitä mieltä olet että onko normaalia että susi ajattelee näin. Netta ei halua pitää suteen yhteyttä mutta hän katselee sutta silmiin noissa kuvissa.Luuletko että Netta ajattelee sutta noissa kuvissa?

      • Saahan sitä niin ajatella. Jos ihminen kuvassa katsoo suoraan kameraan, kun sitä kuvaa ja niitä silmiä katsoo niin voihan sitä ajatella niin. Mistä sen tietää mitä mietteitä kenenkin päässä liikkuu kuvanottohetkellä?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Saahan sitä niin ajatella. Jos ihminen kuvassa katsoo suoraan kameraan, kun sitä kuvaa ja niitä silmiä katsoo niin voihan sitä ajatella niin. Mistä sen tietää mitä mietteitä kenenkin päässä liikkuu kuvanottohetkellä?

        Niinpä. Kiitos prinsessa. 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saahan sitä niin ajatella. Jos ihminen kuvassa katsoo suoraan kameraan, kun sitä kuvaa ja niitä silmiä katsoo niin voihan sitä ajatella niin. Mistä sen tietää mitä mietteitä kenenkin päässä liikkuu kuvanottohetkellä?

        Miksi netta on sitten laittanut sudelle some-estot jos susi on netan elämässä mukana?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Saahan sitä niin ajatella. Jos ihminen kuvassa katsoo suoraan kameraan, kun sitä kuvaa ja niitä silmiä katsoo niin voihan sitä ajatella niin. Mistä sen tietää mitä mietteitä kenenkin päässä liikkuu kuvanottohetkellä?

        Onko sun ystävät laittanut sulle some-estoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi netta on sitten laittanut sudelle some-estot jos susi on netan elämässä mukana?

        Jos hän olisi suden elämässä mukana, tuskin susi täällä häntä kaipaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun ystävät laittanut sulle some-estoja?

        Ei? Miksi ystävät tekisi niin?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos hän olisi suden elämässä mukana, tuskin susi täällä häntä kaipaisi.

        Hyvin sanottu ja sattuu olemaan myös totta!


    • Anonyymi

      Prinsessa susi itkee välillä Netan kuville.Niin onko susta normaalia itkeä tytön kuville kun susi ei kuulu Netan elämään millään tavalla? Ja sinusta on ihan ok katsella tytön kuvia koska toisella on pakkomielle tytön silmiin ja luulee näin olevansa osa netan elämää koska tyttö katsoo kuvissa suden silmiin?

      • Miten sinä jaksat jauhaa tästä? Miksi tämä kiinnostaa sinua näin paljon?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten sinä jaksat jauhaa tästä? Miksi tämä kiinnostaa sinua näin paljon?

        mä kysyin prinsessan mielipidettä. Anna hänen vastata. Mua kiinnostaa koska netta on laittanut some-estot ja sä kuvittelet että netta katsoo sua silmiin vaikka ei halua sua elämäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä kysyin prinsessan mielipidettä. Anna hänen vastata. Mua kiinnostaa koska netta on laittanut some-estot ja sä kuvittelet että netta katsoo sua silmiin vaikka ei halua sua elämäänsä.

        No en minä jaksa tuosta puhua, ei minua kiinnosta tämä aihe😆 sinua sen sijaan kiinnostaa aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No en minä jaksa tuosta puhua, ei minua kiinnosta tämä aihe😆 sinua sen sijaan kiinnostaa aivan liikaa.

        Mä yritän ymmärää miksi tyttö katsoo kuvissaan suden silmiin vaikka ei halua sutta elämäänsä. Miksi tyttö katsoo somekuvissaan sutta silmiin jos ei halua pitää toiseen yhteyttä. En ymmärrä miksi netta katsoo sutta silmiin jokaisessa kuvassaan. En vaan ymmärrä että netta katsoo sutta silmiin mutta ei halua pitää yhteyttä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten sinä jaksat jauhaa tästä? Miksi tämä kiinnostaa sinua näin paljon?

        Hän on itse sinusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten sinä jaksat jauhaa tästä? Miksi tämä kiinnostaa sinua näin paljon?

        Hän voi haluta myös vähän härnätä sinua.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No en minä jaksa tuosta puhua, ei minua kiinnosta tämä aihe😆 sinua sen sijaan kiinnostaa aivan liikaa.

        Eli sulla on mielipide mutta et suden takia halua kirjoittaa siitä. Jos netta ottaa itestään kuvia niin se ei tarkoita että hän katsoo sutta silmiin niissä. Eiköhän se poikaystävä ja omat ystävät ole se mikä on netalla mielessä eikä susi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä yritän ymmärää miksi tyttö katsoo kuvissaan suden silmiin vaikka ei halua sutta elämäänsä. Miksi tyttö katsoo somekuvissaan sutta silmiin jos ei halua pitää toiseen yhteyttä. En ymmärrä miksi netta katsoo sutta silmiin jokaisessa kuvassaan. En vaan ymmärrä että netta katsoo sutta silmiin mutta ei halua pitää yhteyttä.

        Antaisit nyt olla... Minä palaan tänne vasta illemmalla. Prinsessa ei liity häneen mitenkään, eikä häntä kiinnosta puhua siitä. joten älä kysy häneltä. Kysy ennemmin siltä Oululaiselta näkijältä. Hänellä oli vastauksia minulle aiemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä yritän ymmärää miksi tyttö katsoo kuvissaan suden silmiin vaikka ei halua sutta elämäänsä. Miksi tyttö katsoo somekuvissaan sutta silmiin jos ei halua pitää toiseen yhteyttä. En ymmärrä miksi netta katsoo sutta silmiin jokaisessa kuvassaan. En vaan ymmärrä että netta katsoo sutta silmiin mutta ei halua pitää yhteyttä.

        Kun ottaa kuvan itsestään ja katso kameraan niin eihän siinä katsota ketään silmiin!? 😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kun ottaa kuvan itsestään ja katso kameraan niin eihän siinä katsota ketään silmiin!? 😂

        Mutta suden mukaan Netta juurikin katsoo kuvissa suden silmiin. Susi sanoi sen tänään että netta katselee kuvissaan suden silmiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla on mielipide mutta et suden takia halua kirjoittaa siitä. Jos netta ottaa itestään kuvia niin se ei tarkoita että hän katsoo sutta silmiin niissä. Eiköhän se poikaystävä ja omat ystävät ole se mikä on netalla mielessä eikä susi.

        Ei minulla ole asiaan mitään mielipidettä. Ei kiinnosta asiasta puhua sen takia, koska tosiaan ei liity minuun millään lailla enkä jaksa vaivata päätäni sellaisella asialla.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kun ottaa kuvan itsestään ja katso kameraan niin eihän siinä katsota ketään silmiin!? 😂

        Pyydä sudelta anteeksi ja älä naura sudelle. Netta katsoo kuvissaan suden silmiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta suden mukaan Netta juurikin katsoo kuvissa suden silmiin. Susi sanoi sen tänään että netta katselee kuvissaan suden silmiin.

        Se on todennäköisesti kuvitelmaa, ei siinä ole mitään pahaa. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä sudelta anteeksi ja älä naura sudelle. Netta katsoo kuvissaan suden silmiin.

        Mistä pitää pyytää anteeksi? Olenko loukannut? Enkä nauranut sudelle vaan sinulle 😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei minulla ole asiaan mitään mielipidettä. Ei kiinnosta asiasta puhua sen takia, koska tosiaan ei liity minuun millään lailla enkä jaksa vaivata päätäni sellaisella asialla.

        Ei liity mutta halusin mielipiteen siihen katseleeko somekuvien ihmiset kuvien katsojaa silmiin. Ja miettiikö kuvien katsojat että kuvan henkilö katsoo reaaliajassa kuvan katsojaa silmiin. Kuten susi ajattelee että netta katselee kuvissa häntä sillä hetkellä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on todennäköisesti kuvitelmaa, ei siinä ole mitään pahaa. 🙂

        Ai jai. Nyt loukkaat sutta. Netta ei ole kuvitelmaa vaan hän katsoo sutta silmiin niissä kuvissa reaaliajassa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mistä pitää pyytää anteeksi? Olenko loukannut? Enkä nauranut sudelle vaan sinulle 😅

        Juuri sanoit että on kuvitelmaa että susi ajattelee netan katsovan kuvissaan sutta silmiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jai. Nyt loukkaat sutta. Netta ei ole kuvitelmaa vaan hän katsoo sutta silmiin niissä kuvissa reaaliajassa.

        Ei loukkaa minua yhtään. Älä nyt rasita prinsessaa tällä enempää. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei loukkaa minua yhtään. Älä nyt rasita prinsessaa tällä enempää. 🙂

        Hänhän nauroi jo sinulle ja sanoi että on kuvitelmaa. Siitäs sait susi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän nauroi jo sinulle ja sanoi että on kuvitelmaa. Siitäs sait susi.

        Ei hän minulle nauranut. Ja prinsessa on ihana ja mukava. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity mutta halusin mielipiteen siihen katseleeko somekuvien ihmiset kuvien katsojaa silmiin. Ja miettiikö kuvien katsojat että kuvan henkilö katsoo reaaliajassa kuvan katsojaa silmiin. Kuten susi ajattelee että netta katselee kuvissa häntä sillä hetkellä.

        Se on kuvitelmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sanoit että on kuvitelmaa että susi ajattelee netan katsovan kuvissaan sutta silmiin.

        Niin? selväähän se.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin? selväähän se.

        onko tällänen kuvitelma sinusta normaalia eli kuvan katsoja ajattelee että kuvan ottaja katsoo silmiin ja juuri vain hänen silmiinsä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko tällänen kuvitelma sinusta normaalia eli kuvan katsoja ajattelee että kuvan ottaja katsoo silmiin ja juuri vain hänen silmiinsä?

        Eiköhän se ole... 🙂😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eiköhän se ole... 🙂😆

        Mä kysyin prinsessalta enkä sinulta susi. Ei ole normaalia että kuvittelee kuvan ottajan katsovan katsojan silmiin. Olet kyllä sairas jos sä uskot sun kuvitelmiin. Prinsessakin sanoi että kuvan ottaja katsoo kameraan eikä katsojan silmiin.


    • Anonyymi

      Susi räpsyttääkö netta kuvissa silmiään vai onko liikkumatta.

      • Mitähän luulet? Se on vain kuva. Ei olisi pitänyt sanoa mitään siitä...


      • Anonyymi

        Ei räpsytä.Mutta hän haluaa olla kiehtova omalla tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei räpsytä.Mutta hän haluaa olla kiehtova omalla tavalla.

        Hän on kiehtova ollut siitä asti kun ensimmäisen kerran näin... En voi sille mitään. Ja tiedän etten häntä saa lähemmäksi koskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on kiehtova ollut siitä asti kun ensimmäisen kerran näin... En voi sille mitään. Ja tiedän etten häntä saa lähemmäksi koskaan.

        En usko,että saat häntä tulemaan lähemmäksi.Vaikka niin kovasti sitä toivot.Täytyy ymmärtää,että kaikki ei mene aina omien toiveiden ja halujen mukaan tässä elämässä.En halua pahoittaa sinun mieltä.Mutta en usko enkä näe sitä,että sinulla olisi jokin läheinen tai merkittävä osa hänen elämässä/sydämessä.Sinä et voi saada häntä.Niin pahalta,kuin se kuulostaa.Sen tähden älä tuhlaa omaa elämää toista odottaessa.Jos haluat jakaa sinun ainutlaatuisen elämän jonkun toisen sinulle tärkeän ihmisen kanssa.Niin pane silloin toimeksi!Äläkä kuluta aikaasi haaveisiin,joista ei voi tulla ikinä totta.Ja Jotka ei johda sinua muuta kuin ”harharetkille.”


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on kiehtova ollut siitä asti kun ensimmäisen kerran näin... En voi sille mitään. Ja tiedän etten häntä saa lähemmäksi koskaan.

        oletko antanut näille netan kuville suukkoja joko tietokoneen ruudulle tai sitten puhelimen näytölle? ovatko suukot suulle vai poskelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        oletko antanut näille netan kuville suukkoja joko tietokoneen ruudulle tai sitten puhelimen näytölle? ovatko suukot suulle vai poskelle?

        En kerro...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei räpsytä.Mutta hän haluaa olla kiehtova omalla tavalla.

        Eikö ole kamalaa ettei hän räpsytä silmiä vaan toljottaa vaan sun silmiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole kamalaa ettei hän räpsytä silmiä vaan toljottaa vaan sun silmiä?

        Ei ole kamalaa. Se on kuin se hetki, kun näimme ensikerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko,että saat häntä tulemaan lähemmäksi.Vaikka niin kovasti sitä toivot.Täytyy ymmärtää,että kaikki ei mene aina omien toiveiden ja halujen mukaan tässä elämässä.En halua pahoittaa sinun mieltä.Mutta en usko enkä näe sitä,että sinulla olisi jokin läheinen tai merkittävä osa hänen elämässä/sydämessä.Sinä et voi saada häntä.Niin pahalta,kuin se kuulostaa.Sen tähden älä tuhlaa omaa elämää toista odottaessa.Jos haluat jakaa sinun ainutlaatuisen elämän jonkun toisen sinulle tärkeän ihmisen kanssa.Niin pane silloin toimeksi!Äläkä kuluta aikaasi haaveisiin,joista ei voi tulla ikinä totta.Ja Jotka ei johda sinua muuta kuin ”harharetkille.”

        Oletko sinä kaunis? Ulkoisesti. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on kiehtova ollut siitä asti kun ensimmäisen kerran näin... En voi sille mitään. Ja tiedän etten häntä saa lähemmäksi koskaan.

        Jos hän olisi ollut 40 vuotias eikä 17 niin oisko ollut yhtä kiehtova vai kiehtoiko se että netta oli 17 vuotias teini?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En kerro...

        Olet siis suudellut tietokoneen näyttöä ja puhelinta. sairasta yksipuolista ihastumista. Onneks netalla on se poikaystävä jota saa suudella ihan livenä eikä ruutujen kautta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko sinä kaunis? Ulkoisesti. 😊

        Minä olen muiden ja omasta mielestä kaunis sekä sisäisesti ja ulkoisesti.En ole silti täydellinen ihminen.Vaikka hyvä ihminen kyllä olen.Joskus ehkä liian hyvä ja kiltti.Jonka toiset voi ymmärtää väärin.😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko sinä kaunis? Ulkoisesti. 😊

        Minä hymyilen ihan paljon.Se on osa minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän olisi ollut 40 vuotias eikä 17 niin oisko ollut yhtä kiehtova vai kiehtoiko se että netta oli 17 vuotias teini?

        Jos 40 ja samanlainen kuin on nyt ja yhtä intensiiviset katseet niin varmaan olisi käynyt sama juttu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko sinä kaunis? Ulkoisesti. 😊

        Ehkä tärkein asia mitä minä osaan.On rakastaa.Se on vahvasti esillä minussa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko sinä kaunis? Ulkoisesti. 😊

        Miten toi vastaajan ulkonäkö liittyy mihinkään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos 40 ja samanlainen kuin on nyt ja yhtä intensiiviset katseet niin varmaan olisi käynyt sama juttu.

        Siinä tapauksessa sä olisit yli 70 vuotias. Meinaatko että 40 vuotias haluaa yli 70 vuotiaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos 40 ja samanlainen kuin on nyt ja yhtä intensiiviset katseet niin varmaan olisi käynyt sama juttu.

        meinaatko että 40 vuotiaalla on yhtä kuulas iho kuin 17 vuotiaalla.Wau jos noin on niin netta ei vanhene ollenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kamalaa. Se on kuin se hetki, kun näimme ensikerran.

        Niin.Kuin silmänräpäyksessä menit sekaisin hänestä.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis suudellut tietokoneen näyttöä ja puhelinta. sairasta yksipuolista ihastumista. Onneks netalla on se poikaystävä jota saa suudella ihan livenä eikä ruutujen kautta.

        Niin, toisille on elämässä kaikkea ihanaa ja toisille ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sä olisit yli 70 vuotias. Meinaatko että 40 vuotias haluaa yli 70 vuotiaan?

        Ei hän sen ikäistä halua enää itselle.Eikä se ole hänelle hyväksi tai ylipäätään tarpeellista.Tai järkevää.Eihän susi itsekään ole mikään nuori ritari.Vaan kypsä maskuliini mies.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin.Kuin silmänräpäyksessä menit sekaisin hänestä.😁

        Niin siinä kävi hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän sen ikäistä halua enää itselle.Eikä se ole hänelle hyväksi tai ylipäätään tarpeellista.Tai järkevää.Eihän susi itsekään ole mikään nuori ritari.Vaan kypsä maskuliini mies.😊

        Näin. Vanhalle korpulle vanha kurppa. Ei mennä pilaamaan nuorten elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.Kuin silmänräpäyksessä menit sekaisin hänestä.😁

        Susi luulee edelleen että silloin 17 vuotias teini olis halunnut seurustella melkein 50 vuotiaan kanssa. Eiköhän 17 vuotias halua olla ikäistensä kanssa.Netalla on jo isä niin hän ei tarvitse toista isä hahmoa elämäänsä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, toisille on elämässä kaikkea ihanaa ja toisille ei.

        👍😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin siinä kävi hänen kanssaan.

        Minä uskon sinua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, toisille on elämässä kaikkea ihanaa ja toisille ei.

        Oikeesti luuletko että edelleem teini-iässä oleva netta haluisi suudella 50 vuotiasta miestä mielummin kuin ikäistänsä. hei haloo. herää jos sun kuvitelmista. Itse et voi ajatella olevasi yli 40 vuotiaan naisen kanssa mutta netta ei saa olla ikäistensä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi vastaajan ulkonäkö liittyy mihinkään?

        Kyllä se liittyy siihen, että hän haluaa tutustua minuun...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sä olisit yli 70 vuotias. Meinaatko että 40 vuotias haluaa yli 70 vuotiaan?

        Ei halua. Enhän minäkään halua niin vanhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        meinaatko että 40 vuotiaalla on yhtä kuulas iho kuin 17 vuotiaalla.Wau jos noin on niin netta ei vanhene ollenkaan.

        Ei nyt ollut ihosta kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Vanhalle korpulle vanha kurppa. Ei mennä pilaamaan nuorten elämää.

        Mieluummin olen sitten ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Vanhalle korpulle vanha kurppa. Ei mennä pilaamaan nuorten elämää.

        Nuorille on parempi katsoa samanikäistä seuraa.Ei liian vanhat ihmiset sovi heille.Vaikka ikä on vain numeroita.Kyllä minunkin isällä ja äidillä oli 15 vuotta ikäeroa.Hyvin he kyllä pärjäsivät.Ja he rakastivat toisiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti luuletko että edelleem teini-iässä oleva netta haluisi suudella 50 vuotiasta miestä mielummin kuin ikäistänsä. hei haloo. herää jos sun kuvitelmista. Itse et voi ajatella olevasi yli 40 vuotiaan naisen kanssa mutta netta ei saa olla ikäistensä kanssa.

        Ei. Ei kukaan halua minua. Alan uskoa siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuorille on parempi katsoa samanikäistä seuraa.Ei liian vanhat ihmiset sovi heille.Vaikka ikä on vain numeroita.Kyllä minunkin isällä ja äidillä oli 15 vuotta ikäeroa.Hyvin he kyllä pärjäsivät.Ja he rakastivat toisiaan.

        50 siis on ihan turhaan olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei halua. Enhän minäkään halua niin vanhaa.

        No miksi netan pitäis haluta isänsä ikäistä miestä.Voi olla että netan isä on jopa nuorempi kuin susi.


      • mustasusi kirjoitti:

        50 siis on ihan turhaan olemassa.

        50v game over. 🎮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi luulee edelleen että silloin 17 vuotias teini olis halunnut seurustella melkein 50 vuotiaan kanssa. Eiköhän 17 vuotias halua olla ikäistensä kanssa.Netalla on jo isä niin hän ei tarvitse toista isä hahmoa elämäänsä.

        Voihan se johonkin tarvita tommosen isoisänsä ikäsen jos vaik omat on heittäny lusikan nurkkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi netan pitäis haluta isänsä ikäistä miestä.Voi olla että netan isä on jopa nuorempi kuin susi.

        .........


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy siihen, että hän haluaa tutustua minuun...

        Eli sulle kelpaa tämä keski-ikäinen nainen oulusta. Koska sulle on kelvannut keski-ikäinen nainen? Vai kuvittletko hänetkin netan näköiseksi vaikka on keski-ikäinen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei nyt ollut ihosta kyse.

        No miten keski-ikäisen naisen silmät eroaa millaiset silmät oli nuorempana. Silmät säilyy saman näköisenä läpi elämän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        50 siis on ihan turhaan olemassa.

        Itse olen 47 ja viimeksi tänään ystäväni soitti. En minä hänelle ole turha enkä muillekaan ystäville. Mutta jos on asennevamma niin vaikea sitä suden on parantua. Säälikään ei ole parantanut sutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten keski-ikäisen naisen silmät eroaa millaiset silmät oli nuorempana. Silmät säilyy saman näköisenä läpi elämän.

        Aivan turhaa koittaa selittää ja asialla nyt ei taida olla sen enempää väliäkään. Elän yksin, ilman mitään silmiä. En huoli korppuja kuitenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy siihen, että hän haluaa tutustua minuun...

        Niin haluan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        50 siis on ihan turhaan olemassa.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan turhaa koittaa selittää ja asialla nyt ei taida olla sen enempää väliäkään. Elän yksin, ilman mitään silmiä. En huoli korppuja kuitenkaan.

        En minäkään pidä erityisesti ”korpuista.”Minä voin saada yli 10 vuotta nuorempia miehiä itselleni seurustelukumppaniksi.Jos itse niin haluan.En ole huolinut liian nuoria miehiä.Ei lastenkengissä olevia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pidä erityisesti ”korpuista.”Minä voin saada yli 10 vuotta nuorempia miehiä itselleni seurustelukumppaniksi.Jos itse niin haluan.En ole huolinut liian nuoria miehiä.Ei lastenkengissä olevia.

        Naisilla se onkin yleensä noin päin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan turhaa koittaa selittää ja asialla nyt ei taida olla sen enempää väliäkään. Elän yksin, ilman mitään silmiä. En huoli korppuja kuitenkaan.

        sähän sanoit että sulle kelpais 40 vuotias jos olis samanlaiset silmät kuin netalla. Kait sä ymmärrät ettei samanlaisia silmiä voi olla kuin identtisillä kaksosilla. Eikö sulla ole järkeä päässä yhtään susi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pidä erityisesti ”korpuista.”Minä voin saada yli 10 vuotta nuorempia miehiä itselleni seurustelukumppaniksi.Jos itse niin haluan.En ole huolinut liian nuoria miehiä.Ei lastenkengissä olevia.

        sä et nyt ymmärrä että susi meni netan silmistä sekasin. Kyse ei ole siitä että netta on edelleen teini-ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä et nyt ymmärrä että susi meni netan silmistä sekasin. Kyse ei ole siitä että netta on edelleen teini-ikäinen.

        Susi on sellainen,joka voi mennä ihan sekaisin .Kun kaunis nuori neito napittaa häntä suoraan silmiin.Mutta miten hän reakoisi,kun ja jos hän näkee minun silmät?Sillä ne on täysin erilaiset kuin hänen kiinnostuksen silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä et nyt ymmärrä että susi meni netan silmistä sekasin. Kyse ei ole siitä että netta on edelleen teini-ikäinen.

        Minun silmissä palaa valo.Joka häikäisee joka vastaantulijaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Naisilla se onkin yleensä noin päin.

        Minä olen atraktiivinen ja kiihkeä.Se saa nuoret miehet ehkä haluamaan minua enemmän.😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Naisilla se onkin yleensä noin päin.

        Sinä ja minä ollaan melkein samanikäisiä.Moni luulee minua yli 10 vuotta nuoremmaksi kuin mitä olen.Näytän toisille ”pikkutytöltä.”😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä ollaan melkein samanikäisiä.Moni luulee minua yli 10 vuotta nuoremmaksi kuin mitä olen.Näytän toisille ”pikkutytöltä.”😂

        Jatkoa edelliseen kommenttiini;Kävelin poikani kanssa kaupungilla.Ja joku hänen kavereista oli nähnyt meidät.Minun pojan kaveri oli kysynyt jälkeenpäin minun pojalta,että oliko se sinun sisko jonka kanssa kävelit?Niin minun poika oli sanonut hänelle.Että ei se ollut hänen sisko vaan hänen äiti eli minä.😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen kommenttiini;Kävelin poikani kanssa kaupungilla.Ja joku hänen kavereista oli nähnyt meidät.Minun pojan kaveri oli kysynyt jälkeenpäin minun pojalta,että oliko se sinun sisko jonka kanssa kävelit?Niin minun poika oli sanonut hänelle.Että ei se ollut hänen sisko vaan hänen äiti eli minä.😂

        Hauskaa 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei. Ei kukaan halua minua. Alan uskoa siihen.

        Minä voin haluta sinut.Jos sinä hyväksyt minut sellaisena kuin olen.Koska minä en voi miellyttää ketään olemalla joku toinen kuten N.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hauskaa 😃

        Se oli meistä hupaisaa.Ja minun poikaa huvitti koko tilanne.Minulla on 3 nuorta omaa poikaa/prinssiä ja yksi oma tyttö/prinsessa.🙏😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin haluta sinut.Jos sinä hyväksyt minut sellaisena kuin olen.Koska minä en voi miellyttää ketään olemalla joku toinen kuten N.

        Ei olekaan siitä kyse, että pitäisi olla joku toinen... Minulla sattuu olemaan tunteita prinsessaakin kohtaan. Sinua en vielä tunne ollenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei olekaan siitä kyse, että pitäisi olla joku toinen... Minulla sattuu olemaan tunteita prinsessaakin kohtaan. Sinua en vielä tunne ollenkaan.

        Niin riittää että on mukava niin susi ihastuu täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin riittää että on mukava niin susi ihastuu täällä.

        On siinä muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli meistä hupaisaa.Ja minun poikaa huvitti koko tilanne.Minulla on 3 nuorta omaa poikaa/prinssiä ja yksi oma tyttö/prinsessa.🙏😊

        Oltiin lomalla Aasiassa perheen kanssa.Ja oli aika erikoista se,kun kävelimme kadulla lähellä toria.Niin paikalliset ihmiset alkoivat ”aplodeerata”meille.😁Olimme kai aikamoinen näky paikallisillle,ihmisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin lomalla Aasiassa perheen kanssa.Ja oli aika erikoista se,kun kävelimme kadulla lähellä toria.Niin paikalliset ihmiset alkoivat ”aplodeerata”meille.😁Olimme kai aikamoinen näky paikallisillle,ihmisille.

        Se on ollut erikoinen kokemus. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei olekaan siitä kyse, että pitäisi olla joku toinen... Minulla sattuu olemaan tunteita prinsessaakin kohtaan. Sinua en vielä tunne ollenkaan.

        Hyvä,että olet avoin itselle ja muille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ollut erikoinen kokemus. 😃

        Paljon olen elämää nähnyt.Hauskoja ja ikäviä asioita olen kohdannut matkan varrella.Silti en ole lannistunut pienestä.Vaan jatkanut eteenpäin hyvillä mielin täynnä luottamusta.Että kaikesta aina selviää.Vaikka myrskyjä ja suuria menetyksiä on nähty ja koettu.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon olen elämää nähnyt.Hauskoja ja ikäviä asioita olen kohdannut matkan varrella.Silti en ole lannistunut pienestä.Vaan jatkanut eteenpäin hyvillä mielin täynnä luottamusta.Että kaikesta aina selviää.Vaikka myrskyjä ja suuria menetyksiä on nähty ja koettu.

        Niin on kyllä ja yleensä sitä selviää.


    • Anonyymi

      Mä olen sanonut tämän monta kertaa mutta on vääryys ettei teini-ikäinen netta santanut yli 30 vuotta vanhemmalle miehelle tilaisuutta seurustella kanssaan. Varsinkin heti ensi tapaamisen jälkeen 17 vuotias lain silmissä lapsi olisi kiinnostunut 49 vuotiaasta miehestä. Ja esitellä susi netan vanhemmille poikaystävänään. Susi ei osaa olla realisti. Ja ei ihme kun kuvittelee valkokuvien imisten näkevän katsojan silmiin niissä kuvissa. kenenkään kuvissa olevien ihmiseten silmät ei näe katsojan silmiä. Luulis olevan järkeä niin paljon että oli todellisuuden tajua sen verran . Sanon vielä valokuvien ihmiset eivät näen kuvien katsojaa . Kuvat ovat elottomia ja heidän silmät ei näe katsojaa.

    • Anonyymi

      70 plus ap.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe