iltaketjua pukkaa

Hyvää kesäiltaa. Mitä kuuluu Prinsessalle? 😊

En jaksa tuon yhden kuulustelua enää. Haluan jutella prinsessallekin. 🤴🏼

73

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 🆙👆

      • Anonyymi

        alatko itkee kun sut on taas hylätty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        alatko itkee kun sut on taas hylätty.

        En...


    • Anonyymi

      Kuka sutta käskee jokaiseen viestiin vastaamaan. Ihan ite vastaat vaikka sulta ei kysyttäis mitään.

    • Hyvää yötä niille ken nukkumaan jo käy. 🐺🌛🌝🌜

    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinulle.

      • Hyvää yötä sinullekin. Kuka olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä sinullekin. Kuka olet?

        Netta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netta

        Ja minä olen Kiinan keisari. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja minä olen Kiinan keisari. 🙂

        Jani älä viitsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani älä viitsi.

        No todista jollain, että olet hän. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No todista jollain, että olet hän. 😃

        Tulin sua vastaan ystäväni kanssa lokakuussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin sua vastaan ystäväni kanssa lokakuussa.

        Ok. Minkä nimisen ystävän kanssa silloin olit? 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin sua vastaan ystäväni kanssa lokakuussa.

        Täytyy lopetella ja vietän aikaa oman rakkaan kainalossa. Kaikkea hyvää sinulle Jani. En muista sinua pahalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy lopetella ja vietän aikaa oman rakkaan kainalossa. Kaikkea hyvää sinulle Jani. En muista sinua pahalla.

        Ei mene läpi tämä esitys.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Minkä nimisen ystävän kanssa silloin olit? 😃

        En halua täällä nimiä kertoa. Mutta haluan että menet elämässäsi eteenpäin. Minulla on oma mies jota rakastan. Toivon että löydät itsellesi mukavan naisen. Kaikkea hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua täällä nimiä kertoa. Mutta haluan että menet elämässäsi eteenpäin. Minulla on oma mies jota rakastan. Toivon että löydät itsellesi mukavan naisen. Kaikkea hyvää.

        Muuten hyvä, mutta en usko että olet hän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta en usko että olet hän.

        Ei hän ole sama ihminen.Älä mene lankaan iisisti.


    • Missä Prinsessani on? 😌

      • Olen täällä nyt 😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen täällä nyt 😌

        Hei sinulle!

        Kuinka päiväsi on mennyt? 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei sinulle!

        Kuinka päiväsi on mennyt? 😃

        En ole oikein tänään tehnyt mitään… miesten kanssa puhunut Tinderissä🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En ole oikein tänään tehnyt mitään… miesten kanssa puhunut Tinderissä🤣

        Ok. Oliko kivoja miehiä? 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok. Oliko kivoja miehiä? 😃

        No, varmaan oli...


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok. Oliko kivoja miehiä? 😃

        No pari siellä nyt tahtois päästä päälle. Sanoin etten suvaitse nyt niin nopeaa toimintaa. Sitten yrittävät päästä kiertotietä, eli ”tutustutaan ja ollaan kavereita” vaikka selväähän se mikä se taka-ajatus on…🤨

        Miten meni työilta? 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No pari siellä nyt tahtois päästä päälle. Sanoin etten suvaitse nyt niin nopeaa toimintaa. Sitten yrittävät päästä kiertotietä, eli ”tutustutaan ja ollaan kavereita” vaikka selväähän se mikä se taka-ajatus on…🤨

        Miten meni työilta? 😊

        No sieltä saa varmasti seksiä helposti, kun on hyvännäköinen nainen.
        Minulle siellä ei ota yhteyttä kukaan, koskaan. Eikä vastaa mihinkään jos yritän jutella.

        Työ ilta oli ihan normaali. Ei mitään erikoista.😊


      • mustasusi kirjoitti:

        No sieltä saa varmasti seksiä helposti, kun on hyvännäköinen nainen.
        Minulle siellä ei ota yhteyttä kukaan, koskaan. Eikä vastaa mihinkään jos yritän jutella.

        Työ ilta oli ihan normaali. Ei mitään erikoista.😊

        Jaa🤔 mikä siinä voi olla? Sulla siellä kasvoista kuvia on varmasti kuitenkin?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa🤔 mikä siinä voi olla? Sulla siellä kasvoista kuvia on varmasti kuitenkin?

        Tietysti on kuvia, kasvoista ja koko kroppakin näkyy... En vaan näytä kiinnostavan yhtään ketään missään. Paitsi täällä tuo yksi on kimpussa koko ajan, vaikka ei ole edes nähnyt. Sellainen kyllä vähän pelottaa. En oikein tunne häntä kohtaan mitään.
        Sinua kohtaan tunnen, mutta silläkään ei ole merkitystä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tietysti on kuvia, kasvoista ja koko kroppakin näkyy... En vaan näytä kiinnostavan yhtään ketään missään. Paitsi täällä tuo yksi on kimpussa koko ajan, vaikka ei ole edes nähnyt. Sellainen kyllä vähän pelottaa. En oikein tunne häntä kohtaan mitään.
        Sinua kohtaan tunnen, mutta silläkään ei ole merkitystä.

        Tulisitpa vastaan niin puhuttas siellä😄
        Vaikka ethän tiedä niistä kuka olen minä enkä minä tiedä kuka niistä olet sinä…

        Ihmeellistä. Ei naisetkaan nyt ole niin kovin kriittisiä, kelle viestiä heittää🤔 tai itse ajattelen niin, kun minä voisin jutella kelle tahansa melkein.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tulisitpa vastaan niin puhuttas siellä😄
        Vaikka ethän tiedä niistä kuka olen minä enkä minä tiedä kuka niistä olet sinä…

        Ihmeellistä. Ei naisetkaan nyt ole niin kovin kriittisiä, kelle viestiä heittää🤔 tai itse ajattelen niin, kun minä voisin jutella kelle tahansa melkein.

        Niin... Moni tekee niin, että ne heittää sen mätchin pois kun laitan viestin... Taikka ei vaan vastaa siihen ikinä. Vaikka se olisi ensin itse tykännyt minusta... Tietenkin se voi olla vahinko tykkäys sellainen. On niitä itsellekin tullut useasti.

        Niin ja minut tunnistaa siellä tuosta merkistä joka näkyy tossa profiilissa tällä hetkellä. Ja on myös harrastuksiin liittyviä kuvia.
        Sun pitää tietenkin valita ikähaarukaksi 50 ikäisiä myös. En tiedä onko jo nyt?
        Niin totta tietysti, minä en tunnista sinua. Voin vaan yrittää arvata, kun alat S kirjaimella ja olet 23v 😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tulisitpa vastaan niin puhuttas siellä😄
        Vaikka ethän tiedä niistä kuka olen minä enkä minä tiedä kuka niistä olet sinä…

        Ihmeellistä. Ei naisetkaan nyt ole niin kovin kriittisiä, kelle viestiä heittää🤔 tai itse ajattelen niin, kun minä voisin jutella kelle tahansa melkein.

        Ei tuo tinder anna minun edes selata montaa ihmistä... Ilmoittaa että sinulta loppuivat ihmiset. Et tullut sieltä vastaan... Ilmeisesti olet myös liian kaukana, että se löytäisi. 100 km on maksimi, ja silti se tarjoaa ihmisiä jostain Thaimaasta asti... Missä ei taas ole mitään järkeä.

        Aika ihme täytyy tapahtua, että me sieltä toisemme löydettäis.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei tuo tinder anna minun edes selata montaa ihmistä... Ilmoittaa että sinulta loppuivat ihmiset. Et tullut sieltä vastaan... Ilmeisesti olet myös liian kaukana, että se löytäisi. 100 km on maksimi, ja silti se tarjoaa ihmisiä jostain Thaimaasta asti... Missä ei taas ole mitään järkeä.

        Aika ihme täytyy tapahtua, että me sieltä toisemme löydettäis.

        Niin, 161km on se enimmäisetäisyys🤔 mulla näyttää niin…
        Silti tulee miehiä Helsingistä ja jopa Turkista saakka, oon ihmetellyt ihan samaa.

        Hauskaa olisi törmätä siellä😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin, 161km on se enimmäisetäisyys🤔 mulla näyttää niin…
        Silti tulee miehiä Helsingistä ja jopa Turkista saakka, oon ihmetellyt ihan samaa.

        Hauskaa olisi törmätä siellä😌

        En oikein usko että törmätään, niin kauan ku ollaan näin kaukana toisistamme. Jos kävisin kaverin luona Vaasassa, niin ehkä sitten onnistuisi.
        Taidat löytää kohta miehen sieltä. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        En oikein usko että törmätään, niin kauan ku ollaan näin kaukana toisistamme. Jos kävisin kaverin luona Vaasassa, niin ehkä sitten onnistuisi.
        Taidat löytää kohta miehen sieltä. 🙂

        No en tiedä🤔


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No en tiedä🤔

        Siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia... Siitä johtuu, että on vaikeaa saada mitään kontaktia. Naisilla on niitä juttikavereita kymmeniä. Eivät ehdi kaikille vastaamaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietysti on kuvia, kasvoista ja koko kroppakin näkyy... En vaan näytä kiinnostavan yhtään ketään missään. Paitsi täällä tuo yksi on kimpussa koko ajan, vaikka ei ole edes nähnyt. Sellainen kyllä vähän pelottaa. En oikein tunne häntä kohtaan mitään.
        Sinua kohtaan tunnen, mutta silläkään ei ole merkitystä.

        Suden kiinnostus lopahti sillä sekunnilla kun nainen kertoi olevansa viisikymppinen ja monen lapsen saannin jälkeen ei kroppakaan varmana ole timmi kuin parikymppisellä. Kauhea ahdisteleva vanha nainen. Laittanut muutaman viestin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suden kiinnostus lopahti sillä sekunnilla kun nainen kertoi olevansa viisikymppinen ja monen lapsen saannin jälkeen ei kroppakaan varmana ole timmi kuin parikymppisellä. Kauhea ahdisteleva vanha nainen. Laittanut muutaman viestin.

        No se ei ole sitä mitä haen ja mistä kiinnostun yms.
        Mutta tiedän myös sen, etten tule saamaan sellaista mistä tykkään. Silloin minulle ei ole missään mitään. En aio vain tyytyä johonkin.
        Osaan olla myös ilman. Vaikka se onkin ihan perseestä. Mutta minkäs teet?
        Tasan ei käy onnen lahjat. ♠️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suden kiinnostus lopahti sillä sekunnilla kun nainen kertoi olevansa viisikymppinen ja monen lapsen saannin jälkeen ei kroppakaan varmana ole timmi kuin parikymppisellä. Kauhea ahdisteleva vanha nainen. Laittanut muutaman viestin.

        Mistä sinä tiedät millainen keho minulla on.Kun et ole sitä ikinä edes nähnyt.Sitäpaitsi en ole mikään vanha,halpa nainen.Jos niin ajattelet.Seuraavan kerran jos arvostelet minua rumin sanoin kuten ”kauhea, ahdisteleva.”Teen sinusta ilmoituksen.Sinä et osaa erottaa ihmisiä.Kritisoida toisia kyllä osaat.Joten syytä lopettaa se saman tien.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietysti on kuvia, kasvoista ja koko kroppakin näkyy... En vaan näytä kiinnostavan yhtään ketään missään. Paitsi täällä tuo yksi on kimpussa koko ajan, vaikka ei ole edes nähnyt. Sellainen kyllä vähän pelottaa. En oikein tunne häntä kohtaan mitään.
        Sinua kohtaan tunnen, mutta silläkään ei ole merkitystä.

        Tarkoitatko,että minä olen sinun kimpussa kaiken aikaa?Jos niin ajattelet.Niin jätän sinut rauhaan.Ja tämä on viimeinen viesti minkä sinulle lähetän.Minä en ole mikään hepsankeikka nainen,joka haluaa häiritä tai juosta miesten perässä.Minulla on oma arvo joka ei ikinä vähene tai laske.Se arvo vaan kasvaa.Koska minä olen sitä mitä minä olen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko,että minä olen sinun kimpussa kaiken aikaa?Jos niin ajattelet.Niin jätän sinut rauhaan.Ja tämä on viimeinen viesti minkä sinulle lähetän.Minä en ole mikään hepsankeikka nainen,joka haluaa häiritä tai juosta miesten perässä.Minulla on oma arvo joka ei ikinä vähene tai laske.Se arvo vaan kasvaa.Koska minä olen sitä mitä minä olen!

        No minä kohteliaasti yritän nyt selventää asiaa sinulle. Minulla on sydämessä edelleen joku toinen... Et onnistunut herättämään minussa tarpeeksi kiinnostusta. Et onnistunut syrjäyttämään sydämestäni toista pois. Olet silti ihan mukava ihminen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä kohteliaasti yritän nyt selventää asiaa sinulle. Minulla on sydämessä edelleen joku toinen... Et onnistunut herättämään minussa tarpeeksi kiinnostusta. Et onnistunut syrjäyttämään sydämestäni toista pois. Olet silti ihan mukava ihminen.

        Miksi sinä sitten täällä roikut.?Jos et voi saada sydämestäsi pois jotain sinulle tärkeää ihmistä.

        Huom!Minä en ole vain ”yksi” joka on sinun kimpussa.Minä olen ihmisenä enemmän arvoinen kuin se ”yksi!”Niin kuin kutsut minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten täällä roikut.?Jos et voi saada sydämestäsi pois jotain sinulle tärkeää ihmistä.

        Huom!Minä en ole vain ”yksi” joka on sinun kimpussa.Minä olen ihmisenä enemmän arvoinen kuin se ”yksi!”Niin kuin kutsut minua.

        Mitä täällä roikun? Minä tulin tänne jo vajaa 2 vuotta sitten, kun oletin sydämeni asukin olevan täällä. Eikö tämä paikka ole kaipaamista varten?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä kohteliaasti yritän nyt selventää asiaa sinulle. Minulla on sydämessä edelleen joku toinen... Et onnistunut herättämään minussa tarpeeksi kiinnostusta. Et onnistunut syrjäyttämään sydämestäni toista pois. Olet silti ihan mukava ihminen.

        Minulla ei ole tapana ”syrjäyttää” ketään kenenkään sydämestä pois!Ei edes sinun sydämestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana ”syrjäyttää” ketään kenenkään sydämestä pois!Ei edes sinun sydämestä.

        No se nyt oli minun tulkinta... En osannut sitä nyt paremmin ilmaista. Miten minä sen sanoisin toisin? Kun sinäkin olet mukava. Ei se siitä kiinni ole. Ajoitus oli varmaan huono. Tykästyin prinsessaan aiemmin. Nyt hän ottaa selvästi etäisyyttä minuun. En minäkään tänne tullut kumppania etsimään, vaan ihastustani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä täällä roikun? Minä tulin tänne jo vajaa 2 vuotta sitten, kun oletin sydämeni asukin olevan täällä. Eikö tämä paikka ole kaipaamista varten?

        Ei ole oikea paikka.!Täältä,” tinderistä”etkä ”match.com”et löydä häntä,joka on sinun sydämessä yhä.Täällä sinä avoimesti vaihdat viestiä kenen tahansa kanssa.
        Mitä sinä oikeasti haluat,mies?Tiedätkö itsekään mitä sinä haluat?Aamu,-iltapv/päivä,-ilta,-ja ”yöseuraa?”Tai ”juttuseuraa -ja ”viihdettä?”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikea paikka.!Täältä,” tinderistä”etkä ”match.com”et löydä häntä,joka on sinun sydämessä yhä.Täällä sinä avoimesti vaihdat viestiä kenen tahansa kanssa.
        Mitä sinä oikeasti haluat,mies?Tiedätkö itsekään mitä sinä haluat?Aamu,-iltapv/päivä,-ilta,-ja ”yöseuraa?”Tai ”juttuseuraa -ja ”viihdettä?”

        Kauanko itse olet ollut täällä? Mitä sinä täältä sitten haet?
        Mistään tinderistä minä en saa mitään seuraa. Koettu on monesti, se miten siellä ihmiset käyttäytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät millainen keho minulla on.Kun et ole sitä ikinä edes nähnyt.Sitäpaitsi en ole mikään vanha,halpa nainen.Jos niin ajattelet.Seuraavan kerran jos arvostelet minua rumin sanoin kuten ”kauhea, ahdisteleva.”Teen sinusta ilmoituksen.Sinä et osaa erottaa ihmisiä.Kritisoida toisia kyllä osaat.Joten syytä lopettaa se saman tien.

        Ilmeisesti susi nyt ahdistui kun lähentelit häntä oletettavasti koska olet noin 30 vuotta liian vanha. Vähän niin kuin nuoret tytöt ahdistuvat kun susi lähentelee heitä. Tosin tytöillä siihen on ihan aihettakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se nyt oli minun tulkinta... En osannut sitä nyt paremmin ilmaista. Miten minä sen sanoisin toisin? Kun sinäkin olet mukava. Ei se siitä kiinni ole. Ajoitus oli varmaan huono. Tykästyin prinsessaan aiemmin. Nyt hän ottaa selvästi etäisyyttä minuun. En minäkään tänne tullut kumppania etsimään, vaan ihastustani.

        Minä en ole ikinä etsinyt seuraa tai miestä itselleni tinderistä tai match.comista.En ole halunnut enkä nähnyt sitä hyväksi minulle.En usko muutenkaan,että sieltä löytyy sellaista kunnon ihmistä,johon haluaisin edes tutustua.En luota sellaisiin nettisivustoihin.Ei ole ollut edes tarvetta minulla etsiä ystävää,kumppania tai muuta sieltäkäsin.Miehet kävelee tai juoksee ennemmin minun perässä.Kuin minä heidän perässä.Jotkut tulee juttelemaan minun kanssa.Minun ei tarvi tehdä mitään erikoista sen eteen.Joko hyväksyä ja antaa mahdollisuus tutustua itseeni.Tai en hyväksy.Ja näytän tai osoitan sen heille tavalla,että ymmärtävät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti susi nyt ahdistui kun lähentelit häntä oletettavasti koska olet noin 30 vuotta liian vanha. Vähän niin kuin nuoret tytöt ahdistuvat kun susi lähentelee heitä. Tosin tytöillä siihen on ihan aihettakin.

        Aihettakin? Niin elikkä, ulkonäöllä on niin paljon merkitystä sittenkin. Vaikka täällä jatkuvasti yritetään väittää kaikkea muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti susi nyt ahdistui kun lähentelit häntä oletettavasti koska olet noin 30 vuotta liian vanha. Vähän niin kuin nuoret tytöt ahdistuvat kun susi lähentelee heitä. Tosin tytöillä siihen on ihan aihettakin.

        Kaikki ahdistuu jostakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ikinä etsinyt seuraa tai miestä itselleni tinderistä tai match.comista.En ole halunnut enkä nähnyt sitä hyväksi minulle.En usko muutenkaan,että sieltä löytyy sellaista kunnon ihmistä,johon haluaisin edes tutustua.En luota sellaisiin nettisivustoihin.Ei ole ollut edes tarvetta minulla etsiä ystävää,kumppania tai muuta sieltäkäsin.Miehet kävelee tai juoksee ennemmin minun perässä.Kuin minä heidän perässä.Jotkut tulee juttelemaan minun kanssa.Minun ei tarvi tehdä mitään erikoista sen eteen.Joko hyväksyä ja antaa mahdollisuus tutustua itseeni.Tai en hyväksy.Ja näytän tai osoitan sen heille tavalla,että ymmärtävät.

        Ok... Mutta tuo energia joka sinusta nyt tässäkin välittyy minulle, ei ole sellainen josta minä viehätyn. Prinsessalla on sellaista energiaa. Tosin, hän nyt ei viehättynyt minusta liiemmin. Kavereita kai ollaan edelleen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kauanko itse olet ollut täällä? Mitä sinä täältä sitten haet?
        Mistään tinderistä minä en saa mitään seuraa. Koettu on monesti, se miten siellä ihmiset käyttäytyy.

        Ehkä olen tullut tänne ennemmin uteliaisuutta ajatellen.Vaihtamaan omia ajatuksiani sinun ja muiden kanssa yleisesti ottaen.Ei minulla ensimmäinen ajatus ole ollut yrittää tehdä sinuun jokin emotionaalinen/tunne vaikutus.Se ei täällä muutenkaan onnistuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olen tullut tänne ennemmin uteliaisuutta ajatellen.Vaihtamaan omia ajatuksiani sinun ja muiden kanssa yleisesti ottaen.Ei minulla ensimmäinen ajatus ole ollut yrittää tehdä sinuun jokin emotionaalinen/tunne vaikutus.Se ei täällä muutenkaan onnistuisi.

        Milloin tulit tänne? Minä jo kerroin, että olen roikkunut täällä kohta 2 vuotta. Täällä näköjään vaihtuu ja on vaihtunut porukka siinä ajassa. Olen ihan palstafossiili. Monet kerrat luullut juttelevani ihastukseni kanssa. Kohta osoittautunutkin joksikin toiseksi. Monesti myös ihastunut kirjoittajaan, joka sitten onkin kohta jättänyt minut tänne yksin roikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti susi nyt ahdistui kun lähentelit häntä oletettavasti koska olet noin 30 vuotta liian vanha. Vähän niin kuin nuoret tytöt ahdistuvat kun susi lähentelee heitä. Tosin tytöillä siihen on ihan aihettakin.

        Vahva mies ei yleensä ahdistu pienistä asioista.Ja mistään ahdistamisesta ja painostuksesta ei minun puolelta ole kysymys!Minä en tekisi edes ”kärpäselle” mitään pahaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aihettakin? Niin elikkä, ulkonäöllä on niin paljon merkitystä sittenkin. Vaikka täällä jatkuvasti yritetään väittää kaikkea muuta.

        Ulkonäöllä on merkitystä jossain määrin.Mutta se ei saa olla kaikkein enemmän huomiota herättävä asia.Kasvot ja silmät ei kerro kaikkea totuutta.Monella onni menee sivusuun.Kun he tuijottaa vain ihmisen ”ulkoista” kuorta,ei niinkään ihmisen sisintä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aihettakin? Niin elikkä, ulkonäöllä on niin paljon merkitystä sittenkin. Vaikka täällä jatkuvasti yritetään väittää kaikkea muuta.

        On aihetta ahdistua jos 32 vuotta vanhempi mies seurailee pari vuotta vaikka tälle on selkeästi signaloitu että tyttöä ei kiinnosta. Voi se ulkonäkö olla vaikka pelottava sit pysytään kaukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöllä on merkitystä jossain määrin.Mutta se ei saa olla kaikkein enemmän huomiota herättävä asia.Kasvot ja silmät ei kerro kaikkea totuutta.Monella onni menee sivusuun.Kun he tuijottaa vain ihmisen ”ulkoista” kuorta,ei niinkään ihmisen sisintä.

        Ei ihmisen sisintä näe päällepäin. Ulkokuori on se huomiota herättävin. Joku siinä herättää mielenkiinnon tietyssä ihmisessä. Vasta kun pääseen kommunikoimaan tämän mielenkiinnon herättäjän kanssa, pääsee näkemään sisälle. Harvan kanssa onnistuu pääsemään niin pitkälle. Toisekseen. Olen kyllä jutellut vähemmän silmää miellyttävien kanssa niitä näitä. Ei sekään herätä minussa mitään, kun ei miellytä ulkoisesti, vaikka kuinka juttelisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aihetta ahdistua jos 32 vuotta vanhempi mies seurailee pari vuotta vaikka tälle on selkeästi signaloitu että tyttöä ei kiinnosta. Voi se ulkonäkö olla vaikka pelottava sit pysytään kaukana.

        joo o... Se siitä aiheesta kiitos nam. Minä painun nyt töihin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok... Mutta tuo energia joka sinusta nyt tässäkin välittyy minulle, ei ole sellainen josta minä viehätyn. Prinsessalla on sellaista energiaa. Tosin, hän nyt ei viehättynyt minusta liiemmin. Kavereita kai ollaan edelleen...

        Pidä kiinni ”prinsessasta,” jos vain voit.Tai hänestä joka on ”sydämesi valittu.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä kiinni ”prinsessasta,” jos vain voit.Tai hänestä joka on ”sydämesi valittu.”

        Ei se kiinni pitäminen mitään auta. Jos toinen haluaa mennä, ja jos kiinnostus loppuu, niin se loppuu. Sydämeni valittu, ei valinnut minua. Täällä saa jatkuvasti lukea, mikä ahdistelija olen, kun en lakkaa häntä ajattelemasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se kiinni pitäminen mitään auta. Jos toinen haluaa mennä, ja jos kiinnostus loppuu, niin se loppuu. Sydämeni valittu, ei valinnut minua. Täällä saa jatkuvasti lukea, mikä ahdistelija olen, kun en lakkaa häntä ajattelemasta.

        Jokainen tekee hänen omia valintoja.Sen olen nähnyt ja huomannut omassa ja muiden elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee hänen omia valintoja.Sen olen nähnyt ja huomannut omassa ja muiden elämässä.

        Jokaisella on oma elämä ja omat valinnat. Niin sen pitää mennä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        joo o... Se siitä aiheesta kiitos nam. Minä painun nyt töihin.

        Kyllä tuo yksi sen aiheen nostaa esiin vähän väliä. Paskoisi tyttö housuunsa jos tietäisi. Ja todellakin näkyy sisin ulospäin. Mieti sitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin tulit tänne? Minä jo kerroin, että olen roikkunut täällä kohta 2 vuotta. Täällä näköjään vaihtuu ja on vaihtunut porukka siinä ajassa. Olen ihan palstafossiili. Monet kerrat luullut juttelevani ihastukseni kanssa. Kohta osoittautunutkin joksikin toiseksi. Monesti myös ihastunut kirjoittajaan, joka sitten onkin kohta jättänyt minut tänne yksin roikkumaan.

        En ole ollut kauan tääll, ”palstalla.”Tämä on ollut minulle mielenkiintoinen kokemus ja myös ”ajanviete.”Ei sen suurempaa merkitystä tsi syytä,miksi olen nyt täällä ollut hetken ajan.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakas susi.❤️

      • Hyvää yötä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. 😊

        Haluatko,minä tulen peittelemään sinut?😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko,minä tulen peittelemään sinut?😘

        Jatkan…vaikka tässä helteessä ei juuri peittoa tarvi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko,minä tulen peittelemään sinut?😘

        En ole vielä kotona. 😃
        Kuka sinä sitten olet? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan…vaikka tässä helteessä ei juuri peittoa tarvi.

        No ei todellakaan 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole vielä kotona. 😃
        Kuka sinä sitten olet? 😊

        No Pia tietysti .


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Pia tietysti .

        Pia from Oulu?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pia from Oulu?

        Yes.You are right!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe