Tänne hyvää yötä. 😌
yöketju suden
27
324
Vastaukset
Prinsessalle hyvää yötä. 😊
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17906910D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tnderistä löytyi parempaa seuraa prinsessalle. Onnea hänelle.
Minulle ei ole sitten ketään missään..
Heippa sitten. 🐺Prinsessasi kirjoitti:
No ei ole vielä löytynyt sellaista seuraa, mitä voisi tätä paremmaksi kutsua😁
No aika ihme, jos ei... ? 😮
Prinsessasi kirjoitti:
No ei ole vielä löytynyt sellaista seuraa, mitä voisi tätä paremmaksi kutsua😁
Mitä aiot huomenna touhuta? 😊
mustasusi kirjoitti:
Mitä aiot huomenna touhuta? 😊
Lähden asunnolleni tarkistuskäynnille ja vähän sisustamaan😁
Prinsessasi kirjoitti:
Lähden asunnolleni tarkistuskäynnille ja vähän sisustamaan😁
Noni. Se on kiva. 😊
Minä yritän nyt saada unta. Nähdään huomenna. 😌😴- Anonyymi
susi sä lupasit lopettaa noi hylkäämispuheet. Haet niillä vaan huomiota prinsessalta.
Anonyymi kirjoitti:
susi sä lupasit lopettaa noi hylkäämispuheet. Haet niillä vaan huomiota prinsessalta.
Onhan se tavallaan hylkäämistä. Mutta jokainen tekee niin kuin tykkää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä prinsessa nyt on tehnyt?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä prinsessa nyt on tehnyt?
Voit lukea eilisiä juttuja. Menen nyt keittämään kahvia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voit lukea eilisiä juttuja. Menen nyt keittämään kahvia.
Eikö prinsessa saa olla tinderissä. Eihän hän ole sun tyttöystävä. Olet kyllä todella mustasukkainen omistushaluinen vieraasta ihmisestä.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö prinsessa saa olla tinderissä. Eihän hän ole sun tyttöystävä. Olet kyllä todella mustasukkainen omistushaluinen vieraasta ihmisestä.
Lopun alkua kaikki. Mitä minä täällä enää teen...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ehkä prinsessakin ymmärsi että pidät hänestä vain hänen nuoruutensa takia, ts. joku joka on ihan yhtä mukava mutta sinun ikäisesi ei olekaan mukavaa seuraa. Naisetkin toivoisivat että heistä pidetään heidän itsensä takia, eikä jonkun pinnallisen syyn vuoksi, ihan niin kuin sinäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä prinsessakin ymmärsi että pidät hänestä vain hänen nuoruutensa takia, ts. joku joka on ihan yhtä mukava mutta sinun ikäisesi ei olekaan mukavaa seuraa. Naisetkin toivoisivat että heistä pidetään heidän itsensä takia, eikä jonkun pinnallisen syyn vuoksi, ihan niin kuin sinäkin.
Minä pidin hänestä hänen luonteen vuoksi täällä... En edes tiennyt alkuun minkä ikäinen on. Ja se toinen, ei tuntunut samanlaiselta kuitenkaan. Oli paljon hyökkäävämpi ja tungettelevampi tyyli hänellä, eli tällä vanhemmalla. Olin jo ehtinyt kiinnostua prinsessasta enemmän jo aiemmin. Samaten, en ole ännästäkään kokonaan yli päässyt. Sydämeen kun ei mahdu montaa kerralla.
Ja mitä pintaan tulee... Se on ihan luonnollista sekin, että haluaa mahdollisimman omaan silmää miellyttävän kumppanin. En usko että Prinsessakaan minkään rumiluksen kanssa Tinderissä juttelee.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä pidin hänestä hänen luonteen vuoksi täällä... En edes tiennyt alkuun minkä ikäinen on. Ja se toinen, ei tuntunut samanlaiselta kuitenkaan. Oli paljon hyökkäävämpi ja tungettelevampi tyyli hänellä, eli tällä vanhemmalla. Olin jo ehtinyt kiinnostua prinsessasta enemmän jo aiemmin. Samaten, en ole ännästäkään kokonaan yli päässyt. Sydämeen kun ei mahdu montaa kerralla.
Ja mitä pintaan tulee... Se on ihan luonnollista sekin, että haluaa mahdollisimman omaan silmää miellyttävän kumppanin. En usko että Prinsessakaan minkään rumiluksen kanssa Tinderissä juttelee.Kerro susi miksi prinsessa ei saa sinkkuna olla tinderissä. Itekin oot siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro susi miksi prinsessa ei saa sinkkuna olla tinderissä. Itekin oot siellä.
En ole kieltänyt missään kohtaa olemasta. Totesin vain, että sieltä löytyy ilmeisesti komeita juttukavereita, kun ei enää täällä näkynyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole kieltänyt missään kohtaa olemasta. Totesin vain, että sieltä löytyy ilmeisesti komeita juttukavereita, kun ei enää täällä näkynyt.
Oot tekopyhä. Itse katselet teinejä ja nuoria naisia. Oot sairaan mustasukkanen naisesta jota et ole ikinä nähnyt. Prinsessalla on oikeus olla tinderissä. Et sä voi alkaa määräilee ettei hän saa olla tinderissä.
Anonyymi kirjoitti:
Oot tekopyhä. Itse katselet teinejä ja nuoria naisia. Oot sairaan mustasukkanen naisesta jota et ole ikinä nähnyt. Prinsessalla on oikeus olla tinderissä. Et sä voi alkaa määräilee ettei hän saa olla tinderissä.
En ole sairaan mustasukkainen... En ole prinsessalle huutanut, kieltänyt häntä olemasta ja juttelemasta missään muualla. Minähän juttelin hänen kanssa aiheesta ihan normaalisti.
Eikö saa tuntea silti pettymystä siitä, etten kelpaa? Koska sekin on faktaa.Anonyymi kirjoitti:
Minähän kerroin prinsessalle omista tinderi kokemuksista myös. Jossa ei paljon kertomista ole edes.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole sairaan mustasukkainen... En ole prinsessalle huutanut, kieltänyt häntä olemasta ja juttelemasta missään muualla. Minähän juttelin hänen kanssa aiheesta ihan normaalisti.
Eikö saa tuntea silti pettymystä siitä, etten kelpaa? Koska sekin on faktaa.Sä puhuit hylkäämisestä ja nimenomaa että prinsessa on hylännyt sut koska juttelee miesten kanssa tinderissä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä puhuit hylkäämisestä ja nimenomaa että prinsessa on hylännyt sut koska juttelee miesten kanssa tinderissä.
En nyt jaksa tätä hiuksien halkomista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En nyt jaksa tätä hiuksien halkomista.
Vittuako sitten valita siitä hylkäämisestä jos et jaksa siitä puhua.
Anonyymi kirjoitti:
Vittuako sitten valita siitä hylkäämisestä jos et jaksa siitä puhua.
No ihan just sitä vittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638