yöketju suden

Tänne hyvää yötä. 😌

27

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prinsessalle hyvää yötä. 😊

      • Toivottavasti näet prinsessa tämän...


      • mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti näet prinsessa tämän...

        Hyvää yötä 🙏🏻


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17906910D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Tnderistä löytyi parempaa seuraa prinsessalle. Onnea hänelle.

      Minulle ei ole sitten ketään missään..

      Heippa sitten. 🐺

      • No ei ole vielä löytynyt sellaista seuraa, mitä voisi tätä paremmaksi kutsua😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No ei ole vielä löytynyt sellaista seuraa, mitä voisi tätä paremmaksi kutsua😁

        No aika ihme, jos ei... ? 😮


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No ei ole vielä löytynyt sellaista seuraa, mitä voisi tätä paremmaksi kutsua😁

        Mitä aiot huomenna touhuta? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä aiot huomenna touhuta? 😊

        Lähden asunnolleni tarkistuskäynnille ja vähän sisustamaan😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Lähden asunnolleni tarkistuskäynnille ja vähän sisustamaan😁

        Noni. Se on kiva. 😊
        Minä yritän nyt saada unta. Nähdään huomenna. 😌😴


      • Anonyymi

        susi sä lupasit lopettaa noi hylkäämispuheet. Haet niillä vaan huomiota prinsessalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi sä lupasit lopettaa noi hylkäämispuheet. Haet niillä vaan huomiota prinsessalta.

        Onhan se tavallaan hylkäämistä. Mutta jokainen tekee niin kuin tykkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan se tavallaan hylkäämistä. Mutta jokainen tekee niin kuin tykkää.

        Mitä prinsessa nyt on tehnyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä prinsessa nyt on tehnyt?

        Voit lukea eilisiä juttuja. Menen nyt keittämään kahvia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voit lukea eilisiä juttuja. Menen nyt keittämään kahvia.

        Eikö prinsessa saa olla tinderissä. Eihän hän ole sun tyttöystävä. Olet kyllä todella mustasukkainen omistushaluinen vieraasta ihmisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö prinsessa saa olla tinderissä. Eihän hän ole sun tyttöystävä. Olet kyllä todella mustasukkainen omistushaluinen vieraasta ihmisestä.

        Lopun alkua kaikki. Mitä minä täällä enää teen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan se tavallaan hylkäämistä. Mutta jokainen tekee niin kuin tykkää.

        Ehkä prinsessakin ymmärsi että pidät hänestä vain hänen nuoruutensa takia, ts. joku joka on ihan yhtä mukava mutta sinun ikäisesi ei olekaan mukavaa seuraa. Naisetkin toivoisivat että heistä pidetään heidän itsensä takia, eikä jonkun pinnallisen syyn vuoksi, ihan niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä prinsessakin ymmärsi että pidät hänestä vain hänen nuoruutensa takia, ts. joku joka on ihan yhtä mukava mutta sinun ikäisesi ei olekaan mukavaa seuraa. Naisetkin toivoisivat että heistä pidetään heidän itsensä takia, eikä jonkun pinnallisen syyn vuoksi, ihan niin kuin sinäkin.

        Minä pidin hänestä hänen luonteen vuoksi täällä... En edes tiennyt alkuun minkä ikäinen on. Ja se toinen, ei tuntunut samanlaiselta kuitenkaan. Oli paljon hyökkäävämpi ja tungettelevampi tyyli hänellä, eli tällä vanhemmalla. Olin jo ehtinyt kiinnostua prinsessasta enemmän jo aiemmin. Samaten, en ole ännästäkään kokonaan yli päässyt. Sydämeen kun ei mahdu montaa kerralla.
        Ja mitä pintaan tulee... Se on ihan luonnollista sekin, että haluaa mahdollisimman omaan silmää miellyttävän kumppanin. En usko että Prinsessakaan minkään rumiluksen kanssa Tinderissä juttelee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä pidin hänestä hänen luonteen vuoksi täällä... En edes tiennyt alkuun minkä ikäinen on. Ja se toinen, ei tuntunut samanlaiselta kuitenkaan. Oli paljon hyökkäävämpi ja tungettelevampi tyyli hänellä, eli tällä vanhemmalla. Olin jo ehtinyt kiinnostua prinsessasta enemmän jo aiemmin. Samaten, en ole ännästäkään kokonaan yli päässyt. Sydämeen kun ei mahdu montaa kerralla.
        Ja mitä pintaan tulee... Se on ihan luonnollista sekin, että haluaa mahdollisimman omaan silmää miellyttävän kumppanin. En usko että Prinsessakaan minkään rumiluksen kanssa Tinderissä juttelee.

        Kerro susi miksi prinsessa ei saa sinkkuna olla tinderissä. Itekin oot siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro susi miksi prinsessa ei saa sinkkuna olla tinderissä. Itekin oot siellä.

        En ole kieltänyt missään kohtaa olemasta. Totesin vain, että sieltä löytyy ilmeisesti komeita juttukavereita, kun ei enää täällä näkynyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kieltänyt missään kohtaa olemasta. Totesin vain, että sieltä löytyy ilmeisesti komeita juttukavereita, kun ei enää täällä näkynyt.

        Oot tekopyhä. Itse katselet teinejä ja nuoria naisia. Oot sairaan mustasukkanen naisesta jota et ole ikinä nähnyt. Prinsessalla on oikeus olla tinderissä. Et sä voi alkaa määräilee ettei hän saa olla tinderissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot tekopyhä. Itse katselet teinejä ja nuoria naisia. Oot sairaan mustasukkanen naisesta jota et ole ikinä nähnyt. Prinsessalla on oikeus olla tinderissä. Et sä voi alkaa määräilee ettei hän saa olla tinderissä.

        En ole sairaan mustasukkainen... En ole prinsessalle huutanut, kieltänyt häntä olemasta ja juttelemasta missään muualla. Minähän juttelin hänen kanssa aiheesta ihan normaalisti.
        Eikö saa tuntea silti pettymystä siitä, etten kelpaa? Koska sekin on faktaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot tekopyhä. Itse katselet teinejä ja nuoria naisia. Oot sairaan mustasukkanen naisesta jota et ole ikinä nähnyt. Prinsessalla on oikeus olla tinderissä. Et sä voi alkaa määräilee ettei hän saa olla tinderissä.

        Minähän kerroin prinsessalle omista tinderi kokemuksista myös. Jossa ei paljon kertomista ole edes.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole sairaan mustasukkainen... En ole prinsessalle huutanut, kieltänyt häntä olemasta ja juttelemasta missään muualla. Minähän juttelin hänen kanssa aiheesta ihan normaalisti.
        Eikö saa tuntea silti pettymystä siitä, etten kelpaa? Koska sekin on faktaa.

        Sä puhuit hylkäämisestä ja nimenomaa että prinsessa on hylännyt sut koska juttelee miesten kanssa tinderissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä puhuit hylkäämisestä ja nimenomaa että prinsessa on hylännyt sut koska juttelee miesten kanssa tinderissä.

        En nyt jaksa tätä hiuksien halkomista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt jaksa tätä hiuksien halkomista.

        Vittuako sitten valita siitä hylkäämisestä jos et jaksa siitä puhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako sitten valita siitä hylkäämisestä jos et jaksa siitä puhua.

        No ihan just sitä vittua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe