Näin se kesä etenee

Hyvää huomenta vaan. 🐺☕🌞
Ei uni oikein maittanut. ♠️

37

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja yksinäisyys syvenee...

      • Anonyymi

        Mihin sä netan somekuvat olet jättänyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä netan somekuvat olet jättänyt?

        Miten se tähän liittyy? Ne on vaan kuvia. Elottomia kuvia. 🖼️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten se tähän liittyy? Ne on vaan kuvia. Elottomia kuvia. 🖼️

        Mutta eilen sanoit että Netta katsoo sua silmiin niissä kuvissa reaaliajassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eilen sanoit että Netta katsoo sua silmiin niissä kuvissa reaaliajassa.

        Sinä taas perinteiseen tapaasi, otat täällä kaiken kirjaimellisesti, etkä ymmärrä kielikuvia ollenkaan tai muutakaan metaforista ajatusta.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17907236X

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kiitos paljon. Lounasaika, ruoka piristää. Sitten kauppaan, on mentävä kesät, talvet. Haluan itse liikkua! Lohdutusta paljon sinulle 🐔

      • Kiitos... Mukavaa päivää sinulle. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos... Mukavaa päivää sinulle. :)

        no niin säälillä saa huomiota. vähän itketään että kaikki hylännyt niin joku antaa säälilohdutusta ja unohtaa sitten sen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no niin säälillä saa huomiota. vähän itketään että kaikki hylännyt niin joku antaa säälilohdutusta ja unohtaa sitten sen jälkeen.

        En ole mitään sääliä kerjännyt. Kertonut vain, miten asiat ovat omasta puolestani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole mitään sääliä kerjännyt. Kertonut vain, miten asiat ovat omasta puolestani.

        Sä lupasit pari päivää sitten ettet enää hauku itseäsi ja elämääsi. Ja taas alotit saman virren. Luuletko että naiset tykkää tollasesta asennevammasesta miehestä joka hakee itsensä haukkumisella naisten huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä lupasit pari päivää sitten ettet enää hauku itseäsi ja elämääsi. Ja taas alotit saman virren. Luuletko että naiset tykkää tollasesta asennevammasesta miehestä joka hakee itsensä haukkumisella naisten huomiota.

        Eipä ollut mitään haukkumista tässä, vaan tosiasioiden tunnustamista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Eipä ollut mitään haukkumista tässä, vaan tosiasioiden tunnustamista.

        Omia kuviakaan enää kestä katsella... On sitä sen verran karuksi ilmestykseksi muuttunut. Ymmärrän hyvin nuoria naisia, kun eivät minussa mitään näe.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä ollut mitään haukkumista tässä, vaan tosiasioiden tunnustamista.

        Ei sun tartte lähes joka päivä itseäsi muistuttaa siitä miten vanha paska sä oot. Haet vaan sääliä jotta joku nainen alkaa kyselee mikä masentaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tartte lähes joka päivä itseäsi muistuttaa siitä miten vanha paska sä oot. Haet vaan sääliä jotta joku nainen alkaa kyselee mikä masentaa.

        No se on sinun tulkitaasi... Niin ei kuitenkaan asianlaita ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on sinun tulkitaasi... Niin ei kuitenkaan asianlaita ole.

        No miksi haukut itseäsi täällä. Kerro mulle. Miksi teet sitä lähes joka päivä. ketä varten haukut itseäsi.


    • Hei vaan😊 nukuin hyvin, mutta on unirytmi kyllä aivan perseellään…

      • Heippa. ☕

        Joo niin se taitaa sinulla olla. 😆


      • Anonyymi

        Prinsessa tuli palstalle ja sudella on taas kaikki hyvin. Prinsessa miltä tuntuu kun susi on mustasukkanen sun tinderissä olosta. Onko oikein olla mustasukkanen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa tuli palstalle ja sudella on taas kaikki hyvin. Prinsessa miltä tuntuu kun susi on mustasukkanen sun tinderissä olosta. Onko oikein olla mustasukkanen?

        Ei tarvitse olla kenenkään mustasukkainen yhtään mistään. En edes ole siellä niin tosissani. Kunhan juttelen niitä näitä miesten kanssa, kun puhumaan itse alkavat.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kenenkään mustasukkainen yhtään mistään. En edes ole siellä niin tosissani. Kunhan juttelen niitä näitä miesten kanssa, kun puhumaan itse alkavat.

        Ymmärrätkö että susi on mustasukkanen eikä halua että juttelet komeiden miesten kanssa tinderissä koska susi ei kelpaa kellekkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö että susi on mustasukkanen eikä halua että juttelet komeiden miesten kanssa tinderissä koska susi ei kelpaa kellekkään.

        Voisi kyllä sanoa, että olen ennemminkin kateellinen niille, joilla jossain tinderissäkin on juttukavereita. Minä en sieltä onnistu sellaisia löytämään... On varmasti rima myös liian korkealla, itseeni nähden. Eikä sieltä taida kukaan viiskyt ja yli ketään edes etsiä. On rajatttu hakujen ulkopuolelle. Niin se vaan menee. Se on luonnonlaki. Ikävää tietysti huomata olevansa jo liian vanha elämään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Voisi kyllä sanoa, että olen ennemminkin kateellinen niille, joilla jossain tinderissäkin on juttukavereita. Minä en sieltä onnistu sellaisia löytämään... On varmasti rima myös liian korkealla, itseeni nähden. Eikä sieltä taida kukaan viiskyt ja yli ketään edes etsiä. On rajatttu hakujen ulkopuolelle. Niin se vaan menee. Se on luonnonlaki. Ikävää tietysti huomata olevansa jo liian vanha elämään.

        Olin epäselvä... Siis tarkoitin siellä ei taida yli viiskymppisiä kukaan edes etsiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö että susi on mustasukkanen eikä halua että juttelet komeiden miesten kanssa tinderissä koska susi ei kelpaa kellekkään.

        En ole sanonut tuollaista, etteikö saisi. Tämä asia on jo käsitelty.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole sanonut tuollaista, etteikö saisi. Tämä asia on jo käsitelty.

        No miksi sä sanoit että prinsessa on hylännyt sut. Voin kyllä etsiä sulle tämän sun viesteistä kun sulla on dementia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä sanoit että prinsessa on hylännyt sut. Voin kyllä etsiä sulle tämän sun viesteistä kun sulla on dementia.

        Se on minun tapa prosessoida ja hyväksyä se asia itselleni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on minun tapa prosessoida ja hyväksyä se asia itselleni.

        Voi helvetti susi,Ei näytä tehoavan toi sun keino. Sä olet kuukaudesta toiseen haukkunut itseäsi niin ei toi sun tapa toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti susi,Ei näytä tehoavan toi sun keino. Sä olet kuukaudesta toiseen haukkunut itseäsi niin ei toi sun tapa toimi.

        Se on pikemminkin story of my life.


    • Anonyymi

      Tnderistä löytyi parempaa seuraa prinsessalle. Onnea hänelle.

      Minulle ei ole sitten ketään missään..

      Heippa sitten.

      • Niin, se syntyi sen hetkisissä fiiliksissä.
        Näytti siltä että prinsessaa ei täällä enää tulla näkemään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se syntyi sen hetkisissä fiiliksissä.
        Näytti siltä että prinsessaa ei täällä enää tulla näkemään.

        Tää ei ollut eka kerta. Onko sulla oikeesti dementia ja vaikea käsittää että prinsessalla on oma elämä ja hän saa olla netissä niillä sivuilla kuin haluaa. Heti puhut hylkäämisestä jos et näe prinsessaa palstalla.Oot todella mustasukkanen kaikille jotak juttelee prinsessan kanssa. Et sä voi omia häntä täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei ollut eka kerta. Onko sulla oikeesti dementia ja vaikea käsittää että prinsessalla on oma elämä ja hän saa olla netissä niillä sivuilla kuin haluaa. Heti puhut hylkäämisestä jos et näe prinsessaa palstalla.Oot todella mustasukkanen kaikille jotak juttelee prinsessan kanssa. Et sä voi omia häntä täällä.

        En voikaan. Ei tästä enää tarvitse saarnata. Kaikilla muilla on elämää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voikaan. Ei tästä enää tarvitse saarnata. Kaikilla muilla on elämää.

        Onko sulla joku yksinoikeus pauhata hylkäämisestä ja paskasta elämästä joka päivä.


    • Anonyymi

      Jatka toki prinsessan kanssa juttelua kun hän on niin puhelias nytkin.

    • Kohta lähden töihin. Olenpa palstailematta sen aikaa sitten, kun olen töissä.
      Palaan tänne vasta yöllä takaisin. Mukavaa päivää Prinsessalle ja Netallekin. 🐺 😁

      • Anonyymi

        Siis onko Netta ollut täällä. Mennyt ihan ohi multa. Mitäs netalle kuuluu?


    • Hei hei... Nähdään taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe