Palstan sinkkunaisille vinkki

Anonyymi-ap

Laittakaa hame tai mekko ja kenties meikkaatte jos haluat ja menette ulos ja kun näet kivan miehwn niin pyydät häntä viettämään päivää kanssasi niin sinulla on iki oma mies eli kesä ja rakkaus eli ei sen kummepaa eikä sen vaikeampaa hankkia itsellesi iki oma mies

125

853

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikenlaisia hulluja sitä maa päällään kantaa. Tuossa on se ongelma, että en ikinä haluaisi sellaista miestä, joka olisi noin vietävissä. Tuollaiseen tuuliviiriin ei voisi luottaa.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään ongelmia vaan noin sinä tutustut tulevaan aviomieheesi ja noin otat iki oman miehesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään ongelmia vaan noin sinä tutustut tulevaan aviomieheesi ja noin otat iki oman miehesi

        Ei tuossa muuta olekaan kuin ongelmia. Tuuliviireistä ei kannata miehiä ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa muuta olekaan kuin ongelmia. Tuuliviireistä ei kannata miehiä ottaa.

        Voi tulla ongelmia jos miehiä otat tarkoitin yhtä miestä eli omaa miestä ja tulevaa aviomiestäsi eli ei miehiä kuten sanoit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla ongelmia jos miehiä otat tarkoitin yhtä miestä eli omaa miestä ja tulevaa aviomiestäsi eli ei miehiä kuten sanoit

        Sinähän se itse sanoit " kun näet kivan miehwn". Eli joku tahansa ukko vana jostain, jonka naama nyt sattuis vaan miellyttämään. Mitään muutahan ihmisestä ei tolla sun tekniikallasi tietäisi, kun ulkonäön ja sen, että on totaalinen tuuliviiri. Eli huonoin mahdollinen tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se itse sanoit " kun näet kivan miehwn". Eli joku tahansa ukko vana jostain, jonka naama nyt sattuis vaan miellyttämään. Mitään muutahan ihmisestä ei tolla sun tekniikallasi tietäisi, kun ulkonäön ja sen, että on totaalinen tuuliviiri. Eli huonoin mahdollinen tapa.

        Mut niin sitä tutustutaan eli noin isäsi ja äitisikin tapasivat toisensa kumpikaan ei tuntenut toisiansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin sitä tutustutaan eli noin isäsi ja äitisikin tapasivat toisensa kumpikaan ei tuntenut toisiansa

        Ei vaan sehän lähtee heti mukaan. Niinhän sanoit. Eli ei mitään tuttustumisia tuohon kuulunut. Joku huulu ja totaalisen epäluotettava ukko, joka lähtee jokaisen hameenhelman perään, kirjaimellisesti. En mä tietenkään tiedä millaisia kevytkenkäisi panouunoja sun vanhempasi ovat, otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sehän lähtee heti mukaan. Niinhän sanoit. Eli ei mitään tuttustumisia tuohon kuulunut. Joku huulu ja totaalisen epäluotettava ukko, joka lähtee jokaisen hameenhelman perään, kirjaimellisesti. En mä tietenkään tiedä millaisia kevytkenkäisi panouunoja sun vanhempasi ovat, otan osaa.

        Isäsikin lähti äitisi mukaan


      • Mistä sinä tiedät onko se mies heti vietävissä? Aikamoinen oletus taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäsikin lähti äitisi mukaan

        Etpä siinä siitä mitään tiedä. Sinun isäsi voi tietenkin juosta kaikkien kadulla kulkevian hameiden perässä. En mä sitä kiellä. Millainen isä niin sellainen poika.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät onko se mies heti vietävissä? Aikamoinen oletus taas...

        Johan se kävi aloituksesta ilmi. Hameiden perässä juokseva ukko.


      • Ja sama ongelma naisten suhteen, sillä suostujat ovat tuuliviirejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan se kävi aloituksesta ilmi. Hameiden perässä juokseva ukko.

        Niin? Siinä vaan esitettiin, että nainenkin voisi sitä aloitetta tehdä. Ei siinä sen kummempaa esitetty. Ja miehestähän se on kiinni, inspiroiko nainen niin paljon että on vietävissä kun hameen helmaa heiluttaa. Sehän riippuu siitä hameen kantajasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin? Siinä vaan esitettiin, että nainenkin voisi sitä aloitetta tehdä. Ei siinä sen kummempaa esitetty. Ja miehestähän se on kiinni, inspiroiko nainen niin paljon että on vietävissä kun hameen helmaa heiluttaa. Sehän riippuu siitä hameen kantajasta.

        Ei siinä mitään vaan sellaista esitetty. Luehan uudelleen. Kenen tahansa naisen mukaan lähtevästä miehestä ei seuraa kuin harmia. Ja siis Suomen kesähän on täynnä tuollaista kesäheilastelua, josta ei mitään pysyvämpää juuri koskaan seuraa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin? Siinä vaan esitettiin, että nainenkin voisi sitä aloitetta tehdä. Ei siinä sen kummempaa esitetty. Ja miehestähän se on kiinni, inspiroiko nainen niin paljon että on vietävissä kun hameen helmaa heiluttaa. Sehän riippuu siitä hameen kantajasta.

        "Ja miehestähän se on kiinni, inspiroiko nainen niin paljon että on vietävissä kun hameen helmaa heiluttaa. Sehän riippuu siitä hameen kantajasta."

        Noinhan sen kuuluisi mennä, mutta ei se aloituksessa mennyt. Välikselle miehet ovat aina tollasia 100%sen tahdottomia kaikkien naisten vietävissä olevia yksilöitä, joita ei kannata kenenkään edes harkita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja miehestähän se on kiinni, inspiroiko nainen niin paljon että on vietävissä kun hameen helmaa heiluttaa. Sehän riippuu siitä hameen kantajasta."

        Noinhan sen kuuluisi mennä, mutta ei se aloituksessa mennyt. Välikselle miehet ovat aina tollasia 100%sen tahdottomia kaikkien naisten vietävissä olevia yksilöitä, joita ei kannata kenenkään edes harkita.

        Jaa... No jätetään sitten tuo aloitus omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa... No jätetään sitten tuo aloitus omaan arvoonsa.

        En mä sua kiellä tekemästä niin. Minä taas vastaan aloitukseen.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ja sama ongelma naisten suhteen, sillä suostujat ovat tuuliviirejä?

        Kyllä. Ihminen, joka tosta noin vaan tuntemattomien mukaan lähtee, on tuuliviiri. Ja kyllä, myös naispuolisissa noita löytyy. Tunnenkin muutaman. Ei kannata yllättyä, kun lopputulos on vähän vähemmän kestävää ja luotettavaa sorttia oleva suhde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ihminen, joka tosta noin vaan tuntemattomien mukaan lähtee, on tuuliviiri. Ja kyllä, myös naispuolisissa noita löytyy. Tunnenkin muutaman. Ei kannata yllättyä, kun lopputulos on vähän vähemmän kestävää ja luotettavaa sorttia oleva suhde.

        Tuossakaan kohtaamisessa ei asia edennyt kun tuo oli liian hiljaa:
        https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009680078.html


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Tuossakaan kohtaamisessa ei asia edennyt kun tuo oli liian hiljaa:
        https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009680078.html

        Niin? Ei kukaan ole kieltänyt lähestymästä vaikka jokaista vastaantulijaa. Ei se ole millään tasolla kiellettyä, vaikkei kovin kannattavaa olekaan. Eikä sekään mikään mahdottomuus ole, että joku voi kestävän parisuhteenkin sillä tavalla löytää. Voittaahan joku aina lopulta lotossakin. Todennäköisyydet ovat huonot, mutta itse jokainen sen päättää miten toimii. Varsinkin jos tosiaan on yksilö jolle nuo tunteet ovat melkoisen yhdentekeviä, niin siitä vaan. Sellainen yksilöö ei edes mitään menetä, eikä mitenkään itseään siinä riko. Eli anna ihmeessä mennä vaan, jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Ei kukaan ole kieltänyt lähestymästä vaikka jokaista vastaantulijaa. Ei se ole millään tasolla kiellettyä, vaikkei kovin kannattavaa olekaan. Eikä sekään mikään mahdottomuus ole, että joku voi kestävän parisuhteenkin sillä tavalla löytää. Voittaahan joku aina lopulta lotossakin. Todennäköisyydet ovat huonot, mutta itse jokainen sen päättää miten toimii. Varsinkin jos tosiaan on yksilö jolle nuo tunteet ovat melkoisen yhdentekeviä, niin siitä vaan. Sellainen yksilöö ei edes mitään menetä, eikä mitenkään itseään siinä riko. Eli anna ihmeessä mennä vaan, jos siltä tuntuu.

        Itse olen tämän asian kanssa ulkopuolinen, sillä erakoituneena pysyn erossa kaikista.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Itse olen tämän asian kanssa ulkopuolinen, sillä erakoituneena pysyn erossa kaikista.

        Eli muuten vaan yllytät muita hankkimaan itselleen sydänsuruja. Keinohan se sekin varmaan on parantaa omaa oloaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli muuten vaan yllytät muita hankkimaan itselleen sydänsuruja. Keinohan se sekin varmaan on parantaa omaa oloaan.

        Jos ei lottoa, niin ei voi voittaa lotossa.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ja sama ongelma naisten suhteen, sillä suostujat ovat tuuliviirejä?

        Tuuliviiri rauhaton,,,,ei rahaton.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Jos ei lottoa, niin ei voi voittaa lotossa.

        Ei myöskään menetä kaikkea sitä rahaa, jonka ehdoton valtaosa lottoajista siihen häviää. Senkin rahan voisi sijoittaa johonkin, jossa on varmemmat voitot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei myöskään menetä kaikkea sitä rahaa, jonka ehdoton valtaosa lottoajista siihen häviää. Senkin rahan voisi sijoittaa johonkin, jossa on varmemmat voitot.

        Ihmissuhdelotossa voittoprosentti on selvästi suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sehän lähtee heti mukaan. Niinhän sanoit. Eli ei mitään tuttustumisia tuohon kuulunut. Joku huulu ja totaalisen epäluotettava ukko, joka lähtee jokaisen hameenhelman perään, kirjaimellisesti. En mä tietenkään tiedä millaisia kevytkenkäisi panouunoja sun vanhempasi ovat, otan osaa.

        Mies joka lähtee samantien naisen kotiin. Noh. Ei sellaiseen voi luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäsikin lähti äitisi mukaan

        Minun vanhemmat eivät samantien menneet toisten luo vaan tutustuivat rauhassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin? Siinä vaan esitettiin, että nainenkin voisi sitä aloitetta tehdä. Ei siinä sen kummempaa esitetty. Ja miehestähän se on kiinni, inspiroiko nainen niin paljon että on vietävissä kun hameen helmaa heiluttaa. Sehän riippuu siitä hameen kantajasta.

        Ei nainen voi tehdä aloitetta kun silloin haukutaan että on helppo nakki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen voi tehdä aloitetta kun silloin haukutaan että on helppo nakki

        Se on harmi, että niin. Minä en hauku siitä syystä ketään naista. Olisinkohan koskaan seurustellut, jos nainen ei olisi ollut aloitteellinen?
        Ei jaksa mitään vaikeaa leikkiviä ja ylpeitä jahdata ja maanitella. Jos riittävää kiinnostusta on, niin nainenkin tekee jotain.


      • valtakunta
        buddy-love kirjoitti:

        Itse olen tämän asian kanssa ulkopuolinen, sillä erakoituneena pysyn erossa kaikista.

        Luulin tulet esiin sieltä..


      • buddy-love kirjoitti:

        Tuossakaan kohtaamisessa ei asia edennyt kun tuo oli liian hiljaa:
        https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009680078.html

        Eihän se etenekkään. Itsekin olen tuollaisen miehen kohdannut näin monesti kaupassa ja tuntui vaan lähemmäksi tuli ja sitten oli jo ruokaakin meille tuomassa kauppa-autossa, olin hänelle se jota hän halusi mutta ei se mitään kyllä se minunkin silmä lepäsi hänessä olin ihan sulana komeahan hän oli mutta kun olen varattu. Eihän siinä ollut kuin 30-40cm lähellä katsoin hänestä ohi joka oli ovella kun ihan minun eteeni tuli. Pidätin hengitystäkin korona ja kaikki. Iski kova pelkokin enää ottaa kauppa-auton ruokia vastaan. Vähän myöhään tuollaiset kohtaamiset olisivat tapahtuneet kun olin nuori eikä varattu monen lapsen äiti. Pelkäsin katsoa häneen olisi varmaan kahmassut syliinkin. Varmasti hurmasi kaikki varmaan lyönyt vetoa tästä kaverinsa kanssa toinen kuski oli hämillään kuin minäkin. Olipa outo kohtaanminen. Häpesin sitä. Ihminen häpeää omaa reagtiota. Haluan olla vaan kuuliainen omaa miestä kohtaan.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ihmissuhdelotossa voittoprosentti on selvästi suurempi.

        Jos käyttäytyy kuin normaali ihminen. Silloinkin riippuu vähän miten sen määrittää. Tuollaisella aloituksen metodilla voiton todennäköisyys vain laskee, jos voitto olisi parisuhde.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ihmissuhdelotossa voittoprosentti on selvästi suurempi.

        Koska tule takaisin?


      • valtakunta kirjoitti:

        Koska tule takaisin?

        Ryhdyin päivällä polttamaan risuja ja raivattuja oksia pihasta ym. ja lisäsin siihen liikaa loppuillasta. Nyt käyn välillä katsomassa miten ne palavat loppuun ja vahdin ettei tuli leviä. Kaikki on kyllä sateiden takia märkää, joten riskiä ei ole, mutta pitää silti olla varma.


    • Anonyymi

      Naisten antama positiivinen kannustus ja huomio on tavalliselle miehelle aivan vieras asia. Jos joku nainen päättää kokeilla tätä tapaa niin muistutan että jos tuntuu silti vaikealta niin se johtuu siitä että miehet eivät ole tottuneet sellaiseen kohteluun, vaikka se on oikein ja hyvä - niin sitä ei ole tarjolla missään.

      Ja nyt puhumme siis 95% osuudesta miehistä, emme siitä 5% osuudesta.

      • Anonyymi

        Joo ei miehet saa huomiota naisilta eli olis uus asia mutta miehet tottuneet et naiset päättää ja määrää asioista mut noin naiset saisi iki oman miehensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei miehet saa huomiota naisilta eli olis uus asia mutta miehet tottuneet et naiset päättää ja määrää asioista mut noin naiset saisi iki oman miehensä

        Niin ja osa sittne myös menettäisi, kun miehet kerta ovat noin vietävissä. Kuka vaan nainen tulee kyselemään, niin se on siinä ja mies menee heti naisen mukana. Just joo, ei kannata noin vain mukaan lähtevää miestä huolia. Sellasesta tulee vain harmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja osa sittne myös menettäisi, kun miehet kerta ovat noin vietävissä. Kuka vaan nainen tulee kyselemään, niin se on siinä ja mies menee heti naisen mukana. Just joo, ei kannata noin vain mukaan lähtevää miestä huolia. Sellasesta tulee vain harmia.

        Joo sinkkumies lähtee äkkiä sinkkunaisen mukaan ja heistä tulee pari no ongelmia voi tulla esim kun miehen luona kokkaat niin huomaat vispilää ei oo miehellä ja kotonasi olis vispilä tai mies luonasi ja huomaa partakone miehen kotona eli joudutte hakeen miehen luota partakoneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinkkumies lähtee äkkiä sinkkunaisen mukaan ja heistä tulee pari no ongelmia voi tulla esim kun miehen luona kokkaat niin huomaat vispilää ei oo miehellä ja kotonasi olis vispilä tai mies luonasi ja huomaa partakone miehen kotona eli joudutte hakeen miehen luota partakoneen

        Ei aloituksessa puhutaan mitään sinkkumiehistä, vaan ihan vaan jostain miehestä. Eikä miehestä nyt muutenkaan se sinkkuus päälle päin näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinkkumies lähtee äkkiä sinkkunaisen mukaan ja heistä tulee pari no ongelmia voi tulla esim kun miehen luona kokkaat niin huomaat vispilää ei oo miehellä ja kotonasi olis vispilä tai mies luonasi ja huomaa partakone miehen kotona eli joudutte hakeen miehen luota partakoneen

        Eli ei siis ole tarjolla mitään vakavaa koskaan tuollaisen miehen kanssa. Pelkkiä panoja vaan hakee tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja osa sittne myös menettäisi, kun miehet kerta ovat noin vietävissä. Kuka vaan nainen tulee kyselemään, niin se on siinä ja mies menee heti naisen mukana. Just joo, ei kannata noin vain mukaan lähtevää miestä huolia. Sellasesta tulee vain harmia.

        Vaan kun kuka vaan nainen ei näin tee koska käytännössä yksikään nainen ei toimi näin. Jos joku tekee poikkeuksen sääntöön niin hän saa kyllä ainakin minun sielussani aivan ensisijaisen erityispaikan.

        Itse en enää tee aloitteita naisille lainkaan, olen huomannut että koska ilmeisesti naisia kohtaan tykitetään niin paljon huomiota että minun aloitteeni hukkuu jo taustakohinaan niin turha siinä on sätkiä. Kaipaan kuitenkin hyvin nopeasti vastakaikua ja jonkinlaista henkilökohaisuuden jatkumoa ja jos maailma on täynnä simppaavia miehiä jotka ovat valmiita täysin yksipuolisesti palvelemaan naisten huomiontarvetta niin koen että minun tarpeeni sille kahdenkeskeisyydelle on yksinkertaisesti haitallista ja itselleni lopulta turhauttavaa koska naisten ei TARVI vastata minulle sillä tasolla joka mahdollistaisi etenemisen; miksi tarvisi - siellä on jonossa äijää ruusu hampaissa ja toisella kitara kädessä noin kuvainnollisesti. Naisen ei tarvi käyttää energiaansa minuun, hänellä on vaihtoehtoja, jokseenkin loputtomasti.

        Joten loppukaneettini on se että minulla miehenä ei ole minkäänlaista arvoa ja sitä en osaa väkisin tyhjästä nyhjäistä suhteessa naiseen. Terveenä sieluna tiedostan myös että jos suhteita luodaan niiden pitäisi olla tasapainoisia, eli pohjimmiltaan kuitenkin arvostan itseäni niin paljon että koen että naisen pitäisi pystyä tekemään aloite myös minua kohtaan (olen sen arvoinen) tai vähintäänkin vastaamaan perunoihin perunoilla (jos teen aloitteen niin sitä kunnioitetaan ja vastataan oikeasti.).

        Joten mitä minä teen? Lopetan turhanpäiväisen sohimisen ja rakennan elämää itse itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloituksessa puhutaan mitään sinkkumiehistä, vaan ihan vaan jostain miehestä. Eikä miehestä nyt muutenkaan se sinkkuus päälle päin näy.

        Voit kysyä oletko sinkku vai varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei siis ole tarjolla mitään vakavaa koskaan tuollaisen miehen kanssa. Pelkkiä panoja vaan hakee tuollainen.

        No sitten sinun täytyy kysellä sukulaismiehistä itsellesi aviomiestä no aika ikävää on mut sit on tuttu eikä tuuliviiri esim veljestäsi tai serkuistasi otat oman miehen tai naisen jos ei miehet nappaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun kuka vaan nainen ei näin tee koska käytännössä yksikään nainen ei toimi näin. Jos joku tekee poikkeuksen sääntöön niin hän saa kyllä ainakin minun sielussani aivan ensisijaisen erityispaikan.

        Itse en enää tee aloitteita naisille lainkaan, olen huomannut että koska ilmeisesti naisia kohtaan tykitetään niin paljon huomiota että minun aloitteeni hukkuu jo taustakohinaan niin turha siinä on sätkiä. Kaipaan kuitenkin hyvin nopeasti vastakaikua ja jonkinlaista henkilökohaisuuden jatkumoa ja jos maailma on täynnä simppaavia miehiä jotka ovat valmiita täysin yksipuolisesti palvelemaan naisten huomiontarvetta niin koen että minun tarpeeni sille kahdenkeskeisyydelle on yksinkertaisesti haitallista ja itselleni lopulta turhauttavaa koska naisten ei TARVI vastata minulle sillä tasolla joka mahdollistaisi etenemisen; miksi tarvisi - siellä on jonossa äijää ruusu hampaissa ja toisella kitara kädessä noin kuvainnollisesti. Naisen ei tarvi käyttää energiaansa minuun, hänellä on vaihtoehtoja, jokseenkin loputtomasti.

        Joten loppukaneettini on se että minulla miehenä ei ole minkäänlaista arvoa ja sitä en osaa väkisin tyhjästä nyhjäistä suhteessa naiseen. Terveenä sieluna tiedostan myös että jos suhteita luodaan niiden pitäisi olla tasapainoisia, eli pohjimmiltaan kuitenkin arvostan itseäni niin paljon että koen että naisen pitäisi pystyä tekemään aloite myös minua kohtaan (olen sen arvoinen) tai vähintäänkin vastaamaan perunoihin perunoilla (jos teen aloitteen niin sitä kunnioitetaan ja vastataan oikeasti.).

        Joten mitä minä teen? Lopetan turhanpäiväisen sohimisen ja rakennan elämää itse itselleni.

        Naiset tekevät paljon aloitteita ja valtavasti aloitteita. Aloituksen kaltainen asetelma vana on täysin idioottimainen. Tuollaisella tavalla mukaan tarttuvaa ei kannata sekuntiakaan vakavissaan miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun kuka vaan nainen ei näin tee koska käytännössä yksikään nainen ei toimi näin. Jos joku tekee poikkeuksen sääntöön niin hän saa kyllä ainakin minun sielussani aivan ensisijaisen erityispaikan.

        Itse en enää tee aloitteita naisille lainkaan, olen huomannut että koska ilmeisesti naisia kohtaan tykitetään niin paljon huomiota että minun aloitteeni hukkuu jo taustakohinaan niin turha siinä on sätkiä. Kaipaan kuitenkin hyvin nopeasti vastakaikua ja jonkinlaista henkilökohaisuuden jatkumoa ja jos maailma on täynnä simppaavia miehiä jotka ovat valmiita täysin yksipuolisesti palvelemaan naisten huomiontarvetta niin koen että minun tarpeeni sille kahdenkeskeisyydelle on yksinkertaisesti haitallista ja itselleni lopulta turhauttavaa koska naisten ei TARVI vastata minulle sillä tasolla joka mahdollistaisi etenemisen; miksi tarvisi - siellä on jonossa äijää ruusu hampaissa ja toisella kitara kädessä noin kuvainnollisesti. Naisen ei tarvi käyttää energiaansa minuun, hänellä on vaihtoehtoja, jokseenkin loputtomasti.

        Joten loppukaneettini on se että minulla miehenä ei ole minkäänlaista arvoa ja sitä en osaa väkisin tyhjästä nyhjäistä suhteessa naiseen. Terveenä sieluna tiedostan myös että jos suhteita luodaan niiden pitäisi olla tasapainoisia, eli pohjimmiltaan kuitenkin arvostan itseäni niin paljon että koen että naisen pitäisi pystyä tekemään aloite myös minua kohtaan (olen sen arvoinen) tai vähintäänkin vastaamaan perunoihin perunoilla (jos teen aloitteen niin sitä kunnioitetaan ja vastataan oikeasti.).

        Joten mitä minä teen? Lopetan turhanpäiväisen sohimisen ja rakennan elämää itse itselleni.

        Ja juu, aloitteita ei kannata tehdä. Kukaan täysijärkinen sellaista paskaa osakseen halua. Ei mullekaan kelpaa kuin vain mies, joka osaa käyttäytyä kuin ihminen, ei aloitteita tekevä panouuno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tekevät paljon aloitteita ja valtavasti aloitteita. Aloituksen kaltainen asetelma vana on täysin idioottimainen. Tuollaisella tavalla mukaan tarttuvaa ei kannata sekuntiakaan vakavissaan miettiä.

        Äijät hei, täällä joku väittää että naiset tekevät aloitteita. Mitäs miehet on tästä mieltä? Tekevätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kysyä oletko sinkku vai varattu

        Juu ja sillähän tunnetusti saa aina oikean vastauksen. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten sinun täytyy kysellä sukulaismiehistä itsellesi aviomiestä no aika ikävää on mut sit on tuttu eikä tuuliviiri esim veljestäsi tai serkuistasi otat oman miehen tai naisen jos ei miehet nappaa

        Maailma on täynnä normaaleja ja kunnollisiakin miehiä. Ei tarvitse aloituksessa kuvatunlaista tuuliviiriä kadulta mukaan kopata, eikä harrastaa sukurutsaa. Vaan selittäähän tuo taas osaltaan sun käytöstäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijät hei, täällä joku väittää että naiset tekevät aloitteita. Mitäs miehet on tästä mieltä? Tekevätkö?

        Jokainen pariskunta, jonka mä tiedän, on saanut alkunsa naisen aloitteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja sillähän tunnetusti saa aina oikean vastauksen. 🤣

        Ei jumalauta. Jos luottamuksenne miehiin on tuota tasoa niin ei ihmekään ettei kovin korkealentoisesti mene. Jep, varmasti miesjoukossa on mukana mätiä omenoita jotka kusettavat, mutta suurin osa on ok. Jopa tuntemani pelimiehet ovat rehellisiä pohjimmiltaan, he kertovat miten asiat ovat jos sitä heiltä kysyy ja päätös siitä että työntääkö päänsä pölkylle jää naiselle.

        Ymmärrän toisaalta sellaisen negatiivisen ajattelun, mutta toisaalta koska itse en näitä paskoja piirteitä harrasta laisinkaan on väärin minua kohtaan jos naisten ennakkoasenteet ovat aivan järjettömän negatiiviset. Jos tätä negatiivisuutta heijastetaan liikaa niin totean vain että ok, tämä ei ole minun taisteluni, tämä nainen ei näe tai usko minuun koska olen näemmä väärää sukupuolta ja jätän homman siihen.

        Näin saatte kyllä tuhottua suhdetulevaisuuksia ihan pätevien miesten kanssa jos sitä tavoittelette. Kannattaisiko tuolle saatanan traumaattisuudelle ehkä tehdä jotain? Terapiaan? Miettiä millaisia miehiä havittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen pariskunta, jonka mä tiedän, on saanut alkunsa naisen aloitteesta.

        Aika helvetin vahva pointti. Kuinka parisuhteet luodaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika helvetin vahva pointti. Kuinka parisuhteet luodaan.

        Niinhän se on. Onhan noita ihan tutkittukin, että naisen ilmaisemasta kiinnostuksesta syntyy useammin nimenomaan parisuhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Onhan noita ihan tutkittukin, että naisen ilmaisemasta kiinnostuksesta syntyy useammin nimenomaan parisuhteita.

        Niin, se on jännää kuinka miehen arvon lähtökohtaisesti tunnustamalla pääsee pidemmälle kuin sillä että äijä juoksutetaan loppuun yksipuolisesti. Yllätysten yö taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta. Jos luottamuksenne miehiin on tuota tasoa niin ei ihmekään ettei kovin korkealentoisesti mene. Jep, varmasti miesjoukossa on mukana mätiä omenoita jotka kusettavat, mutta suurin osa on ok. Jopa tuntemani pelimiehet ovat rehellisiä pohjimmiltaan, he kertovat miten asiat ovat jos sitä heiltä kysyy ja päätös siitä että työntääkö päänsä pölkylle jää naiselle.

        Ymmärrän toisaalta sellaisen negatiivisen ajattelun, mutta toisaalta koska itse en näitä paskoja piirteitä harrasta laisinkaan on väärin minua kohtaan jos naisten ennakkoasenteet ovat aivan järjettömän negatiiviset. Jos tätä negatiivisuutta heijastetaan liikaa niin totean vain että ok, tämä ei ole minun taisteluni, tämä nainen ei näe tai usko minuun koska olen näemmä väärää sukupuolta ja jätän homman siihen.

        Näin saatte kyllä tuhottua suhdetulevaisuuksia ihan pätevien miesten kanssa jos sitä tavoittelette. Kannattaisiko tuolle saatanan traumaattisuudelle ehkä tehdä jotain? Terapiaan? Miettiä millaisia miehiä havittelee?

        Ei miehiin, vaan ihan ihmisiin yleensä. Ihmiset usein puhuvat ummet ja lammet ja mitä sylki suuhun tuo, kun jotain haluavat. Kannattaa ensiksi ihan tutustua niihin ihmisiin, jos ei sitten ole ihminen, joka itse kykenee vain kasuaalisti tapailemaan, vailla tunteita. Silloin tietysti, jos on ite tollanen, että omat aidot tunteet eivät helposti herää, niin sitten voi vana tolleen kadulta koppailla tyyppejä mukaan ja vähän kokeilla, että millanen se nyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juu, aloitteita ei kannata tehdä. Kukaan täysijärkinen sellaista paskaa osakseen halua. Ei mullekaan kelpaa kuin vain mies, joka osaa käyttäytyä kuin ihminen, ei aloitteita tekevä panouuno.

        Ei sitä lihallista puolta kannata väheksyä, siinä vaiheessa kun pitää tehdä miehen työ niin jokaisen miehen kannattaa olla panouuno.

        Ainoa mitä kannattanee välttää on yksiulotteisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä lihallista puolta kannata väheksyä, siinä vaiheessa kun pitää tehdä miehen työ niin jokaisen miehen kannattaa olla panouuno.

        Ainoa mitä kannattanee välttää on yksiulotteisuus.

        Ei kukaan ole tuollaista sanonutkaan. Opettelepa lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä lihallista puolta kannata väheksyä, siinä vaiheessa kun pitää tehdä miehen työ niin jokaisen miehen kannattaa olla panouuno.

        Ainoa mitä kannattanee välttää on yksiulotteisuus.

        Ja juu ei. Miehen ei kannata ikinä olla panouuno. Paskin mahdollinen mies, varsinkin seksipuuhissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehiin, vaan ihan ihmisiin yleensä. Ihmiset usein puhuvat ummet ja lammet ja mitä sylki suuhun tuo, kun jotain haluavat. Kannattaa ensiksi ihan tutustua niihin ihmisiin, jos ei sitten ole ihminen, joka itse kykenee vain kasuaalisti tapailemaan, vailla tunteita. Silloin tietysti, jos on ite tollanen, että omat aidot tunteet eivät helposti herää, niin sitten voi vana tolleen kadulta koppailla tyyppejä mukaan ja vähän kokeilla, että millanen se nyt on.

        No jos sinulla ei ole tunteita taakkanasi niin silloinhan nimenomaan voi koppaista kadulta jonkun Jeren lähempään syyniin? Et sinä eettistä toteutumistasi varten tarvi tunteita vaan perus itsesäätelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinulla ei ole tunteita taakkanasi niin silloinhan nimenomaan voi koppaista kadulta jonkun Jeren lähempään syyniin? Et sinä eettistä toteutumistasi varten tarvi tunteita vaan perus itsesäätelyä.

        Tuosta käy selvästi ilmi, että ainoa meistä, joilla tuollaista ongelmaa on, olet ihan sinä itse. Minua tuollainen ei kosketa lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole tuollaista sanonutkaan. Opettelepa lukemaan.

        En taida vaan luotan keskustelukumppanini kykyyn hahmottaa laajempi konteksti ja mahdolliset virheeni tulkinnassani ja ohittaa sellaiset mitättömyydet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinulla ei ole tunteita taakkanasi niin silloinhan nimenomaan voi koppaista kadulta jonkun Jeren lähempään syyniin? Et sinä eettistä toteutumistasi varten tarvi tunteita vaan perus itsesäätelyä.

        Niinhän mä just sanoin, että jos ei tunteita ole, eikä niitä koe, niin voi toimia kuten aloituksessa. Juuri noihan minä tosiaan sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinulla ei ole tunteita taakkanasi niin silloinhan nimenomaan voi koppaista kadulta jonkun Jeren lähempään syyniin? Et sinä eettistä toteutumistasi varten tarvi tunteita vaan perus itsesäätelyä.

        Hyvä, että säkin huomasit. Tuossa se pointti juuri olikin. aloituksen kaltainen toiminta sopii ihmille, jotka eivät syvempiä tunteita tunne, eivätkä niitä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida vaan luotan keskustelukumppanini kykyyn hahmottaa laajempi konteksti ja mahdolliset virheeni tulkinnassani ja ohittaa sellaiset mitättömyydet.

        Eli toisinsanoen, vastaat totaalisesti asian vierestä. Mä taas luotan keskustelukumppanini kykyyn pysyä asiassa ja olla tahallisesti tai tahattomasti vääntelemästä. Muunlaiset mitättömyydet ohitan sujuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että säkin huomasit. Tuossa se pointti juuri olikin. aloituksen kaltainen toiminta sopii ihmille, jotka eivät syvempiä tunteita tunne, eivätkä niitä kaipaa.

        No samasta tilanteestahan jokainen ihminen alkaa. Ei kenelläkään ole tunteita sitä toista ihmistä kohtaan aluksi, vain omia toiveita ja haaveita ja niiden projektioita mutta ne eivät todellakaan ole sama asia.

        Olit sitten hakemassa illan nylkytystä tai elämänmittaista sielukumppania niin tutustuminen alkaa nollasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samasta tilanteestahan jokainen ihminen alkaa. Ei kenelläkään ole tunteita sitä toista ihmistä kohtaan aluksi, vain omia toiveita ja haaveita ja niiden projektioita mutta ne eivät todellakaan ole sama asia.

        Olit sitten hakemassa illan nylkytystä tai elämänmittaista sielukumppania niin tutustuminen alkaa nollasta.

        Ei ala. En mä ainakaan ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa, että olisin ollut treffeillä ihmisen kanssa, jota kohtaan en mitään jo valmiiksi tunne. Ensiksi tulee tunne aj vasta sitten halu viettää aikaa erikseen yhdessä. Näin mulla ja käänteinen järjestys on täysin mahdoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samasta tilanteestahan jokainen ihminen alkaa. Ei kenelläkään ole tunteita sitä toista ihmistä kohtaan aluksi, vain omia toiveita ja haaveita ja niiden projektioita mutta ne eivät todellakaan ole sama asia.

        Olit sitten hakemassa illan nylkytystä tai elämänmittaista sielukumppania niin tutustuminen alkaa nollasta.

        Ja siis mä tosiaan olen tapaillut vain sellaisia miehiä, jotka mä olen tuntenut jo ja oppinut tuntemaan ja tykästynyt jo siihen persoonaan ja sen jälkeen halunnut oppia tuntemaan paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun kuka vaan nainen ei näin tee koska käytännössä yksikään nainen ei toimi näin. Jos joku tekee poikkeuksen sääntöön niin hän saa kyllä ainakin minun sielussani aivan ensisijaisen erityispaikan.

        Itse en enää tee aloitteita naisille lainkaan, olen huomannut että koska ilmeisesti naisia kohtaan tykitetään niin paljon huomiota että minun aloitteeni hukkuu jo taustakohinaan niin turha siinä on sätkiä. Kaipaan kuitenkin hyvin nopeasti vastakaikua ja jonkinlaista henkilökohaisuuden jatkumoa ja jos maailma on täynnä simppaavia miehiä jotka ovat valmiita täysin yksipuolisesti palvelemaan naisten huomiontarvetta niin koen että minun tarpeeni sille kahdenkeskeisyydelle on yksinkertaisesti haitallista ja itselleni lopulta turhauttavaa koska naisten ei TARVI vastata minulle sillä tasolla joka mahdollistaisi etenemisen; miksi tarvisi - siellä on jonossa äijää ruusu hampaissa ja toisella kitara kädessä noin kuvainnollisesti. Naisen ei tarvi käyttää energiaansa minuun, hänellä on vaihtoehtoja, jokseenkin loputtomasti.

        Joten loppukaneettini on se että minulla miehenä ei ole minkäänlaista arvoa ja sitä en osaa väkisin tyhjästä nyhjäistä suhteessa naiseen. Terveenä sieluna tiedostan myös että jos suhteita luodaan niiden pitäisi olla tasapainoisia, eli pohjimmiltaan kuitenkin arvostan itseäni niin paljon että koen että naisen pitäisi pystyä tekemään aloite myös minua kohtaan (olen sen arvoinen) tai vähintäänkin vastaamaan perunoihin perunoilla (jos teen aloitteen niin sitä kunnioitetaan ja vastataan oikeasti.).

        Joten mitä minä teen? Lopetan turhanpäiväisen sohimisen ja rakennan elämää itse itselleni.

        Miesten tuijotus on ahdistavaa kun en ole mikä lihakimppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että säkin huomasit. Tuossa se pointti juuri olikin. aloituksen kaltainen toiminta sopii ihmille, jotka eivät syvempiä tunteita tunne, eivätkä niitä kaipaa.

        Itse en lähtisi miehen mukaan samantien. En harrasta yhden illan juttuja


    • Anonyymi

      Just joo. Adlergreuzeja ei montaa kulje vapaana.

    • Anonyymi

      Ei taida kukaan nainen olla niin epätoivoinen, että välikseltä neuvoja tarvisi 😄

    • Anonyymi

      Mies, joka kaipailee, että mulla olis päällä hame tai mekko, on täysi turhake.

      • Anonyymi

        Älä ilkosillasi ulos mene vaan pue hame tai mekko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ilkosillasi ulos mene vaan pue hame tai mekko

        Ai no toi selittää. Sulla on itelläskin ilmeisesti siis aina päällä hame tai mekko.


    • Mulle ei ainakaan hame tai mekko tai muu liehuvä röyhelö vetoo yhtään millään lailla.

    • Anonyymi

      Tuollainen mies lähtee heti sen seuraavankin pyytelijän matkaan, eli ei kiitos.

    • Anonyymi

      Mitä tekemistä jollain hameella tai meikillä on miehen saamisen kanssa?
      Ei päivän vietto miehen kanssa tee hänestä ikiomaa :D ja mistä tietää, kuka on kiva, kun on vain kerran nähnyt miehen?
      Sattuu vielä Moringin kaltainen "kiva" mies.
      Mä en ole koskaan tarvinnut mitään hamevirityksiä tai meikkejä, miehiä olisi nuorempanakin saanut pilvin pimein, mulle ei vaan kaikki kelvannut.
      Valitsin päältä sen parhaan ja kunnollisen miehen ja ihan normaalilla käytökselläni.
      Sillä tavoin kai erosin muista, kun en esittänyt mitään, enkä tarjoutunut kenellekään.

    • Anonyymi

      Ei tarvis naisen paljon vaivaa nähdä, jos tekis, kuten aloittaja neuvoo,
      Mies tarjoisi naiselle lounaan, päivällisen, illallisen, pizzan, kahvin ym, riittäisi, että nainen vaan lähestyisi miestä ja antaisi korvauksesi hetken aikaa ja läheisyyttä, jolloin mies voisi tuntea, että nainenkin häntä arvostaa, varsinkin, jos mies ei ole saanut kokea nais seuraa vuosiin.

      • Anonyymi

        Se on ihan totta, että ei tarvitse naisen paljoa vaivaa nähdä, että tollasia panojen perässä juoksevia ukkoja mukaansa saisi. Hyviä miehiä onkin sitten vaikeampi löytää ja heitä ei aloituksessa kuvatulla lähestymistavalla mukaansa saa.


      • Anonyymi

        Noin se on ja pari heistä äkkiä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan totta, että ei tarvitse naisen paljoa vaivaa nähdä, että tollasia panojen perässä juoksevia ukkoja mukaansa saisi. Hyviä miehiä onkin sitten vaikeampi löytää ja heitä ei aloituksessa kuvatulla lähestymistavalla mukaansa saa.

        Ai ei paljon vaivaa. Ei kukaan tarjoa luonasta ilmaiseksi jos ei halua jotain.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei paljon vaivaa. Ei kukaan tarjoa luonasta ilmaiseksi jos ei halua jotain.....

        Ei tarvitse. Kyllä toiset osaavat pelata niin, että lounaato ovat ilmaisia. Vaan ei se touhu todellakaan kaikkien luonteelle sovi.


    • Anonyymi

      Yleensä ainahan mulla on hulmuavat helmat. Mutten voi ulkoisesti tietää miehen halukkuutta tutustua juuri minuun ja en puhelahjoja tuhlaa jonnen joutavaan kirmaamiseen kesäpäivän ratoksi.😆

    • Anonyymi

      Mä haluan kunnollisen miehen, eli ei toimi tollanen.

    • Anonyymi

      Sinä, joka täällä aina "tindernaisia" morkkaat, nyt siis kaipaat tollata tindertoimintaa turuille ja toreille. Kevyttö ja kasuaalia nappaa hetkeksi mukaasi, se kenen naama sattuu miellyttämään".

      • Anonyymi

        Täysin vailla mitään syvempiä tunteita.


      • Anonyymi

        No juuri noin. Tollasta alotuksessa kuvattua toimintaahan on Suomen kesä täynnä ja kyllä sillä niitä kesäheiloja löytää ja saa. Hetken huvi, joka pian myös loppuu. Ei tuolla keinoin pysyvämpää parisuhdetta löydä, jollei satu käymään satumainen tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri noin. Tollasta alotuksessa kuvattua toimintaahan on Suomen kesä täynnä ja kyllä sillä niitä kesäheiloja löytää ja saa. Hetken huvi, joka pian myös loppuu. Ei tuolla keinoin pysyvämpää parisuhdetta löydä, jollei satu käymään satumainen tuuri.

        Sano miten sinä toimisit eli tapaat tuntemattoman komean sinkkumiehen niin miten siitä eteem päin toimisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri noin. Tollasta alotuksessa kuvattua toimintaahan on Suomen kesä täynnä ja kyllä sillä niitä kesäheiloja löytää ja saa. Hetken huvi, joka pian myös loppuu. Ei tuolla keinoin pysyvämpää parisuhdetta löydä, jollei satu käymään satumainen tuuri.

        Juuri noin. Väliksenkin kannattasi joskus käydä kotinsa ulkopuolella. Voisi sitten huomata, että tollastahan toimintaahan ne on kesäterassit ja festarit täynnänsä. Ei niistä tosin juuri koskaan pidempiä parisuhteita synny, mutta ei kai sekään nyt niin ongelma ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Väliksenkin kannattasi joskus käydä kotinsa ulkopuolella. Voisi sitten huomata, että tollastahan toimintaahan ne on kesäterassit ja festarit täynnänsä. Ei niistä tosin juuri koskaan pidempiä parisuhteita synny, mutta ei kai sekään nyt niin ongelma ole.

        Miten ja millai ja missä syntyy pitempiä suhteita kerros nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano miten sinä toimisit eli tapaat tuntemattoman komean sinkkumiehen niin miten siitä eteem päin toimisit

        En ole koskaan kiinnostunut tuntemattomista ihmisistä siinä mielessä. Komeuskaan ei ole mulle mikään plussa, ainakaan sellanen stereotyyppinen komeus. Jos tutustun mukavaan sinkkumieheen, eli hän ei ole minulle enää tuntematon, niin sitten voin pyytää häntä kanssani vaikka kävelylle tai kahville tai leffaan tai vaikka kiipeilypuistoon, mikä nyt siihen tilanteeseen sopii. Vaan tosiaan tuntemattomat eivät kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ja millai ja missä syntyy pitempiä suhteita kerros nyt

        Tutkimusten mukaan tilanteissa, joissa ihmiset oppivat tuntemaan toisiaan ennen pariutumistaan ja seurusteluaan ... kaveripiireissä, opiskellessa, töissä, harrastuksissa. Nuo ovat yleisimpiä paikkoja, joissa pariskunnat toisensa tapaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kiinnostunut tuntemattomista ihmisistä siinä mielessä. Komeuskaan ei ole mulle mikään plussa, ainakaan sellanen stereotyyppinen komeus. Jos tutustun mukavaan sinkkumieheen, eli hän ei ole minulle enää tuntematon, niin sitten voin pyytää häntä kanssani vaikka kävelylle tai kahville tai leffaan tai vaikka kiipeilypuistoon, mikä nyt siihen tilanteeseen sopii. Vaan tosiaan tuntemattomat eivät kiinnosta.

        No ei ihmekään kun ei suhteesi kestä tai ei löydy ketään eli esim opiskelet niin joku luokkakaveri voi tulla kanssasi koulun ruokalaan tai työkaverin näet vapaa ajalla kaupassa ja tarjoot kahvit niin kaverina tulee hetkeksi kahville ja komea sinkkumies niin tuntematon nainen pyytää tuutko kanssani kahville tai jäätelölle ja juttu luistaa niin heistä tulee pari äkkiä eli kumpikin tuntee vetoa toisiinsa ja jos mies ei ole kiinnostunut niin sanoo kiitos vain mutta en ehdi nyt eli kyllä tuntematonta pyydetään ulos kahville ym ja siitä se sitten lähtee ja sinun tyylilläsi ei koskaan tule pareja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihmekään kun ei suhteesi kestä tai ei löydy ketään eli esim opiskelet niin joku luokkakaveri voi tulla kanssasi koulun ruokalaan tai työkaverin näet vapaa ajalla kaupassa ja tarjoot kahvit niin kaverina tulee hetkeksi kahville ja komea sinkkumies niin tuntematon nainen pyytää tuutko kanssani kahville tai jäätelölle ja juttu luistaa niin heistä tulee pari äkkiä eli kumpikin tuntee vetoa toisiinsa ja jos mies ei ole kiinnostunut niin sanoo kiitos vain mutta en ehdi nyt eli kyllä tuntematonta pyydetään ulos kahville ym ja siitä se sitten lähtee ja sinun tyylilläsi ei koskaan tule pareja

        Ai, mä olen kyllä ollut parisuhteessa nyt reilu kymmenen vuotta, mutta sovitaan, että sinä tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan tilanteissa, joissa ihmiset oppivat tuntemaan toisiaan ennen pariutumistaan ja seurusteluaan ... kaveripiireissä, opiskellessa, töissä, harrastuksissa. Nuo ovat yleisimpiä paikkoja, joissa pariskunnat toisensa tapaavat.

        No eikö tuossa en ole löytänyt ketään ja tuo tuttu nainen on ihan kiva kai mut vetoa en tunne pyydän häntä kahville mut tuntematon mies nainen ajattelee wau wau mikä mies ja mies naisesta wau wau mikä naaras toinen pyytää kahville ja siit tutustuminen alkaa ja kumpikin huomaa se on tosi kiva ja seksikäs haluan olla sen kanssa niin kyllä heistä pari tulee ja äkkiä tuleekin eli kahvien jälkeen aina yhdessä ja aloituksessa sanottiin sama yksinkertaisemmin ei rautalankaa vääntämällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihmekään kun ei suhteesi kestä tai ei löydy ketään eli esim opiskelet niin joku luokkakaveri voi tulla kanssasi koulun ruokalaan tai työkaverin näet vapaa ajalla kaupassa ja tarjoot kahvit niin kaverina tulee hetkeksi kahville ja komea sinkkumies niin tuntematon nainen pyytää tuutko kanssani kahville tai jäätelölle ja juttu luistaa niin heistä tulee pari äkkiä eli kumpikin tuntee vetoa toisiinsa ja jos mies ei ole kiinnostunut niin sanoo kiitos vain mutta en ehdi nyt eli kyllä tuntematonta pyydetään ulos kahville ym ja siitä se sitten lähtee ja sinun tyylilläsi ei koskaan tule pareja

        Ja kaikki kestävämmät parisuhteet, jotka tiedän, ovat alkaneet juuri "minun tyylilläni". Sä taas et vaikuta juuri koskaan mitään parisuhten kaltaistakaan löytäneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö tuossa en ole löytänyt ketään ja tuo tuttu nainen on ihan kiva kai mut vetoa en tunne pyydän häntä kahville mut tuntematon mies nainen ajattelee wau wau mikä mies ja mies naisesta wau wau mikä naaras toinen pyytää kahville ja siit tutustuminen alkaa ja kumpikin huomaa se on tosi kiva ja seksikäs haluan olla sen kanssa niin kyllä heistä pari tulee ja äkkiä tuleekin eli kahvien jälkeen aina yhdessä ja aloituksessa sanottiin sama yksinkertaisemmin ei rautalankaa vääntämällä

        Opettele lukemaan. Juttusi ei taas vaihteeksi liity mitenkään aiemmin kirjoitettuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö tuossa en ole löytänyt ketään ja tuo tuttu nainen on ihan kiva kai mut vetoa en tunne pyydän häntä kahville mut tuntematon mies nainen ajattelee wau wau mikä mies ja mies naisesta wau wau mikä naaras toinen pyytää kahville ja siit tutustuminen alkaa ja kumpikin huomaa se on tosi kiva ja seksikäs haluan olla sen kanssa niin kyllä heistä pari tulee ja äkkiä tuleekin eli kahvien jälkeen aina yhdessä ja aloituksessa sanottiin sama yksinkertaisemmin ei rautalankaa vääntämällä

        Ja aloituksessasi ei puhutttu myöskään mitään tuon kaltaistakaan. Siinä piti tuntematoman kopata tuntematon kadulta mukaansa panolle, tindertyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan. Juttusi ei taas vaihteeksi liity mitenkään aiemmin kirjoitettuun.

        Aloituksessa sanottiin sama yksinkertaisesti eli aikuiset ymmärtää ja ymmärsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aloituksessasi ei puhutttu myöskään mitään tuon kaltaistakaan. Siinä piti tuntematoman kopata tuntematon kadulta mukaansa panolle, tindertyyliin.

        Sinä olet ainoa joka panoista puhuu ja tinderistä sielläkö tutustut kunnolla ja muut puhuu oikeasta elämästä ja parisuhteesta ja avioliitosta ja rakkaudesta sinä panoista ja tindereistä ja tutustu rauhassa tinderissäsi ja tee tinderitreffejä mut nyt muut puhui normaaleista naisista ja miehistä voi sinua raasua jq toivon et tapaat joskus normaalin miehen livessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka panoista puhuu ja tinderistä sielläkö tutustut kunnolla ja muut puhuu oikeasta elämästä ja parisuhteesta ja avioliitosta ja rakkaudesta sinä panoista ja tindereistä ja tutustu rauhassa tinderissäsi ja tee tinderitreffejä mut nyt muut puhui normaaleista naisista ja miehistä voi sinua raasua jq toivon et tapaat joskus normaalin miehen livessä

        Ei vaan sinä kaipaat sellaisia kevytsuhteita tuossa aloituksessasi. Normaalit ihmiset tosiaan eivät toimi kuten aloituksessa kaipailet.


    • Mjaa, en mä kyllä tota ole kokeillu. Enkä vaatinut miestä ikiomaksi, vain siksi aikaa kun kokee parisuhteemme tärkeäksi. Tsäkällä loppu elämän, ehkä vähemmän.

      • Anonyymi

        Tänään jutellaan illalla tunteista. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään jutellaan illalla tunteista. :)

        Iaskin..väärin

        Juttele vaan. Kelle aattelit jutella?


    • Kuulostaa kovin helpolta. Ihan noin helppoa miestä en halua, joka on pelkkien hameen helmojen vietävissä. Ei sillä, että hameissa mitään vikaa olisi, pidän hameista ja meikkaankin, mutta haluan miehen pitävän minusta myös silloin, kun löhöän sohvalla kulahtaneet samettilökärit jalassa, kasvot väsymyksestä turvonneina ja hiukset sotkuisella nutturalla. Jos mies pitää minusta kaikkine hyvine ja huonoine puolineen, niin siinä on jotain aidosti arvokasta. Sama pätee tietenkin toiseenkin suuntaan.

    • Anonyymi

      Vastaan aikalailla samoin, kun moni muukin ketjussa on vastannut. Ihan noin vietävissä olevaa miestä en halua. Ensinnäkin mä haluan miehen, johon voi luottaa. Toisekseen en mä aio koko loppuikääni kulkea aina hameissa ja tällingeissä ja sittenhän se mies olisi heti seuraavan perään juoksemassa.

      Muutenkaan mä en koskaan ihastu keneenkään pelkästään tollei ulkosen olemuksen perusteella, Ei siis tulis mieleenkään ruveta ketään kadulal treffeille kyselemään. Todennäkösyys sille, että tolleen tulis edes mukavat treffit, on tosi pieni. Mä tutustun ensiksi muissa merkeissä ja tykästyn toisen persoonaan ja sitten vasta kyselen treffeille. 🙂

      • Anonyymi

        Jos et vaivaudu olemaan parhain itsesi kun haet kohtaamista miellyttävältä ihmiseltä miksi vaivautuisit olemaan sitä koskaan?

        Toinen on sitten tuo asenne mitä projisoit miehiin. Emme me ole idiootteja emmekä mitään himojemme heiteltävissä olevia heittopusseja. Jos viehättävä nainen tulee tekemään meille tuttavuutta me arvostamme sitä koska se on hienoa ja ylevää ja se antaa tuolle naiselle huomiomme. Jos pidämme tuosta naisesta ja haluamme hänestä kumppanuutta tai mahdollisuutta sille silloin olemme valmiita avaamaan itsemme ja tekemään sen päätöksen ennenpitkää, jotkut myöhemmin ja jotkut - kuten minä - vaikka aikaisemminkin.

        Sen jälkeen toisten naisten on ihan turha yrittää samaa. Se on se valta mikä ainakin minulla on itseni yli ja nainen saa jumalauta uskoa asian olevan näin. Ihan suoraan sanottuna vituttaa kuinka yksinkertainen ja tympeä mieskuva naisilla on, en tunnista itseäni edes sinnepäinkään.

        Tuollainen häviäjäasenne tässäkin asiassa on aivan taatusti itsensä toteuttava ennustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et vaivaudu olemaan parhain itsesi kun haet kohtaamista miellyttävältä ihmiseltä miksi vaivautuisit olemaan sitä koskaan?

        Toinen on sitten tuo asenne mitä projisoit miehiin. Emme me ole idiootteja emmekä mitään himojemme heiteltävissä olevia heittopusseja. Jos viehättävä nainen tulee tekemään meille tuttavuutta me arvostamme sitä koska se on hienoa ja ylevää ja se antaa tuolle naiselle huomiomme. Jos pidämme tuosta naisesta ja haluamme hänestä kumppanuutta tai mahdollisuutta sille silloin olemme valmiita avaamaan itsemme ja tekemään sen päätöksen ennenpitkää, jotkut myöhemmin ja jotkut - kuten minä - vaikka aikaisemminkin.

        Sen jälkeen toisten naisten on ihan turha yrittää samaa. Se on se valta mikä ainakin minulla on itseni yli ja nainen saa jumalauta uskoa asian olevan näin. Ihan suoraan sanottuna vituttaa kuinka yksinkertainen ja tympeä mieskuva naisilla on, en tunnista itseäni edes sinnepäinkään.

        Tuollainen häviäjäasenne tässäkin asiassa on aivan taatusti itsensä toteuttava ennustus.

        No rehellisesti sanoen, olen tavannut mielenkiintoisimmat ihmiset aina likipitäen au naturel, pukeutuneena tyyliin verkkareihin ja huppariin. Tällättynä en ole koskaan yhtään oikeasti mielenkiintoista kohtaamista kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et vaivaudu olemaan parhain itsesi kun haet kohtaamista miellyttävältä ihmiseltä miksi vaivautuisit olemaan sitä koskaan?

        Toinen on sitten tuo asenne mitä projisoit miehiin. Emme me ole idiootteja emmekä mitään himojemme heiteltävissä olevia heittopusseja. Jos viehättävä nainen tulee tekemään meille tuttavuutta me arvostamme sitä koska se on hienoa ja ylevää ja se antaa tuolle naiselle huomiomme. Jos pidämme tuosta naisesta ja haluamme hänestä kumppanuutta tai mahdollisuutta sille silloin olemme valmiita avaamaan itsemme ja tekemään sen päätöksen ennenpitkää, jotkut myöhemmin ja jotkut - kuten minä - vaikka aikaisemminkin.

        Sen jälkeen toisten naisten on ihan turha yrittää samaa. Se on se valta mikä ainakin minulla on itseni yli ja nainen saa jumalauta uskoa asian olevan näin. Ihan suoraan sanottuna vituttaa kuinka yksinkertainen ja tympeä mieskuva naisilla on, en tunnista itseäni edes sinnepäinkään.

        Tuollainen häviäjäasenne tässäkin asiassa on aivan taatusti itsensä toteuttava ennustus.

        Miksi pitäisi kun käyn kaupassa ostaa ruokaa pitää mekkoa?

        Meitä naisia on aina syytetty pinnalliseksi,mutta entä te miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et vaivaudu olemaan parhain itsesi kun haet kohtaamista miellyttävältä ihmiseltä miksi vaivautuisit olemaan sitä koskaan?

        Toinen on sitten tuo asenne mitä projisoit miehiin. Emme me ole idiootteja emmekä mitään himojemme heiteltävissä olevia heittopusseja. Jos viehättävä nainen tulee tekemään meille tuttavuutta me arvostamme sitä koska se on hienoa ja ylevää ja se antaa tuolle naiselle huomiomme. Jos pidämme tuosta naisesta ja haluamme hänestä kumppanuutta tai mahdollisuutta sille silloin olemme valmiita avaamaan itsemme ja tekemään sen päätöksen ennenpitkää, jotkut myöhemmin ja jotkut - kuten minä - vaikka aikaisemminkin.

        Sen jälkeen toisten naisten on ihan turha yrittää samaa. Se on se valta mikä ainakin minulla on itseni yli ja nainen saa jumalauta uskoa asian olevan näin. Ihan suoraan sanottuna vituttaa kuinka yksinkertainen ja tympeä mieskuva naisilla on, en tunnista itseäni edes sinnepäinkään.

        Tuollainen häviäjäasenne tässäkin asiassa on aivan taatusti itsensä toteuttava ennustus.

        Turhaan sä mulla aloittajan eli Väliksen mieskuvasta räyhäät. Ryhmä Välikselle, sillä tämähän on ihan puhtaasti hänen juttunsa. Hänen mielestään miehet ovat pelkän munan vietävissä olevia olentoja, jotka juoksevat jokaisen helman perässä.


    • Anonyymi

      Useat nykymiehet vaan valehtelevat kun noi kerran tilaisuus on Että ovat muka sinkkuna vapaana..Sitten kun vähäsen nähty niin sanotaan se muka tosiasia Että onkin varattu..Siis jollei saa se mies heti seksiä kun olisin eka halunnut vaan tutustua,eli mulla ei toimi mikään tutustuminen mieheen kylläkään saan tuollaista valetta vaan yrityksen palkkioksi luihuilta,olen kyllä kerran saanut suoraan esim.ilmoituksen mahdolliselta kiinnostavalta mieheltä että hän on väkivaltainen mustasukkqisuutensa takia esim(että jäi sitten siihen se)..(joka muutenkin mies tosin taisi tulla baariin sen.jäljen kun oli jo jonkun toisen naisen kanssa ollut peliä katsomassa yms. Että toiseen suuntaan ei mustasukkaisuutta olisi saanut olla,että hönen etukoikeus olis ollut vain yms)?.Mulla ei vaan siis onnistu tuollainen mutta varmaan jollakin onnistuu joka on onnekkaampi kuin minä..En ole moneen vuoteen saanut yrittämisestöni muuta kuin särkyneen sydämen ketä.mies siinä nyt ollutkin sitten..jokq olisi kiinnostunut, musta tosin ja kai ehkäpä noita 8käihmis eläkeläis harmaapäitä ja alaikäisiä tietty olisi mutta mitä niillä sitten pikeen tekeekin?Ymmärrän että en ole nuorin enkä rikkain enkä siten niin kiinnostava että tuo kannattaa ehdottaa lähinnä nuorelle ja rikkaalle naiselle niin ehkä saa muutakin kuin särkyneen sydämen yms..Ei.pysty kestämään pelkkää särkynyttä sydäntä koko ajan..vaikka pitäis vaan olla välittämättä kun on kai olemassa kunnon miehiä mutta kun ei itselle sellaisia vaan satu tai kiinnostu..

      • Anonyymi

        Jätä ja unohda korkeastikoulutetut jännämiehet ja etsi normaali kunnon mies kyllä normaali mies sanoo onko sinkku ja jos varattu sen sanoo ja esittelee naisensa/vaimonsa niin varattu mies haluaa olla vain naisensa/vaimonsa kanssa ja sinkkumies taas etsii tulevaa naistansa ja vaimoansa


    • Kiitos vinkistä, mutta hame tai mekko ei ole niin mun juttu. - Parempi kuitenkin olla oma itsensä, vai mitä.
      Kevyesti meikkaaminen on ok 🙂

      • Anonyymi

        Usko minua miehet näkee säärtäsi ja reisiäsi niin aivan myyty eli valta on sinulla ja mies on sinun omasi jos vain haluat miehen omaksesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko minua miehet näkee säärtäsi ja reisiäsi niin aivan myyty eli valta on sinulla ja mies on sinun omasi jos vain haluat miehen omaksesi

        Juu, ei tule tapahtumaan.
        En ole niin vallanhaluinen.


    • Anonyymi

      Jaahas, ja välis taas kerran vauhdissa, naisjahdissa vissiin; arvioin tuon aloituksen perusteella. Mä en nyt tällä kertaa jaksa alkaa sun kanssas; juupas - eipäs, kinaa.
      Sen verran kuitenkin ett mulla on vanhat risaset sortsit ja kauhtunut vanha T-paita ylläni. Ei meikin häivää ja tuoksuna tomaatintaimien vieno tuoksu, olin näet hetki sitten nipistelemässä varkaita tomaateista. Mä kun aion saada niitä satoakin.

      Suihkuun asti en vielä ole malttanut mennä, sillä vielä mun on käytävä sulkemassa sadettimet. Se luvattu vesisade; kun pyyhkäisi meidän ylitse kaupunkiin päin jyristen, mutt pisaraakaan ei vettä tälläkään kertaa ei antanut. Joten mä panin sadettimet käyntiin, kuten ne olivat aamupäivälläkin. Lammessa on uppopumppu ja vesi on seisonut auringon paisteessa tänäänkin, joten se ainakin on lämmintä ja hapettunutta, ei porakaivon jääkylmää vettä.
      Illanjatkoja!
      trollikka

    • Anonyymi

      Minun koti kulmillani ei asu +190cm miehiä joita voisin mekko päällä pokailla…
      Joku naapurin 170cm tumppi ei käy mihinkään .
      Olen itse yli 180cm pitkä nainen.

      Tää ohje oliki varmaan niille 160cm naisille joille on seuraa jokapaikas .

      • Anonyymi

        Haaste varmaan tuokin, jos on kovin pitkä nainen. Hienoltahan se tietysti näyttää kun 180 cm laittaa korkkarit jalkaan, mutta sitten niitä 190 cm miehiä ei kyllä kauheasti ole. Itselläni on tuttavapariskunta, jossa nainen on 187 cm ja mies 190 cm. Hauska pari molemmat akateemisia, ja jälkeläisistä on kovaa vauhtia kasvamassa todella pitkiä nuoria. Saavat kohta koripallojoukkueen kasaan.


    • Anonyymi

      Höh. Jos en kelpaa sellaisenaan kun olen ni mies ei ole minun varten. En minäkään käske pukeutumaan smokkiin.

    • Anonyymi

      Oikea hameen mitta on sellainen että pikkuhousut vilkkuvat kävellessä.

    • Anonyymi

      Ei hassumpi tapa kohdata. Hame harvemmin mutta shortsit kyllä, vai onko se tapaaminen sääristä kiinni vai heiluvista helmoista. Olen tämän ennenkin kirjoittanut. Kerroin ystävättärelle että olen huono osaamaan paikkoihin. Oli kyllä nättiä päällä ja meikit. Vieressä oleva sinkkumies ojensi käyntikorttinsa ja lupasi oppaaksi. Siitä tuli yli puolen vuoden retket. Mitä väliä vaikkei pidempään, kivat reissut ja muistot. Nyt on jo toinen oppaana. Oltiin autoretkellä viikko, hän ilmaantui palstoilta. Huomenna luvassa ulkoilua ja muuta monipuolista liikuntaa, hmm...

    • Anonyymi

      Farkut ovat rasistinen vaate.

      Oikeastaan kaikki puuvillaa sisältävät vaatteet ovat rasistisia.

      Farkut eli farmarihousut, nimi tulee ajoilta jolloin nkeri-orjat keräsivät puuvillspelloilta puuvillaa farmareiden housuja varten.

    • Anonyymi

      Kaukana on ne ajat kun jokaisella naisella täytyi olla mies pärjätäkseen. Silloin noille sun konsteille on ollut käyttöä. Nyt valikoidaan, kun voidaan.

    • Anonyymi

      No enpä viitsi noin petolliseksi alkaa. En mä normaalisti juuri koskaan käytä mekkoja tai hameita. Saisi mies vaan väärän mielikuvan ja kuvitelmia ja pettyisi turhaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2177
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      181
      1470
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1052
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      977
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      919
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe