Tyttö katsoi minua inhoten

Kaupassa minua palveli ehkä 17-vuotias tyttö. Jos katse voisi sulattaa miehen pohjamutiin epämääräiseksi mönjäksi, niin minulle olisi käynyt juuri niin. 35-vuotias setä ukko kun on jo aivan ikäloppu ällötys teiniprinsessan mielestä. Olisi sentään voinut pitää mielipiteensä ihan itsellään eikä yökkäillen palvella asiakasta.

49

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt lopetat säälittävät määkinät. Katsoo minuakin moni nuori mies kummissaan. Ihan sama mitä ajattelevat.

      • En minä sillä. Lähinnä huvitti, että tähänkö sitä on tultu. Että nyt olen virallisesti wanhus. Että ihan yököttämään saa :D. Mutta eipä sillä minulle ole väliä, että mitä teinit ajattelevat. Ja sehän vähän niin kuin kuuluu kuvioonkin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En minä sillä. Lähinnä huvitti, että tähänkö sitä on tultu. Että nyt olen virallisesti wanhus. Että ihan yököttämään saa :D. Mutta eipä sillä minulle ole väliä, että mitä teinit ajattelevat. Ja sehän vähän niin kuin kuuluu kuvioonkin.

        Sammoin itsekin ajattelen.


    • Miten sinä ,niin erikoisen katseen sait? Olitko kenties kieli poskessa😋

      • Minä vain olin. Siis ihan sillein normaalisti miten asioidessa ollaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä vain olin. Siis ihan sillein normaalisti miten asioidessa ollaan.

        Oletko nyt aivan varma, että katsoi juuri sinua sillä tavalla?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä vain olin. Siis ihan sillein normaalisti miten asioidessa ollaan.

        Ton ikäsillä on usein kaikenlaisia ilmeitä. Mitä sä niistä välität. Kato vaikka jotain Gretaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oletko nyt aivan varma, että katsoi juuri sinua sillä tavalla?

        No sillein nenäänsä nyrpistäen aivan kuin ihan rehellisen paskan haistaisi.



      • Palstakamu kirjoitti:

        No sillein nenäänsä nyrpistäen aivan kuin ihan rehellisen paskan haistaisi.

        Ehkä sinä vaan ylireagoit.



      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ton ikäsillä on usein kaikenlaisia ilmeitä. Mitä sä niistä välität. Kato vaikka jotain Gretaa.

        Garbo oli aikansa tähti joka loisti elokuvataivaalla, kuten lemmensisar Marin joka on nykyajan lemmetär.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        No sillein nenäänsä nyrpistäen aivan kuin ihan rehellisen paskan haistaisi.

        Yrititkö viedä jotain?


    • Ehkäpä hällä oli vaan tänään huono päivä, niin sanottu ynseyden ilmapiiri. Eipä sitä asiakkaille kuulu hapannaamaa näyttää, mutta huonoja päiviä on joskus kaikilla.

    • Anonyymi

      Oliko pantavan näköinen?

      • Anonyymi

        Millainen ihminen puhuu alaikäisistä noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen puhuu alaikäisistä noin

        Ei 17v ole alaikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 17v ole alaikäinen.

        Kyllä se nyt vaan on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan on

        Ei ole ja siinä ei sinun mukamoraalinen kuiskintasi auta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ja siinä ei sinun mukamoraalinen kuiskintasi auta yhtään mitään.

        Suomen lainsäädännön mukaan alle 18-vuotias henkilö on alaikäinen, eli toisin sanoen lapsi.

        Kts. esimerkiksi Laki holhoustoimesta, ensimmäinen luku, toinen pykälä: "Vajaavaltaisella tarkoitetaan alle 18-vuotiasta henkilöä (alaikäinen)...". Tai Lastensuojelulaki, ensimmäinen luku, kuudes pykälä: "Tässä laissa pidetään lapsena alle 18-vuotiasta ja nuorena 18–24-vuotiasta.".

        Sikäli kuin et halua noudattaa Suomen lainsäädäntöä, voit valita asua muualla kuin Suomessa.


    • Anonyymi

      Selkeästi asia jota on käsiteltävä pulleiden kaveripoikien vertaistukiryhmässä.

      • Saataisiinko vielä oma TV-sarjakin aiheeseen liittyen?


    • Anonyymi

      No ei minulle merkitse mitään 17-vuotin katseet, puheet tai muukaan sellainen. Eläköön nyt tulevana naisena ensin samaan ikään, voin heittää sadekuuron niskaan taivaista:)

      Ei kyllä vaikuta vanhempienkaan daamien kommentit, usein ne daamit jotka ääneen kommentoivat, ovat itse kaukana kauneudesta. Kommentoivat ikävästi sen jälkeen kun huomaavat ettei kiinnosta, sama voi olla myös palstalla?

      Ihminen kun on mukava toiselle luontaisesti jos huomaa siitä olevan itselleen jotain hyötyä?

      AV

    • Jos et nimenomaan sanonut hänelle jotakin limaisen setämäistä, niin valistunut arvaukseni on, että tulkitsit häntä hieman väärin. - Mahdollisesti hänellä oli ollut huono päivä tai huono hetki tai sitten asiakaspalvelu ei vain yleensäkään ole hänen juttunsa.

      Nykyään taas asiakaspalveluun kiinnitetään enemmän huomiota, mutta aina silloin tällöin vieläkin törmää sellaiseen velttoon tapaukseen, joka vaivalloisesti toteaa häh-mitäs sulle? Jos ylipäätään sanoo mitään ja katsoo tosiaan asiakasta siihen malliin, että olen ilmaantunut paikalle ainoastaan pilatakseni hänen päivänsä..
      Eli ohita vain tuollainen epämääräinen tapaus. Se tuskin oli henkilökohtaista.

      • Anonyymi

        Koko asiakaspalvelukonsepti on sairas ja sosiaalisuuden käsitettä ja ulottuvuuksia vääristävä. Huonosti käyttäytyvä ihminen ei ole ansainnut mitään asiakaspalvelua vaan hänen etunsa on että täräytetään samalla tavalla takaisin.

        Täällä on jo aivan tarpeeksi pikkusieluisia runkkareita jotka uskovat aidosti että koska asiakaspalvelu hymyilee heille he ovat jonkin arvoisia. Tällöin siis kaupallinen intressi on aivan oikeasti sosiaalikoheesiota nakertavaa, se voimauttaa idiootit ja pakottaa näiden idioottien uhrit konformistiseen nyökkäilyyn ja hyväksyntään.

        Asiakaspalveluksi riittää että asiakas saa ASIALLISEN asiansa toimitettua. Mitään hymyjä ei tarvita, jokainen ansaitkoon ne omalla käytöksellään eikä siksi että joku vajaatuntinen koittaa saada kapitalistilta hiukan rahaa itselleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko asiakaspalvelukonsepti on sairas ja sosiaalisuuden käsitettä ja ulottuvuuksia vääristävä. Huonosti käyttäytyvä ihminen ei ole ansainnut mitään asiakaspalvelua vaan hänen etunsa on että täräytetään samalla tavalla takaisin.

        Täällä on jo aivan tarpeeksi pikkusieluisia runkkareita jotka uskovat aidosti että koska asiakaspalvelu hymyilee heille he ovat jonkin arvoisia. Tällöin siis kaupallinen intressi on aivan oikeasti sosiaalikoheesiota nakertavaa, se voimauttaa idiootit ja pakottaa näiden idioottien uhrit konformistiseen nyökkäilyyn ja hyväksyntään.

        Asiakaspalveluksi riittää että asiakas saa ASIALLISEN asiansa toimitettua. Mitään hymyjä ei tarvita, jokainen ansaitkoon ne omalla käytöksellään eikä siksi että joku vajaatuntinen koittaa saada kapitalistilta hiukan rahaa itselleen.

        Olen periaatteessa samaa mieltä siitä, että "Asiakaspalveluksi riittää että asiakas saa ASIALLISEN asiansa toimitettua", mutta pitää myös muistaa, että asiakaspalvelija on aina työnantajansa edustajana tehtävässään, ei vain oman itsensä, ellei ole samalla yrittäjä. Siksi asiakaspalvelun tulee olla tasalaatuista ja sellaista, kuinka työntekijät on ohjeistettu kohtaamaan yrityksen, vaikka R-Kioskin, asiakkaat.


    • Anonyymi

      Arvasi varmaan setämiehen irstaat ajatukset, katkaisi hautomasi typerän puujalkavitsin terän ennen kuin ehdit edes laukomaan sitä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Nuoret naiset ovat partaveitsen teräviä:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret naiset ovat partaveitsen teräviä:)

        AV

        Tuon hoksaamiseen ei nätin naisen tarvitse edes olla mitenkään varsinainen älykkö :)

        -harmiseikirj-


      • Pulleat kaveripojat eivät lauo limaisia kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret naiset ovat partaveitsen teräviä:)

        AV

        Eikö tarvitse olla nuori!


    • Anonyymi

      Ajattele millaista kohtelua se reppana on saanut niiltä oikeasti iljettäviltä setämiehiltä. Ei ollut herkkua olla asiakaspalvelutehtävissä tuon ikäisenä. Vanhemmat kollegat kyllä silloin lopettivat iljetysten pelleilyt lyhyeen.

    • Anonyymi

      No jos jokin ikäluokka on sormella osoittelijoita niin nuoriso sen taidon osaa...

    • Anonyymi

      Etköhän nyt vähän liioittele ja tulkitse ihan pieleen.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Eiköhän he palvelu alalla aina hymyile ja katso silmiin kaikkia. Taidat nyt lievästi ylireagoida. Toki voi olla joskus tympeän oloinen, mutta toooooosi harvoin.

      Lähikaupassa on sellainen valtavan iso ukko, jopa minuakin isompi. Kerran sattui olemaan hyllyttämässä vieressä, kun etsin mannaryynipakettia.

      Lopulta turhauduin ja kysyin, että missä niitä mannaryynejä on?

      Ilmekään värähtämättä osoitti minusta ½ metrin päähän sanoen, että tossa olis tuollasia.

      Kyllä nolotti ja hirmuisesti selittelin, jotta yhdellä silmällä ei aina näe kaikkea... 🤣

      >simiti<

    • Se voi olla vaan varmistunut ettei vahingossa kiinnostuta. Nuoret naiset saa niin paljon ikäviä seksuaalisia kommenteita ja vihjauksia nykypäivänö.

      • Anonyymi

        Aika useat tykkää seksistä ja panemisesta. Ei ollenkaan ikävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika useat tykkää seksistä ja panemisesta. Ei ollenkaan ikävää!

        Nekin, jotka tykkäävät haluavat itse valita kenen kanssa!


    • Anonyymi

      Hän ajatteli maksamakkaraa.

    • Anonyymi

      Milloinhan kassat saavat pippurisumutteen….

    • Anonyymi

      Jotkut vaan eivät ole palvelualalle sopivia.

      "Nenän alla haisee kakka" - ilmeellä suorittaa täälläkin päin yhden pikkukaupan kassa hommiaan. Ei se katso silmiin eikä tervehdi. Ehkä valtion tuki on tuolla syrjemmällä niin hyvä kyläkaupalle että pärjäävät perseilylläkin. Minä äänestän jaloillani.

      Maksaisin mieluusti hyvästä palvelusta vähän enemmänkin.

      Pienissä kaupoissa on usein huonoa palvelua. Sääli. Niissä olisi muuten mukava käydä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Miten sinulle tuli mieleen, että nuoren katseella olisi jotain merkitystä kassalla. Niin, tässä on se ydin. Sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä pappaikäiselle.

      • Jos menen asioimaan kauppaan, lähtökohtaisesti toivon asiallista palvelua. Tykkäisitkö itse että tyyliin irvistellään ja yökkäillään?


    • Jos et ajatellut mitään irstasta (ajatuksilla on tapana näkyä naamasta!) tai katsonut tunkevasti liian syvälle silmiin, voi olla että ylireagoit. Voi olla, että joku aiempi asiakas on voinut ahdistella nuorta kassaneitiä ja sen takia neiti on varuillaan ja vain ajattelee, että taas seuraava setä. 35v on auttamatta teinin mielestä setä.

      On ikävää, että palvelualan ihminen joutuu katseella tai sanallisesti ahdisteltavaksi. Ei tosiankaan ole kivaa, jos monta kertaa päivässä joku katsoo irstaasti tai ehdottelee jotain. Asuin ennen lähellä väliaikaista vastaanottokeskusta, jossa asui melkein 400 irakilaista nuortamiestä. Jos olivat tiellä, kun ajoi ohi, oli porukassa aina joku joka toijotti ”sellaisella” ilmeellä, vaikka ajaja olisi kurppa. Eleetön vuorovaikutus voi olla hyvinkin suoraa. Todella inhottavaa ja myös ahdistavaa. Moni muu seudun nainen valitti samaa. Miehenä tilanteen voi rinnastaa siihen, että menisi homobaariin ja ottaisi samat ilmeet ja samat ehdottelut vastaan tyynesti.

      Nuoret naiset joutuu hyvin paljon seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Käsi ylös, jos joku on selvinnyt nuoruudesta näkemättä julkirunkaavaa ukkoa? Pahin mitä olen kuullut on lasten 10-13v urheilukisoissa tyttöjen pukuhuoneen ovella runkkaava aikuinen mies… sairasta.

      Käsi ylös, jos joku on selvinnyt ilman tisseihin ja peppuun kiinni käymistä? Käsi ylös, jos joku on selvinnyt ilman ällöjen ukkojen ällöjä seksuaalisia vitsejä? Käsi ylös, jos on selvinnyt ilman suoraa ehdottelua panemisesta henkilöltä, jolta ei sitä halua tai olisi odottanut. Veikkaan, ettei kovin montaa kättä nouse, vaikka kuinka huhuilisi…

      Fiksu ja ajatteleva mies antaa kassahenkilön tehdä työtänsä. Kassan hymyily on asiakaspalvelua eikä flirttiä. Varsinkin nuoret naiset voi olla hyvin ahdistuneita asiakkaiden käytöksestä ja sen ahdistuksen takia joku ihan fiksusti käyttäytyvä mies voi joutua maksamaan hintaa muiden sikailuista! Sen mitä fiksu mies voi tehdä, käyttäytyä korostetun fiksusti flirttailematta ja näyttää itse omalla toiminnallaan, että kunnioittaa asiakaspalvelijaa ihmisenä. Veikkaan, että seuraavan kerran inhoava katse puuttuu, koska asiakas ei ole enää uhka.

      • Ei tällainen vanha pieru enää ajattele mitään irstasta. Sitä tietää jo olevansa näkymätön. Eikä sellainen olisi soveliasta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei tällainen vanha pieru enää ajattele mitään irstasta. Sitä tietää jo olevansa näkymätön. Eikä sellainen olisi soveliasta.

        No hyvä. Eikä 35v ole vanha pieru vaan varhaiskeski-ikäinen. Sitten saat maksaa vain hintaa jonkun toisen törttöilystä. Tytön ilme johtuu ahdistuksesta, koska joku muu ei ole osannut käyttäytyä yhtä fiksusti. Ei katse siis kohdistu sinuun, vaan niihin sikailijoihin, olet vain sijaiskärsijänä.


    • Anonyymi

      Ehkä olit unohtanut käydä suihkussa ennen kyseistä asiakaspalvelutilannetta, ja siksi nyrpisteli? Naisilla on herkkä hajuaisti...

      Itse kyllä luulen, että tyttönen oli lueskellut viime aikojen Hesarin juttuja, miten nuoret asiakaspalvelijat saavat ihan järkyttävää törkykäytöstä osakseen, yleensä miehiltä. Ko. tyttönen ajan hermolla vain halusi ennaltaehkäistä inhan tilanteen omalla kohdallaan. Pointsit tytölle! :)
      N50

      • Käyn joka aamu suihkussa. Hygienian ei pitäisi olla ongelma.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe