Oikein rattoisaa

Tiistai iltaa. Mitähän Prinsessalle kuuluu? 😊

Hyvää yötä myös niille jotka nukkumaan jo joutuu. 🌜

58

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä noin hymyilyttää. Päivällä kaikki oli taas hylkäämässä ja töissä tapahtunut jotain mikä hymyilyttää.

      • Ei ole tapahtunut töissä mitään erikoista. Eikö täällä saa hymyillä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole tapahtunut töissä mitään erikoista. Eikö täällä saa hymyillä?

        saa mutta päivällä kaikki oli taas hylännyt sut . Mikä on muuttunut päivän aikana kun et enää ajattele hylkäämistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        saa mutta päivällä kaikki oli taas hylännyt sut . Mikä on muuttunut päivän aikana kun et enää ajattele hylkäämistä?

        Eipä ole prinsessaa täällä tänään näkynyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä ole prinsessaa täällä tänään näkynyt.

        Eli olet tosi tärkeä hänelle. Muista että hänellä ei ole velvollisuus ollla täällä. Hänelle ei makseta rahaa siitä että pitää sulle seuraa. Saa nähdä monta vuotta teidän ystävyys täällä jatkuu. Varmasti prinsessan elämä muuttuu kun valmistuu sairaanhoitajaksi ja menee töihin.


      • Anonyymi

        Antaa miehen hymyillä jos siltä tuntuu. 😊


    • Ei tässä mitään erityistä, saakin pian mennä nukkumaan, on aamu aikainen😩

      • Helou Prinsessalle.

        Voi sinua... Toivottavasti saat hyvin unta ensi yönä. 😊
        Minulla on huomenna vapaa...
        Meillä ei mene yksiin nämä työt ja vapaa-aika. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Helou Prinsessalle.

        Voi sinua... Toivottavasti saat hyvin unta ensi yönä. 😊
        Minulla on huomenna vapaa...
        Meillä ei mene yksiin nämä työt ja vapaa-aika. 😅

        Niin😊 ei pidä samistella liiaksi asti😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Helou Prinsessalle.

        Voi sinua... Toivottavasti saat hyvin unta ensi yönä. 😊
        Minulla on huomenna vapaa...
        Meillä ei mene yksiin nämä työt ja vapaa-aika. 😅

        voi ei . Nyt ette ole samiksia. Susi elää nettimaailmassa ja haluaa prinsessan samaa maailmaa elää kanssaan. Susi mitä tapahtuu kun kun prinsessan elämäntilanne muuttuu. Ei hän voi loppuikäänsä pitää sulle täällä seuraa. kait sä tajuut sen ettei prinsessa voi elää elämäänsä täällä palstoilla sun kanssa. Ymmärrätkö? Kysyn prinsessalta meinaako hän elää suden nettimaailmassa seuraavat vuosikymmenet sen takia ettei halua loukata sutta?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin😊 ei pidä samistella liiaksi asti😁

        Eihän nyt toki. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi ei . Nyt ette ole samiksia. Susi elää nettimaailmassa ja haluaa prinsessan samaa maailmaa elää kanssaan. Susi mitä tapahtuu kun kun prinsessan elämäntilanne muuttuu. Ei hän voi loppuikäänsä pitää sulle täällä seuraa. kait sä tajuut sen ettei prinsessa voi elää elämäänsä täällä palstoilla sun kanssa. Ymmärrätkö? Kysyn prinsessalta meinaako hän elää suden nettimaailmassa seuraavat vuosikymmenet sen takia ettei halua loukata sutta?

        No nyt eletään tätä hetkeä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No nyt eletään tätä hetkeä.

        etkö sä osaa lukea. mä kysyin prinsessalta. Johan prinsessa hylkäsi sut taas tänään kun ei ollut palstalla. Meinaatko joka päivä alkaa laittaa näitä hylkäämisjuttuja jotta saat prinsessan huomion.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin😊 ei pidä samistella liiaksi asti😁

        Minulla on vielä hetken aikaa töitä... 😊


    • Anonyymi

      Koska prinsessa valmistuu sairaanhoitajaksi eli kuinka monta vuotta voin olla suden nettimaailmassa. Eikö prinsessa halua itselleen liveystäviä kun meinaa loppuikänäs vapaa-ajat viettää suden seurana. Surullista jos näin on. 24 vuotiaan susi velvoittaa olemaan seuranaan tai muuten alkaa taas hylkäämis ja olen paska valitusvirret.

      • En minä ole mikään ennustaja. En tiedä, elän sen mukaan miltä itsestäni tuntuu😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En minä ole mikään ennustaja. En tiedä, elän sen mukaan miltä itsestäni tuntuu😊

        Niin ja kun susi alkaa puhua masentavia juttuja niin velvollisuutesi on piristää häntä sun loppuelämäsi. onnea sille tielle. Susi ei ole pystynyt unohtaa nettaa ja sinä olet seuraava pakkomielle sudelle.Kyllä pakkomielle on oikea ilmaisu. ETkö huomannut että olit taas hylännyt hänet tänään kun et ollut palstalla seuraa pitämässä, Susi tämä on prinsessalle joten voit olla kommentoimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kun susi alkaa puhua masentavia juttuja niin velvollisuutesi on piristää häntä sun loppuelämäsi. onnea sille tielle. Susi ei ole pystynyt unohtaa nettaa ja sinä olet seuraava pakkomielle sudelle.Kyllä pakkomielle on oikea ilmaisu. ETkö huomannut että olit taas hylännyt hänet tänään kun et ollut palstalla seuraa pitämässä, Susi tämä on prinsessalle joten voit olla kommentoimatta.

        Sinä olet koko päivän odottanut, että pääset marmattamaan meille. Etkä anna meille rauhaa kirjoitella mukavia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet koko päivän odottanut, että pääset marmattamaan meille. Etkä anna meille rauhaa kirjoitella mukavia.

        susi tämä ei ole sinun sivusto. Olet vieraantunut oikeasta elämästä ja kuvittelet että tämä on sun yksityinen nettimaailmasi. Herää susi todellisuuteen. Sinä et omista tätä sivustoa ja voi määräillä kukan tänne saa kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi tämä ei ole sinun sivusto. Olet vieraantunut oikeasta elämästä ja kuvittelet että tämä on sun yksityinen nettimaailmasi. Herää susi todellisuuteen. Sinä et omista tätä sivustoa ja voi määräillä kukan tänne saa kirjoittaa.

        Sinä sotket jokaisen tekemäni ketjun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet koko päivän odottanut, että pääset marmattamaan meille. Etkä anna meille rauhaa kirjoitella mukavia.

        Helvetti susi mä sanoin sulle ettei toi ollut sulle. Anna prinsessan vastata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kun susi alkaa puhua masentavia juttuja niin velvollisuutesi on piristää häntä sun loppuelämäsi. onnea sille tielle. Susi ei ole pystynyt unohtaa nettaa ja sinä olet seuraava pakkomielle sudelle.Kyllä pakkomielle on oikea ilmaisu. ETkö huomannut että olit taas hylännyt hänet tänään kun et ollut palstalla seuraa pitämässä, Susi tämä on prinsessalle joten voit olla kommentoimatta.

        Älä jaksa 🥱


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Älä jaksa 🥱

        Ei anneta näiden latistaa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä sotket jokaisen tekemäni ketjun.

        Niin ja sulla on se sähköposti mutta olet vaan ajankulua prinsessalle ja et merkka aedes niin paljon että laittaisi sulle sähköpostia. Myös chat on käytössä. Mutta siitä puuttuu tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sulla on se sähköposti mutta olet vaan ajankulua prinsessalle ja et merkka aedes niin paljon että laittaisi sulle sähköpostia. Myös chat on käytössä. Mutta siitä puuttuu tunne.

        Noh... Prinsessa saattaa joku päivä löytää minut tinteristä. Emailia saa myös laittaa halutessaan millon vaan. Saatan mennä treffiin takaisin vielä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noh... Prinsessa saattaa joku päivä löytää minut tinteristä. Emailia saa myös laittaa halutessaan millon vaan. Saatan mennä treffiin takaisin vielä.

        No mene jo. Mutta ei se lopeta sun nettimaailmassa elämistä koska tää palsta on sun elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mene jo. Mutta ei se lopeta sun nettimaailmassa elämistä koska tää palsta on sun elämä.

        Niin näkyy olevan sinullekin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin näkyy olevan sinullekin.

        Huomasitko etten sanonut sulle päivällä mitään kun ilmoitit että tulet illalla takasin. Mä ehdin puuhailee kaikkea kivaa tässä välillä. käydä kaupungilla, lenkillä ja jutella ystäväni kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin näkyy olevan sinullekin.

        Etkö nähnyt että mä katson samalla telkkaa. ainii sulla ei ole telkkaa niin joudut tyytyy elää täällä nettimaailmassa.


    • Anonyymi

      Mustasusi löytänyt itselleen sopivan profiilikuvan. PedariNarri.

      • Housuissas on pödäri.


      • Isäs oli kun sinua teki. 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Isäs oli kun sinua teki. 😅

        Niin olikin. Se anto mulle aina namikkaa kun pyysin. Ai että teki namia. Sen takia tiedänkin minkälainen ihminen olet.


      • mustasusi kirjoitti:

        Isäs oli kun sinua teki. 😅

        Noin sanoin ala-asteella ja kai yläkoulussakin vielä jos joku nimitteli😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin olikin. Se anto mulle aina namikkaa kun pyysin. Ai että teki namia. Sen takia tiedänkin minkälainen ihminen olet.

        Luulet tietäväsi...


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noin sanoin ala-asteella ja kai yläkoulussakin vielä jos joku nimitteli😁

        😅😆


    • Anonyymi

      Hoidan/kolkkaan sut vielä

      • Laiton uhkaus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Laiton uhkaus.

        soita poliisit. sä et vieläkääm muuten ole soittanut niitä poliiseja mulle.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      miksi ette mene chattiin juttelee yksityisesti? Miten siinö kirjoittelu eroaa täältä paitsi ettei muut pääse sotkee. taidat susi kuitenkin haluta että ulkopuoliset kommentoi sun juttuja.

      • En minä sotkijoita halua. Teillä ei ole tapoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sotkijoita halua. Teillä ei ole tapoja.

        Niin sudella on omassa nettimaailmassa kaikki niin täydellistä.


      • Me ei nyt ehditä sinne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me ei nyt ehditä sinne.

        mikä pitää täällä kiireisenä. Eikö se aika ole sama chatissakin kuin täällä palstalla.


    • Netalle hyvää yötä. 😊

      • Anonyymi

        luoti tulit


      • Anonyymi

        no miten netta voi kun on näköjään sulle kirjotellut täällä. Sairasta tollanen toivottelu. Musta tuntuu että netta viihtyy enemmän poikaystävänsä kainalossa kun lukea sun viestejä täällä.


      • Anonyymi

        lähtihän se


      • Anonyymi

        Eipä se nettakaan sinulle koko päivänä sanonut mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miten netta voi kun on näköjään sulle kirjotellut täällä. Sairasta tollanen toivottelu. Musta tuntuu että netta viihtyy enemmän poikaystävänsä kainalossa kun lukea sun viestejä täällä.

        No hyvin varmaan voi... Ja toivotti just hyvää yötä mulle. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No hyvin varmaan voi... Ja toivotti just hyvää yötä mulle. 😊

        Niin koska minä feikkasin. Miksi et kysynyt tarkentavia kysymyksiä. olet helevtin sinisilmäinen uskoo feikkinettoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska minä feikkasin. Miksi et kysynyt tarkentavia kysymyksiä. olet helevtin sinisilmäinen uskoo feikkinettoja

        Sua on niin helppo kusettaa.


    • Nyt on yöpalan aika... Ja taivaalla loistaa kuu. 🌜

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe