Tiistai iltaa. Mitähän Prinsessalle kuuluu? 😊
Hyvää yötä myös niille jotka nukkumaan jo joutuu. 🌜
Oikein rattoisaa
58
495
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä noin hymyilyttää. Päivällä kaikki oli taas hylkäämässä ja töissä tapahtunut jotain mikä hymyilyttää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole tapahtunut töissä mitään erikoista. Eikö täällä saa hymyillä?
saa mutta päivällä kaikki oli taas hylännyt sut . Mikä on muuttunut päivän aikana kun et enää ajattele hylkäämistä?
Anonyymi kirjoitti:
saa mutta päivällä kaikki oli taas hylännyt sut . Mikä on muuttunut päivän aikana kun et enää ajattele hylkäämistä?
Eipä ole prinsessaa täällä tänään näkynyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eipä ole prinsessaa täällä tänään näkynyt.
Eli olet tosi tärkeä hänelle. Muista että hänellä ei ole velvollisuus ollla täällä. Hänelle ei makseta rahaa siitä että pitää sulle seuraa. Saa nähdä monta vuotta teidän ystävyys täällä jatkuu. Varmasti prinsessan elämä muuttuu kun valmistuu sairaanhoitajaksi ja menee töihin.
- Anonyymi
Antaa miehen hymyillä jos siltä tuntuu. 😊
Ei tässä mitään erityistä, saakin pian mennä nukkumaan, on aamu aikainen😩
Helou Prinsessalle.
Voi sinua... Toivottavasti saat hyvin unta ensi yönä. 😊
Minulla on huomenna vapaa...
Meillä ei mene yksiin nämä työt ja vapaa-aika. 😅mustasusi kirjoitti:
Helou Prinsessalle.
Meillä ei mene yksiin nämä työt ja vapaa-aika. 😅Niin😊 ei pidä samistella liiaksi asti😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helou Prinsessalle.
Meillä ei mene yksiin nämä työt ja vapaa-aika. 😅voi ei . Nyt ette ole samiksia. Susi elää nettimaailmassa ja haluaa prinsessan samaa maailmaa elää kanssaan. Susi mitä tapahtuu kun kun prinsessan elämäntilanne muuttuu. Ei hän voi loppuikäänsä pitää sulle täällä seuraa. kait sä tajuut sen ettei prinsessa voi elää elämäänsä täällä palstoilla sun kanssa. Ymmärrätkö? Kysyn prinsessalta meinaako hän elää suden nettimaailmassa seuraavat vuosikymmenet sen takia ettei halua loukata sutta?
Anonyymi kirjoitti:
voi ei . Nyt ette ole samiksia. Susi elää nettimaailmassa ja haluaa prinsessan samaa maailmaa elää kanssaan. Susi mitä tapahtuu kun kun prinsessan elämäntilanne muuttuu. Ei hän voi loppuikäänsä pitää sulle täällä seuraa. kait sä tajuut sen ettei prinsessa voi elää elämäänsä täällä palstoilla sun kanssa. Ymmärrätkö? Kysyn prinsessalta meinaako hän elää suden nettimaailmassa seuraavat vuosikymmenet sen takia ettei halua loukata sutta?
No nyt eletään tätä hetkeä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No nyt eletään tätä hetkeä.
etkö sä osaa lukea. mä kysyin prinsessalta. Johan prinsessa hylkäsi sut taas tänään kun ei ollut palstalla. Meinaatko joka päivä alkaa laittaa näitä hylkäämisjuttuja jotta saat prinsessan huomion.
Prinsessasi kirjoitti:
Niin😊 ei pidä samistella liiaksi asti😁
Minulla on vielä hetken aikaa töitä... 😊
- Anonyymi
Koska prinsessa valmistuu sairaanhoitajaksi eli kuinka monta vuotta voin olla suden nettimaailmassa. Eikö prinsessa halua itselleen liveystäviä kun meinaa loppuikänäs vapaa-ajat viettää suden seurana. Surullista jos näin on. 24 vuotiaan susi velvoittaa olemaan seuranaan tai muuten alkaa taas hylkäämis ja olen paska valitusvirret.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En minä ole mikään ennustaja. En tiedä, elän sen mukaan miltä itsestäni tuntuu😊
Niin ja kun susi alkaa puhua masentavia juttuja niin velvollisuutesi on piristää häntä sun loppuelämäsi. onnea sille tielle. Susi ei ole pystynyt unohtaa nettaa ja sinä olet seuraava pakkomielle sudelle.Kyllä pakkomielle on oikea ilmaisu. ETkö huomannut että olit taas hylännyt hänet tänään kun et ollut palstalla seuraa pitämässä, Susi tämä on prinsessalle joten voit olla kommentoimatta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kun susi alkaa puhua masentavia juttuja niin velvollisuutesi on piristää häntä sun loppuelämäsi. onnea sille tielle. Susi ei ole pystynyt unohtaa nettaa ja sinä olet seuraava pakkomielle sudelle.Kyllä pakkomielle on oikea ilmaisu. ETkö huomannut että olit taas hylännyt hänet tänään kun et ollut palstalla seuraa pitämässä, Susi tämä on prinsessalle joten voit olla kommentoimatta.
Sinä olet koko päivän odottanut, että pääset marmattamaan meille. Etkä anna meille rauhaa kirjoitella mukavia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä olet koko päivän odottanut, että pääset marmattamaan meille. Etkä anna meille rauhaa kirjoitella mukavia.
susi tämä ei ole sinun sivusto. Olet vieraantunut oikeasta elämästä ja kuvittelet että tämä on sun yksityinen nettimaailmasi. Herää susi todellisuuteen. Sinä et omista tätä sivustoa ja voi määräillä kukan tänne saa kirjoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
susi tämä ei ole sinun sivusto. Olet vieraantunut oikeasta elämästä ja kuvittelet että tämä on sun yksityinen nettimaailmasi. Herää susi todellisuuteen. Sinä et omista tätä sivustoa ja voi määräillä kukan tänne saa kirjoittaa.
Sinä sotket jokaisen tekemäni ketjun.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helvetti susi mä sanoin sulle ettei toi ollut sulle. Anna prinsessan vastata.
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa 🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä sotket jokaisen tekemäni ketjun.
Niin ja sulla on se sähköposti mutta olet vaan ajankulua prinsessalle ja et merkka aedes niin paljon että laittaisi sulle sähköpostia. Myös chat on käytössä. Mutta siitä puuttuu tunne.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sulla on se sähköposti mutta olet vaan ajankulua prinsessalle ja et merkka aedes niin paljon että laittaisi sulle sähköpostia. Myös chat on käytössä. Mutta siitä puuttuu tunne.
Noh... Prinsessa saattaa joku päivä löytää minut tinteristä. Emailia saa myös laittaa halutessaan millon vaan. Saatan mennä treffiin takaisin vielä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Noh... Prinsessa saattaa joku päivä löytää minut tinteristä. Emailia saa myös laittaa halutessaan millon vaan. Saatan mennä treffiin takaisin vielä.
No mene jo. Mutta ei se lopeta sun nettimaailmassa elämistä koska tää palsta on sun elämä.
Anonyymi kirjoitti:
No mene jo. Mutta ei se lopeta sun nettimaailmassa elämistä koska tää palsta on sun elämä.
Niin näkyy olevan sinullekin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomasitko etten sanonut sulle päivällä mitään kun ilmoitit että tulet illalla takasin. Mä ehdin puuhailee kaikkea kivaa tässä välillä. käydä kaupungilla, lenkillä ja jutella ystäväni kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Etkö nähnyt että mä katson samalla telkkaa. ainii sulla ei ole telkkaa niin joudut tyytyy elää täällä nettimaailmassa.
- Anonyymi
Mustasusi löytänyt itselleen sopivan profiilikuvan. PedariNarri.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Isäs oli kun sinua teki. 😅
Niin olikin. Se anto mulle aina namikkaa kun pyysin. Ai että teki namia. Sen takia tiedänkin minkälainen ihminen olet.
mustasusi kirjoitti:
Isäs oli kun sinua teki. 😅
Noin sanoin ala-asteella ja kai yläkoulussakin vielä jos joku nimitteli😁
Anonyymi kirjoitti:
Niin olikin. Se anto mulle aina namikkaa kun pyysin. Ai että teki namia. Sen takia tiedänkin minkälainen ihminen olet.
Luulet tietäväsi...
Prinsessasi kirjoitti:
Noin sanoin ala-asteella ja kai yläkoulussakin vielä jos joku nimitteli😁
😅😆
- Anonyymi
Hoidan/kolkkaan sut vielä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Laiton uhkaus.
soita poliisit. sä et vieläkääm muuten ole soittanut niitä poliiseja mulle.
- Anonyymi
Haluat käyttää tälläistä kuvaa
https://www.youtube.com/watch?v=N1uPez-LZec&list=RDMMN1uPez-LZec&start_radio=1
- Anonyymi
miksi ette mene chattiin juttelee yksityisesti? Miten siinö kirjoittelu eroaa täältä paitsi ettei muut pääse sotkee. taidat susi kuitenkin haluta että ulkopuoliset kommentoi sun juttuja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minä sotkijoita halua. Teillä ei ole tapoja.
Niin sudella on omassa nettimaailmassa kaikki niin täydellistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Me ei nyt ehditä sinne.
mikä pitää täällä kiireisenä. Eikö se aika ole sama chatissakin kuin täällä palstalla.
Netalle hyvää yötä. 😊
- Anonyymi
luoti tulit
- Anonyymi
no miten netta voi kun on näköjään sulle kirjotellut täällä. Sairasta tollanen toivottelu. Musta tuntuu että netta viihtyy enemmän poikaystävänsä kainalossa kun lukea sun viestejä täällä.
- Anonyymi
lähtihän se
- Anonyymi
Eipä se nettakaan sinulle koko päivänä sanonut mitään.
Anonyymi kirjoitti:
no miten netta voi kun on näköjään sulle kirjotellut täällä. Sairasta tollanen toivottelu. Musta tuntuu että netta viihtyy enemmän poikaystävänsä kainalossa kun lukea sun viestejä täällä.
No hyvin varmaan voi... Ja toivotti just hyvää yötä mulle. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No hyvin varmaan voi... Ja toivotti just hyvää yötä mulle. 😊
Niin koska minä feikkasin. Miksi et kysynyt tarkentavia kysymyksiä. olet helevtin sinisilmäinen uskoo feikkinettoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska minä feikkasin. Miksi et kysynyt tarkentavia kysymyksiä. olet helevtin sinisilmäinen uskoo feikkinettoja
Sua on niin helppo kusettaa.
Nyt on yöpalan aika... Ja taivaalla loistaa kuu. 🌜
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689