Karkista ja jäätelöstä tuli kova päänsärky

Anonyymi-ap

Laihdutin vasta 4 kiloa ja ajattelin välillä vähän herkutella karkilla ja kermajäätelöllä.

Jo puolen päivän jälkeen alkoi olemaan päänsärkyä ja iltapäivällä se oli jo erittäin kovaa päänsärkyä.
Karkkia söin 260 grammaa ja kermajäötelöä 520 grammaa eli 1 litra + 2 tuuttia
Kalorit jo näistä 2300 ja koko päivän kalorit 3300

Ennen sitä oloni oli erittäin hyvä eikä ollut yhtään päänsärkyä kun söin vain terveellistä ruokaa kun laihduin 4 kiloa kahdessa viikossa josta oli puolet varmasti nestettä..

Roskaruokien syöminen ei nostanut yhtään verenpainetta näin alussa.
Se alkaa nousemaan kokemukseni mukaan vasta sitten kun jatkaa kovaa syömistä ja lihoo.
Aikaisemmin olen kuvitellut että se on se verenpaine mikä aiheuttaa päänsäryn mutta se onkin VAIN lihominen mikä nostaa verenpainetta.

Tuon päivän aikana en harrastanut yhtään liikuntaa.

22

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sokeri toimii vain raskaassa liikunnassa,näin käy jos sohvaperuna syö sokeria.
      Hiilihydraatit oli vain 530 grammaa ja maratojuoksijoilla ne PITÄÄ OLLA vähintään 850 grammaa

      • Anonyymi

        Se johtui varmasti liian suuresta verensokerista.
        Pitää joskus kokeilla uudestaan silloin kun on kova reeni päällä miten käy.Sen tietää vasta kokeilemalla.
        Se päänsärky menee yleensä ohi 1- 2 dessa päivässä kun alkaa syömään terveellisesti ja harrastaa liikuntaa.

        Minulla oli ennen nuorempana jatkuvaa päänsärkyä kymmeniä vuosia mihin en saanut mistään mitään apua.
        Silloinkaan ei olisi tarvinnut muuta tehdä kuin lopettaa sokerin syöminen.
        En minä tosiaan ainoa sokerin syöjä ole.Katsokaa itse mitä monilla nuorilla on kaupassa ostoskärryssä.

        Yritän laihduttaa täysillä sen 2 viikkoa putkeen niin


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17908312R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tuo oli pilailijan tekemä avaus.

    • Anonyymi

      "Karkkia söin 260 grammaa ja kermajäötelöä 520 grammaa eli 1 litra + 2 tuuttia."

      Eiköhän tuossa ole kerrottu henkilöstä kaikki tarvittava.

      Ellei päänsärkyä pysty estämään, Burana auttaa.

    • Anonyymi

      Päänsärky PARANTUI 1,5 PÄIVÄSSÄ.

      SEN SYY OLI TOSIAAN LIIAN SOKERIN SYÖMINEN
      JOS syöt sokeria joka päivä liikaa päänsärky ON jatkuvaa.😲vuosikausia kestävää.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon, tuo oli täysin uutta, eikä sitä voisi mitenkään tietää ilman sinua.

        Luulin että sokeri on suositeltavan terveellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon, tuo oli täysin uutta, eikä sitä voisi mitenkään tietää ilman sinua.

        Luulin että sokeri on suositeltavan terveellistä.

        Oli kieltämättä uutta, että sokeri aiheuttaisi kaikilla päänsärkyä, mutta migreenityyppinen päänsärky voi aktivoitua kullakin ties mistä. Aloittaja on oman tiensä kulkija (hiihtäjä) joka haluaa kaiken päätellä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon, tuo oli täysin uutta, eikä sitä voisi mitenkään tietää ilman sinua.

        Luulin että sokeri on suositeltavan terveellistä.

        Kyllä se aiheuttaa todellakin KOVAA PÄÄNSÄRKYÄ.

        Nyt kun sain sen parannettua ja söin eilen uudestaan karkkia 120 grammaa,päänsärky tuli takaisin,mutta lievempänä koska määrä oli nyt pienempi.
        Nyt se on PAKKO LOPETTAA KOKONAAN muutamaksi päiväksi ja jatkossa syödä VAIN VÄHÄN 😮
        Karkki on siitäkin huono että se lihottaa erittäin paljon.Nytkin kalorit nousi jo siitä 500 ja jo sekin ESTÄÄ LAIHTUMISEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kieltämättä uutta, että sokeri aiheuttaisi kaikilla päänsärkyä, mutta migreenityyppinen päänsärky voi aktivoitua kullakin ties mistä. Aloittaja on oman tiensä kulkija (hiihtäjä) joka haluaa kaiken päätellä itse.

        You tubessa on yksi tyttö joka kärsii migreenistä.
        Syö PALJON KARKKIA JA JÄÄTELÖÄ sekä leipoo kakkuja ja pullia missä on PALJON SOKERIA.

        PÄÄNSÄRKY JA MIGREENI JOHTUU VAIN SOKERISTA

        JA VERENPAINE TULEE LIHOMISESTA kun on syönyt liikaa.😮

        Minulla on tarkka ruokapäiväseuranta josta näen tarkasti mitä olen syönyt ja merkkaan siihen minkälaista oloa mikin ruoka tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        You tubessa on yksi tyttö joka kärsii migreenistä.
        Syö PALJON KARKKIA JA JÄÄTELÖÄ sekä leipoo kakkuja ja pullia missä on PALJON SOKERIA.

        PÄÄNSÄRKY JA MIGREENI JOHTUU VAIN SOKERISTA

        JA VERENPAINE TULEE LIHOMISESTA kun on syönyt liikaa.😮

        Minulla on tarkka ruokapäiväseuranta josta näen tarkasti mitä olen syönyt ja merkkaan siihen minkälaista oloa mikin ruoka tekee.

        Kyllä se on viisainta lopettaa kokonaan koska siihen tulee helposti himo.Jos syö yhden niin sitä haluaa syödä lisää ja lisää.🫤

        Sokeri ON huume.


    • Anonyymi

      "Karkkia söin 260 grammaa ja kermajäötelöä 520 grammaa eli 1 litra + 2 tuuttia."

      No mutta miten ihmeessä tuosta voi seurata mitään huonoa oloa tai päänsärkyä, ihmettelen todella suuresti...?!

      Puhdasta sokeria tuli tuossa kerrasta vain noin 300 grammaa. Se vastaa ainoastaan 75 - 100 teelusikallista puhdasta sokeria suoraan pussista kauhottuna.

      Miten ihmeessä tämä kaikki onkaan pääässyt tapahtumaan, että sata teelusikallista sokeria ja jo tuli heti huono olo. Kiitos paljon että saatoit tämän kaiken meidän muiden tietoon. Nyt osataan varoa asiaa.

      Ps. Sitten käymme odottamaan massiivipakaravartijan eli fanittajan puolustavaa kannanottoa asiaan. Kaikki oli varmasti ihan puhdasta vahinkoa.

      • Anonyymi

        Tämä karkki mikä söin alussa ja nyt uudestaan oli salmiakkia.
        Olen todennut tuon saman asian monesti ennenkin kun ole syönyt liikaa ja lihonut
        YLEENSÄ ainakin puolet on tullut sokeripitoisista herkuista.
        Salmiakki on kaikista pahin.Olen sen lopettanut muutamia kertoja ja pikkuhiljaa alkanut syömään sitä uudestaan.
        On se kestänyt syödä joka toinen päivä 2 pientä patukkaa,mutta näitä isoja määriä näköjään EI KESTÄ SYÖDÄ.
        Sitä en tiedä miten se vaikuttaisi jos söisi vain pelkkää toffeeta,se täytyy vielä myöhemmin testata.🤔

        https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2015020419143477


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä karkki mikä söin alussa ja nyt uudestaan oli salmiakkia.
        Olen todennut tuon saman asian monesti ennenkin kun ole syönyt liikaa ja lihonut
        YLEENSÄ ainakin puolet on tullut sokeripitoisista herkuista.
        Salmiakki on kaikista pahin.Olen sen lopettanut muutamia kertoja ja pikkuhiljaa alkanut syömään sitä uudestaan.
        On se kestänyt syödä joka toinen päivä 2 pientä patukkaa,mutta näitä isoja määriä näköjään EI KESTÄ SYÖDÄ.
        Sitä en tiedä miten se vaikuttaisi jos söisi vain pelkkää toffeeta,se täytyy vielä myöhemmin testata.🤔

        https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2015020419143477

        Sinulle 300g sokeria päivässä on oikein hyvä.

        Loppu saa olla rasvaa.


      • Anonyymi

        ”Sitten käymme odottamaan”

        Puhu vain omasta puolestasi älä muiden. Me-muoto on työpaikkakiusaajien suosiossa. MKH:n sokerin käyttö ei ole kohtuullista sokerin käyttöä, jollaista olisi sokeria korkeintaan 350 g viikossa, ei päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sitten käymme odottamaan”

        Puhu vain omasta puolestasi älä muiden. Me-muoto on työpaikkakiusaajien suosiossa. MKH:n sokerin käyttö ei ole kohtuullista sokerin käyttöä, jollaista olisi sokeria korkeintaan 350 g viikossa, ei päivässä.

        > Ps. Sitten käymme odottamaan massiivipakaravartijan eli fanittajan puolustavaa kannanottoa asiaan. Kaikki oli varmasti ihan puhdasta vahinkoa.

        Hyvä että tunnistit taas kerran itsesi.

        Sinä et voi tietää, kuinka moni lukijoista tunnistaa sinut Höpöukon fanina, joten me-muoto on kohtelias tapa. Minä-muoto olisi puolestaan itsekäs, tosin minä olin varma asiastani. Yhtä ainoaa negatiivista asiaa Höpöukosta ei voi sanoa, ettetkö sinä Vartijana puutu asiaan.

        Luuletko että tämä palsta on sinulle tuttu joku 70-luvun pikkukoulu, jossa sinulle ollaan jakamassa Hymytyttö-palkintoa reiluudesta ja hyvästä ystävyydestä? Sitä et tule saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Ps. Sitten käymme odottamaan massiivipakaravartijan eli fanittajan puolustavaa kannanottoa asiaan. Kaikki oli varmasti ihan puhdasta vahinkoa.

        Hyvä että tunnistit taas kerran itsesi.

        Sinä et voi tietää, kuinka moni lukijoista tunnistaa sinut Höpöukon fanina, joten me-muoto on kohtelias tapa. Minä-muoto olisi puolestaan itsekäs, tosin minä olin varma asiastani. Yhtä ainoaa negatiivista asiaa Höpöukosta ei voi sanoa, ettetkö sinä Vartijana puutu asiaan.

        Luuletko että tämä palsta on sinulle tuttu joku 70-luvun pikkukoulu, jossa sinulle ollaan jakamassa Hymytyttö-palkintoa reiluudesta ja hyvästä ystävyydestä? Sitä et tule saamaan.

        No joka tapauksessa MKH ahmii huonoja hiilihydraatteja hirmuisia määriä, proteiinia puolestaan liian vähän. Rasvamäärän hän kertoi olevan lähellä 4 g:aa päivässä, joka ei kata edes välttämättömien rasvahappojen tarvetta. MKH:n dieetti on erittäin epätasapainoinen, eikä hän kuuntele toisten järkipuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä karkki mikä söin alussa ja nyt uudestaan oli salmiakkia.
        Olen todennut tuon saman asian monesti ennenkin kun ole syönyt liikaa ja lihonut
        YLEENSÄ ainakin puolet on tullut sokeripitoisista herkuista.
        Salmiakki on kaikista pahin.Olen sen lopettanut muutamia kertoja ja pikkuhiljaa alkanut syömään sitä uudestaan.
        On se kestänyt syödä joka toinen päivä 2 pientä patukkaa,mutta näitä isoja määriä näköjään EI KESTÄ SYÖDÄ.
        Sitä en tiedä miten se vaikuttaisi jos söisi vain pelkkää toffeeta,se täytyy vielä myöhemmin testata.🤔

        https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2015020419143477

        Nyt se uudestaan karkista tullut päänsärky parantui.
        SÖIN SITÄ SIIS VAIN 120 GRAMMAA ja se tuli siitä
        LAIKKI OLI SALMIAKKIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se uudestaan karkista tullut päänsärky parantui.
        SÖIN SITÄ SIIS VAIN 120 GRAMMAA ja se tuli siitä
        LAIKKI OLI SALMIAKKIA.

        Päänsärky tulee siitä jos verensokeri ON LIIAN SUURI
        Tai liian pieni.

        Jos verensokeri on liian pieni päänsärky loppuu kun syö vähän jossa on myös vähän sokeria.😲
        Vähäkalorisella dietillä tämä on aivan tavallista.

        Olisi hyvä omistaa verensokerimittari VAIKKA ON TERVE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päänsärky tulee siitä jos verensokeri ON LIIAN SUURI
        Tai liian pieni.

        Jos verensokeri on liian pieni päänsärky loppuu kun syö vähän jossa on myös vähän sokeria.😲
        Vähäkalorisella dietillä tämä on aivan tavallista.

        Olisi hyvä omistaa verensokerimittari VAIKKA ON TERVE

        Tämä laite mittaa verensokerin ilman pitämistä.

        https://stethoscopeshop.eu/fi/freestyle-libre-sensor-2-p-80595.html


    • Anonyymi

      En syö karkkia, mutta vadelmahilloa syön Pågen limpun kanssa, siinä on sokeria, eikä tule pää kipeäksi. Laihdun silmissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe