Suomalaiset on orjia

Anonyymi-ap

Miettikää; 11 kuukautta vuodessa naimisissa työn kanssa ja 1 kk lomalla. Eikö kyse ole orjuudesta?

17

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Muualla on ihan eri rento ja silti tehokas työelämä. Suomessa ollaan kaukana tehosta. Meillä on liikaa esimerkiksi herroja ja esimiehiä. Lisäksi töissä ollaan aikaa.

Kannattaa käydä kokeilemassa elämä muualla, niin huomaa mitä paskaa tämä maa on. Ikävä ilmasto, ankeaa, vittumaisen luontoisia ihmisraunioita ym.

Kokonaisuus on se juttu.

• Anonyymi

Sanottakoon näin. Työ on harvinaista herkkua. Sitä ei riitä kaikille. Joku jää aina ilman.
      Itse arvostan ja kunnioitan työtä niin paljon että jätän suosiolla työt sellaisille jotka etsivät epätoivoisesti työtä. Olen sen verta reilu ja solidaarinen ihminen etten toisilta työn saannin ihanuutta pois vie. Tukkona toisten työhaaveille en halua olla.

• Anonyymi

Heh:) Hyvä filosofia 😂

• Anonyymi

No ei oikeastaan kun ainakin itse teen pelkästään keikkaa sen verran mitä tarvitsee minimaalisen elannon eteen tehdä. Eipä nuo firmat nykyään muutenkaan samoja naamoja kuukautta pitempään katsele. Melkoista sekoilua on nykyään hommat mutta eipä siitä kannata välittää.

• "1 kk lomilla"

– Amerikkalaiset ja japanilaiset vilkuilevat hämmentyneinä toisiaan. "Täh?"

• Anonyymi

Ne on sitte myös orjia. Pitääkö aina selittää asiat sillä että muualla on vielä hullummin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ne on sitte myös orjia. Pitääkö aina selittää asiat sillä että muualla on vielä hullummin?

Itse asiassa neljän viikon kesäloma on hyvin harvinaista herkkua maailmalla, puhumattakaan vielä viikon talvilomista.

Loma-ajat eivät ole suomalaisen työolosuhteissa se ensimmäinen asia, minkä takia pitäisi nousta barrikadeille monen muun asian ollessa suhteessa muihin maihin paljon huonommin. Näet ja koet sitten, kun saat ensimmäisen työpaikkasi.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Itse asiassa neljän viikon kesäloma on hyvin harvinaista herkkua maailmalla, puhumattakaan vielä viikon talvilomista.

Loma-ajat eivät ole suomalaisen työolosuhteissa se ensimmäinen asia, minkä takia pitäisi nousta barrikadeille monen muun asian ollessa suhteessa muihin maihin paljon huonommin. Näet ja koet sitten, kun saat ensimmäisen työpaikkasi.

Olen ollut 25 vuotta työelämässä. Eli pidähän tolvana naama kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut 25 vuotta työelämässä. Eli pidähän tolvana naama kiinni.

Ehkä ulkomaanmatka voisi sitten parantaa yleistietoasi muun maailman työoloista? Seuraa vaikka raksamiehen työolosuhteita Kiinassa tai matalapalkka-alan tippien kerjäämistä elämiseen Yhdysvalloissa.

• Anonyymi

Paskat palkat & huonot työnantajat

• Anonyymi

Ennemmin olisi huolissani siitä, kun opiskelu ja työ vie elämän.

• Anonyymi

Eiköhän kohta pidä työntekijän alkaa maksamaan työnantajalle siitä ilosta että saa käydä töissä ylipäätään!

• Anonyymi

Onko työssä käyminen joku ilo? Jos on, niin hankkikaa elämä.

• Anonyymi

alottaja taitaa olla laiska ku ei jaksa painaa töitä. kovat työmiehet ei lomia pitele.

• Anonyymi

Sinä olet tyhmä. Minä olen niin kova työmies etten tätä yhteiskuntaa ja työelämää tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet tyhmä. Minä olen niin kova työmies etten tätä yhteiskuntaa ja työelämää tarvitse.

Työt on vain tyhmiä varten, viisas pääsee vähemmällä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe