Ilta ketju suden

Tänne hyvää yötä toivotan. 😊

40

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää yötä Nettulille. Nuku hyvin. 😊

      • Anonyymi

        sairasta tollanen pakkomielle naiseen joka on laittanut some-estot eikä pidä mitään yhteyttä suteen. Näköjään pakkomielle vaan pahenee kun susi alkanut toivottelee netalle erikseen hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sairasta tollanen pakkomielle naiseen joka on laittanut some-estot eikä pidä mitään yhteyttä suteen. Näköjään pakkomielle vaan pahenee kun susi alkanut toivottelee netalle erikseen hyvää yötä.

        Sellaista se nyt vaan on...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellaista se nyt vaan on...

        no kun on pakkomielle ja pakkoajatuksia naisesta niin se on jo sairasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kun on pakkomielle ja pakkoajatuksia naisesta niin se on jo sairasta.

        No, ei ainakaan mitään vaarallista. Ei tarvitse hänenkään pelätä mitään. Vain hyvällä häntä ajattelen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, ei ainakaan mitään vaarallista. Ei tarvitse hänenkään pelätä mitään. Vain hyvällä häntä ajattelen.

        miksi helvetissäö toivotat naiselle hyvää yötä joka ei halua sua elämäänsä. Voisit kunnioittaa nettaa sen verran että annant hänen elää omaa elämäänsä. etkö sä tajua ettet sä kiinnosta nettaa yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi helvetissäö toivotat naiselle hyvää yötä joka ei halua sua elämäänsä. Voisit kunnioittaa nettaa sen verran että annant hänen elää omaa elämäänsä. etkö sä tajua ettet sä kiinnosta nettaa yhtään.

        No niin kai sitten... Anteeksi taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin kai sitten... Anteeksi taas.

        kuule et sä tule lopettaa . hae jooko apua tohon pakkomielteeseen ja pakkoajatuksiin. On sairasta luulla kaikkia viestejä netan kirjoittamiksi.Yksikään niistä ei ole netan. Mutta eihän sairas ihminen sitä ymmärrä.


    • Anonyymi

      Ei vielä väsytä.

      • Anonyymi

        no niin sä oot nyt se kuuluisa netta k


      • Ei minuakaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no niin sä oot nyt se kuuluisa netta k

        En ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole.

        No voi harmi... :/
        Kuka sitten? :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No voi harmi... :/
        Kuka sitten? :)

        voi helvetti susi. mikä yllätys ettei ollut netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti susi. mikä yllätys ettei ollut netta.

        Mä kyllä uskon, että me nähdään hänen kanssa vielä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä kyllä uskon, että me nähdään hänen kanssa vielä.

        Luuletko että hän haluaa jutella. Kerrotko mulle miksi netalla on some-estot sulle? Mulla on eri käsitys tosta kuin sulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että hän haluaa jutella. Kerrotko mulle miksi netalla on some-estot sulle? Mulla on eri käsitys tosta kuin sulla.

        No sen näkee juttelemmeko, mutta on mahdollista että vielä tulee vastaan. Moikkaan ainakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sen näkee juttelemmeko, mutta on mahdollista että vielä tulee vastaan. Moikkaan ainakin.

        niin sä voit moikata mutta mistä tiedät että netta moikkaa. Onko sulla tällänen kerran vuodessa ohi kävellään tapaaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sä voit moikata mutta mistä tiedät että netta moikkaa. Onko sulla tällänen kerran vuodessa ohi kävellään tapaaminen.

        Netta moikkasi minua viimeksikin. Uskon että voisi ihan hyvin jäädä jotain juttelemaankin.:)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Netta moikkasi minua viimeksikin. Uskon että voisi ihan hyvin jäädä jotain juttelemaankin.:)

        Voi vittu sun kanssa. Hänellä oli mahdollisuus mutta meni ohi. Kerrotko susi miksi sulle on some-estot? Onko se merkki että netta haluaa sut elämäänsä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssa. Hänellä oli mahdollisuus mutta meni ohi. Kerrotko susi miksi sulle on some-estot? Onko se merkki että netta haluaa sut elämäänsä?

        Ei tietenkään ole merkki sellaisesta. Ihan turhaan ne ovat, koska en kuitenkaan sitä kautta häntä häiritsisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole merkki sellaisesta. Ihan turhaan ne ovat, koska en kuitenkaan sitä kautta häntä häiritsisi.

        siis hetkinen.Just joo. et varmaankaan. Miksi hän on laittanut estot jos kerta et ole ottanut häneen somessa yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis hetkinen.Just joo. et varmaankaan. Miksi hän on laittanut estot jos kerta et ole ottanut häneen somessa yhteyttä?

        Niin kerran otin, ihan siksi, kun täällä sain eräältä luvan. Eräältä, jota luulin häneksi pitkän aikaa ja hänkin luuli omaksi kaivatukseen minua. Niin siinä sitten kävi, että uskalsin viestin laittaa ja se sai huonon vastaanoton.
        En varmasti enää toistamiseen erehdy sillä tavalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kerran otin, ihan siksi, kun täällä sain eräältä luvan. Eräältä, jota luulin häneksi pitkän aikaa ja hänkin luuli omaksi kaivatukseen minua. Niin siinä sitten kävi, että uskalsin viestin laittaa ja se sai huonon vastaanoton.
        En varmasti enää toistamiseen erehdy sillä tavalla.

        Et sitten osannut tarkentavia kysymyksiä esittää vaan uskoit sokeasti. Kun ei ollut oikea netta niin miksi hän laittoi sulle some-estot. Kait siihen joku syy on oltava kun toinen ei halua pitää yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten osannut tarkentavia kysymyksiä esittää vaan uskoit sokeasti. Kun ei ollut oikea netta niin miksi hän laittoi sulle some-estot. Kait siihen joku syy on oltava kun toinen ei halua pitää yhteyttä.

        No silloin en osannut esittää tarpeeksi kysymyksiä. Meillä vaan osui niin moni juttu hänen kanssa yksiin, ja olin vielä rakkaudesta niin sekaisin, että arviointikyky oli ihan nollissa.

        Niin ja hänen ikänsä se tuskin on syynä, koska olen tässä jutellut mukavia hänen ikätoverien kanssa paljonkin viimeaikoina... Ei kaikkia haittaa se että olen heitä reippaasti vanhempi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No silloin en osannut esittää tarpeeksi kysymyksiä. Meillä vaan osui niin moni juttu hänen kanssa yksiin, ja olin vielä rakkaudesta niin sekaisin, että arviointikyky oli ihan nollissa.

        Niin ja hänen ikänsä se tuskin on syynä, koska olen tässä jutellut mukavia hänen ikätoverien kanssa paljonkin viimeaikoina... Ei kaikkia haittaa se että olen heitä reippaasti vanhempi.

        Voihan sitä jutella niitä näitä mutta ilmeisesti hänen ikätoverinsakaan eivät kanssasi kovin läheistä kontaktia halua. Tuolla toisessa ketjussa sanoit että pitää olla munaa sanoa suoraan jos ei kiinnosta. Sinua on tytön läheisten toimesta käsketty jättämään tyttö rauhaan. On siis sanottu suoraan ja on ymmärrettävää että niin nuori ihminen pyytää läheistään sen tekemään noin paljon vanhemmalle miehelle koska tilanne saattaa hänestä tuntua pelottavalta ja täysin absurdilta. Mitä hyötyä on sanoa suoraan jos se ei mene jakeluun? Ja miksi hän haluaisi keskustella kanssasi tosielämässä jos ei halua sitä tehdä edes turvallisesti somen kautta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No silloin en osannut esittää tarpeeksi kysymyksiä. Meillä vaan osui niin moni juttu hänen kanssa yksiin, ja olin vielä rakkaudesta niin sekaisin, että arviointikyky oli ihan nollissa.

        Niin ja hänen ikänsä se tuskin on syynä, koska olen tässä jutellut mukavia hänen ikätoverien kanssa paljonkin viimeaikoina... Ei kaikkia haittaa se että olen heitä reippaasti vanhempi.

        olet heidän kanssaan käynyt baarissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet heidän kanssaan käynyt baarissa?

        En nyt ole baarissa käynyt kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt ole baarissa käynyt kenenkään kanssa.

        mikset jos kerta juttuun tulette?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä jutella niitä näitä mutta ilmeisesti hänen ikätoverinsakaan eivät kanssasi kovin läheistä kontaktia halua. Tuolla toisessa ketjussa sanoit että pitää olla munaa sanoa suoraan jos ei kiinnosta. Sinua on tytön läheisten toimesta käsketty jättämään tyttö rauhaan. On siis sanottu suoraan ja on ymmärrettävää että niin nuori ihminen pyytää läheistään sen tekemään noin paljon vanhemmalle miehelle koska tilanne saattaa hänestä tuntua pelottavalta ja täysin absurdilta. Mitä hyötyä on sanoa suoraan jos se ei mene jakeluun? Ja miksi hän haluaisi keskustella kanssasi tosielämässä jos ei halua sitä tehdä edes turvallisesti somen kautta?

        No siinä sitten mitään. Tuli palstailukin sitten tiensä päähän. 🚧


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siinä sitten mitään. Tuli palstailukin sitten tiensä päähän. 🚧

        Taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siinä sitten mitään. Tuli palstailukin sitten tiensä päähän. 🚧

        Jos kerran vientiä nuorikoiden keskuudessa riittää niin ihan turhakin roikkua vuosia tytössä joka on sinut torjunut. Eikä todellakaan ole oikein häntä kohtaan. Mieti omalle kohalles.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran vientiä nuorikoiden keskuudessa riittää niin ihan turhakin roikkua vuosia tytössä joka on sinut torjunut. Eikä todellakaan ole oikein häntä kohtaan. Mieti omalle kohalles.

        En minä ole mistään viennistä puhunut. Ei ole mitään... 🚧


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole mistään viennistä puhunut. Ei ole mitään... 🚧

        Hoida toi asenne ja pää kuntoon. Voisi ollakin jotain. Ulkoisesti sinussa ei mitään vikaa ole jotteiko voisi ollakin jotain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siinä sitten mitään. Tuli palstailukin sitten tiensä päähän. 🚧

        Älä helvetissä valehtele. Sua ei usko kukaan.


    • Alkaa hiljalleen jo nukuttaa🥱

      • Aivan... Käy vain nukkumaan prinsessainen. Huomenna taas jutellaan.
        Hyvää yötä ja kauniita unia. 😇


      • mustasusi kirjoitti:

        Aivan... Käy vain nukkumaan prinsessainen. Huomenna taas jutellaan.
        Hyvää yötä ja kauniita unia. 😇

        Hyvää yötä ja kauniita unosia sinullekin🥱😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja kauniita unosia sinullekin🥱😊

        😊🤗


    • Anonyymi

      Mitäs se Uudenmaan ätmi täällä taas jonkun teinin perässä. Onko koneet jo ratsattu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe