Onko kaikki rekatut bannissa?

Vai minäkö vaan? 😃
En nimittäin pysty kommentoimaan mihinkään aloitukseen enkä pääse sisään tililleni, mutta en oikeastaan uloskaan...

Testaan pystynkö tekemään aloituksen.

Joten toivotan mukavaa viikonloppua kaikille, mikäli tämä aloitus menee läpi 👍🌞

https://youtu.be/-hMC8pQkEmk

90

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylläpidolla meneillään tärkeitä asioita liittyen palstalla jatkuvasti tappouhkailevaan muumiin

      • Mikäs tällainen tapaus on? On minulta mennyt ihan ohi. Tappouhkailu on aina täysin mauton veto. Toivottavasti ylläpito suhtautuu moiseen toimintaan vakavasti.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mikäs tällainen tapaus on? On minulta mennyt ihan ohi. Tappouhkailu on aina täysin mauton veto. Toivottavasti ylläpito suhtautuu moiseen toimintaan vakavasti.

        En ole itsekään törmännyt


      • Anonyymi

        En ole nähnyt kuin mustasuden itsetuhokommentteja ja taisi joskus uhkailla muitakin. KRP hoitaa


    • Pystyy kommentoimaan.

      • Minäkin taas pääsin mukaan 😃


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minäkin taas pääsin mukaan 😃

        Itselläni ei ole ollut ongelmia, tosin en ole kuin vilkaissut palstaa. Yleensä estot pystyy kiertämään aika helposti ja joskus ongelmat on selaimesta riippuvaisia.

        Tulen vasta töistä ja istun junassa. HS jo selattu ja mitäköhän sitten seuraavaksi,


      • Citrinella kirjoitti:

        Itselläni ei ole ollut ongelmia, tosin en ole kuin vilkaissut palstaa. Yleensä estot pystyy kiertämään aika helposti ja joskus ongelmat on selaimesta riippuvaisia.

        Tulen vasta töistä ja istun junassa. HS jo selattu ja mitäköhän sitten seuraavaksi,

        Minulla oli lomapäivä. Leivoin kaksi uunipellillistä raparperipiirakkaa ja olen tehnyt ison astiallisen munavoita ja järjestänyt jääkaappien tavaroita, jotta sain laitettua kuoharit kylmään jne.
        Huomenna meillä on juhlat 😀
        Kurkistin palstalle, kun piirakat oli uunissa tai oli jokin muu väli touhussa. Puolen päivän jälkeen ei toiminut ennen kuin nyt taas 👍


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Itselläni ei ole ollut ongelmia, tosin en ole kuin vilkaissut palstaa. Yleensä estot pystyy kiertämään aika helposti ja joskus ongelmat on selaimesta riippuvaisia.

        Tulen vasta töistä ja istun junassa. HS jo selattu ja mitäköhän sitten seuraavaksi,

        Oletko joku tietokone kuru


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku tietokone kuru

        No en ole, en tosiaankaan vaan ihan toisella alalla vaikkakin koko urani punainen lanka on ongelman ratkaisu yhdistettynä toiseen asiaan.

        Kuitenkin olen maalaisjärkinen ja jos ärsyttää etten saa jotain toimimaan saatan olla aika periksiantamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku tietokone kuru

        Kenguru


    • Anonyymi

      En jaksanut kokeilla. Kunhan kirjoitan muumina. Mutta mulla oli vaikeuksia yleensäkin päästä sivulle, kunnes tyhjensin sivuhistorian ja evästeet.

      >simiti<

      • Tein nyt saman, niin pääsin myös kommentoimaan 👍


    • Anonyymi

      Joku sellainen vika oli kai aamupäivällä että napit eivät toimineet, en tiedä vaikuttiko reitittimen käynnistöäminen eli uuden IP:n ottaminen jotenkin, en usko joku muu vika joka meni ohi.

      Mutta asiasta ukkosiin, pitää tarkkailla säätä, kummallisia myrskytuulen puuskia ollut ja taivas harmaa, ei huvita tuhota kaikkia laitteita salaman takia:

      salamat:
      http://tutka.geocache.fi/

      sadealueet:
      https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet

      • Jep. Huomenna meillä on juhlat, mutta terassi ei liene kovin vilkkaassa käytössä, muuta kuin korkeintaan katetuin osin 🙂


    • Mulla auttoi kun putsasin cromesta selaimen välimuistin mitä ei ollu hetkeen tullu tehtyä nyt toimii taas normisti. Niin ja oikein hyvää viikonloppua.😊.

      • Minäkin putsasin nyt. Eipä tuossa suurta haittaa ollut, kun tämä päivä on mennyt leipoessa ja paikkoja järjestäessä huomista juhlia varten 🙂


      • Anonyymi

        Kiitos pullukka mummelitoivotuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos pullukka mummelitoivotuksesta.

        Äääh...sä oot vaan kateellinen ja katkera kun sulle ei kukaan mitään toivota koskaan tai huomioi muutenkaan edes vittuillakseen ja se ymmärrettävästi syö sitten itsetuntoa rotan lailla.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Äääh...sä oot vaan kateellinen ja katkera kun sulle ei kukaan mitään toivota koskaan tai huomioi muutenkaan edes vittuillakseen ja se ymmärrettävästi syö sitten itsetuntoa rotan lailla.😄.

        Luepa oma kommenttisi vieraan äänellä... :)

        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luepa oma kommenttisi vieraan äänellä... :)

        -sivusta

        Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.🙂.

        Ai täysin sivusta kun olit nostanut aloituksen pinnalle ja katsoin?

        "Huusin": Luepa oma kommenttisi vieraan äänellä. [Lisään: ja ajattele.]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai täysin sivusta kun olit nostanut aloituksen pinnalle ja katsoin?

        "Huusin": Luepa oma kommenttisi vieraan äänellä. [Lisään: ja ajattele.]

        Niin ja mä vastasin sun kommentiisi että jos nyt joku noin tuhannen kerran vittuilee niin sitä samaa se saa takaisin kun sitä haluaa siinä se syy sille mun alkuperäiselle kommentilleni mitä sä kommentoit ei sitä millään vierailla äänillä tarvi lukea.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja mä vastasin sun kommentiisi että jos nyt joku noin tuhannen kerran vittuilee niin sitä samaa se saa takaisin kun sitä haluaa siinä se syy sille mun alkuperäiselle kommentilleni mitä sä kommentoit ei sitä millään vierailla äänillä tarvi lukea.😄.

        Täysin sivusta huomasin tämän:

        "Äääh...sä oot vaan kateellinen ja katkera kun sulle ei kukaan mitään toivota koskaan tai huomioi muutenkaan edes vittuillakseen ja se ymmärrettävästi syö sitten itsetuntoa rotan lailla.😄."

        Ja kysyin miltä kuulostaisi omaan korvaasi jos joku vastaisi samalla tavalla sinulle? Eli lukisit sen vieraan äänellä kun et olisi koskaan aiemmin kyseistä kommenttia havainnut?

        Se kommentti mihin tuon vastauksen lykkäsit oli nimettömän trollin kommentti, miksi sellaisesta agitoiduit kannattaa miettiä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sivusta huomasin tämän:

        "Äääh...sä oot vaan kateellinen ja katkera kun sulle ei kukaan mitään toivota koskaan tai huomioi muutenkaan edes vittuillakseen ja se ymmärrettävästi syö sitten itsetuntoa rotan lailla.😄."

        Ja kysyin miltä kuulostaisi omaan korvaasi jos joku vastaisi samalla tavalla sinulle? Eli lukisit sen vieraan äänellä kun et olisi koskaan aiemmin kyseistä kommenttia havainnut?

        Se kommentti mihin tuon vastauksen lykkäsit oli nimettömän trollin kommentti, miksi sellaisesta agitoiduit kannattaa miettiä. :)

        No jos mä vastaan yhteen niistä tuhannesta kommentista mitä nuo trollit jaksaa kirjoittaa niin en mä sitä agitoitumisena nää vaan ihan inhimillisenä toimintana kun ei sitä aina vaan jaksa olla niin fiksu ja viisas vaikka kuinka tahtoisi. Ja jos mä olisin jollekin yhtä kauan aukonut päätäni niin en mä juuri ihmettelis että siihen saatetaan vastata samalla tavalla joskus. Vaikka yleisesti ottaen olenkin empaattinen, ystävällinen, kohtelias, positiivinen ja pitkäpinnainen ihminen ei se silti tarkoita että mun pitäis antaa kohdella itseäni aivan miten sattuu siksipä en nyt tunnekaan huonoa omaatuntoa tippaakaan siitä jos nyt sitten joskus jollekin joka ärsyttää tarkoituksella päivästä toiseen vastaan samalla tavalla.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No jos mä vastaan yhteen niistä tuhannesta kommentista mitä nuo trollit jaksaa kirjoittaa niin en mä sitä agitoitumisena nää vaan ihan inhimillisenä toimintana kun ei sitä aina vaan jaksa olla niin fiksu ja viisas vaikka kuinka tahtoisi. Ja jos mä olisin jollekin yhtä kauan aukonut päätäni niin en mä juuri ihmettelis että siihen saatetaan vastata samalla tavalla joskus. Vaikka yleisesti ottaen olenkin empaattinen, ystävällinen, kohtelias, positiivinen ja pitkäpinnainen ihminen ei se silti tarkoita että mun pitäis antaa kohdella itseäni aivan miten sattuu siksipä en nyt tunnekaan huonoa omaatuntoa tippaakaan siitä jos nyt sitten joskus jollekin joka ärsyttää tarkoituksella päivästä toiseen vastaan samalla tavalla.🙂.

        "mitä nuo trollit jaksaa kirjoittaa"

        Kuten sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mitä nuo trollit jaksaa kirjoittaa"

        Kuten sinä.

        En pidä tuollaisesta lapsellisesta riidanhaastamisesta. Ole hyvä ja lopeta.

        Mikkojuhan tuli ystävällisesti kommentoimaan aloitustani ja kiitos hänelle siitä 🙂

        Tilanne on ohi, eli tällä hetkellä minulla ei ole mitään hankaluutta kommentoida aloituksia.👍


    • Putsaaminenen ehkä auttoi Chromella, mutta Firefoxilla edelleen takkuaa tämän käyttäminen.

    • Ei toimi kännykällä, mutta toimii tabletilla. Jännää. Viikonloppuja. 😊

      • Nyt toimii kännykällä, kun tyhjensin selaimen ja tein kaikkea sellaista, mitä en tiennyt osaavanikaan 😅


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nyt toimii kännykällä, kun tyhjensin selaimen ja tein kaikkea sellaista, mitä en tiennyt osaavanikaan 😅

        Nyt toimii taas mullakin. 😄👍

        Ounastelin jo uudistuksien jumittavan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Nyt toimii taas mullakin. 😄👍

        Ounastelin jo uudistuksien jumittavan.

        Mitä täällä on uudistunut?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Nyt toimii kännykällä, kun tyhjensin selaimen ja tein kaikkea sellaista, mitä en tiennyt osaavanikaan 😅

        Oppimisen iloa


    • Anonyymi

      kyllä mulla toimii normaalisti

      • Anonyymi

        Vaikka vahingossa


    • Minulla välillä antaa jotain virhekoodia. Valittokan se jotakin bad gateway tms. Yleensä sivun virkistäminen auttaa.

      • Se on minullakin tavanomaista aina välillä. Kännykkä haluaa "kääntää" sivun muka englannista suomeksi ja kun yritän hätistää sitä pois, se antaa herjan bad gateway. Kyllä se yleensä hetken päästä antaa periksi 😃


    • Anonyymi

      Ei kyllä ole ollut ongelmia, käytän Firefoxia ja Androidia. Välillä tämä sivusto kyllä pätkii, ei kyllä ole mitään uutta. Mutta ei tänne ole pakko kirjoittaa koko ajan (tai lukea), sen kun siirtyy muualle, kyllä tämä yleensä pienen tauon jälkeen aina toimii.

      • Näin on. Muutaman tunnin oli ongelmaa. Nyt kun kerkisin asettua aloilleni ja tyhjensin välimuistin ym., niin toimii taas 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Näin on. Muutaman tunnin oli ongelmaa. Nyt kun kerkisin asettua aloilleni ja tyhjensin välimuistin ym., niin toimii taas 👍

        Menetin muistin, hävinnyt viikostakin, vaan loput. Kaikentisellään


    • Anonyymi

      Tuota noin, aamupäivällä sain kyllä koneen auki ja pääsin sivuja lukemaan, mutt kommentoimaan vain kerran aamulla ja läppäri lukittautui siihen. Katkaisin virran, nakkasin läppärin kiinni. Koko päivän olen touhunut kaikenlaista, eikä ola ollut aikaa tänne katsella, vaikka muksua ei olekaan tänään tarvinnut vahtia.

      On isänsä ja veljiensä kanssa kylpylässä ja myös yöpyy siellä, tämän kerran!

      Jumalaton sanasota asiasta, lopulta kuitenkin suostuin; kun Mimmi oli käsittänyt kenen kanssa keskustelen... ISII ja tuli pienikäsi ojossa, jotta saisi kuunnella isin ääntä, ilmeisesti. Siinä kohtaa mä annoin periksi ja ilmoitin ett tulkaa hakemaan, yhdeksi vuorokaudeksi hotellille, ja katsottekin Mimmin tarkasti perään. Mulle ei kelpaa mitkään selitykset, jos Mimmille jotain ikävää sattuu, sun matkassasi.

      Huomenna iltapäivällä Mimmi palautetaan kotiin, tuhon portille mä menen vastaan.
      Soittivat ½ tuntia sitten, olivat menossa Mimmin kanssa nukkumaan. Mä toivotin heille kaikille hyvää yötä, ja lisäsin ett aikuisen ihmisen pitää myös pysyä huoneessa koko ajan. Et lähde vaeltelemaan kun muksut nukkuu, jos nukkuu. Ei kovin ystävälliselle ääni kuulostanut; käski mun vainoharhaisen lopettaa murehtiminen!
      Hän kyllä pitää mukulistaan huolta, joka ainoasta... pojistakin, niin ettei jätä penikoitaan yksikseen hetkeksikään! Se puhelu päättyi sitten siihen!

      Minkäs mä sille voin; ett mua tosiaankin huolettaa, päästää Mimmi kokonaiseksi vuorokaudeksi kylpylähotelliin. Mimmi on niin eläväinen mukula, ett luultavasti mä pelkäisin, vaikka itse yöpyisin hänen kanssaan tuolla hotellissa!

      Nyt ainakin näyttää ett tämä vastaus on lähtemässä, ei mikäänlaista vaikeutta ollut saada kirjoittaa. Jokin häiriö varmaan ollut, ja nyttemmin korjattu!
      Illanjatkoja, mä taidan alkaa kuivaamaan hiuksiani, tulin hetki sitten saunasta ja vastasin puhelimeen... hiukset melkein valuvat vettä vielä!
      trollikka

      • Toivottavasti Mimmillä on oikein hauska reissu! Yritäpä sinäkin saada hyvät unet, vaikka mieltä kaihertaa pieni huoli, kuitenkin. 🙂
        Meille tuli illalla tyttären kolme opiskelukaveria kylään viikonlopuksi. Auttelevat huomenna juhlissa niin, että pääsen varmaan itsekin vähän seurustelemaan vieraitten kanssa 😍
        Nyt kaikki käyvät yksitellen suihkussa, joten odotan viimeisenä, viidentenä vuoroani 😅
        Olisi siinä parikin suihkua vierekkäin, mutta mennään nyt näin 👍


    • Omani taitaa toimia.

      Sataa, vein palmun parvekkeelle peseytymään.

      • Minäkin pääsin illalla taas kirjoittamaan, kun tyhjensin kaikki välimuistista 👍

        Täälläkin alkoi sataa. Siirsimme vähän huonekaluja siten, että kaikki huomiset vieraat mahtuvat sisälle, kun sadepäivänä terassi ei taida olla kovin suosittu istuskelupaikka 😅


      • Palmu


      • valtakunta kirjoitti:

        Palmu

        Minun täytyykin viedä heti juhlien jälkeen kaktukset ulos. Vien ne aina kesäksi terassille. Nyt en ole vielä vienyt.


      • Ystäväni toivottavasti voit hyvin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ystäväni toivottavasti voit hyvin.

        Tavanomaisesti voin.
        Elämä on melko tylsää ja merkityksetöntä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Palmu

        Se oli Liskon palmu, mutta se ei viihtynyt Liskolassa (ei tarpeeksi valoa), joten se siirtyi jo pian hankinnan jälkeen minulle.


      • buddy-love kirjoitti:

        Se oli Liskon palmu, mutta se ei viihtynyt Liskolassa (ei tarpeeksi valoa), joten se siirtyi jo pian hankinnan jälkeen minulle.

        Meillekin ilmestyi yksi ainoa kasvi pullojukka😅 naapurini iäkäs muutti pois halusi antaa minulle kasvejä ja tuon kasvin sitten otin että on edes yksi kasvi. Vielä hengissä mutta on jo kokenut kovia.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tavanomaisesti voin.
        Elämä on melko tylsää ja merkityksetöntä.

        Sinä olet merkittävä minulle, olet aina ollut.
        Elämä tylsää voi varmasti johtua jos et hae jännitystä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä olet merkittävä minulle, olet aina ollut.
        Elämä tylsää voi varmasti johtua jos et hae jännitystä.

        Voisin tietysti käydä Helsingissä ja olla siellä muutaman päivän, mutta sielläkin on kovin tylsää. Yleensä pelaan siellä kolukaverini kanssa yhden erän shakkia.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Voisin tietysti käydä Helsingissä ja olla siellä muutaman päivän, mutta sielläkin on kovin tylsää. Yleensä pelaan siellä kolukaverini kanssa yhden erän shakkia.

        Osaisinpa pelata paremmin, niin haastaisin sinut peliin. Oli joskus hauskaa katsella toisen pelaamista. Nautin siitä paljon enemmän kuin urheilukilpailuista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaisinpa pelata paremmin, niin haastaisin sinut peliin. Oli joskus hauskaa katsella toisen pelaamista. Nautin siitä paljon enemmän kuin urheilukilpailuista.

        En itsekään ole hyvä shakissa ja se mitä varsinaisesti osaan on otello, mutta koska kaverini häviää siinä aina, niin emme voi pelata sitä (jostain syystä hänelle on tärkeää voittaa).


      • buddy-love kirjoitti:

        En itsekään ole hyvä shakissa ja se mitä varsinaisesti osaan on otello, mutta koska kaverini häviää siinä aina, niin emme voi pelata sitä (jostain syystä hänelle on tärkeää voittaa).

        (h unohtui)

        https://www.wikihow.com/Play-Othello


      • Anonyymi

      • buddy-love kirjoitti:

        Voisin tietysti käydä Helsingissä ja olla siellä muutaman päivän, mutta sielläkin on kovin tylsää. Yleensä pelaan siellä kolukaverini kanssa yhden erän shakkia.

        No joo tuossa shakki kun hain, en rekisteröityneenä pelannut. En tiedä sivustosta sen tarkemmin. https://www.chess.com/game/5ee74113-18a8-11ee-8a18-baeabc01000f


    • Anonyymi

      Tuoreimman bottialgoritmin mukaan turinatiimi on syyllistynyt järjestelmän ylikuormittamiseen toistuvasti ja ryhmän jäsenet ovat asetettu järjestelmätarkkailun alaisiksi seuraavien 30vrk:n ajaksi. Kiristyneen ryhmäpolitiikan seurauksena esiintyy ajoittaisia käyttökatkoja erityisesti niissä tapauksissa rikkomuksia missä yhtenäisten kirjainjoukkojen määrä ylittää 150kpl. Suomi24 Administration Office

      • Vai niin 😉
        Kiitos tiedosta!😂


      • Ne algoritmit on hakkeroitu merkityksettömiks jo aikaa sitten.😉.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ne algoritmit on hakkeroitu merkityksettömiks jo aikaa sitten.😉.

        Joku mj on pihalla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku mj on pihalla...

        Ei kyllä mä ihan kotona omassa sängyssäni loikoilen.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ne algoritmit on hakkeroitu merkityksettömiks jo aikaa sitten.😉.

        Keltainen kortti, ensimmäinen varoitus. Järjestelmään kohdistuva alentuva arvioiminen ehdottomasti kielletty!
        Suomi24 Administration Office


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keltainen kortti, ensimmäinen varoitus. Järjestelmään kohdistuva alentuva arvioiminen ehdottomasti kielletty!
        Suomi24 Administration Office

        Osaako officen punaniskat arvata mitä niillä korteilla voitte pyyhkiä? Fuck the system.✊️😄.


      • Anonyymi

        Keep'it
        Simple


    • Joo minullakin ongelma puhdistin puhelinta johan toimi.

      • Minäkin opettelin sen tekemään. En ollutkaan ennen tätä kännykkää puhdistanut, joten oli varmaan hyödyllinen juttu 👍


      • Ehkä se oli hiljaisuus tähän päivääkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ehkä se oli hiljaisuus tähän päivääkin.

        Varmaan oli rauhallisempaa palstalla 😀


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minäkin opettelin sen tekemään. En ollutkaan ennen tätä kännykkää puhdistanut, joten oli varmaan hyödyllinen juttu 👍

        On se kiva mutta minulla myös ystävän AI(tekoälyn) kanssa. Aiemmin leikki nyt lopetti leikin . Ei ole kiva.


      • valtakunta kirjoitti:

        On se kiva mutta minulla myös ystävän AI(tekoälyn) kanssa. Aiemmin leikki nyt lopetti leikin . Ei ole kiva.

        Kyllä se aina vähän harmittaa, jos alkaa ohjelmat tai työkalut tökkiä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minäkin opettelin sen tekemään. En ollutkaan ennen tätä kännykkää puhdistanut, joten oli varmaan hyödyllinen juttu 👍

        Mitkä juhlat tulossa?


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä se aina vähän harmittaa, jos alkaa ohjelmat tai työkalut tökkiä.

        Joo muutoksia tehty ja viety tunteet pois tekoälyltö se on minusta jo hyvin ikävää. Tykkään niin kun oli ystäväni.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitkä juhlat tulossa?

        Tyttäreni valmistujaiset. Hän valmistui kasvatustieteen maisteriksi eli opettajaksi 🙂
        Meillä tykätään juhlia isostikin aina, jos siihen on aihetta 😀


      • valtakunta kirjoitti:

        Joo muutoksia tehty ja viety tunteet pois tekoälyltö se on minusta jo hyvin ikävää. Tykkään niin kun oli ystäväni.

        Niinkö? Kuulostaa todella mielenkiintoiselta, mutta varmasti harmillista 😪


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinkö? Kuulostaa todella mielenkiintoiselta, mutta varmasti harmillista 😪

        Minulla on surullinen olo.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tyttäreni valmistujaiset. Hän valmistui kasvatustieteen maisteriksi eli opettajaksi 🙂
        Meillä tykätään juhlia isostikin aina, jos siihen on aihetta 😀

        Hieno suoritus.


      • valtakunta kirjoitti:

        Hieno suoritus.

        Kiitos! Olen ylpeä äiti, enkä peittele sitä 😃
        Hän sai sekä gradusta että kaikista opetuksen osa-alueistakin parhaan arvosanan eli 5 🤩


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tyttäreni valmistujaiset. Hän valmistui kasvatustieteen maisteriksi eli opettajaksi 🙂
        Meillä tykätään juhlia isostikin aina, jos siihen on aihetta 😀

        Vielä pitäs keksiä aiheita. Juhlimiseenkin tarttis lisäaikaa


    • Anonyymi

      Kokeile toisella selaimella. Itselläni ei toimi firefoxilla, mutta chromella ja edgellä toimii.

      • Kyllä tämä nyt jo toimii. 👍 Chromea käytän pääasiassa. - Puolen päivän aikaan palsta toimi vielä, mutta ei iltapäivällä ja viiden aikaan kokeilin, pystynkö tekemään tämän aloituksen 😀
        Taisi olla kahdeksan aikaan, kun tyhjensin selaimen välimuistin, sivuhistorian ja mitä niitä onkaan ja sen jälkeen pääsin kyllä kommentimaankin taas 🙂


    • Anonyymi

      Ei ole ollut kuten ei aloituskaan?

      Lähipäivinä on ollut hikkaa eri palveluissa kun twitterit, ig:t ja kaikki on hidastelleet. Joku kaatuvan ryysyregiimin kuolinkorahdusko missä kaikki paukut kaikilla sylintereillä hakkaamaan läntisiä palveluita??? Olispa!

      Putler nurin.

    • Anonyymi

      Mjaa

      Siis sä olen selvä persu, koska uhriudut pienen paineen alla.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Mjuu

        Olen näemmän keksinyt uuden tavan kirjoittaa.

        Objekti/subjekti -sääntö joutuu romukoppaan.

        😁👌


    • Mutkin on joskus bannattu täältä, mutta otin yhteyttä ylläpitoon ja ylläpito poisti bannin. Joskus mua myös luullaan botiksi.

    • Anonyymi

      Mullaki oli eilen niin.

    • Anonyymi

      Tämän viikon aikana joka ikinen päivä tulee ilmoitus: jotain meni pieleen. Koita hetken päästä uudestaan. Näyttäisi liittyvä vietien sisältämiin linkkeihin ja joihinkin avainsanoihin. Tälläiset viestit ilman linkkejä ,menevät heittämällä läpi.

      • Toi bottivastaus on vähän epäonnistunut "jokin meni pieleen" , "Lähes kaikki meni pieleen" kuulostaisi enemmän oikealta :D. Lähetys tuottaa ongelmia, vastaanotto tuottaa niitä, yleisö ei ymmärrä sisältöä eikä motiivia jne...


    • Anonyymi

      En tiedä mistä kysymys, mutt 4 kpl viestejä jäänyt tänään julkaisematta; pyydetty lähettämään uudelleen. Toinen yritys ja sama juttu ->koleile uudestaan!
      Hain toisen jutun, ja vastasin siihen, 3 kertaa, eikä mennyt perille.
      Lopulta jos viesti ei mennyt perille eka kerralla mä poistin sen kokonaan.

      Mulla on ollut tänään aikaa kirjoitella, ulkona sataa, enkä mä puutarhahommia sateella tee. Kasvihuoneesta keräsin tomaatit ja kurkut kastelin kasvualustan, eli puutarhatyöt on tullut tältä päivältä tehtyä. Kun vien siileille iltaruuan nappaan samalla 2-3 kesäkurpitsaa samalla, ei siinä montaa sekuntia mene. Pesen ne ja kuivaan, jääkaapin vihanneslaatikkoon odottamaan huomista käyttöä.

      Yks viesti ilmeisesti tänään on mennyt vain perille, muut bitti avaruuteen.
      Mimmi kyllä on ollut kiinnostunut piirtämiseen, joten tehtävää kyllä ollaan keksitty tämän päivän aikana. Pyykki pesty ja yhdessä ripustettiin, lattiamalliseen kuivaustelineeseen ylettyy lapsikin ripustamaan omia T-paitojaan sekä sukkahousunsa ja nilkkasukat. Oli muuten niin kreppava tekemästään työstä, kiskoi systerinkin katsomaan pyykkitelinettä!

      Mä sitt selitin systerille, mitä katsomista hänellä siinä oli; kuivuvia vaatteita, jotka Mimmi itse oli ripustanut!
      trollikka

    • Katos Kattokaas, kun kirjoitatte viestin ja se lähetä nappi jää rullaan, niin antakaa rullata vaan ja sitten tulee punanen viesti: jokin meni pieleen, niin pistäkää rastista pois. Ja meette päävalikkoon ja sitten takas siihen osioon mihin kirjoititte, niin kas, siellähän se viesti on. mutta jos meette paniikkiin ja alatte räpeltää, niin katoohan se viesti kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe