Kaksi syytä miksi en ole aikaisemmin laihtunut

Anonyymi-ap

Ensimmäinen ja kaikista eniten siihen vaikuttanut asia on ollut liian vähäinen liikunta.
Liikkua olen yrittänyt mutta liikunta on ollut liian vähäistä ja tehotonta.

Toinen asia liian isot kalorit laihdutuksen aikana ja sen jälkeen

Nyt olen korjannut nämä asiat ja olen alkanut laihtumaan NOPEASTI
Nyt päivän aikana 2 raskaampaa liikuntasuoritusta sekä pienemmät kalorit kuin ennen.

Aikaa liikuntaan on jokaisella,siinä on kyse vain siitä miten aikansa käyttää päivän aikana.
Esim JOS olet töissä pystyy heräämään yös aamulla jo klo 5.00 ja tekemään lenkin ennen töihin menoa ja sitten kun tulee töistä menee uudestaan lenkille ja syö VASTA lenkin jälkeen.

Itse olen herännyt nykyään aivan itsestään ilman herätyskelloa jo klo 5.00 ja tehnyt ensimmäisen liikuntasuorituksen pyöräilemällä 2 tuntia
Toisen lenkin teen noin klo 13.00 rullaluisteluhiihdolla 2 tuntia painojen kanssa

Päivän kalorit vain 1500 kun ne ennen oli 2300
Laihdutettavaa minulla ON vielä noin 2 kiloa niin vatsalihakseni tulevat veitenterävänä näkyviin.😁

3

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruokakin on nykyään ravinnollisempaa ja koko ruokailuohjelma parempi kuin ennen.

    • Anonyymi

      Tässä nämä uusimmat tulokset.En ole vielä noudattanut ohjelmaani täysin,liikunnasta ja syömisestä on lipsuttu monena päivänä,mutta NYT alan sitä vasta noudattamaan😁
      Kyllä tuostakin jo näkee että TOIMII

      https://i.ylilauta.org/60/8d/608d0c814379ba1e.mp4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe