Miksi naiset yleensä rakastuu

Anonyymi-ap

Alkoholisti renttuihin? Miksei raitis mies kelpaa niin?

47

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tuo minun mies oli raitis ei juonut, eikä nyt yhtään mutta kävi juhlissa kyllä sitä kannattaa juhlissa käydä vaikka ei juo ennen ne oli lavatansseja

    • No ei kaikki naiset rakastu renttuihin.. minä tykkään kilteistä ja kunnollisista.

      • Hyvä minulle :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvä minulle :D

        Sinä todellakin olet kiltti ja kunnollinen. Ja varsin ihana sellainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sinä todellakin olet kiltti ja kunnollinen. Ja varsin ihana sellainen.

        Sinä luonnollisesti selvästi ihanampi.
        Monia ihania hetkiä on ollut, toivottavasti lisää on tulossa.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinä luonnollisesti selvästi ihanampi.
        Monia ihania hetkiä on ollut, toivottavasti lisää on tulossa.

        Noh.. sait minut taas sanattomaksi. Minun tuli taas kova ikävä sinua..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. sait minut taas sanattomaksi. Minun tuli taas kova ikävä sinua..

        Treffit lähestyvät kultaseni


      • pujotteIija kirjoitti:

        Treffit lähestyvät kultaseni

        Olette, niin lutuisia, että tekisi mieli virtuaalisesti pidellä teitä poskista kii☺️ voisitte antaa toisillenne sitten mojovan pusun.😍

        Pujis <3 pirpana


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olette, niin lutuisia, että tekisi mieli virtuaalisesti pidellä teitä poskista kii☺️ voisitte antaa toisillenne sitten mojovan pusun.😍

        Pujis <3 pirpana

        Kiitos.
        Me ny kuherrellaan pikkuisen palstallakin. Kaikki ei siitä pidä, mutta hitonko sillä on väliä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos.
        Me ny kuherrellaan pikkuisen palstallakin. Kaikki ei siitä pidä, mutta hitonko sillä on väliä.

        Juu ei kaikkia voi miellyttää.

        Mun mielestä toi on jotenkin tosi lutuista..🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ei kaikkia voi miellyttää.

        Mun mielestä toi on jotenkin tosi lutuista..🥰

        Kiitos kaunis ja kaunis kiitos.

        Pujottelijahan on noin vakaaksi mieheksi yllättävän kova kuhertelija. Mikä miellyttää minua suuresti. Olen onnekas.


    • Tietysti niissä jännämiehissä voi olla viehätystä.. mutta kyllä mun makuuni uppoo paremmin kaikki hyväsydämiset ihmiset. Oli ne selvinpäin tai ei.

    • Anonyymi

      Se on OPPIA ikä kaikki.Itse on älyttävä muutosta elämään.

      • Anonyymi

        An oppia ikä vä kaikki...


    • Taitaa enemmistö naisista vähintään kerran eläissään suhteilla, jos ei alkoholiin imua tuntevan, niin sitten muuten luonteeltaan vaikean miehen kanssa. Josta jää henkisiä arpia muistiin.

      • Monet naiset on kertoneet IRL olleensa joskus ilkeän ja vittuilevan miehen kumppani. Selvästi niin kova kokemus, että on jäänyt henkiset arvet ja kammo kuvatunlaisiin miehiin. Vittuileva mies on kumppani vähintään yhtä epämukava, kun juoppokin.

        Kumpikin pilaa elämänilon ja suhteen itsekkyydellään ja käytöksellään.


      • Huitale kirjoitti:

        Monet naiset on kertoneet IRL olleensa joskus ilkeän ja vittuilevan miehen kumppani. Selvästi niin kova kokemus, että on jäänyt henkiset arvet ja kammo kuvatunlaisiin miehiin. Vittuileva mies on kumppani vähintään yhtä epämukava, kun juoppokin.

        Kumpikin pilaa elämänilon ja suhteen itsekkyydellään ja käytöksellään.

        Tuokin riippuu, niin miten vittuilee. Toiset ei osaa yhtään lukea, että menikö kuinka pinnanalle… vaan jatkaa ja jatkaa.. se ei oo ok.

        Viime viikolla 56v. Työkaverimies sanoi, että olen vanha akka.. kuittaisin kyllä hetken päästä takaisin.. en kumminkaan mieleltäni ole kovinkaan vanha.. hänen kaksimielisille jutuille tuli höristyä usein…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuokin riippuu, niin miten vittuilee. Toiset ei osaa yhtään lukea, että menikö kuinka pinnanalle… vaan jatkaa ja jatkaa.. se ei oo ok.

        Viime viikolla 56v. Työkaverimies sanoi, että olen vanha akka.. kuittaisin kyllä hetken päästä takaisin.. en kumminkaan mieleltäni ole kovinkaan vanha.. hänen kaksimielisille jutuille tuli höristyä usein…

        Niinhän se on. Ja aina ei huumorit kohtaa, toisen vitsi on toiselle paha loukkaus.

        Mutta nää siis mitä meinasin on ihan siis ilkeitä tahalleen ja vittuilee loukatakseen oikeasti. Mitätöi ja panettelee kumppania. Juuri sellasta mikä lopulta saa toisen lähtemään suhteesta ovet paukkuen ja taakseen vilkuilematta. Epäarvostusta. Omahyväisyyttä ja lapsellista oikuttelua, sitä moni mieskin harjottaa suhteissaan ihan jatkuvasti.

        Sitten ihmettelee, kun emäntä on kurkkuaan myöten täynnä koko miestän ja vitut viis veisaa lopulta koko jätkästä.

        Minunkin mies välillä sanoo mua vanhaksi vinoilevin lisätermein. Mä siihen hymähdän, mitäs räkänokka pentu soittelee suutaan siinä aikuisille naisille.. 🙂

        Suuta soukemmalle kakara.


      • Huitale kirjoitti:

        Niinhän se on. Ja aina ei huumorit kohtaa, toisen vitsi on toiselle paha loukkaus.

        Mutta nää siis mitä meinasin on ihan siis ilkeitä tahalleen ja vittuilee loukatakseen oikeasti. Mitätöi ja panettelee kumppania. Juuri sellasta mikä lopulta saa toisen lähtemään suhteesta ovet paukkuen ja taakseen vilkuilematta. Epäarvostusta. Omahyväisyyttä ja lapsellista oikuttelua, sitä moni mieskin harjottaa suhteissaan ihan jatkuvasti.

        Sitten ihmettelee, kun emäntä on kurkkuaan myöten täynnä koko miestän ja vitut viis veisaa lopulta koko jätkästä.

        Minunkin mies välillä sanoo mua vanhaksi vinoilevin lisätermein. Mä siihen hymähdän, mitäs räkänokka pentu soittelee suutaan siinä aikuisille naisille.. 🙂

        Suuta soukemmalle kakara.

        Kyllä se sitten lopettaa vinoilunsa hymyillen. Hän rakastaa sarkasmia, ironiaa ja vittuiluhuumoria. Joten olen oppinut antamaan takaisin samalla mitalla kainostelematta.


      • Huitale kirjoitti:

        Niinhän se on. Ja aina ei huumorit kohtaa, toisen vitsi on toiselle paha loukkaus.

        Mutta nää siis mitä meinasin on ihan siis ilkeitä tahalleen ja vittuilee loukatakseen oikeasti. Mitätöi ja panettelee kumppania. Juuri sellasta mikä lopulta saa toisen lähtemään suhteesta ovet paukkuen ja taakseen vilkuilematta. Epäarvostusta. Omahyväisyyttä ja lapsellista oikuttelua, sitä moni mieskin harjottaa suhteissaan ihan jatkuvasti.

        Sitten ihmettelee, kun emäntä on kurkkuaan myöten täynnä koko miestän ja vitut viis veisaa lopulta koko jätkästä.

        Minunkin mies välillä sanoo mua vanhaksi vinoilevin lisätermein. Mä siihen hymähdän, mitäs räkänokka pentu soittelee suutaan siinä aikuisille naisille.. 🙂

        Suuta soukemmalle kakara.

        ”Minunkin mies välillä sanoo mua vanhaksi vinoilevin lisätermein. Mä siihen hymähdän, mitäs räkänokka pentu soittelee suutaan siinä aikuisille naisille.. 🙂

        Tää oli hyvä😂

        Itse en oikein osannut suhtautua mitenkään hirveän kivasti. Ex tosiaan oli mua 6-vuotta nuorempi.

        Mainitsi joskus, että kun kuljetaan kaupungilla, niin minua luullaan hänen äidikseen.. hehheh.. muutenkin piikitteli joskus melko ikävästi noin muutenkin. Eli tiedän kyllä tunteen jos kumppani on juurikin ilkeä sanomisissaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        ”Minunkin mies välillä sanoo mua vanhaksi vinoilevin lisätermein. Mä siihen hymähdän, mitäs räkänokka pentu soittelee suutaan siinä aikuisille naisille.. 🙂

        Tää oli hyvä😂

        Itse en oikein osannut suhtautua mitenkään hirveän kivasti. Ex tosiaan oli mua 6-vuotta nuorempi.

        Mainitsi joskus, että kun kuljetaan kaupungilla, niin minua luullaan hänen äidikseen.. hehheh.. muutenkin piikitteli joskus melko ikävästi noin muutenkin. Eli tiedän kyllä tunteen jos kumppani on juurikin ilkeä sanomisissaan.

        Juu, on mullakin ollut niitä mieskumppaneita mitkä on lytänneet sanoin ja teoin ihan piittaamattomuuttaan ja ollut ilkeitä kun pirut itte.

        Sillä mä olen oppinutkin, että sellasiin perusilkeisiin ihmisiin jolle se ei oo huumoria, jonka minäkin hyväksyn, mä moukaroin takas kun tunnen tarvetta niin tehdä.

        Näinkään monen vuoden jälkeen mieheni ei tunne mussa sitä ominaisuutta, kun hän naljailee tai vitsailee, niin en aina viitsi reagoida. Saatan sanoa vaan korrektisti jotain, mistä hän olettaa etten ymmärtänyt hänen sanomisiaan oikein ja huumoriksi. Väärin, ymmärrän en vain jaksa aina leikittää lasta.

        Harvoin käy niin etten oikeesti ymmärrä oikein ja silloin kyllä tunnustan sen reilusti.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, on mullakin ollut niitä mieskumppaneita mitkä on lytänneet sanoin ja teoin ihan piittaamattomuuttaan ja ollut ilkeitä kun pirut itte.

        Sillä mä olen oppinutkin, että sellasiin perusilkeisiin ihmisiin jolle se ei oo huumoria, jonka minäkin hyväksyn, mä moukaroin takas kun tunnen tarvetta niin tehdä.

        Näinkään monen vuoden jälkeen mieheni ei tunne mussa sitä ominaisuutta, kun hän naljailee tai vitsailee, niin en aina viitsi reagoida. Saatan sanoa vaan korrektisti jotain, mistä hän olettaa etten ymmärtänyt hänen sanomisiaan oikein ja huumoriksi. Väärin, ymmärrän en vain jaksa aina leikittää lasta.

        Harvoin käy niin etten oikeesti ymmärrä oikein ja silloin kyllä tunnustan sen reilusti.

        Ei aina ole vitsi tuulella. 😏


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        ”Minunkin mies välillä sanoo mua vanhaksi vinoilevin lisätermein. Mä siihen hymähdän, mitäs räkänokka pentu soittelee suutaan siinä aikuisille naisille.. 🙂

        Tää oli hyvä😂

        Itse en oikein osannut suhtautua mitenkään hirveän kivasti. Ex tosiaan oli mua 6-vuotta nuorempi.

        Mainitsi joskus, että kun kuljetaan kaupungilla, niin minua luullaan hänen äidikseen.. hehheh.. muutenkin piikitteli joskus melko ikävästi noin muutenkin. Eli tiedän kyllä tunteen jos kumppani on juurikin ilkeä sanomisissaan.

        Sellasta ilkeyttä en kumppanilta hyväksy, mikä on tosiaan puhdasta ilkeyttä ja kiusaamista. En harrasta sellasta itsekkään. Ja huumorinkin pyrin mitoittamaan ihmisen mukaan.

        Silloin sanon kyllä aivan suoraan ja selkeesti, että nyt lopetat ton mä en aio tota tollasta enää kuunnella kertaakaan. Ja jos se ei lopu niin meidän hyvät välit loppuu.

        Kiusaaminen ja ilkeys ei ole ikinä ok. Jos näät että toista sattuu sun sanat, niin heti korjausliike ja anteeksi pyyntö, saattaa pelastaa vielä, vaan ei kauaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Sellasta ilkeyttä en kumppanilta hyväksy, mikä on tosiaan puhdasta ilkeyttä ja kiusaamista. En harrasta sellasta itsekkään. Ja huumorinkin pyrin mitoittamaan ihmisen mukaan.

        Silloin sanon kyllä aivan suoraan ja selkeesti, että nyt lopetat ton mä en aio tota tollasta enää kuunnella kertaakaan. Ja jos se ei lopu niin meidän hyvät välit loppuu.

        Kiusaaminen ja ilkeys ei ole ikinä ok. Jos näät että toista sattuu sun sanat, niin heti korjausliike ja anteeksi pyyntö, saattaa pelastaa vielä, vaan ei kauaa.

        Ja kyllähän mä itsekin aikas suoraan lauon mielipiteitäni, joskin vastapuolen tason mukaankin. Ja oonkin lähipiirilleni sanonut, että jos mä käyttäydyn törpösti, loukkaan tms. Mulle saa ja pitää asiasta sanoa. Että mä ymmärrän mennä itseeni ja miettiä enemmän miten asioita esitän.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja kyllähän mä itsekin aikas suoraan lauon mielipiteitäni, joskin vastapuolen tason mukaankin. Ja oonkin lähipiirilleni sanonut, että jos mä käyttäydyn törpösti, loukkaan tms. Mulle saa ja pitää asiasta sanoa. Että mä ymmärrän mennä itseeni ja miettiä enemmän miten asioita esitän.

        Tuo on hyvä jos tuon myöntää, että välillä saattaa itse lausua yli. Kyllähän sitä kaikille tapahtuu. Itse haluan sopia yleensä heti jos jotain pahaa sanon.

        Toiset ei vaan voi myöntää itselleen, että heilläkin on vastuu omista sanomisistaan. Enää en kattelis tuollaista käytöstä..

        Se on se syy miksi halusin erota. Asiasta keskusteltiin, mutta toinen oli sitä mieltä ettei voi itsellensä mitään. Riita/vitutus tilanteissa toinen laukoo kaikkea epäsopivaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuo on hyvä jos tuon myöntää, että välillä saattaa itse lausua yli. Kyllähän sitä kaikille tapahtuu. Itse haluan sopia yleensä heti jos jotain pahaa sanon.

        Toiset ei vaan voi myöntää itselleen, että heilläkin on vastuu omista sanomisistaan. Enää en kattelis tuollaista käytöstä..

        Se on se syy miksi halusin erota. Asiasta keskusteltiin, mutta toinen oli sitä mieltä ettei voi itsellensä mitään. Riita/vitutus tilanteissa toinen laukoo kaikkea epäsopivaa.

        Siitä kun lähetään, että rehellisyydelle ihmissuhteet rakennetaan, niin ei oo muuta vaihtoehtoa, kun nähdä rehellisesti itsensäkin hölmöyksineen. Ja kuulla se heiltä jotka mut oikeesti tunteekin.

        Ymmärrän. Se on rasittava piirre ihmisessä, joka ei pysty yhtään hillitsemään itseään. Mäkin voin sanoa kun kiukuttaa, että nyt mua vituttaa niin ett suoni katkee kohta, jotta en ala aukomaan päätäni sen enempää. Ja haluun vetäytyä rauhottumaan. Jutella sitten kun hillitsen itseni ja kieleni.


      • Huitale kirjoitti:

        Siitä kun lähetään, että rehellisyydelle ihmissuhteet rakennetaan, niin ei oo muuta vaihtoehtoa, kun nähdä rehellisesti itsensäkin hölmöyksineen. Ja kuulla se heiltä jotka mut oikeesti tunteekin.

        Ymmärrän. Se on rasittava piirre ihmisessä, joka ei pysty yhtään hillitsemään itseään. Mäkin voin sanoa kun kiukuttaa, että nyt mua vituttaa niin ett suoni katkee kohta, jotta en ala aukomaan päätäni sen enempää. Ja haluun vetäytyä rauhottumaan. Jutella sitten kun hillitsen itseni ja kieleni.

        Tiiän et kun mulla keittää yli, se keittää kunnolla ja en osaa enää perääntyä vaan annan tulla kaikki sammakot suustani. Niin patempi kun huomaa jo että alkaa kiristää pinnaa, vetäytyä sivuun.


      • Huitale kirjoitti:

        Tiiän et kun mulla keittää yli, se keittää kunnolla ja en osaa enää perääntyä vaan annan tulla kaikki sammakot suustani. Niin patempi kun huomaa jo että alkaa kiristää pinnaa, vetäytyä sivuun.

        Tämä on kyllä hyvä oivallus. Parempi se noin päin on.


    • Anonyymi

      On paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat haavojansa. Alkoholistipuoliso tuo jotain samaa turvallisuutta, kuin kenties itse lapsuudessa on kokenut omalta alkoholistivanhemmaltaan aika ajoin.

      • Itse taas inhosin isäni juopottelua yli kaiken. Kivasta ihmisestä tuli ihan idiootti aina ryypättyään. Erehdyin yhden piilojuopon kanssa seurustelemaan ja se oli viimeinen niitti mun sietokyvylleni.

        En huoli rairaita kumppaniksi mistään hinnastakaan. Haluan nauttia elämästäni ilman alkoholin lumoamaa riippakiveä.


    • Monet naiset kaiketi rakastuu/ihastuu ns. vahvana pitämiinsä miesominaisuuksiin. Fyysinen koko ja vahvuus, maskuliinit harrastukset, käytös, itsevarmuus, valitettavasti myös ilkeys ja ränkkäpäisyys kuuluu monien tällaisten ominaisuuksiin. Siitä saa osansa kumppanikin, eikä vaan muut ihmiset.

    • Anonyymi

      En minä tiedä mutta sain naisen viinaa juomalla ja sen jälkeen en ole juonut juurikaan vaan juon pari kertaa vuodessa.

    • Tuohan nyt ei pidä paikkaansa. Jotkut naiset voi tuntea vetoa renttuihin joo mutta vähintään aivan yhtä paljon ellei enemmänkin ihan tavallisiin miehiin.🙂.

    • Anonyymi

      Oma kokomus tuuri juoposta,Jota en tiennyt on sellainen. Asialinen siisti Suomi mies.Todella hyvä puhumaan! Hyvät puhe lahjat,niitä tarvitaan.Ei tulut kuin putkipällä,sen mahdollisti salata kun asui 110 km Helingistä minun kotoa.Asumismuoto olisi pitänyt hälytyskellot soida. Eihän sitä ihastuneena mitkään kellot soi.Kun olet sit henkilön kanssa 12v. viikonloput ja lomista 1 viikon.Kestää kauan kun silmät avautu.Minulla 12 vuotta.Jokainen tietää minkälainen on juoppo.Pullo tulee edelle kaikessa. Itse soketuu asiaassa.Epänormalista tulee normaali.En ala panettelee häntä, On jo kuollut.

    • Anonyymi

      Kiltillä miehellä ei tee mitään.

      • Höh.. kiltti mies on ihan paras. Rentut on turhakkeita.


    • Eiks oo kuitenkin hassua olla sellasen kiltin ka kunnollisen kanssa, jolla on lierihattu ja kukkakranssi lierin päällä ja vielä henkselit. Siis shortsienkin kanssa henkselit.

    • Anonyymi

      En kyllä ole ikinä rakastunut renttuun. Luultavasti ne niitä naisia jotka uskovat kyllä rakkauteni muuttaa hänet jne. Kaipaavat ns. hoitosuhdetta. Hakeehan jotkut tietoisesti vankejakin kumppaniksi. Ei voi ymmärtää mitä sellaisten ihmisten mielessä liikkuu.

      • Anonyymi

        On miehiä, on naisia ja varmasti muun sukupuolisiakin, jotka oikeasti ovat "pelastuneet" eli päässeet murheiden syövereistä, syvästä masennuksesta, arvottomuuden tunteista pois rakkauden avulla. Kun joku on keksinyt mitä heidän kuoren alla on. Tai sitten voi tosiaan tiedostamattaan hakea ns. hoitosuhdetta.

        Yleisesti ottaen ei ole olemassa "renttuja" ja "kunnon ihmisiä" vaan kaikki ovat näiden väliltä. Jopa minussa asuu pienen pieni renttu 🤷‍♀️

        - Sheena


    • Anonyymi

      Rentun kun saa ruotuun, niin siitä saa loppuelämän palvelijan. :)

    • Anonyymi

      Easy to maintain?

    • Anonyymi

      Pidä mielessä, että rakkaus on tunne monista erilaisista tunteista. Rakkaus ei tarkoita automaattisesti parisuhdetta, vaikka tunne olisi molemminpuoleinen.

      Esimerkiksi minulle ei alkoholisti mies sovi parisuhteeseen, vaan siihen tarvitaan ehdottomasti raitis mies. Tämä puolestaan ei tarkoita, ettenkö voisi rakastaa alkoholistia, rakkautta on monenlaista. Sehän se tekeekin elämästä niin pirun vaikeaa, tai kovin mielekästä, miten siihen nyt haluaa suhtautua.

      - Sheena

    • Minä en ole kiinnostunut alkoholistista enkä rentuista. Minä haluan "tavallisen" miehen. Olen pahoillani, mutta niin se vain on.

    • Anonyymi

      Ei koske vain alkoholismia vaan myös kaikkea muuta epäkuranttia käytöstä. Esim. monella naisella on maailmankuva miehen seksuaalsiuudesta joka on jollain tavalla ehdotonta, vaativaa ja pidäkkeetöntä ja mikään muu ei sitten kelpaa.

      Väitän että tämän taustalla on jokin leimautuminen tai ehdollistuminen kapealle näkökulmalle asioihin. Itse pidän tuollaisia sektori-mieltyjä naisia yksinkertaisesti rikkinäisinä ja vaadin itselleni parempaa.

    • Anonyymi

      Nainen rakastuu hakkaaja alkoholistiin jos tämä on komea. Myös raitis käy kunhan on komea . Pettäminen ok kunhan on komea. Normi miehenä aivan sama juoko alkoholia paljon tai ei yhtään . Seuraa löytyy sen nollan naisen verran . Ei siis mitään merkitystä juoko vai ei kunhan on mallipoju .

    • Anonyymi

      Voi sinua rukkaa, raukkaa ressukkaa kun pidät valheestasi voi voi voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      44
      2016
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1200
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      131
      1117
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      133
      915
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      896
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      855
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      842
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      760
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      746
    Aihe