Soft spot naisilla..

on ehdottomasti kuhertelu.

Tuli tuosta renttu aloituksesta mieleen..

Mies joka osaa kuherrella naisen kanssa, on varmaankin se mikä saa naisen polvet veteliksi. Luulisin näin.

Ei tarvitse miehen olla mikään adonis jos kuhertelu sujuu ja mies saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi ja ihannoiduksi.

Voi olla että ajatukseni on ihan tuulesta temmattu, mutta mitäs sanotte naiset?

287

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti noin, mutta kuinka alat kuhertelemaan naisen kanssa, jota et tunne ollenkaan? Siis onhan sellaisia miehiä olemassa kyllä, mutta itse en kehtaa. Olen liian korrekti ja jäykkä naisten edessä.

      • Niin.. siinä voi olla syy, miksi mies ei naista saa. Liika jäykkyys. Ainakin suomalaisittain ajatellen miehet ovat turhankin jäykkiä. Noin niinkuin omasta mielestäni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. siinä voi olla syy, miksi mies ei naista saa. Liika jäykkyys. Ainakin suomalaisittain ajatellen miehet ovat turhankin jäykkiä. Noin niinkuin omasta mielestäni.

        No se on varmasti ollut syynä kaikkeen... Ei siitä jäykkyydestä osaa päästä eroon. Mitä viehättävämpi nainen kyseessä, niin sitä enemmän on kuin seipään nielleenä. Ja se ahdistaa, kun ei haluaisi olla sellainen.


      • mustasusi kirjoitti:

        No se on varmasti ollut syynä kaikkeen... Ei siitä jäykkyydestä osaa päästä eroon. Mitä viehättävämpi nainen kyseessä, niin sitä enemmän on kuin seipään nielleenä. Ja se ahdistaa, kun ei haluaisi olla sellainen.

        Sinun pitänee siis noudattaa viinamiehen neuvoa.. heh.

        Eiku oikeasti, katsot vain pintaa ihmisissä ja keskityt siihen, niin jää ihmisen kohtaaminen sinulta kokonaan väliin.

        Sinun ikäinen ihminen on jo yleensä kasvanut pois pintakiiltoisesta maailmankuvasta. Se että joku on viehättävä mielestäsi saa sinut tuntemaan itsesi seipään nielleeksi.

        Et etsi itsellesi ihmistä vaan kiiltokuvaa. Siinä sinun ongelmasi.

        Naiset ovat ihan yhtä ihmisiä kuin miehetkin. Syövät, nukkuvat ja käyvät paskalla. Jos sen sisäistät, voipi olla sinunkin helpompi lähestyä naista.


      • mustasusi kirjoitti:

        No se on varmasti ollut syynä kaikkeen... Ei siitä jäykkyydestä osaa päästä eroon. Mitä viehättävämpi nainen kyseessä, niin sitä enemmän on kuin seipään nielleenä. Ja se ahdistaa, kun ei haluaisi olla sellainen.

        Mä tunnista itseni tuosta myös. Mitä viehättävämpi kanssaihminen niin saatan muuttua hyvinkin hiljaiseksi.. en osaa jotenkin jutella olla rentona.. vaikka kuinka mieleni tekisi..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sinun pitänee siis noudattaa viinamiehen neuvoa.. heh.

        Eiku oikeasti, katsot vain pintaa ihmisissä ja keskityt siihen, niin jää ihmisen kohtaaminen sinulta kokonaan väliin.

        Sinun ikäinen ihminen on jo yleensä kasvanut pois pintakiiltoisesta maailmankuvasta. Se että joku on viehättävä mielestäsi saa sinut tuntemaan itsesi seipään nielleeksi.

        Et etsi itsellesi ihmistä vaan kiiltokuvaa. Siinä sinun ongelmasi.

        Naiset ovat ihan yhtä ihmisiä kuin miehetkin. Syövät, nukkuvat ja käyvät paskalla. Jos sen sisäistät, voipi olla sinunkin helpompi lähestyä naista.

        Niin mutta on sillä ulkonäöllä merkitystä sille ihmiselle itselleenkin. Hyvännäköiset elävät ihan erilaista elämää kuin vähemmän hyvännäköiset. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Kyllä ne tiedostavat olevansa kauniita/komeita. Itsetunto on parempi jne. On saavuttanut elämässään enemmän, ja kuka tahansa ei heille kelpaa kuitenkaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä tunnista itseni tuosta myös. Mitä viehättävämpi kanssaihminen niin saatan muuttua hyvinkin hiljaiseksi.. en osaa jotenkin jutella olla rentona.. vaikka kuinka mieleni tekisi..

        Niin, sen se vaan tekee... Vaikka samaan aikaan olet ihan lumoissasi toisesta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin mutta on sillä ulkonäöllä merkitystä sille ihmiselle itselleenkin. Hyvännäköiset elävät ihan erilaista elämää kuin vähemmän hyvännäköiset. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Kyllä ne tiedostavat olevansa kauniita/komeita. Itsetunto on parempi jne. On saavuttanut elämässään enemmän, ja kuka tahansa ei heille kelpaa kuitenkaan.

        Haluaisin sanoa, että olet väärässä hyvännäköisistä ihmisistä ja että olet ennakkoasenteellinen.

        Mutta tosiasia on, että suurin osa kauniista ihmisistä on aika.. niin.. itseään täynnä. Jos asian voi yleistää. Ja sellaisenko sinä itsellesi haluat? Oikeasti?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Haluaisin sanoa, että olet väärässä hyvännäköisistä ihmisistä ja että olet ennakkoasenteellinen.

        Mutta tosiasia on, että suurin osa kauniista ihmisistä on aika.. niin.. itseään täynnä. Jos asian voi yleistää. Ja sellaisenko sinä itsellesi haluat? Oikeasti?

        En sellaista, vaan sellaisen joka on mukava ja myös omaan silmääni kaunis. Siis en minä mitään missiä taikka mallia varsinaisesti etsi. Helposti ymmärretään siinäkin väärin.
        Mutta se mistä pidän, on varmasti muidenkin mielestä ihan aidosti kaunis ulkoisesti. Oma makuni vaan on sellainen. Ja helposti on "out of my league" myöskin.
        Kaipa sitä on liian ulkonäkökeskeinen sitten. Minkä sillekään voin? Kai hyvännäköinen voi olla myös mukava, joissain tapauksissa. Varattuja ne ovat myös aina, ja hyvissä ajoin vielä.


      • mustasusi kirjoitti:

        En sellaista, vaan sellaisen joka on mukava ja myös omaan silmääni kaunis. Siis en minä mitään missiä taikka mallia varsinaisesti etsi. Helposti ymmärretään siinäkin väärin.
        Mutta se mistä pidän, on varmasti muidenkin mielestä ihan aidosti kaunis ulkoisesti. Oma makuni vaan on sellainen. Ja helposti on "out of my league" myöskin.
        Kaipa sitä on liian ulkonäkökeskeinen sitten. Minkä sillekään voin? Kai hyvännäköinen voi olla myös mukava, joissain tapauksissa. Varattuja ne ovat myös aina, ja hyvissä ajoin vielä.

        Juu kyllä kaunis voi olla mukavakin ja älykäskin. Sitä en kiellä. Minun tuntemani kauniit ihmiset ovat lähinnä kopeita.

        Tavis on paras. Mielestäni. Mutta minä en olekaan kovinkaan ulkonäkökeskeinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu kyllä kaunis voi olla mukavakin ja älykäskin. Sitä en kiellä. Minun tuntemani kauniit ihmiset ovat lähinnä kopeita.

        Tavis on paras. Mielestäni. Mutta minä en olekaan kovinkaan ulkonäkökeskeinen.

        Minusta taviksissa voi olla ihan yhtä kopeita ja rasittavia ja hulluja ihmisiä myös. Ei se ulkonäkö kerro ihmisestä oikeasti mitään. Minuakin varmaan pidetään tappajana suurinpiirtein kun päältä katsoo. Sitten olen kaikkea muuta kuitenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin mutta on sillä ulkonäöllä merkitystä sille ihmiselle itselleenkin. Hyvännäköiset elävät ihan erilaista elämää kuin vähemmän hyvännäköiset. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Kyllä ne tiedostavat olevansa kauniita/komeita. Itsetunto on parempi jne. On saavuttanut elämässään enemmän, ja kuka tahansa ei heille kelpaa kuitenkaan.

        olen siis päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle koska olen ruma. okei .nyt sain tietää vasta


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin, sen se vaan tekee... Vaikka samaan aikaan olet ihan lumoissasi toisesta.

        Enkä tässä nyt tarkoita mitään adonista. Niitä voin kyllä katsella, mutta siihen se kyllä jää.

        Itsellä siis tässä mielessä on jo se, kun tunnet toista jonkin verran ja siinä henkilössä on sitä jotain. Se niinku jollain lailla vie sen oman höpötys rentouden johonkin..


      • mustasusi kirjoitti:

        Minusta taviksissa voi olla ihan yhtä kopeita ja rasittavia ja hulluja ihmisiä myös. Ei se ulkonäkö kerro ihmisestä oikeasti mitään. Minuakin varmaan pidetään tappajana suurinpiirtein kun päältä katsoo. Sitten olen kaikkea muuta kuitenkin.

        Niin mehän ollaan ihmisiä ja yksilöitä ihan jokainen. Taviksetkin. Ei se ulkonäkö oikeasti meinaa mitään. Sehän on vain pintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen siis päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle koska olen ruma. okei .nyt sain tietää vasta

        Johan oli taas päätelmä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Johan oli taas päätelmä.

        Kyllä ne tiedostavat olevansa kauniita/komeita. Itsetunto on parempi jne. On saavuttanut elämässään enemmän, ja kuka tahansa ei heille kelpaa kuitenkaan.ruusu

        Justiinhan sä sanoit että kauniilla on parempi itsetunto jne. Luuletko että mulla olis parempi itsetunto jos mulle ei olis ruusifinniä. Voisitko susi seurustella nuoren kanssa jolla on ruusufinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tiedostavat olevansa kauniita/komeita. Itsetunto on parempi jne. On saavuttanut elämässään enemmän, ja kuka tahansa ei heille kelpaa kuitenkaan.ruusu

        Justiinhan sä sanoit että kauniilla on parempi itsetunto jne. Luuletko että mulla olis parempi itsetunto jos mulle ei olis ruusifinniä. Voisitko susi seurustella nuoren kanssa jolla on ruusufinni?

        No onhan niillä, jos niillä on luksus jetset elämä. Näkyy monilla olevan, kun kuvia katsoo. Kaikennäköistä riemua porukoissa. On jahtiveneitä ja kalliita autoja... Masentuu itse kun noita liikaa katselee. Niin ja etelänmatkoista puhumattakaan. En halua edes ajatella mitä sielläkin tapahtuu sitten...

        Sinun ruusufinnistä en tiedä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minusta taviksissa voi olla ihan yhtä kopeita ja rasittavia ja hulluja ihmisiä myös. Ei se ulkonäkö kerro ihmisestä oikeasti mitään. Minuakin varmaan pidetään tappajana suurinpiirtein kun päältä katsoo. Sitten olen kaikkea muuta kuitenkin.

        Mutta netta ei ole vaikka aiheutti sulle potkut tai siirron toiseen työpisteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta netta ei ole vaikka aiheutti sulle potkut tai siirron toiseen työpisteeseen.

        Minä en tiedä, mitä hän ajattelee. Elää hyvää rikkaitten jetset elämää jossain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tiedä, mitä hän ajattelee. Elää hyvää rikkaitten jetset elämää jossain.

        Anna hänen elää. Miksei sais elää kuten haluaa . Ootko noin kateellinen. opiskele itteles parempi ammatti niin ei tartte ruikuttaa vartijana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna hänen elää. Miksei sais elää kuten haluaa . Ootko noin kateellinen. opiskele itteles parempi ammatti niin ei tartte ruikuttaa vartijana.

        En ole kieltänyt ja toisekseen, nämä ovat syntyneet rikkaaseen sukuun. Onhan se vähän eri asia ja heillä on myös paljon kavereita.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. siinä voi olla syy, miksi mies ei naista saa. Liika jäykkyys. Ainakin suomalaisittain ajatellen miehet ovat turhankin jäykkiä. Noin niinkuin omasta mielestäni.

        Kröhm...😎, luettua voi tulkita monin tavoin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kröhm...😎, luettua voi tulkita monin tavoin...

        😁😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kieltänyt ja toisekseen, nämä ovat syntyneet rikkaaseen sukuun. Onhan se vähän eri asia ja heillä on myös paljon kavereita.

        No mikä sun ongelma on muu netan kohdalla että netta on rikas ja rikkaasta perheestä.Kaikesta huolimatta rakastat häntä vaikka rahaa riittää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kieltänyt ja toisekseen, nämä ovat syntyneet rikkaaseen sukuun. Onhan se vähän eri asia ja heillä on myös paljon kavereita.

        Eikö netalla saa olla kavereita. Oletko siitäkin kateellinen netalla että hänellä on paljon kavereita. Mutta ne netan silmät voittaa netan rikkaan suvun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä sun ongelma on muu netan kohdalla että netta on rikas ja rikkaasta perheestä.Kaikesta huolimatta rakastat häntä vaikka rahaa riittää.

        En minä ongelmana sitä pidä. Vaan totesin että heidän elämä on aika erilainen kuin omani. Enkä minä häntä rahojen takia ihastele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö netalla saa olla kavereita. Oletko siitäkin kateellinen netalla että hänellä on paljon kavereita. Mutta ne netan silmät voittaa netan rikkaan suvun.

        Kyllä monella muullakin asialla on väliä kuin rikkauksilla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin mutta on sillä ulkonäöllä merkitystä sille ihmiselle itselleenkin. Hyvännäköiset elävät ihan erilaista elämää kuin vähemmän hyvännäköiset. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Kyllä ne tiedostavat olevansa kauniita/komeita. Itsetunto on parempi jne. On saavuttanut elämässään enemmän, ja kuka tahansa ei heille kelpaa kuitenkaan.

        Enpä tiedä tuosta itsetunnon paremmuudesta. Ei mullekkaan kuka tahansa kelpaa eikä liity mitenkään mun ulkonäkööni, vaan arvoihini. Ja siihen kestä mä pidän ja kestä en.


      • Huitale kirjoitti:

        Enpä tiedä tuosta itsetunnon paremmuudesta. Ei mullekkaan kuka tahansa kelpaa eikä liity mitenkään mun ulkonäkööni, vaan arvoihini. Ja siihen kestä mä pidän ja kestä en.

        Niin no ei minullekaan. Silti täällä toitottaa joku että pitäisi vaan oman tasoisia katsella. Mitä iloa siitä olisi? Etenkään jos pitää tasoaan huonona. 😆


      • Huitale kirjoitti:

        Enpä tiedä tuosta itsetunnon paremmuudesta. Ei mullekkaan kuka tahansa kelpaa eikä liity mitenkään mun ulkonäkööni, vaan arvoihini. Ja siihen kestä mä pidän ja kestä en.

        Oon nähnyt hyvin komeita ja kauniita ihmisiä, joilla on heikko itsetunto. Huonompi kun vaikka mulla joka en häpeile itseäni.

        Monet heistä ei myöskään edes älyä miten kivannäköisiä he ovat.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin no ei minullekaan. Silti täällä toitottaa joku että pitäisi vaan oman tasoisia katsella. Mitä iloa siitä olisi? Etenkään jos pitää tasoaan huonona. 😆

        Jos pitää tasoaan huonona lienee itsetunnossa se syy? Mä tiedän olevani tavallisen näköinen pälliäinen, joka ei kauneudella oo pilattu, mutten pidä itseäni missään määrin huonotasoisena. En ole ikinä pitänyt enkä tule ikinä pitämään.

        On paljon ihmisiä ettei mulle kelpaa, vaikka olis kullassa ja kukkasissa pyöritelty. Mulle kelpaa tasoiseni hyvä tyyppi. 😊


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. siinä voi olla syy, miksi mies ei naista saa. Liika jäykkyys. Ainakin suomalaisittain ajatellen miehet ovat turhankin jäykkiä. Noin niinkuin omasta mielestäni.

        No eipä nuo naiset tunnu tykkäävän elämään liiankaan rennosti suhtautuvista miehistä eikä varsinkaan kaltaisistani nauraen kuolemaankin suhtautuvista et mikä si mahdollisesti on oikea tapa oikeastaan mihinkään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no ei minullekaan. Silti täällä toitottaa joku että pitäisi vaan oman tasoisia katsella. Mitä iloa siitä olisi? Etenkään jos pitää tasoaan huonona. 😆

        Niin kerro susi mulle vielä miksi teinit ja parikymppiset eivät edes vilkaise suhun päin. Ite veikkaan sitä että olet jo 50 vuotias etkä mikään nuori. Miksi tytöllä pitäis olla oman isänsä ikäinen kumppani?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerro susi mulle vielä miksi teinit ja parikymppiset eivät edes vilkaise suhun päin. Ite veikkaan sitä että olet jo 50 vuotias etkä mikään nuori. Miksi tytöllä pitäis olla oman isänsä ikäinen kumppani?

        Niin kun ikä on yhtä kuin ruma ja tarpeeton?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kun ikä on yhtä kuin ruma ja tarpeeton?

        ethän sä ole tarpeeton. Sun lapset tarttee sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ethän sä ole tarpeeton. Sun lapset tarttee sua.

        Minä en tarkoittanut tässä kohtaa lapsia. Vaan romanttisessa mielessä. Ikä teki tehtävänsä, ja ei enää tarvitse katsella naisia ollenkaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tarkoittanut tässä kohtaa lapsia. Vaan romanttisessa mielessä. Ikä teki tehtävänsä, ja ei enää tarvitse katsella naisia ollenkaan?

        no miksi teinien pitäis haluta sua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi teinien pitäis haluta sua?

        Miksi kenenkään naisen pitäisi haluta minua? Yhtä hyvin voisi kysyä myös noin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Miksi kenenkään naisen pitäisi haluta minua? Yhtä hyvin voisi kysyä myös noin.

        Sulla on kuules itsetunnossa se ongelma, vertailetko itseäsi paljonkin muijin ihmisiin ja mittaat heihin verraten omaa tasokkuuttasi? Jos niin miksi helvetissä? Typerää ja turhaa.

        Opi rakastaa itseäsi ja arvostamaan, vaikka muut olis mitä tahansa, sinäkin oot. Mua ei kiinnosta pätkääkään miten moni tienaa mua enemmän, näyttää mua paremmalle, kuulostaa mua fiksummalle, koska minä riitän ja olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Näin.

        En vaihtais jonkun kultamunan kanssa paikkaa, vaikka saisin maailman sen mukana. Ei, mä olen paras minä tälläsenä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi kenenkään naisen pitäisi haluta minua? Yhtä hyvin voisi kysyä myös noin.

        no mutta kun sulle ei kelpaa kuin alle 30 vuotias. Ja hänkin on sua 20 vuotta nuorempi.


      • Huitale kirjoitti:

        Sulla on kuules itsetunnossa se ongelma, vertailetko itseäsi paljonkin muijin ihmisiin ja mittaat heihin verraten omaa tasokkuuttasi? Jos niin miksi helvetissä? Typerää ja turhaa.

        Opi rakastaa itseäsi ja arvostamaan, vaikka muut olis mitä tahansa, sinäkin oot. Mua ei kiinnosta pätkääkään miten moni tienaa mua enemmän, näyttää mua paremmalle, kuulostaa mua fiksummalle, koska minä riitän ja olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Näin.

        En vaihtais jonkun kultamunan kanssa paikkaa, vaikka saisin maailman sen mukana. Ei, mä olen paras minä tälläsenä.

        Minä olen paininut tämän ongelman kanssa koko ikäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mutta kun sulle ei kelpaa kuin alle 30 vuotias. Ja hänkin on sua 20 vuotta nuorempi.

        Kelpaa myös yli 30 vuotias, jos on yhtä kuosissa kun on 20 vuotias.


      • Huitale kirjoitti:

        Sulla on kuules itsetunnossa se ongelma, vertailetko itseäsi paljonkin muijin ihmisiin ja mittaat heihin verraten omaa tasokkuuttasi? Jos niin miksi helvetissä? Typerää ja turhaa.

        Opi rakastaa itseäsi ja arvostamaan, vaikka muut olis mitä tahansa, sinäkin oot. Mua ei kiinnosta pätkääkään miten moni tienaa mua enemmän, näyttää mua paremmalle, kuulostaa mua fiksummalle, koska minä riitän ja olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Näin.

        En vaihtais jonkun kultamunan kanssa paikkaa, vaikka saisin maailman sen mukana. Ei, mä olen paras minä tälläsenä.

        Jos joku nainen, Nettako hän on? Ei kiinnostu susta se ei tsrkoita, ettet kelpaa kellekkään tai olisit missään määrin huonompi ihminen, kun muut miehet. Se tarkoittaa vain, ettet ole just sellainen jonka Netta haluaa.

        Häntä kiinnostaa erilainen mies. Ja sillehän ei taas mitään voi. Ei muuta kun onnee hälle valitsemansa kanssa ja eteenpäin.


      • Huitale kirjoitti:

        Jos joku nainen, Nettako hän on? Ei kiinnostu susta se ei tsrkoita, ettet kelpaa kellekkään tai olisit missään määrin huonompi ihminen, kun muut miehet. Se tarkoittaa vain, ettet ole just sellainen jonka Netta haluaa.

        Häntä kiinnostaa erilainen mies. Ja sillehän ei taas mitään voi. Ei muuta kun onnee hälle valitsemansa kanssa ja eteenpäin.

        Eihän me voida ketään aivopestä ja manipuloida meistä tykkäämään. He tykkää kestä tykkää ja siihen on vaan tyytyminen. Se on näin.


      • Huitale kirjoitti:

        Jos joku nainen, Nettako hän on? Ei kiinnostu susta se ei tsrkoita, ettet kelpaa kellekkään tai olisit missään määrin huonompi ihminen, kun muut miehet. Se tarkoittaa vain, ettet ole just sellainen jonka Netta haluaa.

        Häntä kiinnostaa erilainen mies. Ja sillehän ei taas mitään voi. Ei muuta kun onnee hälle valitsemansa kanssa ja eteenpäin.

        Tuon eteenpäin kun voi jättää siitä pois, koska minä olen kuopassa, josta ei mennä eteen eikä taakse. Ei tapahdu ikinä mitään, niin sanotusti.


      • Huitale kirjoitti:

        Eihän me voida ketään aivopestä ja manipuloida meistä tykkäämään. He tykkää kestä tykkää ja siihen on vaan tyytyminen. Se on näin.

        Sellainen ei ole ollut missään kohtaa tarkoituskaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä olen paininut tämän ongelman kanssa koko ikäni.

        Osaatko nähdä mitään syitä miksi vähättelet itseesi?


      • Huitale kirjoitti:

        Osaatko nähdä mitään syitä miksi vähättelet itseesi?

        En minä tiedä. Olen aina tuntenut itseni joka tavalla muita huonommaksi kaikessa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuon eteenpäin kun voi jättää siitä pois, koska minä olen kuopassa, josta ei mennä eteen eikä taakse. Ei tapahdu ikinä mitään, niin sanotusti.

        Minusta kuulostaa, että voisit hyötyä jonkunlaisesta terapiasta, tunnelukkojen availusta, miltäs se susta kuulostasi?

        Joku auttais sua purkamaan vyyhtiä mistä tuo on lähtenyt ja näkemään itsessäsi potentiaalia.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sellainen ei ole ollut missään kohtaa tarkoituskaan.

        Nojuu, ymmärrät sen. Ymmärrät senkin silloin ettei aina saa kaikkea mitä haluaa, se voi sattua, mutta se on elämää ja monen tekijän summa.

        Punausen mopon sijaan voi sininen ollakin oikeesti sulle sopivampi, jos vaan suostut sen ottamaan huomioon.


      • Huitale kirjoitti:

        Minusta kuulostaa, että voisit hyötyä jonkunlaisesta terapiasta, tunnelukkojen availusta, miltäs se susta kuulostasi?

        Joku auttais sua purkamaan vyyhtiä mistä tuo on lähtenyt ja näkemään itsessäsi potentiaalia.

        Kun jaksais alkaa etsiä niitä terapeutteja... Välillä iskee epäusko niitäkin kohtaan. Mitä tällaisesta kehäraakista enää saa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kelpaa myös yli 30 vuotias, jos on yhtä kuosissa kun on 20 vuotias.

        etkö sä hyvä mies tajua ettei suomalaiset naiset ole mitään malleja joilla on kuulas iho. Sulla on ihan utopiset odotukset että naisten iho ei ikäänny. Haluat meikittömänn naisen ja petyt sitten kun nainen pesee meikit pois.


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä tiedä. Olen aina tuntenut itseni joka tavalla muita huonommaksi kaikessa.

        Eli lapsuudesta astikko?


      • mustasusi kirjoitti:

        Kun jaksais alkaa etsiä niitä terapeutteja... Välillä iskee epäusko niitäkin kohtaan. Mitä tällaisesta kehäraakista enää saa?

        Voisko sun joku läheinen auttaa sua tässä asiassa alkuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkö sä hyvä mies tajua ettei suomalaiset naiset ole mitään malleja joilla on kuulas iho. Sulla on ihan utopiset odotukset että naisten iho ei ikäänny. Haluat meikittömänn naisen ja petyt sitten kun nainen pesee meikit pois.

        No kyllä tuolla salilla oli äsken ihan timmissä kunnossa olevaa pirkkoa... Ikä jossain 30 huiteilla. On niitä tinnerissäkin näkynyt nelikymppisiäkin sellaisia. Vaan toki niillä on myös kriteerit ja tasot sitä luokkaa että turha yrittää mitään.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojuu, ymmärrät sen. Ymmärrät senkin silloin ettei aina saa kaikkea mitä haluaa, se voi sattua, mutta se on elämää ja monen tekijän summa.

        Punausen mopon sijaan voi sininen ollakin oikeesti sulle sopivampi, jos vaan suostut sen ottamaan huomioon.

        No tässä tapauksessa ei ole mitään vaihtoehtoja edes tarjolla. Ei ole mitään. Tyhjää vaan jää käteen.


      • Huitale kirjoitti:

        Eli lapsuudesta astikko?

        Jostain murrosiästä. Kun alkoi koulu mennä ihan penkin alle myös. Tyttöjä ei kiinnostanut, muut kuin luokan komeimmat pojat jne. Enhä minä seurustellutkaan koskaan kuin vasta 22 vuotiaana.


      • Huitale kirjoitti:

        Voisko sun joku läheinen auttaa sua tässä asiassa alkuun?

        Ei ole tällä hetkellä sellaisia läheisiä, jotka auttaisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä tuolla salilla oli äsken ihan timmissä kunnossa olevaa pirkkoa... Ikä jossain 30 huiteilla. On niitä tinnerissäkin näkynyt nelikymppisiäkin sellaisia. Vaan toki niillä on myös kriteerit ja tasot sitä luokkaa että turha yrittää mitään.

        kuule susi kun ne naiset on tullee treenaa salille. Eikähän ne muualta mene etsii miehiä, Ne naiset pitää kunnostaan huolta salitreenillä eikä ole iskemässä miehiä siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuule susi kun ne naiset on tullee treenaa salille. Eikähän ne muualta mene etsii miehiä, Ne naiset pitää kunnostaan huolta salitreenillä eikä ole iskemässä miehiä siellä.

        En ollut minäkään siellä ketään iskemässä nyt. Siinä pyllistelivät vieressä kuitenkin.


      • mustasusi kirjoitti:

        No tässä tapauksessa ei ole mitään vaihtoehtoja edes tarjolla. Ei ole mitään. Tyhjää vaan jää käteen.

        Ehkä sun pitää ensin työstää tuota itsesi arvostamista, sitten katsella uudella asenteella mitä on tarjolla?

        Veikkaan, että ei onnistu jos ei itsekin tykkää itsestään. Ihmiset nääs aistii sen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ollut minäkään siellä ketään iskemässä nyt. Siinä pyllistelivät vieressä kuitenkin.

        tekivät varmasti treeniä siinä eikä sulle pyllistänyt.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jostain murrosiästä. Kun alkoi koulu mennä ihan penkin alle myös. Tyttöjä ei kiinnostanut, muut kuin luokan komeimmat pojat jne. Enhä minä seurustellutkaan koskaan kuin vasta 22 vuotiaana.

        Tapahtuko silloin jotain muuta mikä aiheutti koulun penkin alle menon?


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei ole tällä hetkellä sellaisia läheisiä, jotka auttaisi.

        Ei lapset, exä, sisaruksia tms?


      • Huitale kirjoitti:

        Ehkä sun pitää ensin työstää tuota itsesi arvostamista, sitten katsella uudella asenteella mitä on tarjolla?

        Veikkaan, että ei onnistu jos ei itsekin tykkää itsestään. Ihmiset nääs aistii sen.

        Niin kai sen aistii... Tarkkailen itseänikin jatkuvasti. Ahdistun väkijoukoissa helposti. Mietin että onko ilmeeni hassu ja miltä näytän jonkun silmissä. Se on stressaavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tekivät varmasti treeniä siinä eikä sulle pyllistänyt.

        Mistä tiedät mitä tekivät. Seurasivat minua kyllä joka paikkaan pyllistelemään ja haaroja levittelemään... Vaikea sitä oli olla vilkuilematta.. Ei haitannut tosin yhtään. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin kai sen aistii... Tarkkailen itseänikin jatkuvasti. Ahdistun väkijoukoissa helposti. Mietin että onko ilmeeni hassu ja miltä näytän jonkun silmissä. Se on stressaavaa.

        Aa, se on epävarmuutta? Mitäs jos kokeilet keskittyä vaikka itse johonkin muihin asioihin, kun ihmisten ja itsesi tarkkailuun? Koitat tietoisesti siirtää huomiosi muualle.


      • Huitale kirjoitti:

        Tapahtuko silloin jotain muuta mikä aiheutti koulun penkin alle menon?

        Kyllä. Ei minun läksyjen tekoon puututtu, vaikka ne jäi aina tekemättä ja kokeisiin en lukenut koskaan. Jäin hitosti jälkeen muista. Silti selvisin aina luokalta toiselle, varmaan säälistä. Eli vanhemmat eivät katsoneet perääni yhtään. Sellaista se oli koko peruskoulun ajan.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei lapset, exä, sisaruksia tms?

        No eipä lapset oikein voi tässä auttaa, kun heillä on omiakin haasteita ja juuri lähti nuorimmainen armeijaan. Exällä on suhde ja työt. Kyllä hän joskus minua kuuntelee, mutta terapeutiksi hänestä ei ole. Veli ehkä paras näistä, mutta emme näe kovin usein.


      • Huitale kirjoitti:

        Aa, se on epävarmuutta? Mitäs jos kokeilet keskittyä vaikka itse johonkin muihin asioihin, kun ihmisten ja itsesi tarkkailuun? Koitat tietoisesti siirtää huomiosi muualle.

        Sitä olen koittanut opetellakin, jo ihan työni vuoksi se on pakko. Ja vetää joku rooli päälle. Ammatillinen maski.


      • Huitale kirjoitti:

        Aa, se on epävarmuutta? Mitäs jos kokeilet keskittyä vaikka itse johonkin muihin asioihin, kun ihmisten ja itsesi tarkkailuun? Koitat tietoisesti siirtää huomiosi muualle.

        Tiiätkö mä olin nuorena vähän ujo tai aika paljonkin ja epävarma. Jossaki kohtaa ymmärsin et kaikki kaikenlaiset ihmiset on vaan ihmisiä niin ko mimäkin. Eri näkösiä kokosia jne. Mut silti vaan tavallisia ihmisiä, syö, juo, kusee, paskoo, haisee, itkee, nauraa jne.

        Se parempi ihminen juttu on vaan ihmisten tekemä harha, millä koitetaan tehdä kastijakoa. Täysin keksitty ja huuhaa juttu johon uskovat kärsii komplekseista. Kouta unohtaa tuollaset höpöjutut ja ajatella, että ne on vaan ihmisiä siinä missä sinäkin. Ei mitään ihmeellisyyksiä. Ei vaikka ne leikkis olevansa. Nää sen harhan läpi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä tiedät mitä tekivät. Seurasivat minua kyllä joka paikkaan pyllistelemään ja haaroja levittelemään... Vaikea sitä oli olla vilkuilematta.. Ei haitannut tosin yhtään. :)

        ai pillua ovat levitelleet siellä salilla. kiva sali sulla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitä olen koittanut opetellakin, jo ihan työni vuoksi se on pakko. Ja vetää joku rooli päälle. Ammatillinen maski.

        olet sanonut että sua välillä itkettää töissä ja nimenomaan netan ajattelu.


      • Huitale kirjoitti:

        Tiiätkö mä olin nuorena vähän ujo tai aika paljonkin ja epävarma. Jossaki kohtaa ymmärsin et kaikki kaikenlaiset ihmiset on vaan ihmisiä niin ko mimäkin. Eri näkösiä kokosia jne. Mut silti vaan tavallisia ihmisiä, syö, juo, kusee, paskoo, haisee, itkee, nauraa jne.

        Se parempi ihminen juttu on vaan ihmisten tekemä harha, millä koitetaan tehdä kastijakoa. Täysin keksitty ja huuhaa juttu johon uskovat kärsii komplekseista. Kouta unohtaa tuollaset höpöjutut ja ajatella, että ne on vaan ihmisiä siinä missä sinäkin. Ei mitään ihmeellisyyksiä. Ei vaikka ne leikkis olevansa. Nää sen harhan läpi.

        Kyllä tuota on toisinaan koittanut itselleen toitottaa myös. Kotoa sen varmaan olen oppinut, että muut arvostelee ja tarkkailee. Huonoitsetuntoiset vanhemmat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai pillua ovat levitelleet siellä salilla. kiva sali sulla

        Toki housut jalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet sanonut että sua välillä itkettää töissä ja nimenomaan netan ajattelu.

        Ei nyt enää ole töissä ollut niin vaikeaa. Lähinnä sen ajattelu että olen surkea, enkä kelpaa ja tulen jäämään ikuisesti yksin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sitä olen koittanut opetellakin, jo ihan työni vuoksi se on pakko. Ja vetää joku rooli päälle. Ammatillinen maski.

        Yym, koita katsoa laatikon ulkopuolelta. Mitä näät?


      • mustasusi kirjoitti:

        No eipä lapset oikein voi tässä auttaa, kun heillä on omiakin haasteita ja juuri lähti nuorimmainen armeijaan. Exällä on suhde ja työt. Kyllä hän joskus minua kuuntelee, mutta terapeutiksi hänestä ei ole. Veli ehkä paras näistä, mutta emme näe kovin usein.

        Ok.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Ei minun läksyjen tekoon puututtu, vaikka ne jäi aina tekemättä ja kokeisiin en lukenut koskaan. Jäin hitosti jälkeen muista. Silti selvisin aina luokalta toiselle, varmaan säälistä. Eli vanhemmat eivät katsoneet perääni yhtään. Sellaista se oli koko peruskoulun ajan.

        Vanhempien tuki jäi saamatta?


      • Huitale kirjoitti:

        Yym, koita katsoa laatikon ulkopuolelta. Mitä näät?

        Keskivertoa rumemman ukkelin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuota on toisinaan koittanut itselleen toitottaa myös. Kotoa sen varmaan olen oppinut, että muut arvostelee ja tarkkailee. Huonoitsetuntoiset vanhemmat.

        Varmaan joo. Mutta aina voi muuttaa omaa ajatteluaan vähitellen.


      • Huitale kirjoitti:

        Vanhempien tuki jäi saamatta?

        Aikalailla kyllä. Olin todella paljon yksin ja menin siellä ja täällä. En tosin ollut pahanteossa koskaan. Siinä mielessä ihan nynny.


      • mustasusi kirjoitti:

        Aikalailla kyllä. Olin todella paljon yksin ja menin siellä ja täällä. En tosin ollut pahanteossa koskaan. Siinä mielessä ihan nynny.

        Voisi sanoa, että olin tuuliajolla.


      • Huitale kirjoitti:

        Varmaan joo. Mutta aina voi muuttaa omaa ajatteluaan vähitellen.

        Kyllä, eihän se kerralla muutu, eikä nopeasti. Ei tarvitse, kun jonkun katsoa pahasti, niin heti ajattelee siinä olevan jotain henkilökohtaista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Keskivertoa rumemman ukkelin.

        Heh, ei vaan mitä näät itses ympärillä. Millaisia ihmisiä? Millaista elämää he elää? Onko se niin hienoa oikeesti vaiko vaan olevinaan? Mitä sinä kaipaat hyvään elämään?

        Mitä voit tehdä sen eteen, miten?


      • mustasusi kirjoitti:

        Aikalailla kyllä. Olin todella paljon yksin ja menin siellä ja täällä. En tosin ollut pahanteossa koskaan. Siinä mielessä ihan nynny.

        Hmm, keljumpi juttu. Tunsitko olevas kuitenkin heille rakas?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh, ei vaan mitä näät itses ympärillä. Millaisia ihmisiä? Millaista elämää he elää? Onko se niin hienoa oikeesti vaiko vaan olevinaan? Mitä sinä kaipaat hyvään elämään?

        Mitä voit tehdä sen eteen, miten?

        hän näkee vaan teini-ikäiset tytöt joiden kanssa seurustella. Nettakin oli 17 vuotias kun tapasivat samassa työpaikassa.


      • Huitale kirjoitti:

        Hmm, keljumpi juttu. Tunsitko olevas kuitenkin heille rakas?

        Kyllä sillein rakas kuitenkin ja edelleenkin. Mutta todella etäiset vanhemmat on olleet. Paljon töissä jne. Antaneet kyllä vapauden tehdä omia ratkaisuja aina. Mutta joskus olis tarvinnut parempia ohjaksia.


      • mustasusi kirjoitti:

        Voisi sanoa, että olin tuuliajolla.

        Olisit tarvinut opastajaa. Ymmärrän. Joku joka neuvoo ja tukee, vahvistaa suuntaa ja on kiinnostunut susta.


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, ei vaan mitä näät itses ympärillä. Millaisia ihmisiä? Millaista elämää he elää? Onko se niin hienoa oikeesti vaiko vaan olevinaan? Mitä sinä kaipaat hyvään elämään?

        Mitä voit tehdä sen eteen, miten?

        Siinä on kyllä asioita, joihin en osaa tässä vastailla edes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hän näkee vaan teini-ikäiset tytöt joiden kanssa seurustella. Nettakin oli 17 vuotias kun tapasivat samassa työpaikassa.

        Sinä tulit siihen taas vetämään mutkia suoraksi...


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sillein rakas kuitenkin ja edelleenkin. Mutta todella etäiset vanhemmat on olleet. Paljon töissä jne. Antaneet kyllä vapauden tehdä omia ratkaisuja aina. Mutta joskus olis tarvinnut parempia ohjaksia.

        Jep. Nyt sä hahmotat kuitenkin syitä mitkä epävarmuutta aiheuttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        hän näkee vaan teini-ikäiset tytöt joiden kanssa seurustella. Nettakin oli 17 vuotias kun tapasivat samassa työpaikassa.

        Toi nyt ei auta yhtään.


      • Huitale kirjoitti:

        Olisit tarvinut opastajaa. Ymmärrän. Joku joka neuvoo ja tukee, vahvistaa suuntaa ja on kiinnostunut susta.

        Sellaisen olisi myös pitänyt tuntea minut hyvin. Minun vahvuudet ja heikkoudet. Mielenkiinnonkohteet yms. Että olisi osannut oikeasti opastaa sinne minne kuulun, taikka tunnen kuuluvani. Nyt olen ollut aina paikoissa, jossa olen vaan miettinyt että kuulunko edes tänne taikka minnekään...


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vanhempien tuki jäi saamatta?

        Jännää että susi kuitenkin pitää yhteyttä paskamaisiin vanhempiinsa.


      • Huitale kirjoitti:

        Jep. Nyt sä hahmotat kuitenkin syitä mitkä epävarmuutta aiheuttaa?

        Olen näitä mietiskellyt ennenkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Toi nyt ei auta yhtään.

        Tuon pitää jatkuvasti piikitellä minua tuosta, kun ei itse pääse asiasta yli ollenkaan. Oli se niin kamalaa että sellaista tapahtui.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Toi nyt ei auta yhtään.

        Mutta sä olet toitottanut että sua viehättää teinit ja parikymppiset. Nytkä ei kiinnosta. Voin toki kopioida sulle sun sanomisia jos et itse muista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä, eihän se kerralla muutu, eikä nopeasti. Ei tarvitse, kun jonkun katsoa pahasti, niin heti ajattelee siinä olevan jotain henkilökohtaista.

        Niin kuin netan kaveri katsoi viime vuonna sua pahasti.


      • Huitale kirjoitti:

        Oon nähnyt hyvin komeita ja kauniita ihmisiä, joilla on heikko itsetunto. Huonompi kun vaikka mulla joka en häpeile itseäni.

        Monet heistä ei myöskään edes älyä miten kivannäköisiä he ovat.

        Itsetunto ei ole mielestäni kiinni siinä miltä näyttää. Voi se tietysti tuoda varmuutta.

        Olen itse aina ollut normaalipainoinen. Suht hyvällä itsetunnolla varustettu.. kaverini oli hoikka, hänellä oli heikko itsetunto. Varmasti nuorempina pojat olisi ennemmin katselleet kyllä hänen kroppaa..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä on kyllä asioita, joihin en osaa tässä vastailla edes.

        Tänään just sanoit että netta on rikas ja elää äveriästä elämää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuon pitää jatkuvasti piikitellä minua tuosta, kun ei itse pääse asiasta yli ollenkaan. Oli se niin kamalaa että sellaista tapahtui.

        Niin ja sä katot netan some kuvia ja itket sen takia .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aikalailla kyllä. Olin todella paljon yksin ja menin siellä ja täällä. En tosin ollut pahanteossa koskaan. Siinä mielessä ihan nynny.

        Eikö opettajat nähnyt sua koulussa vai miksi ei puuttuneet . Pakkohan tollasta on nähdä koulussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännää että susi kuitenkin pitää yhteyttä paskamaisiin vanhempiinsa.

        Ne ovat minulle rakkaat vanhemmat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sä olet toitottanut että sua viehättää teinit ja parikymppiset. Nytkä ei kiinnosta. Voin toki kopioida sulle sun sanomisia jos et itse muista

        Niin ne viehättää varmaan ulkoisesti, vaikka ei tietenkään kaikki nuorissakaan niin viehättäviä ole...
        Enhän tiedä oikeasti miten heidän kanssa jutella, taikka mitä niiden kanssa voisi tehdä... Varmaan kokisivat sen kiusallisena, siinä missä itsekin, jos pitäisi yhdessä liikkua ihmisten ilmoilla.
        Paitsi että onhan niissäkin yksilöitä. Toisten kanssa tulee paremmin juttuun, kuin joidenkin toisten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne ovat minulle rakkaat vanhemmat.

        No älä heitä sitten syytä jos kerta ovat rakastavia ja hyviä vanhempia sulle.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Itsetunto ei ole mielestäni kiinni siinä miltä näyttää. Voi se tietysti tuoda varmuutta.

        Olen itse aina ollut normaalipainoinen. Suht hyvällä itsetunnolla varustettu.. kaverini oli hoikka, hänellä oli heikko itsetunto. Varmasti nuorempina pojat olisi ennemmin katselleet kyllä hänen kroppaa..

        Niin onhan se niinkin, että kaikki ei aina näe sitä hyvää itsessään. En minäkään näe. Peilistä katsoo joku monsteri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään just sanoit että netta on rikas ja elää äveriästä elämää.

        Niin siis miten tämä taas tähän liittyy? Hän ja hänen kaikki kaveritkin näyttää elävän sellaista elämää. He ovat syntyneet siihen. Uskovaisilla on parempaa kaikki, kuin tällaisilla syntisillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ne viehättää varmaan ulkoisesti, vaikka ei tietenkään kaikki nuorissakaan niin viehättäviä ole...
        Enhän tiedä oikeasti miten heidän kanssa jutella, taikka mitä niiden kanssa voisi tehdä... Varmaan kokisivat sen kiusallisena, siinä missä itsekin, jos pitäisi yhdessä liikkua ihmisten ilmoilla.
        Paitsi että onhan niissäkin yksilöitä. Toisten kanssa tulee paremmin juttuun, kuin joidenkin toisten.

        niin mitä teini-ikäinen ja 50 vuotias mies vois tehdä. siinäpä kysymys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin netan kaveri katsoi viime vuonna sua pahasti.

        No en minä tiedä, mitä se vakava tuijotus tarkoitti. En tiedä mitä hän ajatteli.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin onhan se niinkin, että kaikki ei aina näe sitä hyvää itsessään. En minäkään näe. Peilistä katsoo joku monsteri.

        Sun täytyy muuttaa omaa ajattelutapaa… jos olet epävarma, niin se paistaa susta ulospäin.

        Haluatko kertoa itsestäsi? Minkälainen olet luonteeltasi.. unohdetaan se itse pinta🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö opettajat nähnyt sua koulussa vai miksi ei puuttuneet . Pakkohan tollasta on nähdä koulussa.

        Näkihän ne, ja puuttuivatkin monta kertaa. Tein läksyjäni koulun jälkeen ja koitin saada muita kiinni... Hirvee työ siinä oli pysyä mukana. Mutta ei se vaikuttanut koskaan siihen, että kotona ei katsottu perään. Ei ollut voimavaroja ja aikaa siihen kellään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä heitä sitten syytä jos kerta ovat rakastavia ja hyviä vanhempia sulle.

        Kyllä ihmisiä voi rakastaa kaikkine virheineenkin. Parhaansa kuitenkin yrittivät ja tekivät minkä pystyivät.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin siis miten tämä taas tähän liittyy? Hän ja hänen kaikki kaveritkin näyttää elävän sellaista elämää. He ovat syntyneet siihen. Uskovaisilla on parempaa kaikki, kuin tällaisilla syntisillä.

        mutta rakastat nettaa joka tapauksessa ja kadehdit hänen elämäänsä. Hyi sinua syntistä. Nyt et pääse taivaaseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näkihän ne, ja puuttuivatkin monta kertaa. Tein läksyjäni koulun jälkeen ja koitin saada muita kiinni... Hirvee työ siinä oli pysyä mukana. Mutta ei se vaikuttanut koskaan siihen, että kotona ei katsottu perään. Ei ollut voimavaroja ja aikaa siihen kellään.

        sä olet mua muutaman vuoden vanhempi ja meillä oli koulussa tukiopetusta. Mutta teillä ei ollut näköjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin mitä teini-ikäinen ja 50 vuotias mies vois tehdä. siinäpä kysymys

        No mitä ero sillä on, jos toinen on vaikka 30 vuotias? Samaa siinäkin voi kysyä, mitä tehtäisiin? Mistä puhuttaisiin? Onko yhteisiä puheenaiheita? Jne... Ei välttämättä natsaa, vaikka olisi minkä ikäinen tahansa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sun täytyy muuttaa omaa ajattelutapaa… jos olet epävarma, niin se paistaa susta ulospäin.

        Haluatko kertoa itsestäsi? Minkälainen olet luonteeltasi.. unohdetaan se itse pinta🙏

        Minä olen kai aika rauhallinen, haaveissa eläjä, luova, minulla on paljon mielikuvitusta, mutta minulla on myös taipumusta synkkyyteen ja melankoliaan. Osaan myös tulistua, jos koen vääryyttä. Rämäpäinen. Outo. Kaunosielu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta rakastat nettaa joka tapauksessa ja kadehdit hänen elämäänsä. Hyi sinua syntistä. Nyt et pääse taivaaseen.

        Minä en ole koskaan uskonut taivaaseen. Mutta uskon ettei elämä lopu kuolemaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mitä ero sillä on, jos toinen on vaikka 30 vuotias? Samaa siinäkin voi kysyä, mitä tehtäisiin? Mistä puhuttaisiin? Onko yhteisiä puheenaiheita? Jne... Ei välttämättä natsaa, vaikka olisi minkä ikäinen tahansa.

        Kuule kun teini ikäsellä ei ole vielä pitkää työhistoriaa tai ammattiopinnot ohi. 30 vuotias on kerennyt olee työelämässä ,hankkia lapsia. toki teiniäitejäkin on jos sua sellaset kiihottaa.


      • Kyllä heidän kanssa voi lähteä minne vaan, vaikka baariin. Minä olen omien poikieni paras kaveri, ja ollaan menty ja tehty. Nuoremman kanssa käyty festareilla ja leffoja katsomassa jne.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen näitä mietiskellyt ennenkin.

        Varmasti ootkin joo. Toivon, että löydät voimia pyytää itsellesi apua, kun koet tarvitsevasi etkä jää yksin. Keljua kun en voi auttaa mitenkään, mutta täällä nyt voin jutella. Jos jutella tykkäät.

        Nyt olen töttöröö, täytyy mennä nukkumaan. Hyvät yöt. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä olet mua muutaman vuoden vanhempi ja meillä oli koulussa tukiopetusta. Mutta teillä ei ollut näköjään.

        Oli kai sitäkin joskus. Ei se silloin sellaista ollut kuin on nykyisin. Nykyisin koulu puuttuu paljon tehokkaammin oppimisvaikeuksiin ja muuhun. Ei minun aikaan, edes tunnettu mitään adhd tai autismia. Tosin minulla ei ole mitään noista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen kai aika rauhallinen, haaveissa eläjä, luova, minulla on paljon mielikuvitusta, mutta minulla on myös taipumusta synkkyyteen ja melankoliaan. Osaan myös tulistua, jos koen vääryyttä. Rämäpäinen. Outo. Kaunosielu.

        joo mielikuvitusta on kun kuvittelet netan näille palstoille .Jokainen ikävä aloitus voi olla netan ja niihin on pakko vastata jos netta sattuis kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sä olet toitottanut että sua viehättää teinit ja parikymppiset. Nytkä ei kiinnosta. Voin toki kopioida sulle sun sanomisia jos et itse muista

        Älä nyt viitti painostaa toista jatkuvasti. Olkoon sanonu mitä on. Eihän sitä pääse ikinä yli ja eteenpäin, jos jatkuvasti vielä kiusataan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä heidän kanssa voi lähteä minne vaan, vaikka baariin. Minä olen omien poikieni paras kaveri, ja ollaan menty ja tehty. Nuoremman kanssa käyty festareilla ja leffoja katsomassa jne.

        siinä on vaan se ongelma ette 17 vuotias pääse baariin. niin olisko teinipojan kivempi mennö ikäistensä kanssa festareille kuin 30 vuotta vanhemma naisen kanssa. Ihan varmasti valitsee mut eikä kavereitaan festareille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan uskonut taivaaseen. Mutta uskon ettei elämä lopu kuolemaan.

        No valitettavasti sun ruumis kyllä hajoaa jos sua ei polttohaudata jolloin vaan jää tuhkat jäljelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun teini ikäsellä ei ole vielä pitkää työhistoriaa tai ammattiopinnot ohi. 30 vuotias on kerennyt olee työelämässä ,hankkia lapsia. toki teiniäitejäkin on jos sua sellaset kiihottaa.

        Ja sellaisen kanssa seurustelusta ei myöskään tule mitään, kun ne lapset on aina etusijalla kaikessa. Ei ole sitä kahdenkeskistä aikaa kuin joskus. Monenlaista säätämistä ja eksä hillumassa taustalla. Mitä hyvää se tuo siihen versus teinin kanssa seurustelu, jolla on vielä elämäniloa olemassa, ilman vastuuta ja taakkaa, huolta huomisesta?


      • Huitale kirjoitti:

        Varmasti ootkin joo. Toivon, että löydät voimia pyytää itsellesi apua, kun koet tarvitsevasi etkä jää yksin. Keljua kun en voi auttaa mitenkään, mutta täällä nyt voin jutella. Jos jutella tykkäät.

        Nyt olen töttöröö, täytyy mennä nukkumaan. Hyvät yöt. 😊

        Hyvää yötä ja kiitos juttelusta. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli kai sitäkin joskus. Ei se silloin sellaista ollut kuin on nykyisin. Nykyisin koulu puuttuu paljon tehokkaammin oppimisvaikeuksiin ja muuhun. Ei minun aikaan, edes tunnettu mitään adhd tai autismia. Tosin minulla ei ole mitään noista.

        joo ei tunnettu. mutta meillä oli ala-asteella tukiopetusta. Ei siihen diagnoosia tarvita.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Älä nyt viitti painostaa toista jatkuvasti. Olkoon sanonu mitä on. Eihän sitä pääse ikinä yli ja eteenpäin, jos jatkuvasti vielä kiusataan.

        No mikä oikeus sudella on ikävöidä nettaa täällä joka päivä ja toivottaa erikseen hyvät yöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siinä on vaan se ongelma ette 17 vuotias pääse baariin. niin olisko teinipojan kivempi mennö ikäistensä kanssa festareille kuin 30 vuotta vanhemma naisen kanssa. Ihan varmasti valitsee mut eikä kavereitaan festareille.

        Sinä olet varsinainen pilkun viilaaja. Sinä et pysy kuvittelemaan itseäsi festareille oman poikasi kanssa? No minä taas pysytn jos musiikkimakukin on sama pojan kanssa ja hänellä ei ole yhtäkään kaveria jonka kanssa mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No valitettavasti sun ruumis kyllä hajoaa jos sua ei polttohaudata jolloin vaan jää tuhkat jäljelle.

        Ruumis on ruumis, mutta sielu elää ikuisesti. en tästä ala sun kanssa vääntämään täällä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä olen kai aika rauhallinen, haaveissa eläjä, luova, minulla on paljon mielikuvitusta, mutta minulla on myös taipumusta synkkyyteen ja melankoliaan. Osaan myös tulistua, jos koen vääryyttä. Rämäpäinen. Outo. Kaunosielu.

        Minusta löytyy myös luovuutta..

        Keskity noihin piirteisiisi, niin näät itsessäsi paljon hyvää. Myös muut kiinnostuu sinusta ihan eri tavalla. Toivottavasti löydät sen ihanan ihmisen siihen rinnallesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä oikeus sudella on ikävöidä nettaa täällä joka päivä ja toivottaa erikseen hyvät yöt.

        Sultako se lupa pitää siihen kysyä? Vai joltain muulta?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minusta löytyy myös luovuutta..

        Keskity noihin piirteisiisi, niin näät itsessäsi paljon hyvää. Myös muut kiinnostuu sinusta ihan eri tavalla. Toivottavasti löydät sen ihanan ihmisen siihen rinnallesi.

        Kiitos sinullekin ja hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja sellaisen kanssa seurustelusta ei myöskään tule mitään, kun ne lapset on aina etusijalla kaikessa. Ei ole sitä kahdenkeskistä aikaa kuin joskus. Monenlaista säätämistä ja eksä hillumassa taustalla. Mitä hyvää se tuo siihen versus teinin kanssa seurustelu, jolla on vielä elämäniloa olemassa, ilman vastuuta ja taakkaa, huolta huomisesta?

        älä helvetti yleistä että 50 vuotiailta on elämän halua kateissa. kun sulla on kateissa niin ei se tarkoita että kaikilla muilla on. Kuule ihan mielelläni maksan vuokraa jotta mulla on katto pään päällä. Oot sä oikeesti noin tyhmä. jos sä maksa niin sä saat häädön ja sitten sulla ei ole kotia.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sinullekin ja hyvää yötä. :)

        Kiitos. Hyvää yötä mustasusi🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä helvetti yleistä että 50 vuotiailta on elämän halua kateissa. kun sulla on kateissa niin ei se tarkoita että kaikilla muilla on. Kuule ihan mielelläni maksan vuokraa jotta mulla on katto pään päällä. Oot sä oikeesti noin tyhmä. jos sä maksa niin sä saat häädön ja sitten sulla ei ole kotia.

        Jos tuo oli sitä elämäniloa niin onneksi olkoon. On minullakin katto pääni päällä ja ruokaa kaapissa. Se on vasta vain hengissä pysymistä ja turvassa olemista. Ei se mitään elämää kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet varsinainen pilkun viilaaja. Sinä et pysy kuvittelemaan itseäsi festareille oman poikasi kanssa? No minä taas pysytn jos musiikkimakukin on sama pojan kanssa ja hänellä ei ole yhtäkään kaveria jonka kanssa mennä.

        Mä puhuin vieraasta teini-ikäisestä pojasta. En omasta. Kerro mulle mikä on paras paikka mennä iskee 17 vuotias poika.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jos tuo oli sitä elämäniloa niin onneksi olkoon. On minullakin katto pääni päällä ja ruokaa kaapissa. Se on vasta vain hengissä pysymistä ja turvassa olemista. Ei se mitään elämää kuitenkaan ole.

        tai siis On se elämää, mutta ei elämistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sultako se lupa pitää siihen kysyä? Vai joltain muulta?

        Musta on vainoharhaista tollanen että ajattelet netan lukevan sun hyvän yön toivotukset. Eiköhän netalla ole parempaa tekemistä ja tartte sun toivotuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä puhuin vieraasta teini-ikäisestä pojasta. En omasta. Kerro mulle mikä on paras paikka mennä iskee 17 vuotias poika.

        Ei ole sellaista paikka olemassa sinulle. Eikä liioin minullekaan. Se mitä minulle tapahtui, tapahtui ihan varoittamatta. En sitä millään tavalla suunnitellut. Että koita jo päästä siitä yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta on vainoharhaista tollanen että ajattelet netan lukevan sun hyvän yön toivotukset. Eiköhän netalla ole parempaa tekemistä ja tartte sun toivotuksia.

        On se varmaan mukavaa toimia tuollaisena palstapoliisina ja tuomarina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos tuo oli sitä elämäniloa niin onneksi olkoon. On minullakin katto pääni päällä ja ruokaa kaapissa. Se on vasta vain hengissä pysymistä ja turvassa olemista. Ei se mitään elämää kuitenkaan ole.

        Ai niin sulla ei ole niitä ystäviä. Mä unohdin sen että sulla on niitä tai sitten niitä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä oikeus sudella on ikävöidä nettaa täällä joka päivä ja toivottaa erikseen hyvät yöt.

        Samat oikeudet, kun muillakin. Tuntuu kurjalta katsella miten jatkuvasti joku sinä ehkä joku muukin närppii Suden kintereillä.

        Sulla on selvästi mielipide hänestä ja hänen asioista, mutta onko susta oikeasti okei harrastaa perässä kulkemista ja nilkan nakertamista?

        Kyllä muakin jotkut ärsyttää toisinaan, vaan antaa heidän olla, leiki ettet edes nää sellaisia. Elleivät itse ensin takerru sinuun. Sitten voi vastata, jos hubittaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tiedä. Olen aina tuntenut itseni joka tavalla muita huonommaksi kaikessa.

        Eli sä haluisit kaksikymppisen neitosen kävelemään rinnallesi nostamaan sun egoasi?
        Kannattaa miettiä jaksaisitko bilettää aamuyölle asti nuorikon mukana. Harvaa parikymppistä nimittäin kiinnostaa ravit tai bingo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä haluisit kaksikymppisen neitosen kävelemään rinnallesi nostamaan sun egoasi?
        Kannattaa miettiä jaksaisitko bilettää aamuyölle asti nuorikon mukana. Harvaa parikymppistä nimittäin kiinnostaa ravit tai bingo.

        Ei kiinnosta minuakaan ravit eikä bingo. Eikä A-studio ja politiikka. Bilettäminen voisi kiinnostaakin. Sitä ei ole tullut liikaa harrastettua. Eikä ole kyse mistään egon pönkittämisestä, vaan ihan siitä että nuoren kanssa nuortuu itsekin. Vällyjen välissä voisi olla myös kivaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä tuolla salilla oli äsken ihan timmissä kunnossa olevaa pirkkoa... Ikä jossain 30 huiteilla. On niitä tinnerissäkin näkynyt nelikymppisiäkin sellaisia. Vaan toki niillä on myös kriteerit ja tasot sitä luokkaa että turha yrittää mitään.

        Sun aivot on jysähtänyt parikymppisen asteelle, ja haluaisit tai kuvittelet eläväsi elää ikuista nuoruusaikaa. Sattuiko silloin jotain? Saitko noloimmat pakit tai jotain?
        Hyväksy oma vanheneminen, siitä se alkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun aivot on jysähtänyt parikymppisen asteelle, ja haluaisit tai kuvittelet eläväsi elää ikuista nuoruusaikaa. Sattuiko silloin jotain? Saitko noloimmat pakit tai jotain?
        Hyväksy oma vanheneminen, siitä se alkaa.

        Minä olen ikinuori mieleltäni. Ja vanheneminen on sama kuin hidas kuolema.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun aivot on jysähtänyt parikymppisen asteelle, ja haluaisit tai kuvittelet eläväsi elää ikuista nuoruusaikaa. Sattuiko silloin jotain? Saitko noloimmat pakit tai jotain?
        Hyväksy oma vanheneminen, siitä se alkaa.

        Elämäni noloimmat pakit sain vajaa 2 vuotta sitten.


      • Huitale kirjoitti:

        Samat oikeudet, kun muillakin. Tuntuu kurjalta katsella miten jatkuvasti joku sinä ehkä joku muukin närppii Suden kintereillä.

        Sulla on selvästi mielipide hänestä ja hänen asioista, mutta onko susta oikeasti okei harrastaa perässä kulkemista ja nilkan nakertamista?

        Kyllä muakin jotkut ärsyttää toisinaan, vaan antaa heidän olla, leiki ettet edes nää sellaisia. Elleivät itse ensin takerru sinuun. Sitten voi vastata, jos hubittaa.

        Hei nyt Huitale puhuu asiaa.

        Todella ikävää luettavaa tämä suden määrätietoinen kiusaaminen. Alkaisi riittämään jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Elämäni noloimmat pakit sain vajaa 2 vuotta sitten.

        oliko kyseessä netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oliko kyseessä netta.

        No tässä oli kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hän näkee vaan teini-ikäiset tytöt joiden kanssa seurustella. Nettakin oli 17 vuotias kun tapasivat samassa työpaikassa.

        17 vuotiaalle on kauhistus joutua viisikymppisen ukon ihailun kohteeksi.

        On kokemusta. Puistattaa kun muistelenkin sitä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. siinä voi olla syy, miksi mies ei naista saa. Liika jäykkyys. Ainakin suomalaisittain ajatellen miehet ovat turhankin jäykkiä. Noin niinkuin omasta mielestäni.

        Kyrvän kuuluu olla jäykkä, miehen rento.
        Moni suomalainen nainen on kuin kuollut lahna, vaatii vain mieheltä vaikka itse ei osaa mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyrvän kuuluu olla jäykkä, miehen rento.
        Moni suomalainen nainen on kuin kuollut lahna, vaatii vain mieheltä vaikka itse ei osaa mitään.

        Eipähän tarvitse laittaa mitenkään. Kakki on ohi sitten. Hyvästi paskapää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Eipähän tarvitse laittaa mitenkään. Kakki on ohi sitten. Hyvästi paskapää.

        Tämä vastaus tuli näköjään ihan väärään paikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyrvän kuuluu olla jäykkä, miehen rento.
        Moni suomalainen nainen on kuin kuollut lahna, vaatii vain mieheltä vaikka itse ei osaa mitään.

        No ehkä sinun tapaamasi naiset ovat lahnoja. Ei kaikki ole. Eikä kaikki miehetkään jäykkiksiä.


    • Riippuu mitä meinaat kuherteluksi?

      • No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan.

        Aa, mun mies ei harrasta tuota, mutta on se joskus ihan mukavaa. Halailu on ainakin mulle tärkeetä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aa, mun mies ei harrasta tuota, mutta on se joskus ihan mukavaa. Halailu on ainakin mulle tärkeetä.

        Niin, homomiehet harrastaa nöyryyttäämistä ja piiskaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, homomiehet harrastaa nöyryyttäämistä ja piiskaamista.

        Sinähän sen tiiät, minä en oo homomiehen kanssa ollut. 🤷🏼‍♂️


      • Huitale kirjoitti:

        Aa, mun mies ei harrasta tuota, mutta on se joskus ihan mukavaa. Halailu on ainakin mulle tärkeetä.

        Eihän se kuhertelu ole kaikille tärkeää. Mutta sanoisin, että kuherteleva mies on kilpailuasetelmissa aika kovilla..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eihän se kuhertelu ole kaikille tärkeää. Mutta sanoisin, että kuherteleva mies on kilpailuasetelmissa aika kovilla..

        Usein se on sitä alkuhuumaa toi kuhertelu, mikä vähenee tai loppuu suhteen ikääntyessä. Etenkin jos toinen tai molemmat ei niin sitä kaipaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Usein se on sitä alkuhuumaa toi kuhertelu, mikä vähenee tai loppuu suhteen ikääntyessä. Etenkin jos toinen tai molemmat ei niin sitä kaipaa.

        Niin. Tuo on totta. Me ollaan oltu ny pujiksen kanssa 2.5 vuotta ja kuhertelu jatkuu edelleen. Ehkäpä tuo meidän suhdemuoto tekee sen, kun ei olla koko aikaa yhdessä.

        Tuo kuherteluvaihe on kuitenkin se, mitä moni kaipaa pitkässä suhteessa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Tuo on totta. Me ollaan oltu ny pujiksen kanssa 2.5 vuotta ja kuhertelu jatkuu edelleen. Ehkäpä tuo meidän suhdemuoto tekee sen, kun ei olla koko aikaa yhdessä.

        Tuo kuherteluvaihe on kuitenkin se, mitä moni kaipaa pitkässä suhteessa.

        Juu, meillä taisi kuhertelu vähentyä siinä kohtaa, kun toinen lapsi syntyi eli 5 vuotta yhdessä oltua. Ei loppunut, mutta väheni.

        Johtuu toki siitäkin, että mies oli töissä arjet, taloa rakentamassa viikonloput ja vapaat, mä olin yksin lapsista, laskuista ja kodista vastuussa ja satuin sairastaa vielä jatkuvasti jotain kipuja. Pää, jalat, selkä ja lonkat.

        Sitten vaan huomattiin, että arki koitti, kun muutettiin tänne nuorimmman ollessa vajaa 3 v.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, meillä taisi kuhertelu vähentyä siinä kohtaa, kun toinen lapsi syntyi eli 5 vuotta yhdessä oltua. Ei loppunut, mutta väheni.

        Johtuu toki siitäkin, että mies oli töissä arjet, taloa rakentamassa viikonloput ja vapaat, mä olin yksin lapsista, laskuista ja kodista vastuussa ja satuin sairastaa vielä jatkuvasti jotain kipuja. Pää, jalat, selkä ja lonkat.

        Sitten vaan huomattiin, että arki koitti, kun muutettiin tänne nuorimmman ollessa vajaa 3 v.

        Arki vei mehut.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, meillä taisi kuhertelu vähentyä siinä kohtaa, kun toinen lapsi syntyi eli 5 vuotta yhdessä oltua. Ei loppunut, mutta väheni.

        Johtuu toki siitäkin, että mies oli töissä arjet, taloa rakentamassa viikonloput ja vapaat, mä olin yksin lapsista, laskuista ja kodista vastuussa ja satuin sairastaa vielä jatkuvasti jotain kipuja. Pää, jalat, selkä ja lonkat.

        Sitten vaan huomattiin, että arki koitti, kun muutettiin tänne nuorimmman ollessa vajaa 3 v.

        Noinhan se elämä menee. Exän kanssa yritin kuherrella, mutta aina sain kylmää vettä niskaan. Joten lopetin.

        Pujottelija on saanut minut taas kukoistamaan. Olen löytänyt hellyyden hänen myötään ihan eri tavalla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noinhan se elämä menee. Exän kanssa yritin kuherrella, mutta aina sain kylmää vettä niskaan. Joten lopetin.

        Pujottelija on saanut minut taas kukoistamaan. Olen löytänyt hellyyden hänen myötään ihan eri tavalla.

        Teistä kyllä huomaakin tuon hellyyden. 🤗❤️


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Tuo on totta. Me ollaan oltu ny pujiksen kanssa 2.5 vuotta ja kuhertelu jatkuu edelleen. Ehkäpä tuo meidän suhdemuoto tekee sen, kun ei olla koko aikaa yhdessä.

        Tuo kuherteluvaihe on kuitenkin se, mitä moni kaipaa pitkässä suhteessa.

        Varmasti antaa siihen lisämaustetta. Tuohan siis toimii juurikin teillä😊🙌🏻


      • Huitale kirjoitti:

        Arki vei mehut.

        Niin se on pahin erotiikan tappaja myös. Arki.

        Siksi ei tulisi itselleni mieleenkään enää jakaa arkeani kenenkään kanssa.


      • Huitale kirjoitti:

        Teistä kyllä huomaakin tuon hellyyden. 🤗❤️

        Juu, sitä on. Panosuhteesta suureen hellyyteen.. :D

        Näinkin voi käydä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin se on pahin erotiikan tappaja myös. Arki.

        Siksi ei tulisi itselleni mieleenkään enää jakaa arkeani kenenkään kanssa.

        Ennen lapsia parisuhteessa ollessani, tosiaan ei hirveästi tullut viikolla hellyys edes mieleen. Vaikka silloin olisi voinut antaa mennä useammin..

        Arki vie kyllä mehuja ihan eri tavalla…


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aa, mun mies ei harrasta tuota, mutta on se joskus ihan mukavaa. Halailu on ainakin mulle tärkeetä.

        Ei sulla mitään miestä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla mitään miestä ole.

        Sinähän se tiiätkin, kristallipallosta katsoen. Vitjat teitä huuhkajia.


      • Huitale kirjoitti:

        Sinähän se tiiätkin, kristallipallosta katsoen. Vitjat teitä huuhkajia.

        Sä olet saanut elinikäisiä faneja.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä olet saanut elinikäisiä faneja.. heh.

        Täällä niitä saa, kuin takiaisia pellossa.


      • Huitale kirjoitti:

        Täällä niitä saa, kuin takiaisia pellossa.

        Mä olen päässyt eroon omasta takiaisestani.. mikä on hyvä. Tosin olen ollutkin aika takavasemmalla palstalta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä olen päässyt eroon omasta takiaisestani.. mikä on hyvä. Tosin olen ollutkin aika takavasemmalla palstalta.

        Voi se vielä jostain pöllähtää, mäkin ajattelin vähän vetäytyä, jos unohtaisvat mut sillä välin.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi se vielä jostain pöllähtää, mäkin ajattelin vähän vetäytyä, jos unohtaisvat mut sillä välin.

        Niin voi. Jos se oli oikeasti hän-jonka-nimeä-ei-saa-mainita.

        Suahan ne roikottaa sen takia, kun olet joskus menettänyt malttisi niiden kanssa. Ne oikein kieli pitkällään odottaa seuraavaa kertaa..
        Saastat.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin voi. Jos se oli oikeasti hän-jonka-nimeä-ei-saa-mainita.

        Suahan ne roikottaa sen takia, kun olet joskus menettänyt malttisi niiden kanssa. Ne oikein kieli pitkällään odottaa seuraavaa kertaa..
        Saastat.

        Hehee, ne tykkää leikkiä kuka saa viimisen sanan. Ei niitä kukaan ihan vakavissaan varmaan otakkaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Hehee, ne tykkää leikkiä kuka saa viimisen sanan. Ei niitä kukaan ihan vakavissaan varmaan otakkaan.

        Ei ota, ei.
        En usko ainakaan. Täytyy olla aika torvelo, että uskoisi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin se on pahin erotiikan tappaja myös. Arki.

        Siksi ei tulisi itselleni mieleenkään enää jakaa arkeani kenenkään kanssa.

        Tuo ny lienee riippuu mitenkä arkeensa suhtautuu


    • Anonyymi

      Kyllä. Monet miehet on tahallaan kovistelevia joitain naisia kohtaan. Tai tahallaan arkipäiväistäviä et mikään ei saisi olls mitään.

      Joillain naisilla on synnyinlahjana saada kaikki miehiltä. Ite kuulun niihin, jotka ei saa yhtään mitään ja miehet kovistelee ja kieltää hellyyden, vaikka on muuten ihan lääpällään.

      En tajua. Osaan itse olla ystävällinen ja hellä ja olenkin, mut silti.

      • Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?

        Aivan kuin hellyyden osoittaminen olisi henkinen kastraatio.. vai?

        Itse saan paljon huomiota ja hellyyttä pujikselta ja se onkin ihan syy, miksi rakastan häntä niin kovin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?

        Aivan kuin hellyyden osoittaminen olisi henkinen kastraatio.. vai?

        Itse saan paljon huomiota ja hellyyttä pujikselta ja se onkin ihan syy, miksi rakastan häntä niin kovin.

        Mä luulet, et ne kokee sen juuri tuoksi, johtuen mun muista ominaisuuksista. Ne ehkä kokee, että hellyys ja rakastaminen olis jotenkin antautumista.

        Mikä on todella typerää, koska en itse sekoita suorituskeskeisyyttä ihmissuhteisiin.

        Oo onnellinen, että saat. Se on yhtä v..tua kun ei saa ja miehet suhtautuu kilpailuhenkisesti, ei saa rauhaa muuta kun yksin.

        Viimeisin mulla kiihottui mun energioista ihan järjiltään, muttei antanut tippaakaan itestään mulle ja homma kariutui. Sit kävi selväksi, että se alkoi suhteisiin muihin, mut kuitenkin tykkäs mua katella, eli kiihotti itteensä muita varten mun kustannuksella ja lähti panemaan. Oikein hakeutui lähelle ja kyttäs, muttei suonut mulle ees hymyä.

        Siinä vaiheessa tein sit selväksi, ettei tarvi vahdata. Niin perseestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulet, et ne kokee sen juuri tuoksi, johtuen mun muista ominaisuuksista. Ne ehkä kokee, että hellyys ja rakastaminen olis jotenkin antautumista.

        Mikä on todella typerää, koska en itse sekoita suorituskeskeisyyttä ihmissuhteisiin.

        Oo onnellinen, että saat. Se on yhtä v..tua kun ei saa ja miehet suhtautuu kilpailuhenkisesti, ei saa rauhaa muuta kun yksin.

        Viimeisin mulla kiihottui mun energioista ihan järjiltään, muttei antanut tippaakaan itestään mulle ja homma kariutui. Sit kävi selväksi, että se alkoi suhteisiin muihin, mut kuitenkin tykkäs mua katella, eli kiihotti itteensä muita varten mun kustannuksella ja lähti panemaan. Oikein hakeutui lähelle ja kyttäs, muttei suonut mulle ees hymyä.

        Siinä vaiheessa tein sit selväksi, ettei tarvi vahdata. Niin perseestä.

        Juu. Todella persiistä. Käyttää sinua hyväkseen.

        Hellyys on jakamista ja itsestään antamista. Toki sen saaminenkin on taitolaji, varsinkin jos on oppinut olemaan ilman.

        Ensimmäistä kertaa elämässäni koen aidosti olevani rakastettu. Olen onnekas.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Todella persiistä. Käyttää sinua hyväkseen.

        Hellyys on jakamista ja itsestään antamista. Toki sen saaminenkin on taitolaji, varsinkin jos on oppinut olemaan ilman.

        Ensimmäistä kertaa elämässäni koen aidosti olevani rakastettu. Olen onnekas.

        Hyvää kannattaakin vaalia ja olla kiitollinen:)

        Niin, en tiedä, ehkä en osaa olla vastaanottavainen inhimillisille tunteille ja niiden osoitukselle. Sekin voi olla osasyy. En oo koskaan silleen jotenkin vähän avuton tai tarpeessa olemukseltani tai miten sen nyt nätisti sanoisi, joka saa ihmiset ymmärtämään, että tarvitsee ja haluaa toista, vaikka haluunkin. Ehkä ne näkee sen kovuutena.

        Whatever. Kaikille jaetaan korttinsa ja niillä on pelattava. Menköön sit paneen muita❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää kannattaakin vaalia ja olla kiitollinen:)

        Niin, en tiedä, ehkä en osaa olla vastaanottavainen inhimillisille tunteille ja niiden osoitukselle. Sekin voi olla osasyy. En oo koskaan silleen jotenkin vähän avuton tai tarpeessa olemukseltani tai miten sen nyt nätisti sanoisi, joka saa ihmiset ymmärtämään, että tarvitsee ja haluaa toista, vaikka haluunkin. Ehkä ne näkee sen kovuutena.

        Whatever. Kaikille jaetaan korttinsa ja niillä on pelattava. Menköön sit paneen muita❄️

        No tähän on oikeastaan mun pakko todeta, että niin makaa kuin petaa..

        Uskon, että olet jäätävän kova mimmi. Mutta silläkin on puolensa ja puolensa. Hyvää jatkoa kumminkin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No tähän on oikeastaan mun pakko todeta, että niin makaa kuin petaa..

        Uskon, että olet jäätävän kova mimmi. Mutta silläkin on puolensa ja puolensa. Hyvää jatkoa kumminkin.

        🤣

        Ne kortit, ne kortit...

        Hyvää jatkoa myös!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?

        Aivan kuin hellyyden osoittaminen olisi henkinen kastraatio.. vai?

        Itse saan paljon huomiota ja hellyyttä pujikselta ja se onkin ihan syy, miksi rakastan häntä niin kovin.

        Onhan kovistelu parisuhteessa eroottisen alkukantaista jos molemmat siinä ovat mukana. Nuorena ennen tiskikoneiden aikaa joskus kun tyttöystävä tiskasi menin hänen taakseen ja hitaasti otin lanteista kiinni. Siinä aloin suudella niskaa ja näykkiä korvanipukkaa kunness alkoi kuulua Minun (huokaus) pitäisi (huokaus) tiskata. SIlloin piti ottaa taka-askel että toinen pääsi kääntymään. No lopputulos oli se että itse tiskasin loppuun; toki en ihan heti vaan välillä tehtiin muutakin.

        Jos toisenlaiseen kovisteluun viitataan niin välttämättä kyse ei ole aina miehen halusta ilmaisuun. Meillä on tässä monessa asiassa sukupolvien välinen kuilu. Välttämättä oma isä ei ole ollut tässä asiassa mitenkään spesiaali joten perintöä tässä asiassa ei ole. Lisäksi erossa on käytössä äiti-lapsi automaatti joten kontaktit omaan isään voivat jäädä satunnaisiksi ja toimintatavat otetaan kaveripiiristä tai vaikka sosiaalisesta mediasta.
        Lapsen syntymä perheessä muuttaa perheen dynamiikkaa ja saattaa hetken kestää että mies löytää uudet ilmaisutavat uuteen perhetilanteeseen.
        Työelämä/työttömyys ja mahdollinen taloudellinen paine vievät liikaa energiaa ja painavat jatkuvasti mieltä. Tähän vielä ehkä huono-osaisuuden tuoma heikko itsetunto niin jollakin sitä egoa sitten valitettavasti pönkitetään.
        Ehkä vielä lisäisin tuohon huonot kokemukset ja palautteet ko tilanteista. Jos haluaa kävellä käsikkäin mutta ilmoitetaan että näpit irti niin varovaiseksi siinä menee ja suojakilpi iskee päälle.
        Punaisena lankana kuitenkin tuossa menee sellainen puhumattomuuden taakka; teot puhuvat puolestaan eikä sanoja tarvita. Voi toki olla myös se että toista kyllä kuullaan mutta ei kuunnella


    • Välillä kyllä tekis mieli sanoa teille hommatkaa jo se huone🤭😉 kaikella palstarakkaudella🥰

      Mutta siis juu kyllä näin on. Kaihoisasti tässä lueskelen teidän menoa.. aaah.. aah kuinka ihanaa. Jos minustakin puhuttaisiin noin😁

      Niin, että vink vink nyt vaan miehet lisää flirttiä ja tunteita kehiin.😉🥰

      • Samaa mieltä.. nyt miehet kuhertelemaan naistenne kanssa. Heti.

        Kerrotte kuinka ihana naisenne on ja halaatte ja suukotatte päälle.

        Me naiset ollaan rakkaudennälkäisiä ja te miehet pidätte meitä naisia nälkäkuurilla.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Samaa mieltä.. nyt miehet kuhertelemaan naistenne kanssa. Heti.

        Kerrotte kuinka ihana naisenne on ja halaatte ja suukotatte päälle.

        Me naiset ollaan rakkaudennälkäisiä ja te miehet pidätte meitä naisia nälkäkuurilla.. :D

        Niin niillä pienillä tai suurilla teoilla. On hyvinkin positiivinen vaikutus, ihan myös sen miehenkin elämään. Kannattaa ainakin testata☺️


    • En ole nainen mutta jotta pysyisin edes marginaalisesti mukana siitä mistä puhutaan niin mitä tuo soft spot noin niinkuin arkielämään sijoitettuna tarkoittaa ja miten kuhertelu eroaa esim flirtistä?

      Itse kun olen viime aikojen keskusteluiden perusteella olettanut että naiset eivät haluaisi tulla nostetuksi korokkeelle ja olla ihannoituja palkintoesineitä niin tämä kyllä taas näyttäytyy lisänä tilanteisiin jossa mies ei voi kuin hävitä.

      • No kuhertelu on tavallaan myös flirttiä mielestäni.
        Tai no ei ihan .. flirtti on keimailua ja kuhertelu hellyyden osoituksia.

        Ja se, että mies osoittaa aitoja tunteitaan naiselleen ei ole tappiollista. Toki, jos ei koe hellyyttä kumppaniaan kohtaan, sitä ei osanne sitten näyttääkään.

        Kaikki perustunee siihen, että kokevat tarvetta jakaa sisällään olevia tunteita toisen kanssa. Miehet jotka tekevät tätä, ovat se soft spot.


      • No ei meitä jalustalle tarvitse nostaa.. mutta aidosti tuoda niitä tunteitaan esiin jos niitä on. Tulee paljon parempi mieli, kun tietää, että ai näin ihana ja rakastettava mä oon😁 sit pääsee jakamaan sitä samaa huomiota sille toiselle. Vin vin😉


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No kuhertelu on tavallaan myös flirttiä mielestäni.
        Tai no ei ihan .. flirtti on keimailua ja kuhertelu hellyyden osoituksia.

        Ja se, että mies osoittaa aitoja tunteitaan naiselleen ei ole tappiollista. Toki, jos ei koe hellyyttä kumppaniaan kohtaan, sitä ei osanne sitten näyttääkään.

        Kaikki perustunee siihen, että kokevat tarvetta jakaa sisällään olevia tunteita toisen kanssa. Miehet jotka tekevät tätä, ovat se soft spot.

        Siinä mielessä tuota terminologiaa kyselin koska omassa sanakirjassa flirtti on itsensä esiintuomista toiselle tietämättä miten toinen siihen reagoi. Usein tarkoitus on päämäärähakuinen kohti parisuhdetta tai lyhyempää tuttavuutta. Kuhertelu taas toimintaa jolla ylläpidetään tai syvennetään suhdetta. Samoin on tieto tai ainakin vahva oletus miten toinen eri asioihin reagoi.
        Sen verran usein on minulta nainen lähtenyt toisen miehen matkaan että olen oikonut tuon perusteella mutkat sillä tavoin suoriksi että olen vain todennut toisen miehen flirtin olleen voimakkaampi kuin oma kuherteluni.

        Tuota taustaa vasten jäin miettimään ajatusta ettei kuherteluvaiheessa tarvi olla adonis. Kuitenkin aika usein kuulee tai lukee kommentteja ettei miehet saa deittisovelluksissa kontakteja tai tykkäyksiä. Ollaankohan kuvissa ja teksteissä jo kuhertelumoodissa vaikka pitäisi olla sulat kirkkaana ja pörheänä flirttiasemissa. Voisi olla voittavampi taktiikka.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei meitä jalustalle tarvitse nostaa.. mutta aidosti tuoda niitä tunteitaan esiin jos niitä on. Tulee paljon parempi mieli, kun tietää, että ai näin ihana ja rakastettava mä oon😁 sit pääsee jakamaan sitä samaa huomiota sille toiselle. Vin vin😉

        Sen takia tuon ensimmäisen tarkentavan kyselyn tein koska en ollut ihan varma mitä tuo terminologia kenellekin tarkoittaa. Joillekin kuhertelu ja flirtti menevät miltei synonyymina ja toisilla sillä on selkeä ero.
        Onhan sillä ero jos baarissa kuulee jatkuvasti eri miehiltä olevansa kaunis kuin kotona omalta rakkaaltaan.


      • M184 kirjoitti:

        Sen takia tuon ensimmäisen tarkentavan kyselyn tein koska en ollut ihan varma mitä tuo terminologia kenellekin tarkoittaa. Joillekin kuhertelu ja flirtti menevät miltei synonyymina ja toisilla sillä on selkeä ero.
        Onhan sillä ero jos baarissa kuulee jatkuvasti eri miehiltä olevansa kaunis kuin kotona omalta rakkaaltaan.

        Niin mitäs sitä niillä toisten miesten kommenteilla on väliä..


      • M184 kirjoitti:

        Siinä mielessä tuota terminologiaa kyselin koska omassa sanakirjassa flirtti on itsensä esiintuomista toiselle tietämättä miten toinen siihen reagoi. Usein tarkoitus on päämäärähakuinen kohti parisuhdetta tai lyhyempää tuttavuutta. Kuhertelu taas toimintaa jolla ylläpidetään tai syvennetään suhdetta. Samoin on tieto tai ainakin vahva oletus miten toinen eri asioihin reagoi.
        Sen verran usein on minulta nainen lähtenyt toisen miehen matkaan että olen oikonut tuon perusteella mutkat sillä tavoin suoriksi että olen vain todennut toisen miehen flirtin olleen voimakkaampi kuin oma kuherteluni.

        Tuota taustaa vasten jäin miettimään ajatusta ettei kuherteluvaiheessa tarvi olla adonis. Kuitenkin aika usein kuulee tai lukee kommentteja ettei miehet saa deittisovelluksissa kontakteja tai tykkäyksiä. Ollaankohan kuvissa ja teksteissä jo kuhertelumoodissa vaikka pitäisi olla sulat kirkkaana ja pörheänä flirttiasemissa. Voisi olla voittavampi taktiikka.

        Lienet oikeassa tuossa flirtti asiassa. Itse ihastuin ihmiseen sanojen takana. Ja kaikki ulkoinen olikin yhdentekevää.

        Meitä naisia on niin moneksi, mikä kuhunkin puree..on yksilöllistä.

        Eikä nyt niin moni nainen tässä ketjussakaan tunnustaudu kuhertelijaksi.


    • Anonyymi

      "No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan."

      Arvostan rakkauden osoittamista ja huomioimista, mutten tosiaankaan halailua, ja pussailua, hellittynimistä puhumattakaan.

      - Sheena

      • No meitä on joka lähtöön. Itse rakastan hellittelyjä. Suukottelu on ihanaa ja hali johon voi käpertyä.. oih taivaallista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No meitä on joka lähtöön. Itse rakastan hellittelyjä. Suukottelu on ihanaa ja hali johon voi käpertyä.. oih taivaallista.

        Joka lähtöön on. Minusta miehen kanssa taivaallista on henkisen yhteyden kokemus (seksin lisäksi), yhteinen aaltopituus ja sydämeen osuva dialogi.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka lähtöön on. Minusta miehen kanssa taivaallista on henkisen yhteyden kokemus (seksin lisäksi), yhteinen aaltopituus ja sydämeen osuva dialogi.

        - Sheena

        Ymmärrän. Se yhteys on sinulle tärkein. Että löytyy yhteinen sävel. Ei hullumpi ollenkaan.


    • Ilma viileni niin että piti ottaa pitkät kalsarit käyttöön

      • Hyvä. Eipähän p*nis palellu. Se olisi harmi jos niin kävisi.


      • Niin ja tänään kävin aamulla kaupassa ja kassalla huomasin kertakäyttösadetakkeja.. ostin meille molemmille varuiksi seuraavia treffejä varten..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin ja tänään kävin aamulla kaupassa ja kassalla huomasin kertakäyttösadetakkeja.. ostin meille molemmille varuiksi seuraavia treffejä varten..

        Hyvä oivallus, olisi perin ikävää kastua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvä oivallus, olisi perin ikävää kastua

        Hmm.. mutta mitä oivallisinta olisi kastumisen jälkeen kömpiä hotellihuoneessa yhteiseen petiin lämmittämään toisiamme..

        Taidankin heittää ne sadetakit roskiin.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. mutta mitä oivallisinta olisi kastumisen jälkeen kömpiä hotellihuoneessa yhteiseen petiin lämmittämään toisiamme..

        Taidankin heittää ne sadetakit roskiin.. :D

        Tuosta tulee taas mieleen mustanaamiosta vanha viidakon sanonta....läheisyytemme lämmittää meitä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuosta tulee taas mieleen mustanaamiosta vanha viidakon sanonta....läheisyytemme lämmittää meitä

        Se on viidakon laki.. ja pätee meihinkin.
        No niin.. et arvaakaan kuinka taas alan kaipaamaan sinua..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se on viidakon laki.. ja pätee meihinkin.
        No niin.. et arvaakaan kuinka taas alan kaipaamaan sinua..

        Ja rakkautemme ravitsee meitä. Nyt täytyy lähteä ulkona käymään, menee niin lällyksi :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja rakkautemme ravitsee meitä. Nyt täytyy lähteä ulkona käymään, menee niin lällyksi :D

        Kyllä kyllä kultaseni.. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. mutta mitä oivallisinta olisi kastumisen jälkeen kömpiä hotellihuoneessa yhteiseen petiin lämmittämään toisiamme..

        Taidankin heittää ne sadetakit roskiin.. :D

        Hyvä niksi, arki ei tule suhteeseen kun tapailee hotellissa. Pitäisi sopia maksaa viulut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niksi, arki ei tule suhteeseen kun tapailee hotellissa. Pitäisi sopia maksaa viulut.

        Tai jos arki ei kuulu koko suhteeseen ollenkaan. Meillähän on vain tapailusuhde pujottelijan kanssa.


    • Anonyymi

      Ei toimi minuun. Ketutus ja ahdistus vaan nousee huippuunsa, jos toinen lääppii, takertuu, lässyttää ja sössöttää.

      Välittämisen ja rakastamisen voi osoittaa ihan normaalistikin.

      xLiner

      • Hauska.. mikä nyt sitten on kullekin normaalia rakkauden osoitusta.

        Mikäs sulle olisi sellainen normaali rakkauden osoitus?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hauska.. mikä nyt sitten on kullekin normaalia rakkauden osoitusta.

        Mikäs sulle olisi sellainen normaali rakkauden osoitus?

        Läsnä oleminen. Siis ei todellakaan 24/7, vaan just siinä hetkessä. ... siinä lyhyessä hetkessä kun jaksan ketään katsella 😁

        Arjessa huomioimista, sellaista kuulolla olemista ja kumppanuutta. Rinnalla kulkemista.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läsnä oleminen. Siis ei todellakaan 24/7, vaan just siinä hetkessä. ... siinä lyhyessä hetkessä kun jaksan ketään katsella 😁

        Arjessa huomioimista, sellaista kuulolla olemista ja kumppanuutta. Rinnalla kulkemista.

        xLiner

        Ihan reilulta kuulostaa. Sä et kaipaa iholla olemista tai kauniita sanoja. Ihan vain ihminen ihmiselle. No mikä jottei..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihan reilulta kuulostaa. Sä et kaipaa iholla olemista tai kauniita sanoja. Ihan vain ihminen ihmiselle. No mikä jottei..

        Niin. Minusta se on aidompaa noin.

        xLiner


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Sitten ihmetellään miksi auervaara vei rahat, no siksi kun lässytyksenkipeät pirppikset.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009665803.html

        -harmiseikirj-

        Oih kuinka jauniisti asian ilmaistkaan. Me naiset ollaan kuin ollaankin kuihtuneita teifän miesten takia.. rakkaudettomuudesta. Sinä itse oletkin oiva esimerkki naisen kuihduttajasta...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oih kuinka jauniisti asian ilmaistkaan. Me naiset ollaan kuin ollaankin kuihtuneita teifän miesten takia.. rakkaudettomuudesta. Sinä itse oletkin oiva esimerkki naisen kuihduttajasta...

        Se katsos toimii kahteen suuntaan. Naisten pitää toimia ensin itse niin että miehenkin on järkevää olla vastavuoroinen. Yltiöfeministisen rähjäämisen sijaan vähän niin kuin noin :)

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240#gs.2pgpxa

        -harmiseikrj-



      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, sä sitten vedit tuon kortin..

        Vastavuoroisuus on hyvä. Toimii. Mutta palveleeko mies sit vastavuoroisesti naistaan? ;D

        Mieshän joutuu palvelemaan aina 24/7.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieshän joutuu palvelemaan aina 24/7.

        -harmiseikirj-

        No ei tuo kuulosta vastavuoroiselta.. njääh mä passaan.


      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      Minä en ehkä kehtaa esiintyä humalassa naisille ollenkaan.

      Mutta tänään näin kaupassa teki mieli sanoa paidasta jotain jollekin aika söpölle myyjätytölle,... siis selvinpäin, ikinähän en juurikaan humalassa itseäni toisille ihmisille altista :D

      Mutta niin jonkin myyjätytön paidan väreistä: aloin juttelemaan että muistuttaa tuo virkeä paidan väri spirello-jäätelö sellaista mehujäätelö-puikkoa, oletko muuten maistanut?

      ... ei ollut maistanut

      Sanoin: ajattelin että olet joku spirello-jäätelön mainos..

      • Voih.. alku se on tuokin, että uskaltaa jutella söpöille tytöille..


      • Anonyymi

        Kas kun et maistanut... lurps.. ja väittänyt luulleesi spirelloksi. 😃


    • Kuhertelu toimii minulle etäsuhteessa. Saman katon alla asuen ahdistuisin ehkä siitä, koska tarvitsen melko paljon omaa aikaa ja tilaa. - En halua 24/7 -suhdetta, ainakaan kovin pian. En hslua, että kumppani on liian kiinni minussa, vaan että hänelläkin on oma elämä. - Silloin osaan keskittyä paremmin kumppaniin ja nauttia hänen seurassaan, kun tapaaminen ei ole jokapäiväistä.

      Mutta kyllä joo, kuhertelu on tiettyyn rajaan saakka ihanaa 🤗

      Jatkakaa toki pujottelijan kanssa. 🥰 Joskus uppoudun lukemaan teidän viestittelyänne. Joskus tunnen itseni niin tirkistelijäksi, että siirryn toisaalle 😃

      • Ymmärrän. Arki erillään suhteilusta. Itse koen samoin. En jaksaisi 24/7 suhteilua itsekään.

        Meille tämä palsta on yksi viestinnän välineistä, mutta kyllä yksitysemmin vaihtuu intiimimmät viestit. Onhan tämä kuitenkin julkinen palsta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ymmärrän. Arki erillään suhteilusta. Itse koen samoin. En jaksaisi 24/7 suhteilua itsekään.

        Meille tämä palsta on yksi viestinnän välineistä, mutta kyllä yksitysemmin vaihtuu intiimimmät viestit. Onhan tämä kuitenkin julkinen palsta.

        In out, in..out -jutut? Teidän jutut on imeliä ja vulgaareja :D


    • Anonyymi

      mitenkähän tuollainenkin sana tai 2 sanaa vimpautui mieleen, kun joku puhui ryhmästä, niin heti mieleen vilahti alitajuisesti ryhmän johtaja, ja Gruppen Fuhrer, joka on siis tuollainenkin joku:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Gruppenführer

      EN ole mikään edes uusnatsikaan, joskus olin KKK:listoilla kunnes itse erosin sieltä, en edes enää näe mitään KKK-juttujakaan, koska itse3 pyysin poistamaan kirjautumisoikeuteni, syystä että... suunnitelmat liian julmia, en halunnut ottaa osaa mitenkään...

      Silloin 2nd in command sanoi minulle: olet tehny todella paljon Klanin eteen työtä, ja että moni ihminen todellakin kääntyy pois tuossa tietyssä vaiheessa, mutta, tulemme aina suojelemaan sinua.

    • Toimii se kyllä toiseenkin suuntaan kuhertelu ja toisen helliminen, hellittely ja hyvänä pitäminen on niin mahtavaa. Mikään ei oo niin mukavaa kun ei oo kiirettä mihinkään ja voi vaan halia ja helliä ja makoilla sylikkäin niin kauan kuin sattuu huvittamaan.😊.

      • Niin.. se on mahtavaa niin saavana kuin antavanakin osapuolena.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. se on mahtavaa niin saavana kuin antavanakin osapuolena.

        Juu niin on. Mä tarkoitin kyllä että samalla tavalla se yhdessä kuhertelu on monelle miehellekin vaikka kaikki ei ehkä kehtaa sitä myöntää sellainen soft spot.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu niin on. Mä tarkoitin kyllä että samalla tavalla se yhdessä kuhertelu on monelle miehellekin vaikka kaikki ei ehkä kehtaa sitä myöntää sellainen soft spot.🙂.

        Niin.. ihanaa että tuollaisia miehiäkin on olemassa.


    • En ollut aiemmin kuullutkaan tuosta naisten soft spotista... Vain se sweet spot on tuttu 🤣

      • Heh.. näsäilet mulle. Sen sallin...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. näsäilet mulle. Sen sallin...

        Niin, tiedän sen, muuten olisin ehkä harkinnut sanojani. Ja toisaalta tiedän, että saan samaa pikkukivaa takaisin eri muodoissaan juuri kun sitä vähiten odotan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, tiedän sen, muuten olisin ehkä harkinnut sanojani. Ja toisaalta tiedän, että saan samaa pikkukivaa takaisin eri muodoissaan juuri kun sitä vähiten odotan 😂

        Ihan varmasti. Siihen voit luottaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihan varmasti. Siihen voit luottaa.

        Tehtaan takuulla ja se ei ole ihan lyhyt takuu se 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Tehtaan takuulla ja se ei ole ihan lyhyt takuu se 🤣

        Taitaa tässä tapauksessa olla elinikäinen takuu.. tai no saas nährä.. heh.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Taitaa tässä tapauksessa olla elinikäinen takuu.. tai no saas nährä.. heh.

        Elinikäinen on paras mahdollinen takuu. Se kun voi loppua nopeastikin, toisaalta piina voi olla todella pitkäkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Elinikäinen on paras mahdollinen takuu. Se kun voi loppua nopeastikin, toisaalta piina voi olla todella pitkäkin 😂

        Hmm.. mitähän tuohon nyt sanoisi..

        Suhtaudumme elämään ja kuolemaan aika lailla samoin.. joillakin pienillä eroavaisuuksilla.

        Joten piinaan sinua vielä pitkään.. ainakin suhteellisesti ottaen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. mitähän tuohon nyt sanoisi..

        Suhtaudumme elämään ja kuolemaan aika lailla samoin.. joillakin pienillä eroavaisuuksilla.

        Joten piinaan sinua vielä pitkään.. ainakin suhteellisesti ottaen.

        Nähdäkseni kaikissa tapauksissa elinikäisesti, mikä on oikein sopiva mitta 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Nähdäkseni kaikissa tapauksissa elinikäisesti, mikä on oikein sopiva mitta 😊

        Vai niin. Bro.


    • No jokainen kokee halutuksi tulemisen varmaan eritavoin...

      Tulee mieleen oman tytön kanssa käymä keskustelu joskus, kun hän sanoi, ettei kukaan tykkää hänestä. No mähän luettelin itsestä ja äitistään veljeen ja mummoihin ja ukkiin asti kaikki. Hän vastasi hiljaa, että sanotte vaan, että piristyisin...

      Kyllä todellinen ongelma on aina (jos on) vastaanotossa.
      Ja se ei ole sukupuolesta kiinni...

      Tälläinen tuumaus vaan väliin...

      • Tämä ny tuli selväksi tässä ketjussa. Kaikki naiset eivät pidä kuhertelusta.

        Tyttösi on sen ikäinen, joka tuntee epävarmuutta ja tarvitsee paljon rakkautta kasvaakseen isoksi. Teinitytöt kasvavat rakkaudella.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tämä ny tuli selväksi tässä ketjussa. Kaikki naiset eivät pidä kuhertelusta.

        Tyttösi on sen ikäinen, joka tuntee epävarmuutta ja tarvitsee paljon rakkautta kasvaakseen isoksi. Teinitytöt kasvavat rakkaudella.

        Joo, mutta kyllä tosiaan kaikki hyvä on osattava ottaa vastaankin. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, mutta kyllä tosiaan kaikki hyvä on osattava ottaa vastaankin. :o)

        Varsinainen tosi. Itsellänikin tekee tiukkaa ottaa huomaavaisuutta vastaan. Tälläinen kurppa ja opettelen sitä edelleen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Varsinainen tosi. Itsellänikin tekee tiukkaa ottaa huomaavaisuutta vastaan. Tälläinen kurppa ja opettelen sitä edelleen.

        Joo, se on varsinkin suomalaiselle vaikeaa...


    • Anonyymi

      Ei se pelkästään riitä, jos mies ei ole sen tyyppinen joista pitää. Saattaa olla niin että jos on huono kokemus, niin ei halua sellaista miestä joka muistuttaa sitä miestä, jonka kanssa on ollut parisuhteessa. Silloin miehen pitää olla ihan eri tyyppinen ulkonäöltään ja luonteeltaan.

    • Anonyymi

      Nykyinen naisten suosituin palsta tuo Onlyfans, joskus eksyn puolitahallisestikin tuollisille hardcore-palstoille, juuri kuin fansonly, etsiessäkin jotain uutta jaksoa sarjasta netistä...

    • Jotkut naiset ovat kaivanneet kuhertelua niin paljon, että heille on kelvannut Ruben Oskar Auervaara. Ei ollut mies komeimmasta päästä, mutta osasi kuitenkin kuherrella niin, että naisilla notkahti polvet. 🤔

      " Auervaara esitti naisille usein eräänlaista peräkamarin poikaa sekä kertoi olevansa ujo ja pelkäävänsä naisia. Näin Auervaara vetosi uhriensa hellyydentunteisiin ja jättäytyi aluksi näennäisesti heidän armoilleen."

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruben_Oskar_Auervaara

      • Kyllä.. naiset ovat yleensä aika rakkaudennälkäisiä ja siksi helposti huijattavissa. Ei tosin kaikki.


    • Anonyymi

      Kuhertelu on hyvä asia silloin kun parisuhteen molemmat osapuolet osaavat kuherrella. Eli rakastavat toisiaan ja haluavat pitää intohmoa yllä puolin ja toisin, halaamalla ja suukottelemalla toisiaan joka päivä. Silloin molemmat tuntevat olevansa rakkaita ja haluttuja juuri sellaisina kuin ovat. Sellaisen parisuhteen minä haluan.

      • Anonyymi

        Kuhertelu on yhtä kuin teerenpeli: https://www.synonyymit.fi/kuhertelu

        Kuhertelu siis ei tarkoita rakastamista, halaamista tai suukottelua. Teerenpeliä pelataan parinvalinnan kiihkeimmässä vaiheessa, se on mm. piirittelemistä, viettelemistä, kiusoittelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuhertelu on yhtä kuin teerenpeli: https://www.synonyymit.fi/kuhertelu

        Kuhertelu siis ei tarkoita rakastamista, halaamista tai suukottelua. Teerenpeliä pelataan parinvalinnan kiihkeimmässä vaiheessa, se on mm. piirittelemistä, viettelemistä, kiusoittelua.

        No mimä käsitän kuhertelun eri tavalla. Minä todella näen, että siihen kuuluu rakkautta.


    • Anonyymi

      Olkaa miehet sinkkuja, älkää seurustelko tai varsinkaan äänestä Suomen paskaks masksi tekevää PS

    • Anonyymi

      Voi ei... olisi pitänyt kun joku nuori naqinen joo ei selluliittia ollenkaan säärissä meni meni puutarhakeinuun, mutta piti mennä kauppaan ja spirello-paitatyttöjä.

      Olisi tehnyt mieli mennä juttelamaan tuolle non-sellulite-blondille, muttaq niin kire eri p+aikkoin..

    • Anonyymi

      Jos on itsessä miestä tarpeeksi niin kyllä ne naiset tulevat sitten luokse ei tarvitse3 viinan avullakaan yökerhoista etsiä...

    • Jo hyönteismailmassa on kuhmurit ja työläiset erikseen. Ja mulla onnistuu tää työnteko paremmin. Ja useihan on niin että kun kuhnurit on oman osuutensa tehny, niin ne kuolee.

      • Voi Jero.. me ollaan kuitenkin ihmisiä. Meillä on tapana pariutua, ei toki koko elämäksi. Ei tosin kaikki sitä tee.


    • Anonyymi

      Sanon mies, että ei kyllä sinun imelyydet oikein natsaa

    • Anonyymi

      Naisen pehmein kohta on mielestäni tissien väli.

      -keinovaginamies-

      • Entäs jos naisella ei ole isoja tissejä..?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Entäs jos naisella ei ole isoja tissejä..?

        Kohta missä lantion kaarre alkaa pyöristyä pehvaksi, nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta missä lantion kaarre alkaa pyöristyä pehvaksi, nam.

        Sivuheitto...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Entäs jos naisella ei ole isoja tissejä..?

        No edetään sitten kohti sitä toiseksi pehmeintä kohtaa.
        Toki jos on kovin isot ja pehmeät pohkeet, niin polvitaivekin käy :)

        -keinovaginamies-


      • Pikku-pirpana
        Anonyymi kirjoitti:

        No edetään sitten kohti sitä toiseksi pehmeintä kohtaa.
        Toki jos on kovin isot ja pehmeät pohkeet, niin polvitaivekin käy :)

        -keinovaginamies-

        Niin.. kyllähän noita kohtia löytyy..


    • Meillä kuherruskuukausi oli jo 20 vuotta ennen avioliittoa.

      Kiima ja kaikenlainen riettaus on historiaa, mutta jäljellä on yhä toisen huomioiminen helline eleineen.

      Ajoittaiset hetket arjessa, jossa on läheisyyttä ja läsnäoloa, saattaisivat olla kuhertelua.

      • Anonyymi

        Suomenkielessä on sana kuherruskuukausi, se on ajalta jolloin hetekan jousia venyteltiin (virallisesti) vasta naimisiin menon jälkeen, ja on sen aikaisen sosio-seksuaalisen häveliäisyysnormiston mukaiseksi laadittu. Englanninkielessä tuon kuukauden nimitys on honeymoon ... hunajakuukausi, mikä lienee lähempänä totuutta.


      • Tuo kuulostaa rakkaudelle.. ihquu.


    • Anonyymi

      soft spot = heikkous

      spotlight ja fandonly heheh näkee tätejä

    • Enpä tiedä, onko mun kohdalla. Tuosta tulee kyllä mieleen yksi nuoruuden poikaystävä, jonka kanssa "kuherreltiin" n. 16-17v.vuotiaana koko se aika kun viikonloppuisin nähtiin. Se oli aikaa ennen varsinaista seksiä. Ei siinäkään kyllä mitään runsasta verbaliikkaa ollut, kunhan "kyhnytettiin" ja pussailtiin. Jotenkin sen jälkeen kun seksi tuli kuvioihin muiden poikaystävien kanssa, niin se sellainen varsinainen kuhertelu loppui. En tiedä, oliko hyvä vai huono juttu. Nykyään se kuhertelu helposti on sitä ennen ja jälkeen seksin-läheisyyttä. Viikottaista nyt kumminkin silti. On kyllä kokemusta lyhyesti sellaisesta toisestakin kuhertelevasta tyypistä, mutta pitkää suhdetta siitä ei tullut. Se kuhertelu hänessä oli kyllä ihan parasta, kieltämättä:)
      En oikein silti osaa ajatella enää, että olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan haluaisi kyhnyttää kainalossa tai halailla tai rapsuttaa, saati "keskustella" loputtomiin. Etenkin lasten imetysten jälkeen sellainen jatkuva iholla olemisen tarve loppui, muiden kuin lasten suhteen. Luulen, että tulisi tarve sanoa "irti", kuin jollekin koiralle, sellaiselle aikuiselle :/ En pidä esim. hieronnasta, jos sen suorittaa joku läheinen. Ammattilainen on eri asia. En liitä sitä mitenkään kuherteluun enkä varsinkaan seksiin. Minusta olisi myös sietämätöntä, jos olisi kumppani, joka haluaisi olla koko ajan samassa tilassa. Tarvitsen paljon omaa aikaa eikä esim. viikonloppusuhde olisi mikään ongelma. Onneksi nykyinen kumppani on touhukas ulkoilmaihminen:) Saan olla rauhassa kotona tai missä olenkin :D Totta kai siitä erikseen sitten yhteiset tekemiset (mukaan lukien seksi) ja harrastukset. Silloin en halua olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Jos lukee vain kappaleiden ensimmäiset sanqt tulee: enpä en.... randomaasesti piomii sanoja mitähän poimin..poikaystävien kanssa.. jotain nopeuslukua poimii tärkeimmät pointit.

      Yksi juttu minä todellakin tiedän kyllä miten noita tehdään tuollaisia pitkään palavia kkk-ristejä, koska olin joskus kkk, oma tekniikkansa.

      Tässä musiikkivideossa näkyy noita palavia ristejä:
      https://www.youtube.com/watch?v=79fzeNUqQbQ

    • Anonyymi

      hot spot

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jooh niin katsoin jotain kummitus talojakin tiedän missä niitä on...hah metsä peitänyt niitä, joiltain savonlinnalaisilta tytöiltä kuulin että joku samankaqltainen kummitustalo on mutta tuo on eri..

      Pelottavuus siis kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Itse en tykkää sipsuttelusta ja hisputtelusta. Tykkään, että mies on rough and ready.

    • Anonyymi

      kerroin jo... joku kummallinen uni missä oli pehmoisia tyttöjä ja melkein putosin sängystä... varmaan niin ehkä tyttöjen mielestä että oli hassu uni pehmoinen jooh.

    • Anonyymi

      Aleksi H tulis ripustaa naulalla seinään 😂😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      44
      2016
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1200
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      135
      1148
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      142
      943
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      906
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      855
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      842
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      770
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      756
    Aihe