Soft spot naisilla..

on ehdottomasti kuhertelu.

Tuli tuosta renttu aloituksesta mieleen..

Mies joka osaa kuherrella naisen kanssa, on varmaankin se mikä saa naisen polvet veteliksi. Luulisin näin.

Ei tarvitse miehen olla mikään adonis jos kuhertelu sujuu ja mies saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi ja ihannoiduksi.

Voi olla että ajatukseni on ihan tuulesta temmattu, mutta mitäs sanotte naiset?

208

2612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu mitä meinaat kuherteluksi?

• No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan.

Aa, mun mies ei harrasta tuota, mutta on se joskus ihan mukavaa. Halailu on ainakin mulle tärkeetä.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Aa, mun mies ei harrasta tuota, mutta on se joskus ihan mukavaa. Halailu on ainakin mulle tärkeetä.

Niin, homomiehet harrastaa nöyryyttäämistä ja piiskaamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, homomiehet harrastaa nöyryyttäämistä ja piiskaamista.

Sinähän sen tiiät, minä en oo homomiehen kanssa ollut. 🤷🏼‍♂️

• Huitale kirjoitti:

Eihän se kuhertelu ole kaikille tärkeää. Mutta sanoisin, että kuherteleva mies on kilpailuasetelmissa aika kovilla..

Eihän se kuhertelu ole kaikille tärkeää. Mutta sanoisin, että kuherteleva mies on kilpailuasetelmissa aika kovilla..

Usein se on sitä alkuhuumaa toi kuhertelu, mikä vähenee tai loppuu suhteen ikääntyessä. Etenkin jos toinen tai molemmat ei niin sitä kaipaa.

• Huitale kirjoitti:

Usein se on sitä alkuhuumaa toi kuhertelu, mikä vähenee tai loppuu suhteen ikääntyessä. Etenkin jos toinen tai molemmat ei niin sitä kaipaa.

Niin. Tuo on totta. Me ollaan oltu ny pujiksen kanssa 2.5 vuotta ja kuhertelu jatkuu edelleen. Ehkäpä tuo meidän suhdemuoto tekee sen, kun ei olla koko aikaa yhdessä.

Tuo kuherteluvaihe on kuitenkin se, mitä moni kaipaa pitkässä suhteessa.

Niin. Tuo on totta. Me ollaan oltu ny pujiksen kanssa 2.5 vuotta ja kuhertelu jatkuu edelleen. Ehkäpä tuo meidän suhdemuoto tekee sen, kun ei olla koko aikaa yhdessä.

Juu, meillä taisi kuhertelu vähentyä siinä kohtaa, kun toinen lapsi syntyi eli 5 vuotta yhdessä oltua. Ei loppunut, mutta väheni.

Johtuu toki siitäkin, että mies oli töissä arjet, taloa rakentamassa viikonloput ja vapaat, mä olin yksin lapsista, laskuista ja kodista vastuussa ja satuin sairastaa vielä jatkuvasti jotain kipuja. Pää, jalat, selkä ja lonkat.

Sitten vaan huomattiin, että arki koitti, kun muutettiin tänne nuorimmman ollessa vajaa 3 v.

• Huitale kirjoitti:

Juu, meillä taisi kuhertelu vähentyä siinä kohtaa, kun toinen lapsi syntyi eli 5 vuotta yhdessä oltua. Ei loppunut, mutta väheni.

Johtuu toki siitäkin, että mies oli töissä arjet, taloa rakentamassa viikonloput ja vapaat, mä olin yksin lapsista, laskuista ja kodista vastuussa ja satuin sairastaa vielä jatkuvasti jotain kipuja. Pää, jalat, selkä ja lonkat.

Sitten vaan huomattiin, että arki koitti, kun muutettiin tänne nuorimmman ollessa vajaa 3 v.

Arki vei mehut.

• Huitale kirjoitti:

Noinhan se elämä menee. Exän kanssa yritin kuherrella, mutta aina sain kylmää vettä niskaan. Joten lopetin.

Pujottelija on saanut minut taas kukoistamaan. Olen löytänyt hellyyden hänen myötään ihan eri tavalla.

Noinhan se elämä menee. Exän kanssa yritin kuherrella, mutta aina sain kylmää vettä niskaan. Joten lopetin.

Pujottelija on saanut minut taas kukoistamaan. Olen löytänyt hellyyden hänen myötään ihan eri tavalla.

Teistä kyllä huomaakin tuon hellyyden. 🤗❤️

Varmasti antaa siihen lisämaustetta. Tuohan siis toimii juurikin teillä😊🙌🏻

• Huitale kirjoitti:

Arki vei mehut.

Niin se on pahin erotiikan tappaja myös. Arki.

Siksi ei tulisi itselleni mieleenkään enää jakaa arkeani kenenkään kanssa.

• Huitale kirjoitti:

Teistä kyllä huomaakin tuon hellyyden. 🤗❤️

Juu, sitä on. Panosuhteesta suureen hellyyteen.. :D

Näinkin voi käydä.

Ennen lapsia parisuhteessa ollessani, tosiaan ei hirveästi tullut viikolla hellyys edes mieleen. Vaikka silloin olisi voinut antaa mennä useammin..

Arki vie kyllä mehuja ihan eri tavalla…

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ei sulla mitään miestä ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla mitään miestä ole.

Sinähän se tiiätkin, kristallipallosta katsoen. Vitjat teitä huuhkajia.

• Huitale kirjoitti:

Sinähän se tiiätkin, kristallipallosta katsoen. Vitjat teitä huuhkajia.

Sä olet saanut elinikäisiä faneja.. heh.

Sä olet saanut elinikäisiä faneja.. heh.

Täällä niitä saa, kuin takiaisia pellossa.

• Huitale kirjoitti:

Täällä niitä saa, kuin takiaisia pellossa.

Mä olen päässyt eroon omasta takiaisestani.. mikä on hyvä. Tosin olen ollutkin aika takavasemmalla palstalta.

Mä olen päässyt eroon omasta takiaisestani.. mikä on hyvä. Tosin olen ollutkin aika takavasemmalla palstalta.

Voi se vielä jostain pöllähtää, mäkin ajattelin vähän vetäytyä, jos unohtaisvat mut sillä välin.

• Huitale kirjoitti:

Voi se vielä jostain pöllähtää, mäkin ajattelin vähän vetäytyä, jos unohtaisvat mut sillä välin.

Niin voi. Jos se oli oikeasti hän-jonka-nimeä-ei-saa-mainita.

Suahan ne roikottaa sen takia, kun olet joskus menettänyt malttisi niiden kanssa. Ne oikein kieli pitkällään odottaa seuraavaa kertaa..
        Saastat.

Niin voi. Jos se oli oikeasti hän-jonka-nimeä-ei-saa-mainita.

Suahan ne roikottaa sen takia, kun olet joskus menettänyt malttisi niiden kanssa. Ne oikein kieli pitkällään odottaa seuraavaa kertaa..
        Saastat.

Hehee, ne tykkää leikkiä kuka saa viimisen sanan. Ei niitä kukaan ihan vakavissaan varmaan otakkaan.

• Huitale kirjoitti:

Hehee, ne tykkää leikkiä kuka saa viimisen sanan. Ei niitä kukaan ihan vakavissaan varmaan otakkaan.

Ei ota, ei.
        En usko ainakaan. Täytyy olla aika torvelo, että uskoisi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tuo ny lienee riippuu mitenkä arkeensa suhtautuu

• Anonyymi

Kyllä. Monet miehet on tahallaan kovistelevia joitain naisia kohtaan. Tai tahallaan arkipäiväistäviä et mikään ei saisi olls mitään.

Joillain naisilla on synnyinlahjana saada kaikki miehiltä. Ite kuulun niihin, jotka ei saa yhtään mitään ja miehet kovistelee ja kieltää hellyyden, vaikka on muuten ihan lääpällään.

En tajua. Osaan itse olla ystävällinen ja hellä ja olenkin, mut silti.

• Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?

Aivan kuin hellyyden osoittaminen olisi henkinen kastraatio.. vai?

Itse saan paljon huomiota ja hellyyttä pujikselta ja se onkin ihan syy, miksi rakastan häntä niin kovin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?

Itse saan paljon huomiota ja hellyyttä pujikselta ja se onkin ihan syy, miksi rakastan häntä niin kovin.

Mä luulet, et ne kokee sen juuri tuoksi, johtuen mun muista ominaisuuksista. Ne ehkä kokee, että hellyys ja rakastaminen olis jotenkin antautumista.

Mikä on todella typerää, koska en itse sekoita suorituskeskeisyyttä ihmissuhteisiin.

Oo onnellinen, että saat. Se on yhtä v..tua kun ei saa ja miehet suhtautuu kilpailuhenkisesti, ei saa rauhaa muuta kun yksin.

Viimeisin mulla kiihottui mun energioista ihan järjiltään, muttei antanut tippaakaan itestään mulle ja homma kariutui. Sit kävi selväksi, että se alkoi suhteisiin muihin, mut kuitenkin tykkäs mua katella, eli kiihotti itteensä muita varten mun kustannuksella ja lähti panemaan. Oikein hakeutui lähelle ja kyttäs, muttei suonut mulle ees hymyä.

Siinä vaiheessa tein sit selväksi, ettei tarvi vahdata. Niin perseestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä luulet, et ne kokee sen juuri tuoksi, johtuen mun muista ominaisuuksista. Ne ehkä kokee, että hellyys ja rakastaminen olis jotenkin antautumista.

Mikä on todella typerää, koska en itse sekoita suorituskeskeisyyttä ihmissuhteisiin.

Oo onnellinen, että saat. Se on yhtä v..tua kun ei saa ja miehet suhtautuu kilpailuhenkisesti, ei saa rauhaa muuta kun yksin.

Viimeisin mulla kiihottui mun energioista ihan järjiltään, muttei antanut tippaakaan itestään mulle ja homma kariutui. Sit kävi selväksi, että se alkoi suhteisiin muihin, mut kuitenkin tykkäs mua katella, eli kiihotti itteensä muita varten mun kustannuksella ja lähti panemaan. Oikein hakeutui lähelle ja kyttäs, muttei suonut mulle ees hymyä.

Siinä vaiheessa tein sit selväksi, ettei tarvi vahdata. Niin perseestä.

Juu. Todella persiistä. Käyttää sinua hyväkseen.

Hellyys on jakamista ja itsestään antamista. Toki sen saaminenkin on taitolaji, varsinkin jos on oppinut olemaan ilman.

Ensimmäistä kertaa elämässäni koen aidosti olevani rakastettu. Olen onnekas.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Todella persiistä. Käyttää sinua hyväkseen.

Hellyys on jakamista ja itsestään antamista. Toki sen saaminenkin on taitolaji, varsinkin jos on oppinut olemaan ilman.

Ensimmäistä kertaa elämässäni koen aidosti olevani rakastettu. Olen onnekas.

Hyvää kannattaakin vaalia ja olla kiitollinen:)

Niin, en tiedä, ehkä en osaa olla vastaanottavainen inhimillisille tunteille ja niiden osoitukselle. Sekin voi olla osasyy. En oo koskaan silleen jotenkin vähän avuton tai tarpeessa olemukseltani tai miten sen nyt nätisti sanoisi, joka saa ihmiset ymmärtämään, että tarvitsee ja haluaa toista, vaikka haluunkin. Ehkä ne näkee sen kovuutena.

Whatever. Kaikille jaetaan korttinsa ja niillä on pelattava. Menköön sit paneen muita❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää kannattaakin vaalia ja olla kiitollinen:)

Niin, en tiedä, ehkä en osaa olla vastaanottavainen inhimillisille tunteille ja niiden osoitukselle. Sekin voi olla osasyy. En oo koskaan silleen jotenkin vähän avuton tai tarpeessa olemukseltani tai miten sen nyt nätisti sanoisi, joka saa ihmiset ymmärtämään, että tarvitsee ja haluaa toista, vaikka haluunkin. Ehkä ne näkee sen kovuutena.

Whatever. Kaikille jaetaan korttinsa ja niillä on pelattava. Menköön sit paneen muita❄️

No tähän on oikeastaan mun pakko todeta, että niin makaa kuin petaa..

Uskon, että olet jäätävän kova mimmi. Mutta silläkin on puolensa ja puolensa. Hyvää jatkoa kumminkin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No tähän on oikeastaan mun pakko todeta, että niin makaa kuin petaa..

Uskon, että olet jäätävän kova mimmi. Mutta silläkin on puolensa ja puolensa. Hyvää jatkoa kumminkin.

🤣

Ne kortit, ne kortit...

Hyvää jatkoa myös!

Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?

Onhan kovistelu parisuhteessa eroottisen alkukantaista jos molemmat siinä ovat mukana. Nuorena ennen tiskikoneiden aikaa joskus kun tyttöystävä tiskasi menin hänen taakseen ja hitaasti otin lanteista kiinni. Siinä aloin suudella niskaa ja näykkiä korvanipukkaa kunness alkoi kuulua Minun (huokaus) pitäisi (huokaus) tiskata. SIlloin piti ottaa taka-askel että toinen pääsi kääntymään. No lopputulos oli se että itse tiskasin loppuun; toki en ihan heti vaan välillä tehtiin muutakin.

Jos toisenlaiseen kovisteluun viitataan niin välttämättä kyse ei ole aina miehen halusta ilmaisuun. Meillä on tässä monessa asiassa sukupolvien välinen kuilu. Välttämättä oma isä ei ole ollut tässä asiassa mitenkään spesiaali joten perintöä tässä asiassa ei ole. Lisäksi erossa on käytössä äiti-lapsi automaatti joten kontaktit omaan isään voivat jäädä satunnaisiksi ja toimintatavat otetaan kaveripiiristä tai vaikka sosiaalisesta mediasta.
        Lapsen syntymä perheessä muuttaa perheen dynamiikkaa ja saattaa hetken kestää että mies löytää uudet ilmaisutavat uuteen perhetilanteeseen.
        Työelämä/työttömyys ja mahdollinen taloudellinen paine vievät liikaa energiaa ja painavat jatkuvasti mieltä. Tähän vielä ehkä huono-osaisuuden tuoma heikko itsetunto niin jollakin sitä egoa sitten valitettavasti pönkitetään.
        Ehkä vielä lisäisin tuohon huonot kokemukset ja palautteet ko tilanteista. Jos haluaa kävellä käsikkäin mutta ilmoitetaan että näpit irti niin varovaiseksi siinä menee ja suojakilpi iskee päälle.
        Punaisena lankana kuitenkin tuossa menee sellainen puhumattomuuden taakka; teot puhuvat puolestaan eikä sanoja tarvita. Voi toki olla myös se että toista kyllä kuullaan mutta ei kuunnella

• Välillä kyllä tekis mieli sanoa teille hommatkaa jo se huone🤭😉 kaikella palstarakkaudella🥰

Mutta siis juu kyllä näin on. Kaihoisasti tässä lueskelen teidän menoa.. aaah.. aah kuinka ihanaa. Jos minustakin puhuttaisiin noin😁

Niin, että vink vink nyt vaan miehet lisää flirttiä ja tunteita kehiin.😉🥰

• Samaa mieltä.. nyt miehet kuhertelemaan naistenne kanssa. Heti.

Kerrotte kuinka ihana naisenne on ja halaatte ja suukotatte päälle.

Me naiset ollaan rakkaudennälkäisiä ja te miehet pidätte meitä naisia nälkäkuurilla.. :D

Samaa mieltä.. nyt miehet kuhertelemaan naistenne kanssa. Heti.

Kerrotte kuinka ihana naisenne on ja halaatte ja suukotatte päälle.

Me naiset ollaan rakkaudennälkäisiä ja te miehet pidätte meitä naisia nälkäkuurilla.. :D

Niin niillä pienillä tai suurilla teoilla. On hyvinkin positiivinen vaikutus, ihan myös sen miehenkin elämään. Kannattaa ainakin testata☺️

• En ole nainen mutta jotta pysyisin edes marginaalisesti mukana siitä mistä puhutaan niin mitä tuo soft spot noin niinkuin arkielämään sijoitettuna tarkoittaa ja miten kuhertelu eroaa esim flirtistä?

Itse kun olen viime aikojen keskusteluiden perusteella olettanut että naiset eivät haluaisi tulla nostetuksi korokkeelle ja olla ihannoituja palkintoesineitä niin tämä kyllä taas näyttäytyy lisänä tilanteisiin jossa mies ei voi kuin hävitä.

• No kuhertelu on tavallaan myös flirttiä mielestäni.
        Tai no ei ihan .. flirtti on keimailua ja kuhertelu hellyyden osoituksia.

Ja se, että mies osoittaa aitoja tunteitaan naiselleen ei ole tappiollista. Toki, jos ei koe hellyyttä kumppaniaan kohtaan, sitä ei osanne sitten näyttääkään.

Kaikki perustunee siihen, että kokevat tarvetta jakaa sisällään olevia tunteita toisen kanssa. Miehet jotka tekevät tätä, ovat se soft spot.

• No ei meitä jalustalle tarvitse nostaa.. mutta aidosti tuoda niitä tunteitaan esiin jos niitä on. Tulee paljon parempi mieli, kun tietää, että ai näin ihana ja rakastettava mä oon😁 sit pääsee jakamaan sitä samaa huomiota sille toiselle. Vin vin😉

No kuhertelu on tavallaan myös flirttiä mielestäni.
        Tai no ei ihan .. flirtti on keimailua ja kuhertelu hellyyden osoituksia.

Ja se, että mies osoittaa aitoja tunteitaan naiselleen ei ole tappiollista. Toki, jos ei koe hellyyttä kumppaniaan kohtaan, sitä ei osanne sitten näyttääkään.

Kaikki perustunee siihen, että kokevat tarvetta jakaa sisällään olevia tunteita toisen kanssa. Miehet jotka tekevät tätä, ovat se soft spot.

Siinä mielessä tuota terminologiaa kyselin koska omassa sanakirjassa flirtti on itsensä esiintuomista toiselle tietämättä miten toinen siihen reagoi. Usein tarkoitus on päämäärähakuinen kohti parisuhdetta tai lyhyempää tuttavuutta. Kuhertelu taas toimintaa jolla ylläpidetään tai syvennetään suhdetta. Samoin on tieto tai ainakin vahva oletus miten toinen eri asioihin reagoi.
        Sen verran usein on minulta nainen lähtenyt toisen miehen matkaan että olen oikonut tuon perusteella mutkat sillä tavoin suoriksi että olen vain todennut toisen miehen flirtin olleen voimakkaampi kuin oma kuherteluni.

Tuota taustaa vasten jäin miettimään ajatusta ettei kuherteluvaiheessa tarvi olla adonis. Kuitenkin aika usein kuulee tai lukee kommentteja ettei miehet saa deittisovelluksissa kontakteja tai tykkäyksiä. Ollaankohan kuvissa ja teksteissä jo kuhertelumoodissa vaikka pitäisi olla sulat kirkkaana ja pörheänä flirttiasemissa. Voisi olla voittavampi taktiikka.

• Haaveilija39 kirjoitti:

No ei meitä jalustalle tarvitse nostaa.. mutta aidosti tuoda niitä tunteitaan esiin jos niitä on. Tulee paljon parempi mieli, kun tietää, että ai näin ihana ja rakastettava mä oon😁 sit pääsee jakamaan sitä samaa huomiota sille toiselle. Vin vin😉

Sen takia tuon ensimmäisen tarkentavan kyselyn tein koska en ollut ihan varma mitä tuo terminologia kenellekin tarkoittaa. Joillekin kuhertelu ja flirtti menevät miltei synonyymina ja toisilla sillä on selkeä ero.
        Onhan sillä ero jos baarissa kuulee jatkuvasti eri miehiltä olevansa kaunis kuin kotona omalta rakkaaltaan.

• M184 kirjoitti:

Sen takia tuon ensimmäisen tarkentavan kyselyn tein koska en ollut ihan varma mitä tuo terminologia kenellekin tarkoittaa. Joillekin kuhertelu ja flirtti menevät miltei synonyymina ja toisilla sillä on selkeä ero.
        Onhan sillä ero jos baarissa kuulee jatkuvasti eri miehiltä olevansa kaunis kuin kotona omalta rakkaaltaan.

Niin mitäs sitä niillä toisten miesten kommenteilla on väliä..

• M184 kirjoitti:

Siinä mielessä tuota terminologiaa kyselin koska omassa sanakirjassa flirtti on itsensä esiintuomista toiselle tietämättä miten toinen siihen reagoi. Usein tarkoitus on päämäärähakuinen kohti parisuhdetta tai lyhyempää tuttavuutta. Kuhertelu taas toimintaa jolla ylläpidetään tai syvennetään suhdetta. Samoin on tieto tai ainakin vahva oletus miten toinen eri asioihin reagoi.
        Sen verran usein on minulta nainen lähtenyt toisen miehen matkaan että olen oikonut tuon perusteella mutkat sillä tavoin suoriksi että olen vain todennut toisen miehen flirtin olleen voimakkaampi kuin oma kuherteluni.

Tuota taustaa vasten jäin miettimään ajatusta ettei kuherteluvaiheessa tarvi olla adonis. Kuitenkin aika usein kuulee tai lukee kommentteja ettei miehet saa deittisovelluksissa kontakteja tai tykkäyksiä. Ollaankohan kuvissa ja teksteissä jo kuhertelumoodissa vaikka pitäisi olla sulat kirkkaana ja pörheänä flirttiasemissa. Voisi olla voittavampi taktiikka.

Lienet oikeassa tuossa flirtti asiassa. Itse ihastuin ihmiseen sanojen takana. Ja kaikki ulkoinen olikin yhdentekevää.

Meitä naisia on niin moneksi, mikä kuhunkin puree..on yksilöllistä.

Eikä nyt niin moni nainen tässä ketjussakaan tunnustaudu kuhertelijaksi.

• Anonyymi

"No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan."

Arvostan rakkauden osoittamista ja huomioimista, mutten tosiaankaan halailua, ja pussailua, hellittynimistä puhumattakaan.

- Sheena

• No meitä on joka lähtöön. Itse rakastan hellittelyjä. Suukottelu on ihanaa ja hali johon voi käpertyä.. oih taivaallista.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No meitä on joka lähtöön. Itse rakastan hellittelyjä. Suukottelu on ihanaa ja hali johon voi käpertyä.. oih taivaallista.

Joka lähtöön on. Minusta miehen kanssa taivaallista on henkisen yhteyden kokemus (seksin lisäksi), yhteinen aaltopituus ja sydämeen osuva dialogi.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Joka lähtöön on. Minusta miehen kanssa taivaallista on henkisen yhteyden kokemus (seksin lisäksi), yhteinen aaltopituus ja sydämeen osuva dialogi.

- Sheena

Ymmärrän. Se yhteys on sinulle tärkein. Että löytyy yhteinen sävel. Ei hullumpi ollenkaan.

• Ilma viileni niin että piti ottaa pitkät kalsarit käyttöön

• Hyvä. Eipähän p*nis palellu. Se olisi harmi jos niin kävisi.

• Niin ja tänään kävin aamulla kaupassa ja kassalla huomasin kertakäyttösadetakkeja.. ostin meille molemmille varuiksi seuraavia treffejä varten..

Niin ja tänään kävin aamulla kaupassa ja kassalla huomasin kertakäyttösadetakkeja.. ostin meille molemmille varuiksi seuraavia treffejä varten..

Hyvä oivallus, olisi perin ikävää kastua

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvä oivallus, olisi perin ikävää kastua

Hmm.. mutta mitä oivallisinta olisi kastumisen jälkeen kömpiä hotellihuoneessa yhteiseen petiin lämmittämään toisiamme..

Taidankin heittää ne sadetakit roskiin.. :D

Hmm.. mutta mitä oivallisinta olisi kastumisen jälkeen kömpiä hotellihuoneessa yhteiseen petiin lämmittämään toisiamme..

Tuosta tulee taas mieleen mustanaamiosta vanha viidakon sanonta....läheisyytemme lämmittää meitä

• pujotteIija kirjoitti:

Tuosta tulee taas mieleen mustanaamiosta vanha viidakon sanonta....läheisyytemme lämmittää meitä

Se on viidakon laki.. ja pätee meihinkin.
        No niin.. et arvaakaan kuinka taas alan kaipaamaan sinua..

Se on viidakon laki.. ja pätee meihinkin.
        No niin.. et arvaakaan kuinka taas alan kaipaamaan sinua..

Ja rakkautemme ravitsee meitä. Nyt täytyy lähteä ulkona käymään, menee niin lällyksi :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ja rakkautemme ravitsee meitä. Nyt täytyy lähteä ulkona käymään, menee niin lällyksi :D

Kyllä kyllä kultaseni.. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyvä niksi, arki ei tule suhteeseen kun tapailee hotellissa. Pitäisi sopia maksaa viulut.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niksi, arki ei tule suhteeseen kun tapailee hotellissa. Pitäisi sopia maksaa viulut.

Tai jos arki ei kuulu koko suhteeseen ollenkaan. Meillähän on vain tapailusuhde pujottelijan kanssa.

• Anonyymi

Ei toimi minuun. Ketutus ja ahdistus vaan nousee huippuunsa, jos toinen lääppii, takertuu, lässyttää ja sössöttää.

Välittämisen ja rakastamisen voi osoittaa ihan normaalistikin.

xLiner

• Hauska.. mikä nyt sitten on kullekin normaalia rakkauden osoitusta.

Mikäs sulle olisi sellainen normaali rakkauden osoitus?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hauska.. mikä nyt sitten on kullekin normaalia rakkauden osoitusta.

Mikäs sulle olisi sellainen normaali rakkauden osoitus?

Läsnä oleminen. Siis ei todellakaan 24/7, vaan just siinä hetkessä. ... siinä lyhyessä hetkessä kun jaksan ketään katsella 😁

Arjessa huomioimista, sellaista kuulolla olemista ja kumppanuutta. Rinnalla kulkemista.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Läsnä oleminen. Siis ei todellakaan 24/7, vaan just siinä hetkessä. ... siinä lyhyessä hetkessä kun jaksan ketään katsella 😁

Arjessa huomioimista, sellaista kuulolla olemista ja kumppanuutta. Rinnalla kulkemista.

xLiner

Ihan reilulta kuulostaa. Sä et kaipaa iholla olemista tai kauniita sanoja. Ihan vain ihminen ihmiselle. No mikä jottei..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ihan reilulta kuulostaa. Sä et kaipaa iholla olemista tai kauniita sanoja. Ihan vain ihminen ihmiselle. No mikä jottei..

Niin. Minusta se on aidompaa noin.

xLiner

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Sitten ihmetellään miksi auervaara vei rahat, no siksi kun lässytyksenkipeät pirppikset.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009665803.html

-harmiseikirj-

Oih kuinka jauniisti asian ilmaistkaan. Me naiset ollaan kuin ollaankin kuihtuneita teifän miesten takia.. rakkaudettomuudesta. Sinä itse oletkin oiva esimerkki naisen kuihduttajasta...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oih kuinka jauniisti asian ilmaistkaan. Me naiset ollaan kuin ollaankin kuihtuneita teifän miesten takia.. rakkaudettomuudesta. Sinä itse oletkin oiva esimerkki naisen kuihduttajasta...

Se katsos toimii kahteen suuntaan. Naisten pitää toimia ensin itse niin että miehenkin on järkevää olla vastavuoroinen. Yltiöfeministisen rähjäämisen sijaan vähän niin kuin noin :)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240#gs.2pgpxa

-harmiseikrj-

• Anonyymi kirjoitti:

Se katsos toimii kahteen suuntaan. Naisten pitää toimia ensin itse niin että miehenkin on järkevää olla vastavuoroinen. Yltiöfeministisen rähjäämisen sijaan vähän niin kuin noin :)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240#gs.2pgpxa

-harmiseikrj-

Jaa, sä sitten vedit tuon kortin..

Vastavuoroisuus on hyvä. Toimii. Mutta palveleeko mies sit vastavuoroisesti naistaan? ;D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa, sä sitten vedit tuon kortin..

Vastavuoroisuus on hyvä. Toimii. Mutta palveleeko mies sit vastavuoroisesti naistaan? ;D

Mieshän joutuu palvelemaan aina 24/7.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Mieshän joutuu palvelemaan aina 24/7.

-harmiseikirj-

No ei tuo kuulosta vastavuoroiselta.. njääh mä passaan.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Minä en ehkä kehtaa esiintyä humalassa naisille ollenkaan.

Mutta tänään näin kaupassa teki mieli sanoa paidasta jotain jollekin aika söpölle myyjätytölle,... siis selvinpäin, ikinähän en juurikaan humalassa itseäni toisille ihmisille altista :D

Mutta niin jonkin myyjätytön paidan väreistä: aloin juttelemaan että muistuttaa tuo virkeä paidan väri spirello-jäätelö sellaista mehujäätelö-puikkoa, oletko muuten maistanut?

... ei ollut maistanut

Sanoin: ajattelin että olet joku spirello-jäätelön mainos..

• Voih.. alku se on tuokin, että uskaltaa jutella söpöille tytöille..

• Anonyymi

Kas kun et maistanut... lurps.. ja väittänyt luulleesi spirelloksi. 😃

• Kuhertelu toimii minulle etäsuhteessa. Saman katon alla asuen ahdistuisin ehkä siitä, koska tarvitsen melko paljon omaa aikaa ja tilaa. - En halua 24/7 -suhdetta, ainakaan kovin pian. En hslua, että kumppani on liian kiinni minussa, vaan että hänelläkin on oma elämä. - Silloin osaan keskittyä paremmin kumppaniin ja nauttia hänen seurassaan, kun tapaaminen ei ole jokapäiväistä.

Mutta kyllä joo, kuhertelu on tiettyyn rajaan saakka ihanaa 🤗

Jatkakaa toki pujottelijan kanssa. 🥰 Joskus uppoudun lukemaan teidän viestittelyänne. Joskus tunnen itseni niin tirkistelijäksi, että siirryn toisaalle 😃

• Ymmärrän. Arki erillään suhteilusta. Itse koen samoin. En jaksaisi 24/7 suhteilua itsekään.

Meille tämä palsta on yksi viestinnän välineistä, mutta kyllä yksitysemmin vaihtuu intiimimmät viestit. Onhan tämä kuitenkin julkinen palsta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ymmärrän. Arki erillään suhteilusta. Itse koen samoin. En jaksaisi 24/7 suhteilua itsekään.

Meille tämä palsta on yksi viestinnän välineistä, mutta kyllä yksitysemmin vaihtuu intiimimmät viestit. Onhan tämä kuitenkin julkinen palsta.

In out, in..out -jutut? Teidän jutut on imeliä ja vulgaareja :D

• Anonyymi

mitenkähän tuollainenkin sana tai 2 sanaa vimpautui mieleen, kun joku puhui ryhmästä, niin heti mieleen vilahti alitajuisesti ryhmän johtaja, ja Gruppen Fuhrer, joka on siis tuollainenkin joku:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gruppenführer

EN ole mikään edes uusnatsikaan, joskus olin KKK:listoilla kunnes itse erosin sieltä, en edes enää näe mitään KKK-juttujakaan, koska itse3 pyysin poistamaan kirjautumisoikeuteni, syystä että... suunnitelmat liian julmia, en halunnut ottaa osaa mitenkään...

Silloin 2nd in command sanoi minulle: olet tehny todella paljon Klanin eteen työtä, ja että moni ihminen todellakin kääntyy pois tuossa tietyssä vaiheessa, mutta, tulemme aina suojelemaan sinua.

• Toimii se kyllä toiseenkin suuntaan kuhertelu ja toisen helliminen, hellittely ja hyvänä pitäminen on niin mahtavaa. Mikään ei oo niin mukavaa kun ei oo kiirettä mihinkään ja voi vaan halia ja helliä ja makoilla sylikkäin niin kauan kuin sattuu huvittamaan.😊.

• Niin.. se on mahtavaa niin saavana kuin antavanakin osapuolena.

Niin.. se on mahtavaa niin saavana kuin antavanakin osapuolena.

Juu niin on. Mä tarkoitin kyllä että samalla tavalla se yhdessä kuhertelu on monelle miehellekin vaikka kaikki ei ehkä kehtaa sitä myöntää sellainen soft spot.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu niin on. Mä tarkoitin kyllä että samalla tavalla se yhdessä kuhertelu on monelle miehellekin vaikka kaikki ei ehkä kehtaa sitä myöntää sellainen soft spot.🙂.

Niin.. ihanaa että tuollaisia miehiäkin on olemassa.

• En ollut aiemmin kuullutkaan tuosta naisten soft spotista... Vain se sweet spot on tuttu 🤣

• Heh.. näsäilet mulle. Sen sallin...

Heh.. näsäilet mulle. Sen sallin...

Niin, tiedän sen, muuten olisin ehkä harkinnut sanojani. Ja toisaalta tiedän, että saan samaa pikkukivaa takaisin eri muodoissaan juuri kun sitä vähiten odotan 😂

• randombypasser kirjoitti:

Niin, tiedän sen, muuten olisin ehkä harkinnut sanojani. Ja toisaalta tiedän, että saan samaa pikkukivaa takaisin eri muodoissaan juuri kun sitä vähiten odotan 😂

Ihan varmasti. Siihen voit luottaa.

Ihan varmasti. Siihen voit luottaa.

Tehtaan takuulla ja se ei ole ihan lyhyt takuu se 🤣

Tehtaan takuulla ja se ei ole ihan lyhyt takuu se 🤣

Taitaa tässä tapauksessa olla elinikäinen takuu.. tai no saas nährä.. heh.

Taitaa tässä tapauksessa olla elinikäinen takuu.. tai no saas nährä.. heh.

Elinikäinen on paras mahdollinen takuu. Se kun voi loppua nopeastikin, toisaalta piina voi olla todella pitkäkin 😂

Elinikäinen on paras mahdollinen takuu. Se kun voi loppua nopeastikin, toisaalta piina voi olla todella pitkäkin 😂

Hmm.. mitähän tuohon nyt sanoisi..

Suhtaudumme elämään ja kuolemaan aika lailla samoin.. joillakin pienillä eroavaisuuksilla.

Joten piinaan sinua vielä pitkään.. ainakin suhteellisesti ottaen.

Hmm.. mitähän tuohon nyt sanoisi..

Suhtaudumme elämään ja kuolemaan aika lailla samoin.. joillakin pienillä eroavaisuuksilla.

Joten piinaan sinua vielä pitkään.. ainakin suhteellisesti ottaen.

Nähdäkseni kaikissa tapauksissa elinikäisesti, mikä on oikein sopiva mitta 😊

Nähdäkseni kaikissa tapauksissa elinikäisesti, mikä on oikein sopiva mitta 😊

Vai niin. Bro.

• No jokainen kokee halutuksi tulemisen varmaan eritavoin...

Tulee mieleen oman tytön kanssa käymä keskustelu joskus, kun hän sanoi, ettei kukaan tykkää hänestä. No mähän luettelin itsestä ja äitistään veljeen ja mummoihin ja ukkiin asti kaikki. Hän vastasi hiljaa, että sanotte vaan, että piristyisin...

Kyllä todellinen ongelma on aina (jos on) vastaanotossa.
      Ja se ei ole sukupuolesta kiinni...

Tälläinen tuumaus vaan väliin...

• Tämä ny tuli selväksi tässä ketjussa. Kaikki naiset eivät pidä kuhertelusta.

Tyttösi on sen ikäinen, joka tuntee epävarmuutta ja tarvitsee paljon rakkautta kasvaakseen isoksi. Teinitytöt kasvavat rakkaudella.

Tämä ny tuli selväksi tässä ketjussa. Kaikki naiset eivät pidä kuhertelusta.

Tyttösi on sen ikäinen, joka tuntee epävarmuutta ja tarvitsee paljon rakkautta kasvaakseen isoksi. Teinitytöt kasvavat rakkaudella.

Joo, mutta kyllä tosiaan kaikki hyvä on osattava ottaa vastaankin. :o)

• Disseisback kirjoitti:

Joo, mutta kyllä tosiaan kaikki hyvä on osattava ottaa vastaankin. :o)

Varsinainen tosi. Itsellänikin tekee tiukkaa ottaa huomaavaisuutta vastaan. Tälläinen kurppa ja opettelen sitä edelleen.

Varsinainen tosi. Itsellänikin tekee tiukkaa ottaa huomaavaisuutta vastaan. Tälläinen kurppa ja opettelen sitä edelleen.

Joo, se on varsinkin suomalaiselle vaikeaa...

• Anonyymi

Ei se pelkästään riitä, jos mies ei ole sen tyyppinen joista pitää. Saattaa olla niin että jos on huono kokemus, niin ei halua sellaista miestä joka muistuttaa sitä miestä, jonka kanssa on ollut parisuhteessa. Silloin miehen pitää olla ihan eri tyyppinen ulkonäöltään ja luonteeltaan.

• Anonyymi

Nykyinen naisten suosituin palsta tuo Onlyfans, joskus eksyn puolitahallisestikin tuollisille hardcore-palstoille, juuri kuin fansonly, etsiessäkin jotain uutta jaksoa sarjasta netistä...

• Jotkut naiset ovat kaivanneet kuhertelua niin paljon, että heille on kelvannut Ruben Oskar Auervaara. Ei ollut mies komeimmasta päästä, mutta osasi kuitenkin kuherrella niin, että naisilla notkahti polvet. 🤔

" Auervaara esitti naisille usein eräänlaista peräkamarin poikaa sekä kertoi olevansa ujo ja pelkäävänsä naisia. Näin Auervaara vetosi uhriensa hellyydentunteisiin ja jättäytyi aluksi näennäisesti heidän armoilleen."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruben_Oskar_Auervaara

• Kyllä.. naiset ovat yleensä aika rakkaudennälkäisiä ja siksi helposti huijattavissa. Ei tosin kaikki.

• Anonyymi

Kuhertelu on hyvä asia silloin kun parisuhteen molemmat osapuolet osaavat kuherrella. Eli rakastavat toisiaan ja haluavat pitää intohmoa yllä puolin ja toisin, halaamalla ja suukottelemalla toisiaan joka päivä. Silloin molemmat tuntevat olevansa rakkaita ja haluttuja juuri sellaisina kuin ovat. Sellaisen parisuhteen minä haluan.

• Anonyymi

Kuhertelu on yhtä kuin teerenpeli: https://www.synonyymit.fi/kuhertelu

Kuhertelu siis ei tarkoita rakastamista, halaamista tai suukottelua. Teerenpeliä pelataan parinvalinnan kiihkeimmässä vaiheessa, se on mm. piirittelemistä, viettelemistä, kiusoittelua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuhertelu on yhtä kuin teerenpeli: https://www.synonyymit.fi/kuhertelu

Kuhertelu siis ei tarkoita rakastamista, halaamista tai suukottelua. Teerenpeliä pelataan parinvalinnan kiihkeimmässä vaiheessa, se on mm. piirittelemistä, viettelemistä, kiusoittelua.

No mimä käsitän kuhertelun eri tavalla. Minä todella näen, että siihen kuuluu rakkautta.

• Anonyymi

Olkaa miehet sinkkuja, älkää seurustelko tai varsinkaan äänestä Suomen paskaks masksi tekevää PS

• Anonyymi

Voi ei... olisi pitänyt kun joku nuori naqinen joo ei selluliittia ollenkaan säärissä meni meni puutarhakeinuun, mutta piti mennä kauppaan ja spirello-paitatyttöjä.

Olisi tehnyt mieli mennä juttelamaan tuolle non-sellulite-blondille, muttaq niin kire eri p+aikkoin..

• Anonyymi

Jos on itsessä miestä tarpeeksi niin kyllä ne naiset tulevat sitten luokse ei tarvitse3 viinan avullakaan yökerhoista etsiä...

• Jo hyönteismailmassa on kuhmurit ja työläiset erikseen. Ja mulla onnistuu tää työnteko paremmin. Ja useihan on niin että kun kuhnurit on oman osuutensa tehny, niin ne kuolee.

• Voi Jero.. me ollaan kuitenkin ihmisiä. Meillä on tapana pariutua, ei toki koko elämäksi. Ei tosin kaikki sitä tee.

• Anonyymi

Sanon mies, että ei kyllä sinun imelyydet oikein natsaa

• Anonyymi

Naisen pehmein kohta on mielestäni tissien väli.

-keinovaginamies-

• Entäs jos naisella ei ole isoja tissejä..?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Entäs jos naisella ei ole isoja tissejä..?

Kohta missä lantion kaarre alkaa pyöristyä pehvaksi, nam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta missä lantion kaarre alkaa pyöristyä pehvaksi, nam.

Sivuheitto...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Entäs jos naisella ei ole isoja tissejä..?

No edetään sitten kohti sitä toiseksi pehmeintä kohtaa.
        Toki jos on kovin isot ja pehmeät pohkeet, niin polvitaivekin käy :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No edetään sitten kohti sitä toiseksi pehmeintä kohtaa.
        Toki jos on kovin isot ja pehmeät pohkeet, niin polvitaivekin käy :)

-keinovaginamies-

Niin.. kyllähän noita kohtia löytyy..

• Meillä kuherruskuukausi oli jo 20 vuotta ennen avioliittoa.

Kiima ja kaikenlainen riettaus on historiaa, mutta jäljellä on yhä toisen huomioiminen helline eleineen.

Ajoittaiset hetket arjessa, jossa on läheisyyttä ja läsnäoloa, saattaisivat olla kuhertelua.

• Anonyymi

Suomenkielessä on sana kuherruskuukausi, se on ajalta jolloin hetekan jousia venyteltiin (virallisesti) vasta naimisiin menon jälkeen, ja on sen aikaisen sosio-seksuaalisen häveliäisyysnormiston mukaiseksi laadittu. Englanninkielessä tuon kuukauden nimitys on honeymoon ... hunajakuukausi, mikä lienee lähempänä totuutta.

• Tuo kuulostaa rakkaudelle.. ihquu.

• Anonyymi

soft spot = heikkous

spotlight ja fandonly heheh näkee tätejä

• Enpä tiedä, onko mun kohdalla. Tuosta tulee kyllä mieleen yksi nuoruuden poikaystävä, jonka kanssa "kuherreltiin" n. 16-17v.vuotiaana koko se aika kun viikonloppuisin nähtiin. Se oli aikaa ennen varsinaista seksiä. Ei siinäkään kyllä mitään runsasta verbaliikkaa ollut, kunhan "kyhnytettiin" ja pussailtiin. Jotenkin sen jälkeen kun seksi tuli kuvioihin muiden poikaystävien kanssa, niin se sellainen varsinainen kuhertelu loppui. En tiedä, oliko hyvä vai huono juttu. Nykyään se kuhertelu helposti on sitä ennen ja jälkeen seksin-läheisyyttä. Viikottaista nyt kumminkin silti. On kyllä kokemusta lyhyesti sellaisesta toisestakin kuhertelevasta tyypistä, mutta pitkää suhdetta siitä ei tullut. Se kuhertelu hänessä oli kyllä ihan parasta, kieltämättä:)
      En oikein silti osaa ajatella enää, että olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan haluaisi kyhnyttää kainalossa tai halailla tai rapsuttaa, saati "keskustella" loputtomiin. Etenkin lasten imetysten jälkeen sellainen jatkuva iholla olemisen tarve loppui, muiden kuin lasten suhteen. Luulen, että tulisi tarve sanoa "irti", kuin jollekin koiralle, sellaiselle aikuiselle :/ En pidä esim. hieronnasta, jos sen suorittaa joku läheinen. Ammattilainen on eri asia. En liitä sitä mitenkään kuherteluun enkä varsinkaan seksiin. Minusta olisi myös sietämätöntä, jos olisi kumppani, joka haluaisi olla koko ajan samassa tilassa. Tarvitsen paljon omaa aikaa eikä esim. viikonloppusuhde olisi mikään ongelma. Onneksi nykyinen kumppani on touhukas ulkoilmaihminen:) Saan olla rauhassa kotona tai missä olenkin :D Totta kai siitä erikseen sitten yhteiset tekemiset (mukaan lukien seksi) ja harrastukset. Silloin en halua olla rauhassa.

• Anonyymi

Jos lukee vain kappaleiden ensimmäiset sanqt tulee: enpä en.... randomaasesti piomii sanoja mitähän poimin..poikaystävien kanssa.. jotain nopeuslukua poimii tärkeimmät pointit.

Yksi juttu minä todellakin tiedän kyllä miten noita tehdään tuollaisia pitkään palavia kkk-ristejä, koska olin joskus kkk, oma tekniikkansa.

Tässä musiikkivideossa näkyy noita palavia ristejä:
      https://www.youtube.com/watch?v=79fzeNUqQbQ

• Anonyymi

hot spot

• Anonyymi
    • Anonyymi

jooh niin katsoin jotain kummitus talojakin tiedän missä niitä on...hah metsä peitänyt niitä, joiltain savonlinnalaisilta tytöiltä kuulin että joku samankaqltainen kummitustalo on mutta tuo on eri..

Pelottavuus siis kiinnostaa.

• Anonyymi

Itse en tykkää sipsuttelusta ja hisputtelusta. Tykkään, että mies on rough and ready.

• Anonyymi

kerroin jo... joku kummallinen uni missä oli pehmoisia tyttöjä ja melkein putosin sängystä... varmaan niin ehkä tyttöjen mielestä että oli hassu uni pehmoinen jooh.

• Anonyymi

Aleksi H tulis ripustaa naulalla seinään 😂😂

• Anonyymi00091

Tuo seuraava joutaa 👇

• Anonyymi00090

Mies jota nainen ihailee ja haluaa on Mies jolla on Isot Munat ja rutkasti rahaa. Väkivaltaiset miehet houkuttaa naisia, väkivaltainen miehillä on Isot Munat. Väkivalta saa Munat kasvamaan, linnakundeilla on Isot Munat. Saunassa miehen Munat arvostellaan, isomunaiset miehet heittää kuumimmat löylylyt ja kertovat härskeimmät vitsit. Miehet vertailevat sukuelimiään kun käyvät kusella kusilaarilla

Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1720
    2. 105
      1205
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe