Etsin halpaa ja hyvää maastopyörää

Tietäisikö joku mistä saisi hyvän ja halvan maastopyörän. Olen koittanut kerätä rahaa jotta sellaisen saisin mutta en vain haluaisi käyttää siihen niin paljoa rahaa.

Mieluiten haluaisin halvan mustan maastopyörän, hyvin toimiva, vaihdemäärällä ei niin väliä.

7

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattanee selailla tori.fi ja buycycle:n sivuja. Varsinkin buycycle myy usein laadukkaitakin merkkejä edullisesti (euroopanlaajuinen myyntipalsta).

• Anonyymi

Ja ehkä kannattaa se budjetti kertoa euroissa kun tuo halpa on aika suhteellinen käsite riippuen maksukyvystä. Toiselle se tarkoittaa 100€ ja toiselle 1000€.

• Anonyymi

Fillaritori piste com on usein suositeltu osto ja myyntipaikka, ostetaan ilmoitus sisään hinta sekä muine tietoineen ja odottelemaan mahdollisia tarjouksia. Poliisihuutokaupoista saattaa hyvällä tuurilla saada myös kelpo fillarin. Mikäli lähialueellasi on kierrätyskeskuksia, työllistämis työpajoja yms. niin joskus sieltäkin saattaa tärpätä kelpo kulkine edullisesti. Pienemmillä kivijalkapyöräliikkeillä useimmiten myös käytettyjäkin tarjolla.

Käytetyssä maastopyörässä on toisaalta riskinä että fillaria on oikeasti rytyytetty maastossa ja pyörässä voi olla piileviä kuskin terveydelle haitallisia vaurioita.

• Anonyymi

Maastossa rytyytetyn tunnistaa vaurioista maalipinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maastossa rytyytetyn tunnistaa vaurioista maalipinnassa.

RUnkoon ei yleensä maastossa mitään jälkiä tule mtuta vaihtajaan ja erityisesti kampien päihin tule osumaa, polkimista puhumattakaan.
        Myös etuiskarin alapäissä voi olla jälkiä.

Mitä nuo sitten tarkoittaa? Ei välttämättä mitään. Jos vaihtaja vaihtaa kaikki vaihteet ylös ja alas virheettömästi eikä ajossa pidä millään vaihteella rutinaa eikä pompi niin ei naarmut mitään haittaa.
        Mulla on kolme täysjoustoa joista yksi sähköllä ja lisäksi perinteinen läskipyörä.
        Kaikissa on polimet ja kampien päätä aikas rumassa kunnossa. Myös kaikkien vaihtjissa on jälkiä. Kaiki silti toimii kuin ajatus.

Jousituksen osat on yleensä se missä ikä näkyy. Niille pitää varautua teettämään huolto mikä on luokkaa 150e per iskari. Huoltosarjat lähemmäs 50e per iskari jos itse haluaa tehdä. Lisäksi tietysti pitää hankkia valmistajan suosittelemaa rasvaa ja vaimennin öljyä.

Tuo iskarin täyshuolto pitäisi tehdä ajomäärästä riippuen vähintään 3v välein olettaen että siinä välillä avaa, putsaa ja pistä äuudet rasvat ja stefat vuosittain.
        Toki ne stefat voi kestää pitkäänkin jopa yli 10 vuotta mutta iskari vaatii huoltoa jotta se toimisi kuten uutena.

• Anonyymi

Halpa löytyy vaikka Prismasta ja sen kaveriksi se hyvä sitten jostain pyöräliikkeestä.

• Anonyymi

Ostin hyvän ja halvan Tunturin rismasta.

Päivitin jotain osia, luten stemmin ja keula. Suntouri vaihtui rokkisokkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60