Ärsyttävin mainos? Entäs hauskin?

Anonyymi-ap

Mikä mainos saa vaihtamaan tv kanavaa tai tukkimaan korvat ja silmät?
Mikäs mainos jää hyvällä tavalla mieleen?

Telia. Tekee selväksi perheen mielipiteen mökkeilystä.

Hauskin....ei tule mieleen.

33

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki mainokset missä naiset lässyttää vauvakielellä- esim foodora kofka minä haluan (puhukaa kunnolla, ei ole söpöä) Tokmannimainoksen ruutupaitavirnuilija onhan näitä

• Anonyymi

Toi 'koska minä haluan' mainos nolottaa minua naisena, ja R-kioskin taannoinen 'ämmäaamiainen'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi 'koska minä haluan' mainos nolottaa minua naisena, ja R-kioskin taannoinen 'ämmäaamiainen'.

Ämmäaamiainen oli tosiaan kamala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Word. Sitäpaitsi se kuuluisa ämmäaamiainen on ymmärtääkseni ihan se sama surullinen leipä ja kahvi kuin muutenkin

• Ärsyttäviä liiallisessa ääri-keskiluokkaisuudessaan on S-Marketin ruokamainokset, missä Taneli Mäkelä esiintyy milloin missäkin kosinnassa, ylioppilasjuhlissa, talkooporukan grillibileissä jne. Toinen on ollut Prisman mainokset, missä on vitsailtu ihan selkeällä työpaikkakiusaamisella niissä palavereissa, ja myöhemmin tämä esihenkilö piti valtavat puutarhajuhlat pöydät notkuen, rokkibändin soittaessa Kirkaa "kaikkea on..." 🙄 Vttu nyt on oikeasti inflaatio, laitaoikeistohallituksen tulevat päätökset ajaa ääritapauksissa ihmisiä kadulle, ja vain luoja tietää sitä stressin määrää mitä monissa perheissä on ollut juhlien järjestämiseen liittyen, kun pitää pitää tietynlaista elintasoa yllä "ihmisiä" varten.

Lidlin mainokset, missä ylipainoinen mies kompuroi ja mässäilee ruuilla, on yksinkertaisesti vain typerä. Suomalaista perheenisää taas pilkataan aika avoimesti Julan ja Telian mainoksissa, enkä oikein tajua kehen tollanen teema uppoaa, tai jos joku samaistuu mainoshahmoihin, eli alentaa itsensä niiden tasolle, niin lisääkö se tosiaankin ostohalukkuutta näissä myymälöissä 🙄

Karhu-oluen mainos on typerän oikeistopersuhenkinen, kun joku farkkutakkinen skini tanssii kännissä siinä etusijalla. Samaten Motonetin mainos missä perhe lähtee mökille harmaalla farmari-Octavialla, on kuin joku 80 vuoden takainen kuplavolkkarimainos Rosbergin Nicon kotimaasta. Kunnon ydinperhemalli, vaaleatukkainen mansikoita tarjoileva perheenäiti, ja takapenkillä 2 lasta (tyttö ja poika) lukee kiltisti kirjaa ja tablettia hymyissä suin.

OP:n mainokseen, missä joku kiharatukkainen vastavalmistunut piti kunnon hurmoshenkisen puheen oikeistoliberaaleista talousarvoistaan ja tulevaisuudenkuvastaan, riittää kuvaamaan yksi sana. Jugend.

• Anonyymi

Minua ärsyttävät nuo... tilulilu-musiikit monissa mainoksissa aivan kuin randomilla paneltu jotain pianon koskettimia.

Mutta nostalginen ääni kyläl kun joh Nokian puhelimen käynnistysääni, muistoja tulee mieleen ensimmäisestä nokiasta uudessakin on sama tuon voi sentään sietää.

• Anonyymi

Se ärsyttää missä se ukko huutaa autossa onko mökille lähtijöitä. Mitään lempparia ei ole.

• Anonyymi

mun mielestä se on hyvä, kun se ukko huutaa mökille lähtijöitä, ja kukaan ei liikahdakaan, ja sitten kun se sanoo, että Telialle / Telian kautta, niin kaikki on heti valmiina lähtöön.

• Anonyymi

Rahalaitoksen mainos ei ärsytä siinä on seksikäs nainen

• Anonyymi

Se missä huudetaan ratatatatatatatatata!!! Joku kivennäisvesi-mainos. V…u, että osaakin ottaa hermoon. Lopetin sen tuotteen oston. Pitääkö aina huutaaaaaaaaa.

• Anonyymi

Hauska oli se vakuutusyhtiön mainos, missä ukko säikähtää hirveä kalliolla ja molskahtaa veteen.

• Anonyymi

Se mainos jossa kysytään: "Miltäs se teidän kesä maistuu". Eihän kesällä ole sellaista prinsiippiä kuin maku. Se kun tulee töllöttimestä niin alan katselemaan James Bond elokuvia sillä niissä on sentään jotakin järkeä.

• Anonyymi

tuollainen mainos voisi olla hyvä kun joku olisi laiturin päässä haukottelemassa, sitten alkaisi soimaan noin 200desibelin teholla vaikka tuo musiikki ja säikähtäisi, musiikki kuin joku asfalttipora:

https://www.youtube.com/watch?v=_c41zojXVQI

tipahta peloissaan järveen

• Anonyymi

Basso jytisisi niin että tippuisi jo laiturin tärähtelyyn.

• Anonyymi

kielletty musiikki video pala helvetissä noilta: https://www.youtube.com/watch?v=_atqPcXvcr0

• Anonyymi

Itse tykkäsin siitä, kun ne kaksi poliisia laittoi sen miehen takapenkille ja sitten että toista perässä: vannon kautta kiven ja kannon ja sitten että mörökölli vie. En muista mitä mainostivat mutta hauska.

• Anonyymi

Sheba mainos on hauska missä se mies valmistauttuu perheen läsnäollessa kosimaan naista, ja sitten katse kohtaa kissan kanssa ja mies lumoutuu; resistance is futile.

• Anonyymi

Ällöimpiä on alapääaine mainokset (peräpukama, vagisan ym)

Muista foodora, if ja lähitapiola sekä trivago.

Hyvä mainos esim dna.

• Anonyymi

Sittari mainokset on olleet tosi huonoja. Jouluna mietin miltä vähävaraisista tuntuu, kun sittarin joulupöydät olivat ylitsepursuavia ja iten piti etsiä halvin jauheliha. Sittari hoitaa on myös ällöttävä hokema.

Prisma mainoksista olen tykännyt. Niistä miltäs maistuu. Kiti Kokkonen mainoksissa on myös valloittava.

• Anonyymi

Ärsyttävin se ruokamainos Koska minä haluan. Painuisi hiiteen koska minä haluan.

• Anonyymi

ostin purkin löysin kaupasta Nivea Soft parempi kuin Nivea Men, kasvovoide

ja dödönä ehkä joku Rexonan raskasmetalli, Cobalt

• Anonyymi

Mainostoimistojen mielenkiinnolla tutkittava aihe...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jussi koki kulttuurinmuutoksen henkilökohtaisella tasolla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aivopesumainokset, missä tummaihoisia ihmisiä. Ei mitään heitä vastaan, mutta pakkosyöttö joka tuutista ärsyttää.

• Anonyymi

Suurimmassa osassa ei suomalaisen näköinen virnunaama ukko,ja plösön näkönen
      Suomi akka ..

• Anonyymi

Sehän on realityä elävästä elämästä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Ikean se rallatusmainos, missä on sininen ja keltainen karvatuppelo ja ärsyttävä rallatus.....Aale on reea, kesä on sommar......aaaaaargh! Korvista turskaa veri....!!!!

No se Soneran mainos on jotenkin surkuhupaisa... Miksi pitää väen vängällä jonnekin mökille mennä, jos penskat ei siellä viihdy ilman nettiä ja laitteita? Mökki myyntiin ja menisivät niillä rahoilla jonnekin reissuun... Tai mökki vuokralle, kunnes kakarat pärjää kotona keskenään ja sit mökille.

• Anonyymi

Moi mainokset laittaa vaihtamaan kanavaa tai mykistämään television.
      On niin ärsyttäviä, että pidän kaikki n. 10 liittymää Telialla ja Elisalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe