Mikä mainos saa vaihtamaan tv kanavaa tai tukkimaan korvat ja silmät?
Mikäs mainos jää hyvällä tavalla mieleen?
Telia. Tekee selväksi perheen mielipiteen mökkeilystä.
Hauskin....ei tule mieleen.
Ärsyttävin mainos? Entäs hauskin?
33
1338
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki mainokset missä naiset lässyttää vauvakielellä- esim foodora kofka minä haluan (puhukaa kunnolla, ei ole söpöä) Tokmannimainoksen ruutupaitavirnuilija onhan näitä
- Anonyymi
Toi 'koska minä haluan' mainos nolottaa minua naisena, ja R-kioskin taannoinen 'ämmäaamiainen'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi 'koska minä haluan' mainos nolottaa minua naisena, ja R-kioskin taannoinen 'ämmäaamiainen'.
Ämmäaamiainen oli tosiaan kamala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Word. Sitäpaitsi se kuuluisa ämmäaamiainen on ymmärtääkseni ihan se sama surullinen leipä ja kahvi kuin muutenkin
Ärsyttäviä liiallisessa ääri-keskiluokkaisuudessaan on S-Marketin ruokamainokset, missä Taneli Mäkelä esiintyy milloin missäkin kosinnassa, ylioppilasjuhlissa, talkooporukan grillibileissä jne. Toinen on ollut Prisman mainokset, missä on vitsailtu ihan selkeällä työpaikkakiusaamisella niissä palavereissa, ja myöhemmin tämä esihenkilö piti valtavat puutarhajuhlat pöydät notkuen, rokkibändin soittaessa Kirkaa "kaikkea on..." 🙄 Vttu nyt on oikeasti inflaatio, laitaoikeistohallituksen tulevat päätökset ajaa ääritapauksissa ihmisiä kadulle, ja vain luoja tietää sitä stressin määrää mitä monissa perheissä on ollut juhlien järjestämiseen liittyen, kun pitää pitää tietynlaista elintasoa yllä "ihmisiä" varten.
Lidlin mainokset, missä ylipainoinen mies kompuroi ja mässäilee ruuilla, on yksinkertaisesti vain typerä. Suomalaista perheenisää taas pilkataan aika avoimesti Julan ja Telian mainoksissa, enkä oikein tajua kehen tollanen teema uppoaa, tai jos joku samaistuu mainoshahmoihin, eli alentaa itsensä niiden tasolle, niin lisääkö se tosiaankin ostohalukkuutta näissä myymälöissä 🙄
Karhu-oluen mainos on typerän oikeistopersuhenkinen, kun joku farkkutakkinen skini tanssii kännissä siinä etusijalla. Samaten Motonetin mainos missä perhe lähtee mökille harmaalla farmari-Octavialla, on kuin joku 80 vuoden takainen kuplavolkkarimainos Rosbergin Nicon kotimaasta. Kunnon ydinperhemalli, vaaleatukkainen mansikoita tarjoileva perheenäiti, ja takapenkillä 2 lasta (tyttö ja poika) lukee kiltisti kirjaa ja tablettia hymyissä suin.
OP:n mainokseen, missä joku kiharatukkainen vastavalmistunut piti kunnon hurmoshenkisen puheen oikeistoliberaaleista talousarvoistaan ja tulevaisuudenkuvastaan, riittää kuvaamaan yksi sana. Jugend.- Anonyymi
Minua ärsyttävät nuo... tilulilu-musiikit monissa mainoksissa aivan kuin randomilla paneltu jotain pianon koskettimia.
Mutta nostalginen ääni kyläl kun joh Nokian puhelimen käynnistysääni, muistoja tulee mieleen ensimmäisestä nokiasta uudessakin on sama tuon voi sentään sietää. - Anonyymi
Se ärsyttää missä se ukko huutaa autossa onko mökille lähtijöitä. Mitään lempparia ei ole.
- Anonyymi
mun mielestä se on hyvä, kun se ukko huutaa mökille lähtijöitä, ja kukaan ei liikahdakaan, ja sitten kun se sanoo, että Telialle / Telian kautta, niin kaikki on heti valmiina lähtöön.
- Anonyymi
Rahalaitoksen mainos ei ärsytä siinä on seksikäs nainen
- Anonyymi
Se missä huudetaan ratatatatatatatatata!!! Joku kivennäisvesi-mainos. V…u, että osaakin ottaa hermoon. Lopetin sen tuotteen oston. Pitääkö aina huutaaaaaaaaa.
- Anonyymi
Hauska oli se vakuutusyhtiön mainos, missä ukko säikähtää hirveä kalliolla ja molskahtaa veteen.
- Anonyymi
Se mainos jossa kysytään: "Miltäs se teidän kesä maistuu". Eihän kesällä ole sellaista prinsiippiä kuin maku. Se kun tulee töllöttimestä niin alan katselemaan James Bond elokuvia sillä niissä on sentään jotakin järkeä.
- Anonyymi
tuollainen mainos voisi olla hyvä kun joku olisi laiturin päässä haukottelemassa, sitten alkaisi soimaan noin 200desibelin teholla vaikka tuo musiikki ja säikähtäisi, musiikki kuin joku asfalttipora:
https://www.youtube.com/watch?v=_c41zojXVQI
tipahta peloissaan järveen- Anonyymi
Basso jytisisi niin että tippuisi jo laiturin tärähtelyyn.
- Anonyymi
kielletty musiikki video pala helvetissä noilta: https://www.youtube.com/watch?v=_atqPcXvcr0
- Anonyymi
Itse tykkäsin siitä, kun ne kaksi poliisia laittoi sen miehen takapenkille ja sitten että toista perässä: vannon kautta kiven ja kannon ja sitten että mörökölli vie. En muista mitä mainostivat mutta hauska.
- Anonyymi
Sheba mainos on hauska missä se mies valmistauttuu perheen läsnäollessa kosimaan naista, ja sitten katse kohtaa kissan kanssa ja mies lumoutuu; resistance is futile.
- Anonyymi
Ällöimpiä on alapääaine mainokset (peräpukama, vagisan ym)
Muista foodora, if ja lähitapiola sekä trivago.
Hyvä mainos esim dna. - Anonyymi
Sittari mainokset on olleet tosi huonoja. Jouluna mietin miltä vähävaraisista tuntuu, kun sittarin joulupöydät olivat ylitsepursuavia ja iten piti etsiä halvin jauheliha. Sittari hoitaa on myös ällöttävä hokema.
Prisma mainoksista olen tykännyt. Niistä miltäs maistuu. Kiti Kokkonen mainoksissa on myös valloittava. - Anonyymi
Ärsyttävin se ruokamainos Koska minä haluan. Painuisi hiiteen koska minä haluan.
- Anonyymi
ostin purkin löysin kaupasta Nivea Soft parempi kuin Nivea Men, kasvovoide
ja dödönä ehkä joku Rexonan raskasmetalli, Cobalt - Anonyymi
Mainostoimistojen mielenkiinnolla tutkittava aihe...
- Anonyymi
Ihan on hirveä mainos tuo tuollainen: https://www.youtube.com/watch?v=ZRUND_mNWWk
Yäk !- Anonyymi
Jussi koki kulttuurinmuutoksen henkilökohtaisella tasolla.
- Anonyymi
Tämä on hauska:
https://www.youtube.com/watch?v=00AzCyP_GKY
-harmiseikirj- - Anonyymi
Aivopesumainokset, missä tummaihoisia ihmisiä. Ei mitään heitä vastaan, mutta pakkosyöttö joka tuutista ärsyttää.
- Anonyymi
Suurimmassa osassa ei suomalaisen näköinen virnunaama ukko,ja plösön näkönen
Suomi akka ..- Anonyymi
Sehän on realityä elävästä elämästä.
- Anonyymi
Alittaako tämä hyvän mainoksen rajan?
https://www.youtube.com/watch?v=6fzsQgDScJA - Anonyymi
Scorpions ja Klaqus.. Big City Nights video:
https://www.youtube.com/watch?v=LBJQEJKBq-k Ikean se rallatusmainos, missä on sininen ja keltainen karvatuppelo ja ärsyttävä rallatus.....Aale on reea, kesä on sommar......aaaaaargh! Korvista turskaa veri....!!!!
No se Soneran mainos on jotenkin surkuhupaisa... Miksi pitää väen vängällä jonnekin mökille mennä, jos penskat ei siellä viihdy ilman nettiä ja laitteita? Mökki myyntiin ja menisivät niillä rahoilla jonnekin reissuun... Tai mökki vuokralle, kunnes kakarat pärjää kotona keskenään ja sit mökille.- Anonyymi
Moi mainokset laittaa vaihtamaan kanavaa tai mykistämään television.
On niin ärsyttäviä, että pidän kaikki n. 10 liittymää Telialla ja Elisalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759