Kertokaa omia kokemuksianne. Seurustelitteko pikkupojan kanssa niinkuin minä?
Kokemuksia sitoutumiskammoisesta miehestä/lapsesta
14
790
Vastaukset
- Anonyymi
Eli toisinsanoen ei edes tiedä mitä parisuhde on.
- Anonyymi
Kyllä. Elin aikuisvanhan pikkupojan, huijarin kanssa.
- Anonyymi
Saanko kysyä miten tämä ilmeni sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä miten tämä ilmeni sinulla?
Katsotaan, meneekö yksiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan, meneekö yksiin..
-Ei osaa puhua tunteista
-Yksinkertainen, ei tiedä asioista
-Seksi vain seksiä. Paljon seksi kokemuksia
-Oma-aloitteellisuus nolla, ei osaa aloittaa esim. joitakin töitä
-oma asunto kuin sikolätti, ei osaa siivota
-äidin mieliksi tekee kaiken, mutta sinun ei.
-puhuu sinusta pahaa muille, he ovat hänen todellisia ystäviään
-arvostaa vanhempia naisia. He ovat hänelle viisaita ja niitä, jotka eivät arvostele.
-ei ymmärrä, että parisuhteessa 'annetaan'. Koska hän ei ole mitään vaatinut, se, että annat hänelle jotain, hän ei ymmärrä sitä.
-Hän menee minne menee ja on niin kauan kun hän on.
-Ei ota vastuusta mistään. Auto saa olla niin likainen ja sisältä vielä pahempi, vaikka ihmiset ovat hänelle tästä huomauttaneet.
- Anonyymi
Vittu kun en edes seurustelis nelikymppisen naisenkaan kanssa joka ei osaa käyttäytyä muuten kun keskenkasvunen kakara se on ihan kiva varmaan jos nainenkin osais mieleltään olla avoimempi ja utelias mu jos tähän ikään kakaraa haluan kasvattaa osaan etsiä kyllä naisen jonka kanssa tehdä lapsi ja hyvällä tuurilla jopa yhdessä tämän kanssa kasvattaa se tai ne mistä sitä taas koskaan tietää
- Anonyymi
Anteeksi, mutta kysyin naisten kokemuksia ko. aiheesta.
- Anonyymi
Mun mielestä ei kannata seurustella hyvin nuoressa iässä jos kerran ihan pikkuisia olette, sulla on koko elämä vielä edessä ja tulet varmasti huomaamaan että poikia ja myöhemmin miehiä tulee ja menee. Aikuisena voi sitten miettiä vakavampaa, kun siihen riittää rahkeet.
Vastaan siis kysymykseesi että en. Ei ole tapana sekaantua lapsiin, itse olen aikuinen ja jokainen jolla on ikää 18 vuotta tai yli niin on edes juridisesti aikuinen. Käytöstavat tulee toisilla jälkijunassa, mutta ei se mitään haittaa, moni on henkisesti aikas kakara vielä 30-vuotiaana tai sitäkin vanhempana. Mutta mitäs sitten - jokaisella on huonot puolensa? Aidosti rakastava ihminen kritisoi kyllä toista jos ei pidä jostain asiasta, sukupuolesta riippumatta. Ja jos rakastaa takaisin niin voi mukautua sekä opetella pois näistä lapsellisista tavoista.- Anonyymi
En ole seurustellut nuorella iällä vaan seurustelu ihan aikuisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole seurustellut nuorella iällä vaan seurustelu ihan aikuisena.
Hups, taisi kommenttisi mennä toiselle. Pahoittelut.
- Anonyymi
Saarn. 10:16 Voi sinua, maa, jolla on kuninkaana poikanen ja jonka ruhtinaat jo aamulla aterioita pitävät!
- Anonyymi
Seurustelin kiukuttelevan pikkutytön kanssa joka ei koskaan kasva aikuiseksi. Oli kuitenkin jo yli 30v. oikea rinsessa.
- Anonyymi
Nykynuoret eivät kaikki aikuistu koskaan. Ehkä se on tämän netin/somen ansiota, että vastuuta ei oteta omasta- eikä toisten elämästä. Luulen näin. Fyysinen- ja henkinen kunto heikkenee vuosi vuodelta.
- Anonyymi
Sen verran kokemusta että jos 1v menee. Ni älä nyt vitun ihmeessä kattele 2tta vuotta. Juokse!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579