Ajatuksena hankkia uudet kitkarenkaat matkailuautoon ruskareissun yhteydessä. Saako Ruotsin puolelta edullisemmin kuin kotimaasta ja jos, niin millainen on hintaero? Entä mikä rengasliike mahtaisi olla suositeltava / edullinen?
Onko jotain muuta, mitä Ruotsin puolelta nykyään kannattaa ostaa? Viinit ja oluet jo tiedänkin.
Kiitos, jos viitsitte vastata.
Jaakko
Renkaat Haaparannalta?
17
677
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelläkään ei mitään tietoa?
- Anonyymi
falugorvia, margariinia ja sokeri kannattaa ostaa, halvalla lähtee..kottikärrytkin on halpoja, löytyy ainaki kaliksista.
- Anonyymi
Lastaa nuuskaa niin et jouset paukkuu,myyt sitte hyvälä voitolla etelässä
- Anonyymi
Erittäin hyvin artikuloitu.
- Anonyymi
Kyllä saa ja KM-Däcksevice on pohjoiskalotin suurin rengasliike.
- Anonyymi
Osta nuuskaa mustaa on irtobsnyys, renkas hjuva osta ruski.
- Anonyymi
Edes yksi asiallinen vastaus, siitä kiitos. Vielä jos joku kertoisi edes suunnilleen minkä verran renkaat rengastöineen (~%) ovat Haaparannan puolella on edullisempia kuin kotimaassa..
Ajatuksena tosiaan ajaa nykyiset renkaat loppuun syksyn Lapin - Norjan reissulla ja paluumatkalla poiketa Haaparannalla - sikäli jos se kannattaa...
Asiallinen matkailuauton 225/75 R16 C rengassarja on melkoisen arvokas kotimaassa.
Ps. Nuuskaa ostan korkeintaan omaan käyttöön. Tuskin siihenkään, kun ilmankin olen pärjännyt... - Anonyymi
👍suosittelen myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edes yksi asiallinen vastaus, siitä kiitos. Vielä jos joku kertoisi edes suunnilleen minkä verran renkaat rengastöineen (~%) ovat Haaparannan puolella on edullisempia kuin kotimaassa..
Ajatuksena tosiaan ajaa nykyiset renkaat loppuun syksyn Lapin - Norjan reissulla ja paluumatkalla poiketa Haaparannalla - sikäli jos se kannattaa...
Asiallinen matkailuauton 225/75 R16 C rengassarja on melkoisen arvokas kotimaassa.
Ps. Nuuskaa ostan korkeintaan omaan käyttöön. Tuskin siihenkään, kun ilmankin olen pärjännyt...Katso kmdack. se Halvat ovat. 👍
- Anonyymi
Toinen on NTT DÄCK näet hinnat netistä!
- Anonyymi
Ainakin tällä hetkellä siellä näkyy vain Bridgestonen kitkojen hinta. Ei tarjoa muita vaihtoehtoja - ehkä vielä liian aikaista?
- Anonyymi
rahaton ajelee ruman aka kans , mee töihin luuseri hahha ei renkaita oo varaa ostaa hahhah halavat poksahtaa heti , sama juttu kondoomien kans ajattele hyvä mies jos sulla lapset kyydissä henki pois ko renkaissa säästit.
- Anonyymi
Ja saisiko yllä olevasta vielä Nisti - Suomi käännöksen?
- Anonyymi
Hankintasuunnitelmissa ei ole mitkään halavimmat renkaat, vaan pohjolan olosuhteisiin suunnitellut (testimenestyjä) kitkarenkaat. Säästö toki mielessä, mutta turvallisuudesta tinkimättä. Kruunun kurssi on nyt sellainen, että käsittääkseni säästöä voisi syntyä. Jos edes 10%, niin Haaparannan puolella poikkeamisella saisi ihan ok. tuntipalkan.
T: Aloittaja
- Anonyymi
20% SÄÄSTÄT rengas hinnoissa,verrokkina Suomen puolen hinnat. Enemmänkin,riippuu täysin minkä merkin valitset.
- Anonyymi
Kiitti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984