Tarkoitus olisi löytää henkilö jolla ei ole varaa hankkia vahvistinta.
Minulla tarpeettomana Bulldog10 vahvistin.
Ei mikään huippu mutta ei maksa mitään.
Ajattelin ensin laittaa ilmon tori FI tai Facebook mutta pelkäänpä pahoin että kaiken maailman jobbarit/jälleenmyyjät kimpussa.
Lahjoitan kitaravahvistimen
9
342
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kelvannut kenellekään, iskin Fiskarsin kirveellä palasiksi ja poltin saunan kiukaassa. Kaiuttimen makain metalli keräykseen
- Anonyymi
Miten makait, ja mitä se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten makait, ja mitä se on?
Alkuasukasheimo.
- Anonyymi
Kaiuttimen makain metalli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiuttimessa voisi olla makai-apina jossa metallia. Puoliapina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metallikeräykseen kuuluu kaikki metallimusiikki.
- Anonyymi
No on se mulla vielä ehjänä tuo vahvistin. Ei van kelpaa kenellekään.
- Anonyymi
Jos se on toimiva vehje, niin lahjoita se jollekin koululle tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on toimiva vehje, niin lahjoita se jollekin koululle tms.
Toimii täysin. Yritän löytää jonkun joka sitä oikeasti tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818