Biisilingon paikka.

Tulin moottoripyörä/kyltttyyrireissulta kotiin joku aika sitten. Kävin katsoo eilen maailman hauskinta miestä ja kyllä se sitä hitto oli. 😁

https://youtu.be/rLWXzct4l7s

Takaspäin tullessa kävin morottaa ksveria ja siitä kotiin matkalla en jaksanut enää sonnustautua sadevaatteisiin....no tietty sain vettä niskaan, sekä kämppä oli 19 asteessa...lämmitin uunia, hellaa ja tietty saunsn. Nyt voi jo naureksia tyytyväisenä. ☺️

51

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joku kidnappaa jonkin niin joos eli siis samaa dead-or-alice, mieluiten kuolleen palautan tyttöresi

      • Hyvin sullakin taitaa mennä...???


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­y­m­­f­o­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17923618W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • No mä laitoin jonkun musalistan soimaan kaverilta lähtiessä ja Jukka, v.tun poikaa tuli melkein koko matka, enkä taatusti jäänyt vaihtaa listaa kaatosateeseen...🙄

        https://youtu.be/8SbUC-UaAxE

        Ei enää yhtää raggeen viittaavaakaan, kiitos. 🙄


    • Heinätkin varmaan lakoaa tään monsuunin takia...

      https://youtu.be/ASC8y3eecis

      Mutta kaikrlta löytyy vakio, kun katsellaan tarpeeksi pitkälle...sataneelle vedellekin. 😊




    • Anonyymi

      Minkä tahansa kastumisen ja kylmän jälkeen itse tehty puulämpö on herkkua.
      Moottoripyörällä kastuminen on kyllä yksi parhaita tapoja kastua. Vielä on tänä kesänä kokematta.

      - keinovaginamies-

      • Kostuminen moottoripyöräillessä on toiseksi huippua...ja siitä selviytyminen parasta mitä äkkisiltään muistaa. 😁

        No ehkä avolinjaan leijan lennättäminen pentuna sai aikaan enempi jotain selviytymis-efortteja... mut niistä aikaa..

        https://youtu.be/4UCLbQpWqMM

        Tää vaan tuli mieleen... tännepäin vois nyt mennä...😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Kostuminen moottoripyöräillessä on toiseksi huippua...ja siitä selviytyminen parasta mitä äkkisiltään muistaa. 😁

        No ehkä avolinjaan leijan lennättäminen pentuna sai aikaan enempi jotain selviytymis-efortteja... mut niistä aikaa..

        https://youtu.be/4UCLbQpWqMM

        Tää vaan tuli mieleen... tännepäin vois nyt mennä...😊

        Uijui.... Hanhista...

        https://youtu.be/_9Zxcv91XYA

        Kolmas nainen, mut Hanhista silti...😁



      • Nössö aika btw lähtee nukkuu. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Nössö aika btw lähtee nukkuu. 🤣

        Nukkuminen kun rahaa pankkiin laittaisi. Nukuin eilen kahdet päikkäritkin. Kehohan ei nuku jollei lepo ole tarpeen. 😄

        Olkookin, että nukkuminen on kuulemma homojen hommaa. 😃


      • Huitale kirjoitti:

        Nukkuminen kun rahaa pankkiin laittaisi. Nukuin eilen kahdet päikkäritkin. Kehohan ei nuku jollei lepo ole tarpeen. 😄

        Olkookin, että nukkuminen on kuulemma homojen hommaa. 😃

        Ps. Siis mun keho ennen kun joku taas ottaa itseensä univajeet ja unettomuudet.


    • Anonyymi

      Huvitusta riittänyt. Ylimielisyyden lisäksi toki.

    • Silloin kun stand up on hyvää, se on hyvää 👍
      Kyllä kesä kuivaa sen, minkä kasteleekin 😄🌞

      Paul Oxley's Unit: Terry's Inside
      https://youtu.be/Si9xeJkvPXc

      • Joo, kuivaahan se. 😊




      • Disseisback kirjoitti:

        Mikä se sellainen on? 🤣

        Hmm.🤔
        Se maistuu laiskalle aamulle pitkään vuoteessa ja mansikoille aamupuuron kanssa. 😄 Suosittelen 👍

        https://youtu.be/xGiBiHocSZM


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hmm.🤔
        Se maistuu laiskalle aamulle pitkään vuoteessa ja mansikoille aamupuuron kanssa. 😄 Suosittelen 👍

        https://youtu.be/xGiBiHocSZM

        Jaa, se on syötävää? 🤣

        Oon joskus voinut maistaakin. 😄


    • Anonyymi

      Raporteeraus sopii paremmin kotimaiset julkkikset osioon.

      • Mulla tökki tää sivusto eilen...😑


      • Disseisback kirjoitti:

        Mulla tökki tää sivusto eilen...😑

        Niin mullakin, mutta oli iltapuhteita. Hiiri hössötystä jne. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Niin mullakin, mutta oli iltapuhteita. Hiiri hössötystä jne. 😊

        No niin. 😁


      • Kileltämäti. 😊


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jooh niin mitä itse, tummia sävelläjeja kyllä levyssämme, oli hyvä kitaristi mukana tekemässä, tulikin aika hyvä siitä josta tein uusinnan korjasin joitain miksausvirheitä ja kuvia sekä videoita mukaan sitten..

    • Toi alotuksen biisi liian melankolinen. Mutta sä kun moottoripyöräilet, niin missä päin on sellanen puinen hylätty mylly jossa on sähköasemakin. En tarkot sitä vihdin vaan sellasta pienempää. Motoristit sen yleensä tietää.

      • Eipä ole tullut vastaan? Joku mylly muistaakseni on Jyväskylästä Kuopioonpäin.


      • Disseisback kirjoitti:

        Eipä ole tullut vastaan? Joku mylly muistaakseni on Jyväskylästä Kuopioonpäin.

        Siis tuulimylly...


    • Anonyymi

      ei yritin kirjoittaa että niin thermocell-juttu, karkasi, niin jos on jotain korjaaqmassa maastossa jotain mutteria ja päälle hyökkää noin 232332 miljardia hyttysst'ä kaikkiin silmiisi ja korviin, niin tuo tote3sin aiva
      n ok, kun se kaasu palaa siinä lai

      https://www.tokmanni.fi/brandit/thermacell

    • Anonyymi

      oikein veteraani-mopo millä monesti seikkailen kaikissa paikoissa, kun täysin erittäin hyväkuntoinen tekniikaltaan joku niinsanotusti kovakulkuinen vanha 1962, tai 1061 pappatunturi heheh :D

    • Anonyymi

      muttas kun jos tuollasisilla ajelee, niin pakko olla mustgt lasit päässä jottwaq ei joku ampiainen tai joku ötökkä iske suoraan silmään jas sok4euttwaa ilmän jos yörmää

    • Anonyymi

      Älä sano ei - Kake Randelin ~jannu huoleton!
      https://www.youtube.com/watch?v=R-s_fraX9mA

      Mansikkaa ei pahemmin mun maastani tule, prrr keleen räkättirastaat käyvät aterialla mun mansikkamaallani. Mä olin mielestäni ovela ja usutin Pojun ajammaan ne mansikkamaalta. Kyllä linnut lähtivät mutt,... tuli hiukan toisenlaisia ongelmia, taimisto kärsi vaurioita, lehdet vain sinkoili ilmaan, kuin linnut! Joitakin oli suunnilleen istutettava uudelleen, sen verran kuopaissut tassuillaan voimakkaasti, mansikantaimi kenollaan, ja irtonaisia puoliraakoja marjoja irronneena. Olen älyn jättiläinen, järjestin pahemman vahingon parissa minuutissa, mitä linnut parissa päivässä.

      Hain 5kg mansikka laatikon Cittarin pihalta; 35€ ! Nyt ne pitää vielä perata!
      Ne marjat joita perhe ei ehdi syömään tuoreena, luutavasti ainakin 4kg eli
      n. 8 litraa, luulisin päätyvän tänään pakastimeen. Jokos sielläpäinkin mansikat ovat kypsyneet! Vai onko teillä ollut vaan niitä rankkasateita? Mun on ollut käytettävä sadettamia ett mansikat pysyivät edes hengissä ja nyt tuo lauma... (räkättirastaat) ruokailee marjat!
      trollikka

      • Enpä oo murehtinut mansikoista. 😁

        Niitä saa tarvittaessa pakasteesta, jos tarttee talvellakin...siis kaupasta.

        Mutta voihan se olla, että vetisiltä täällä maistuvat...vettä on tullut aikalailla.😁

        Sanalla sanoen mä en ymmärrämarjavouhotuksien perään. 🤣
        Mun mutsi on koko ikänsä vouhottanut marjojen perään, sit se talvella kuitenkin koettaa työbtää marjoja ja mehuja sinnetänne, kun pakastimet täynnä. 😆

        Sanoisin, että noi on entisten sukupolvien "höyryharrastuksia". Voin osallistua sitten, kun mun mansikan, tai marjansyönti estyy. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Enpä oo murehtinut mansikoista. 😁

        Niitä saa tarvittaessa pakasteesta, jos tarttee talvellakin...siis kaupasta.

        Mutta voihan se olla, että vetisiltä täällä maistuvat...vettä on tullut aikalailla.😁

        Sanalla sanoen mä en ymmärrämarjavouhotuksien perään. 🤣
        Mun mutsi on koko ikänsä vouhottanut marjojen perään, sit se talvella kuitenkin koettaa työbtää marjoja ja mehuja sinnetänne, kun pakastimet täynnä. 😆

        Sanoisin, että noi on entisten sukupolvien "höyryharrastuksia". Voin osallistua sitten, kun mun mansikan, tai marjansyönti estyy. 😁

        Kuules nyt, sä myönnät syöväsi niitä kuitenkin. Nyt on niin ett jonkun höyrypään on sitäkin vouhotusta harrastettava, joillakin jopa ammattimaista mansikankasvatusta.
        Eikä tosiaankaan ole menneiden sukupolvien harrastusta!
        Mun kysymykseni oli retorinen, pelkkä puheen aihe ja samaan syssyyn liitin sään sekä linnut! Mutt kiitos vastauksesta kuitenkin. Mä olen saanut yli 8 litraa mansikkaa peratuksi, litra on jää kaapissa, muut mansikat pakasteessa.
        Tein majoneesia normaalia hiukan enemmän, koska munan keltuaisia mulla oli yhtäkkiä tuon verran. Ne valkuaiset tarvitsin marenkiin, joka nyt on ns. kuivumassa... uunissa se jo käväisi.

        Emon mieli teki Brita kakkua, siihen ehdottomasti tarvitaan marenkia... ja marenkiin munan valkusaisia. Vanilja rahkaa pitää ostaa, muuten mulla on kakkuainekset koossa.
        Nyt pitää voohottaa vain tuota majoneesia, naapuriini, siis tuonne maalaistaloon.

        Olli Halonen - Pohjola
        https://www.youtube.com/watch?v=O__sg36ElQ8
        On muuten tämän miehen paras biisi, jonka mä olen kuullut.
        Se isäni ikäinen on myös... puhutteleva ja Kylä keskellä ei mitään!
        Hyvää kesänjatkoa, sinnekin!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt, sä myönnät syöväsi niitä kuitenkin. Nyt on niin ett jonkun höyrypään on sitäkin vouhotusta harrastettava, joillakin jopa ammattimaista mansikankasvatusta.
        Eikä tosiaankaan ole menneiden sukupolvien harrastusta!
        Mun kysymykseni oli retorinen, pelkkä puheen aihe ja samaan syssyyn liitin sään sekä linnut! Mutt kiitos vastauksesta kuitenkin. Mä olen saanut yli 8 litraa mansikkaa peratuksi, litra on jää kaapissa, muut mansikat pakasteessa.
        Tein majoneesia normaalia hiukan enemmän, koska munan keltuaisia mulla oli yhtäkkiä tuon verran. Ne valkuaiset tarvitsin marenkiin, joka nyt on ns. kuivumassa... uunissa se jo käväisi.

        Emon mieli teki Brita kakkua, siihen ehdottomasti tarvitaan marenkia... ja marenkiin munan valkusaisia. Vanilja rahkaa pitää ostaa, muuten mulla on kakkuainekset koossa.
        Nyt pitää voohottaa vain tuota majoneesia, naapuriini, siis tuonne maalaistaloon.

        Olli Halonen - Pohjola
        https://www.youtube.com/watch?v=O__sg36ElQ8
        On muuten tämän miehen paras biisi, jonka mä olen kuullut.
        Se isäni ikäinen on myös... puhutteleva ja Kylä keskellä ei mitään!
        Hyvää kesänjatkoa, sinnekin!
        trollikka

        Sä höökäät kuin mun mutsi. 😃

        Sekin ottaa henkilökohtaisesti kaiken tuollaisen. Ja saa aikaan jopa stressin...😁

        Sillä mm. on liki aina päällä: Pakastimentyhjennysviikot! 🤣

        Mä tiedän, että tykkäät, että on 10 kohtaa tulessa yhtäaikaa ja händläät ne, mut hyvä kysymys sun kannalta olisi: Miksi?

        Kelle sun tarvii osoittaa ja näyttää, että kykenet, pystyt, osaat ja voit? 🤔
        Ja jos keksit jonkun, niin miks? 🤔

        Sulla on se yksi neiti siinä hetken sun vierellä ja kohta jo pinkaisee hittoon...keskity siihen ja höllää joutavammista, vaikka jaksaisit, pystyisit jne.

        Ja ihsn sanon sinun puolesta, en Mimmin.... se nakero voi hyvin. Mutta voit säkin jotain saada välillä. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sä höökäät kuin mun mutsi. 😃

        Sekin ottaa henkilökohtaisesti kaiken tuollaisen. Ja saa aikaan jopa stressin...😁

        Sillä mm. on liki aina päällä: Pakastimentyhjennysviikot! 🤣

        Mä tiedän, että tykkäät, että on 10 kohtaa tulessa yhtäaikaa ja händläät ne, mut hyvä kysymys sun kannalta olisi: Miksi?

        Kelle sun tarvii osoittaa ja näyttää, että kykenet, pystyt, osaat ja voit? 🤔
        Ja jos keksit jonkun, niin miks? 🤔

        Sulla on se yksi neiti siinä hetken sun vierellä ja kohta jo pinkaisee hittoon...keskity siihen ja höllää joutavammista, vaikka jaksaisit, pystyisit jne.

        Ja ihsn sanon sinun puolesta, en Mimmin.... se nakero voi hyvin. Mutta voit säkin jotain saada välillä. 😊

        "Kelle sun tarvii osoittaa ja näyttää, että kykenet, pystyt, osaat ja voit? "

        Vastaus; Ittelleni mä näytän ett mä osaan sekä pystyn siihen, mihin joku toinenkin!
        Sorry, ett vastaus tulee hiukan myöhässä, mutt kun mulla oli muutakin puuhaa ja Mimmi vielä oikutteli nukkumaan mennessään. Mun oli pakko leikkiä nukkuvaa n. ½h sängyssä, ennen kuin neiti viimein nukahti. Kävin koiran kanssa vielä pihalla, Poju kävi kusasemassa ja mä vein siileille koiran kuivamuonaa; liotettuna veteen kahdessa kupissa, molemmille omansa, ettei tule riitaa syömisistä. Eivät muuten ole poistuneet mun tontiltani, ilmeisesti kysymys on ruuasta, löysivät ns. elättäjän! Miks turhaan tekisi niskalimassa töitä; etsien päivän ravinnon. Ruoka tulee iltaisin takuu varmaan, päivin on vähintäänkin puhdasta vettä ja maasta löytyy matoja, (joskus etanoitakin) koppakuoriaisia, heinäsirkkoja ym.
        Hitto kun ne eivät pysty pyydystämään räkättirastaiden rosvojoukkoa.

        Ja kollikatit , jos mä päästäisin ne vapaaksi puutarhaan... ei ne siellä pysyisi, alle 10 min. niin pojat oisivat jo naapureiden pihoja tutkimassa! Joten kollit pysyy, niille rakennetussa; mikä mikä maassaan. (puisessa maailmassaan, kissankoppeineen)

        Olli Halonen - isän ikäinen...
        https://www.youtube.com/watch?v=GlWBreEAZL4

        Hyvää yötä! Taidan pelata muutaman pelin, omaksi ilokseni, ilman henkilökohtaisuuksia!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kelle sun tarvii osoittaa ja näyttää, että kykenet, pystyt, osaat ja voit? "

        Vastaus; Ittelleni mä näytän ett mä osaan sekä pystyn siihen, mihin joku toinenkin!
        Sorry, ett vastaus tulee hiukan myöhässä, mutt kun mulla oli muutakin puuhaa ja Mimmi vielä oikutteli nukkumaan mennessään. Mun oli pakko leikkiä nukkuvaa n. ½h sängyssä, ennen kuin neiti viimein nukahti. Kävin koiran kanssa vielä pihalla, Poju kävi kusasemassa ja mä vein siileille koiran kuivamuonaa; liotettuna veteen kahdessa kupissa, molemmille omansa, ettei tule riitaa syömisistä. Eivät muuten ole poistuneet mun tontiltani, ilmeisesti kysymys on ruuasta, löysivät ns. elättäjän! Miks turhaan tekisi niskalimassa töitä; etsien päivän ravinnon. Ruoka tulee iltaisin takuu varmaan, päivin on vähintäänkin puhdasta vettä ja maasta löytyy matoja, (joskus etanoitakin) koppakuoriaisia, heinäsirkkoja ym.
        Hitto kun ne eivät pysty pyydystämään räkättirastaiden rosvojoukkoa.

        Ja kollikatit , jos mä päästäisin ne vapaaksi puutarhaan... ei ne siellä pysyisi, alle 10 min. niin pojat oisivat jo naapureiden pihoja tutkimassa! Joten kollit pysyy, niille rakennetussa; mikä mikä maassaan. (puisessa maailmassaan, kissankoppeineen)

        Olli Halonen - isän ikäinen...
        https://www.youtube.com/watch?v=GlWBreEAZL4

        Hyvää yötä! Taidan pelata muutaman pelin, omaksi ilokseni, ilman henkilökohtaisuuksia!
        trollikka

        No niin... Sitähän se...

        Mitäs peliä sä pelailet?

        Niin ja puhutko kenties siileistä?


    • Anonyymi

      tuollaisilla kyllä pääös3ee vaikka minne, olin ise vaikka nmiunne sitten jos on iso pytörä, minä olin

      jotain metszäkoneen uraa hahha... pääösee niistä jos on isopyörä. mop

      • Jep. Nyt taisit vetästä dosetista jo tiistaiaamupäivänkin satsia...

        Oleppas tarkkana. 😊


    • Anonyymi

      jos sylinteriin tipahtaa mutteri vahingossa ja sitä korjaamaan ö.... thermocelll, mututa suositan kokeilemaan noita tuotteita

      • Jeesus sentään! Sä oot nero! 😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe