Onko täällä ketään hereillä?

Anonyymi-ap

Edes yksi keskustelutaitoinen?

Jos on, kysyisin yhden kysymyksen. Mistä tunnistaa nopeasti tyhmän ihmisen?

36

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä jos tunnistettava on hitaasti tyhmä?

      • Anonyymi

        Ihan sama.

        Mistä sinä tunnistat tyhmän ihmisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama.

        Mistä sinä tunnistat tyhmän ihmisen?

        Sen vain tunnistaa, mutta tarkkoja määreitä sille on hankala antaa, sillä tyhmyyttä on lukuisia versioita.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Sen vain tunnistaa, mutta tarkkoja määreitä sille on hankala antaa, sillä tyhmyyttä on lukuisia versioita.

        Tyhmällä on mielipiteet ja vastaukset kaikkeen, muttei ainuttakaan kysymystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmällä on mielipiteet ja vastaukset kaikkeen, muttei ainuttakaan kysymystä.

        On myös tyhmiä, jotka eivät ole mistään mitään mieltä. vaan ovat aina samaa miltä kuin yleinen mielipide.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        On myös tyhmiä, jotka eivät ole mistään mitään mieltä. vaan ovat aina samaa miltä kuin yleinen mielipide.

        Ja heillä on aina mielipide ja vastaus kaikkeen.

        Tärkeimmät kysymykset on aina Miten? Miksi? Mitä?

        Kysymysten järjestyksellä ei ole väliä. :)


    • Anonyymi

      Huumorintajuttomuus

      • Anonyymi

        Juu. Tämän kirjoitan alle.

        Mutta itsellä on vielä tarkempi kuvaus tyhmyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Tämän kirjoitan alle.

        Mutta itsellä on vielä tarkempi kuvaus tyhmyydestä

        Minua vaan kiinnostaa se, että näkeekö kukaan muu tyhmyyden samalla tavalla kuin minä. Siksi utelen... :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun Genio ottaa viiniä, hän haluaa keskustella aina omasta viisaudestaan ja muiden tyhmyydestä.

      • Anonyymi

        Kerro sinä meille omasta viisaudestasi.


    • Tyhmä ihminen on niin itseään täynnä, ettei hän oleta kenenkään muun pystyvän riittävän hyvätasoiseen keskusteluun kanssaan.

      Siinä yksi määritelmä.

      • Anonyymi

        Minä oletan sitä, että sinusta ei ole keskustelemaan minun kanssani. Perustan sen mielipiteeni kokemukseeni palstalla. Ehkä minä olen sitten tyhmä. Fuck should I care?

        Fiksu ihminen olisi toisaalta keskustellut ja ottanut sillä tavalla selvää minun keskustelutaidoistani sen sijaan että olisi lähtenyt suoraan hyökkäykseen. Ja vielä fiksumpi ihminen olisi jättänyt kokonaan reagoimatta ja provosoitumatta... :)

        Mutta damned! Tasan ei käy aina älyn ja onnen lahjat... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä oletan sitä, että sinusta ei ole keskustelemaan minun kanssani. Perustan sen mielipiteeni kokemukseeni palstalla. Ehkä minä olen sitten tyhmä. Fuck should I care?

        Fiksu ihminen olisi toisaalta keskustellut ja ottanut sillä tavalla selvää minun keskustelutaidoistani sen sijaan että olisi lähtenyt suoraan hyökkäykseen. Ja vielä fiksumpi ihminen olisi jättänyt kokonaan reagoimatta ja provosoitumatta... :)

        Mutta damned! Tasan ei käy aina älyn ja onnen lahjat... :D

        Ja paskat sinä oleta mitään, kunhan haluat olla ilkeä. 🤣

        Veikkaanpa, että sinusta ei ole keskustelemaan minua kiinnostavista aiheista.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ja paskat sinä oleta mitään, kunhan haluat olla ilkeä. 🤣

        Veikkaanpa, että sinusta ei ole keskustelemaan minua kiinnostavista aiheista.

        Minä en halua olla ilkeä. Minä olen ilkeä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua olla ilkeä. Minä olen ilkeä. :)

        En usko. Ei kukaan ole pohjimmiltaan ilkeä.
        Elämä on saattanut kolhia niin, että ihminen on kovettanut itsensä.
        On tullut tehtyä virheitä. On satuttanut ja tullut satutetuksi. - Kyllä siitä negatiivisen kierteestä pääsee pois, kun löytää syyn, miksi niin haluaa tehdä.
        Suosittelen, tee niin oman itsesi vuoksi.
        On paljon syitä, miksi ihminen vois olla katkera, mutta varmasti vähintään yhtä paljon aihetta olla onnellinen ja tyytyä siihen mitä on.

        Olin illalla Olavi Uusivirran keikalla. Taisin juuri kopsata häneltä jonkin ajatuksen. 😄


      • Anonyymi

        😁 Aika hyvä!

        Viisas ihminen tietää olevansa tyhmä.

        xLiner


    • Anonyymi

      Suuntaa-antava vihje voisi olla, jos sellaiseksi todettava ei vaivaudu miettimään mitään sellaista, mistä ei ole hänelle henkilökohtaista välitöntä materiaalista hyötyä/iloa.

      • Anonyymi

        Kuvailit juuri yli 90% ihmisistä. :)


    • Anonyymi

      Nykyaikana se möllöttää kännykkä kädessä, pitää itsestään kovasti ääntä eikä osaa käyttää hakukoneita vastauksien etsimiseen.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kumpi sitten on tyhmempi, se joka häiriintyy itsekeiskeisestä mölisijästä vaiko mölisijä joka julistaa olevansa älykäs. Ja mahtaako sillä olla mitään väliäkään..

        xLiner


    • Mistä tunnistaa? Noh tietenki kun alistaa ja nimittelee rumasti ihan ilman syytä.

      • Anonyymi

        Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?

        xLiner

        ”Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?


        Erimieltä oleminen toisen omista omakohtaisesta elämästä kyllä se henkilö tietää todenäköisemmin omasta elämästään ja siitä herjaan, mustamaalaus(ennakkoluuloilla ) on sitä kiusaamista. Peräti rumasti nimittäminen ja toisen henkilökohtaisella ominaisuuksien takia rumasti nimittäminen(haukkuminen) tai esim esittäminem kontekstistä irrotettu tekstiä ,sillä halventamista. Se on kiusaamista(ja muita henkisen väkivallan sekä rikollista ja kunnialoukkausta)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?

        xLiner

        Otetaan huomioon sekin jos perheessä kaksi aikuista on samaa mieltä tilanteestaan, niin sillä se mitä päästää ilmaan asioita näiden kahden ihmisen mielipidettä vastaa omasta tilanteesta. Nii että asiassa kyllä sitten aika paljon herjaa. Mutta esim jos asialla olisi kuin kaksivanhempaa eri mieltä perheen tilanteesta sitten se väärässä mahdollisuus on todennäköinen. .


      • valtakunta kirjoitti:

        ”Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?


        Erimieltä oleminen toisen omista omakohtaisesta elämästä kyllä se henkilö tietää todenäköisemmin omasta elämästään ja siitä herjaan, mustamaalaus(ennakkoluuloilla ) on sitä kiusaamista. Peräti rumasti nimittäminen ja toisen henkilökohtaisella ominaisuuksien takia rumasti nimittäminen(haukkuminen) tai esim esittäminem kontekstistä irrotettu tekstiä ,sillä halventamista. Se on kiusaamista(ja muita henkisen väkivallan sekä rikollista ja kunnialoukkausta)

        Myös siihen jos perheessä on isommat lapsetkin erimieltä asiasta että joo se vielä todenäköinen ulkopuolisen mielipide juu. Eikä tajus silti vaikka sanotaan ja herjataan ja muita rikollista vaan omia mielikuvia änkeäkseen olevan totta kyllä sellainen kuin väittää muuta kyllä aikamoinen ongelma on . Miksi siis on se yksityiseen suojakin ja lakia rankaistavat asioitakin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Otetaan huomioon sekin jos perheessä kaksi aikuista on samaa mieltä tilanteestaan, niin sillä se mitä päästää ilmaan asioita näiden kahden ihmisen mielipidettä vastaa omasta tilanteesta. Nii että asiassa kyllä sitten aika paljon herjaa. Mutta esim jos asialla olisi kuin kaksivanhempaa eri mieltä perheen tilanteesta sitten se väärässä mahdollisuus on todennäköinen. .

        Jos kaksi ainoata päättävävässä asemassa olevaa luulee olevansa oikeassa, käsissä voi olla täys katastrofi.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi ainoata päättävävässä asemassa olevaa luulee olevansa oikeassa, käsissä voi olla täys katastrofi.

        xLiner

        Kyllähän on täysin katastrofi jo pelkästään siinä että on päättäjiä vääriä merkittävässä asemassa kuin ettei FFP2 hengityssuojaimia ei ole käytössä edes suojia suosittelussa. Kyllä noilla päättäjilläkin pitäisi olla jokin testit piisi olla valtaa päästäkseen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllähän on täysin katastrofi jo pelkästään siinä että on päättäjiä vääriä merkittävässä asemassa kuin ettei FFP2 hengityssuojaimia ei ole käytössä edes suojia suosittelussa. Kyllä noilla päättäjilläkin pitäisi olla jokin testit piisi olla valtaa päästäkseen.

        Ettei nyt unohdeta sitäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi ainoata päättävävässä asemassa olevaa luulee olevansa oikeassa, käsissä voi olla täys katastrofi.

        xLiner

        esim on vain 2 ääripäätä sodalla rauhasta ei edes voi keskustella ilman että edusta toista ääripäätä tai ajattelet itseäsi. Kyllä näillä on myös aika merkittäviä ihmisten typeristä teoista tajuamatta kuinka iso osa menee mukaan tähän.


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen ihan fyysisesti aivovammainen. Silti äo on keskiarvon yläpuolella.

      Siitä on neuropsykologin todistus.

      >simiti<

      • Olen surullinen puolestasi kun aivojasi ehjänä olisi varsinkin nyt tarvittu täysteräksisenä.


    • Anonyymi

      Miksi tyhmyyttä pitäisi tunnistaa, ei siinä ole mitään mielenkiintoista 🤡

    • Itselläni tulee tyhmästä ihmisestä mieleen mm. sellainen, joka ei käsitä tai osaa jotain yksinkertaista asiaa, vaikka selitetty ja neuvottu on.
      Esimerkiksi, kyselee että miten joku asia tehdään, vaikka selkeät ohjeet on nenän edessä. Enkä tarkoita vieraskielisiä tai kehitysvammaisia ihmisiä, missään nimessä. Vaan ihan oikeasti tyhmiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe