Onko täällä ketään hereillä?

Anonyymi-ap

Edes yksi keskustelutaitoinen?

Jos on, kysyisin yhden kysymyksen. Mistä tunnistaa nopeasti tyhmän ihmisen?

36

295

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä jos tunnistettava on hitaasti tyhmä?

      • Anonyymi

        Ihan sama.

        Mistä sinä tunnistat tyhmän ihmisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama.

        Mistä sinä tunnistat tyhmän ihmisen?

        Sen vain tunnistaa, mutta tarkkoja määreitä sille on hankala antaa, sillä tyhmyyttä on lukuisia versioita.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Sen vain tunnistaa, mutta tarkkoja määreitä sille on hankala antaa, sillä tyhmyyttä on lukuisia versioita.

        Tyhmällä on mielipiteet ja vastaukset kaikkeen, muttei ainuttakaan kysymystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmällä on mielipiteet ja vastaukset kaikkeen, muttei ainuttakaan kysymystä.

        On myös tyhmiä, jotka eivät ole mistään mitään mieltä. vaan ovat aina samaa miltä kuin yleinen mielipide.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        On myös tyhmiä, jotka eivät ole mistään mitään mieltä. vaan ovat aina samaa miltä kuin yleinen mielipide.

        Ja heillä on aina mielipide ja vastaus kaikkeen.

        Tärkeimmät kysymykset on aina Miten? Miksi? Mitä?

        Kysymysten järjestyksellä ei ole väliä. :)


    • Anonyymi

      Huumorintajuttomuus

      • Anonyymi

        Juu. Tämän kirjoitan alle.

        Mutta itsellä on vielä tarkempi kuvaus tyhmyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Tämän kirjoitan alle.

        Mutta itsellä on vielä tarkempi kuvaus tyhmyydestä

        Minua vaan kiinnostaa se, että näkeekö kukaan muu tyhmyyden samalla tavalla kuin minä. Siksi utelen... :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun Genio ottaa viiniä, hän haluaa keskustella aina omasta viisaudestaan ja muiden tyhmyydestä.

      • Anonyymi

        Kerro sinä meille omasta viisaudestasi.


    • Tyhmä ihminen on niin itseään täynnä, ettei hän oleta kenenkään muun pystyvän riittävän hyvätasoiseen keskusteluun kanssaan.

      Siinä yksi määritelmä.

      • Anonyymi

        Minä oletan sitä, että sinusta ei ole keskustelemaan minun kanssani. Perustan sen mielipiteeni kokemukseeni palstalla. Ehkä minä olen sitten tyhmä. Fuck should I care?

        Fiksu ihminen olisi toisaalta keskustellut ja ottanut sillä tavalla selvää minun keskustelutaidoistani sen sijaan että olisi lähtenyt suoraan hyökkäykseen. Ja vielä fiksumpi ihminen olisi jättänyt kokonaan reagoimatta ja provosoitumatta... :)

        Mutta damned! Tasan ei käy aina älyn ja onnen lahjat... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä oletan sitä, että sinusta ei ole keskustelemaan minun kanssani. Perustan sen mielipiteeni kokemukseeni palstalla. Ehkä minä olen sitten tyhmä. Fuck should I care?

        Fiksu ihminen olisi toisaalta keskustellut ja ottanut sillä tavalla selvää minun keskustelutaidoistani sen sijaan että olisi lähtenyt suoraan hyökkäykseen. Ja vielä fiksumpi ihminen olisi jättänyt kokonaan reagoimatta ja provosoitumatta... :)

        Mutta damned! Tasan ei käy aina älyn ja onnen lahjat... :D

        Ja paskat sinä oleta mitään, kunhan haluat olla ilkeä. 🤣

        Veikkaanpa, että sinusta ei ole keskustelemaan minua kiinnostavista aiheista.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ja paskat sinä oleta mitään, kunhan haluat olla ilkeä. 🤣

        Veikkaanpa, että sinusta ei ole keskustelemaan minua kiinnostavista aiheista.

        Minä en halua olla ilkeä. Minä olen ilkeä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua olla ilkeä. Minä olen ilkeä. :)

        En usko. Ei kukaan ole pohjimmiltaan ilkeä.
        Elämä on saattanut kolhia niin, että ihminen on kovettanut itsensä.
        On tullut tehtyä virheitä. On satuttanut ja tullut satutetuksi. - Kyllä siitä negatiivisen kierteestä pääsee pois, kun löytää syyn, miksi niin haluaa tehdä.
        Suosittelen, tee niin oman itsesi vuoksi.
        On paljon syitä, miksi ihminen vois olla katkera, mutta varmasti vähintään yhtä paljon aihetta olla onnellinen ja tyytyä siihen mitä on.

        Olin illalla Olavi Uusivirran keikalla. Taisin juuri kopsata häneltä jonkin ajatuksen. 😄


      • Anonyymi

        😁 Aika hyvä!

        Viisas ihminen tietää olevansa tyhmä.

        xLiner


    • Anonyymi

      Suuntaa-antava vihje voisi olla, jos sellaiseksi todettava ei vaivaudu miettimään mitään sellaista, mistä ei ole hänelle henkilökohtaista välitöntä materiaalista hyötyä/iloa.

      • Anonyymi

        Kuvailit juuri yli 90% ihmisistä. :)


    • Anonyymi

      Nykyaikana se möllöttää kännykkä kädessä, pitää itsestään kovasti ääntä eikä osaa käyttää hakukoneita vastauksien etsimiseen.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kumpi sitten on tyhmempi, se joka häiriintyy itsekeiskeisestä mölisijästä vaiko mölisijä joka julistaa olevansa älykäs. Ja mahtaako sillä olla mitään väliäkään..

        xLiner


    • Mistä tunnistaa? Noh tietenki kun alistaa ja nimittelee rumasti ihan ilman syytä.

      • Anonyymi

        Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?

        xLiner

        ”Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?


        Erimieltä oleminen toisen omista omakohtaisesta elämästä kyllä se henkilö tietää todenäköisemmin omasta elämästään ja siitä herjaan, mustamaalaus(ennakkoluuloilla ) on sitä kiusaamista. Peräti rumasti nimittäminen ja toisen henkilökohtaisella ominaisuuksien takia rumasti nimittäminen(haukkuminen) tai esim esittäminem kontekstistä irrotettu tekstiä ,sillä halventamista. Se on kiusaamista(ja muita henkisen väkivallan sekä rikollista ja kunnialoukkausta)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?

        xLiner

        Otetaan huomioon sekin jos perheessä kaksi aikuista on samaa mieltä tilanteestaan, niin sillä se mitä päästää ilmaan asioita näiden kahden ihmisen mielipidettä vastaa omasta tilanteesta. Nii että asiassa kyllä sitten aika paljon herjaa. Mutta esim jos asialla olisi kuin kaksivanhempaa eri mieltä perheen tilanteesta sitten se väärässä mahdollisuus on todennäköinen. .


      • valtakunta kirjoitti:

        ”Entäpä jos on hyvä syy puuttua, mutta toinen ei vaan tajua sitä?

        Entäpä jos toinen ymmärtää eri mieltä olemisen aina kiusaamiseksi? Onko se viisasta vai tyhmää?


        Erimieltä oleminen toisen omista omakohtaisesta elämästä kyllä se henkilö tietää todenäköisemmin omasta elämästään ja siitä herjaan, mustamaalaus(ennakkoluuloilla ) on sitä kiusaamista. Peräti rumasti nimittäminen ja toisen henkilökohtaisella ominaisuuksien takia rumasti nimittäminen(haukkuminen) tai esim esittäminem kontekstistä irrotettu tekstiä ,sillä halventamista. Se on kiusaamista(ja muita henkisen väkivallan sekä rikollista ja kunnialoukkausta)

        Myös siihen jos perheessä on isommat lapsetkin erimieltä asiasta että joo se vielä todenäköinen ulkopuolisen mielipide juu. Eikä tajus silti vaikka sanotaan ja herjataan ja muita rikollista vaan omia mielikuvia änkeäkseen olevan totta kyllä sellainen kuin väittää muuta kyllä aikamoinen ongelma on . Miksi siis on se yksityiseen suojakin ja lakia rankaistavat asioitakin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Otetaan huomioon sekin jos perheessä kaksi aikuista on samaa mieltä tilanteestaan, niin sillä se mitä päästää ilmaan asioita näiden kahden ihmisen mielipidettä vastaa omasta tilanteesta. Nii että asiassa kyllä sitten aika paljon herjaa. Mutta esim jos asialla olisi kuin kaksivanhempaa eri mieltä perheen tilanteesta sitten se väärässä mahdollisuus on todennäköinen. .

        Jos kaksi ainoata päättävävässä asemassa olevaa luulee olevansa oikeassa, käsissä voi olla täys katastrofi.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi ainoata päättävävässä asemassa olevaa luulee olevansa oikeassa, käsissä voi olla täys katastrofi.

        xLiner

        Kyllähän on täysin katastrofi jo pelkästään siinä että on päättäjiä vääriä merkittävässä asemassa kuin ettei FFP2 hengityssuojaimia ei ole käytössä edes suojia suosittelussa. Kyllä noilla päättäjilläkin pitäisi olla jokin testit piisi olla valtaa päästäkseen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllähän on täysin katastrofi jo pelkästään siinä että on päättäjiä vääriä merkittävässä asemassa kuin ettei FFP2 hengityssuojaimia ei ole käytössä edes suojia suosittelussa. Kyllä noilla päättäjilläkin pitäisi olla jokin testit piisi olla valtaa päästäkseen.

        Ettei nyt unohdeta sitäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi ainoata päättävävässä asemassa olevaa luulee olevansa oikeassa, käsissä voi olla täys katastrofi.

        xLiner

        esim on vain 2 ääripäätä sodalla rauhasta ei edes voi keskustella ilman että edusta toista ääripäätä tai ajattelet itseäsi. Kyllä näillä on myös aika merkittäviä ihmisten typeristä teoista tajuamatta kuinka iso osa menee mukaan tähän.


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen ihan fyysisesti aivovammainen. Silti äo on keskiarvon yläpuolella.

      Siitä on neuropsykologin todistus.

      >simiti<

      • Olen surullinen puolestasi kun aivojasi ehjänä olisi varsinkin nyt tarvittu täysteräksisenä.


    • Anonyymi

      Miksi tyhmyyttä pitäisi tunnistaa, ei siinä ole mitään mielenkiintoista 🤡

    • Itselläni tulee tyhmästä ihmisestä mieleen mm. sellainen, joka ei käsitä tai osaa jotain yksinkertaista asiaa, vaikka selitetty ja neuvottu on.
      Esimerkiksi, kyselee että miten joku asia tehdään, vaikka selkeät ohjeet on nenän edessä. Enkä tarkoita vieraskielisiä tai kehitysvammaisia ihmisiä, missään nimessä. Vaan ihan oikeasti tyhmiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1950
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1507
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1320
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1225
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1027
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe