Laihdun syömällä 3000 kaloria päiväsdä

Anonyymi-ap

68

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö 10 000 kaloria päivässä eli laihdutuskalorit täytyy olla 7000 kaloria päivässä😲

      Sohvaperuna laihtuu syömällä VAIN 1500 kaloria päivässä.😲


      Nälkäinen tähtiuimari syö 10 000 kilokaloria päivässä - katso kuva ateriasta https://www.is.fi/uinti/art-2000000787591.html

      • Anonyymi

        Liikunta laihduttaa vain silloin kun se on OIKEASTI RASKASTA koska kevyt liikunta EI kuluta paljon energiaa.
        Minullakin alkanut nyt lähteä rasvaa alavatsasta,vatsanahka on mennyt aivan kurtulle..

        Kerran yksi oikea juoksuurheilija sanoi että hän laihtuu vasta sitten kun laskee kalorit alas
        Ei tietenkään voi laihtua jos liikkuminen ON muuttunut energiataloudelliseksi
        Hyväkuntoiselle juoksijalle on kevyt hölkkä liian kevyttä liikuntaa laihtumiseen.


      • Anonyymi

        Luulin että en laihdu nyt ollenkaan kun olen syönyt liikaa
        Puolet kaloreista on tullut roskaruuasta eikä sekään näköjään ole vaikuttanut mitenkään laihtumiseen .
        Kalorinkulutukseni on ollut niin suuri että laihdun tosiaan suuremmilla kaloreilla


        Liikunta joka on samanaikaista airoopista liikuntaa ja voimaharjoittelua laihduttaa parhaiten.
        Pelkkä voimaharjoittelua lisää vain lihasmassaa.

        Minulla tämä ensimmäinen reeni on vain kevyttä pyöräilyä ja varsinainen rasvanpolttoreenin teen rullaluisteluhiihdolla painojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että en laihdu nyt ollenkaan kun olen syönyt liikaa
        Puolet kaloreista on tullut roskaruuasta eikä sekään näköjään ole vaikuttanut mitenkään laihtumiseen .
        Kalorinkulutukseni on ollut niin suuri että laihdun tosiaan suuremmilla kaloreilla


        Liikunta joka on samanaikaista airoopista liikuntaa ja voimaharjoittelua laihduttaa parhaiten.
        Pelkkä voimaharjoittelua lisää vain lihasmassaa.

        Minulla tämä ensimmäinen reeni on vain kevyttä pyöräilyä ja varsinainen rasvanpolttoreenin teen rullaluisteluhiihdolla painojen kanssa.

        Se ON esimerkiksi RASKASTA liikuntaa jos menee kävelemään oikein vetelälle suolle ja jos kävelet kovalla maalla se ON kevyttä liikuntaa.
        Itse yritin sillä reenillä kaksi kuukautta sitten,se ei kuitenkaan onnistunut koska tuli joku kyylä ukko ajamaan pois suolta.Häiritsin muka haikaran pesintää
        Katsoin netistä haikarat pesii korkealle kuuseen eikä suolle.
        Menin sitten kovemmalle suolle ja siitä reenistä ei ollut mitään hyötyä.Sen takia tämä edellinen kuurini epäonnistui
        Toinen pehmeä suokin olisi ollut tiedossa,mutta se on liian kaukana joten en alkanut siellä käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että en laihdu nyt ollenkaan kun olen syönyt liikaa
        Puolet kaloreista on tullut roskaruuasta eikä sekään näköjään ole vaikuttanut mitenkään laihtumiseen .
        Kalorinkulutukseni on ollut niin suuri että laihdun tosiaan suuremmilla kaloreilla


        Liikunta joka on samanaikaista airoopista liikuntaa ja voimaharjoittelua laihduttaa parhaiten.
        Pelkkä voimaharjoittelua lisää vain lihasmassaa.

        Minulla tämä ensimmäinen reeni on vain kevyttä pyöräilyä ja varsinainen rasvanpolttoreenin teen rullaluisteluhiihdolla painojen kanssa.

        KAIKKI MITÄ SYÖN PÄIVÄN AIKANA ON HERKULLISTA RUOKAA
        Uskokaa pois,terveellinen ruokakin VOI olla hyvää.🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että en laihdu nyt ollenkaan kun olen syönyt liikaa
        Puolet kaloreista on tullut roskaruuasta eikä sekään näköjään ole vaikuttanut mitenkään laihtumiseen .
        Kalorinkulutukseni on ollut niin suuri että laihdun tosiaan suuremmilla kaloreilla


        Liikunta joka on samanaikaista airoopista liikuntaa ja voimaharjoittelua laihduttaa parhaiten.
        Pelkkä voimaharjoittelua lisää vain lihasmassaa.

        Minulla tämä ensimmäinen reeni on vain kevyttä pyöräilyä ja varsinainen rasvanpolttoreenin teen rullaluisteluhiihdolla painojen kanssa.

        Laihtuminen ALENSI samalla myös VERENPAINETTA
        nyt yläpaine vain 113 vaikka on syönyt paljon
        3000 kaloria päivässä,eli jos syö paljon JA KULUTTAA KALORIT SE EI NOSTA VERENPAINETTA.

        Verenpaine nousee vasta sitten kun syö paljon eikä liiku ja lihoo💀
        Nyt täytyy hiihtää yhdellä kädellä koska oikea käsi kipeytyy.olka ja kyynerpäästä Se vammautuu muutama vuosi sitten kun jouduin tekemään raskaammat työt,siitä pitää alkaa hakemaan vahingonkorvauksia 300 000 euroa pysyvästä työkyvyn menettämisestä ja kivusta ja särystä.
        Se on työnantajalta RIKOS teettää yhdellä miehellä viiden miehen työt.Työturvallisiussäännöissä on tarkat säännöt miten paljon työ saa kuormittaa.
        Kun rusto kuluu pois nivelten välistä luut alkavat hankaamaan toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtuminen ALENSI samalla myös VERENPAINETTA
        nyt yläpaine vain 113 vaikka on syönyt paljon
        3000 kaloria päivässä,eli jos syö paljon JA KULUTTAA KALORIT SE EI NOSTA VERENPAINETTA.

        Verenpaine nousee vasta sitten kun syö paljon eikä liiku ja lihoo💀
        Nyt täytyy hiihtää yhdellä kädellä koska oikea käsi kipeytyy.olka ja kyynerpäästä Se vammautuu muutama vuosi sitten kun jouduin tekemään raskaammat työt,siitä pitää alkaa hakemaan vahingonkorvauksia 300 000 euroa pysyvästä työkyvyn menettämisestä ja kivusta ja särystä.
        Se on työnantajalta RIKOS teettää yhdellä miehellä viiden miehen työt.Työturvallisiussäännöissä on tarkat säännöt miten paljon työ saa kuormittaa.
        Kun rusto kuluu pois nivelten välistä luut alkavat hankaamaan toisiaan.

        Yhdellä miehellä 5:n miehen työt!? Täysin mahdotonta!
        Alkuperäinen mitoitus on ollut anuksesta.
        2/1 suhde on mahdollista joissakin julkishallinnon tehtävissä mutta ei yksityisellä sektorilla.

        Yksi ihminen pystyy tekemään YHDEN ihmisen työt. Jonkin tason tehokkuuseroja on.
        Jos suhde kärjistyy niin kyse on hallitsemattomasta velttoilusta, ylimiehityksestä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä miehellä 5:n miehen työt!? Täysin mahdotonta!
        Alkuperäinen mitoitus on ollut anuksesta.
        2/1 suhde on mahdollista joissakin julkishallinnon tehtävissä mutta ei yksityisellä sektorilla.

        Yksi ihminen pystyy tekemään YHDEN ihmisen työt. Jonkin tason tehokkuuseroja on.
        Jos suhde kärjistyy niin kyse on hallitsemattomasta velttoilusta, ylimiehityksestä tms.

        Tiesitkö,työpaikkoja on siksi paljon auki KOSKA monet pysty enään tekemään entistä työtä vammautumisen takia.
        Minullakin meni käsi siihen kuntoon että en pystynyt ottamaan kädellä avaimia taskusta,enkä hämmentämään puurokattilaa enkä leikkaamaan leipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö,työpaikkoja on siksi paljon auki KOSKA monet pysty enään tekemään entistä työtä vammautumisen takia.
        Minullakin meni käsi siihen kuntoon että en pystynyt ottamaan kädellä avaimia taskusta,enkä hämmentämään puurokattilaa enkä leikkaamaan leipää.

        Nyt kuitenkin pyöräilet ja hiihdät viisi tuntia päivässä.

        Yhteiskunta maksaa eläkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuitenkin pyöräilet ja hiihdät viisi tuntia päivässä.

        Yhteiskunta maksaa eläkkeesi.

        Kaikki on maksettu ITSE,mutta rikolliset pitäisi saada vastuuseen.Ihmisistä tehdään tahallaan invaliideja teettämällä liikaa työtä koska se tulee työnantajalle halvaksi.
        Monia töitä EI kannattaisi mennä tekemään mistään. hinnasta,jos teet sitä vain puoli vuotta niin et pysty enään koskaan tekemään mitään työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö,työpaikkoja on siksi paljon auki KOSKA monet pysty enään tekemään entistä työtä vammautumisen takia.
        Minullakin meni käsi siihen kuntoon että en pystynyt ottamaan kädellä avaimia taskusta,enkä hämmentämään puurokattilaa enkä leikkaamaan leipää.

        "Tiesitkö,työpaikkoja on siksi paljon auki KOSKA monet pysty enään tekemään entistä työtä vammautumisen takia."

        Höpöhöpö. Työpaikkoja on siksi niin paljon tarjolla kun laiskat ihmiset saa liikaa tukia ettei työnteko kannata kun samalla rahalla voi olla kotona. Mihin muka semmoinen "vammautuu" kun ei ole koskaan palkkatyötä tehnytkään. Vammainenkin voi sitä paitsi tehdä soveltuvaa työtä. Harva työ on nykyään fyysistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö,työpaikkoja on siksi paljon auki KOSKA monet pysty enään tekemään entistä työtä vammautumisen takia.
        Minullakin meni käsi siihen kuntoon että en pystynyt ottamaan kädellä avaimia taskusta,enkä hämmentämään puurokattilaa enkä leikkaamaan leipää.

        Kumma kun käsi kestää painosi pyörän päällä ja romupyörien kanssa työskentelyn. Mutta ei voi tehdä mitään työtä muka?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on maksettu ITSE,mutta rikolliset pitäisi saada vastuuseen.Ihmisistä tehdään tahallaan invaliideja teettämällä liikaa työtä koska se tulee työnantajalle halvaksi.
        Monia töitä EI kannattaisi mennä tekemään mistään. hinnasta,jos teet sitä vain puoli vuotta niin et pysty enään koskaan tekemään mitään työtä.

        Minäkin olin puoli vuotta töissä ja pahoitin mieleni kun minut käskettiin leikkaamaan leipää. Minun herkkä hipiä ja hento käsivarsi ei semmosta kestä.Sen jälkeen en ole voinut tehdä työtä enää koskaan. Tämä tapahtui 1980-luvulla. Nyt olen 64 ja olen keskittynyt laihduttamiseen. Jotta minulla olisi laihdutettavaa niin minun täytyy ensin lihota.Tämä on raskasta.jotta joku olisi raskaampaa niin vedän suolla 4 jää petonista kaivonrenkasta molemmilla käsillä ja välill jaloilla.


    • Anonyymi

      Laihduin kaloreja laskematta ja nälkää näkemättä yli 2,5 kg:n viikkovauhtia.
      1,5kk:n kuluttua olin tavoitteessani jossa olen pysynyt kaloreja laskematta!
      REVI SIITÄ!

    • Anonyymi

      Laihduin kävelemällä ja ruuasta saadun energian laskemalla yli viisi kiloa vuodessa! Voit repiä siitä.

    • Anonyymi

      Ajatella. Eikö sinulla ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin laihdutus-lihotus-laihdutus-lihotus siitä tänne kirjoittaminen? 😳

      • Anonyymi

        Olen KOHTA laiha niin VOIN jo keskittyä muihin asioihin.
        Ja painonhallintakin on nykyään hanskassa.
        SAAN SYÖDÄ vähintään sen 3000 kaloria joka päivä silloinkin KUN en laihduta.😱


      • Anonyymi

        Minulla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin MKH:n tekstien lukeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin MKH:n tekstien lukeminen.

        Tosi kurjaa sitten sinunkin elämäsi. Kuka on tämä Mkh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kurjaa sitten sinunkin elämäsi. Kuka on tämä Mkh?

        Hän on suuri idolini ja nerokas ajattelija. Hän on selvänäkijä joka kaataa naisia kuin stifleri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin MKH:n tekstien lukeminen.

        Minä taas kyttään vartijana vain muita. Olen MKH-fani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kyttään vartijana vain muita. Olen MKH-fani.

        Minua taas ärsyttävät kaikki aikuiset jotka määräilevät ja kontrolloivat ihmisiä.

        Olen huomannut ghee-voista olevan hyötyä hyvinvoinnissani. Sivelen sillä kehoani, ja olen laihtunut 2,2 kg. Poikaystäväni on todennut myös karvoitukseni olevan selvästi tuuheampi kuin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen KOHTA laiha niin VOIN jo keskittyä muihin asioihin.
        Ja painonhallintakin on nykyään hanskassa.
        SAAN SYÖDÄ vähintään sen 3000 kaloria joka päivä silloinkin KUN en laihduta.😱

        "Olen KOHTA laiha niin VOIN jo keskittyä muihin asioihin."

        Kuten ylensyömiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen KOHTA laiha niin VOIN jo keskittyä muihin asioihin."

        Kuten ylensyömiseen.

        MINÄ EN NYT LIHOTA ITSEÄNI TAKAISIN
        Ohjelma on nyt niin hyvä että sillä on täysi mahdottomuus lihoa.
        Sen myönnän että ennen ole lihonut aina takaisin aivan niinkuin kaikki muutkin,mutta nyt en liho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ EN NYT LIHOTA ITSEÄNI TAKAISIN
        Ohjelma on nyt niin hyvä että sillä on täysi mahdottomuus lihoa.
        Sen myönnän että ennen ole lihonut aina takaisin aivan niinkuin kaikki muutkin,mutta nyt en liho.

        Se on TÄYSI mahdottomuus lihoa takaisin. Koska teen toisen kovan reenin samalle päivälle .
        Ennen tein vain yhden ja sekin oli kevyt reeni.

        Nyt päivän kulutus ON varmasti noin 3500 päivässä.
        Tiedä sen vasta myöhemmin tarkemmin.
        Se pitää ensin laihduttaa ja katsoa sitten kuinka paljon SAA syödä että ei liho.
        Ennen sain syödä 2800 kaloria että en lihonut jos tein pyörälenkit,se on siis noussut siitä noin 800 kal tämän uuden reenin ansiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ EN NYT LIHOTA ITSEÄNI TAKAISIN
        Ohjelma on nyt niin hyvä että sillä on täysi mahdottomuus lihoa.
        Sen myönnän että ennen ole lihonut aina takaisin aivan niinkuin kaikki muutkin,mutta nyt en liho.

        "Sen myönnän että ennen ole lihonut aina takaisin aivan niinkuin kaikki muutkin,mutta nyt en liho."

        Kaikki muut? Ei kaikki liho takaisin laihduttamiaan kiloja, varsinkaan tuolla tahdilla muutaman päivän syklillä kuten sinä: ahminta, laihdutus, ahminta, laihdutus.

        Sinulla on ahmintahäiriö, etkä ole missään mielessä kuin tavallinen laihduttaja. Normaali laihduttaja ei syö ylen 3000 kcal ja on sen takia pakotettu kuluttamaan ahmimisen seuraukset pakonomaisella liikunnalla. Normaali ihminen ei kyttää ja mittaa löysiä mahanahkojaan joka päivä mauserilla.


    • Anonyymi

      Aika karmeaa kuvamateriaalia tuossa linkissä. Näkee ettei ole lihastreeniä koskaan tehty.... roikkuvaa velttoutta.

      • Anonyymi

        Kyseessä on vanha sairaseläkeläinen, joten kuvia on tarkasteltava sen mukaisesti.

        Terveys edellä, ehkä lihakset kasvavat myöhemmin.


      • Anonyymi

        Siinä on vielä vain 1 cm löysää läskiä,kyllä ne lihakset sieltä alta vielä näkyy.
        Tuon näköinen se on laihtua vatsanahka


      • Anonyymi

        Minulla ON muuten lihasta paljon enemmän mitä monella 150 kiloa painavalla vaikka painoni on vain 61 kiloa ja tukeva paino 67 kiloa😱💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ON muuten lihasta paljon enemmän mitä monella 150 kiloa painavalla vaikka painoni on vain 61 kiloa ja tukeva paino 67 kiloa😱💪

        Luotettava kehon koostumusanalyysi olisi hyvä julkistaa.
        Kokonaispaino / lihasmassa?
        Kokonaispaino / rasvaton paino?
        Jompi kumpi kertosi enemmän kuin "minulla ON" heitto!
        6.6.2022 InBodyn mukaan kokonaispainoni oli 80kg ja rasvaton painoni 70kg.

        Minä muuten OLEN väkivahva. Olen vahvempi kuin moni 150kg painava!
        Enkös olekin uskottava?
        Suhteellisuutta.
        80kg painoisena, 80 vuotisena maastaveto takuu on 150kg. Valmistelujen jälkeen 160kg eli 2 x oma paino tai ikä.
        Moniko 150 kiloinen tavis vetää 300kg?
        Jos ei ole tuntumaa niin mene vetämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on vanha sairaseläkeläinen, joten kuvia on tarkasteltava sen mukaisesti.

        Terveys edellä, ehkä lihakset kasvavat myöhemmin.

        En ole muuten mitään eläkeläinen vaan olen ERITTÄIN HYVÄSSÄ TYÖKUNNOSSA
        Ainoastastaan oikean käden vamma rajoittaa sitä että en pysty tekemään RASKASTA työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole muuten mitään eläkeläinen vaan olen ERITTÄIN HYVÄSSÄ TYÖKUNNOSSA
        Ainoastastaan oikean käden vamma rajoittaa sitä että en pysty tekemään RASKASTA työtä.

        Nuorten tyttöjen mielestä kaikki yli 50-vuotiaat ovat rumia ja rupsahtaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettava kehon koostumusanalyysi olisi hyvä julkistaa.
        Kokonaispaino / lihasmassa?
        Kokonaispaino / rasvaton paino?
        Jompi kumpi kertosi enemmän kuin "minulla ON" heitto!
        6.6.2022 InBodyn mukaan kokonaispainoni oli 80kg ja rasvaton painoni 70kg.

        Minä muuten OLEN väkivahva. Olen vahvempi kuin moni 150kg painava!
        Enkös olekin uskottava?
        Suhteellisuutta.
        80kg painoisena, 80 vuotisena maastaveto takuu on 150kg. Valmistelujen jälkeen 160kg eli 2 x oma paino tai ikä.
        Moniko 150 kiloinen tavis vetää 300kg?
        Jos ei ole tuntumaa niin mene vetämään!

        mun poikakin juoksee 20 km ja koko ajan noin 11-km/h. koskaan ei 10 km/h alle.

        syke levossa 26-28. Lääkäri teki valtavan työn sykkeen mittauksen jälkeen , hälytti ambulanssin ja sitten meni kertomaan pojalle asiaa. Ei syytä huoleen, mutta parasta lähteä tutkimuksiin. Kun poika kertoi että hän on urheilija, aina on ollut syke , ainakin armeijasta nyt 55v ikään alle 30 lyöntiä levossa.
        Lääkäri pyyhki hikeä otsaltaan.

        poikatekee istumatyötä, etätyötä Usalaiseen firmaan 2x2 tuntia päivässä. Päivälläkin käy 3 km juoksulenkillä ja omalla kunto salilla pari kertaa työn välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole muuten mitään eläkeläinen vaan olen ERITTÄIN HYVÄSSÄ TYÖKUNNOSSA
        Ainoastastaan oikean käden vamma rajoittaa sitä että en pysty tekemään RASKASTA työtä.

        Uusin tulos ALAVATSA NYT VAI 6 MM vielä 3 mm laihdutettavaa mikä tekee noin 3kiloa
        REPIKÄÄ SIITÄ Ä HUUMORIA. 😁💪
        Tottakai mä laihdun kaloreilla 3000 KOSKA KULUTUS
        ON 4000 PÄIVÄSSÄ.

        https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#219399026


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin tulos ALAVATSA NYT VAI 6 MM vielä 3 mm laihdutettavaa mikä tekee noin 3kiloa
        REPIKÄÄ SIITÄ Ä HUUMORIA. 😁💪
        Tottakai mä laihdun kaloreilla 3000 KOSKA KULUTUS
        ON 4000 PÄIVÄSSÄ.

        https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#219399026

        Joutuu nyt hiihtämään tosiaan yhdellä kädellä KOSKA raskaasta työstä Meni käsi paskaksi,se vähentää tehoja noin 5%
        Ei sillä kädellä pysty mitään voimaharjoituksia tekemään eikä paljon mitään muutakaan.
        Oikein voimakkaat miehetkin nostelee vain harjan varrella sitten kun tulee joku vamma esim rintalihas repeytyy tai olkapäästä menee kiertäjänkalvot.😮

        Ne mulkut hommaa koko ajan uusia ukkoja niihin hommiin eikä kerro mitä siitä tulee.ELÄMÄNIKÄISET KIVUT JA SÄRYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin tulos ALAVATSA NYT VAI 6 MM vielä 3 mm laihdutettavaa mikä tekee noin 3kiloa
        REPIKÄÄ SIITÄ Ä HUUMORIA. 😁💪
        Tottakai mä laihdun kaloreilla 3000 KOSKA KULUTUS
        ON 4000 PÄIVÄSSÄ.

        https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#219399026

        Se onkin nykyään 2 milliä Kilo tällä ohjelmalla rasva palaa puolet nopeammin.
        Olen siis suunnitellut ohjelman ITSE.Kaikki on täysin erilaista mitä muilla ruoka ja reenit.

        JOS haluatte laihtua,teidän on luovuttava KOKONAAN siitä lihottavasta roskasta millä olette lihoneet.
        Muuten ei voi laihtua vaikka liikkuisi kuinka paljon.


      • Anonyymi

        IP-osoite tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuu nyt hiihtämään tosiaan yhdellä kädellä KOSKA raskaasta työstä Meni käsi paskaksi,se vähentää tehoja noin 5%
        Ei sillä kädellä pysty mitään voimaharjoituksia tekemään eikä paljon mitään muutakaan.
        Oikein voimakkaat miehetkin nostelee vain harjan varrella sitten kun tulee joku vamma esim rintalihas repeytyy tai olkapäästä menee kiertäjänkalvot.😮

        Ne mulkut hommaa koko ajan uusia ukkoja niihin hommiin eikä kerro mitä siitä tulee.ELÄMÄNIKÄISET KIVUT JA SÄRYT.

        Se on paljon raskaampaa hiihtää yhdellä kädellä.

        Vasta kahden viikon kuluttua pistän kuvat jos laihdun.
        Kyllä se ainakin nyt siltä tuntuu että laihdun.
        Tämä EI siis ole mikään pikadietit,JOS olisi joka toinen päivä laihtuisi kilon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin tulos ALAVATSA NYT VAI 6 MM vielä 3 mm laihdutettavaa mikä tekee noin 3kiloa
        REPIKÄÄ SIITÄ Ä HUUMORIA. 😁💪
        Tottakai mä laihdun kaloreilla 3000 KOSKA KULUTUS
        ON 4000 PÄIVÄSSÄ.

        https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#219399026

        Minä SYÖN 8000 kaloria päivässä ja syön VAIN terveellistä karkkia fasupaloja kääretorttua pullaa ja suklaakeksejä.Päälle täytekakku kahvit.Miksi olette tyhmiä ja SYÖTTE niin paljon että olette laihdutuskuurilla?? REPIKÄÄ SIITÄ HUUMORIA! 😆,🚲🚲🧑‍🦼Minulla on VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET onko sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon raskaampaa hiihtää yhdellä kädellä.

        Vasta kahden viikon kuluttua pistän kuvat jos laihdun.
        Kyllä se ainakin nyt siltä tuntuu että laihdun.
        Tämä EI siis ole mikään pikadietit,JOS olisi joka toinen päivä laihtuisi kilon .

        Minä HIIHDÄN käsillä kävellen kun jalka on pipi.Siinä ei ole kuin 99,65 w tehoa jäljellä.Jalka meni pipiksi kun piilotin hedelmätoffeeta kellariin.En saa työtä kun ilmoitin työkkäriin että tukkakin on pipi.Työttömyys johtuu siitä että on paljon kaljuja ja niitä joilla on tukka pipi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin nykyään 2 milliä Kilo tällä ohjelmalla rasva palaa puolet nopeammin.
        Olen siis suunnitellut ohjelman ITSE.Kaikki on täysin erilaista mitä muilla ruoka ja reenit.

        JOS haluatte laihtua,teidän on luovuttava KOKONAAN siitä lihottavasta roskasta millä olette lihoneet.
        Muuten ei voi laihtua vaikka liikkuisi kuinka paljon.

        Kyllä ja ruoka pitää olla HYVÄN MAKUISTA kuten kadanossia,maradou suklaata smuutsia,kääretorttiua ja mansikkakakkua.On LUOVUTTAVA kokonaan pahanmakuisesta ruuasta.Muuten ei LIHO että voi taas laihduttaa.Mahanahkapussi vaatii jatkuvaa laihdutusta että roikkuvuus ei häviä ja roikkuu polvissa edelleen eikä ghee voide auta vaikka sillä voitelee katkaravun ja pällit.Poikaystäväni on yrittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun poikakin juoksee 20 km ja koko ajan noin 11-km/h. koskaan ei 10 km/h alle.

        syke levossa 26-28. Lääkäri teki valtavan työn sykkeen mittauksen jälkeen , hälytti ambulanssin ja sitten meni kertomaan pojalle asiaa. Ei syytä huoleen, mutta parasta lähteä tutkimuksiin. Kun poika kertoi että hän on urheilija, aina on ollut syke , ainakin armeijasta nyt 55v ikään alle 30 lyöntiä levossa.
        Lääkäri pyyhki hikeä otsaltaan.

        poikatekee istumatyötä, etätyötä Usalaiseen firmaan 2x2 tuntia päivässä. Päivälläkin käy 3 km juoksulenkillä ja omalla kunto salilla pari kertaa työn välissä.

        Minun veljenpoikani tekee seisomatyötä. Setäni juoksee yhdellä istumalla 24 metriä aikaan 15,061 min. 8Kummitätini leipoo omenapiirakkaa ja paistaa sen 250 asteessa 25 min. Siskon miehen syke on 65 vaikka hän on jo 45 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IP-osoite tiedossa.

        Ai jaa. Mikähän se mahtaa olla kerro.


    • Anonyymi

      Minä en syö mitään. Minä elän auringonvalolla. Painan 200 kiloa.

    • Anonyymi

      Sinun asia jos jaksat laskea kaloreitasi.

    • Anonyymi

      >>> poika tekee istumatyötä, etätyötä Usalaiseen firmaan 2x2 tuntia päivässä. Päivälläkin käy 3 km juoksulenkillä ja omalla kunto salilla pari kertaa työn välissä.

      Minä tunnen sitten tuon poikasi. Vai sinä olet hänen isänsä.

    • Anonyymi

      Minä syön päivässä 3500 kaloria, vain hedelmätoffeeta.Se vaikuttaa käänteisesti kuin normaali kalorit esim piztsassa.Hedelmätoffee laihduttaa 3500 kaloria.Siksi minulla on heti viikon päästä veitsenterävät vatsalihakset.Hedelmätoffee (halpa) menee suoraan lihaksiin ja jos käyttää mononlämmittimiä niin myös koresteloori imeytyy ja höyrystyy ilmaan vaikkei sitä hedelmätoffeessa paljonkaan ole.Repikää siitä huumoria! 😁🚴🏋️🍬

      • Anonyymi

        Miksi sinun piti jättää tuohon pissamerkkisi?


      • Anonyymi

        Minulla on käsi poikki ollut 30 vuotta enkä voi tehdä työtä. Työttömyys johtuu siitä että ihmisillä on käsi poikki.Mutta korjaan rämäpyöriä ja teen omenapiirakkaa ja täytekakkua ja hiihdän suolla ja käyn 50 km päässä lidlissä ostamassa halpaa hedelmätoffeeta. Heitän kiekkoa ja kuulaa ja pitzerioiden pitzsat asiakkaiden lautasilta koska siitä LIHOO.Käsi ei vaivaa yhtään mutta vain jos työkkäristä soitetaan ja tarjotaan työtä niin minusta tulee heti invaliidi. REPIKÄÄ SIITÄ HUUMORIA 👍🚴😆 Päälle täytekakkukahvit.


      • Anonyymi

        Hän on käyttänyt huhtikuusta alkaen ghee-voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on käyttänyt huhtikuusta alkaen ghee-voita.

        Oikeastaan olen käyttänyt ghee-voita jo maaliskuun alusta asti. Alapääkarvoitukseni on jo niin runsas, että bikinit eivät enää peitä niitä. Suosittelen teille kakille ghee-voita, mieluiten mineraalien vuoksi sellaista jossa on vuorisuolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan olen käyttänyt ghee-voita jo maaliskuun alusta asti. Alapääkarvoitukseni on jo niin runsas, että bikinit eivät enää peitä niitä. Suosittelen teille kakille ghee-voita, mieluiten mineraalien vuoksi sellaista jossa on vuorisuolaa.

        Kyllä, mutta toivoin katkaravun ympärille pälleihin ja päähän karvoitusta (olen kalju) että olisin miehekkäänpi mutta sitä tuli vain nenään. Tykkään kyllä pukeutua naisten alusvaatteiin. Mutta vain yksin ollessa esim pehmeällä suolla hiihtäessä.Päälle täytekakkukahvit. SÖIN tänäänkin 9000 kaloria mutta hedelmätoffee mononlämmittimet ja ghee voide laihdutti ja kohta minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. REPIKÄÄ SIITÄ HUUMORIA 😂🚴💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta toivoin katkaravun ympärille pälleihin ja päähän karvoitusta (olen kalju) että olisin miehekkäänpi mutta sitä tuli vain nenään. Tykkään kyllä pukeutua naisten alusvaatteiin. Mutta vain yksin ollessa esim pehmeällä suolla hiihtäessä.Päälle täytekakkukahvit. SÖIN tänäänkin 9000 kaloria mutta hedelmätoffee mononlämmittimet ja ghee voide laihdutti ja kohta minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset. REPIKÄÄ SIITÄ HUUMORIA 😂🚴💪

        Täällä on näköjään useampikin tyytyväinen ghee-voin käyttäjä. Käyttäkää aina ghee-voita! Poikaystävänikin on alkanut taas katsella minua parin vuoden jälkeen, mutta ei ole vielä tohtinut koskea.


      • Anonyymi

        Joo. Sen tunnistaa, sillei kaikki tuntusi olevan muumit laaksosa. Sama kipeähkön oloinen käy pilluilemassa, varsinkin noissa missä on ollut siitä Naomin suositusta dieetistä.


    • Anonyymi

      En kerro mitään tästä dietistä😮

      • Anonyymi

        Naomin dietti onkin 100% parempi.


      • Anonyymi

        Sen voin sanoa siitä että runsas liikunta polttaa kehosta paljon rasvaa,mutta paino laskee hitaasti jos syö paljon.

        Arvio kahden viikon perusteella
        Pihtimitta 8 mm
        Vyötärön ympärysmitta 5 cm
        Paino vain 2 kiloa
        Paino laski alussa 5 kiloa josta 3 kiloa oli oikeaa läskiä ja 2 kiloa vettä,paino laskee jatkossa hitaammin.

        Ei siinä mitään salaisuuksia ole,jos teet ne 2 pitkää lenkkiä ja syöt 2150 tai enemmän laihdut varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voin sanoa siitä että runsas liikunta polttaa kehosta paljon rasvaa,mutta paino laskee hitaasti jos syö paljon.

        Arvio kahden viikon perusteella
        Pihtimitta 8 mm
        Vyötärön ympärysmitta 5 cm
        Paino vain 2 kiloa
        Paino laski alussa 5 kiloa josta 3 kiloa oli oikeaa läskiä ja 2 kiloa vettä,paino laskee jatkossa hitaammin.

        Ei siinä mitään salaisuuksia ole,jos teet ne 2 pitkää lenkkiä ja syöt 2150 tai enemmän laihdut varmasti.

        Ja EI liho vaikka syö välillä 4000 kaloria JOS harrastaa paljon liikuntaa..

        JOS syöt paljon ja et liiku lihot.


    • Anonyymi

      Minä syön päivässä 9000 kaloria enkä liiku lainkaan. Olen tikkulaiha ja vatsalihakseni on VEITSENTERÄVÄT,heti ensi kuussa jahka nahkapussi lakkaa roikkumasta kun poikaystäväni on hieronut siihen rypsiöljyä. Katkiskin nousi heti pystyyn rypsiöljyllä niin kyllä kohta lihaksetkin muuttuu veitsenteräviksi. REVI SIITÄ HUUMORIA! 🤓🚴🍰🔪🍤

    • Anonyymi

      Jo on taas soopaa valvonnan vajakkien mieliksi

    • Anonyymi

      Minulla NOUSI heti verenpaine kun joku ukko tuli ajamaan minut pois pehmeältä suolta. Jouduin mennä kovalle suolle ja lihoin heti 5 si kiloa. Miksette mene pehmeälle suolle pyöräilemään? Vain se laihduttaa ja kovalla suolla pyöräily lihottaa.

    • Anonyymi

      MInä en kerro tästä asiasta yhtään enempää.

      Saatte itse keksiä omat menetelmänne.

      Teille ei kelpaa se,mitä olen itse testannut.

    • Anonyymi

      Itsekin aina laihdun kun alan syömään viisi kunnon ateriaa päivässä. Sitten kun en enää jaksa tuota jatkuvaa syömistä ja unohtelen syödä, alkaa taas paino nousta.
      Mihinkään kaloriteorioihin en ole koskaan uskonut. Ihmiset polttaa kaloreita niin eri tavalla. Kun syö usein ja terveellisesti, aineenvaihdunta roihuaa. Kun jätät syömättää, kroppa jää säästöliekille, ja pistääkin kaiken sen vähän talteen mitä suuhusi laitat.

      • Anonyymi

        "Jos syön lounaan tai päivällisen alle 10 kertaa päivässä, alan heti lihomaan. En ymmärrä mistään mitään."

        Sellaista se on. Pitää syödä kaloriteorian mukaan ottaen kylläisyystekijät huomioon. Sokeri ja rasva ovat yksinään ja yhdessä huonoja pitämään nälkää poissa.


    • Anonyymi

      Itse olen ollut aina kova syömään karkkia.Minulla on kellarissa 10 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 kiloa maradou maitosuklaata,ja syön ne tänään.
      Karkkia olen aina syönyt ja tulen syömäänkin.Siitä en luovu koskaan.Ostan karkkia huomenna sitten lisääkin 15 kiloa kun olen saanut laihdutettua pois nämä 3 viimeistä kiloa. REPIKÄÄ SIITÄ HUUMORIA! 😂🍬🍬🍰💪

    • Anonyymi

      Minä syön 3000 kilokaloria päivässä enkä laihu tai liho. Välillä yritän olla 2000 kilokalorilla, mutta sitten tulee nälkä ja alan turpoamaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe