Maapalloa hinattava kauemmaksi

Anonyymi-ap

Auringosta. Siinä ratkaisu kuumenevaan palloon. luulen että pari miljoonaa kilometriä riittää.

22

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miksi ufot ei jeesaa. miksi ufot ei jeesaa?

• Anonyymi

Hinaa itsesi hoitoon!

• Anonyymi

Minun hinuri pitää varustaa happilaitteilla, niin kyllä onnistuu.

• Anonyymi

Joo ehe ehe😁

• Anonyymi

Kiinalisessa elokuvassa näin jo tapahtui ja eilispäivän scifi on huomisen tiedettä. olen suunnitelut tätä. ja ei mene montaakaa vuotta kuin nasa omii tämän ideani kuten muutkin (marsin dronet). taidankin jättää toistaiseksi kertomatta.

• Anonyymi

Mandrake taikurilla oli kosmisia tuttavia, jotka siirtelivät jopa tähtiä.

• Anonyymi

Jos aurinko on syypää niin sitten on parasta hinata se kauemmaksi ja antaa lähestymiskielto.

• Sivilisaatiolla, jolla olisi kyky hinata taivaankappaleita olisi myös kyky ja ennen kaikkea halu kukistaa saastumisongelma ennen kuin sellaisesta tulisi edes ongelma.

• Anonyymi

Ja olisi heillekin varmaan se taloudellisempi vaihtoehto toteuttaa. Tosin voi olla että tuossa vaiheessa sivilisaation kehitystä raha on menettänyt merkityksensä.

• Anonyymi

Kauemmaksi siirto ei taida teknisesti onnista, lähemmäksi aurinkoa varmaan saisi helpommin, vähän vaan hidastettaisiin kiertovauhtia niin pudottaisiin kohti aurinkoa

• Anonyymi

Talvella maapallo on kauimpana auringosta. Silloin ratanopeus on pienimillään.

• Anonyymi kirjoitti:

Talvella maapallo on kauimpana auringosta. Silloin ratanopeus on pienimillään.

Itse asiassa Maapallo on radallaan lähimpänä Aurinkoa tuossa joskus tammikuun alussa.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Itse asiassa Maapallo on radallaan lähimpänä Aurinkoa tuossa joskus tammikuun alussa.

... josta syystä johtuen pohjoisella pallonpuoliskolla on kesän ja talven lämpötilaero pienempi kuin eteläisellä pallonpuoliskolla. Meillä Auringon säteily voimakkaampi intensiteetti talvella tasaa vuodenaikojen eroa kun taas esimerkiksi Argentiinan ja Chilen eteläosissa vaihtelu vahvistuu.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Totta. Muistisääntö oli kääntynyt nurinpäin.

• Anonyymi

Arviolta miljoona km kauemmaksi pitäisi siirtyä, niin voitaisiin polttaa kaikki fossiiliset.

• Anonyymi

Mikä estää fossiilien polttamisen ihan missä tahansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää fossiilien polttamisen ihan missä tahansa?

Dinosaurusten fossiilit on oikeasti kiveä eikä kivi pala ellei se ole palavaa kiveä.

• Anonyymi

voihan ostaa tuulettimen

• Anonyymi

Jos aurinko tulee riittävän lähelle niin sitten voi käyttää aurinkotuulta ihan ilmaiseksi.

• Anonyymi

Hinaa itsesi hoitoon!

• Anonyymi

Ilmasto lämpenisi entisestään, koska täällä on talvi, kun maa on lähimpänä Aurinkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4464
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      48
      1808
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1619
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1608
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1537
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1130
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1103
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1051
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe