Hyvin naiset näyttää yli +40 asteen helteistä nauttivan

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/5f239450-7de5-462d-a317-acd7792fc8ae
"Etelä-Euroopan megahelteet on Välimeren seudulla tavallisia, kertoo Forecan päivystävä meteorologi.
Euroopan sää on tällä hetkellä jakautunut kahteen osaan. Mantereen aivan eteläisin osa Espanjasta Turkkiin kärvistelee yli 40 asteen helteissä samaan aikaan, kun Euroopan pohjoisosissa on viileämpää ja sateista."

Videolla kohdassa 1:14 alkaa, kun siellä vaan naisia makoilee kuumassa auringon paahteessa bikineissä aurinkoa ottaen.
Oli kuvassa yksi mieskin, mutta nyrpeä ilme kasvoilla.
Ei kukaan, joka ei kuumuudesta tykkää mene aurinkoon makoilemaan, vaan varjossa oleskelevat.

11

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tunnista itseäni tuosta. Itse en kauheista helteistä välitä ja kun mittari ylittää +25 ja varsinkin kun lähenee +30 tai jopa yli, pysyttelen sisätiloissa aina kun mahdollista ja liikun vain aikaisin aamulla tai myöhään illalla (esim. kaupassa käynti). Kauhea kuumuus ei ole sitä paitsi terveydelle hyväksi.

      Suorassa auringonpaisteessa rannalla makoilu, kun on kauhean kuumaa ja polttavaa ei ole hyväksi iholle.

      Kalifornian Kuolemanlaaksossa (yksi maailman kuumimmista paikoista) on ollut tänä kesänä yli +50 asteen lämpötiloja.

      • Anonyymi

        Juu, ei ulkona pysty oleen päiväs aikaan, kun mittarissa on yli +24 ja aurinko porottaa.
        Kaupassakin käyn vasta illalla klo 21 jälkeen ja silloinkin on vielä lämmin, mutta porottava aurinko ei enää porota.
        Mä en ymmärrä naisia, hirvee tohina ja kaikenlaista törppöä ja voidetta, että iho pysyisi nuorena, mut sit makoilaan auringonpaisteessa ihoa vanhentamassa.
        Auringon valo vanhentaa ihoa ja altistaa ihosyövälle.
        Näkeehän sen esim. pressutallista, jossa pressu on altistunut auringolle, niin on pressun väri haalistunut ja pressu kovettunut, kun taas sama pressu, joka on ollut varjossa on selvä väriero.

        Eno oli hoidattanut poskessa olevaa ihottumaa, joka oli todettu syöväksi.
        Eno on oleskellut auringossa ja totesin, että jospa se on tullut aurindosta, kun paljon ihosyöpää on nykyään, niin eno totesi, ettei se auringosta ole tullut.
        Mielestäni on tullut, koska auringossa olo altistaa ihosyövälle.


    • Meudän pitäs saada sitä lämpöö sieltä jotenkin tänne. Asmullakin kun menin töihin, niin ilma oli jäätävä. Sama tuolla siperiassa, että turhan lämmintä siellä, ikirouta sulaa. Kattokaa tota euroopan sääkarttaa. On kuin pohjoisnapa ois siirtyny pohjolan ylle.

      • Anonyymi

        Ei tarvi saada tänne enempää lämpöä, tänään oli mukavan vilpoista, kun tuuli ja lämpötila oli vajaa 20 astetta.
        Leiikasin ojan heinät trimmerillä, keräsin mansikoita, kastelin maksikkamaata, pesin auton ja vahasin auton.
        Jos olisi ollut sama keli, kuin viime viikolla ja sitä eiemmin, niin enpä olisi mitään noita hommia jaksanut tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi saada tänne enempää lämpöä, tänään oli mukavan vilpoista, kun tuuli ja lämpötila oli vajaa 20 astetta.
        Leiikasin ojan heinät trimmerillä, keräsin mansikoita, kastelin maksikkamaata, pesin auton ja vahasin auton.
        Jos olisi ollut sama keli, kuin viime viikolla ja sitä eiemmin, niin enpä olisi mitään noita hommia jaksanut tehdä.

        Näinpä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi saada tänne enempää lämpöä, tänään oli mukavan vilpoista, kun tuuli ja lämpötila oli vajaa 20 astetta.
        Leiikasin ojan heinät trimmerillä, keräsin mansikoita, kastelin maksikkamaata, pesin auton ja vahasin auton.
        Jos olisi ollut sama keli, kuin viime viikolla ja sitä eiemmin, niin enpä olisi mitään noita hommia jaksanut tehdä.

        Alle 20 on jo tosi vähän kesällä. Miksi ette tykkää vuodenaikojen vaihtelusta. Tulisi se aika teillekin pitkäks jos ois ikuinen syksy, vähän kuin islannissa. Suomi on kuitenkin enemmän manner kuin meri ilmasto ja suuret vuosittaiset lämpötilaerot kuuluu asiaan.


    • Anonyymi

      Olin italiassa juuri viikko sitten ja siellä oli rannalla naisia paljon ja tissit paljaana ottivat auringoa.

    • Anonyymi

      Länsimainen ihminen on vähän tyhmä eikä ihan vähänkään. Polttaa itsensä karrelle auringossa kun ei olisi mikään pakko. Kannattaisi alkaa euroopankin katsella mallia beduiineilta miten pukeudutaan jatkuvassa paahteessa.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Turussa ollut ihan siedettävät ilmat, viikonlopusta lähtien, välillä satanutkin, vaihteeksi. Viimeviikolla alussa vielä oli melkoisia hellepäiviä, ukkosti, mutt ei satanut.... vettä tuli Turun pohjoisosissa välillä kuulemma kaatamalla.
      Mulla oli sadettimet käytössä aamulla sekä illalla, jotta jonkinlaisesta sadosta on tietoa eivät menehtyneet kasvit auringon paisteessa kuivuuteen.

      Ulkona 27-30 °c, vähän pakko olla sisällä ja ilmastointi laitteet päällä 23 °c oli ihan siedettävä. Öisin ulkolämpötila saattoi laskea 14 °-15 °c, mutt aamun sarastaessa kuumuus palasi. Viikonloppuna 15-16.07 lopultakin satoi, ja lämpötila laski päivisinkin sinne +20 °c ja tuuli kävi jostain mereltä saareen ja elämä on nyt raiteillaan. Jostain kaukaa kuuluu uksenjyrinä, toivottavasti sataa viimeistään yöllä,
      ettei kastelua tarvitse taas panna päälle.

      Aika tuulinen ilma, kissat eivät tykkää yhtään ja makoilevat joko pleksin takana seinäkopeissaan tai lattialla olevassa yhteisasunnossaan, kylki kyljessä kiinni.
      Viime viikonalussa katit viihtyivät ulkotarhassa yötä päivää. Lauantai iltana ne olivat innoissaan tulossa sisälle, ei ollut mitään vaikeuksia saada niille valjaita ylle, remmejä joita ne inhoavat yli kaiken... Ovat aina inhonneet, tuskin koskaan edes tottuisivat niihin. Paitsi kun tietävät pääsevänsä häkkiin tai häkistä sisätiloihin, omaan rauhaansa lämpimään ja tuulettomaan tilaan, jonne ei edes Mimmi pääse häiritsemään. Ovenlävessä; kun on ns. lapsiportti, jonka pinnojen välistä kissat mahtuu kulkemaan, ei koira eikä mukula!

      Klo on jo kahdeksan illalla ja ulkona +21astetta... mukava ulkoiluilma mulle ja koiralle... kunhan pikkupaholainen nukahtaa ja systeri palaa uimasta. Hän meni maauimalassa käymään, joten kotiutuu sieltä viimeistään kymmeneltä.
      Illanjatkoja!
      trollikka

    • Nyt aamulla taas ihan syksyinen ilma. Siis ihan oikeesti pohjoisnapa on siirtynyt pohkolan päälle. Periaatteessa ei pitäisi edes olla mahdollista, ellei sitten aurinko sammu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1728
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    3. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      768
    4. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      100
      759
    5. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    6. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      51
      740
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      700
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      21
      698
    9. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      676
    10. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      669
    Aihe