Karkki aiheutti kovaa päänsärkyä/ ajankäyttö laihdutuksen aikana

Anonyymi-ap

Kyllä se näyttää olevan totta että karkin syönti aiheuttaa KOVAA PÄÄNSÄRKYÄ olen tämän asian huomannut ennenkin kun pidän TARKKAA ruokapäiväkirjaseurantaa.
Karkkia söin tuona päivänä 320 grammaa,
LIHAVAT SYÖ KAIKKI PALJON KARKKIA JA MUUTA MAKEAA,muuten ei tule lihavaksi 🤔

Se miten käyttää päivän aikana aikansa VAIKUTTAA PALJON siihen MITEN LAIHTUU
Laihdutuksen aikana PITÄÄ tehdä kaksi pitkää raskaampaa liikuntasuoritusta JOS haluaa oikeasti laihtua.
Se miten siihen pääsee on TEHOSTAA AJANKÄYTTÖÄ.Pelkässä jahkailussakin menee helposti se 4 tuntia päivässä mikä tulisi käyttää liikuntaan.Se aika menee esim sohvalla makoiluun ja TV katseluun kaupassa käynteihin,ruuan tekoon.

Itselläni auttoi kun tein kauppaostokset heti samantien HETI liikuntasuorituksen jälkeen.
Se vaikuttaa niin että jää aikaa tehdä toinenkin liikuntasuoritus.
MITÄ ENEMMÄN LIIKUT SITÄ ENEMMÄN LAIHDUT
Jos kalorimäärä pysyy noin 2000-2300 päivässä.
Olen itse laihtunut VAIKKA olen syönyt aika paljon
3500- 4000 kalorin päiviä.
Näistä LAIHTUMISTULOKSISTA teen filmin kahden viikon kuluttua.
Ja uuden filmin elokuun lopulla.

En tuhlaa aikaani myöskään ruuan tekoon,Niihin menee vain 15 min 2 kertaa päivässä koska teen jälkiruuat kerralla 5 seksi päiväksi ja pääruoka on niin helppo että laitan vain perunat kiehumaan.ja se on siinä.Näin saa helposti RAVITSEVAA JA HERKULLISTA RUOKAA millä laihtuu

Ajankäyttöni 24 tunnin aikana noin.
Nukkuminen 8 tuntia
Liikunta 4 tuntia
Laiskottelu 11 tuntia
Ruuan teko,siivous ja kaikki muu 4 tuntia.

Jos teet RASKASTA tyltä 6 tuntia päivässä se käy liikunnasta ,mutta JOS olet eläkeläinen,työtön,opiskelija tai kevyttä työtä tekevä liikuntaa täytyy harrastaa jos haluaa laihtua niin että saa syödä reilusti.

42

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sanna Marinin täytyy syödä joka päivä vähintään 3200 kaloria VAIKKA on pienikokoinen ja nainen.
        Juokseminen ja muu arkiaktivisuus 12 tuntia päivässä tekee sen verran.


      • Anonyymi

        Kaikilla erityylinen aineenvaihdunta. Toiset ihmiset ovat hoikkia koko elämänsä, toisilla taas vaikeuksia pitää paino normaalin rajoissa.


    • Anonyymi

      "Ei enää nälkäkiukkua, joka seurasi matalahiilihydraattisella pätkäpaastotessa."

      Vartija-kyttääjä on Kyttääjät ry:ssä aktiivinen toimija. Hän kertoi, että hänet oli eräästäkin kyttäämiseen liittyneestä kokouksesta heitetty pihalle kiukun vuoksi. Hän ei kuitenkaan ole mikään tikkulaiha, vaikka on nälkäkiukkuinen.

      Miksi teitä muita ei kiinnosta yhteiset asiat? Yrittäkää estää kiukkua kyttäämällä sopivilla foorumeilla ja verhojen takana.

      • Anonyymi

        Tällä kertaa kirjoitelmasi oli ihan kohtuukokoinen eikä mikään 200 riviä pitkä parodia.


      • Anonyymi

        Sinun pitää nyt kesän aikana rentoutua hyvin ja jättää kirjoitelmien teko vähemmälle. Ensi vuonna sitten tsemppaat koulussa, jotta pääset lukioon ja myöhemmin paremmille palkoille kuin vanhempasi. Poikaystävähaaveet kannattaisi unohtaa toistaiseksi sekä alkoholinkäyttö kokonaan. Ehdit seurustelemaan vielä yli 2-kymppisenäkin, kun olet tarpeeksi kypsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää nyt kesän aikana rentoutua hyvin ja jättää kirjoitelmien teko vähemmälle. Ensi vuonna sitten tsemppaat koulussa, jotta pääset lukioon ja myöhemmin paremmille palkoille kuin vanhempasi. Poikaystävähaaveet kannattaisi unohtaa toistaiseksi sekä alkoholinkäyttö kokonaan. Ehdit seurustelemaan vielä yli 2-kymppisenäkin, kun olet tarpeeksi kypsä.

        Mielestäni sinun pitää sivellä hunajaa yksityisiin paikkoihisi ja pyytää yhtä tai useampaa sukulaistasi nuolemaan makeat pois. Ehkä sukulaisiasi ei niin paljon haittaa, että olet jo parhaat päiväsi nähnyt, varsin äkäinen, sangen lihava ja valitettavan sairaalloinen.

        Paljonko sinä painat? Millaisia verhoja suosittelet kaikille aloitteleville kerrostalokyttääjille, jos ei halua tai haluaa tulla huomioiduksi? Montako kertoo olet soittanut poliisille, kun olet nähnyt sisäpihalle jotakin mielestäsi epäilyttävää?

        En ole menossa lukioon. Haluan oppisopimuskoulutukseen, ja ihanneammattini on joko vartija tai jonkin sortin muu kyttääjä. Voisin ryhtyä myös massiivikalorihöpöttäjäksi, mutta koulutukseen vaaditaan, että ÄÖ on alle 80.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni sinun pitää sivellä hunajaa yksityisiin paikkoihisi ja pyytää yhtä tai useampaa sukulaistasi nuolemaan makeat pois. Ehkä sukulaisiasi ei niin paljon haittaa, että olet jo parhaat päiväsi nähnyt, varsin äkäinen, sangen lihava ja valitettavan sairaalloinen.

        Paljonko sinä painat? Millaisia verhoja suosittelet kaikille aloitteleville kerrostalokyttääjille, jos ei halua tai haluaa tulla huomioiduksi? Montako kertoo olet soittanut poliisille, kun olet nähnyt sisäpihalle jotakin mielestäsi epäilyttävää?

        En ole menossa lukioon. Haluan oppisopimuskoulutukseen, ja ihanneammattini on joko vartija tai jonkin sortin muu kyttääjä. Voisin ryhtyä myös massiivikalorihöpöttäjäksi, mutta koulutukseen vaaditaan, että ÄÖ on alle 80.

        ”Voisin ryhtyä myös massiivikalorihöpöttäjäksi, mutta koulutukseen vaaditaan, että ÄÖ on alle 80.”

        Paljonko pitää olla ÄO:n, jotta osaa kirjoittaa sen oikein? 100? ÄO:si on siis välillä 80–100.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Voisin ryhtyä myös massiivikalorihöpöttäjäksi, mutta koulutukseen vaaditaan, että ÄÖ on alle 80.”

        Paljonko pitää olla ÄO:n, jotta osaa kirjoittaa sen oikein? 100? ÄO:si on siis välillä 80–100.

        ÄO:ta minulta ei ole mitattu, mutta arvelen sen olevan noin 90. Vähän siis keskivertosuomalaista tyhmempi. Aivan kuten sinäkin olet keskivertosuomalaista tyhmempi.

        Puutuit vain minun ominaisuuksiini älykkyyteni osalta, ja ohitit ajankohtaiset kysymykset, joten esitetään ne uudestaan:

        Paljonko sinä painat?

        Millaisia verhoja suosittelet kaikille aloitteleville kerrostalokyttääjille, jos ei halua tai haluaa tulla huomioiduksi?

        Montako kertaa olet soittanut poliisille, kun olet nähnyt sisäpihalla jotakin mielestäsi epäilyttävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄO:ta minulta ei ole mitattu, mutta arvelen sen olevan noin 90. Vähän siis keskivertosuomalaista tyhmempi. Aivan kuten sinäkin olet keskivertosuomalaista tyhmempi.

        Puutuit vain minun ominaisuuksiini älykkyyteni osalta, ja ohitit ajankohtaiset kysymykset, joten esitetään ne uudestaan:

        Paljonko sinä painat?

        Millaisia verhoja suosittelet kaikille aloitteleville kerrostalokyttääjille, jos ei halua tai haluaa tulla huomioiduksi?

        Montako kertaa olet soittanut poliisille, kun olet nähnyt sisäpihalla jotakin mielestäsi epäilyttävää?

        Miksi tiukkaat painoani, vaikka tärkeää olisi suhteuttaa se pituuteen?

        Kerrostalokyttääminen on avointa työtä, eikä sitä tehdä salaa. Kerrostalokyttäämisen teho perustuu sosiaaliseen pelotteluun: tarkoitus on kyylätä niin intensiivisesti, että toinen tuntee sen selkänahassaan. Jos ihmisellä on hyvä omatunto ja puhtaat jauhot pussissa, hän ei pahastu muiden tarkkailusta.

        Poliisille kannattaa soittaa vain rikoksesta. Ei edes pikkurikoksista kannata ilmoittaa. Minulle on käynyt pari kertaa niin, että olen yöllä ajanut pyörällä jonkun rakennuksen tai työmaan ohi josta olen kuullut nakuttelua ja työkalun ääniä. Sellaisesta pitää ehdottomasti ilmoittaa poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tiukkaat painoani, vaikka tärkeää olisi suhteuttaa se pituuteen?

        Kerrostalokyttääminen on avointa työtä, eikä sitä tehdä salaa. Kerrostalokyttäämisen teho perustuu sosiaaliseen pelotteluun: tarkoitus on kyylätä niin intensiivisesti, että toinen tuntee sen selkänahassaan. Jos ihmisellä on hyvä omatunto ja puhtaat jauhot pussissa, hän ei pahastu muiden tarkkailusta.

        Poliisille kannattaa soittaa vain rikoksesta. Ei edes pikkurikoksista kannata ilmoittaa. Minulle on käynyt pari kertaa niin, että olen yöllä ajanut pyörällä jonkun rakennuksen tai työmaan ohi josta olen kuullut nakuttelua ja työkalun ääniä. Sellaisesta pitää ehdottomasti ilmoittaa poliisille.

        Jatkan vielä: ei ole koko ajan pakko kyylätä. Voi esim. kyylätä vain siihen asti, kun saa toiseen katsekontaktin ja sitten kääntää päätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tiukkaat painoani, vaikka tärkeää olisi suhteuttaa se pituuteen?

        Kerrostalokyttääminen on avointa työtä, eikä sitä tehdä salaa. Kerrostalokyttäämisen teho perustuu sosiaaliseen pelotteluun: tarkoitus on kyylätä niin intensiivisesti, että toinen tuntee sen selkänahassaan. Jos ihmisellä on hyvä omatunto ja puhtaat jauhot pussissa, hän ei pahastu muiden tarkkailusta.

        Poliisille kannattaa soittaa vain rikoksesta. Ei edes pikkurikoksista kannata ilmoittaa. Minulle on käynyt pari kertaa niin, että olen yöllä ajanut pyörällä jonkun rakennuksen tai työmaan ohi josta olen kuullut nakuttelua ja työkalun ääniä. Sellaisesta pitää ehdottomasti ilmoittaa poliisille.

        Kysyn koska sinä olet puheistasi päätellen tosi läskinen.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän liikuntatunteja,niin sitä enemmän rasva palaa.Pienillä määrillä ja kevyellä liikunnalla ei ole mitään laihduttavaa vaikutusta.
      Liikunta pitää olla mahdollisimman raskasta ja pitkäkestoista että sillä laihtuu.

      Tulin vasta pyöräilemästä ja menen kohta tekemään toisen lenkin rullaluisteluhiihdolla.
      Sitten käyn ehkä vielä pyörällä kirpputorille Sinäkin saa vähän hyötyliikuntaa

    • Anonyymi

      Kokkolassa on ylipainoisia kuntoukkeleita,

    • Anonyymi

      Päänsärky johtuu liian suuresta veren sokerista kun on syönyt paljon sokeria.

      • Anonyymi

        Oloni on nyt ollut erittäin hyvä kun olen syönyt karkkia VAIN VÄHÄN tai en ollenkaan.


    • Anonyymi

      Kyllä se on se väärä ajankäyttö se SYY mikä aiheuttaa sen että ei laihdu TAI lihoo.
      Sitä keksii jonkun pienen verukkeen että ei muka ehdi käydä lenkillä.
      Nämä asiat TAI ostamiset pystyy aivan hyvin tekemään HETI kuntosuorituksen jälkeen samantien urheilukamppeissa niin jää aikaa tehdä TOINENKIN RASKAS liikuntasuoritus
      Jos tekee vain yhden liikuntasuorituksen paino pysyy vain samassa eikä vatsa pienenny yhtään.

      Et sinä voi mitenkään silloin laihtua jos käytät koko päiväksi laiskotteluun.Minäkin laihdun koko ajan vaikka syön. Nyt 2500 kaloria päivässä.
      Ne täytyy välillä laskea 1600 kaloriin päiväksi tai kahdeksi päiväksi
      Mutta ne ei tarvitse olla koko ajan niin pienet JOS harrastaa paljon liikuntaa.😮

      Mulla on KOHTA veitsenterävöt vatsalihakset ja SAAN SYÖDÄ PALJON
      Sitä SAA syödä herkkujakin vaikka kuinka paljon kun on laiha ja harrastaa paljon liikuntaa.
      Vähempi syöminen on ainoastaan laihduttamisen aikana.

      • Anonyymi

        "Mulla on KOHTA veitsenterävöt vatsalihakset ja SAAN SYÖDÄ PALJON
        Sitä SAA syödä herkkujakin vaikka kuinka paljon" .


        Eli laihdutat pakonomaisesti vain siksi että saat syödä paljon, ja herkkuja? 😳👈 tok tok!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mulla on KOHTA veitsenterävöt vatsalihakset ja SAAN SYÖDÄ PALJON
        Sitä SAA syödä herkkujakin vaikka kuinka paljon" .


        Eli laihdutat pakonomaisesti vain siksi että saat syödä paljon, ja herkkuja? 😳👈 tok tok!

        Kuuluu ahmimishäiriön taudinkuvaan.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Kuuluu ahmimishäiriön taudinkuvaan.

        Saajan sitä silloin SYÖDÄ PALJON kun kuluttaa kalorit.
        Yleensä illallakin syön 4 kertaa ja syön MYÖS herkkujakin.
        Laihdutettavaa on vielä vain noin 3 kiloa.
        Laihdutuksen aikanakin olen syönyt aika paljon.

        Nytkin tein pyörälenkin ja menen kohta rullaluisteluhiihtämään,ennen sitä juon kakkukahvit.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Kuuluu ahmimishäiriön taudinkuvaan.

        Etkö muuten TIEDÄ sitäkään että esim 3500 kaloria on urheilijalle PIENI määrä päivässä.
        EIKÄ OLE MISTÄÄN SYÖNTI HÄIRIÖSTÄ KYSE
        Vaan aivan normaalista syömisestä.😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saajan sitä silloin SYÖDÄ PALJON kun kuluttaa kalorit.
        Yleensä illallakin syön 4 kertaa ja syön MYÖS herkkujakin.
        Laihdutettavaa on vielä vain noin 3 kiloa.
        Laihdutuksen aikanakin olen syönyt aika paljon.

        Nytkin tein pyörälenkin ja menen kohta rullaluisteluhiihtämään,ennen sitä juon kakkukahvit.

        "Nytkin tein pyörälenkin ja menen kohta rullaluisteluhiihtämään,ennen sitä juon kakkukahvit."

        Varo kahvin lihottavaa vaikutusta. Lisäksi se on kallista. Kahvin sijaan voit juoda kaalikastiketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muuten TIEDÄ sitäkään että esim 3500 kaloria on urheilijalle PIENI määrä päivässä.
        EIKÄ OLE MISTÄÄN SYÖNTI HÄIRIÖSTÄ KYSE
        Vaan aivan normaalista syömisestä.😮

        "EIKÄ OLE MISTÄÄN SYÖNTI HÄIRIÖSTÄ KYSE
        Vaan aivan normaalista syömisestä.😮"

        Ei ole sillä et ole urheilija ja joudut liikkumaan siksi että saat taas vetää hirveitä määriä herkkuja. Ei ole normaalia.

        Urheilija treenaa kisoihin jne ja syö siksi koska treenaa. Sinä treenaat että saat syödä valtavat määrät. Sulla ei ole muuta tavoitetta kuin syöminen.


    • Anonyymi

      "Ajankäyttöni 24 tunnin aikana noin.
      Nukkuminen 8 tuntia
      Liikunta 4 tuntia
      Laiskottelu 11 tuntia
      Ruuan teko,siivous ja kaikki muu 4 tuntia."

      Tuo aika minkä käytät laiskotteluun kuluu normaali-ihmisellä työelämään. Sinä olet mitä ilmeisimmin mt-eläkeläinen niin sulla tota aikaa riittää. Lisäksi normaali-ihmisellä on parisuhde/avioliitto, perhe, jolla omat tarpeet ja vaatimukset. Huusholli, harrastukset, kuskaamiset koulut jne.

      Sulla ei ole mitään järkevää tekemistä niin sulla on pelkkää aikaa jonka voit käyttää muovipussi päässä hiihtelyyn, mahanahkasi kyttäämiseen ja karkin mussuttamiseen ja yösyömiseen, ja riippuvuuskäyttäytymises muille esittelyyn.

      • Anonyymi

        Sulla ei ole muuta tekemistä kuin vittuilla OMASTA KUNNOSTA huolehtiville

        Toivottavasti kuolet nuorena ylipainosta tulleisiin sairauksiin.ITSE OLEN ERITTÄIN TERVE JA HYVÄVOINTINEN.😁ja SAAN SYÖDÄ PALJON

        Menen kohta hyväpalkkaiseen työhön
        Palkka 5000 euroa kuukausi.liikuntani tulee silloin aivan työstä 😁


      • Anonyymi

        Ei lihavat ihmiset paljon syö.Kovat tikkulaihat urheilijat SYÖ monin verroin enemmän😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole muuta tekemistä kuin vittuilla OMASTA KUNNOSTA huolehtiville

        Toivottavasti kuolet nuorena ylipainosta tulleisiin sairauksiin.ITSE OLEN ERITTÄIN TERVE JA HYVÄVOINTINEN.😁ja SAAN SYÖDÄ PALJON

        Menen kohta hyväpalkkaiseen työhön
        Palkka 5000 euroa kuukausi.liikuntani tulee silloin aivan työstä 😁

        "Menen kohta hyväpalkkaiseen työhön
        Palkka 5000 euroa kuukausi.liikuntani tulee silloin aivan työstä 😁"

        Tämä tapahtuu mitä ilmeisimmin samalla kellonlyömällä kuin löysä ja roikkuva mahareppusi muuttuu veitsenteräväksi pyykkilaudaksi. Heti ensi viikolla?


      • Anonyymi

        Täysin ala-arvoinen kommentti mt- ja normaali-ilmauksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin ala-arvoinen kommentti mt- ja normaali-ilmauksineen.

        Syömishäiriö kuuluu mt-luokituksiin. Ei ole normaalia, eli ihan oikein kirjoitettu. Voi olla jotain muutakin taustalla aiempiin kirjoituksiin perustuen. Jotain vanhalle miehelle sopimatonta kiinnostusta nuorien tyttöjen alapääjuttuihin ainakin. Ei voida sanoa normaaliksi jutuksi millään.


    • Anonyymi

      "Näistä LAIHTUMISTULOKSISTA teen filmin kahden viikon kuluttua.
      Ja uuden filmin elokuun lopulla."

      Christofer Nolan on varmaan kateellinen näistä elokuvistasi...?!

      Mitä päänsärkyyn tulee, itse olen allerginen tillille. Söin eilen aampupäivällä kuusi kappaletta varhaisperunoita, kolme purkkia Ahti-silliä sekä 1/4-osa puntin tilliä. Sillin liemen join lopuksi purkista punaviinin (vain pullollinen) kera.

      Illalla ja yöllä jomotti päätä ja aamulla piti ottaa lääkettä päänsärkyyn. Sormet olivat aivan turvoksissa ja pussit silmien alla.

      Varokaa hyvät ihmiset, sillä tilli saattaa aiheuttaa päänsärkyä. Varhaisperunoiden kanssa tilliä pitää aina ottaa varoen.

      • Anonyymi

        Ei kannata juoda sitä sillin lientä koska siinä on paljon suolaa ja se päänsäryn todellinen SYY oli liian suuret kalorit,mutta ne ylimääräiset kalorit TULI juuri karkista.

        Siinä oli erillaisia vaihtoehtoja mistä se olisi voinut tulla
        1 karkin syönti
        2 raskas liikunta,
        3 laihtuminen
        4 liika syöminen ja siitä johtuva liian suuri verensokeri.

        Kun kalorit oli sopivan pienet karkista ei tullut päänsärkyä EIKÄ raskaasta liikunnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata juoda sitä sillin lientä koska siinä on paljon suolaa ja se päänsäryn todellinen SYY oli liian suuret kalorit,mutta ne ylimääräiset kalorit TULI juuri karkista.

        Siinä oli erillaisia vaihtoehtoja mistä se olisi voinut tulla
        1 karkin syönti
        2 raskas liikunta,
        3 laihtuminen
        4 liika syöminen ja siitä johtuva liian suuri verensokeri.

        Kun kalorit oli sopivan pienet karkista ei tullut päänsärkyä EIKÄ raskaasta liikunnasta

        En syönyt lainkaan karkkia vaan päänsärky tuli tillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata juoda sitä sillin lientä koska siinä on paljon suolaa ja se päänsäryn todellinen SYY oli liian suuret kalorit,mutta ne ylimääräiset kalorit TULI juuri karkista.

        Siinä oli erillaisia vaihtoehtoja mistä se olisi voinut tulla
        1 karkin syönti
        2 raskas liikunta,
        3 laihtuminen
        4 liika syöminen ja siitä johtuva liian suuri verensokeri.

        Kun kalorit oli sopivan pienet karkista ei tullut päänsärkyä EIKÄ raskaasta liikunnasta

        Minulla tuli siitä päänsärky kun en muistanut kummalle puolelle vihkoon piti merkata alekkain ne herkut joita ei ole syönyt.


      • Anonyymi

        Tilliä kannattaa varoa sillä se lihottaa. Tillin kanssa kannattaa syödä 56 fasupalaa ja 651,013 grammaa maradou suklaata niin lihomisvaikutus muuttuu laihtumiseksi edellyttäen että akkukäyttöiset mononlämmittimet on käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilliä kannattaa varoa sillä se lihottaa. Tillin kanssa kannattaa syödä 56 fasupalaa ja 651,013 grammaa maradou suklaata niin lihomisvaikutus muuttuu laihtumiseksi edellyttäen että akkukäyttöiset mononlämmittimet on käytössä.

        Olipas lyhyt viesti Pilailijalta. Yleensä ne ovat olleet keskittymiskykyä vaativia montasataa sanaa pitkiä parodioita, joissa jokainen pilkku ja yksityiskohta on tarkasti vastannut MKH:n kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas lyhyt viesti Pilailijalta. Yleensä ne ovat olleet keskittymiskykyä vaativia montasataa sanaa pitkiä parodioita, joissa jokainen pilkku ja yksityiskohta on tarkasti vastannut MKH:n kirjoituksia.

        Olisiko se vaan MHK:n tekemä parodia omasta itsestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko se vaan MHK:n tekemä parodia omasta itsestään?

        En usko pilion astraali hahmo on aivan erilainen se on murrosikäisen kasvukipuja tytön astraali hahmo kultauksen mkh95 Australia on vanha nukke


    • Anonyymi

      Karkeissa on lisäaineita, jotka voivat aiheuttaa päänsärkyä.

      • Anonyymi

        Päänsärkyä ei silloin tule kun kuluttaa kaikki kalorit samantien liikunnalla
        Minulla on ennen ollut se virhe että kun olen herkutellut monta päivää liikunnan harrastaminen on jäänyt kokonaan pois.
        Se on se päänsäryn todellinen syy.


    • Anonyymi

      Parodioiko Höpöukko jo itse itseäänkin?

      • Anonyymi

        Noi ja mikä Hype Ukko on ihan ihan fiksu


    • Anonyymi

      Laita karkit kusias pesään ne syö sen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe