Ilman sykemittaria juokseminen?

Anonyymi-ap

Tunnetteko ketään, jotka juoksevat ilman sykemittaria? Taitaa olla aika harvinaista nykyään. Ainakaan eivät ole somessa esillä nämä ukot. Mikä saa ukot juoksemaan ilman sykemittaria? Eivätkö halua lenkistä nopeus- ja syketietoja? Minulle sykemittari niin kiinteä osa treenaamista, etten osaa kuvitella juoksevani ilman.

23

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään jopa kuka tahansa perusjätkä juoksee niin paljon kovempaa kuin 1970-luvulla ihan parhaat, jolloin eivät edes huiput keränneet sydämen sykkeestä kokoaikaisesti tietoja, vaan menivät tuntemuksen varassa.

    • Anonyymi

      Tunnen yhden, naapurin serkun kaveri Pälkäneellä juoksee ilman.

    • Anonyymi

      Jos askel nousee niin sykekin löytyy. Ei siihen mittaria tarvitse toteamaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilman sykemittaria mennee helposti never easyn puolelle,tästähän on varoittava esimerkkikin.

      • Anonyymi

        Nöyryys tuntumaan pohjautuvassa harjoittelussa ensiarvoisen tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyryys tuntumaan pohjautuvassa harjoittelussa ensiarvoisen tärkeää.

        Nöyryys tärkeää myös sykemittariharjoittelussa. Sykemittarilla yrittää pitää vauhtia piällä.


    • Anonyymi

      Halvempaa.

    • Anonyymi

      Rannesykemittarilla mennään. Sykevyötä en jaksa enää pukea.

    • Anonyymi

      Sykemittari on hyvä apuväline aloittelijalle oikein käytettynä. Kokeneemmalle lenkkeilijälle melko turha. Itse käytän sykemittaria lähinnä automaattisena treenipäiväkirjana.

      • Anonyymi

        Juu. Automaattinen treenipäiväkirja. Muuten pitäisi kirjata exceliin tai ruutuvihkoon lenkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Automaattinen treenipäiväkirja. Muuten pitäisi kirjata exceliin tai ruutuvihkoon lenkit.

        En kyllä pysty kuvittelemaankaan ilman sykemittaria juoksemista.


    • Anonyymi

      Nopeus- ja matkamittarina sekä tietysti kellona käytän. Sykevyö jäi parin kokeilun jälkeen kaappiin. En kokenut lainkaan hyödylliseksi.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole koskaan ollut sykemittaria enkä kaipaa sellaista. Seuraan hengitystäni ja sen muutosta isommissa nousuissa (suunnistus). Joskus juoksuharrastuksen alkuaikoina mittasin käsin välipäivän lepopulssin.

      • Anonyymi

        Minäkin seuraan hengitystäni ja juoksen sen mukaan, mutta sykedatat kuitenkin kerään lenkiltä, jotta näen kehityksen.


    • Anonyymi

      En vilkuile sykemittaria I lenkillä. Se vain tallentaa sen.

    • Anonyymi

      Nostan kyllä hattua kaikille ilman gps-sykemittaria lenkkeileville. 70-luvun hengessä hölkkäävät.

      • Anonyymi

        Juu. Oman elämänsä Vireeneitä, Haikolan opein juoksevat.


      • Anonyymi

        Suosittelen hankkimaan Garmin Fenixin. Saa uutta motia hölkkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen hankkimaan Garmin Fenixin. Saa uutta motia hölkkään.

        Fenix painava mötikkä, huono juoksussa,forerunner mallisto parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fenix painava mötikkä, huono juoksussa,forerunner mallisto parempi.

        Fenix oiva kähöön ja hiihtoon. Painava mötikkä olen minä itsekin.


    • Anonyymi

      Opiskelijoilla ei varaa sykemittareihin. Cooperiin testiin treenattava säännöllä 80% kevyesti rennosti ja 20% kovaa rennosti.

    • Anonyymi

      Hyvin voisin juosta ilman sykemittaria. Vilkuilen vain sitä, jotta tiedän milloin käänyä takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      66
      9771
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      223
      2517
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      71
      1596
    4. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      1511
    5. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      574
      1472
    6. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      57
      1350
    7. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1246
    8. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      46
      1172
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1111
    10. Kylläpä on taas rillin porukalla meleko touhua

      Näkyy olevan konkurssipesän johtohahmo repineen esterin kyltin alas liekkö viimeyönä kaljotellessa tullut tekemisen puut
      Puolanka
      28
      1026
    Aihe